Alla kategorier Mediabyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm Defiso Media AB

Läs vad 11 kunder tycker om Defiso Media AB

• Sahak T

2019-02-01

Sahak T skrev om Defiso Media AB
    Bra personal som hjälper dig snabbt, proffsigt och ger perfekt service. Har tidigare dålig erfarenhet från en annan mediabyrå men när Defiso klev in så har faktiskt siffrorna dubblats. Rekommenderas väldigt väldigt starkt om ni helt enkelt vill bli bättre. Läs mer
  • 2019-01-31

Anders Lindstedt skrev om Defiso Media AB
    Jag är VD på Inventia Inredning AB. Som VD blir man ofta uppringd av diverse företag som alla är "bäst" på just sitt område och det är oftast svårt att avgöra trovärdigheten bara via ett telefonsamtal. Jag berättade vid första telefonsamtalet med Defiso Media att tillfället inte var rätt, de återkom efter ett par månader på överenskommen dag och vi bokade ett möte som sedan ledde till ett avtal. De var väldigt ärliga med att det skulle ta minst 6-8 månader att nå förstasidan med våra respektive ord, glädjande nog har vi på sex månader klättrat från obefintlig synbarhet på Google till topp-3 med samtliga sökord. Vi ser detta som ett kvitto på att de är väldigt duktiga på vad de gör. Vi har därför lagt till fler ord och nyligen tecknat förlängning på grundavtalen. Billigt eller dyrt......jag kan bara säga att det funkar väldigt bra och att vi är väldigt nöjda! Jag kan varmt rekommendera Defiso Media till andra kunder. Läs mer
  • 2019-01-23

Fredrik skrev om Defiso Media AB
    Vårt företag är stora kunder hos Defiso och vi har jobbar med dom i flera år. Vi är jättenöjda med denna tjänst. Finns stor konkurrens i deras bransch men Defiso är dom absolut bästa.
    Tycker egentligen inte att det är en billig tjänst men vi får ut precis det vi önskar från de sidor dom skapar till oss.
    Vår kontaktperson hos dom är bästa tänkbara. Lyhörd om vi vill ändra något och ser till att vi ligger på den placering vi blivit lovade.
    Vi växer tillsammans med Defiso så vi kan varmt rekommendera detta företag. Skulle gärna ställa upp som referens på telefon.

Bästa hälsningar //Wall Group AB Läs mer
  • Elsa S

2019-01-23

Elsa S skrev om Defiso Media AB
    Jag rekommenderar Defiso starkt! De hjälpte mig att hitta kunder då jag precis startat företag. Trevligt bemötande och professionell service. Defiso hjälper mig att få nya kunder än idag! Läs mer
  • Joakim N

2019-01-22

Joakim N skrev om Defiso Media AB
    Vi kan bara ge Defiso Media högsta betyg. Enligt mitt tycke en tjänst som VERKLIGEN fungerar. Vår hemsida saknade kraft i Googles organiska sökresultat och med hjälp av Defisos hjälp kommer vi nu på plats nr 1 på vår viktigaste sökfras. Tidigare fanns vi inte bland de 20 bästa. Vi förlänger med glädje vårt avtal med ytterligare ett år. Läs mer
  • 2019-01-22

Karin L skrev om Defiso Media AB
    Vi var väldigt tveksamma innan vi till slut valde att testa en landningssida från Defiso. De gjorde en fin hemsida, det tog bara några dagar. Vi började med en sida och utökade sedan med två till. Min kontaktperson Gabriel har varit väldigt trevlig och tydlig hela tiden. Det är lätt att få tag på honom om jag undrar över något eller vill ändra något på hemsidan, och han fixar det direkt. Han var väldigt tydlig innan vi skrev avtalet att det skulle ta 6-9 månader att komma högre upp i sökresultatet och det stämde väl. Sedan har vi legat i topp hela tiden, vilket naturligtvis har resulterat i fler förfrågningar. Gabriel har kontinuerligt följt upp och informerat om hur vi ligger till. Det är lätt att mäta vilka arbeten vi får tack vare landningssidorna, och det är många. Kostnaden för tjänsten är inte i närheten av vad det kostar att stå utan arbete några dagar. Sen måste man ju naturligtvis ha en bra verksamhet för att det ska fungera. De hjälper bara kunderna att hitta oss, resten måste vi göra själva. Läs mer
  • 2019-01-21

James S skrev om Defiso Media AB
    Good people, good service and especially great results.

Kind regards Läs mer
  • 2019-01-21

Ismo S skrev om Defiso Media AB
    Defiso Media AB håller vad de lovar. Den som förväntar sig blixtsnabba resultat har inte förstått vad det handlar om. Resultaten kommer efter hand. Under hela processen följer Defiso upp och är alltid tillgängliga. Vi har inte mött annat än ett professionellt och engagerat bemötande. Vår kontaktperson har alltid bemödat sig att sätta sig in i vår verksamhet och förstå vårt behov. Läs mer
  • K3 Gruppen

2019-01-18

K3 Gruppen skrev om Defiso Media AB
    Vi har arbetat med Defiso i 4-5 år och är mycket nöjd. Vår verksamhet har expanderat och vi har varje år utökat vår marknadsföring hos dom då det funkar bra och att vi får ett jämnt flöde med bra förfrågningar.
    Vi började i liten skala och har sedan byggt upp och testat oss fram. Alla sidor har inte funkat 100 % från start men då har vi haft en bra dialog och engagemang från vår kontaktperson så det har alltid löst sig.
    Kan varmt rekommendera Defiso som leverantör av SEO tjänster.

Mvh Oskar Läs mer
  • 2019-01-11

Per H skrev om Defiso Media AB
    Är mycket besviken på Defiso. Utfallet är riktigt, riktigt dåligt. Är inte i närheten av vad de lovade. Har stött på dem flera gånger, men de lämnar bara undvikande svar. Man betalar så mycket för optimeringen, men de gör ingenting och man hamnar långt ner. Läs mer
  • Noran D

2017-07-21

Noran D skrev om Defiso Media AB
    Kollega rekommenderade detta bolag, efter ett par möten, skrev vi ett kontrakt på ett år. Jag hade dåliga vibbar med dessa människor från med första mötet. Efter 3,6, och sex månader fick jag inga resultat på optimeringen av hemsidan. Vi var tvungna ringa och begära deras optimeringsresultat. Detta trots att de fick 3 månader på sig i början att förbättra hemsidan. De skryter men i själva verket gör de inget, då man satt där med ett avtal. Vi försvann från Google på deras tid. Frågade man varför, svarade de att jag betalade för lite, varför skrev man kontrakt på 15000kr/månad. Undrar man. De är stora bluffare utan motstycke. Nu sköter vi det själva och ligger mycket bättre till. Kollar upp i dagarna hur en anmälan till polis och KO bör göras. Nu har flera företag hört av sig till, de vågar öppet inte skriva om Defiso, då de är hotfulla och aggressiva. De känner sig total lurade också. Någon har anlitat advokat för att stämma dem. Sagan fortsätter. Läs mer

Bästa mediabyråerna i Stockholm:

Tomas B Tomas B tycker:
“Mycket bra och snabbt bemötand...” Läs mer