Tandläkare Eva Darlington AB

Tandläkare Eva Darlington AB

Ring 08-678 60 30 www.darlington.nu
3.0

Praktiken startades 1993. Då arbetade vi med vanlig tandvård. Nu är vi ett team som även kan ge Dig ett drömleende! Vi utför skalfasader, skalkronor, bleker och restaurerar nedslitna nötta tänder och hela bett?

25 omdömen om Tandläkare Eva Darlington AB

ÅSA L
Skrev om Tandläkare Eva Darlington AB

Misstänker liksom många att jag fått hål jag inte hade "lagade" av Eva. Hade alltid minst ett hål när jag kom dit. Anade oråd först när hon ville dra en visdomstand i underkäken som var "inflammerad". Jag hade dock inte själv känt av minsta besvär med tanden. Sedan flera år har jag en ny tandläkaren och har sedan bytet inte haft ett enda hål! Mirakulöst! Visdomstanden har jag också kvar och har inga problem med den alls.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

Meggie W
Skrev om Tandläkare Eva Darlington AB

Gick hos Eva för några år sedan, vilken jävla blufftandläkare,gud vad hon skodde sig på mig, lagade tänder som fick lagas om 2-3 ggr, och man fick betala för hennes skitjobb, grrrr hon ska bort, jävla människa

Michaela O
Skrev om Tandläkare Eva Darlington AB

VARNING! Eva har förstört mina tänder totalt,, hon lagade hål jag inte hade och de hål hon lagade höll bara ngt år och är slarvigt lagade. Luft i hela tänderna och måste nu göra om allt. Hon slipade ner flera tänder på mig helt i onödan och gav mig flera sprutpr med bedövning då jag fortfaradne hade ont, efter 5 sprutor insåg hon att hon bedövat fel tand!? Eva Darlington borde verkligen bli av med sin licens. Hon har inte bara lurat mig på en stor summa pengar utan även förstört mina tänder. GÅ ALDRIG DIT!

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 731 omdömen 4.8 av 731 omdömen

Alltid trevlig och tillmötesgående personal. Väldigt noggranna och kunniga i sitt yrke. Känner stort förtroende.

Karin A
Skrev om Tandläkare Eva Darlington AB

Varning för Eva Darlington! Jag var ovetande kund några år, med bara hål som skulle lagas och det var ju okej. Men för två år sedan slipade hon ner kindtänder på mig för att "det behövdes" och att det skulle bli bättre för mitt bett. Jag fick direkt ont i framtänderna, gick tillbaka men möttes bara av "skratt", och att "Ja men du ska inte bita ihop tänderna så mycket". Hela bettet har ändrats, och skapat mer problem. Jag har nu haft problem i 2 år med mitt bett, och gått till nya tandläkare men har fortfarande inte fått...

Cecilia N
Skrev om Tandläkare Eva Darlington AB

Konstigt att alla de positiva kommentarerna liknar varandra med avhyggna meningsbyggnader etc... Jag tar till mig kritiken som skrivs här och väljer en annan. Tack!

Sofia T
Skrev om Tandläkare Eva Darlington AB

Jag gick till eva Darlington för ca 10 år sedan eftersom jag visste att jag hade ett hål och hennes praktik låg nära mitt kontor. För det första tror jag att hon lagade en rad "hål" som jag inte hade (har en kompis som var där också och hon sa att han hade massa hål som han sen inte hade när han gick till folktandvården). Men det värsta var att när hon lagade det hålet som jag faktiskt hade så lyckades hon inte lägga någon bedövning. Hon gav mig tre sprutor som alla kickade in ungefär en timma efter mitt besök. Sen borrade...

Ulrika S
Skrev om Tandläkare Eva Darlington AB

Jag gick till Eva i flera år på rekommendation. Alt hon gjorde var inte dåligt, hon blekte mina tänder med stor framgång och när jag var student kunde jag betala av min dyra rotfyllning under en tid. Men, flera saker gjordes felaktigt, höll inte, dålig rekommendation av ingrepp etc. Intrycket blev inte bättre av att hon och hennes gamla tandsköterska hade en så frostig relation att de fick kalla kriget att framstå som ett spa, hennes lilla pudel var med på mottagningen etc.

Alexander F gillar detta
Pia A

Heidi
Skrev om Tandläkare Eva Darlington AB

Jag upplevde henne som vimsig och hårdhänt. Jag fick vänta i 30 minuter innan jag fick komma in. Jag hade ringt några dagar tidigare och frågat hur pass tidigt jag kunde äta efter lagningen, eftersom jag skulle på middag efteråt med mitt jobb. Då sade hon en timme, när vi var färdiga sade hon att jag skulle vänta med att äta i tre timmar. Trots att jag varit hos henne tidigare hade hon inget minne alls av det och jag fick upprepa allt jag sagt och vi gjort förra gången. Någon slags loggbok borde man föra över sina patienter...

Pia E
Skrev om Tandläkare Eva Darlington AB

Trevligt bemötande. Bra service.

Jessica B
Skrev om Tandläkare Eva Darlington AB

Mycket bra. Lätt att få tider, mycket flexibel. Nära samarbete med tandhygienist i samma lokal. Bra påminnelsesystem

Håkan B
Skrev om Tandläkare Eva Darlington AB

Eva ger alltid en proffesionell behandling och ett trevligt bemötande

Birgitta D
Skrev om Tandläkare Eva Darlington AB

Eva är alltid glad och vänlig. Förklarar bra. Inga långa väntetider. Man känner sig trygg i hennes händer.

Eric C

Christina C
Skrev om Tandläkare Eva Darlington AB

Bra läge, lätt att ta sig dit. Modernt och framåtsträvande företag. Däremot har kallelser sedan våren ej fungerat och jag glömmer bort att själv ta kontakt för att få mina behandlingar slutförda, tyvärr.

Joakim N
Skrev om Tandläkare Eva Darlington AB

Jag har gått till Eva i två år och är helnöjd med både personalens bemötande och resultatet av behandlingarna. Har även rekommenderat Eva till kolleger och vänner.

Sofia
Skrev om Tandläkare Eva Darlington AB

Hittade Eva Darlington efter att ha läst en artikel i Expressen om tandblekning där hon uttalade sig, gick dit och blev supernöjd!

Hans
Skrev om Tandläkare Eva Darlington AB

Har alltid tid och fixar mina problem enkelt, billigt och snabbt. Har snyggat upp mitt smajl med tandblekning som gick jättefort. Bra priser.

Karin M
Skrev om Tandläkare Eva Darlington AB

Läste med största förvåning tidigare negativa inlägg! Har själv varit patient i flera år och är helnöjd, både med bemötande och utfört arbete. Dessutom har jag fått ett riktigt nice smile!

Gunilla O
Skrev om Tandläkare Eva Darlington AB

Duktig tandläkare med trevligt bemötande! Hon har gjort en bettskena till mig som har fått mycket högt betyg av två andra specialisttandläkare. Hon har även utfört avancerad tandvård på mig med gott resultat. Jag rekommenderar henne å det varmaste!

Markus S
Skrev om Tandläkare Eva Darlington AB

Gick till eva på rekommendation efter att min tandläkare försummat flera hål och även orsakat prblem i en tand på grund av en dålig lagning. Fick mycket bra akut hjälp och ett proffesionellt bemötande. Har även senare lagat flera hål smärtfritt, snabbt, och billigt. Rekommenderar eva för dem som vill besöka en seriös och proffsig tandläkare.

Lottie O
Skrev om Tandläkare Eva Darlington AB

Hej jag hittade eva efter att länge inte varit så nöjd med min tidigare tandläkare. Jag har varit hos henne många ggr nu o både blekt mina tänder o lagat ett flertal fel jag har aldrig varit så nöjd som jag är med Eva.

Lina N
Skrev om Tandläkare Eva Darlington AB

Slipade ner tre friska tänder mot min uttryckliga vilja och satte på plast på dem... Som ramlade ut bara några månader efteråt. Betalade massor av pengar för att få ett fint leende, men allt hon gjorde var förstöra mina tänder och det hon satt på har dessutom ramlat ut i flera omgångar och det ser mer och mer förjävligt ut varje dag. Gå ALDRIG till denna tandläkare, hon är värdelös, hon lyssnar inte på sina patienter, hon gör allt för att få iväg en, för att få en att känna sig jobbig och pumpa en på pengar!

Jonas E
Skrev om Tandläkare Eva Darlington AB

Passa er för den här tandläkaren. Precis som Ulf säger så är hon inkompetent. Hon gjorde en bettskena som gjorde att jag fick problem med bettet och ont i hela underkäken. En bettfysiolog som jag senare visade upp den för sa åt mig att aldrig mer stoppa in den i munnen. Som sagt, passa er för henne!

Alexander F gillar detta
ulf n
Skrev om Tandläkare Eva Darlington AB

Hon är inkompetent. Hon håller låga priser för att locka folk och det behöver hon för man går helst inte dit igen. Särskilt inte jag efter den dåliga behandling jag fick.