Debaser Slussen

4.1

7 omdömen om Debaser Slussen

Mattias S
Skrev om Debaser Slussen

Riktigt bra ställe, utan all pretto stämning som annars finns här i Stockholm

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Johanna B
Skrev om Debaser Slussen

Väldigt bra uteställe, som har varierat och avslappnat klientel. Ligger trevligt precis vid vattnet så det passar perfekt på sommaren att ta en öl eler två här!

marcus m
Skrev om Debaser Slussen

alltid skön stämmning men varför gör ni inte om uteserveringen och kirrar lite fler sittplatser? att fråga vilken cider man vill ha när det finns två sorter och den ena är betydligt dyrare skulle uppskattas istället för att välja den dyraste åt mig

Mikaela T
Skrev om Debaser Slussen

stor uteservering, bra musik hela kvällen, många barer, centralt, trevligt folk och personal; debaser är stockholms bästa uteställe! de har dock inte alltid garderoben öppen, så se till att lämna jackan hemma om du planerar att dansa hela natten!

Annika T
Skrev om Debaser Slussen

Jag älskar Deaser jag har alltid trevligt här, det e som bäst här på sommrarna när man kan vara på uteserveringen som är grym med bra band och dj´s som spelar. Maten är bra och personalen grym!!!

Sofie Ö
Skrev om Debaser Slussen

debaser är det optimala stället att både börja och avskuta en lyckad kväll på. Att först sitta i restaurangen och antingen avnjuta ett mål mat eller en öl i goda vänners lag för att sedan dansa natten lång. Svårslaget. Att det dessutom ligger så promenaden hem blir något extra sätter bara en ytterligare prick äver iet.

Petter S
Skrev om Debaser Slussen

Ja, vi gillar Debaser i största allmänhet (för att de är ett alternativ till city & gör Stockholm större), & i synnerhet för uteserveringen som är öppen under sommarkvällar. Soft sommarhäng (ofta med liveband) & södermänniskor som nästan ser likadana ut allihop. Dock är lokalen inuti lite liten, men just det ska ha varit den avgörande faktorn för att the Strokes valde att spela här 2006.