Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm Deevi Sthlm Sandra Svensson

en del av Deevi Sthlm

Bondegatan 16, 116 33 Stockholm — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 7 rekommendationer

Läs vad 7 användare tycker om Sandra Svensson

• William P
    William P skrev om Sandra Svensson en del av Deevi Sthlm
    Trevlig och proffsig, nu sparar jag ut skägget och går till en barberare istället annars hade jag klippt mig hos henne igen.
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Sandra Svensson en del av Deevi Sthlm
    Har klippt mig hos Sandra två ganger och jag har blivit supernöjd båda gångerna! Hon lyssnar och ger bra förslag!
  • Karin S
    Karin S skrev om Sandra Svensson en del av Deevi Sthlm
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Duktig på både klippning och färgning!
  • Kattie H
    Kattie H skrev om Sandra Svensson en del av Deevi Sthlm
    Hej! Jag har aldrig gått till Sanna Svensson men min syster och svägerska gör det och de är jättenöjda! Och det jag har sett så är hon jätteduktig! Både min syster och svägerska får mycket beröm för sitt hår! Jag går till Sandra Svensson. Hon är både trevlig och jätteduktig! Jag känner att hon lyssnar på mina önskemål och jobbar efter det. Jag får också mycket beröm efter att jag har varit hos Sandra!
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Sandra Svensson en del av Deevi Sthlm
    Super bra! Hon förmedlar ett professionellt bemötande med bra rådgivning och idéer som passar mina behov. Hon är lätt att ha och göra med och resultaten blir över förväntan, utöver det är man alltid lugn och det blir avslappnande i frisörstolen. Jag har äntligen lyckats med att hitta en frisör i Stockholm som jag vill återkomma till gång på gång.
  • Madeleine M
    Madeleine M skrev om Sandra Svensson en del av Deevi Sthlm
    Sandra är en supertrevlig och proffsig frisör. Hon förstår alltid vad jag vill ha, är bra på att lyssna och kommer med förslag som passar min hårtyp. Rekommenderar Sandra varmt!
  • Anna Karin B
    Anna Karin B skrev om Sandra Svensson en del av Deevi Sthlm
    Jätteduktig och trevlig. En av de bästa frisörerna jag har provat!
Sanna Svensson
Josefin Sundblad