Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Östermalm Hjorthagen Darnells Construction AB

Darnells Construction AB

Älgpassgatan 12, 115 45 Stockholm — Visa karta

Vi är ett familjeföretag som arbetar med nybyggnationer, om- och tillbyggnationer samt renoveringar över hela Stockholms län. Vi förstår att bygga ett nytt hus eller att förändra ditt hem är ett stort beslut och att välja en byggare kan vara skrämmande. Hos Darnells bygger vi ett start partnerskap med våra kunder så att vi kan hjälpa dig att förverkliga dina drömmar. Vår duktiga och erfarna personal ser till att varje detalj beaktas och att processen genomförs smidigt så att du kan njuta av att skapa ditt drömboende.

Utöver husbygge och renovering erbjuder vi helhetslösningar för samtliga elinstallationer (inklusive tv, data, larm och tele) och i synnerhet möjligheten att göra ditt hus till ett smart hem med KNX (världens första och enda standard för hemautomation).

VÄLJ DARNELLS
Professionella och kvalificerade hantverkare
Personliga lösningar med detaljnoggrannhet
Konkurrenskraftiga och ärliga priser
Leverans i tid och på budget
En miljöansvarig strategi

Varmt välkommen att kontakta oss för ett kostnadsfritt platsbesök och offert.

Läs vad 22 kunder tycker om Darnells Construction AB

• Fredrik W
    Fredrik W skrev om Darnells Construction AB
    Jag anlitade Darnells Construction för att få hjälp med byte av samtliga strömbrytare samt väguttag, strömdragning och infällning av dimmerdosa i vägg. Jag beställde även hjälp med montering/inpassning av lister, dörrkarmar samt dörrfoder.

Jag fick mycket bra service och resultatet blev utmärkt. Peter lämnade förslag på lösningar och var mycket tillmötesgående. Kabeldragning gjordes mycket snyggt, raka och spända linjer. Finsnickerierna millimeteranpassades och ger nu ett mycket bra intryck.

Darnells Construction AB följs av mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Carro skrev om Darnells Construction AB
    Trevligt bemötande, effektivt och ett väl utfört jobb! Jag är jättenöjd med servicen jag fick och kommer vända mig till dem igen. Läs mer
  • Emilie E skrev om Darnells Construction AB
    Jättenöjd med jobb isamband med renovering av lägenhet.

Bra information under hela arbetet, återkopplar vad som är gjort och stämmer av under arbetetsgång.

Kom även med förbättringsförslag vilket verkligen är service.

Ordning och reda och trevligt bemötande Läs mer
  • Julia H skrev om Darnells Construction AB
    Jättebra bemötande från början till slut. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Elin A skrev om Darnells Construction AB
    Peter var trevlig, snabb och kom med bra lösningar, från pris förfrågan till fixat och klart tog det mindre än ett dygn. Riktigt snabbt jobbat! Supernöjd! Rekommenderas! Läs mer
  • Jakob B
    Jakob B skrev om Darnells Construction AB
    Kanske aningen klyschigt, men "lite snack, mycket verkstad", skulle man kunna summera dem med. Läs mer
  • Cecilia N
    Cecilia N skrev om Darnells Construction AB
    Duktig och noggrann.
    Hade önskat mer återkoppling efter jobben var utförda men annars var allt topp. Läs mer
  • Linda H
    Linda H skrev om Darnells Construction AB
    Trevliga, kunniga och kommer med snygga, smarta och bra förslag på lösningar. Ger mina varmaste rekommendationer. Välj Darnells El om du vill ha ett snabbt snyggt och bra jobb gjort. Läs mer
  • Linda H
    Linda H skrev om Darnells Construction AB
  • Bengt L skrev om Darnells Construction AB
    Peter var snabb, proffsig och trevlig. Jag är jättenöjd. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Patrik R skrev om Darnells Construction AB
    Uppsättning ny elkontakt i köket, ny elkontakt i vardagsrum till vitrinskåp där elen också drogs samt uppsättning ljuskrona i vardagsrum. Arbetet utfördes bra och vi blev nöjda. Läs mer
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om Darnells Construction AB
    Noggrann och kunnig elektriker som gjorde det lilla extra för att säkerställa att de problem i hade blev lösta. Läs mer
  • Jon S skrev om Darnells Construction AB
    bra utfört, snabbjobbad och noga. Verkade ha mycket att göra så fick vänta lite innan han dök upp. Arbetet var felfritt Läs mer
  • Ann-leena M skrev om Darnells Construction AB
    Trevligt bemötande och snabb service - elen fungerade inte i några rum och det löste Peter bra och seriöst. Läs mer
  • Anne T skrev om Darnells Construction AB
    I had a number of jobs carried out and was very pleased with the excellent service and high attention to detail. Would highly recommend! Läs mer
  • Kristin S skrev om Darnells Construction AB
    Kompetent, effektiv och trevlig. Bra förslag till lösningar. Läs mer
  • Sebastian B skrev om Darnells Construction AB
    Företaget skötte uppdraget på ett exemplariskt sätt. Snyggt draget, avprovat och klart.😉 Läs mer
  • Susanne O skrev om Darnells Construction AB
    Väldigt trevligt bemötande råd och tips om el nyheter på marknaden som vi behövde för helrenovering av el på vårt landställe.
    På alla frågor vi hade fick vi förslag på olika lösningar vi är toppen nöjda med Darnells El vi kommer att anlita den firman igen.
    Vi har också anlitat Darnells El i vårt företag och fått snabb service och mycket väl utfört arbete och nöjda kunder.
    Jag kan verkligen rekommendera Darnells El till alla som behöver elektriker. Läs mer
  • Kerstin M skrev om Darnells Construction AB
    Vi är nöjda med företaget och rekommenderar gärna till andra. Läs mer
  • Robin P skrev om Darnells Construction AB
    Jag har anlitar Darnells El vid flertalet tillfällen och är mycket nöjd med slutresultatet. Tidsplanen håller alltid och under resans gång så är kommunikationen fläckfri. Mycket pålitligt företag helt enkelt. Läs mer
  • Niklas J skrev om Darnells Construction AB
    Mycket seriös och kompetent med riktigt bra service!
    Har enbart bra erfarenheter och rekommenderar samtliga att använda sig av deras tjänster.
    Toppbetyg! Läs mer
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Darnells Construction AB
    Peter på Darnells El har ställt upp för oss lika a boss,
    Finns ingen anledning till att inte skicka era förfrågningar till Peter,
    Skicklig, punktlig och pålitlig Läs mer

Älgpassgatan 12, 115 45 Stockholm