Cykelkedjan Stockholm AB

Cykelkedjan Stockholm AB

3.4

Cykelkedjan erbjuder livstidsfri service på alla vuxencyklar. Verkstad brett utbud av cyklar och reservdelar drive in verkstad. Jobbar enbart med kända varunamn.

5 omdömen om Cykelkedjan Stockholm AB

Robin J
Skrev om Cykelkedjan Stockholm AB

Lämnat cykel här för service och reparationer ett par gånger. Väldigt trevligt bemötande varje gång, pedagogiska och förklarar vad som behöver göras, men framförallt vad som inte behöver göras. Känns tryggt och bra. Snabbt går det också. Kan verkligen rekommendera.

Andreas E
Skrev om Cykelkedjan Stockholm AB

Trevlig och kunnig personal. Hade däremot varit bra om kvittot visa vad man betalade för, men utöver riktigt bra.

Anja L
Skrev om Cykelkedjan Stockholm AB

Otrevlig personal och service inte värd priset.

Joel S
Skrev om Cykelkedjan Stockholm AB

Finns betydligt bättre butiker med lägre priser och mer kompetens.

johan a
Skrev om Cykelkedjan Stockholm AB

Lämnade in min cykel på reparation, växlarna funka inte. Personalen jag prata med trodde dom vad tvungna att öppna navet och att det skulle kosta ca.500kr., och att jag fick hämta den redan dan där på.till min förvåning när jag hämta cykeln kostade det 95kr det som behövdes var en injusterig av växeln.nu funkar cykeln kanon och att dom va ärliga och fixa det så billigt så kan jag inte göra annat än att rekomrndera grabbarna på cykelkedjan, för snabb service och ett kanonbra jobb.