Datorreparation.se

Årstavägen 29, 120 52 Stockholm — Visa karta

Personligt och bekvämt.

Sitter du med en trasig dator som inte fungerar som den ska? Inga problem, vi löser det! Du kan lugnt sitta kvar i soffan så kommer vi hem till dig och hämtar upp den för reparation. Vi vill erbjuda en personlig service och åker alltid och lämnar tillbaka datorn så fort vi har reparerat den.

Klicka in er på vår hemsida och boka din hämtning nu!

Årstavägen 29

Sön: 00:00-00:00

Läs vad 84 kunder tycker om Datorreparation.se

• Håkan K
    Håkan K skrev om Datorreparation.se
    Högsta betyg. Jag trodde min iMac 27 från 2011 hade givit upp för evigt när den blev svart och inte gick att starta men de här kisarna vet hur man gör det omöjliga möjligt och lagade den samma dag jag lämnade in den. Stort tack!
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Datorreparation.se
    Helt okey priser!
    Betalade 990kr för hemkörning.
    200kr kostade felsökningen.

Dom bjud på hemleverans mkt gott intryck.

Mvh / Andreas
  • Dekra
    Dekra skrev om Datorreparation.se
    Hej. Inga problem. Bra service. Klara i tid.
    Produkten funkar som den ska.
    Christer
  • Karin U
    Karin U skrev om Datorreparation.se
    Jag tycker att bemötandet och servicen var väldigt bra. Jag fick snabbt hjälp och allt gick smidigt med leveransen. Tack!
  • Michael H
    Michael H skrev om Datorreparation.se
    Hämtade o lämnade datorn på utsatt tid. Lagade den. Bra kommunikation.
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om Datorreparation.se
    Vår dator gick plötsligt inte att använda och det stod "Error: No boot disk has been detected or the disk has failed."
    Jag ringde till Datorreparation.se och redan några timmar senare kom de och hämtade datorn.
    Jag fick ett mycket bra bemötande från företaget från början till slut.
    För varje moment som utfördes fick jag ett meddelande så att jag hela tiden visste hur arbetet låg till.
    Några timmar efter det att de hämtat datorn började de att arbeta med den.
    De ringde under arbetets gång och kollade upp olika detaljer.
    Vid 18-tiden samma dag som jag ringt var datorn klar, levererad och installerad på plats.
    Mina förväntningar överträffades både vad gäller bemötande och pris.
    Kerstin Karlsson
  • Michael E
    Michael E skrev om Datorreparation.se
    Hjälp med att installera nytt grafikkort samt gradera upp cpu.
    Mkt snabb o bra service inkl hämtning o lämning. Mkt nöjd :)
  • Enric R
    Enric R skrev om Datorreparation.se
    Snabbt tillförlitligt bra service
  • Toni K
    Toni K skrev om Datorreparation.se
    Lämnade in min bärbara dator för reparation i December. Problemet var att vissa tangenter på tangentbordet inte fungerade. Tog ca. 1 månad för de att "fixa" den första gången. Jag betalade 1200kr när de väl kom. Till min förvåning var problemet inte fixat, men ett nytt problem hade uppstått. Fläkten körde nu i full varv. Jag ringde dem och de kom och hämtade den igen. Var tvungen att be dem att hämta datorn 4 gånger. Sista gången så lämnade de tillbaka datorn och sa att jag skulle få halva pengarna tillbaka pga. att de inte kunde fixa problemet. Detta var i Januari. Jag ringde dem i Februari igen för att fråga var mina pengar är, och de sa att de kan inte överföra pengarna, och att de vill inte åka över för att jag ska få det manuellt överfört till mitt kort för att "det är långt att åka". De sa att jag skulle få presentkort till Ica, vilket jag accepterade eftersom jag ville bara bryta kontakten med detta mardröm av ett företag. Det har gått en månad sen detta, men som förväntat så har jag och jag har fortfarande inte fått tillbaka en krona av pengarna.
    Sammanfattningsvis slösade jag pengar och tid på detta företag och allt jag fick av tjänsten var en dator som är i ett sämre tillstånd än jag lämnade in den.
    2017-03-06 IT 247 svarar Toni K
    Hej Toni! Tråkigt att höra, vi försökte verkligen rätta till problemet med din dator utan framgång. Vi ska skicka presentkort som utlovat. Tack för ditt ömdöme.
  • Theresa L
    Theresa L skrev om Datorreparation.se
    All went well! Soren, George and Mikael were very helpful with my iMac and MacBook Pro. Thanks again.
  • Maud K
    Maud K skrev om Datorreparation.se
    Mycket bra mottagande, hjälpsamma.
  • Peter E
    Peter E skrev om Datorreparation.se
    Bra bemötande.
    Fick hjälp med att lösa mjukvaruproblem.
    Datorn fungerar som om den vore ny efter deras arbete.

Kontakten med företaget via deras app samt mejl gjorde att viss information kom i kläm. Det jag menar är att någon fråga som inleddes i appen resulterade i ett svar via mejl, därigenom missades en stringens genom ärendet. I mitt fall var det inget allvarligt men kan vara något att tänka på rent generellt.
  • Hans E
    Hans E skrev om Datorreparation.se
    Dom klarade inte att reparera datorn. Fortfarande har jag inte fått tillbaks den.
    2016-12-06 IT 247 svarar Hans E
    Hej Hans,
    Tråkigt att du är inte nöjd. Du visste själv redan vid inlämning av dator blev elstöt och trasig, kunde inte ens starta då. Efter vi har lagat färdigt lämnade vi tillbaka dagen efter. Men du kontaktade oss igen pga ljud problem och lämnat in datorn igen. Själva ljud problemet ligger i moderkortet ,och tyvärr den moderkorten HM77-MXM är ej längre tillgänglig att beställa. Därför rekommenderade vi dig att köpa en omvandlare- “ komposit (3x RCA) till HDMI.”. Enligt överenskommelse med dig gjordes en beställning på omvandlare, och fortfarande väntar vi på 3 olika omvandlare för att kunna testa. Men om du är behov av din datorn kan vi absolut återlämna imorgon.
  • Anna S
    Anna S skrev om Datorreparation.se
    Nöjd! Det gick snabbt och var prisvärt!
  • Mariam P
    Mariam P skrev om Datorreparation.se
    Bra bemötande och super smidigt med leverans!

Något de kan jobba på är att hålla kunden informerad under reparationen. Ex. Uppskattad tid till avslutat arbete.
  • Maj-britt W
    Maj-britt W skrev om Datorreparation.se
    Trevligt och kunnigt bemötande. Byte av hårddisk.
    Det enda tråkiga var det arbete som byte av hårddisk innebar, dvs nyinstallation av vissa program.
    Några dokument försvann, men jag har kunnat hämta in de försvunna uppgifterna.
    Sammanfattningsvis: Jag kommer att nyttja deras tjänster igen vid behov.
  • Peter B
    Peter B skrev om Datorreparation.se
    Min laptop slutade helt att fungera. Företaget löste det perfekt ( ominstallation av windows 10, även om det tog ca 2 v. , men de hade många som var sjuka, så det har jag överseende med! Praktisk att de kan hämta + lämna för en tilläggskostnad på 199:-
  • Chris H
    Chris H skrev om Datorreparation.se
    Fantastiskt duktiga och kunniga datorkille i Södertälje.Dessutom Plus i kanten är att de gör hembesök så man slipper släpa sin tunga stationära dator runt halva Sthlm.
    De fixar datorn på plats . Rekommenderar dem varmt. Har anlitat dem några gånger. Perfekt:)
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Datorreparation.se
    Mycket trevligt bemötande. Duktig kunnig hjälp besökte mig i mitt hem och löste problemet med datorn snabbt.

Tyvärr fungerar inte utskrifter/kopior på in och utbetalningar hos Handelsbanken.
  • Robert J
    Robert J skrev om Datorreparation.se
    Byte av glaset gick bra men knappen slutade att fungera dagen efter.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Datorreparation.se
    Snabbt åtgärdat, lite oklart om vad det var för fel.
  • John R
    John R skrev om Datorreparation.se
    Kanon, proffsigt och trevligt
  • Pierre S
    Pierre S skrev om Datorreparation.se
    Jätte trevlig personal och snabb service, rekommenderas!
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Datorreparation.se
    Bra bemötande, bra arbete och bra återkoppling.
  • Robert K
    Robert K skrev om Datorreparation.se
    Skärmbyte av iPhone 5S
    Bemötande, service och leveranstid var utmärkt men kvaliteten var inte bra.
    Skärmen började strula efter en dag och slutade fungera helt efter 3.

Behöver reklamera reparationen.
    2016-08-24 IT 247 svarar Robert K
    Hej Robert,
    Vad tråkigt att ni upplever problem med er skärm. Efter reparationen har ni som kund hos oss alltid en garanti på 90 dagar och byter kostnadsfritt ut den defekta skärmen.
  • Jan H
    Jan H skrev om Datorreparation.se
    Trevlig personal som gjorde ett väldigt bra jobb med att reparera min mobil.
  • Malin S
    Malin S skrev om Datorreparation.se
    Mitt problem blev löst till 100%
  • Eva R
    Eva R skrev om Datorreparation.se
    Jag hade problem med någon typ av virus datorn gick långsamt. Fick datorn systemåterställd och rensad samt alla filerna kopierade.

Snabb service. Bra bemötande. Service inriktad och trevlig personal.
  • A.p.l Måleri Och Inredning
    A.p.l Måleri Och Inredning skrev om Datorreparation.se
    Snabb & bra service.
    Trevlig bemötande
    A.P:L Måleri & inredning
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Datorreparation.se
    Bra service och trevligt bemötande
  • Markus T
    Markus T skrev om Datorreparation.se
    Jag bytte glas på min ihone 6. jag blev väl bemött och fick bra service.
  • Ann-mari S
    Ann-mari S skrev om Datorreparation.se
    Trevligt bemötande, serviceinriktad personal. Mobilproblemen, vattenskada - verkar inte lösta än - så jag kan än så länge bara hoppas att reparationsåtgärderna var relevanta att satsa på!
  • Karin D
    Karin D skrev om Datorreparation.se
    Snabb service och helt utan krångel.
  • Anna L
    Anna L skrev om Datorreparation.se
    Mitt andra eller tredje besök, Snabb service och trevlig personal
  • Christer W
    Christer W skrev om Datorreparation.se
    Snabb och bra service............
  • Johan E
    Johan E skrev om Datorreparation.se
    Mycket bra service och bemötande i Sollentuna
  • Malin K
    Malin K skrev om Datorreparation.se
    Från beslut att fixa trasig dator till att ha en hel dator tog det cirka fyra timmar och då behövde jag aldrig gå hemifrån.Nu hade jag lite extra tur, men ändå på en fredag eftermiddag! Snabbt, trevligt och mycket bra service! Hämtning och lämning är grädden på moset!
  • Anders N
    Anders N skrev om Datorreparation.se
    Mycket trevligt bemötande och kompetent personal. Väldigt snabb reparation och bra meddelande när den var klar. Går nåt annat sönder så kommer jag definitivt tillbaka.
  • Gösta A
    Gösta A skrev om Datorreparation.se
    Mycket bra. Snabb service och vänligt bemötande.
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Datorreparation.se
    När jag tappade datorn i golvet blev Datorreparation.se räddaren i nöden.
    Bra bemötande hela vägen, när jag anmält skadan via hemsidan blev jag snabbt uppringd av en trevlig tjej som hjälpte mig att få tag i en tekniker som kom och hämtade min dator på jobbet, bytte hårddisk och lämnade den på jobbet igen.
    Kanonservice till ett vettigt pris.
  • Birgitta T
    Birgitta T skrev om Datorreparation.se
    Fick hjälp med att återställa mitt Gogglekonto framför allt g-mail efter en kapning.
    Snabb service. Fick hjälp inom en dag och ytterligare en gång då jag fortfarande hade problem.
  • Peter B
    Peter B skrev om Datorreparation.se
    Jag kontaktade företaget för att få hjälp med övergången från windows 8 till windows 10. Datateknikern som besökte mig var mycket kunnig men förstod att anpassa sig till min usla kunskapsnivå och gav åtskilliga förenklande tips hur jag skulle anpassa systemet. Både jag och min fru var mycket nöjda speciellt då vi kunde ringa med kompletterande frågor.
  • Eva J
    Eva J skrev om Datorreparation.se
    Fantastiskt bra service och mycket snabbt jobbat!
    Suveränt!
  • Carrus Management Ab
    Carrus Management Ab skrev om Datorreparation.se
    Bra service. Snabbt och tillmötesgående.
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Datorreparation.se
    Mycket nöjd! Allt fungerade utmärkt!
  • Peter S
    Peter S skrev om Datorreparation.se
    Snabb kontakt via telefon, kom och hämtade datorn efter bara 1-2 timmar på en lördag. De diskuterade problemen med mig och gav förslag. Jag fick tillbaka datorn redan på måndagen, fungerande med ny kylning. Jag passade på att fråga om nya datordelar och fick tydlig förklaring på vad som inte var kompatibelt och hur jag skulle få bästa möjliga prestanda med minsta möjliga utgift.
  • Ulf R
    Ulf R skrev om Datorreparation.se
    Glaset på IPad behövde lagas. Mycket snabb hämtning och hemleverans, ett dygn. Fick även lagat uttaget till laddaren samtidigt till mkt liten extrakostnad.
  • P.ivarsson Måleri & Kakel Ab
    P.ivarsson Måleri & Kakel Ab skrev om Datorreparation.se
    Väldigt hjälpsamma och de kom samma kväll och hjälte mig att backa tillbaka den uppgradering till Windows 10 som Microsoft gjort utan att jag bett om det!
    Snabbts, smidigt och trevligt bemötande både vid beställning och på plats hemma hos mig!
  • Jan Å
    Jan Å skrev om Datorreparation.se
    Mycket snabb service. Datorn blev hämtad henma och återlämnad nästa dag!
    Snabbt och bra jobbat!
  • Örjan G
    Örjan G skrev om Datorreparation.se
    Fick hjälp snabbt och problemet var snabbt avklarat till minimal kostnad! Bra kundservice.

Årstavägen 29, 120 52 Stockholm