Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm Deevi Sthlm Matilda Sandström

Matilda Sandström
en del av Deevi Sthlm

Bondegatan 16
116 33 Stockholm — Visa karta

Läs vad 16 kunder tycker om Matilda Sandström

• Lotten A skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Jag bytte från att ha gått på samma ställe i 20 år (!) till Deevi efter rekommendation från en kompis. Jag hade turen att hamna hos Matilda, som är en väldigt glad och trevlig tjej, som har "hjärtat på rätta stället". Hon är en utmärkt frisör som lyssnar på kunden. Dessutom ger hon välgrundade tips och säger sin mening om det behövs. Läs mer
  • Ellinor I skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Klipp o färg

Alltid varmt välkomnande hos Matilda, och man känner sig så väl omhändertagen
    Snygga lokaler och rogivande Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Otroligt professionell och skicklig frisör, man är alltid lika nöjd när man går därifrån. Läs mer
  • My G skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Bästa frisören jag haft! Inlyssnande och skicklig både när det gäller klipp och färg! Läs mer
  • Josefin M skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Matilda är min favoritfrisör genom tiderna. Hon lyssnar alltid på mina önskemål men är inte rädd för att säga till om något jag vill göra kan påverka mitt hår negativt. Hon är jättebra på färgningar och får alltid till det över förväntan. Hon är också väldigt rolig att hänga med så timmarna i stolen går alltid jättefort. Jag rekommenderar henne varmt till alla ❤️ Har skickat dit flera av mina vänner som nu också har Matilda som frisör. Hon gör ingen besviken! Läs mer
  • Anna B skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Supernöjd med min genomtrevliga och duktiga frisör Matilda! //Anna Läs mer
  • Louise L skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Slingar och klipper mitt hår regelbundet hos Matilda. Hon lever alltid upp till mina förväntningar samt kommer mitt sitt professionella omdöme. Blir aldrig besviken. Bästa frisören. Läs mer
  • Malin R
    Malin R skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Trevligare och duktigare frisör ska man leta länge efter. Matilda uppfyller alla önskemål, är behagelig och lyhörd. Efter ett besök hos henne känner jag mig alltid 100% nöjd och glad! Läs mer
  • Charlotte V skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Älskar henne! Alltid supernöjd! Läs mer
  • Nenna O
    Nenna O skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Matilda är superduktig, glá o gó. Känner STORT förtroende att släppa lös henne i mitt hår. Tyvärr kan jag inte bara ha henne som min frisör eftersom jag bor i Skåne och arbetar i Stockholm. Detta innebär att jag är "otrogen" ibland med en annan duktig frisör i Helsingborg. De kompletterar varandra väl, som tur är. Om ni letar efter en toppenfrisör kan jag varmt rekommendera Matilda på Deevi Sthlm!!
    //Helena Olofsdotter Läs mer
  • Karin S skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Matilda är superduktig! Hon gjorde slingor i mitt hår och det blev jättebra. Trots att jag hade färgat håret i en rödaktig färg innan lyckades hon få det riktigt "kallt". Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Erin L skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Matilda is an awesome hairdresser. Totally professional with great taste and style. I totally trust her to "do her thing" and feel like I am in great hands. Plus, she is super cool and awesome to talk to! Läs mer
  • Viktoria F skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Förstår precis när det gäller färg! Läs mer
  • Pernilla H skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Matilda är superduktig på både färg och klippning. Hon kommer med mycket förslag och idéer men är samtidigt lyhörd för mina önskemål och krav. Jag kan verkligen rekommendera Matilda! Pernilla Läs mer
  • Henrik B skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Matilda är en mycket trevlig och professionell frisör. Jag tar "bara" herrklipp, men blir alltid nöjd. Även fast Deevi endast kör med bokade tider så brukar det alltid gå att få snabba tider som passar. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Stina D
    Stina D skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Matilda är en mycket trevlig och duktig frisör. Känner mig alltid väl omhändertagen och mycket nöjd med mitt besök. Läs mer
Maria Juhlin
Sofie Lanning