Nassim

7 omdömen om Nassim

Sedan starten hos Reco 2024
Sara B

Nassim var så noggrann och proffsig. Supernöjd!

Svar från Nassim

Hej Sara! 🔥 Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🤗

Khuteibe H

Fantastiskt bemötande med det lilla extra

Svar från Nassim

Hej fina du! Stort tack för din kommentar och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Peter A

Bra frisör, trevligt bemötande!

Svar från Nassim

Hejsan Peter! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Nassim. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Sarah C

Jag älskar min nya frisyr. Hela upplevelsen var ett sant nöje. Tack, Nassim!

Svar från Nassim

Hej Sarah! Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz ❤️

Cecilia P

Trevligt bemötande och proffsigt utförd behandling!

Svar från Nassim

Hej Cecilia! Tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Rebecca N

Vådligt trevlig, blev nöjd med resultat förstod vad jag menade

Svar från Nassim

Hej Rebecca! 🔥 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med besöket och med resultatet! Tack för din fina recension och vi önskar dig varmt välkommen till nästa gång. Kram, Creative Headz 💞

Nenny G

Nassim är mycket noggrann, har ett skickligt handlag och förstod precis hur jag ville ha det. Bästa klippningen jag fått!

Svar från Nassim

Hej Nenny! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Nassim. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸