Coop Extra Linköping

Ändra min profil

Läs vad 3 kunder tycker om Coop Extra Linköping

• Thomas K
    Thomas K skrev om Coop Extra Linköping
    Billigt men rörigt och även smutsigt på sina ställen där mat från trasiga förpackningar hamnat på hyllorna eller på golvet. Gamla ruttna grönsaker och frukter. Detta kunde har varit Jakobsbergs största och mest framgångsrika matbutik om man skött den på rätt sätt.
  • Lena J
    Lena J skrev om Coop Extra Linköping
    Coop i Jakobsberg har låga priser. En sak som inte är så bra är grönsaks/frukt avdelningen. Jag brukar inte köpa grönsaker där för de är ofta gamla och t.o.m mögliga ibland. Delikatessavdelningen hade bättre service förr. Det händer ofta att jag hittar produkter som redan gått ut.
  • Kristofer S
    Kristofer S skrev om Coop Extra Linköping
    Coop extra eller "Coop Willys". Coop extra är en lågprisbutik och det märks. Ofta är grönsaker gamla och ruttna. Många varor har passerat utgångsdatumet. Personalens trevlighet är varierande. De unga är väldigt trevliga. Snabbkassorna har satt fart på kösystemet och nu går det riktigt fort att handla. Det viktiga för affären är att det ska vara billigt och det märks då de inte tar hänsyn till moral och etik. Trots att många sagt till om att de inte vill se ägg från burhöns i butiken anser de att kunderna vill ha de billiga äggen.