Alla kategorier Tidningar Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Bonnier Tidskrifter

Bonnier Tidskrifter

Sveavägen 53, 113 59 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Bonnier Tidskrifter

• Elin S
    Elin S skrev om Bonnier Tidskrifter
    En mycket bra tidning med mode, livsstil, reportage, intervjuer och restips. Oavsett hur jobbig eller bra dagen varit så blir det alltid lite bättre när jag kommer hem och hittar Damernas värld i brevlådan!
  • Elina E
    Elina E skrev om Bonnier Tidskrifter
    Damernas värld är en inspirerande tidning med allt från mode, inredning, reportager och skvaller. Tidningen riktar sig nog till en något äldre grupp än mig, men jag läser den när jag kommer över den.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Bonnier Tidskrifter
    Damernas Värld är en bra och inspirerande tidning som kommer varje månad. Den är väl egentligen till för lite äldre men jag tycker att den innehåller intressant läsning, bra reportage och inspirerande modejobb och shoppingtips. Bra blandning av en massa olika läsvärda saker. En av mina favorittidningar!
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Bonnier Tidskrifter
    Denna tidningen har jag prenumererat på tillofrån i några år och jag har väl varit ganska nöjd i det hela taget. Men det verkar vara så mycket konstigt strul med det som händer i en prenumeration. Ofta håller dom inte reda på vem som betalat vad och när man frågar dem så verkar det som om dom inte vet riktigt vad dom ska svara. Dock har premierna som de lovar vid en prenumeration alltid funnits i lager och alltid dykt upp.

Sveavägen 53, 113 59 Stockholm