Createbymattis

Createbymattis

www.createbymattis.se
  • BadgeSevenYears

Välkommen till CreatebyMattis! Jag är certifierad frans- och brynstylist och erbjuder en rad behandlingar för alla åldrar. Mina mest populära behandlingar är fransförlängning, Lash lift & formning av ögonbryn med en hårborttagningsmetod från Persien/Indien som använts i tusentals år, på både män och kvinnor. De produkter...

168 omdömen om Createbymattis

Sedan starten hos Reco 2017

Pernilla S
Skrev om Createbymattis

Mattis är trevlig och gjorde ett jättebra jobb (singelfransar). Jag kommer komma åter.

Hanna P
Skrev om Createbymattis

Snabba svar, kände mig väldigt bekväm hela behandlingen och han var väldigt mån om mig! Och gick därifrån med supersnygga fransar och bryn. Rekommenderar starkt 🤍

Eleonor G
Skrev om Createbymattis

Allt igenom guldstjärna! Bra service, känner mig superfin när jag lämnar salongen - varenda gång.

Charlotte W
Skrev om Createbymattis

Här har vi en som kan fransar! Han började med färgning och sedan tvättar han fransarna med ngn slags skum inför varje fransförlängning. Det har jag aldrig fått tidigare. Och fransarna sitter som berget! Väldigt nöjd!

Eva L
Skrev om Createbymattis

Lugnt och behagligt. Alltid trevligt bemötande. Jag gör lash lift med färgning av fransar.

Maria N
Skrev om Createbymattis

Jag tycker Mattias är fantastisk! Han är lugn och behaglig i sitt kundmottagande. Han är väldigt kunnig och ger ett mycket förtroendegivande intryck. Jag kan rekommendera Createbymattis till vem som än frågar.

Birgit N
Skrev om Createbymattis

Har fixat mina ögonbryn o fransar.även trådat lite hårväxt i ansiktet. Mattias är en skicklig yrkesman med ett trevligt bemötande.

Elin J
Skrev om Createbymattis

Jag blir alltid trevligt bemött och blir alltid lika nöjd!

Eva F
Skrev om Createbymattis

Alltid glad och positivt bemötande Bra priser på behandlingsr

Susanne W
Skrev om Createbymattis

Han är alltid proffsig och trevlig. Är jämt nöjd när jag går därifrån

Monika S
Skrev om Createbymattis

Proffsig, duktig, behagligt sätt. Man känner sig välkommen

Elin M
Skrev om Createbymattis

Noggrann, alltid trevlig och kan sitt jobb. Bra behandlingar samt tips och trix för att få ett längre hållbarhet.

Evelyn F
Skrev om Createbymattis

Trevligt bemötande men också sjukt duktig på sitt jobb har aldrig varit så nöjd när det gäller lashlift. Rekommenderar starkt!

Katarina F
Skrev om Createbymattis

Jag är mycket nöjd med Mathias utförande av frans och brynfix. Alltid så trevlig 😊

Anna T
Skrev om Createbymattis

Alltid lika bra resultat varje gång jag bokat tid. Det blir alltid prat och skratt vid besöken. Lite shopping ibland också, superbra produkter 👌🏼

Lindvi G
Skrev om Createbymattis

Fina fransar och ett mycket varmt bemötande.

Betty E
Skrev om Createbymattis

Har gjort Lashlift på flera ställen, men detta är på en annan nivå! Han är bäst.

Sofia Emelie Cecilia S

Jag hade nästan gett upp hoppet om fina fransar pga liten bebis och den logistik som det innebär att hitta barnvakt/synka med mannens jobb under lashlift inne i stan samt resvägen dit/hem. Men min man hittade Createbymattis, som ligger nära vårt hem och jag bestämde mig för att testa: Vilket jag är SÅ glad för! Testade Yummie Lashes för första gången och OJ vad nöjd jag blev. Mina fransar ser helt fantastiska ut. Under behandlingen diskuterade vi hur jag bäst ska sköta om mina fransar som idagsläget är lite torra och la...

Svar från Createbymattis

Tack så jätte mycket för dina fina ord🙏🏻😇💖 Så tacksam att du valde att komma till mig✨

Maria F
Skrev om Createbymattis

Jag anade att detta skulle bli mitt ekonomiska fall. Nu kommer jag aldrig vilja sluta... Men det gör inget, resultatet är så fint så det är värt det. Jag har kört yumilash och yumibrows och känt mig toknöjd! Och Mattis är fantastiskt enkel och härlig att bli ompysslad av. Tack tack!

Svar från Createbymattis

Tack så mycket Maria för ditt fina omdöme & så roligt att du blev nöjd med din behandling! =) Ja, det är lite beroendeframkallande men så värt det <3 Varmt välkommen åter

Christine V
Skrev om Createbymattis

Jättefint bemötande och jättebra resultat! Tryggt, avslappnat och tiden flyger! Mathias är jätteduktig och varje gång är jag nöjd med resultatet.

Svar från Createbymattis

Tack så mycket för dina fina ord Christine! =) Glad att du är nöjd med behandligen. Hoppas vi ses snart!

Aniceta C
Skrev om Createbymattis

Createbymattis did a great job! Made me feel beautiful that added my self confidence! My eyes/eyelashes extremely transformed! I highly recommend createbymattis! Thank you for the great and wonderful job! Createbymattis deserves 10 stars!!!

Thank you Aniceta =) So happy that you liked your transformation <3

Giovanna C
Skrev om Createbymattis

Jag gjorde lash lift och färgning, är supernöjd med resultatet och fick ett förstklassigt bemötande. Kan absolut rekommendera!

Svar från Createbymattis

Tack så jätte mycket 🙏🏻 Så roligt att höra att du gillade behandligen. Du är så välkommen åter =D

Anette N
Skrev om Createbymattis

Blev så nöjd efter mitt besök och rekommenderar dig ett besök

Svar från Createbymattis

Tack så jätte mycket🙏🏻😇💖 Vad roligt att höra att du blev nöjd med behandlingen. så tacksam att du väljer mig som din stylist. Tusen tack’✨

Lina V
Skrev om Createbymattis

Jag har gått till Mattias och gjort yumilashes (lashlift) och brynfix i ett halvår nu och han gör perfekt resultat varje gång! Jag är SÅ nöjd, och resultatet håller som lovat upp till 5-6 veckor. Mattias är trevlig och omtänksam, samtidigt som han är otroligt proffesionell med resultat i världsklass. Inte förvånad att han vunnit priser!

Svar från Createbymattis

Tack så jätte mycket Lina. DU är för gullig!🙏🏻😇💖 så tacksam att du väljer mig som din stylist. Tusen tack’✨

Malin L
Skrev om Createbymattis

Proffsigt och avslappnat i en skön miljö.

Svar från Createbymattis

Tack så jätte mycket för dina fina ord🙏🏻😇💖 Så tacksam att du valde att komma till mig. välkommen åter!

Elisabet K
Skrev om Createbymattis

Blir alltid bra bemött hos Mathias, förväntningarna är stora och är supernöjd med mina blackdiamonds fransar.

Svar från Createbymattis

Tack så jätte mycket & vad roligt att du gillade Black Diamond 🙏🏻😇💖 så tacksam att du väljer mig som din stylist. ’✨

Therese B
Skrev om Createbymattis

Mattis är toppen, så noggrann och kunnig och alltid ett trevligt och glatt bemötande!

Svar från Createbymattis

Tack så jätte mycket Therese 🙏🏻😇💖 så tacksam att du väljer mig som din stylist. Tusen tack för ditt omdöme✨

Mette K
Skrev om Createbymattis

Createbymattis är en genomproffsig frans- och brynexpert som tar emot i mysig och avslappnad hemmiljö. Det är som att komma till den allra bästa salongen i Paris, som råkat hamna i ett radhus utanför Stockholm. Mattias är supertrevlig och den första någonsin som INTE råkat göra mina färgkänsliga bryn för mörka. Stilsäkert och utan minsta tvekan skapar han bästa formen och färgen. Createbymattis är ett sällsynt fynd av typen man egentligen bara vill dela med bästa vännerna.

Svar från Createbymattis

Tack så mycket för ditt fina omdöme Mette! =) Så tacksam 🙏🏻😇💖 att du väljer mig som din stylist. Tusen tack’✨

Anna G
Skrev om Createbymattis

Mycket professionell och trygg i sitt bemötande. Kände mig trygg hela behandlingen (Yumilashes) och är så nöjd med resultatet som fortfarande håller bra efter mer än 5 veckor. Kommer definitivt att komma tillbaka.

Svar från Createbymattis

Tack så jätte mycket Anna🙏🏻😇💖 så tacksam att du väljer mig som din stylist. Tusen tack’✨

Sandra F
Skrev om Createbymattis

Mattias är otroligt duktig och noggrann i sitt arbete! Mina fransar är inte de lättaste att göra men de är hur fina som helst, tack vare Mattias!

Svar från Createbymattis

Tack så jätte mycket 💖 så tacksam att du väljer mig som din stylist✨

Maud E
Skrev om Createbymattis

Väldigt bra och avslappnande. Blev en lash och brynfix som underhålls med lashfood. Nöjd

Zoi B
Skrev om Createbymattis

Vill du bli behandlad av ett proffs så kan jag varmt rekommendera Createbymattis så otroligt duktig och professionell på alla sätt och vis. Serviceinriktad, positiv och gör alltid det lilla extra för att jag som kund ska vara nöjd. Tack 🙏💕

Tack så jätte mycket 🙏🏻😍 Uppskattar det jättemycket

Solveig S
Skrev om Createbymattis

Ögonfranspermanent o färgning samt ögonbrynen. Mycket professionellt! Fantastiskt resultat! Jag är supernöjd! Snart dax igen!

Wanda W
Skrev om Createbymattis

Jag skickade sms tre dagar innan bokad tid och frågade hur det såg ut med parkering runtom men fick aldrig någon återkoppling så avbokade tiden. Ingen aning om han är duktig eller ej!

Svar från Createbymattis

Hej Wanda. Ååh nej, gjorde jag inte, då ber jag hemskt mycket om ursäkt. Det var inte alls meningen😟 Ska kolla upp detta omedelbart.

Stephanie B
Skrev om Createbymattis

Mathias är supertrevlig och proffsig. Alltid lika nöjd med resultatet och kommer fortsätta göra ögonfransförlängning hos honom. Supernöjd som kund!

Ååh vad roligt att höra! 🤩 Tack snälla Stephanie🙏🏻😍

Camilla F
Skrev om Createbymattis

Mattias är så proffsig alltid nöjd när jag går därifrån. Bekväm behandlingsäng som gör att tiden går fort😴

Svar från Createbymattis

Tack så jätte mycket för dina fina ord🙏🏻😇💖 så tacksam att du väljer mig som din stylist. Alltid skönt med en lite tupplur 😉🤩

Grace B
Skrev om Createbymattis

Supernöjd med mina ögonbryn efter browlift hos Mattis! Grym på färg och form och alltid trevligt bemötande. Rekommenderas varmt.

Anna W
Skrev om Createbymattis

Supernöjd med min lash lift!😊

Svar från Createbymattis

Vad roligt att höra 🙏🏻😍😇 Hoppas du hittade ett serum/Kerstin mascara. Du är varmt välkommen åter 🌸

PIA L
Skrev om Createbymattis

Yumilashes proffsigt utförd av trevlige Mattias, supernöjd!

Vad roligt att höra 😍 Hoppas vi ses snart igen

Lisa B

Jättetrevligt och bra resultat

Svar från Createbymattis

Tack så jätte mycket 🙏🏻😇 så tacksam att du ville komma till just mig✨

Johanna O
Skrev om Createbymattis

Att gå till Mattias är en fröjd. Trevligt bemötande och grymt professionell och väldigt duktig på det han gör! Jag kan varmt rekommendera Createbymattis!!!

Svar från Createbymattis

Tack så jätte mycket för dina fina ord🙏🏻😇💖 så tacksam att du väljer mig som din stylist😘

ANNA A
Skrev om Createbymattis

Är alltid så nöjd med mina lash lifts när jag varit hos Createbymattis, otroligt proffsig och trevlig. Gjort hos andra tidigare och inte alls blivit nöjd. Rekommenderar verkligen, kommer aldrig byta fransstylist igen! :-)

Svar från Createbymattis

Tack så jätte mycket 😇💖 så tacksam att du väljer mig ✨🤩

Sarah K
Skrev om Createbymattis

Supertrevlig och välkomnande! Man känner sig väl omhändertagen och resultatet är fantastiskt! Yumi lashes känns såå bra för fransarna och jag skulle aldrig gå till ngn annan än Mattias!

Svar från Createbymattis

Tack så jätte mycket för dina fina ord🙏🏻😇💖 så tacksam att du väljer mig Så jag får pyssla om dig & dina fransar✨

Eva H
Skrev om Createbymattis

Proffsigt och snyggt! Alltid kundens bästa i fokus!

Isa E
Skrev om Createbymattis

Mattias , jag blev otroligt nöjd med mina fransar , resultatet blev över förväntan . Du är oxå otroligt varm och yrkeskunnig , ses igen .

Svar från Createbymattis

Tack så jätte mycket för dina fina ord🙏🏻😇💖 så kul att du hittade till mig✨

Jenny V
Skrev om Createbymattis

Helt fantastiskt bemötande. Nöjd med Resultatet.

Simona V
Skrev om Createbymattis

Toppen fin service. Jag gjorde yummy lashes och yummy brows och det blev ett jätte fint resultat !! Super nöjd 😄

Svar från Createbymattis

Tack så jätte mycket fina du 😇💖 så tacksam att du väljer mig som din stylist

Ebba O
Skrev om Createbymattis

Bästa fransstylisten jag någonsin gått till. SÅ otroligt trevlig och man känner sig så sjukt välkommen! Mitt största tips är att boka en tid DIREKT! Bästa valet jag någonsin gjort!!!

Svar från Createbymattis

Tack underbara du för dina fina ord🙏🏻😇💖 så tacksam att du väljer mig som din stylist

Emelie M
Skrev om Createbymattis

Första gången jag gjorde brow and lash lift och jag kände mig 100% trygg hos Createbymattis. Även supernöjd med resultatet.

Svar från Createbymattis

Ååh vad roligt att höra!✨✨ Tack så mycket🙏🏻🤩

Jennifer F
Skrev om Createbymattis

Alltid lika trevligt att få komma till Matthias och få bli ompysslad :)

Svar från Createbymattis

Vad roligt att höra, så tacksam att du väljer mig som din stylist✨💖