Darnells Elteknik AB

Darnells Elteknik AB

Ring 070-713 46 11 www.darnells.nu

Darnells Elteknik erbjuder vi helhetslösningar för samtliga elinstallationer (inklusive tv, data, larm och tele) och i synnerhet möjligheten att göra ditt hus till ett smart hem med KNX (världens första och enda standard för hemautomation). VÄLJ DARNELLS Professionella och kvalificerade hantverkare Personliga lösningar med...

24 omdömen om Darnells Elteknik AB

Andreas Olov N
Skrev om Darnells Elteknik AB

Riktigt bra elektriker! Kul att kunna ge dem en 5:a här. Vi har anlitat företaget flera gånger och kommer att fortsätta. Gått igenom ett gäng elektriker tidigare och aldrig känt mig riktigt nöjd, men Darnells har löst både svåra omdragningar och enklare installationer med lika självklar och proffsig leverans. Skillnaden med dessa är att dem är superbra på att berätta vad dem gör, varför och hur dem tänker. Dessutom gör dem allt till vettiga priser. Rekommenderas varmt, och rekommenderar dem till vänner och bekanta också om någon skulle fråga.

Sollentuna El & Automation
4.8/5 i betyg av 216 omdömen 4.8 av 216 omdömen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb som infriade förväntningarna.

ANDERS G
Skrev om Darnells Elteknik AB

Vi är otroligt nöjda med Darnells. De utförde montering, invändigt snickeri samt elarbeten av vårt prefabhus från Rörvikshus. Lasse och hans snickare är skickliga hantverkare, mycket noggranna och visar ett stort personligt engagemang. De var på plats från tidigt till sent varje dag i månader utan undantag. Det märks verkligen att de anstränger sig för att det ska bli bra och stämmer smidigt av detaljer och ger råd längs vägen. Det sträcker sig dessutom utöver deras egna ansvarsområde och det finns ett helhetsperspektiv...

Björn V gillar detta
Jennifer T
Skrev om Darnells Elteknik AB

Darnells Construction byggde vårt nya hus och vi är jätte nöjda med resultatet. Det är en lång resa att bygga ett hus och man behöver en byggare som man kan lita på. Darnells höll va dom lovade under hela processen och de gick igenom varje detalj för att garantera att vi fick exakt vad vi ville ha. Hantverkare var duktiga och professionella, och vi var verkligen imponerade av detaljnoggrannhet. Rekommenderas starkt!

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Fredrik W
Skrev om Darnells Elteknik AB

Jag anlitade Darnells Construction för att få hjälp med byte av samtliga strömbrytare samt väguttag, strömdragning och infällning av dimmerdosa i vägg. Jag beställde även hjälp med montering/inpassning av lister, dörrkarmar samt dörrfoder. Jag fick mycket bra service och resultatet blev utmärkt. Peter lämnade förslag på lösningar och var mycket tillmötesgående. Kabeldragning gjordes mycket snyggt, raka och spända linjer. Finsnickerierna millimeteranpassades och ger nu ett mycket bra intryck. Darnells Construction AB följs av mina allra bästa rekommendationer.

Carro
Skrev om Darnells Elteknik AB

Trevligt bemötande, effektivt och ett väl utfört jobb! Jag är jättenöjd med servicen jag fick och kommer vända mig till dem igen.

Mella El
4.7/5 i betyg av 86 omdömen 4.7 av 86 omdömen

Inkoppling av el i utbyggnad och väldigt nöjd med resultatet, trevlig personal och snyggt och prydligt utfört.

Emilie E
Skrev om Darnells Elteknik AB

Jättenöjd med jobb isamband med renovering av lägenhet. Bra information under hela arbetet, återkopplar vad som är gjort och stämmer av under arbetetsgång. Kom även med förbättringsförslag vilket verkligen är service. Ordning och reda och trevligt bemötande

Julia H
Skrev om Darnells Elteknik AB

Jättebra bemötande från början till slut. Rekommenderar starkt!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Elin A
Skrev om Darnells Elteknik AB

Peter var trevlig, snabb och kom med bra lösningar, från pris förfrågan till fixat och klart tog det mindre än ett dygn. Riktigt snabbt jobbat! Supernöjd! Rekommenderas!

Jakob B
Skrev om Darnells Elteknik AB

Kanske aningen klyschigt, men "lite snack, mycket verkstad", skulle man kunna summera dem med.

Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 361 omdömen 4.8 av 361 omdömen

Kan varmt rekommendera detta bolag. Jag ger dom 🌞🌞🌞🌞🌞 Angelito

Angelito Z Angelito Z
Cecilia N
Skrev om Darnells Elteknik AB

Duktig och noggrann. Hade önskat mer återkoppling efter jobben var utförda men annars var allt topp.

Linda H
Skrev om Darnells Elteknik AB

Trevliga, kunniga och kommer med snygga, smarta och bra förslag på lösningar. Ger mina varmaste rekommendationer. Välj Darnells El om du vill ha ett snabbt snyggt och bra jobb gjort.

Din Elektriker i Stockholm
4.8/5 i betyg av 258 omdömen 4.8 av 258 omdömen
BadgeFourYears

Professionell, kompetent, pålitlig och service-minded elektriker som jag varmt kan rekommendera. Mitt självklara val.

Bengt L
Skrev om Darnells Elteknik AB

Peter var snabb, proffsig och trevlig. Jag är jättenöjd. Rekommenderas varmt.

Patrik R
Skrev om Darnells Elteknik AB

Uppsättning ny elkontakt i köket, ny elkontakt i vardagsrum till vitrinskåp där elen också drogs samt uppsättning ljuskrona i vardagsrum. Arbetet utfördes bra och vi blev nöjda.

Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 188 omdömen 4.8 av 188 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R
Kerstin T
Skrev om Darnells Elteknik AB

Noggrann och kunnig elektriker som gjorde det lilla extra för att säkerställa att de problem i hade blev lösta.

Jon S
Skrev om Darnells Elteknik AB

bra utfört, snabbjobbad och noga. Verkade ha mycket att göra så fick vänta lite innan han dök upp. Arbetet var felfritt

SHL El & Nätverksservice
5.0/5 i betyg av 77 omdömen 5.0 av 77 omdömen
BadgeFourYears

Bästa hantverkare som jag träffat på Ekerö. Proffsigt arbete med en hög servicenivå.

Ann-leena M
Skrev om Darnells Elteknik AB

Trevligt bemötande och snabb service - elen fungerade inte i några rum och det löste Peter bra och seriöst.

Anne T
Skrev om Darnells Elteknik AB

I had a number of jobs carried out and was very pleased with the excellent service and high attention to detail. Would highly recommend!

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Kristin S
Skrev om Darnells Elteknik AB

Kompetent, effektiv och trevlig. Bra förslag till lösningar.

Sebastian B
Skrev om Darnells Elteknik AB

Företaget skötte uppdraget på ett exemplariskt sätt. Snyggt draget, avprovat och klart.😉

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Susanne O
Skrev om Darnells Elteknik AB

Väldigt trevligt bemötande råd och tips om el nyheter på marknaden som vi behövde för helrenovering av el på vårt landställe. På alla frågor vi hade fick vi förslag på olika lösningar vi är toppen nöjda med Darnells El vi kommer att anlita den firman igen. Vi har också anlitat Darnells El i vårt företag och fått snabb service och mycket väl utfört arbete och nöjda kunder. Jag kan verkligen rekommendera Darnells El till alla som behöver elektriker.

Kerstin M
Skrev om Darnells Elteknik AB

Vi är nöjda med företaget och rekommenderar gärna till andra.

KNG El Konsult och Installation AB
4.6/5 i betyg av 421 omdömen 4.6 av 421 omdömen

Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för

Robin P
Skrev om Darnells Elteknik AB

Jag har anlitar Darnells El vid flertalet tillfällen och är mycket nöjd med slutresultatet. Tidsplanen håller alltid och under resans gång så är kommunikationen fläckfri. Mycket pålitligt företag helt enkelt.

Niklas J
Skrev om Darnells Elteknik AB

Mycket seriös och kompetent med riktigt bra service! Har enbart bra erfarenheter och rekommenderar samtliga att använda sig av deras tjänster. Toppbetyg!

Andreas N
Skrev om Darnells Elteknik AB

Peter på Darnells El har ställt upp för oss lika a boss, Finns ingen anledning till att inte skicka era förfrågningar till Peter, Skicklig, punktlig och pålitlig