Alla kategorier Elbolag Dalarna Malung-Sälen Dalakraft

Dalakraft, sid 2

Östra Bangatan 7, 782 34 Malung — Visa karta

Välkommen till Dalakraft, vi menar att dalfolket besitter en unik förmåga, vi är nämligen kraftfulla och i ständig förändring. Genom att alltid vara hjälpsamma och stå tillsammans kan vi uppnå en styrka som gör att vi tillsammans med våra kunder är helt oslagbara. Hos oss på Dalakraft kommer vi alltid göra vårt absolut bästa för att du som kund ska få ett så bra avtal som möjligt utifrån din livssituation. Det gör vi genom att fortlöpande erbjuda dig smarta lösningar. På Dalakraft levererar vi 100% grön el, all el ska alltid komma från förnybara källor, vi kan också erbjuda dig kompletta lösningar för egenproduktion av el. Skulle du ha några frågor eller om du behöver annan hjälp har vi generösa öppettider och erbjuder alltid snabba svar så att du som kund ska känna att det är enkelt och smidigt att nå oss. Varmt välkommen till Dalakraft.
Öppet just nu
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 3533 kunder tycker om Dalakraft

• Björn G skrev om Dalakraft
    Bra samtal med deras säljare inför förnyelse av elavtal. Läs mer
  • Linn N skrev om Dalakraft
    Nöjd med varan och bra kundbemötande via telefonsupport👍 Läs mer
  • Bengt O skrev om Dalakraft
    Förnyelse av el-avtal tecknades via er hemsida. Egentligen var jag på jakt efter 5-årsavtal men fick nöja mig med 3 år. Trots i mitt tycke korrekt tryckande vid tecknandet fick jag bekräftelse att jag valt rörligt elpris.........! Jag var formell och åberopade ångerrätten via mail. Er medarbetare Nike tog tag i problematiken på ett förtjänstfullt sätt, så här sitter jag förhållandevis nöjd tills vidare.
    Bengt Olsson Läs mer
  • Arne A skrev om Dalakraft
    Jag har nyss blivit kund och Ni ska börja leverera El fr.o.m 1/10,
    och jag vet ännu inte till vilket pris/kw det blir! Det tycker jag inte är så lyckat. Så mitt byte till Er är lite av en chansning, då vi har en förbrukning av ca 40 000 kw total i våra fastigheter i Ullvi och Ludvika. När det gäller bemötandet så är det inget problem och det är nog en av anledningen till vår chansning med vårt byte av leverantör. Läs mer
  • Per Ö skrev om Dalakraft
    El til stuga. Fastpris 3 år.
    Bestilt på internett.
    Enkelt og greit. Läs mer
  • Lennart K skrev om Dalakraft
    Hej!
    Jag har tecknat elavtal frän er till en nyinköpt lägenhet i Rättviks samhälle och då jag även har en villa i Gärdebyn där jag varit er kund sedan 1969-70 och varit helt nöjd med det så var valet inte så svårt.
    Jag har alltid blivit bemött till största belåtenhet.
    Då jag inte har något att klaga på under åren som gått så kan jag varmt rekommendera er till andra.
    Med vänliga hälsningar Lennart Knis Läs mer
  • Jenny J skrev om Dalakraft
    Har varit kund för kort tid för att kunna ge ett svar. Läs mer
  • Jan H skrev om Dalakraft
    Man kan inte skicka ut ett erbjudande till kunder ,så är det samma erbjudande till alla Läs mer
  • Juha K skrev om Dalakraft
    Byte till dalakraft elavtal. Bra bemötande och information. Läs mer
  • Felix S skrev om Dalakraft
    Teckna elavtal och fick den hjälp jag behövde på ett bra sätt. Läs mer
  • Per L skrev om Dalakraft
    Dalakraft är vår Elnäts- och elhandelsleverantör. Bra produkter och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Magnus J skrev om Dalakraft
    Har inte varit kund så länge så jag kan inte säga att jag hat ngn uppfattning än. Läs mer
  • Malin E
    Malin E skrev om Dalakraft
    Otroligt trevligt bemötande via kundtjänst i telefon. Beställde el. Läs mer
  • Gittan G skrev om Dalakraft
    Trevligt mottagande, kunnig personal,
    Band mitt elavtal Läs mer
  • Vilja G skrev om Dalakraft
    Jag har mitt elabonnemang hos er. Har även tidigare utnyttjat era erbjudande bl.a. Leksands badet och konserter.
    Supernöjd med er! Bra support/kontakt. Alltid trevliga och ett bra bemötande. Läs mer
  • Maj H skrev om Dalakraft
    Alltid vänligt bemötande vid kontakt.
    Hade inga förväntningar.
    Tagit del av ” gå två för en”. Köpt digital termometer, blåtand. Läs mer
  • Ulla L skrev om Dalakraft
    Ny som abonnent. Blev utmärkt och väl bemött Läs mer
  • Anita L skrev om Dalakraft
    Det gick lätt att beställa ström till Säter..fick uppdatering och förslag..Inga problem. Läs mer
  • Mick J skrev om Dalakraft
    Väldigt bra bemötande av tjejen i telefonen som hjälpte mig tekna elavtal hos er.
    Mvh Läs mer
  • Bengt W
    Bengt W skrev om Dalakraft
    Bra bemötande per telefon och ett bra erbjudande på el-marknaden. I övrigt så får tiden utvisa hur det utvecklas. Läs mer
  • Madeleine T skrev om Dalakraft
    Jag vart jätte bra bebött när jag vart uppringd och tipsa mig väldigt bra vad jag skulle ta för nåt Läs mer
  • Anders H skrev om Dalakraft
    Trevligt och informativt bemötande.
    Bra prisupplägg Läs mer
  • Yngve B skrev om Dalakraft
    Då jag är medlem i en samfällighetsförening och fått ett erbjudande på elabonnemang som jag bedömde vara ett bra alternativ så blev det mitt val. Kontakten med er var oxå trevlig. Läs mer
  • Susanne B skrev om Dalakraft
    Det är trevligt när Dalakraft sponsar idrott för barn i Mora. Läs mer
  • Jan-erik T skrev om Dalakraft
    Flytt av elabonnemang mellan två fastigheter. Fungerade bra. Läs mer
  • Kenneth P skrev om Dalakraft
    Har alltid varit nöjd med Dalakraft de få gånger jag varit i kontakt med dom. Har elavtal som jag är nöjd med. Läs mer
  • Britta G skrev om Dalakraft
    Bytte elleverantör via webben Läs mer
  • Ulrika F skrev om Dalakraft
    Tecknade elavtal via chatt. Snabbt och enkelt. Bra att personal på chatten hade befogenhet att teckna avtal så är inte alltid fallet. Läs mer
  • Daniel E skrev om Dalakraft
    Är min elleverantör. Tycker det funkar bra. Läs mer
  • Åselie G skrev om Dalakraft
    Jag tecknade ett nytt elavtal och blev bra och proffisionellt bemött Läs mer
  • Lars K skrev om Dalakraft
    Jag har inte köpt någoting.
    Bara tecknat el avtal. Läs mer
  • Jessica L skrev om Dalakraft
    Elavtal. Mycket bra bemötande
    Irriterande att man inte kan skriva färre än 30 tecken i denna undersölning Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Dalakraft
    Min man var kund hos er i många år. Gick bort i år och jag har inte haft mycket kontakt med et men kan bara ge bästa poäng for den. Läs mer
  • Malin S skrev om Dalakraft
    Minns tyvärr inte vad detta gällde.

Med vänlig hälsning
    Malin Sandberg Läs mer
  • Lotta P skrev om Dalakraft
    Sökte information om solenergi och fick prata med Sandra som var supertrevlig och som vi troligtvis kommer att ta kontakt med igen då hon erbjöd hjälp vi kan behöva framöver. Läs mer
  • Joakim N skrev om Dalakraft
    jag tycker att allt har varit bra dock har ja inte haft er så länge. men hittils har allt varit bra.
    + för kort väntetid när man ringer er och väldigt hjälpsam personal Läs mer
  • Marie F skrev om Dalakraft
    Internet, fick otroligt mycket hjälp via telefon så allt löste sig. Stort Tack! Läs mer
  • Olle L skrev om Dalakraft
    Nytt elavtal som jag beställde på nätet.

De tackade för att jag tecknat avtal via mail. Hade ingen personlig kontakt med dem på telefon Läs mer
  • Veronica S skrev om Dalakraft
    Mycket trevlig och hjälpsam personal! Läs mer
  • Janis Z skrev om Dalakraft
    Bara att man levererar el. Helt Ok. Läs mer
  • Lia G skrev om Dalakraft
    få alltid hjälp.Bra bemötande.Jag är nöjd! Har avtal med er ca 16år Läs mer
  • Agneta W skrev om Dalakraft
    Bytte elleverantör till Dalakraft. Ville veta hur deras Dala elfond fungerade samt priser.
    Blev positivt överraskade och bytte till dem.

Det borde vara lättare att se vad priset är för Dala elfond. Läs mer
  • Hans-erik F skrev om Dalakraft
    Jag är ny elkund och har ingen erfarenhet, men hoppas att ni ska leva upp till ett utmärkt omdöme. Läs mer
  • Brede O skrev om Dalakraft
    Mycket bra bemötande. Köpt el. Läs mer
  • Peter R
    Peter R skrev om Dalakraft
    Vet inte vad jag ska tycka om vad, men antingen förklarar ni det nu för mig eller så kanske jag slipper dessa brev. 🙂✊ Läs mer
  • Johan M
    Johan M skrev om Dalakraft
    Tyckte fonden lät som en bra lösning. Läste lite på hemsidan och bytte sedan från min dåvarande leverantör. Bytet var superenkelt och tog knappt två minuter!
    Lite senare damp det ned information i min epost.
    Mycket trevlig och bra kundkontakt. Läs mer
  • Peter S skrev om Dalakraft
    El avtal till studentlägenhet, jag fick bra information och positivt bemötande. Jag gillar att det finns ett lokalt bolag i Dalarna. Läs mer
  • Jörgen D skrev om Dalakraft
    Blir kund först 1/10. Kan dock svara för att vi blivit mycket bra bemötta i telefon. Läs mer
  • Lennart H skrev om Dalakraft
    Vid byte av elleverantör fick jag hjälp på ett alldeles utmärkt sätt. Bra bemötande och på ett vänligt sätt. Var även i kontakt med en konsult som också rekommenderade Dalakraft framför alla andra bolag. Läs mer
  • Beckérus I skrev om Dalakraft
    Är ny kund och fick ett gott bemötande som jag också förväntat mig av en lokal aktör... Läs mer

Östra Bangatan 7, 782 34 Malung