Darnells El

Älgpassgatan 12, 115 45 Stockholm — Visa karta

Vi kan hjälpa dig med alla typer av elinstallationer om du t.ex. ska renovera köket, badrummet eller garaget.
Installation av jordfelsbrytare, golvvärme, ytterbelysning, belysning på altan, extra vägguttag är några fler exempel på vad vi kan hjälpa dig med.

Läs vad 13 kunder tycker om Darnells El

• Bengt L
    Bengt L skrev om Darnells El
    Peter var snabb, proffsig och trevlig. Jag är jättenöjd. Rekommenderas varmt.
  • Patrik R
    Patrik R skrev om Darnells El
    Uppsättning ny elkontakt i köket, ny elkontakt i vardagsrum till vitrinskåp där elen också drogs samt uppsättning ljuskrona i vardagsrum. Arbetet utfördes bra och vi blev nöjda.
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om Darnells El
    Noggrann och kunnig elektriker som gjorde det lilla extra för att säkerställa att de problem i hade blev lösta.
  • Jon S
    Jon S skrev om Darnells El
    bra utfört, snabbjobbad och noga. Verkade ha mycket att göra så fick vänta lite innan han dök upp. Arbetet var felfritt
  • Ann-leena M
    Ann-leena M skrev om Darnells El
    Trevligt bemötande och snabb service - elen fungerade inte i några rum och det löste Peter bra och seriöst.
  • Anne T
    Anne T skrev om Darnells El
    I had a number of jobs carried out and was very pleased with the excellent service and high attention to detail. Would highly recommend!
  • Kristin S
    Kristin S skrev om Darnells El
    Kompetent, effektiv och trevlig. Bra förslag till lösningar.
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om Darnells El
    Företaget skötte uppdraget på ett exemplariskt sätt. Snyggt draget, avprovat och klart.😉
  • Susanne O
    Susanne O skrev om Darnells El
    Väldigt trevligt bemötande råd och tips om el nyheter på marknaden som vi behövde för helrenovering av el på vårt landställe.
    På alla frågor vi hade fick vi förslag på olika lösningar vi är toppen nöjda med Darnells El vi kommer att anlita den firman igen.
    Vi har också anlitat Darnells El i vårt företag och fått snabb service och mycket väl utfört arbete och nöjda kunder.
    Jag kan verkligen rekommendera Darnells El till alla som behöver elektriker.
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Darnells El
    Vi är nöjda med företaget och rekommenderar gärna till andra.
  • Robin P
    Robin P skrev om Darnells El
    Jag har anlitar Darnells El vid flertalet tillfällen och är mycket nöjd med slutresultatet. Tidsplanen håller alltid och under resans gång så är kommunikationen fläckfri. Mycket pålitligt företag helt enkelt.
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Darnells El
    Mycket seriös och kompetent med riktigt bra service!
    Har enbart bra erfarenheter och rekommenderar samtliga att använda sig av deras tjänster.
    Toppbetyg!
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Darnells El
    Peter på Darnells El har ställt upp för oss lika a boss,
    Finns ingen anledning till att inte skicka era förfrågningar till Peter,
    Skicklig, punktlig och pålitlig

Älgpassgatan 12, 115 45 Stockholm