DALAB Fönsterputs & Städ

DALAB Fönsterputs & Städ

www.dahlab.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till DALAB Fönsterputs & Städ! Vi erbjuder fönsterputsning och städtjänster i ett skräddarsytt paket som du väljer helt själv. Med skinande resultat varje gång kommer vi hem till dig efter överenskommelse och storstädar eller putsar fönster. Vi har över 30 års erfarenhet inom fönsterputsning. Oavsett om du vill...

61 omdömen om DALAB Fönsterputs & Städ

Eva L
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Fönsterputsen fungerar utmärkt och nu hade jag grovstädning första gången. Det kom 2 damer som var jättetrevliga och städade fantastiskt fint. Jag är jättenöjd och ni får gärna använda mig som referens. Mvh/Eva Lindgren

Björn N
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Tack för hjälpen. Det blev mycket fint städat. Kan varmt rekommenderas

Inga G
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

jag är nöjd med både fönsterputs och städ.

Margareta C
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Alltid lätt att få kontakt, gott bemötande och professionell städning av vår bostad. Dessutom mycket trevliga personer.

Mats F
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Det fungerar för det mesta bra. Städningen är helt ok och det fungerar flexibelt.D v s det brukar gå att ändra tid vid behov.

Bo G
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Städ och fönsterputs Rekomderas på det varmastes

Gunnel Margareta S
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Duktiga flickor som städar bådesnabbt och väl..pålitliga gör vad man Beimark vi

Kerstin E
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Vi är så nöjda med vår städerska och fönsterputsningen! När det gäller det administrativa finns det en förbättringspotential. Litet virrigt och inte alltid klara besked. Dessutom vid ett tillfälle fel på fakturan som vi inte uppmärksammade då vi betalade den.

Harriet L
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Mycket bra service och lätt att få kontakt vid eventuella frågor eller ändringar av datum.

Anita A
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Väl bemött på alla sätt trevligt och smidigt. Alltid uppnått förväntningarna. Trevligt bemötande, alltid skinande resultat både med fönsterputs och städning.. Bara haft städ två gånger men med toppen resultat. Fönsterputs flera år och alltid med skinande resultat.

Gülten M
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Jag letade efter städ och fönsterputsbolag,så hattade jag Dalab. Jag blev bemött från någon som heter Alf på ett väldigt trevligt sätt. Eftersom firman hade en lång erfarenhet av fönsterputs så var både mamma och säker på att vi skulle bli nöjda. Mamma köpte både fönsterputs och städtjänst. Hon tyckte att både fönsterputsaren och kvinnan som utförde städ var väldigt trevliga människor.

Gunilla L
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Det kom två ” flickor” på exakt utsatt tid för att städa hos oss. Det var första gången och första gången städning överhuvudtaget gör oss. Har inget att jämföra med men är så nöjd med resultatet!

Ann-Marie K
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Använder både fönsterputs och städ. Mycket nöjd med båda. Uppskattar särskilt det personliga bemötandet och samarbetet.

Mildred M
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Har både fönster puts och städning. Är jättenöjd!

Vendela H
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Alltid så vänliga, service inriktade o bra! Anlitar alltid Dalab.

Anders N
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Bra bemötande, snabb återkoppling, rent och snyggt

Susanne L
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Mycket trevlig och kompetent personal. Gick snabbt men väl gjort. Har använt fönsterputs tidigare men utökade denna gången även med en storstädning. Vi har tre våningar och även altan. Så nöjd.

Agnes B
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Bra service. God kommunikation.

Johan H
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Trevliga mycket bra jobb meddelar om dom inte kommer /eller är sjuka mycket bra

Inger B
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Alltid glada o trevliga o städar väl

Björn G
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Snabbt, effektivt och snyggt utförande och bra bemötande

Inga G
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Fönsterputs : mycket bra! Städning: bra med undantag av täta personalbyten.

Charlotta J
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Många år med Dalab talar för sig själv. Personlig service och alltid ett bra utförd städning och fönsterputs. Börjar dock se över kostnaden lite. Börjar bli lite dyrt. Men är inte där ännu.

Leif S
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Jag har en god dialog med Dalab det är lätt att komma i kontakt med dem om det är några frågetecken. Deras uppdrag är att göra veckostädning som är jag mycket nöjd med, det är alltid välstädat när de har varit här

Pernilla A
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Alltid bra bemötande & trevliga människor. Får oftast de tider som jag önskar.

Helene W

Toppen på ALLA sätt! Bästa bemötande och fantastisk städning👌

Kerstin H
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Helt okey. Funkar mycket bra för oss. Bra personal.

Gunnar S
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Städhjälp i många år! Fungerar jättebra!

Flemming Birger N
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

mycket service orienterade, utför arbetet snabbt och med mycket bra resultat. Både städning och fönsterputs görs lika omsorgsfullt, rekommenderas utan reservationer

Kerstin E
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Vi har haft andra städbolag före Dalab och har nog höga krav men vi inser också att vi behöver bjuda till för de som städar eller fönsterputsar hos oss. Dalab uppfyller numera de krav vi har och vi är mycket nöjda.

Bo G

Bra. Bra Har haft både fönsterputs och städning. Båda till belåning

Ingemar B

Alf, Jeanette och Gosa är toppen med service

Johanna E
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Bra bemötande Bra service man kan lita på dem professionella

Mats F
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Den sammanfattande upplevelsen är bra, städningen helt ok och firman kan rekommenderas

Gunnel Margareta S
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Bra och pålitliga duktiga städar bra och Alf kan putsa fönster. Jag kommer att fortsätta

Flemming T
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Bättre bemötande kan man inte få, detta är det trevligaste städ bolaget som finns Alltid nöjd med fönsterputsen och nu anlitade jag även DALAB för flyttstäd av huset och är verkligen verkligen nöjd

Ann-Cathrin J
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Fått städservice i hemmet. Trevlig o noggrann. städerska. Lyhörd på vad jag vill och inte vill. Lätt att få ny service då personal alternativt jag haft förhinder. Punktlig.

Cay K
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Jag började använda regelbunden städtjänst för avlastning p g a akut ryggskott för 1 1/2 år sedan. Nu har jag fortfarande hjälp varannan vecka med ffa städning av golv, badrum, vertikala ytor och sådant som speciellt belastar ryggen. Det känns bra och jag är mycket nöjd med den person som utför arbetet och med resultatet. Med vänlig hälsning, Cay Krug

Anna K
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Trevligt bemötande och relativt snabb återkoppling. Uppfyllde mina förväntningar, huset blev renare av städningen jag köpte.

Marit L
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Tydlig och rak information om vad som ingår i flyttstädning. Mycket trevligt och glatt bemötande. Mycket seriöst och pålitligt företag. Bra kommunikation med städansvarig vid flyttstädningen. Hyresvärden klagade på ett ställe som jag visste inte gick att städa bättre. Inga problem. Personal från Dalab åkte dit direkt och städade om det. Hyresvärden var nöjd. Proffsigt jobb! Jag är helnöjd och kommer att anlita dom igen. Jag kan rekommendera Dalab till alla!

Åsa L
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Mycket trevligt bemötande och väl utförda tjänster!

Lill L
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Dalab är lätta att kontakta och trevilga att ha att göra med och så gör dom ett gott jobb!

Johan H
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Utför ett proffsigt jobb trevliga och snabba

Yvonne D
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Bra. Fönsterputs och städning.

Margareta C
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Gott och förtroendegivande bemötande. Uppfyllda förväntningar avseende flexibel bokningsmöjlighet. Ser fram mot fortsatt kontakt.

Inger B
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Personlig firma som tar sig tid att leva upp till mina förväntningar

Anne Marie B
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Mycket bra de flesta gånger .Både fönsterputs och städning Personbundet vilket gör att får man fel person blir det fel.

Lena T
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Vi är nöjda både med städningen och fönsterputsen som vi anlitat i många år.

Pernilla A
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Alltid fint bemötande och lösningar på det mesta! Har anlitat Dalab till städ i flera år och tänker fortsätta så länge jag har råd 😊

Leif S
Skrev om DALAB Fönsterputs & Städ

Vi har blivit mycket positivt bemötte, de har varit lyhörda och omgående åtgärdat det vi har påpekat. Städning var fjortonde dag är vi mycket nöjda med. Vi kan varmt rekommendera dem till andra.