Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm Deevi Sthlm Helene Hansson

en del av Deevi Sthlm

Bondegatan 16, 116 33 Stockholm — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 35 rekommendationer

Läs vad 35 användare tycker om Helene Hansson

• Vera G
    Vera G skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Det här mitt ställe, alltid!
    Jag förlitar fullständigt på dessa frisörer.
    Har varit stammis sen 2011.
    Tack så mycket ni på Deevi Sthlm för eran skicklighet och smak!
  • Suzanne F
    Suzanne F skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Har gått hos samma frisör i många år. Jag bokar från en gång till en annan. Klippning och toning, köpt schampoo och stylingprodukter. Alltid trevligt och bra stämning i salongen. Alla frisörer verkar bra och kunniga men väljer att återkomma till samma frisör.
  • Martin F
    Martin F skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Sanna är väldigt bra. På fredagar får man bubbel.
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Mycket bra salong! Helene Hansson jättebra!
  • Annika G
    Annika G skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Klipper mig hos Anna Jonsson och är alltid jättenöjd både med besöket och resultatet!
  • Sara G
    Sara G skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Jag är en återkommande kund sedan många år. Har alltid gått därifrån supernöjd!
  • Ove F
    Ove F skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Som alltid, fantastiskt bemötande och väl utförd klippning.
  • Guadalupe F
    Guadalupe F skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Trevlig och serviceminded inrättning där man alltid blir nöjd med resultatet.
  • Eva F
    Eva F skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Bästa frisören i stan Sanna Svensson!!!!
  • Marie E
    Marie E skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Jag har aldrig träffat Helene men däremot blivit klippt av Josefin Sundblad flera gånger, hon är världens bästa frisör och om hon slutar kommer jag aldrig klippa mig igen utan flytta till en koja i skogen och låta det gro, det är enda alternativet i så fall!
  • Anna E
    Anna E skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Jag har klippt mig hos Helene Hansson på Deevi Sthlm i flera år och är väldigt nöjd. Mitt hår är ganska svårklippt men Helene vet precis hur hon ska göra och lyssnar alltid noga på vad jag vill. Hon tar alltid den tid som behövs för att få det riktigt bra. Jag rekommenderar Helene till vem som helst som vill ha en snygg frisyr!
  • Charlotte E
    Charlotte E skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Jag har gått hos Helene i 8 års tid. Med några få undantag. Kommer alltid tillbaka till henne. Hon är helt enkelt superduktig, trendmedveten, lyhörd och trevlig! Rekommenderas å det varmaste! / Charlotte
  • Maria E
    Maria E skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Fantastiskt frisörsalong, jag har alltid gått iväg nöjd. Jag upplever att alla som jobbar där är väldigt duktiga!
  • Malin D
    Malin D skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Väldigt trevlig och pratsam.
    Köpte inga varor, mest för att det är ganska dyrt att köpa hårprodukter hos frisören men dem ger förslag.
  • Angela D
    Angela D skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Lyhörd för kundens behov. Kunnig och flexibel.
  • Iskra C
    Iskra C skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Här kommer en omformulering av rekommendationen:

Heléne är mycket professionell. Hon klipper fina frisyrer fantastiskt bra, och jag upplever att hon verkligen lyckas skapa frisyrer som passar varje unika ansikte. Hon ger mig många bra råd om mitt hår och det är trevligt att komma till Heléne varje gång. Jag rekommenderar henne varmt!
  • Sara E
    Sara E skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Hon är dem bästa frisör jag haft!
  • Sara D
    Sara D skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Heléne är väldigt noggrann och har alltid bra idéer. Hon är alltid insat i de senaste trenderna och teknikerna. Jag kan varmt rekommendera henne!
  • Sara D
    Sara D skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Håret blev inte bra alls (slingor som inte såg snygga ut, ojämna och skarpa kanter mot hårbotten), och när jag påpekade detta tog det väldigt lång tid innan jag fick någon respons. Jag valdre att gå till en annan frisör för att rätta till det...
    2015-12-01 Deevi Sthlm svarar Sara D
    Hej Sara D,

vad tråkigt att höra att du inte blev nöjd. Vi strävar att varje kund skall vara nöjd. Är man inte nöjd ska man givetvis kontakta oss, vi brukar då alltid se till att korrigera och rätta till så att resultatet blir det man har förväntat sig. Vi brukar vara bra på återkoppling, om vi har brustit i detta så ber vi om ursäkt. Vi ser gärna att du kontaktar oss så hoppas vi att vi kan komma till en lösning och få tillbaka dig som kund igen.
    Med vänlig hälsning,

Deevi Sthlm
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Alltid trevliga, uppdaterade vad gäller profukter, tekniker och mode!
    Therese B skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Alltid jättenöjd med mitt hår efter Helens klippning. Kunnig, lyssnande, noggrann- och dessutom mycket trevlig person.
    Therese B skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    jag har klippt och färgat håret hos Helene flera gånger och alltid blivit jättenöjd!
    Kan varmt rekomnenderas.
  • Anna-Lena B
    Anna-Lena B skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Bästa bästa! Så proffsig - jag kommer alltid hem välklippt o nöjd !
  • Vicki B
    Vicki B skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Man blir omhändertagen när man kommer. Om min frisör är upptagen så frågar dem andra om jag vill ha ngt under tiden man väntar. Trevlig personal tycker jag.
    Therese B skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Bra bemötande, flexibel personal. Helnöjd!
  • Jonna B
    Jonna B skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Hon var jätte trevlig och noggrann!
  • Malin B
    Malin B skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Vill aldrig gå till någon annan frisör. Duktig, trevlig och bäst!
  • Annika B
    Annika B skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Alltid trevligt bemötande av alla på salongen. Lugn och avkopplande atmosfär. Proffsiga frisörer som sätter kunden i centrum och ger det lilla extra.
  • Karin B
    Karin B skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Helene har ett oklanderligt sätt att bemöta mig som kund. Hon ger god information om förändringar gällande pris mm.
  • Anna B
    Anna B skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Helene är den enda personen som jag anförtror att klippa mitt hår. Hon är kunnig, trendkänslig och lyhörd. Dessutom är hon väldigt noggrann och är mån om att jag ska vara nöjd när jag går därifrån. Jag blev rekommenderad av en kompis att klippa mig hos henne. Det är tio år sedan i år. Jag hoppas på många år till!
    /Anna
  • My A
    My A skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Har gått och klippt mig hos Helen i massor av år och går alltid därifrån supernöjd!
  • Anne A
    Anne A skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Helene är en hårkonstnär. Hon lyssnar på vad man vill ha och sedan kommer med egna idéer. Resultatet blir alltid bättre än förväntad, man blir den bästa version av sig själv efter ett besök hos Helene.
  • Maria A
    Maria A skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Helene är verkligen en högklassig frisör! Jag är alltid mycket nöjd med det hon gör med mitt hår. Oerhört kunnig, kompetent o erfaren. Bemötandet är oklanderligt, alltid glad och trevlig, intresserad av att alltid göra det bästa. Lyhörd för mina idéer o önskemål, men lägger alltid till sin egna tvist så slutresultatet blir alltid över mina förväntningar!
    Helene klipper och färgar mitt hår.
    Som ni säkert förstår är jag supernöjd med Helene och jag skulle gå till henne oftare om min ekonomi tillät. Nu lääängtar jag efter hennes magi, för det skulle verkligen behövas...
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Helene Hansson är en utmärkt frisör. Jag upplever henne som skicklig, lyhörd och snabb.
  • Lina A
    Lina A skrev om Helene Hansson en del av Deevi Sthlm
    Världens härligaste frisör, Helene. Jag blir alltid lika nöjd o lycklig efter ett besök. Helene ser vilken frisyr o färg som passar. Hon är en stjärna! Rekommenderas varmt.
Sanna Svensson
Josefin Sundblad