Datorreparation.se

Årstavägen 29, 120 52 Stockholm — Visa karta

Sitter du med en trasig dator som inte fungerar som den ska? Eller behöver du kanske laga din iPhone? Inga problem, vi på Datorreparation.se löser det på nolltid!

Medan vi utför dator- eller iPhonereparationen kan du lugnt sitta kvar i soffan. Vi kommer hem till dig och hämtar upp dina saker, och lämnar tillbaks dem när vi är klara. Självklart utför vi även reparationer av andra smartphones. Alltid till fasta priser så att du kan ha kontroll över dina kostnader.

Klicka in er på vår hemsida och boka din hämtning nu!

Vi finns även på:
Datorreparation Södertälje
Erikshällsgatan 83
151 46 Södertälje
Drop-in: må-fr 10.00-18.00 (lunchstängt 12.30-13.00)

Datorreparation Aspudden
Erik Segersälls väg 3
126 50 Hägersten
Drop-in: må-fr 10.00-18.00 (lunchstängt 12.30-13.00)
Öppet just nu
Lör: 11:00-15:00
Sön: 00:00-00:00

Läs vad 117 kunder tycker om Datorreparation.se

• Taki B
    Taki B skrev om Datorreparation - Årsta en del av Datorreparation.se
    Mycket bra och bra bemötande
    Fick problemet löst på bra tid.
  • Micke F
    Micke F skrev om Datorreparation - Södertälje en del av Datorreparation.se
    helt ok dom kör med orginaldelar
  • Berit S
    Berit S skrev om Datorreparation - Hägersten en del av Datorreparation.se
    Dessvärre inte bra
    Datorn startar men det är nte mer. Nätverksanslutning funkar inte - heller inget ändringsförslag. Jag fick själv upptäcka att det inte fungerade.
    Aldrig mer!
    Norma F skrev om Datorreparation - Årsta en del av Datorreparation.se
    Mycket nöjd med bemötande. Nu ska kolla själv service. Tack
  • Ove P
    Ove P skrev om Datorreparation - Årsta en del av Datorreparation.se
    Bra och trevligt bemötande. Snabbt lagat, hann knappt lämna Årsta när det var klart, trots byte av en jätteliten svåråtkommlig kabel.
  • Nils Sjösten S
    Nils Sjösten S skrev om Datorreparation - Årsta en del av Datorreparation.se
    Bra och tillmötesgående service. Snabba och effektiva till ett bra pris!
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Datorreparation - Södertälje en del av Datorreparation.se
    Mitt bemötande var helt perfekt, jag fick reda på vad som i värsta fall kunde hända och jag fick rekommendationer som stämde med mina förväntningar. Jag är helt klart nöjd och allt funkar, det gick snabbt och var inte så hemskt dyrt så rekommenderar starkt företaget
  • Kjell Arwe R
    Kjell Arwe R skrev om Datorreparation - Årsta en del av Datorreparation.se
    Nöjd men tycker att jag kunde ha informerats om kostnaderna löpande. Nu kan jag ju misstänka att jag fått de billigaste delarna på marknaden Men det tror jag förstås inte! Mejlade men fick inte svar på om det gick att hämta själv. Fick en känsla av att ni är proffsiga och pålitliga
  • Inger A
    Inger A skrev om Datorreparation.se
    Trevligt mottagande, snabb service. Kommer att kontakta dom igen om jag får problem.
    Tack
    Inger Andersson
  • Ab Cj Björnberg
    Ab Cj Björnberg skrev om Datorreparation - Södertälje en del av Datorreparation.se
    Snabbt , smidigt och tillmötesgående
  • Aj consult
    Aj consult skrev om Datorreparation - Södertälje en del av Datorreparation.se
    Det bästa bemötandet man kan få
    Och service killen va super bra
  • Erik B
    Erik B skrev om Datorreparation - Årsta en del av Datorreparation.se
    Bra koll och förstår skillnaden mellan modeller vad gäller glasinvesteringen. Bra på att hantera reklamationer även om de inte egentligen beror på detas ansvar (programvaroproblem)
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Datorreparation - Årsta en del av Datorreparation.se
    Räddade innehållet på min kraschade MacBook alldeles strålande!
  • Lars-Gunnar H
    Lars-Gunnar H skrev om Datorreparation - Årsta en del av Datorreparation.se
    Dränkte min kaffe och den tvärdog, alltså inte spill.. Lämnade in den utan några större förhoppningar, men idag fick jag en fullt fungerande dator tillbaka. Ända jag kan klaga på är att det tog lite tid, men jag hade å andra sidan inte så bråttom med att få hem den.
    Kommer lämna in den igen för service på mjukvara
    Lasse
  • Anders R
    Anders R skrev om Datorreparation - Årsta en del av Datorreparation.se
    Flummigt upplägg, men eftersom reparationen lyckades är jag mer än nöjd.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Datorreparation - Årsta en del av Datorreparation.se
    Fixade flera fel på en iPhone snabbt och till rimlig kostnad. Lite oklara i kommunikationen men löste problemen bättre än lovat! Lätt att parkera i Årsta.
  • Maria V
    Maria V skrev om Datorreparation - Årsta en del av Datorreparation.se
    Jättebra snabb och proffsig service. Datorn blev fixad och klar på 10 minuter
  • Anna '
    Anna ' skrev om Datorreparation - Södertälje en del av Datorreparation.se
    Dem va trevliga men fick inte så som bestämt så de va inte lika bra tyvärr, man vill ha dom man beställt
  • Mikaela W
    Mikaela W skrev om Datorreparation - Södertälje en del av Datorreparation.se
    Bra, snabba, prisvärda. Får se om kvalitén är något o ha.
  • Allan G
    Allan G skrev om Datorreparation - Södertälje en del av Datorreparation.se
    Bra bemötande och förväntat resultat
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Datorreparation - Årsta en del av Datorreparation.se
    Snabbt tryggt, centralt, trevligt bemötande
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Datorreparation - Årsta en del av Datorreparation.se
    Bra service goda förklaringar och hyggligt pris, hoppas det består!
  • Bengt-Arne S
    Bengt-Arne S skrev om Datorreparation - Årsta en del av Datorreparation.se
    Bra bemötande och god lösning på min dators problem!
  • Annika J
    Annika J skrev om Datorreparation - Årsta en del av Datorreparation.se
    Jag är såå nöjd trevliga kunniga killar som även ger förmaningar hur jag ska sköta min telefon tack😊
  • Andreas Nordin L
    Andreas Nordin L skrev om Datorreparation - Södertälje en del av Datorreparation.se
    Trevligt bemötande!
    Snabb och bra service. Lämnade in telefonen på lunchen och kunde hämta den samma dag!
  • Peter W
    Peter W skrev om Datorreparation - Södertälje en del av Datorreparation.se
    Trodde hoppet var ute för min IMac som grafik kortet gått sönder på, men ta mig tusan den är live and kicking......
  • Lars P
    Lars P skrev om Datorreparation - Årsta en del av Datorreparation.se
    Snabb service och humana priser
  • Ewa M
    Ewa M skrev om Datorreparation - Årsta en del av Datorreparation.se
    Mycket trevlig reparatör spm omgående gav oss service.
  • Michael L
    Michael L skrev om Datorreparation - Årsta en del av Datorreparation.se
    Absolut bästa servicen o proffsig pesonal som vet vad dom pratar om!Jättebra priser då man får vad man blivit lovad o inte en massa extra kostnader!Så jag rekommenderar verkligen👍👍👍
  • Ylva L
    Ylva L skrev om Datorreparation - Årsta en del av Datorreparation.se
    Det gick osannolikt fort! Trevliga och snabba.
  • Anders E
    Anders E skrev om Datorreparation - Södertälje en del av Datorreparation.se
    Bra och personlig service. Kompetent personal och utförlig beskrivning av felsökning och lösning.
  • Michael M
    Michael M skrev om Datorreparation.se
    Lovar hämtning och lämning av din dator. Har för mycket att göra,har inte tid. Dålig marknadsföring. Trist😔
    2017-08-24 IT247 svarar Michael M
    Hej. På grund av personalbrist har vi fått problem med att göra hämtningen vi kom överens om. Om ni ringer oss igen på 08-12148699 så kan vi göra en ny bokning.
    2017-08-24 Michael M svarar IT247
    Annonseringen angående upphämtning och lämning var det som lockade mig då det skulle underlätta oerhört. Förstod att ni hade personalbrist efter vårt samtal och jag antar att detsamma fortfarande gäller tre timmar senare. Är jag i området så kanske jag kommer förbi.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Håkan K
    Håkan K skrev om Datorreparation.se
    Högsta betyg. Jag trodde min iMac 27 från 2011 hade givit upp för evigt när den blev svart och inte gick att starta men de här kisarna vet hur man gör det omöjliga möjligt och lagade den samma dag jag lämnade in den. Stort tack!
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Datorreparation.se
    Helt okey priser!
    Betalade 990kr för hemkörning.
    200kr kostade felsökningen.

Dom bjud på hemleverans mkt gott intryck.

Mvh / Andreas
  • Dekra
    Dekra skrev om Datorreparation.se
    Hej. Inga problem. Bra service. Klara i tid.
    Produkten funkar som den ska.
    Christer
  • Karin U
    Karin U skrev om Datorreparation.se
    Jag tycker att bemötandet och servicen var väldigt bra. Jag fick snabbt hjälp och allt gick smidigt med leveransen. Tack!
  • Michael H
    Michael H skrev om Datorreparation.se
    Hämtade o lämnade datorn på utsatt tid. Lagade den. Bra kommunikation.
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om Datorreparation.se
    Vår dator gick plötsligt inte att använda och det stod "Error: No boot disk has been detected or the disk has failed."
    Jag ringde till Datorreparation.se och redan några timmar senare kom de och hämtade datorn.
    Jag fick ett mycket bra bemötande från företaget från början till slut.
    För varje moment som utfördes fick jag ett meddelande så att jag hela tiden visste hur arbetet låg till.
    Några timmar efter det att de hämtat datorn började de att arbeta med den.
    De ringde under arbetets gång och kollade upp olika detaljer.
    Vid 18-tiden samma dag som jag ringt var datorn klar, levererad och installerad på plats.
    Mina förväntningar överträffades både vad gäller bemötande och pris.
    Kerstin Karlsson
  • Michael E
    Michael E skrev om Datorreparation.se
    Hjälp med att installera nytt grafikkort samt gradera upp cpu.
    Mkt snabb o bra service inkl hämtning o lämning. Mkt nöjd :)
  • Enric R
    Enric R skrev om Datorreparation.se
    Snabbt tillförlitligt bra service
  • Toni K
    Toni K skrev om Datorreparation.se
    Lämnade in min bärbara dator för reparation i December. Problemet var att vissa tangenter på tangentbordet inte fungerade. Tog ca. 1 månad för de att "fixa" den första gången. Jag betalade 1200kr när de väl kom. Till min förvåning var problemet inte fixat, men ett nytt problem hade uppstått. Fläkten körde nu i full varv. Jag ringde dem och de kom och hämtade den igen. Var tvungen att be dem att hämta datorn 4 gånger. Sista gången så lämnade de tillbaka datorn och sa att jag skulle få halva pengarna tillbaka pga. att de inte kunde fixa problemet. Detta var i Januari. Jag ringde dem i Februari igen för att fråga var mina pengar är, och de sa att de kan inte överföra pengarna, och att de vill inte åka över för att jag ska få det manuellt överfört till mitt kort för att "det är långt att åka". De sa att jag skulle få presentkort till Ica, vilket jag accepterade eftersom jag ville bara bryta kontakten med detta mardröm av ett företag. Det har gått en månad sen detta, men som förväntat så har jag och jag har fortfarande inte fått tillbaka en krona av pengarna.
    Sammanfattningsvis slösade jag pengar och tid på detta företag och allt jag fick av tjänsten var en dator som är i ett sämre tillstånd än jag lämnade in den.
    2017-03-06 IT247 svarar Toni K
    Hej Toni! Tråkigt att höra, vi försökte verkligen rätta till problemet med din dator utan framgång. Vi ska skicka presentkort som utlovat. Tack för ditt ömdöme.
  • Theresa L
    Theresa L skrev om Datorreparation.se
    All went well! Soren, George and Mikael were very helpful with my iMac and MacBook Pro. Thanks again.
  • Maud K
    Maud K skrev om Datorreparation.se
    Mycket bra mottagande, hjälpsamma.
  • Peter E
    Peter E skrev om Datorreparation.se
    Bra bemötande.
    Fick hjälp med att lösa mjukvaruproblem.
    Datorn fungerar som om den vore ny efter deras arbete.

Kontakten med företaget via deras app samt mejl gjorde att viss information kom i kläm. Det jag menar är att någon fråga som inleddes i appen resulterade i ett svar via mejl, därigenom missades en stringens genom ärendet. I mitt fall var det inget allvarligt men kan vara något att tänka på rent generellt.
  • Hans E
    Hans E skrev om Datorreparation.se
    Dom klarade inte att reparera datorn. Fortfarande har jag inte fått tillbaks den.
    2016-12-06 IT247 svarar Hans E
    Hej Hans,
    Tråkigt att du är inte nöjd. Du visste själv redan vid inlämning av dator blev elstöt och trasig, kunde inte ens starta då. Efter vi har lagat färdigt lämnade vi tillbaka dagen efter. Men du kontaktade oss igen pga ljud problem och lämnat in datorn igen. Själva ljud problemet ligger i moderkortet ,och tyvärr den moderkorten HM77-MXM är ej längre tillgänglig att beställa. Därför rekommenderade vi dig att köpa en omvandlare- “ komposit (3x RCA) till HDMI.”. Enligt överenskommelse med dig gjordes en beställning på omvandlare, och fortfarande väntar vi på 3 olika omvandlare för att kunna testa. Men om du är behov av din datorn kan vi absolut återlämna imorgon.
  • Anna S
    Anna S skrev om Datorreparation.se
    Nöjd! Det gick snabbt och var prisvärt!
  • Mariam P
    Mariam P skrev om Datorreparation.se
    Bra bemötande och super smidigt med leverans!

Något de kan jobba på är att hålla kunden informerad under reparationen. Ex. Uppskattad tid till avslutat arbete.
  • Maj-britt W
    Maj-britt W skrev om Datorreparation.se
    Trevligt och kunnigt bemötande. Byte av hårddisk.
    Det enda tråkiga var det arbete som byte av hårddisk innebar, dvs nyinstallation av vissa program.
    Några dokument försvann, men jag har kunnat hämta in de försvunna uppgifterna.
    Sammanfattningsvis: Jag kommer att nyttja deras tjänster igen vid behov.
  • Peter B
    Peter B skrev om Datorreparation.se
    Min laptop slutade helt att fungera. Företaget löste det perfekt ( ominstallation av windows 10, även om det tog ca 2 v. , men de hade många som var sjuka, så det har jag överseende med! Praktisk att de kan hämta + lämna för en tilläggskostnad på 199:-

Årstavägen 29, 120 52 Stockholm