Alla kategorier Målare Västmanland Västerås DB Måleri & Entreprenad AB

DB Måleri & Entreprenad AB

Barkborregatan 4, 721 35 Västerås — Visa karta

DB Måleri & Entreprenad erbjuder allt från idé till genomförande, Daniel Blom som driver företaget är utbildad målare och är därmed mycket passionerad inom måleri och tapetsering. Fokus i verksamheten ligger på bra service, att ge ett gott intryck och att göra ett riktigt bra jobb så att du som kund blir helt nöjd. Idag är Daniel ensam i företaget men har mycket bra kontakt med snickare, elektriker m.fl. Därför kan DB Måleri & Entreprenad erbjuda dig som kund en helhetslösning där allt arbete sker med perfektion.

Företaget erbjuder jobb både till privatpersoner och företag, Daniel träffar alltid kunderna först för att erbjuda sina tips till olika lösningar, det kan vara allt från att ta ner en vägg till att välja vilken tapet som ska användas. Daniel är duktig på att veta vad som ligger i tiden och kan därmed hjälpa dig att välja tapet eller färg efter vad som passar just din bostad eller arbetsplats bäst. DB Måleri & Entreprenad garanterar att kunden blir helt nöjd.

Läs vad 16 kunder tycker om DB Måleri & Entreprenad AB

• Kjell P
    Kjell P skrev om DB Måleri & Entreprenad AB
    Arbetet bestod i måleri av övre och nedre hall samt ett sovrum.
    Bemötande var från början till slutfört arbete mycket tillfredställande. Fick kontakt när så önskades omgående.
    Två målare var i tjänst från tidiga morgon till sen eftermiddag med få pauser som inte inverkade på arbetstiden. Dessa gjorde sitt arbete mycket tillfredställande och inverkade ingenting på vårt boende, vi märkte knappt av dem. De återställde material som de behövde flytta på tillbaka på sin plats när de var färdiga.
    Material köptes av BD. Vi är mycket nöjda med utfört arbete och
    bemötande. Vi kan med nöje rekommendera företaget.
    DB Måleri & Entreprenad gillar detta
  • Susanna A
    Susanna A skrev om DB Måleri & Entreprenad AB
    Vi är mycket nöjda med DB måleri & entreprenad AB och kan varmt rekommendera dem till andra kunder.
    /Susanna
  • Kta Siteconsult
    Kta Siteconsult skrev om DB Måleri & Entreprenad AB
    Noggranna och riktiga proffsjobb.
  • Mikael Å
    Mikael Å skrev om DB Måleri & Entreprenad AB
    Målning & tapetsering av väggar och tak i 3 rum.
    Trevligt bemött, ordning & reda, bra städat.
    Vi är kanon nöjda!
  • Jack H
    Jack H skrev om DB Måleri & Entreprenad AB
    Mycket bra bemötande och bra utfört arbete enligt tidsplan
  • Tomas W
    Tomas W skrev om DB Måleri & Entreprenad AB
    Bästa och smidigaste Måleriföretaget jag någonsin anlitat. Behövde göra om ett litet kontor. Bra priser och perfekt resultat.

Med vänlig hälsning
    WA Båtkapell & Inredning AB
  • Magnus Ö
    Magnus Ö skrev om DB Måleri & Entreprenad AB
    Bra utförda jobb, i utsatt tid.
  • CarWash Center
    CarWash Center skrev om DB Måleri & Entreprenad AB
    Snyggt och prydligt resultat, ett företag som jag kan rekommendera.
  • Agneta H
    Agneta H skrev om DB Måleri & Entreprenad AB
    Själva arbetet var bra gjort och enl plan, men sedan påpekade jag att jag hade fått färg på andra ställen som de spillt. Men ingen återkom. Jag fick ingen återkoppling.
    2017-05-25 DB Måleri & Entreprenad svarar Agneta H
    Hej Agneta!
    Eftersom jag inte ser hela ditt namn så kan jag tyvärr inte kontakta dig.
    Detta låter inte bra och känner inte att denna informationen nått mig. Det låter som att vi målat utvändigt hos dig, kan det stämma? (oftast då det kan blåsa iväg färgspill)
    Kontakta väldigt gärna mig per e-post danne@dbmaleri.se så kommer vi och åtgärdar "spillet". (Jag är just nu på semester t.o.m. 5juni)
    För övrigt så är det kul att höra att du var nöjd med arbetet 🖒😃
    Hoppas du hör av dig, vi vill bara ha nöjda kunder 😉

Mvh/
    Danne, DB Måleri & Entreprenad AB
  • Mats B
    Mats B skrev om DB Måleri & Entreprenad AB
    Bra och seriöst bemötande.
    Proffsigt utfört arbete, mycket nöjd
  • Rolf V
    Rolf V skrev om DB Måleri & Entreprenad AB
    För ca två och ett halvt år sedan valde jag DB att måla om den fyrarummare vi köpt. Det var nätt om tid men vi pratade ihop oss om utförande Efter offert körde vi igång . Blev färdigt på utlovad tid.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om DB Måleri & Entreprenad AB
    Noggran och bra!
    Proffsigt bemötande av hantverkarna och jobbet utfördes snabbare än vad som sades vid offerten. Snabbare men inte slarvigare.
    Mycket nöjda med DB måleri
  • Martin H
    Martin H skrev om DB Måleri & Entreprenad AB
    Gjorde ett bra jobb, höll vad de lovade, bra samordning.
  • Magnus N
    Magnus N skrev om DB Måleri & Entreprenad AB
    Har anlitat Danne två gånger och kommer garanterat göra det igen. Solid kunskap och bra att bolla idéer med.
  • Axla Bygg. & Förvaltning
    Axla Bygg. & Förvaltning skrev om DB Måleri & Entreprenad AB
    Vi är mycket belåtna med DB Måleri Entreprenad AB som leverantör och kan varmt rekommendera dem.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om DB Måleri & Entreprenad AB
    Ett jätte bra bemötande och mycket proffsigt utfört arbete. Jag /vi rekommenderar DB måleri ödmjukast 😀

Barkborregatan 4, 721 35 Västerås