Däckbytarna

Däckbytarna

Ring 042-26 35 00 www.dackbytarna.se

Välkommen till Däckbytarna i Helsingborg! Däckverkstaden har vi drivit sedan 1989. Vi har bytt lokaler ett par gånger och 2004 gick vi med i Däckteam för att stärka vår position på marknaden, men vi är samma företag i grunden. Vi strävar ständigt efter att förbättra vår service och vill att du ska känna dig trygg när du låter...

104 omdömen om Däckbytarna

Ingrid O
Skrev om Däckbytarna

Är mycket nöjd. Har fått hjälp utöver däckbyte när jag ville sälja gamla däck som ingen var intresserad av.

Speedy Bilservice Limhamn
4.8/5 i betyg av 623 omdömen 4.8 av 623 omdömen

Very good service, amazing! Highly professional, quick and efficient. High courtesy. Strongly recommended!

Leaseplan S Leaseplan S
Dane P
Skrev om Däckbytarna

Tjänsten är okej men priset är för högt

Anders M
Skrev om Däckbytarna

Bra bemötande, trevlig personal. Kunnig personal.

Supreme Autoservice
4.8/5 i betyg av 163 omdömen 4.8 av 163 omdömen
Badge2023

Bästa servicen med extremt ärlig och tillförlitlig personal som går den extra milen för att hjälpa dig! Kan varmt rekommendera denna verkst

Charlotte Anna Kristina L Charlotte Anna Kristina L
Mona A
Skrev om Däckbytarna

Hej! Däckbytarna har hjälpt mig under många år i stort och smått. Har alltid fått bästa servicen där. Mina däck finns där och då får man en påminnelse och tid att nu är det tid att byta inför kommande säsong. Förväntar mig att de är lika tillmötesgående och duktiga framöver. Hälsar Mona

Kerstin P
Skrev om Däckbytarna

Bemötandet var bara bra. Jag har fått hjälp med att byta mina däck. Personalen är alltid trevliga.

Speedy Bilservice Åhus
4.8/5 i betyg av 782 omdömen 4.8 av 782 omdömen

Ombesiktning- bromsrör bl a - fick en bra känsla trots hög kostnad- men både Robin o företaget kändes seriöst- så tummen upp👍

Margareta Ann-sofie H Margareta Ann-sofie H
Todde L
Skrev om Däckbytarna

Klockren service alltid Klockren service alltid Klockren service alltid Klockren service alltid Klockren service alltid Klockren service alltid Klockren service alltid Klockren service alltid

Mike W
Skrev om Däckbytarna

Jag har haft ett långvarigt samarbete med företaget. De har alltid bemött mig med respekt och proffessionalitet. Jag är mycket nöjd med deras särart hantera mig som kund. Mike Wall

Speedy Bilservice Lund
4.8/5 i betyg av 2131 omdömen 4.8 av 2131 omdömen

Har en längre tid anlitat Speedy(Lund) och dess tjänster. Jag har alltid bemötts på bästa trevliga och professionella kunniga viägledande vi

Fredrik L Fredrik L
bosse l
Skrev om Däckbytarna

bästa och trevligaste däckfirman i helsingborg, varit kund i 20 år och de överträffar alltid mina förväntningar!

Jan S
Skrev om Däckbytarna

Mycket trevliga och kompetenta ! Ett nöje att ha att göra med. Mervärde.

Speedy Bilservice Malmö
4.8/5 i betyg av 2119 omdömen 4.8 av 2119 omdömen

Bra service och trevlig personal

Kjell T
Skrev om Däckbytarna

Alltid vänliga, kunniga o tillmötesgående. Väljer gärna denna verkstad före andra. VI har fått hjälp med allt från reparationen såsom stor motorrep, service, däckbyte mm.

Lothar F
Skrev om Däckbytarna

Upplever en bra och objektiv bemötande och service ! Har köpt däcksbyten, däcklagring, div. service som byte av glykol, oljebyten. Kostnadsbilden tycker jag är dyr, men jag har inget att jämföra med !!

JKs bil & motor
4.7/5 i betyg av 985 omdömen 4.7 av 985 omdömen

Trevliga och kunniga. Hade dock bokat lånebil, som inte fanns på plats. Men de var så pass snabba att det inte behövdes.

Hans Martin Tobias R Hans Martin Tobias R
Jenny F
Skrev om Däckbytarna

Jag har mina däck på förvaring, köper nya däck och även annat smått o gott. Punktering..Egentligen vänder jag mej dit med ALLT som bara går eftersom jag från första besöket varit mer än nöjd med både bemötande och resultat!!

Pia N
Skrev om Däckbytarna

Absolut det bästa som hänt oss och vår Suzuki

Speedy Bilservice Helsingborg
4.7/5 i betyg av 1195 omdömen 4.7 av 1195 omdömen

Snabbt och enkelt från början till slut:)

Carolina Mia Chatarin H Carolina Mia Chatarin H
Karin B
Skrev om Däckbytarna

Alltid väldigt trevligt bemötande och fin service. Byte av däck, förvaring och inköp av nya däck.

Malin P
Skrev om Däckbytarna

Köp och byte av däck samt däckförvaring. Bra kundbemötande, hög servicenivå och kvalitet i utförandet. Nöjd kund.

Bengt P
Skrev om Däckbytarna

Förvarar och byter mina däck. Bra och professionellt bemötande

Filip C
Skrev om Däckbytarna

Ordning och reda samt ett trevligt bemötande präglar denna verkstad. Mycket nöjd kund!

Siv J
Skrev om Däckbytarna

Däckbytarna förvarar mina däck, ser till att de blir bytta till sommar eller vinter. Personligt och proffsigt bemötande. Alltid vänliga och tillmötesgående vid frågor och extra service till en person som inte är så kunnig på bilar!

Thomas K
Skrev om Däckbytarna

Jag har fått bra bemötande och bra service. Varorna är sommardäck och vinterdäck sam byte av dessa. Har även förvaring av däcken hos er.

Wigerfelt A
Skrev om Däckbytarna

Mycket bra, utmärkt service. Får hjälp med allting, alltid villiga att ordna det till kundens bästa.

Liv D
Skrev om Däckbytarna

Är kund sedan flera år tillbaka. Framförallt däckbyten men även annat. Fantastisk service med kunnig, engagerad och mycket trevlig personal. / Nöjd kund :)

Björn E
Skrev om Däckbytarna

Däck hotell!! Byte av däck, alltsammans sköts perfekt! Vi är mkt nöjda! Väldigt bra kundservice och bemötande!👍

Björn E
Skrev om Däckbytarna

OK, men lite sloppy med vissa saker.

Lars N
Skrev om Däckbytarna

Mycket bra, trevlig personal, kunniga och hjälpsamma

Stig H
Skrev om Däckbytarna

För drygt tre år sedan råkade jag ut för det osannolika att få två punkteringar dagarna efter varandra. Med bilen på ett nödhjul och puntering på ytterligare ett hjul parkerad i ett källargarage började rundringningen till en mängd däckverkstäder för att få hjälp. Däckbytarna var den enda firman som var beredd att lösa problemet. De fixade ett nytt däck av rätt fabrikat och dimension och reparerade det andra däcket. Allt löst direkt samma dag på ett utmärkt och professionellt sätt. Därefter har Däckbytarna alltid fått förtroendet att ta hand om mina däckgöromål.

Tommy D. S
Skrev om Däckbytarna

Däckbytarna är på många sätt en ovanlig bil -och däckverkstad. Här får man redan från start ett garanterat familjärt bemötande . Trots tidvis en stor arbetsbelastning finns det alltid plats för att diskutera kundens problem och fundera ut en första diagnos. Tid brukar ordnas så snart som möjligt el. enl. kundens önskemål. På avtalad dag kan man lugnt lämna bilen i Romans och de andras förvar. De fixar sedan allt utan att göra kunden besviken. Jag tycker att de alltid levt upp till eller överträffat mina förväntningar och...

Rolf J
Skrev om Däckbytarna

Trevligt bemötande, bra service och effektiva. Byte sommar/vinterdäck och förvaring..

Jessica M
Skrev om Däckbytarna

Hej, har fått hjälp med att byta däck vår och höst. De är alltid lika trevliga och tillmötesgående.

Git K
Skrev om Däckbytarna

Alltid ett positivt bemötande och hjälpsamma. Mestadels däckbyte.

Peter E
Skrev om Däckbytarna

Däckförvaring. Jag är mycket möjd med tidsbokning och service.

Eva T
Skrev om Däckbytarna

Ett kanonbemötande. Personligt och trevligt. Snabb hjälp. Förvarar hjulen och reparerar min bil där.

Maria L
Skrev om Däckbytarna

Har varit kund i många år. Alltid bra service och trevligt bemötande. Framför allt fått hjälp med däck och förvaring, men även reparationer.

Joel N
Skrev om Däckbytarna

Byte och förvaring av däck. Bra service men kan bli bättre på återkoppling vid problem som kommit upp.

Per J
Skrev om Däckbytarna

Kännstryggt att lämna bilen för service till Däckbytarna.

Carina F
Skrev om Däckbytarna

Mycket trevligt bemötande vid varje kontakt. Köpt nya däck som jag är nöjd med.

Ingela R
Skrev om Däckbytarna

Jag har redan skickat in detta men upprepar att ni är bäst i allt. Hade jag inte flyttat utomlands och sålt bilen så hade jag aldrig slutat hos er.

Yvonne E
Skrev om Däckbytarna

Alltid omtanke och glädje vid däckbyte

Kjell H
Skrev om Däckbytarna

Har anlitat företaget i många år för hjulbyte, förvaring och hjultvätt.

Jörgen S
Skrev om Däckbytarna

Jag har mina vinter-/sommarhjul där på förvaring. När det är dags för byte får jag kallelse, vilket jag uppskattar. Alltid snabb service och vänligt bemötande,

Peter N
Skrev om Däckbytarna

Bästa däckatället alla kategorier.

Caj O

Trevligt bemötande. Däckbyte Service Rep alltid bra

Anette S
Skrev om Däckbytarna

Bra personlig service. Trevlig personal med positiv inställning. Lätt att ändra tider som passar mig som kund. Jättebra att de har öppet efter vanlig arbetstid för oss som har svårt att komma ifrån.

Seija H
Skrev om Däckbytarna

Alltid vänliga och försöker hjälpa alla dagar och tidspunkter Hjälp med punktering lördag på min parkering Hjälp med att få bilen reparerad samma dag som bilen har fått felen

Knut N
Skrev om Däckbytarna

Verkstaden på Landskronavägen är den bästa däckverkstaden som jag har använt. Högsta möjliga service, alltid hjälpsamma i både stort och smått och alltid trevliga. Med tre olika fordon underlättar de mitt liv.

Folke U
Skrev om Däckbytarna

Som gammalkund hos Däckbytarna vet jag att jag ALLTID får den bästa servicen och ett trevligt mottagande.

Viola N
Skrev om Däckbytarna

Förvaring, köp och byte av däck. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Dock ett stort minus att personalen röker i verkstan. Lukten sätter sig i klädseln i bilen. Minus också för att det inte används skydd på sätena och personalen skitar ner

Lotta N
Skrev om Däckbytarna

Supertrevliga. Har fått hjälp med däck, servat bilen, bytt glödlampor, hjälp med att få min bil dit när den inte startade.m.m. Känner nig alltid välkommen dit.

Pia H
Skrev om Däckbytarna

Jag har bytt däck höst o vår men även köpt ny däck. Alltid trevligt o tillmötesgående bemötande av alla, aldrig några problem att ändra tider när livet kör ihop sej. Rekommenderar alltid Roman o Anne till alla jag känner... med det allra vänligaste Pia Häljesgård

Lars D
Skrev om Däckbytarna

Snabba, trevliga och hög servicenivå

Mats B
Skrev om Däckbytarna

Helt underbara på döckbytarna! Ställer upp på alla konstiga frågor och har alltid ett glatt humör och hjälper en