Dåderman Kök och Badrum AB

Dåderman Kök och Badrum AB

www.daderman.se
  • BadgeNineYears

Vi är specialister på köks- och badrumsrenovering! Årligen renoverar vi ca 500 objekt och vi har olika hantverkare, som elektriker, plattsättare och vvs-montörer representerade inom bolaget. Därigenom slipper vi komplicerad kommunikation med underentreprenörer och vi kan ordna allt kring din renovering, även att hämta tunga...

187 omdömen om Dåderman Kök och Badrum AB

Sedan starten hos Reco 2015

Mette L
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Renoveringen av vårt kök var perfekt, liksom tidigare renovering av badrum.

Stig Anders Erik O
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Dåderman gjorde ett fantastiskt jobb med vårt hopplösa badrum! Från projektledaren Maciej till plattsättaren Janek (stavas det så?) och de andra i teamet. Perfekt hantverk, bra med information, proaktiv attityd och kvalitet in i minsta detalj. Och snabbt jobbat! Jag kan rekommendera Dåderman varenda dag i veckan.

Sven Oscar Sofus H
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Dåderman hjälpte mig först bygga om wc; och något år senare badrummet. I samband med det flyttades köket och två rum byggdes i dess ställe. Att bygga om en 3rok till 4rok samtidigt som jag är veckopappa till tre barn, jobbar och en gång gick in i väggen; fyllde mig med oro. Dåderman har varit ett otroligt stort stöd i planering och genomförande. Säljaren var lite rörig men projekledaren samt hantverkarna var superkunniga och noggranna. Jag fick precis den trygghet och seriositet som jag behövde för att orka driva igenom processen. //Oscar

Åke Ö
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Efter att tagit in många offerter till ombyggnation av badrum valde vi Dåderman. Vi är väldigt nöjda med vårt nya badrum. Ombyggnationen präglades av proffsighet och kvalité från uppsättning av skydd för väggar mm till byggstädningen. Ett särskilt tack till Slawek som tillsammans med elektriker och rörmokare som utförde av arbetet. Ett arbete som utfördes med kundfokus och hantverksskicklighet. Åke & Helena

Sheida S
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Finns ingenting att anmärka på, vi är så glada att vi valde Dådermans. Resultatet blev superfint och vi är jättenöjda med våra två nya badrum. Stort tack till Projektledaren Mariusz, Adam, Alex, Lotta och alla andra på Dådermans som varit inblandade i vårt projekt.

Andreas C
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Mycket bra bra bemötande och utfört arbete (badrumsrenovering på helentreprenad). Allt utfört exakt enligt övernskommelse, väldigt kunnig personal, ordning och reda innan och under renovering och absolut inget inställsamt "säljsnack", alla korten på bordet direkt, pris, tidsåtgång osv.

Joakim B
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Jag är mycket nöjd med valet att låta Dåderman renovera mitt badrum. De tog hand om allt och alla inblandade kändes väldigt proffsiga och serviceinriktade. Inga konstigheter eller jobbiga överraskningar under själva renoveringen. Allt gick som på räls och renoveringen var klar på avtalad tid. Slutresultatet blev precis så bra som jag hade hoppats.

Janette A
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Under planering och innan igångsättande hade vi många frågor om smått och stort, vi fick svar på alla. Arbetet utfördes exemplariskt. Skydd byggdes upp så byggdamm inte skulle sprida sig. Även hissen skyddades på golv och väggar. Avfallet lades i påsar utanför, mycket ordentligt sorterat. Vårt färdiga badrum njuter vi nu av varje dag. Vi är mycket nöjda.

David B
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Från första möte till avslutat jobb har de agerat inte bara proffsigt utan gått den extra milen. Hjälp med design av badrummet. Täckte av halva huset så inget byggdamm kunde komma in i de andra rummen förutom badrummet. Och när allt va klart såg de till att alla detaljer inte bara vart rätt utan exakt som vi ville. Mycket nöjd och vill tacka dem för ett väl utfört arbete!

Per S
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Mycket bra och pålitliga. Håller tider, städar efter sig varje dag. Mycket snyggt slutresultat. Informerar grannar om störningar. Väldigt kunniga och lätta att ha att göra med. Per

Anna S
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Dåderman levererade det vi kommit överens om på ett proffsigt och effektivt sätt,. Vi märkte knappt att de var där; allt var bra avskärmat och välstädat under hela byggtiden. Kan verkligen rekommendera!

Madelaine J
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Rekommenderas varmt! Mycket nöjd från start till färdigrenoverat badrum. Bra med hjälp av inredaren och sedan löpte allt på utan problem. Alla inblandade verkade ha stor kunskap om sitt område. De var effektiva och mycket noggranna. Höll också alla grannar informerade, vilket uppskattades. De behövde större plats än vi trodde för sina verktyg och annat, men detta löste sej på ett bra sätt. Kom när de sa de skulle, tidplanen hölls, informerade under tiden. Städade varje dag innan de gick hem. Vi bodde hemma hela tiden./Mvh, Madelaine

Henrik L
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Från start till färdigt badrum va vi nöjda, alla personal va så kunnig på sitt område, alla jobbade effektivt och noggrant, vi stötte på några överraskningar när dom började riva, men då kom det snabbt en ny idé från byggmästare Arek, dom gjorde det där lilla extra varje dag, städade noggrant efter sig, så man kunde bo kvar, priset på offert höll hela vägen. Mvh Henrik

Simon P
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Väldigt proffsigt företag. Vi anlitade Dåderman fört att renovera ett Badrum + WC. Projektet var ganska komplicerat då det innebar allt från asbestsanering till planlösningsändringar och vi blev jättenöjda med båda badrummen samt de extra-arbeten som utfördes. Här är några exempel på varför: * Väldigt hög nivå på finish och detaljer. Jag har renoverat badrum tidigare med en annan firma, men man märker att det här jobbet var mycket proffsigare. Allt från finish på lister till perfekt linjering av fogar mellan golv och vägg....

SARA B
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Vi byggde ut en mindre toalett till ett helt nytt badrum (där det tidigare varit hall) i ett gammalt hus. De var väldigt respektfulla (vi bodde kvar under renoveringen), vår projektledare Arek lyssnade och gjorde precis som vi sa och ändrade planer efter hand utan problem. De tog hand om precis alla delar av arbetet, det var verkligen bra att få prata med en inredare och resultatet blev superfint!

Leif C
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Vi anlitade Dåderman för totalrenovering av ett badrum i höstas. Vilket fantastiskt jobb! Vi har aldrig anlitat någon hantverkare som varit i närheten så bra som Krzysztof! Vi är 100% nöjda med slutresultatet. Även projektledaren Arkadiusz var suverän att ha att göra med. De problem som dök upp under arbetats gång, hade Dåderman lösningar på - så inget lastades över på kunden. Arbetet blev klart på utsatt tid och till överenskommen kostnad. Det enda som vi var missnöjda med var designermötet som vi hade velat ha några veckor...

Ramin R
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Vi anlitade Dåderman för att totalrenovera ett av våra badrum efter att ha läst så mycket om deras goda rykte! Som husägare har vi haft besk erfarenhet av renoveringar genom en och annan byggfirma som visat sig vara oseriösa och skickar fakturor efter besök av slarviga hantverkare utan vare sig samvete eller kunskap, så vårt intryck av Dådermans planering, resurssättning, genomförande och uppföljning av vårt badrumsprojekt varit fläckfritt och utomordentligt proffsigt utfört! Dådermans yrkesstolta personal har alla varit...

Ann-Charlotte L
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Har gjort en större renovering, d v s kök, två badrum och en tvättstuga. Allt har fungerat helt otroligt bra från början till slut. Det här är ett proffsföretag, som jag skulle kunna rekommendera till vem som helst. Jag är imponerad över projektledares och hantverkares yrkesskicklighet, deras mål har hela tiden varit ett perfekt jobb och en 100% nöjd kund. Jag har även värderat deras vänlighet och hänsyn och fina stämning inom gruppen. Stort plus även för den fina inredningshjälp jag fick initialt, att de har eget lager,...

SARA W
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Detta är andra gången jag anlitar Dåderman för en badrumsrenovering och är lika nöjd denna gång. De gjorde ett utmärkt jobb, helt enligt tidplan och offert. Värda priset helt klart.

KARL L
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Efter lång tids övervägande och sondering av flertal byggföretag så blev valet av Dåderman enkelt av flera skäl. -Första mötet med säljare Mats. Informerade grundligt om renoveringsprocessen och Erbjudandet såsom: -Detaljerad offert -Tydlig tidsplan -Certifikat för alla hantverkare. -Inga förbehåll & Fast pris -Inredningsarkitekt -Hantverkare på plats varje dag, inga parallella jobb. Arbetet startade med att få träffa Dådermans utomordentliga duktiga inredare Susanne. Hon kom med goda råd och hjälpte oss att rita...

SIMON F
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Vi har anlitat Dåderman för renovering av två badrum i vårt radhus, och vi är fantastiskt nöjda med resultatet! Från början till slut har det varit professionellt, tydligt kommunicerat och dessutom färdigställt i tid. Eftersom vi har barn hemma och svårt att lämna hemmet under längre tid har vi bott kvar i huset, och alltid kunnat ha ett fungerande badrum under tiden. Att ha hantverkare i huset har dessutom varit ett mycket mindre intrång i privatlivet än vad vi räknat med, allt har verkligen gått supersmidigt! Ett...

BIRGIT S
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Mycket pålitliga och kompetenta, vår personal var tillmötesgående och svensktalande, vilket vi uppskattade. Det enda negativa är att de är dyra.😊 Ej vågat ha någon annan firma att utföra våtrumsarbete.

Nils Johan N
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Vi är extremt nöjda med Dåderman. Vi gjorde en stor renovering av Kök, 2 x badrum och hall. Vi har mycket höga krav när det gäller kvalitet / finish och Dåderman levererade över förväntan. Dessutom höll man alla tider och det var utmärkt kommunikation från start till mål. Det här är en proffsfirma rakt igenom. Gratulerar alla som får Maciej som projektledare.

Gulli F och Dådermans kök b gillar detta
BARBRO J
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Renoverade badrum mars 2022. Det blev toppenresultat och vi är mycket nöjda. Dåderman Kök & Badrum kan verkligen rekommenderas!! De gjorde ett utmärkt jobb och var professionella rakt igenom. En hantverkare var på plats varje dag ca 7-16. Elektriker, rörmokare, material etc kom i rätt tid. Projektledare Pawel var lätt att få tag i. Jag behövde aldrig ringa och jaga hantverkare. Fast pris som vid förändring kommunicerades (blev billigare). De blev färdiga tidigare än beräknat. Dådermans motto är 100% nöjd kund, jag är en av dem.

Evy Janette A
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Ett utmärkt utfört jobb! Från planering till utförande. Dåderman är inte billigast men helt klart värda varenda krona. Kul att vara med från början och designa i 3D och att nu se efteråt att både resultat och pris höll hela vägen. Att sedan hantverkaren, Adam och projektledaren, Arek var superproffsiga underlättade allt. Jeanette & Affe i Segeltorp

Solveig Margaretha E
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Badrummet är precis klart. Så nöjd med Arbetet, Tidsplanen höll, utförandet... och det var mycket bra att få hjälp med planeringen samt inrednings förslag. Mao Toppen kan varmt rekommenderas.

EVA R
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Renoverade ett badrum i januari 2022. Blev bättre än jag hoppats. Det jag uppskattade var helhetslösningen med en designer som hjälpte till med planeringen. Susanne kom med praktiska förslag som fungerade bra i mitt lilla badrum. En annan bra sak var att slutpriset inte översteg offerten. Kommer rekommendera Dåderman till mina vänner.

PETER OLOF L
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Renoverade nyligen två badrum med Dåderman. Proffsigt gjort från början till slut. Renoverar jag igen kommer jag anlita Dåderman! Rekommenderas!

KENNETH L
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

mycket bra, väldigt hög kvalitet i leverans, jättebra service, och höll tider som utlovats

Mats Olov K
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Mats och Eva Mycket gott helhetsintryck. Vi har känt oss trygga alltifrån första kontakten med säljaren till designernq och arbetsledaren. Alla hantverkare har varit väldigt duktiga. En särskild eloge till Pawel som har gjort allt jobb förutom el och rörmokeri. Pawel har gjort ett mycket fint jobb och varit bra att ha att göra med.

Svea Eva Maria E
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Det kändes nervöst inför min första badrumsrenovering. Men jag fick ett jättefint bemötande från samtliga inblandade - säljare, designer, projektledare och hantverkare. Har känt mig trygg genom hela processen och är mycket nöjd med resultatet.

ANNA G
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Jag anlitade Dåderman för min badrumsrenovering och ger dem absolut högsta möjliga betyg! Deras professionalism samt grundliga, perfekta arbete in i minsta detalj är värd varje krona. Projektledaren Arek och Piotr var fantastiska, jag kände mig otroligt trygg under hela renoveringen och resultatet blev över förväntan. Jag kommer definitivt anlita Dåderman igen vid framtida renoveringar och jag kan verkligen rekommendera dem!

JOHANNA Y
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Anlitat Dåderman för renovering av badrum vid två tillfällen. Ingenting kunde ha fungerat bättre! Professionella och mycket trevliga hantverkare som gör ett välplanerat och mycket väl utfört arbete. Kostar mer än många andra företag men verkligen värt varenda krona!

SOFIA Å
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Vi anlitade Dåderman eftersom det vi läst såg positivt ut och dom verkade som ett stabilt företag. Vi blev INTE besvikna. Alltihop var gjort på ett extremt professionellt sätt och alla vi stötte på var kunniga, trevliga och artiga. Vår designer hette Susann och hon gav oss idéer och kom med lösningar - jättebra stöd! Utan henne hade vi famlat i mörkret gällande inredningen. Mannen som var här hette Gregor (7-16.30 varje dag, exakt som de hade sagt) jobbade på något helt otroligt! Han var så duktig, allt var gjort...

Dan Lennart E
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Kompetenta och trevliga hantverkare. Arbetet är väl utfört.

PETER F
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Vi anlitade Dåderman för renovering av badrum och gästtoalett. Proffsigt genom hela projektet. Startade på överenskommet datum, inga avbrott, skickliga och erfarna hantverkare, engagerad projektledare och de slutförde arbetet i tid. Vi är mycket nöjda med slutresultatet.

ANN E
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Väldigt nöjd med renoveringen av vårt badrum och framför allt med projektledaren Krzysztof. Han var väldigt bra på att hålla kontakten genom hela projektet. Badrummet blev precis som vi ville ha det!

Svar från Dåderman Kök och Badrum AB

Kul att vi fick förtroendet att göra renoveringen och att ni vill dela med er erat fina omdöme.

Fredrik S
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Vill ge beröm från min pappa med följande text: Anlitat Dåderman för badrum och basturenovering. Proffsigt från början till slut. Duktiga hantverkare och resultatet blev kanon. Bra dialog och kommunikation under byggets gång. Kan rekommenderas! //Bo Bengtsson

Svar från Dåderman Kök och Badrum AB

Så roligt att pappa blev nöjd! Hälsa och tacka för rekommendationen.

DAN L
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Vi är väldigt nöjda. Vi fick uppfattningen att Dåderman var väldigt noga med att det skulle bli hög kvalitet på arbetet. De hade en bra genomgång inför arbetet då de pedagogiskt gick igenom alla moment. Offerten stämde exakt på kronan. Dåderman rekommenderade att ett extra arbete skulle göras och gav ett exakt pris även på detta, vilket vi är jättenöjda med. Slutresultatet blev superbra.

Dåderman Kök & Badrum AB D och Dådermans kök b gillar detta
Robert J
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Vi anlitade Dåderman för renovering av badrummet, genomförandet var 100% proffsigt, Pavel som byggde badrummet verkade älska sitt jobb och ville att allt skulle bli perfekt, det blev det! Rekommenderas varmt!

Daniel L
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Kvalitet, lyhördhet, noggrannhet, proffsighet. Supernöjda med bemötande, service och hantverket.

ELLEN P
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Oerhört proffsiga. Vi var bortresta under renoveringen så det var jättabra att Dåderman ser till att allt är bestämt och klart redan innan renoveringen startar. Offertmöte, inredningsmöte och uppstartsmöte resulterade i en gemensam bild av vad som skulle göras och vi kände oss lugna under hela processen. Rekommenderar absolut att anlita Dåderman!

Camilla G
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Totalrenovering av badrum. Proffsigt utfört arbete. De höll den tidsplan som de hade sagt. Hantverkare var där varje dag så det blev aldrig något avbrott i arbetet. Dåderman var väldigt tillgängliga när man ville fråga något eller hade önskemål. Vi var väldigt nöjda.

Svar från Dåderman Kök och Badrum AB

Roligt att ni är nöjda och att allt blev som ni förväntade.

CAMILLA E
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Trygg från början till slut. Fastpris och färdigdatum hölls. Resultatet var så mycket bättre än vad jag kunnat ana. Otroligt bra personal. Hantverksskicklighet och kommunicerade genom hela projektet Rekommenderar dom starkt

Svar från Dåderman Kök och Badrum AB

Hej, Tack för ditt fina omdöme och att du är nöjd med resultatet.

Marita Christina E
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Mycket bra service av Dåderman under hela renoveringsprocessen!

Svar från Dåderman Kök och Badrum AB

Hej! Vad roligt att höra att ni är nöjda med vårt arbete! mvh Dåderman

Nicklas T
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Vi anlitar endast de största och mest rekommenderade aktörerna i varje bransch när vi ska renovera men ingen har varit i närheten av den kvalité som Dåderman levererat. Från första möte till slutprodukt har allt gjorts som utlovat (vi ställer väldigt höga krav och är säkert rätt jobbiga som kund ibland) och alltid med ett trevligt bemötande. Vi rekommenderar varmt Dåderman till alla!

CARL E
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Vi fick hjälp med renovering av badrum och delar av köket. Väldigt proffsigt från första stund. Otroligt fint slutresultat och inget krångel på vägen. Vi kan varmt rekommendera Dåderman Kök och Badrum. / Carl och Nichole

Svar från Dåderman Kök och Badrum AB

Tack för det fina omdömet! Det är mycket roligt att höra att ni blev nöjda.

NINA T
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Är mycket nöjd med Dåderman. Proffsiga, trygga och kunniga. Fick snabb återkoppling när jag undrade något . Väl värt pengarna.

Svar från Dåderman Kök och Badrum AB

Roligt att höra! Tack för din rekommendation.

Ingrid Monika S
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Ett perfekt utfört arbete i alla sina delar. Mycket skickliga och kunniga hantverkare. Snabbt, effektivt och proffsigt. Tidsplanen hölls och badrummet var t.o.m. klart före utsatt tid. Jag fick ett drömbadrum!

Svar från Dåderman Kök och Badrum AB

Hej! Roligt att du blev nöjd med vårt arbete och stort tack för att du rekommenderar oss!

Karl Magnus R
Skrev om Dåderman Kök och Badrum AB

Äntligen en renovering som överträffade mina förväntningar! Vi är nu inne på vårt fjärde hus, i samtliga hus har vi renoverat stora delar. Skulle vilja påstå att vi har stor erfarenhet av olika byggföretag, en gemensam nämnare för dom flesta är att det i slutändan inte riktigt blev som man tänkt sig avseende genomförande, kostnader samt utfall. Här skiljer sig Dåderman ifrån mängden. Allt har fungerat som vi kommit överens om. Är mycket imponerad över den hantverksskicklighet som ansvarig byggare på plats hade. Från planering...