Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm Deevi Sthlm Matilda Sandström
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 16 Läs vad Matilda Sandström

• Lotten A skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm

2018-10-29

Jag bytte från att ha gått på samma ställe i 20 år (!) till Deevi efter rekommendation från en kompis. Jag hade turen att hamna hos Matilda, som är en väldigt glad och trevlig tjej, som har "hjärtat på rätta stället". Hon är en utmärkt frisör som lyssnar på kunden. Dessutom ger hon välgrundade tips och säger sin mening om det behövs. Läs mer
  • Ellinor I skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm

Klipp o färg

Alltid varmt välkomnande hos Matilda, och man känner sig så väl omhändertagen
    Snygga lokaler och rogivande Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm

2018-10-29

Otroligt professionell och skicklig frisör, man är alltid lika nöjd när man går därifrån. Läs mer
  • My G skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm

2018-10-27

Bästa frisören jag haft! Inlyssnande och skicklig både när det gäller klipp och färg! Läs mer
  • Josefin M skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm

2018-10-25

Matilda är min favoritfrisör genom tiderna. Hon lyssnar alltid på mina önskemål men är inte rädd för att säga till om något jag vill göra kan påverka mitt hår negativt. Hon är jättebra på färgningar och får alltid till det över förväntan. Hon är också väldigt rolig att hänga med så timmarna i stolen går alltid jättefort. Jag rekommenderar henne varmt till alla ❤️ Har skickat dit flera av mina vänner som nu också har Matilda som frisör. Hon gör ingen besviken! Läs mer
  • Anna B skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm

Supernöjd med min genomtrevliga och duktiga frisör Matilda! //Anna Läs mer
  • Louise L skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm

2018-10-25

Slingar och klipper mitt hår regelbundet hos Matilda. Hon lever alltid upp till mina förväntningar samt kommer mitt sitt professionella omdöme. Blir aldrig besviken. Bästa frisören. Läs mer
  • Malin R
    Malin R skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm

2016-10-14

Trevligare och duktigare frisör ska man leta länge efter. Matilda uppfyller alla önskemål, är behagelig och lyhörd. Efter ett besök hos henne känner jag mig alltid 100% nöjd och glad! Läs mer
  • Charlotte V skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm

2016-05-25

Älskar henne! Alltid supernöjd! Läs mer
  • Nenna O
    Nenna O skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm

2016-05-23

Matilda är superduktig, glá o gó. Känner STORT förtroende att släppa lös henne i mitt hår. Tyvärr kan jag inte bara ha henne som min frisör eftersom jag bor i Skåne och arbetar i Stockholm. Detta innebär att jag är "otrogen" ibland med en annan duktig frisör i Helsingborg. De kompletterar varandra väl, som tur är. Om ni letar efter en toppenfrisör kan jag varmt rekommendera Matilda på Deevi Sthlm!!
    //Helena Olofsdotter Läs mer
Maria Juhlin