Ellen

13 omdömen om Ellen

Sedan starten hos Reco 2024
Åse J

Väldigt proffsig och kunnig och tipsade mig om massa nyttiga saker.

Emil S

Väldigt nöjd med Ellen!

Victoria V

Ellen var toppen! Så varm och trevlig, lyssnade bra på vad jag ville ha och levererade det perfekt 😊

Sebastian E

Mycket bra! Kan varmt rekommendera!

Svar från Ellen

Hej Sebastian! Tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Carina E

Det var första gången som jag var hos Ellen för färg & klipp och jag kommer definitivt gå tillbaka till henne.

Svar från Ellen

Hej Carina! 😊 Härligt att du känner dig nöjd med Ellen. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz ❤️

Daniel A

Proffsig, jag är nöjd med frisyren och hon var mycket trevlig

Svar från Ellen

Hej Daniel! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Ellen. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Eva E

Jag är mycket nöjd med mitt besök och jag gillar min nya frisyr. Ellen är noga och klipper bra. Hon är mycket trevlig.

Svar från Ellen

Hej Eva! Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Ellen! Allt gott, Creative Headz 😊🌸

Irene S

Proffsig och engagerad och lyhörd.

Svar från Ellen

Hej Irene! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Ellen! Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Thea E

Balayage med ljusa slingor. Helheten blev bra men några delar kommer behöva fixas till i efterhand. Trevligt bemötande.

Svar från Ellen

Hejsan Thea! 🌟 Det är tråkigt att du inte känner dig helt nöjd med besöket. Vi tar gärna till oss din feedback på info@creativeheadz.se och hoppas få se dig fler gånger i framtiden. Kram! 🌸

Subhrajyoti B

Perfect haircut. It was nice of Ellen to ask what exactly I needed so she could perform the haircut accordingly.

Svar från Ellen

Hi there! We appreciate your review and we are so pleased to hear that you're happy with your visit! You are always welcome. Best wishes, Creative Headz 💕🌟