D&D Hemtjänst i Halland AB

D&D Hemtjänst i Halland AB

Ring 035-10 06 66 www.hemtjanstihalland.com

D&D Hemtjänst i Halland erbjuder hemstädning, personlig omsorg, kläd- och textilvård, fönsterputsning, flyttstädning, företagsstädning och trädgårdsarbete. Vi kan ta hand om det mesta i ditt hem som t ex dammsugning, dammtorkning samt fuktmoppning av golv. Hembesöket är självklart kostnadsfritt. Kort därefter får du ett prisförslag...

16 omdömen om D&D Hemtjänst i Halland AB

Ritha P
Skrev om D&D Hemtjänst i Halland AB

artigt och proffsigt bemötande.

Svar från D&D Hemtjänst i Halland AB

Tack för ditt fina omdöme Ritha! Vi är glada över att du känner dig nöjd. Hälsningar Ardita // D & D Hemtjänst i Halland

AB Maid 2 Clean
4.5/5 i betyg av 265 omdömen 4.5 av 265 omdömen

Fönsterputsning, utfört effektivt, ordentligt. Gott bemötande. Fullt tillfredsställande. Supernöjd!

Merlinda H

Väldigt seriöst företag. Väldigt bra bemötande. Omtänksamma

Svar från D&D Hemtjänst i Halland AB

Hej Merlinda, Tack för ett fint omdöme. Du är professionell och en person man alltid kan räkna med. Hälsningar Ardita//D & D Hemtjänst i Halland

Henrik P
Skrev om D&D Hemtjänst i Halland AB

Köpt tjänsten städhjälp. Världens bästa bemötande från dag 1 och de gör verkligen det där lilla extra. Det märks att de bryr sig och att de rekryterar noggrant. Kan varmt rekommendera detta företag.

Svar från D&D Hemtjänst i Halland AB

Hej Henrik, Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme och rekommendation! Det glädjer oss! Vi önskar dig en fin dag! Varma hälsningar Ardita//D & D Hemtjänst i Halland

Hans K
Skrev om D&D Hemtjänst i Halland AB

Hej Vi är en underleverantör till D&D Hemtjänst när det gäller deras profilering, kläder, bilar, trycksaker. Proffsig kontakt som har ett tydligt varumärke och vad dom står för.

Svar från D&D Hemtjänst i Halland AB

Hej, Tusen tack för de fina orden Hans. Vi är tacksamma att få jobba med er. Hälsningar Allden//D & D Hemtjänst i Halland

Anita B
Skrev om D&D Hemtjänst i Halland AB

Tillmötesgående och superduktiga! Vi är jättenöjda och kommer anlita igen.

Svar från D&D Hemtjänst i Halland AB

Tack för det fina omdömet Anita. Även vi är nöjda med er som kund, så trevliga ni är. Vi hoppas på ett bra samarbete med varandra framöver, då vi kommer se till att er bostad håller sig rent och fint. Hälsningar, Ardita//D & D Hemtjänst i Halland

Simon R
Skrev om D&D Hemtjänst i Halland AB

Beställde flyttstädning av lägenhet, digital signering av avtal var väldigt smidigt och fick ett professionellt bemötande hela vägen. De var måna om att flyttstädningen blev godkänd. Uppskattar att de var väldigt tillmötesgående!

Svar från D&D Hemtjänst i Halland AB

D & D Hemtjänst i Halland strävar efter att minska papperskonsumtion och ser det som en viktig åtgärd relaterad till miljöpåverkan. Digital signering leder till effektivitet och säkerhet samt enkelhet. Vad roligt att du blev nöjd! Tack så mycket för ett fint omdöme. Hälsningar Ardita//D & D Hemtjänst i Halland

Fatlind B
Skrev om D&D Hemtjänst i Halland AB

Utöver våra förväntningar. God service, otroligt bra jobb och väldigt noggranna!

Svar från D&D Hemtjänst i Halland AB

Hej Fatlind, Stort tack för er feedback och de fina orden det betyder mycket för oss. Att kunden är nöjd med oss och våra tjänster är otroligt viktig för oss, något vi hela tiden prioriterar. Alla våra tjänster utförs med hög effektivitet och kvalitet. Hälsningar Ardita//D&D Hemtjänst i Halland

Ingrid L
Skrev om D&D Hemtjänst i Halland AB

Vi anlitar D & D Hemtjänst för hemstädning och är mer än nöjda med den städning som utförs hos oss. Det känns riktigt lyxigt att få komma hem till ett rent o fräscht hem när D & D Hemtjänst har varit här. Det märks att det är ett seriöst företag som verkligen vill göra det allra bästa för kunden. Inte minst kände vi det genom det vänliga bemötande vi fick när vi ringde och frågade om tjänsten och i samband med tecknande av avtalet. Vi kommer att rekommendera D & D hemtjänst till alla våra vänner!

Svar från D&D Hemtjänst i Halland AB

Hej Ingrid, Vad skönt att höra att ni är nöjda med våra tjänster och att ni upplever vår personal som duktig och trevlig. Att få ett trevligt bemötande och känna att företaget är seriöst är viktigt när man ska köpa tjänster från oss. På D&D Hemtjänst i Halland i Halmstad, har man anammat dessa saker. Här är seriositet ett viktigt ledord. – Vi är väldigt målmedveten i allt vi gör och tycker att helheten är viktigt, det ska vara en genuin känsla och kunden ska veta att allt fungerar från start till mål. Tack! Vänliga hälsningar Allden//D&D Hemtjänst i Halland

Therese S
Skrev om D&D Hemtjänst i Halland AB

D&D är väldigt noggranna och överträffade mina förväntningar. Huset blev skinande rent. Ännu ett plus är att Ardita är väldigt trevlig och punktlig. Rekommenderar verkligen!

D & D Hemtjänst i Halland AB och 2 andra gillar detta
Svar från D&D Hemtjänst i Halland AB

Hej Therese, Otroligt kul att höra att ni är nöjda med städningen, och framförallt Arditas bemötande och punktlighet. Vi arbetar ständigt med att bli bättre på det vi gör, därför är det alltid trevligt att se att vårt hårda arbete ger resultat. Vi tackar för det givna förtroendet om att få hjälpa er med städningen och vi hoppas på långt samarbete. Bästa hälsningar, Allden//D&D Hemtjänst i Halland

Sanna E
Skrev om D&D Hemtjänst i Halland AB

Köpte städning. Fick mycket bra genomgång så vad som skulle gälla var tydligt. Okomplicerat, trevligt och professionellt bemötande. Noggrann städning som uppfyller våra förväntningar.

Svar från D&D Hemtjänst i Halland AB

Hej Sanna, Ditt omdöme om vårt arbete blev mycket uppskattat hos oss. Vi vill att du ska veta att vi gör allt vi kan för att fortsätta att leverera en lika god service även framöver! Allt gott önskar Ardita//D&D Hemtjänst i Halland

Anita J
Skrev om D&D Hemtjänst i Halland AB

Köpt städtjänst o blivit trevligt bemött. Är helnöjd med utförandet.

Svar från D&D Hemtjänst i Halland AB

Hej Anita, Tack för det givna förtroendet med att ta hand om ditt hem. Ha en fortsatt trevlig dag. Hälsningar Ardita//D&D Hemtjänst i Halland

Therese S
Skrev om D&D Hemtjänst i Halland AB

Städning. Alltid positivt bemött. Bra städning med det lilla extra. Flexibilitet när det behövs. Prisvärt.

Svar från D&D Hemtjänst i Halland AB

Tack för det fina omdömet Therese. Vi är jätte nöjda med dig som kund. Vi strävar ALLTID efter att ge det lilla extra och vara flexibla för våra kunder. Vi hoppas på ett fortsatt bra samarbete med varandra framöver, då vi kommer se till att ditt hus håller sig rent och fint. Varma hälsningar Ardita//D&D Hemtjänst i Halland

Jonas S
Skrev om D&D Hemtjänst i Halland AB

Helheten är ok, men hyllor och lister verkar inte tas.

Svar från D&D Hemtjänst i Halland AB

Hej Jonas, Stort tack för din recension och för din anmärkning. All feedback är viktiga och hjälper oss växa samt bli ännu bättre. Hälsningar Ardita // D&D Hemtjänst i Halland

Madelen Susanne Gunnel R
Skrev om D&D Hemtjänst i Halland AB

Dem kommer varje fredag och städar mitt hem. Har alltid varit supernöjd efteråt.

Svar från D&D Hemtjänst i Halland AB

Hej Madelen! Tack för ditt betyg och recension. Detta värmer att höra, vi ser fram emot att fortsatt hjälpa till. Ta hand om er! Bästa hälsningar, Ardita // D&D Hemtjänst i Halland

Anna Magdalena Sofia J
Skrev om D&D Hemtjänst i Halland AB

Vi har köpt städtjänst varannan vecka. Detta för att frigöra tid och minska stress. Mötet med D & D Hemtjänst var mycket bra och vi gick igenom de behov vi hade och la upp ett schema tillsammans. Det är underbart av komma hem och känna lugnet.

Svar från D&D Hemtjänst i Halland AB

Hej Magdalena! D&D Hemtjänst i Halland strävar efter att kunden ska känna glädjen att komma hem till ett skinande rent och väldoftande hem, den känslan är oslagbar. Tusen tack för ditt fina omdöme! Vi är väldigt glada över att ni är nöjda med hela processen från bokning till utförande. Tack så mycket för att vi får förtroendet att hjälpa er med hemstädningen! Vi önskar er en fin dag! Vänliga hälsningar Ardita // D&D Hemtjänst i Halland

Motor M
Skrev om D&D Hemtjänst i Halland AB

Köpte fönsterputsning. Alltid trevliga och lyhörda. D&D hemtjänst i Halland är en ny samarbetspartner för oss därför känns det extra bra att de levererar på ett bra och kundorienterat sätt.

Svar från D&D Hemtjänst i Halland AB

Hej Toyota Motor Trend i Halmstad! Tack så hjärtligt för ert fina omdöme och rekommendation! Underbart att läsa att ni är nöjda med personalens insats och fönsterputsningen. Det gläder oss att ha ett samarbete med er! Vi önskar er en fin dag! Vänliga hälsningar Ardita // D&D Hemtjänst i Halland