Alla kategorier Mediabyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm Defiso Media AB

Olof Palmes Gata 20B, 111 37 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Defiso Media AB

• Ester B
    Ester B skrev om Defiso Media AB
    Ja! De tvingar företag att skriva på fortsatt avtal. När man inte gör det hittar man sitt företags webb länkar på pornografiska sidor. Har haft avtal med det här företaget i månader. Inga resultat, dock fakturor som var mer som förmögenhet.
    Akta er för det här företag. Det finns seriösare.. Läs mer
  • Noran D
    Noran D skrev om Defiso Media AB
    Kollega rekommenderade detta bolag, efter ett par möten, skrev vi ett kontrakt på ett år. Jag hade dåliga vibbar med dessa människor från med första mötet. Efter 3,6, och sex månader fick jag inga resultat på optimeringen av hemsidan. Vi var tvungna ringa och begära deras optimeringsresultat. Detta trots att de fick 3 månader på sig i början att förbättra hemsidan. De skryter men i själva verket gör de inget, då man satt där med ett avtal. Vi försvann från Google på deras tid. Frågade man varför, svarade de att jag betalade för lite, varför skrev man kontrakt på 15000kr/månad. Undrar man. De är stora bluffare utan motstycke. Nu sköter vi det själva och ligger mycket bättre till. Kollar upp i dagarna hur en anmälan till polis och KO bör göras. Nu har flera företag hört av sig till, de vågar öppet inte skriva om Defiso, då de är hotfulla och aggressiva. De känner sig total lurade också. Någon har anlitat advokat för att stämma dem. Sagan fortsätter. Läs mer

Hitta fler mediabyråer