Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm Deevi Sthlm Sofie Lanning

Sofie Lanning
en del av Deevi Sthlm

Bondegatan 16
116 33 Stockholm — Visa karta

Läs vad 27 kunder tycker om Sofie Lanning

• Marie Å skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Sofie är mycket duktig och jag är alltid nöjd när jag fått håret fixat hos henne Läs mer
  • Sofia F skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Noggrann, proffsig och trevlig. Läs mer
  • Lotta W skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Äntligen hittade jag en riktigt bra frisör. Klipper så frisyren håller ända till nästa klippning. Högsta betyg för färgning oxå.
    Varm i sin framtoning som inte pratar sönder sin kund. Läs mer
  • Åsa K skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Jag har klippt mig hos Sofie 3 ggr och kommer inte byta frisör igen. Hon är grymt bra på att klippa och väldigt noggrann.
    Hon rekommenderar bra produkter om du frågar och har lång erfarenhet som frisör.
    Otroligt skön stämning på salongen.
    Om du går till Sofie, kommer du bli riktigt nöjd! Läs mer
  • Karin J skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Jag har klippt håret hos Sofie ett antal gånger, troligen i ett par år. Minns inte riktigt..
    Jag har alltid bokat tid direkt på nätet och det har gått bra att få tid inom rimlig tid.
    Sofie är trevlig, lyhörd och klipper håret bra. Det är alltid lättskött lång tid efter klippningen, vilket jag tror betyder att det är en bra klippning.
    Sammanfattningsvis är jag helt nöjd och har för avsikt att fortsätta som kund. Läs mer
  • Anna L skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Sofie har det tålamod som behövs för att jag ska kunna få det som jag vill😊 Läs mer
  • Helena L
    Helena L skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Bästa frisören jag haft! Lyhörd och extremt kunnig! Har inte varit missnöjd efter ett enda av alla mina besök! Läs mer
  • Ebba H skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Jag har klippt och slingat mig hos Sofie ett par gånger och varit mycket nöjd båda gångerna. Jag har blivit bemött på ett mycket trevligt sätt. Har tidigare klippt mig hos en annan frisör i många år och var där med lite nervös första gången jag skulle till er men ni och Sofie överträffade mina förväntningar. Ser fram emot nästa frisörtid :) Läs mer
  • Gerda L skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Klipp-färg.
    Trevligt bemött ,Venlig personal, bra hår produkter ,trevlig lokal. Läs mer
  • Sara L
    Sara L skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Klippte mig hos Sofie i mars. Blev helt nöjd! När jag av (uppenbarligen) andra skäl än bristande nöjdhet klippte mig hos en annan frisör ett halvår (!) senare kommenterade den frisören min frisyr och konstaterade att frisören innan (det vill säga Sofie) gjort ett riktigt bra jobb! Så nästa gång bokar jag nog en tid hos Sofie igen, även fast det inte är i mina kvarter... Läs mer
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Sofie Lanning är utan tvekan den bästa frisör jag har gått till! Hon har otroligt bra känsla för vad som passar en både vad gäller färg och form. Jag är alltid väldigt nöjd när jag har varit där Läs mer
  • Therese A skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Proffsig lugn frisör. Jag blev nöjd! Läs mer
  • Pia B skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Klipp och färg. Har gått hos Sofie i många år och är jättenöjd. Läs mer
  • Eva N skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Alltid nöjd efter besök hos Sofie! Läs mer
  • Jenny S skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Professionell och väldigt trevlig är hon, Sofie. Jag är alltid nöjd när jag går från hennes stol. Läs mer
  • Ulrika J skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Slingning7klipp, Mycket bra bemötande. Levde upp till förväntningarna. Nöjd Läs mer
  • Lisa A skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Sofie är en erfaren & inlyssnade frisör som tar sig tid & lyssnar. Nogrann, proffsig & skitrolig! Läs mer
  • Ulrika E skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Sofie är otroligt kunnig och ser verkligen vad kunden passar i. Hon skapar också ett förtroende för henne samt i en själv som gör att man vågar lite mer. Läs mer
  • Jenny L skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Fantastiskt proffesionell - lyssnar alltid på vad jag vill men kommer med egna förslag och idéer på vad som passar mig. Får alltid färgen att se naturlig ut. Alltid nöjd när jag går därifrån! Läs mer
  • Jenny S skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Fantastisk frisör och en väldigt trevlig person. Hon lyssnar in dina önskemål och klipper som det proffs hon är. Läs mer
  • Sofia B skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Sophie färgar och klipper mig precis som jag vill ha det. Är supernöjd! Läs mer
  • Sara N skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Toppen! Sofie är fantastisk! Lyhörd och kompetent, alltid nöjd. Läs mer
  • Anna H skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Jättemysig och lätt att prata med. Duktig på hår och färg och ger en fantastisk massage i samband med hårtvätt. Skulle ha fortsatt gå till Sofie om det inte vore för att jag är student och hittade en billigare frisör. Läs mer
  • Maria H skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Sofie är kompetent, inlyssnande på mig som kund men kommer också med egna förslag. Sofie kan jag varmt rekommendera. Läs mer
  • Patrik A skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Sofie är helt suverän på alla områden. Och jag är otroligt nöjd med klippningen. Därför har jag också gått hos Sofie i över 10 år. Läs mer
  • Lina B skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Kanon! Flexibel, förstående, nöjd med resultatet Läs mer
  • Anette E skrev om Sofie Lanning en del av Deevi Sthlm
    Sofie är en lyhörd och mycket duktig frisör. Man blir alltid vänligt bemött och hon lyssnar och kommer med bra förslag. Läs mer
Maria Juhlin
Sofie Lanning