Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm Deevi Sthlm

Deevi Sthlm

Bondegatan 16, 116 33 Stockholm — Visa karta

Deevi Sthlm är en modern frisörsalong beläget med närhet på Södermalm. Hos oss strävar 7 kompetenta stylister med att ständigt göra våra kunder nöjda med de senaste teknikerna inom hårvård. Vi kan erbjuda allt från klippning till färgning och slingning. Både enklare och mer avancerade lösningar. Behandlingarna utför vi endast med produkter från populära Kevin Murphy. Med lyhördhet och kompetens vill vi se till att du får ut det bästa av ditt besök, välkommen att boka tid!

Läs vad 243 kunder tycker om Deevi Sthlm

• Katarina I skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    Jesper är en mycket skicklig frisör som alltid gör ett grundligt jobb med färg och klippning. Läs mer
  • Marie Å skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Sofie är mycket duktig och jag är alltid nöjd när jag fått håret fixat hos henne Läs mer
  • Sofia F skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Noggrann, proffsig och trevlig. Läs mer
  • Lotta W skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Äntligen hittade jag en riktigt bra frisör. Klipper så frisyren håller ända till nästa klippning. Högsta betyg för färgning oxå.
    Varm i sin framtoning som inte pratar sönder sin kund. Läs mer
  • Åsa K skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Jag har klippt mig hos Sofie 3 ggr och kommer inte byta frisör igen. Hon är grymt bra på att klippa och väldigt noggrann.
    Hon rekommenderar bra produkter om du frågar och har lång erfarenhet som frisör.
    Otroligt skön stämning på salongen.
    Om du går till Sofie, kommer du bli riktigt nöjd! Läs mer
  • Karin J skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Jag har klippt håret hos Sofie ett antal gånger, troligen i ett par år. Minns inte riktigt..
    Jag har alltid bokat tid direkt på nätet och det har gått bra att få tid inom rimlig tid.
    Sofie är trevlig, lyhörd och klipper håret bra. Det är alltid lättskött lång tid efter klippningen, vilket jag tror betyder att det är en bra klippning.
    Sammanfattningsvis är jag helt nöjd och har för avsikt att fortsätta som kund. Läs mer
  • Anna L skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Sofie har det tålamod som behövs för att jag ska kunna få det som jag vill😊 Läs mer
  • Helena L
    Helena L skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Bästa frisören jag haft! Lyhörd och extremt kunnig! Har inte varit missnöjd efter ett enda av alla mina besök! Läs mer
  • Lotten A skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Jag bytte från att ha gått på samma ställe i 20 år (!) till Deevi efter rekommendation från en kompis. Jag hade turen att hamna hos Matilda, som är en väldigt glad och trevlig tjej, som har "hjärtat på rätta stället". Hon är en utmärkt frisör som lyssnar på kunden. Dessutom ger hon välgrundade tips och säger sin mening om det behövs. Läs mer
  • Ebba H skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Jag har klippt och slingat mig hos Sofie ett par gånger och varit mycket nöjd båda gångerna. Jag har blivit bemött på ett mycket trevligt sätt. Har tidigare klippt mig hos en annan frisör i många år och var där med lite nervös första gången jag skulle till er men ni och Sofie överträffade mina förväntningar. Ser fram emot nästa frisörtid :) Läs mer
  • Gerda L skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Klipp-färg.
    Trevligt bemött ,Venlig personal, bra hår produkter ,trevlig lokal. Läs mer
  • Sara L
    Sara L skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Klippte mig hos Sofie i mars. Blev helt nöjd! När jag av (uppenbarligen) andra skäl än bristande nöjdhet klippte mig hos en annan frisör ett halvår (!) senare kommenterade den frisören min frisyr och konstaterade att frisören innan (det vill säga Sofie) gjort ett riktigt bra jobb! Så nästa gång bokar jag nog en tid hos Sofie igen, även fast det inte är i mina kvarter... Läs mer
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Sofie Lanning är utan tvekan den bästa frisör jag har gått till! Hon har otroligt bra känsla för vad som passar en både vad gäller färg och form. Jag är alltid väldigt nöjd när jag har varit där Läs mer
  • Ellinor I skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Klipp o färg

Alltid varmt välkomnande hos Matilda, och man känner sig så väl omhändertagen
    Snygga lokaler och rogivande Läs mer
  • Therese A skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Proffsig lugn frisör. Jag blev nöjd! Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Otroligt professionell och skicklig frisör, man är alltid lika nöjd när man går därifrån. Läs mer
  • Pia B skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Klipp och färg. Har gått hos Sofie i många år och är jättenöjd. Läs mer
  • Anki skrev om Deevi Sthlm
    Jag vill ge Maria Juhlin mina allra bästa rekommendationer! Hon tar alltid hand om både mitt hår, och mig som kund, på ett proffsigt och vänligt sätt. Maria är otroligt noggrann och kunnig, och jag är alltid nöjd när jag går därifrån - har varit kund i många år och det säger väl allt :-). Tack Maria för att du alltid gör mig så fin i håret och för alla trevliga samtal vi haft! Läs mer
  • Eva N skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Alltid nöjd efter besök hos Sofie! Läs mer
  • My G skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Bästa frisören jag haft! Inlyssnande och skicklig både när det gäller klipp och färg! Läs mer
  • Eva W skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    Tjänst: klippning och färgning av håret. Jesper är en skicklig frisör som alltid är mån om hantverket. I kombination med ett oslagbart kundbemötande och förmåga att förklara vad han gör och varför - gör det honom till den bästa.
    Dessutom har han humor - I like! Läs mer
  • Åsa S skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    Trevlig, duktig, noggrann, kunnig. Läs mer
  • Jenny S skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Professionell och väldigt trevlig är hon, Sofie. Jag är alltid nöjd när jag går från hennes stol. Läs mer
  • Suzanne G skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    Yrkesskicklig. Kunnig. Vidareutvecklar sig och fortsätter att vidareutbilda sig i sitt yrke. Förnuftigt kreativ. Fixar frisyr som går att hålla snygg till vardags. Hjälpsam , vänlig. Professionellt uppträdande. Läs mer
  • Kari R skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    Har följt Jesper i drygt 20 år. Det får tala för sig själv. Kari Läs mer
  • Josefin M skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Matilda är min favoritfrisör genom tiderna. Hon lyssnar alltid på mina önskemål men är inte rädd för att säga till om något jag vill göra kan påverka mitt hår negativt. Hon är jättebra på färgningar och får alltid till det över förväntan. Hon är också väldigt rolig att hänga med så timmarna i stolen går alltid jättefort. Jag rekommenderar henne varmt till alla ❤️ Har skickat dit flera av mina vänner som nu också har Matilda som frisör. Hon gör ingen besviken! Läs mer
  • Rajna L skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    Jag har klippt och färgat mitt hår hos Jesper i över tio år.
    Han är en trevlig, professionell och duktig frisör.
    Lyssnar alltid på mina önskemål och ger förslag på vad som skulle passa för mitt ansiktsform och hårtyp.
    Han följer trender och är genuint intresserad av sitt yrke.
    Rekommenderar varmt Jesper som frisör. Läs mer
  • Anna B skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Supernöjd med min genomtrevliga och duktiga frisör Matilda! //Anna Läs mer
  • Jessica W skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    Jesper är Amazing på sitt jobb! Läs mer
  • Christina M skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    Har klippt och tonat mig hos Jesper i över tio år. Blev aldrig riktigt nöjd med färgen hos någon annan. Börjar man hos Jesper vill man inte byta. Läs mer
  • Pirkko Anneli S skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    Proffsig på att få till färg och klipp enligt de önskemål man har. Läs mer
  • Ulrika J skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Slingning7klipp, Mycket bra bemötande. Levde upp till förväntningarna. Nöjd Läs mer
  • Lisa A skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Sofie är en erfaren & inlyssnade frisör som tar sig tid & lyssnar. Nogrann, proffsig & skitrolig! Läs mer
  • Louise L skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Slingar och klipper mitt hår regelbundet hos Matilda. Hon lever alltid upp till mina förväntningar samt kommer mitt sitt professionella omdöme. Blir aldrig besviken. Bästa frisören. Läs mer
  • Ulrika E skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Sofie är otroligt kunnig och ser verkligen vad kunden passar i. Hon skapar också ett förtroende för henne samt i en själv som gör att man vågar lite mer. Läs mer
  • Undi F skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    Noggrann , kunnig, bra på att ge förslag men ändå lyhörd på mina önskemål. Går alltid nöjd därifrån efter klippning. Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    Jesper är en exceptionellt bra frisör, som alltid klipper och färgar med stor profession och perfektion. Supernöjd kund under 20 år! Läs mer
  • Erik M skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    Alltid professionell och trevlig. Har varit väldigt nöjd efter varje gång. Läs mer
  • Jonas U skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    Jesper är extremt kunnig inom sitt yrke som frisör. Dessutom är han flexibel och mycket trevlig. Läs mer
  • Michael D skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    Jesper klipper alla i vår familj , var och en med känsla och individuell expertis. Läs mer
  • Fredrik S skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    Så proffsig, noggrann och dessutom trevlig som person Läs mer
  • Victoria T skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    Jesper och jag går tillbaka sedan 2005 och sedan ett antal år klipper Jesper hela vår familj. Jesper är mycket kunnig inom yrket och en av de mest serviceinriktade personer jag känner. Jag ger Jesper mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Pelle M skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    Jag har varit kund hos Jesper under flera år och är mer än nöjd.
    Alltid positivt bemötande, innovativ och förslag på förnyelse.
    Kort sagt jag är en verkligt nöjd kund 👍

Pelle Mogren Läs mer
  • Sofia O skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    Ruskigt duktig på sitt arbete. Läs mer
  • Ricard C skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    Gått till Jesper i över 5 år, riktigt duktig och genuint intresserad av sitt yrke. Kan inte annat än att rekommendera! Läs mer
  • Emilia R
    Emilia R skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    Bästa frisören! Har gått hos Jesper i över tre år och går alltid härifrån lika nöjd och snygg. Han är proffsig, gör alltid det lilla extra, mycket noggrann och galet trevlig. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Dan M
    Dan M skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    Äntligen en Frisör att återkomma till, med passion och närvaro. Alltid glad och snygg när jag går därifrån. Dan Läs mer
  • Leif B
    Leif B skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    När service, kompetens, professionalism och personlighet möts! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Rebecka M
    Rebecka M skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    Rekommenderar varmt Jesper som frisör. Aldrig varit så nöjd med min frisyr och hårfärg som jag är sedan jag började gå hos Jesper! Utan tvekan den bästa frisör jag haft. Läs mer
    Aziz L gillar detta
  • Knut B
    Knut B skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm
    Jesper är min frisör sedan mer än 10 år. Världens koll på manlig stil och mycket noggrann i sitt hantverk. Rekommenderas :-) Läs mer
    Aziz L gillar detta
Maria Juhlin