Alla kategorier Webbsida Stockholms län Stockholm Norrmalm Defiso Media AB

Defiso Media AB

Olof Palmes Gata 20B, 111 37 Stockholm — Visa karta

Företag inom webbsida nära Defiso Media AB:

Västberga Allé 9, Hägersten
SpinMedia är en digital konverteringsbyrå som gör besökare till kunder! Läs mer ›
Alexander K:
Att få förklara en idé och se den komma till verklighet är nånting vi är vana vid här på Kroyal. Med SpinMedia som leverantör till våran hem...

Läs vad 1 kund tycker om Defiso Media AB

• Noran D
    Noran D skrev om Defiso Media AB
    Kollega rekommenderade detta bolag, efter ett par möten, skrev vi ett kontrakt på ett år. Jag hade dåliga vibbar med dessa människor från med första mötet. Efter 3,6, och sex månader fick jag inga resultat på optimeringen av hemsidan. Vi var tvungna ringa och begära deras optimeringsresultat. Detta trots att de fick 3 månader på sig i början att förbättra hemsidan. De skryter men i själva verket gör de inget, då man satt där med ett avtal. Vi försvann från Google på deras tid. Frågade man varför, svarade de att jag betalade för lite, varför skrev man kontrakt på 15000kr/månad. Undrar man. De är stora bluffare utan motstycke. Nu sköter vi det själva och ligger mycket bättre tid. Kollar upp i dagarna hur en anmälan till polis och KO bör göras. Läs mer

Olof Palmes Gata 20B, 111 37 Stockholm