Darnells El

Älgpassgatan 12, 115 45 Stockholm — Visa karta

Vi på Darnells El kan hjälpa dig med alla typer av elinstallationer, vare sig du ska renovera köket, badrummet eller garaget. Vi utför även installationer av jordfelsbrytare, golvvärme, utebelysning, altanbelysning och installation av extra vägguttag. Detta är några exempel på vad vi kan hjälpa dig med, men självklart kan vi ställa upp på mer än så.

Vi har lång erfarenhet av branschen och utför det mesta inom elektriska installationer. Varmt välkommen att kontakta oss för referenser eller för att boka oss till ditt nästa projekt.

Läs vad 21 kunder tycker om Darnells El

• Carro
    Carro skrev om Darnells El
    Trevligt bemötande, effektivt och ett väl utfört jobb! Jag är jättenöjd med servicen jag fick och kommer vända mig till dem igen.
  • Emilie E
    Emilie E skrev om Darnells El
    Jättenöjd med jobb isamband med renovering av lägenhet.

Bra information under hela arbetet, återkopplar vad som är gjort och stämmer av under arbetetsgång.

Kom även med förbättringsförslag vilket verkligen är service.

Ordning och reda och trevligt bemötande
  • Julia H
    Julia H skrev om Darnells El
    Jättebra bemötande från början till slut. Rekommenderar starkt!
  • Elin A
    Elin A skrev om Darnells El
    Peter var trevlig, snabb och kom med bra lösningar, från pris förfrågan till fixat och klart tog det mindre än ett dygn. Riktigt snabbt jobbat! Supernöjd! Rekommenderas!
  • Jakob B
    Jakob B skrev om Darnells El
    Kanske aningen klyschigt, men "lite snack, mycket verkstad", skulle man kunna summera dem med.
  • Cecilia N
    Cecilia N skrev om Darnells El
    Duktig och noggrann.
    Hade önskat mer återkoppling efter jobben var utförda men annars var allt topp.
  • Linda H
    Linda H skrev om Darnells El
    Trevliga, kunniga och kommer med snygga, smarta och bra förslag på lösningar. Ger mina varmaste rekommendationer. Välj Darnells El om du vill ha ett snabbt snyggt och bra jobb gjort.
  • Linda H
    Linda H skrev om Darnells El
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Darnells El
    Peter var snabb, proffsig och trevlig. Jag är jättenöjd. Rekommenderas varmt.
  • Patrik R
    Patrik R skrev om Darnells El
    Uppsättning ny elkontakt i köket, ny elkontakt i vardagsrum till vitrinskåp där elen också drogs samt uppsättning ljuskrona i vardagsrum. Arbetet utfördes bra och vi blev nöjda.
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om Darnells El
    Noggrann och kunnig elektriker som gjorde det lilla extra för att säkerställa att de problem i hade blev lösta.
  • Jon S
    Jon S skrev om Darnells El
    bra utfört, snabbjobbad och noga. Verkade ha mycket att göra så fick vänta lite innan han dök upp. Arbetet var felfritt
  • Ann-leena M
    Ann-leena M skrev om Darnells El
    Trevligt bemötande och snabb service - elen fungerade inte i några rum och det löste Peter bra och seriöst.
  • Anne T
    Anne T skrev om Darnells El
    I had a number of jobs carried out and was very pleased with the excellent service and high attention to detail. Would highly recommend!
  • Kristin S
    Kristin S skrev om Darnells El
    Kompetent, effektiv och trevlig. Bra förslag till lösningar.
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om Darnells El
    Företaget skötte uppdraget på ett exemplariskt sätt. Snyggt draget, avprovat och klart.😉
  • Susanne O
    Susanne O skrev om Darnells El
    Väldigt trevligt bemötande råd och tips om el nyheter på marknaden som vi behövde för helrenovering av el på vårt landställe.
    På alla frågor vi hade fick vi förslag på olika lösningar vi är toppen nöjda med Darnells El vi kommer att anlita den firman igen.
    Vi har också anlitat Darnells El i vårt företag och fått snabb service och mycket väl utfört arbete och nöjda kunder.
    Jag kan verkligen rekommendera Darnells El till alla som behöver elektriker.
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Darnells El
    Vi är nöjda med företaget och rekommenderar gärna till andra.
  • Robin P
    Robin P skrev om Darnells El
    Jag har anlitar Darnells El vid flertalet tillfällen och är mycket nöjd med slutresultatet. Tidsplanen håller alltid och under resans gång så är kommunikationen fläckfri. Mycket pålitligt företag helt enkelt.
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Darnells El
    Mycket seriös och kompetent med riktigt bra service!
    Har enbart bra erfarenheter och rekommenderar samtliga att använda sig av deras tjänster.
    Toppbetyg!
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Darnells El
    Peter på Darnells El har ställt upp för oss lika a boss,
    Finns ingen anledning till att inte skicka era förfrågningar till Peter,
    Skicklig, punktlig och pålitlig

Älgpassgatan 12, 115 45 Stockholm