Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm Deevi Sthlm Josefin Sundblad

en del av Deevi Sthlm

Bondegatan 16, 116 33 Stockholm — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 76 rekommendationer

Läs vad 76 användare tycker om Josefin Sundblad

• Åsa S
    Åsa S skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Lyhörd, har bra idéer när man själv inga har, trevlig, duktig, kunnig. Kan inget annat än att rekommendera Josefin varmt!
  • Karin A
    Karin A skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Jossan är fantastiskt bra på färger. Har alltid varit supernöjd med både klippning och slingor.
  • Anna V
    Anna V skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Josefin är utan tvekan den bästa frisören jag någonsin haft. Hon är inte bara supertrevlig som person som förstår balansen mellan att prata och att låta kunden njuta i tysthet. Hon är, kanske ännu viktigare, grym på klipp och framför allt färg!! Allt med en personlig touch och ett minne för detaljer. :)
  • Tanya V
    Tanya V skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Josefin är en underbar frisör! Jag är alltid nöjd med mitt hår!
  • Anna C
    Anna C skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Den bästa frisör jag någonsin har haft!
  • Malin S
    Malin S skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Josefin Sundblad är den bästa och skickligaste frisören jag gått hos. Hon är uppriktig och är suverän både på färg och klippning. Jag rekommenderar alltid folk att gå till henne. Sedan ett flertal år går även min man och klipper sig hos Jossan, och han är lika nöjd som jag är. Ingen annan får röra mitt hår än Jossan!
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    En duktig och proffsig frisör. Är alltid nöjd när jag har varit hos Josefin.
  • Daniela Z
    Daniela Z skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Bästa frisören jag någonsin haft! Min hårfärg har aldrig varit så fin som när jag gått till Josefin. Jag skulle fortfarande gå dit om jag hade möjlighet prismässigt. Topp!
  • Lena W
    Lena W skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Jag trivs väldigt bra med Josefine som frlsör och kan varmt rekommendera henne till andra jag känner. Hon ör duktig och lyhörd.
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Världens trevligaste frisör som både klipper och färgar så en blir supernöjd varje gång! Jossan får en alltid att känna sig välkommen och är genuint intresserad av andra människor vilket hon också förmedlad på ett självklart sätt, ett socialt geni helt enkelt!
  • Emily S
    Emily S skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Alltid supernöjd hos Jossan, otroligt lyhörd och inte rädd för att testa nya saker som andra frisörer kanske skulle råda från
  • Karin P
    Karin P skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Josefin är bäst i stan på färg (och klipp för den delen) och alltid trevlig och tillmötesgående!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Alltid utmärkt bemötande och klippning, Josefin är både lyhörd och har en känsla för vad man vill ha, även om man själv inte helt kan beskriva det. Det är alltid en skön atmosfär och avslappnande att klippa sig med Josefin, det känns som om tiden flyger fram.
  • Kajsa S
    Kajsa S skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Har gått hos Josefin under flera år och är jättenöjd med både klippning, slingning och bemötande.
  • Madelene N
    Madelene N skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Bättre än bäst, verkligen supernöjd
  • Linda R
    Linda R skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Josefin är en jätteduktig frisör
  • Ellen S
    Ellen S skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Gått till Josefin i snart 7 år. Den bästa frisören någonsin. Proffsig och väldigt duktig på sitt arbete. Kan inte annat än rekommendera ett besök.
  • Rebecka R
    Rebecka R skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Jag är mycket mycket nöjd med tjänsten som jag köpt av Josefin. Jag går och klipper mig hos Jossan, och skulle aldrig någonsin byta. Hon är mycket proffsig och jag är alltid otroligt nöjd när jag går därifrån.
  • Veronica R
    Veronica R skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Josefin är Stocholms bästa frisör!
    Gudinna på färg!
    Hon är proffsig, lyhörd, trevlig och rolig.
    Hon förgyller både mig och mitt hår. :)
  • Malin S
    Malin S skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Jag gick hos Josefin i flera år innan jag flyttade till en annan stad. Jag har fortfarande inte hittat en frisör av hennes mått att gå till.
    Innan jag började gå hos Josefin upplevde jag det som om ingen frisör förstod mig.
    Men det gjorde Josefin! Jag blev alltid nöjd när jag gick därifrån och hon har hjälpt mig igenom korta som långa frisyrer med och utan lugg och blonda och orangea kalufser. Jag rekommenderade alltid henne till mina vänner då jag gick där och gör än.
    Högsta betyg och jag ska se över om jag inte kan börja pendla tillbaka till min gamla hemstad bara för att få klippa mig hos Josefin igen, eftersom ingen annan når hennes nivå.
  • Pim S
    Pim S skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Hon är AWESOME!!! Sjukt trevlig och extremt duktig. Hon har nästan psychic powers skulle jag tro för hon vet alltid hur jag vill ha mitt hår, utan att jag ens behöver säga något. Det enda som är dumt är att hon är så fullbokad jämt. :/
  • Yvonne O
    Yvonne O skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Jag kom ikontakt med Josefin för många år sedan när hon arbetade här i Upplands-
    Väsby.Efter flytten in till stan följde jag med.Josefin är väldigt personlig trevlig har humor.Duktig är hon på det hon gör.Ger en idèr som hon har.Talar om vad för slags produkt som just passar mig och mitt hår.Jag upplever företaget som mycket gott och är toppen nöjd som kund.
  • Anders S
    Anders S skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Josefin Sundblad på Deevi är en ambitiös, erfaren och utbildad naturbegåvning som älskar sitt jobb. Det märks på kunderna som känner sig lugna i Josefins händer som gör mirakel med alla frisyrer som kan önskas.
    Finns ingen bättre än henne.
  • Elin P
    Elin P skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Mycket proffsig och kunnig frisör som alltid ser till att man känner sig snygg i håret när man går därifrån! Lysande på färg!
  • Milla M
    Milla M skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Gick en gång till henne för ca 10 år sedan... Går än idag och skulle inte ens fundera på att byta :)
  • Emma N
    Emma N skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Josefin är mycket skicklig och lyhörd. Jag har blivt jättenöjd varje gång jag klippt mig hos henne. Rekommenderar varmt!
  • Linda M
    Linda M skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Skicklig med sax och färg och med en enastående förmåga att förstå vad det är man är ute efter när man själv har svårt att förklara.
  • Moniqa L
    Moniqa L skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Josefin ser till helheten och kombinerar lyhördhet med ärlighet. Jag uppskattar hennes förmåga och det är dessutom alltid en trevlig stund med henne. Att sedan salongen erbjuder ett bra bokningssystem på webben är ett plus.
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Är alltid väldigt nöjd med färg och klippning efter ett besök hos Josefin. Hon är bra på att komma med förslag, se vad jag passar i och samtidigt lyssna på hur jag vill ha det.
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Världens bästa frisör! Alltid lika nöjd när jag går därifrån!
  • Hilda L
    Hilda L skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Josefin är grym! Frisyren håller alltid länge, den blir aldrig platt och tråkig, inte ens efter 3 månader :)
  • Rozie L
    Rozie L skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Ett väldigt trevligt och glatt bemötande får jag alltid av Josefine. Hon är väldigt lyhörd för vad jag tycker och tänker om min frisyr. Hon kommer alltid med goda råd om jag har frågor vad det gäller frisyren. Josefine är alltid glad och skapar därför en glädje när jag sitter i frisörstolen.
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Josefin är den enda frisören jag någonsin stannat hos! Otroligt proffsig! Till på köpet har jag alltid väldigt roligt varje gång jag kommer dit!
  • Sanna L
    Sanna L skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Världens bästa frissa! Jag har tjockt o tokrakt hår o hinner klipper perfekt! Dessutom fattar hon vad man vill när det gäller färg! Hon är en klippa helt enkelt!
  • Anette L
    Anette L skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Bästa jag någonsin haft!! Bäst när det gäller färg och idéer. Vill aldrig byta :)
  • Lotta K
    Lotta K skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Josefin är en frisör som är lyhörd, noggrann och som man alltid känner sig trygg med. Jag är alltid supernöjd när jag varit hos henne! Att hon som person är väldigt lättsam, naturlig och mysig gör besöken ännu trevligare. Hon får mina bästa rekommendationer!
  • Anna K
    Anna K skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Efter många många års letande hittade jag äntligen en riktigt duktig frisörska som vet vad hon gör. Kan verkligen färg och har blick för vad som funkar. Lyssnar på mina önskemål och tar hänsyn till dem, men ger också tips och förslag på förändringar. Enda negativa är att väldigt många fler har upptäck hennes talang, och därmed är det inte helt lätt att få en tid. Så länge Josefine är verksam kommer jag aldrig att släppa "min" frisörska!! :D Bäst!!!
  • Leona K
    Leona K skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Josefine Sundblad på Deevi Sthlm är helt underbar frisör, lyssnar alltid på kundens önskemål, man blir aldrig besviken. Suuuper nöjd med henne, kan varmt rekomendera henne!!!!
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Alltid nöjd alltid glad efter ett besök hos Josefin! Hon är toppen! Rekommenderas varmt speciellt om du har höga krav på klippning.
  • Zoran J
    Zoran J skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Proffsig, nogrann, trevlig och social. Alltid nöjd nöjd när jag har blivit klippt.
  • Nina H
    Nina H skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Supertrevlig, ärlig och snäll frisör som förstår oss med fint sprött hår. Duktig på blond färg!
  • Paulina J
    Paulina J skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Jossan är världens bästa på färgning och slingor. Har gått hos henne i 6 år nu och har aldrig blivit annat än supernöjd
  • Anna K
    Anna K skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Mycket nöjd! Bra klippning och trevligt bemötande!!
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Josefin är fantastisk, går alltid därifrån supersnygg i håret.
    Hon är väldigt lyhörd och visar alltid lite olika styling tips.
    Kan verkligen rekomendera alla som vill bli ompysslade och snygga i håret att gå till Josefin.
    Att hon är väldigt trevlig och positiv gör det hela ännu bättre
  • Elin J
    Elin J skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Josefin är bästa frisören jag nånsin haft!
    Är expert på färgning och kommer med många bra förslag.
    Är dessutom en riktigt härlig person!
  • Peter J
    Peter J skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Josefin klipper med känsla och darr, frisyren blir alltid perfekt trots min motsträviga kalufs.
  • Jonna I
    Jonna I skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Stor konstnärlighet och tekniskt skicklig. Inte rädd att utföra mina oprövade galna ideer. Lyckas alltid göra mitt kräsna estetiska sinne väldigt nöjt!
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Har vart trogen kund hos Josefin i 7 år och har alltid varit nöjd. Rekomenderar henne varmt :)
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Josefin är en väldigt glad och trevlig tjej. Hon är en jättebra frisör och väldigt duktig när det kommer till färgning av håret.
    Jag brukar köra på klippning och färg/slingning av håret hos Josefin och jag har alltid varit nöjd när jag har gått därifrån. Josefin brukar även styla till håret så att man ser lite extra fin ut när man går därifrån.
  • David G
    David G skrev om Josefin Sundblad en del av Deevi Sthlm
    Klippning. Hjälpte mig första gången att klippa en frisyr som passar mig väldigt bra och har vid tillfällena efter småjusterat den till det bättre. Mycket glad och nöjd. Har även hjälpt till med att bolla lite galna ideer att göra med håret.
Sanna Svensson
Anna Jonsson