Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm Deevi Sthlm Matilda Sandström

en del av Deevi Sthlm

Bondegatan 16, 116 33 Stockholm — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 9 rekommendationer

Läs vad 9 användare tycker om Matilda Sandström

• Malin R
    Malin R skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Trevligare och duktigare frisör ska man leta länge efter. Matilda uppfyller alla önskemål, är behagelig och lyhörd. Efter ett besök hos henne känner jag mig alltid 100% nöjd och glad!
  • Charlotte V
    Charlotte V skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Älskar henne! Alltid supernöjd!
  • Nenna O
    Nenna O skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Matilda är superduktig, glá o gó. Känner STORT förtroende att släppa lös henne i mitt hår. Tyvärr kan jag inte bara ha henne som min frisör eftersom jag bor i Skåne och arbetar i Stockholm. Detta innebär att jag är "otrogen" ibland med en annan duktig frisör i Helsingborg. De kompletterar varandra väl, som tur är. Om ni letar efter en toppenfrisör kan jag varmt rekommendera Matilda på Deevi Sthlm!!
    //Helena Olofsdotter
  • Karin S
    Karin S skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Matilda är superduktig! Hon gjorde slingor i mitt hår och det blev jättebra. Trots att jag hade färgat håret i en rödaktig färg innan lyckades hon få det riktigt "kallt". Jag är jättenöjd!
  • Erin L
    Erin L skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Matilda is an awesome hairdresser. Totally professional with great taste and style. I totally trust her to "do her thing" and feel like I am in great hands. Plus, she is super cool and awesome to talk to!
  • Viktoria F
    Viktoria F skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Förstår precis när det gäller färg!
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Matilda är superduktig på både färg och klippning. Hon kommer med mycket förslag och idéer men är samtidigt lyhörd för mina önskemål och krav. Jag kan verkligen rekommendera Matilda! Pernilla
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Matilda är en mycket trevlig och professionell frisör. Jag tar "bara" herrklipp, men blir alltid nöjd. Även fast Deevi endast kör med bokade tider så brukar det alltid gå att få snabba tider som passar. Rekommenderas starkt.
  • Stina D
    Stina D skrev om Matilda Sandström en del av Deevi Sthlm
    Matilda är en mycket trevlig och duktig frisör. Känner mig alltid väl omhändertagen och mycket nöjd med mitt besök.
Sanna Svensson
Josefin Sundblad