Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm Deevi Sthlm Sofie Lanning
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 27 kunder tycker om Sofie Lanning

• Marie Å skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm

2018-11-01

Sofie är mycket duktig och jag är alltid nöjd när jag fått håret fixat hos henne Läs mer
  • Sofia F skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm

2018-10-31

Noggrann, proffsig och trevlig. Läs mer
  • Lotta W skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm

2018-10-30

Äntligen hittade jag en riktigt bra frisör. Klipper så frisyren håller ända till nästa klippning. Högsta betyg för färgning oxå.
    Varm i sin framtoning som inte pratar sönder sin kund. Läs mer
  • Åsa K skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm

2018-10-30

Jag har klippt mig hos Sofie 3 ggr och kommer inte byta frisör igen. Hon är grymt bra på att klippa och väldigt noggrann.
    Hon rekommenderar bra produkter om du frågar och har lång erfarenhet som frisör.
    Otroligt skön stämning på salongen.
    Om du går till Sofie, kommer du bli riktigt nöjd! Läs mer
  • Karin J skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm

2018-10-29

Jag har klippt håret hos Sofie ett antal gånger, troligen i ett par år. Minns inte riktigt..
    Jag har alltid bokat tid direkt på nätet och det har gått bra att få tid inom rimlig tid.
    Sofie är trevlig, lyhörd och klipper håret bra. Det är alltid lättskött lång tid efter klippningen, vilket jag tror betyder att det är en bra klippning.
    Sammanfattningsvis är jag helt nöjd och har för avsikt att fortsätta som kund. Läs mer
  • Anna L skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm

2018-10-29

Sofie har det tålamod som behövs för att jag ska kunna få det som jag vill😊 Läs mer
  • Helena L
    Helena L skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm

2018-10-29

Bästa frisören jag haft! Lyhörd och extremt kunnig! Har inte varit missnöjd efter ett enda av alla mina besök! Läs mer
  • Ebba H skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm

2018-10-29

Jag har klippt och slingat mig hos Sofie ett par gånger och varit mycket nöjd båda gångerna. Jag har blivit bemött på ett mycket trevligt sätt. Har tidigare klippt mig hos en annan frisör i många år och var där med lite nervös första gången jag skulle till er men ni och Sofie överträffade mina förväntningar. Ser fram emot nästa frisörtid :) Läs mer
  • Gerda L skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm

Klipp-färg.
    Trevligt bemött ,Venlig personal, bra hår produkter ,trevlig lokal. Läs mer
  • Sara L
    Sara L skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm

2018-10-29

Klippte mig hos Sofie i mars. Blev helt nöjd! När jag av (uppenbarligen) andra skäl än bristande nöjdhet klippte mig hos en annan frisör ett halvår (!) senare kommenterade den frisören min frisyr och konstaterade att frisören innan (det vill säga Sofie) gjort ett riktigt bra jobb! Så nästa gång bokar jag nog en tid hos Sofie igen, även fast det inte är i mina kvarter... Läs mer
Maria Juhlin
Sofie Lanning