en del av Culimar

4.8 / 5 i betyg — 18 rekommendationer

Läs vad 18 användare tycker om Kök

• Gun M
    Gun M skrev om Kök en del av Culimar
    Jag är mycket nöjd med Culimar. Mitt nya kök blev toppen.Hade aldrig hört om Culimar innan. Fick bra tips om att förlänga diskbänken istället för en liten arbetsyta mellan spis och diskbänk. Blev mycket bra! Skissen som jag fick mailat från Catarina visade mkt bra hur köket skulle bli
  • Maria O
    Maria O skrev om Kök en del av Culimar
    Vi har köpt ett helt kök inklusive köksfläkt. Vi har fått mycket hjälp också många goda råd. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Culimar till alla våra vänner då vi tycker att det även varit mycket prisvärt.
  • Maria F
    Maria F skrev om Kök en del av Culimar
    Fantastiskt bemötande och bra hjälp. Köpte köksskåp, bänkskivor och lite småsaker hos dem. De kom med bra idéer om hur jag skulle planera köket. Mycket, mycket nöjd. Kunde till och med specialbeställa måtten på köksdörrar. Utan att det kostade mer. Gillar deras varor, håller och har bra kvalité. Priserna är dessutom låga.
  • Lars Erik O
    Lars Erik O skrev om Kök en del av Culimar
    Då vi skulle renovera vårt kök besökte vi de flesta köksleverantörer här i Stockholm och fastnade för Culimar där vi köpte skåp, luckor, diskbänk och fläkt. Här fick vi en kvalitet som andra företag tar betydligt mer för.
    Dessutom var bemötandet från Kauko och Catarina mycket proffsigt. Det var aldrig några problem att ändra och lägga till och vi fick många bra tips.
    Vi är mycket nöjda och får mycket beröm av våra vänner när dom ser vårt kök. Vi kan absolut rekommendera Culimar.
  • Tanja C
    Tanja C skrev om Kök en del av Culimar
    Vi fick jätte bra hjälp med att både rita och planera vårt kök. Köket har hållit väldigt bra och de delar som behövde efterbeställas kom snabbt. Kan varmt rekommenderas. :)
  • Karin G
    Karin G skrev om Kök en del av Culimar
    Nytt kök. Allt fungerade bra på alla sätt!
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Kök en del av Culimar
    Mycket gptt bemötande med god hjälp vid val av köksinredning. Dessutom hjälp med hantverkare för installation av vårt nya kök som blev underbart!
  • Per W
    Per W skrev om Kök en del av Culimar
    Köpte kök till min fjällstuga och fick ett proffsigt o kunnigt bemötande
  • Ingvar M
    Ingvar M skrev om Kök en del av Culimar
    Vi skaffade ett nytt Culimarkök 2010 och är mycket nöjda med resultatet. Vi anlitade en hantverkare som vi kände, och utan honom hade det blivit svårt. Culimar levererar delarna som platta paket, som måste skruvas ihop innan köket blir ett nytt kök. Alla delar var med vid leveransen vilket uppskattas.
    Jag är jättenöjd med köket, inget slitage har kunnat noterats. Jag kan verkligen rekommendera Culimar, deras sortiment och kvalitet är enastående.
    Ingvar Magnusson.
  • Christer E
    Christer E skrev om Kök en del av Culimar
    Bra bemötande vi köpte nytt kök. Det var bra men när det sedan skulle levereras så blev det försenat, om det berodde på Culimar el vår snickare vet jag inte men resultatet blev bra.
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Kök en del av Culimar
    En av ett fåtal leverantörer som kunde leverera kök med fritt färgval. Dessutom kunniga och pålitliga genom hela processen. De kopplade även ihop mig med en proffessionell montör som gjorde ett utmärkt jobb. Vi är mycket nöjda mer vårt nya kök. Allt funkar som det var tänkt och kvaliteten är hög.
  • Malin A
    Malin A skrev om Kök en del av Culimar
    Fint gediget prisvärt lyxkök. Vi är i stort väldigt nöjda med det.
  • Halfdan E
    Halfdan E skrev om Kök en del av Culimar
    Alldeles utmärkt, allt var vad som det skulle vara ingen problem med komplettering och köksmontörerna var hur bra och trevliga som helst. Jag har lämnat foto på installationen.
    Culimar levererar också vårt nästa kök.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Kök en del av Culimar
    En massa skåp och lådor, bänkskivor, diskho m.m.
    Mycket bra bemötande. Trevlig, familjär och opretentiös stämning.
    Kompetens och flexibilitet.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Kök en del av Culimar
    Köpte ett kök av Culimar till fritidshuset . Blev både snyggt och prisvärt. Bra hjälp med val av skåp, luckor bänkar med mera.
  • Henrik T
    Henrik T skrev om Kök en del av Culimar
    Culimar kan varmt rekommenderas som köksleverantör. Efter att vi letat hos alla de stora kökstillverkarna utan framgång fick vi tips om Culimar som kunde ge oss det valnötskök ingen annan kunde leverera. Dessutom med specialmått utan problem, leverans på utsatt tid, kvalitet över förväntan och förvånansvärt bra pris. Snabb och personlig service dessutom.
  • John H
    John H skrev om Kök en del av Culimar
    Ett fantastiskt bra och proffsigt bemötande, Jag har köpt två kompletta kök med en del specialprodukter. Det fanns inga problem. allt går att fixa. Kvalitén och leverans var perfekt. Priset var hälften av vad motsvarande kök skulle kostat från andra leverantörer. Byggfirman som jag anlitade köper numera sin kök från Culimar.
  • Mickael B
    Mickael B skrev om Kök en del av Culimar
    Vi fick professionell, personlig och supertrevlig hjälp med planering, ritning och leverans av vårt drömkök från Culimar. Hög kvalitet rätt igenom och dessutom till ett avsevärt bättre pris än likvärdiga konkurrenter! Tack Kauko och Catarina!
Tillbehör
Hantverkare