Jesper Ekberg

Läs vad 29 Läs vad Jesper Ekberg

• Olivia annie S
    Olivia annie S skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm

2019-03-22

Jag har gått till Jesper på Deevi länge och är alltid lika nöjd! En blandning mellan bra förslag på förändring och ett riktigt skickligt hantverk! Det märks att han har mycket erfarenhet med tanke på hans känsla för noggrannhet! Han vet vad han sysslar med och är därför ett självklart val! Thanks for coming to my Ted-talk. :) Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm

2019-03-15

Jesper är den bästa frisör jag någonsin klippt mig hos. Exceptionellt skicklig och noggrann.
    Sedan är han också löjligt trevlig och rolig!! Läs mer
    Johan N gillar detta
  • Adam v
    Adam v skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm

2019-03-15

Jag har klippt mig hos Jesper i över fem år och skulle aldrig tänka mig att gå till en annan frisör. Jesper är inte bara en exceptionellt kompetent och kunnig frisör, han är också en mycket social, charmig och trevlig person att vara runt.
    Jag kan inget annat än framföra mina varmaste rekommendationer och lovord för Jesper! Läs mer
  • Hanna V
    Hanna V skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm

2019-03-13

Jesper jobbar fokuserad och närvarande och med stort engagemang. Lyssnar in och kommer med idéer, dessutom mycket kunnig i färgval. Man känner sig i trygga händer och jag är alltid supernöjd när jag går därifrån. Läs mer
  • Katarina I skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm

2018-11-18

Jesper är en mycket skicklig frisör som alltid gör ett grundligt jobb med färg och klippning. Läs mer
  • Eva W skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm

2018-10-26

Tjänst: klippning och färgning av håret. Jesper är en skicklig frisör som alltid är mån om hantverket. I kombination med ett oslagbart kundbemötande och förmåga att förklara vad han gör och varför - gör det honom till den bästa.
    Dessutom har han humor - I like! Läs mer
  • Åsa S skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm

2018-10-26

Trevlig, duktig, noggrann, kunnig. Läs mer
  • Suzanne G skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm

2018-10-25

Yrkesskicklig. Kunnig. Vidareutvecklar sig och fortsätter att vidareutbilda sig i sitt yrke. Förnuftigt kreativ. Fixar frisyr som går att hålla snygg till vardags. Hjälpsam , vänlig. Professionellt uppträdande. Läs mer
  • Kari R skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm

Har följt Jesper i drygt 20 år. Det får tala för sig själv. Kari Läs mer
  • Rajna L skrev om Jesper Ekberg en del av Deevi Sthlm

2018-10-25

Jag har klippt och färgat mitt hår hos Jesper i över tio år.
    Han är en trevlig, professionell och duktig frisör.
    Lyssnar alltid på mina önskemål och ger förslag på vad som skulle passa för mitt ansiktsform och hårtyp.
    Han följer trender och är genuint intresserad av sitt yrke.
    Rekommenderar varmt Jesper som frisör. Läs mer
Maria Juhlin