Alla kategorier Datorservice Stockholms län Stockholm Bromma Ulvsunda industriområde Data & Printerexperten AB

Data & Printerexperten AB

Ranhammarsvägen 18A, 168 67 Bromma — Visa karta

Årstavägen 29, 12052, Stockholm
Anders N:
Mycket trevligt bemötande och kompetent personal. Väldigt snabb reparation och bra meddelande när den var klar. Går nåt annat sönder så komm...

Datorservicefirmor nära Data & Printerexperten AB:

Strandbergsgatan 61, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
O. Haag Vent-kontroll:
Jag kunde inte ladda in gratisversionen av windows 10 i min dator, Köpte en ned- laddningsbar usb från webbhallen men det fungerade inte he...

Årstavägen 29, Stockholm
Vi erbjuder fast pris! Läs mer ›
Anders N:

Läs vad 2 kunder tycker om Data & Printerexperten AB

• Mikael K
    Mikael K skrev om Data & Printerexperten AB
    Vi gör uppföljningar av samtliga levererade kassaregister.
    Samtliga av våra kunder som fått sitt kassaregister levererade är nöjda med sina leveranser samt vår service.
    På grund av hög efterfrågan samt att kunderna måste lämna underlag för programmerings layout,
    har vi inte erbjudit några fasta leveransdatum.
    Kassaregistren har levererats i den ordning då order inkommit samt underlagsmaterialet har anlänt till oss.
    Fakturorna skickas automatiskt ut per post då ordern har levererats.
    Vid rundringning till de kunder som hittills har fått kassasystem levererade mot faktura, har ingen av dessa varit missnöjda med leverans, service eller tillgänglighet.
    Ingen av de tillfrågade säger sig ha erhållit försenade fakturor.
    Mikael Klingborg, VD
    Data & Printerexperten AB
  • Derfel G
    Derfel G skrev om Data & Printerexperten AB
    Har köpt kassaregister från Data & Printerexperten. Är inte alls nöjd med servicen dom ger. Flera veckor sena med leverans. Får fakturor som är mer än 2 veckor gamla när dom kommer fram.

Ranhammarsvägen 18A, 168 67 Bromma