CPE Redovisning AB

CPE Redovisning AB

Ring 072-300 39 07 www.cperedovisning.se

CPE Redovisning är smartaste redovisningsbyrå som erbjuder personlig service för låga priser som möter kunders behöv inom redovisning, bokföring, fakturering, bokslut, årsredovisning och deklaration till dig som är små- eller medelstora företagare. Genom att arbeta med digitala molnbaserat system kan jag erbjuda mina tjänster...

85 omdömen om CPE Redovisning AB

Lars H
Skrev om CPE Redovisning AB

Trevligt bemötande, sköter uppgifterna med trygghet och ansvar.Kan varmt rekommenderas

Daniel L
Skrev om CPE Redovisning AB

Superbra service och trevlig ägare. Rekommenderar.

Skrev om CPE Redovisning AB

Jag har varit kund i flera år och har alltid varit nöjd!

Keyvan F
Skrev om CPE Redovisning AB

Bästa revisorn, Ända sedan dag 1 har jag blivit bemött på ett bra sätt. Alltid positiv och glad. Bäst av allt är hon en person med ett enormt tålamod. Rekommenderar starkt CPE Redovisning om man har svårt med bokföring och sådant. Max betyg!

Skrev om CPE Redovisning AB

Mycket bra, får alla svar på mina frågor och utför riktig bra arbete

Talha S
Skrev om CPE Redovisning AB

Hello. overall experience is good and recommended to others. however an improvement item is to receive quicker response to the emails and questions. Thanks

Clinic 4
Skrev om CPE Redovisning AB

Duktig och hjälper mig att ha koll på mina papper. Bra service

Opteam A
Skrev om CPE Redovisning AB

Super trevliga människor i byrån, vi fick all hjälp vi behövde och mycket mer. Caroline, som man hade mest kontakt med är fantastisk kunnig och trevlig. Varma rekommendationer och bästa betyg på allt.

Olusegun A
Skrev om CPE Redovisning AB

CPE Redovisning AB is highly professional and excellent in the delivery of corporate quarterly and annual reports. CPE Redovisning AB is highly recommended for startups and established companies. The company provides quality advisory services and has also launched an insightful news board/blog that provides guidance and advisory service to clients.

AHSAN S
Skrev om CPE Redovisning AB

its a very good company who certainly meets customer expectations.

Byggnadskonsult G
Skrev om CPE Redovisning AB

Mycket professionell. Alltid bra och trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera CPE Redovisning. // Byggnadskonsult Glenn Carlsson AB.

Göran F
Skrev om CPE Redovisning AB

Caroline är bra! All fungerar utmärkt!

Kenan B
Skrev om CPE Redovisning AB

Jag har en ganska rak på sak kommunikation med CPE, och det funkar utmärkt. Om något glöms bort så får man en påminnelse. Det är generellt sett enkelt att interagera dom CPE, och allt blir gjort på ett transparant och tydligt vis

Rolf J
Skrev om CPE Redovisning AB

Mycket bra som vanligt. Kunnig och snabb bokföring

Pro M
Skrev om CPE Redovisning AB

Jag blev proffsigt bemött och fick bra vägledning i vilka val jag hade. Vi klargjorde affärsrelationen och vad som skulle ingå. Jag kör löpande bokföring själv förutom lön medan CPE sköter moms, skatt samt årsredovisning/bokslut, deklaration.

Season T
Skrev om CPE Redovisning AB

Dom är jätte trevligt personal och hjälpsam

Yassine A
Skrev om CPE Redovisning AB

Det senaste året har jag upplevt en sämre service. Svarstiden är väldigt lång Jag blir inte uppringd tillbaka Månadsrapporteringen till skatteverket blir försenad

Skrev om CPE Redovisning AB

Jag är jätte nöjd kund sen många år tillbaka tack vare Caroline!

Lars H
Skrev om CPE Redovisning AB

Lätt att ha och göra med, kunniga och noggranna Lars

Muweke L
Skrev om CPE Redovisning AB

Toppen bemötande och rådgivning!

Skrev om CPE Redovisning AB

Mycket nöjd med arbetet som utförs av CPE

Nnte B
Skrev om CPE Redovisning AB

Fantastiskt kunnig, hjälpsam, och duktig.

Diam T

Hjälpsam ,kunniga samt väldigt trevligt.👏🙏

Eddie M
Skrev om CPE Redovisning AB

Mycket bra redovisningsbyrå kan jag rekomendera.

Agricultural M
Skrev om CPE Redovisning AB

CPE Redovisning AB har många goda egenskaper bland annat: God service, Skicklighet i arbete och Vänligt kundbemötande!

Monville S
Skrev om CPE Redovisning AB

Jag har blivit väldigt bra bemött av Caroline på CPE Redovisning och känner mig trygg i att överlåta löpande bokföring, deklarationer och bokslut åt henne. Noggrann och kunnig :-)

Terho K
Skrev om CPE Redovisning AB

Bra trevligt bemötande och bra service.

Kw M
Skrev om CPE Redovisning AB

Caroline på CPE är fantastisk. Har räddat mina bolag mer än en gång under Corona pandemin. Lyhörd och proffsig i sitt bemötande från dag ett.

Olusegun A
Skrev om CPE Redovisning AB

CPE Redovisning AB delivers accounting and tax consultancy with exceptional service delivery and customer support. CPE Redovisning AB is excellent at supporting Startups and enterprises of different sizes to navigate the Skatteverket world. We had engaged CPE Redovisning when the company started in 2014 and it had been excellent service delivery ever since: - Data-driven book and record keeping with attention to details. - Excellent customer support when professional advice is needed. - Excellent support for preparation...

Sajjad A
Skrev om CPE Redovisning AB

Underbara människor i det företaget. Får alltid den hjälp vi behöver och lite till

Ashraf K
Skrev om CPE Redovisning AB

Caroline has always been exceptional, She does her job very well and is a very cooperative person.

Nur A
Skrev om CPE Redovisning AB

Trevligt personal, snabb återkoppling och kompetent redovisningsbyrå. Ger stöd och goda råd. Jag kan varmt rekommendera CPE redovisning AB. Helt enkelt proffs.

Keblin C
Skrev om CPE Redovisning AB

Saknarlite tydlighet, annars mycket bra!

Moheb R

Väldigt bra. ………………………………………… ……..,,,,,,,,.,

Marie A
Skrev om CPE Redovisning AB

Alltid blivit bra bemött och de är proffsiga.

AHSAN S
Skrev om CPE Redovisning AB

It has been really surprising to see the taxation knowledge of this company when I bought the services for accounting of my limited company. Not only the local tax rules, they are are also competant in international taxation and know the precautions for how to avoid mistakes in tax laws. They also try their best to satisfy their customers and have a better price. My satisfication level is upto the maximum and I feel lucky to find them here in Sweden. Highly recommend.

Opteam A
Skrev om CPE Redovisning AB

Jag har precis startat samarbete med CPE Redovisning AB och så långt är jag supernöjd. Jag kommer att behöva en hel del hjälp då jag har full fokus på verksamheten och den känns att jag har träffat rätt i valet av revisor och bokföring. Tummen upp!

Diamond K
Skrev om CPE Redovisning AB

Vi är inspirerad av African matvanor.

Munevera S
Skrev om CPE Redovisning AB

Jag har alltid blivit bemött på ett lyhört sätt. Företaget har varit tillgänglig när jag har behövt det. Kan varmt rekommendera företaget.

Rabin K
Skrev om CPE Redovisning AB

Caroline gör det där extra och är väldigt mån om hennes kunder

Lamin C
Skrev om CPE Redovisning AB

Redovisnings tjänster, bokslut samt deklaration

Op S
Skrev om CPE Redovisning AB

Fantastisk revisor är så nöjd.

Olofstorps Servicebutik
Skrev om CPE Redovisning AB

Proffsig helt enkelt Vänliga de gör allt för sina kunder

Skrev om CPE Redovisning AB

Jag är väldigt nöjd med min revisor som är väldigt trevlig och duktig.

Daniel L
Skrev om CPE Redovisning AB

Mycket bra bemötande, kunnig personal. Ingen fråga är för svår.

Skrev om CPE Redovisning AB

Bra bemötandet och allt flyter på smidigt.

Gothia S
Skrev om CPE Redovisning AB

Enkelt, kunnighet samt bra bemötande. Väldigt kul att jobba med. Fixar allt!

Marcus W
Skrev om CPE Redovisning AB

Otroligt proffsig planering med grym rådgivning!!

Martélius P
Skrev om CPE Redovisning AB

Blev väldigt väl bemött när jag behövde hjälp med min bokföring. Löste allt jag behövde hjälp med över förväntan. Kan varmt rekommendera CPE Redovisning som er samarbetspartner.

Op S
Skrev om CPE Redovisning AB

Jag är jätte nöjd med carolines arbete och bemötande. Allt går smidigt och enkelt.