Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Bromma Ulvsunda industriområde Dekå Byggrenoveringar

Dekå Byggrenoveringar

Box 110 30, 161 11 Bromma — Visa karta

Välkommen till oss på DEKÅ Byggrenoveringar!

Hos oss får du ett sammansvetsat team av skickliga hantverkare som levererar hög kvalitet - från rivning till färdigt hem. Vår vision är att leverera unika projekt och skapa Stockholms finaste hem till våra kunder.

Vi är proffs på totalrenovering, badrum och villautbyggnader. Vi har funnits sedan 2005 och består av 30 medarbetare som alla har olika kompetenser och behörighet. Detaljer är viktiga för oss, och självklart ser vi till att vara klara i tid.

Kontakta oss för en kostnadsfri offert!

Läs vad 106 kunder tycker om Dekå Byggrenoveringar

• Anna P
    Anna P skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Dekå har varit en fantastisk partner i vår totalrenovering av vår nyinköpta lägenhet. Allt från att ge en detaljrik offert till att bolla idéer samt att utföra renoveringen har gjorts på ett mycket professionellt sätt.
    Dekå har hjälpt oss med att dra om el, ta ner väggar, bygga väggar, dra om vatten, bygga kök, totalrenovera och förstora 2 badrum. Dessutom har ny stavparkett i ek lagts, väggar, tak och snickerier har åtgärdats. Allt detta har utförts professionellt och god dialog har förts med oss. Läs mer
    2018-01-16 Dekå Byggrenoveringar svarar Anna P
    Hej Anna,

Tack så mycket för ditt omdöme och din rekommendation.

Vad roligt att ni är nöjda med renoveringen och vårt bemötande samt utförande. Alltid kul med nöjda kunder!

• Adam C
    Adam C skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Supernöjd! Gjorde en totalrenovering av 82 kvm, inkl. flytt av kök. Dekå höll tidsplanen och gjorde ett superbra jobb. Läs mer
    2018-01-15 Dekå Byggrenoveringar svarar Adam C
    Hej Adam,

Tack så mycket för din rekommendation och omdöme. Härligt att höra att du är nöjd med renoveringen!

• Camilla S
    Camilla S skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Anlitade DEKÅ Bygg för en totalrenovering av mitt badrum. Resultatet blev fantastiskt, och alla små problem som uppstod längs vägen löstes snabbt och utan diskussioner.
    Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
    2017-12-08 Dekå Byggrenoveringar svarar Camilla S
    Hej Camilla,

Tack så mycket för ditt omdöme! Vad roligt att du är nöjd med badrummet.

• Charlotte R
    Charlotte R skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Jag anlitade DeKå bygg för omdragning av rör, flytt och platsbyggning av kök, ommålning, golvläggning av fiskbensparkett mm i min 87kvm lägenhet i centrala Stockholm.

Killarna som arbetade i lägenheten var otroligt trevliga, arbetsamma och alla talade svenska eller engelska relativt bra. Vi hade Krzyszof eller Piotir på plats hela tiden som arbetsledare vilket förenklade hela processen. Projektet drog över tiden något men detta var delvis pga nya omständigheter eller ändringar i projektet från vår sida. De var noga med att meddela eventuella tillägg för merarbeten (vilket inte var många) och höll sig innanför offerten på alla områden. Jag vill dock poängtera att projektledaren ibland var extremt svårtillgänglig och fullbelagd så jag rekommenderar att ni i förväg kontrollerar så att DeKå har resurser på plats (vi valde att bygga om mitt i semestertider). Jag har aldrig tidigare vart så nöjd med resultatet efter en renovering och jag har redan rekommenderat DeKå vidare till vänner och familj. Om ni vill ha duktiga, rejäla hantverkare som håller vad de lovat, då har ni hittat rätt! Läs mer
    2017-12-06 Dekå Byggrenoveringar svarar Charlotte R
    Hej Charlotte,

Tack så mycket för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd med vårt arbete!

Vad kul att du upplevt våra killar som trevliga, arbetsamma och noggranna under processens gång, det gör oss glada!

Som du nämner så hade vi lite väl mycket att stå i under sommaren, vilket tyvärr gjorde att våra projektledare inte riktigt hann med fullt ut, detta är något vi tagit action på och kommer se till att få till en bättre planering inför nästa sommar.

Tack återigen för att du rekommenderat oss!

• Åsa R
    Åsa R skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Vi anlitade DEKÅ för att renovera vårt badrum, de kom på rekommendation från vänner. Vi är väldigt nöjda med det utförda arbetet och hur de har hanterat projektet i form av offerering, planering och utförande. Inte det billigaste alternativet, men helt klart värt det. Vi kommer absolut använda oss av DEKÅ i framtiden och rekommenderar denna firma till alla som ska utföra renovering hemma! Läs mer
    2017-12-06 Dekå Byggrenoveringar svarar Åsa R
    Hej Åsa,

Tack så mycket för din rekommendation! Vad roligt att ni är nöjda med vårt arbete och ert badrum!

• Saga J
    Saga J skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Vi anlitade DEKÅ efter rekommendationer från vänner för en totalrenovering av vår lägenhet. DEKÅ ligger något högre i pris än vissa andra byggbolag men efter renoveringen känner vi att det absolut var värt det.

Allting flöt på som det skulle och alla vi hade kontakt med var väldigt trevliga och tillmötesgående. Hantverkarna var proffsiga och projektledaren Peter kom med mycket bra förslag.

I lägenheten gjorde dom flera platsbyggnationer bland annat en bokhylla och hallgarderob som vi är väldigt nöjda med.
    Allt i lägenheten är noga genomfört och med ett fantastiskt resultat.

Det ska tilläggas att vi är väldigt kräsna och valde rakt igenom exklusiva material och lösningar, vilket gänget verkade ha väldigt god erfarenhet av.

Jag kan varmt rekommendera DEKÅ bygg och kommer definitv köra med dom nästa gång! :) Läs mer
    2017-11-16 Dekå Byggrenoveringar svarar Saga J
    Hej Saga,

Tack så mycket för din rekommendation! Vad roligt att ni är nöjda med vårt arbete.

Extra kul när vi får bygga speciallösningar och platsbyggnationer samt när kunden i fråga har god smak och stil, då blir det oftast riktigt snyggt.

• Anna-Moa N
    Anna-Moa N skrev om Dekå Byggrenoveringar
    VARNING!

Vi anlitade DEKÅ för att renivera ett kök och badrum. Vi fick ett fast pris. Under arbetets gång hade vi kontakt med en projektledare som vi tyclte var både arrogant och ointresserad. Hantverkarna kunde varken prata engelska eller svenska och kunde inte läsa manualer vilket ledde till att vårt kök och ventilation blev felmonterade och delvis förstört.

Efter genomfört arbete vill DEKÅ debitera oss för diverse arbeten som aldrig över huvudtaget blivit genomförda. Varför de ska ha betalt kan de inte motivera annat än att det ingick i offerten. Men att de struntat att genomföra arbetena spelar tydligen ingen roll, betalt ska de ha ändå eftersom de är "i behov av pengar" . Ska man skratta eller gråta.

Vi blev tvugna att byta ett skåp med bredd 60 till ett med bredd 40. Detta ville de att vi skulle betala 20 000kr för eftersom att de får lägga tid på att konsultera oss i frågan (tog 5 minuter att komma överens om detta med en hantverkare som varken talade svenska eller engelska). Totalt bluff och båg.

Lägg till att vi 2 månaders påringningar och sms-påtryckningar inte fått tillbaka de nycklar de haft under renoveringen. Otroligt obehagligt.

Dessutom blev vi bestulna på årgångswhiskey och mina fina, sprillans nya kristallglas jag fått i födelsedagspresent . Detta har vi efter mständigheterna inte ens brytt oss om att påtala, så suckigt trött är jag på detta bluff-företag. Läs mer
    2017-12-08 Dekå Byggrenoveringar svarar Anna-Moa N
    Hej Anna-Moa,

Tack för din feedback även om detta var ett oväntat och mycket tråkigt inlägg för oss på DEKÅ.

Först och främst vill vi lyfta fram att du och din man har varit väldigt imponerade av vårt utförda arbete och att ni har velat anlita oss till en renovering av er restaurang.

Vi håller just nu, tillsammans med er som beställare, att reda ut vad som är genomfört och vad som har avvikit från offert för att hitta en rättvis överenskommelse för båda parter.

Som du är väl medveten om så har vi inte skickat en slutfaktura utan endast en preliminär sammanställning på hur vi ser på projektet.

Att retoriskt ställa frågan ”om man ska skratta eller gråta”, för att vi vill ha betalt för vårt utförda arbete, tycker vi är anmärkningsvärt.

Avseende tilläggskostnaden avsåg den de timmar det tog att ändra kökets ursprungliga layout, och inte själva diskussionen.

Det är självklart olyckligt att nycklarna var hos gasinstallatören en tid men dessa returnerades till er.

Vi vill understryka att vi har tagit brottsanklagelserna mycket allvarligt. Vi vill även lyfta fram att vi utför ca 200 projekt om året och har varit verksamma sedan 2005 och har aldrig blivit anklagade för något liknande tidigare.

Nu ser vi fram emot en lösning så att båda parter kan skiljas åt på bästa sätt!

• Iain M
    Iain M skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Dekå är ett bra företag på byggrenoveringer. Teamet var hjälpsam och pålitlig. Vi är jatte nöjd med resultatet. Bra jobb Läs mer
    2017-10-10 Dekå Byggrenoveringar svarar Iain M
    Hej Iain, tack så mycket för rekommendationen.

• Christine A
    Christine A skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Då vi var ohört nöjda med Dekå Byggrenoveringar i samband med renovering av vårt kök, valde vi att även använda de nu när vi renoverade hall och bygde nytt badrum. Vi upplever Dekå som ett proffsigt företag från början till slut. Dialogen inför offert känns trygg och transparent. Offerten i sig själv är så tydlig att det ger ytterligare trygghet. Under själva byggandet finns kompetenta hårtarbetande projektmedarbetare på plats. Uppstår det saker undervägs så har vi rett ut det utan problem. Vi har varit nöjda och rekommenderar de varmt. Läs mer
    2017-08-30 Dekå Byggrenoveringar svarar Christine A
    Hej Christine,

Tack så mycket för dina fina ord och rekommendation! Extra roligt när återkommande kunder väljer att anlita oss igen och blir nöjda med vårt arbete. Det har varit roligt att få vara med och skapa ert hem och hoppas ni skall trivas länge!

• Mona H
    Mona H skrev om Dekå Byggrenoveringar
    DEKÅ har hjälpt mig renovera ett kök och ett badrum. Trevliga, punktliga, gjort ett bra jobb och hållit snyggt omkring sig under byggtiden. Flexibla - när man upptäckte en gammal vattenskada och föreningen rev upp alla golv löste vi den nya situationen och mitt nya byggbehov på ett smidigt sätt. Jag hade några små synpunkter, och de rättades snabbt till. Jag är nöjd! Läs mer
    2017-08-24 Dekå Byggrenoveringar svarar Mona H
    Hej Mona,

Tack så mycket för din rekommendation! Vad roligt att du är nöjd med vårt bemötande och utförda jobb.

• Meygol T
    Meygol T skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Väldigt bra resultat, dock svårt att få svar på frågor under semestertider. Läs mer
    2017-08-24 Dekå Byggrenoveringar svarar Meygol T
    Hej Meygol,

Tack för ditt omdöme och rekommendation!

• Jiang M
    Jiang M skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Mycket tillgängliga. Otroligt nöjd med slutresultatet. Men de hade kunnat hålla bättre tempo. Läs mer
    2017-08-21 Dekå Byggrenoveringar svarar Jiang M
    Hej Jiang,

Tack så mycket för din rekommendation, vad roligt att du är nöjd med projektet och resultatet!

Gällande tempo, så blir det tyvärr ibland så på sommaren med leverantörshantering samt semestrar som gör att tempot ibland inte håller samma klass som i resterande del av året. Detta ber vi självklart om ursäkt för.

Kul att du är nöjd och tack igen!

• Emily N
    Emily N skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Fantastiskt jobb! Hög kvalité! Läs mer
    2017-08-07 Dekå Byggrenoveringar svarar Emily N
    Hej Emily,

• Christian M
    Christian M skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Jag anlitade Dekå Bygg på grund av rekommendationer samt konkurrenskraftigt pris.

Projektet i sig var en omfattande totalrenovering i centrala Stockholm inklusive nyläggning av golv, rivning av väggar, renovering av två badrum, flytt och installation av ett nytt kök samt omdragning och infräsning av all el.

Från start upplevde jag ett mycket professionellt bemötande av Darek och hans team som väldigt snabbt kom igång med rivnings- och förberedandearbeten och sedan i stort slutförde enligt ursprunglig tidplan.

Under arbetet visade Dekå prov på eget initiativtagande och förmåga att arbeta med speciallösningar och ömtåliga material. Som under alla större renoveringar sker det givetvis ändringar till förutsättningarna löpande och Dekå anpassade sig väl till dessa och det var en tydlig och proaktiv dialog jag hade med Darek i dessa frågor.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med Dekå's insats och skulle gärna använda dem igen samt har rekommenderat dem till flertalet bekanta som verkar minst lika nöjda! Läs mer
    2017-08-07 Dekå Byggrenoveringar svarar Christian M
    Hej Christian,

Vad roligt att du är nöjd med din renovering och med oss som leverantör!

Tack så mycket för din rekommendation och att du tipsat om oss till andra, det gör oss väldigt glada!

• Rebecca B
    Rebecca B skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Väldigt nöjda med Dekå Bygg. Bra och tydlig offert. Hantverkarna var väldigt trevliga, noggranna och snabba. Inga obehagliga överraskningar, varken på utförandet eller slutoffert, utan renoveringen blev precis som vi ville till överenskommet pris. Har redan rekommenderat Dekå till vänner. Läs mer
    2017-07-10 Dekå Byggrenoveringar svarar Rebecca B
    Hej Rebecca,

Tack så mycket för din rekommendation och fina ord.

Vad kul att du valt att rekommendera oss till vänner, det gör oss väldigt stolta! Tack så mycket.

• David N
    David N skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Hej, Dekå har från början till slutet varit mycket hjälpsamma och tillmötesgående i min badrumsrenovering.

Peter har varit mycket hjälpsam och lösningsorienterad om det blev något som missats eller vart tvungen att rättats till.

Skulle absolut rekommendera för alla jag känner som skall renovera badrum!

Mycket bra & supernöjd med slutresultatet!

Tack! Läs mer
    2017-07-10 Dekå Byggrenoveringar svarar David N
    Hej David,

Tack så mycket för din rekommendation! Vad kul att samarbetet med Peter fungerat väl.

Roligt att du är nöjd med badrummet!

• Ludwig E
    Ludwig E skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Proffesionalism från början till slut. god kommunikation genom hela projektet. Läs mer
    2017-07-10 Dekå Byggrenoveringar svarar Ludwig E
    Hej Ludwig,

• Susann B
    Susann B skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Snabba, noggranna, pålitliga, trevliga och med perfekt resultat. Ett lekrum ombyggt till tre barnrum och det ser ut som det alltid varit så! Läs mer
    2017-07-10 Dekå Byggrenoveringar svarar Susann B
    Hej Susann,

• Francois T
    Francois T skrev om Dekå Byggrenoveringar
    I can only recommend Dekå - very high quality with effective & clear communications. Very appreciated when taking up big projects - thanks team! Läs mer
    2017-04-24 Dekå Byggrenoveringar svarar Francois T
    Hi Francois,

Thanks for your recommendation!

Best regards
  • Gustav E
    Gustav E skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Pålitliga! Med ett super resultat. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar varmt.De svarar alltid i telefon om man har någon fråga. Allt går och lösa tänket. Tack för ett fint badrum! Läs mer
    2017-04-18 Dekå Byggrenoveringar svarar Gustav E
    Hej Gustav,

Tack så mycket för din rekommendation, vad roligt att ni är nöjda med badrummet!

Hälsningar,
  • Emelie M
    Emelie M skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Vi anlitade dekå bygg för totalrenovering av vårt badrum. Vi är otroligt nöjda med resultatet samt arbetets gång. Alla arbetarna är väldigt kompetenta, lyhörda och har hög arbetsmoral. Vi var så nöjda att vi lät dem installera vårt nya kök med. Kan varmt rekommendera dekå bygg. Läs mer
    2017-03-30 Dekå Byggrenoveringar svarar Emelie M
    Hej Emelie,

Tack så mycket för din rekommendation och dina fina ord om oss och våra killar.

Tack för förtroendet och på återseende!

• Magdalena
    Magdalena skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Jag anlitade DEKÅ för totalrenovering av mitt hus i Huddinge. Resultatet blev utmärkt! Alla byggmoment gick mycket smidigt och personalen var mycket väll organiserad!
    Arbetet utfördes mycket noggrant och proffsigt på alla sätt!
    Jag är super nöjd med resultatet och rekommenderar varmt DEKÅ Byggrenoveringar
    //Magdalena Läs mer
    2017-03-30 Dekå Byggrenoveringar svarar Magdalena
    Hej Magdalena,

Tack så mycket för din rekommendation och vad roligt att du är nöjd med vårt utförda jobb.

Njut av ert nya hus!

• Giovanni F
    Giovanni F skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Vi hade badrum redone. Bra service och mycket pbavo chefer att hantera och hitta de rätta lösningarna. mycket professionell Läs mer
    2017-03-15 Dekå Byggrenoveringar svarar Giovanni F
    Hej!

• Henrik D
    Henrik D skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Vi fick kontakt med Dekå Byggrenoveringar via vår arkitekt när vi skulle inreda vår Källare/Garage. Kontakten startade med deras säljare som snabbt återkom med en väldigt detaljerad offert. Efter att par rundor hittade vi en nivå och em mix mellan fastpris och rörligt som vi båda kände oss komfortabla med. När väl arbetet påbörjades gick det väldigt snabbt och synkningen mellan de olika hantverkarna sköttes utan dröjesmål och att vi behövde sällan blanda oss i. Killarna som var på plats var väldigt måna om att det skulle bli bra och kontaktade oss om det var minsta tveksamhet eller om de hade förslag på alternativa lösningar. Vi är väldigt nöjda med arbetet som utfördes och att de var klara betydligt tidigare än planerat gör att vi mer än gärna kan rekommendera Dekå Byggrenoveringar. Läs mer
    2017-03-15 Dekå Byggrenoveringar svarar Henrik D
    Hej Henrik,

Tack så mycket för din rekommendation! Alltid roligt att få höra positiv feedback på vårt arbete i alla faser, från upphandling till färdigt projekt.

• Andreas M
    Andreas M skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Anlitade DEKÅ Bygg för renovering av lägenhet. Professionellt utfört arbete från början till slut. Läs mer
    2017-02-28 Dekå Byggrenoveringar svarar Andreas M
    Hej Andreas,

Tack så mycket för dina fina ord och rekommendation. Kul att du upplevt oss som professionella genom hela renoveringen och tack för ditt förtroende.

• Eric J
    Eric J skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Vi har renoverat i princip allt i vår lägenhet, med ommålning, omdragning av el, flytt av kök m.m. Professionellt och noggrann genomgång inför lämnande av anbud som ledde till en bra och tydlig offert. DEKÅ kunde inställa sig på kort varsel och komma igång med arbetet. Personalen var genomgående artig, trevlig och arbetade på i snabb takt, och tidplanen hölls i princip. Genomgående under projektets gång har vi haft bra avstämningar och god beredskap hos DEKÅ för frågor m.m. Slutresultatet har blivit väldigt fint. Vi skulle absolut anlita DEKÅ igen. Läs mer
    2017-02-24 Dekå Byggrenoveringar svarar Eric J
    Hej Eric,

Tack så mycket för din rekommendation och fina ord. Kul att ni är nöjda med projektet i sin helhet. Som du nämner så är en tydlig och bra offert viktigt för att hela projektet skall flyta på smidigt.

Återigen tack för fina ord om oss och våra killar!

• Jenny
    Jenny skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Jag anlitade Dekå för att helrenovera mitt badrum. Baserade mitt beslut på en jämförelse av fyra olika leverantörer där Dekå kom bäst ut baserat på rekommendationer och offert. Levererade enligt överenskommelse och offert utan överraskningar. Var nästan hela tiden snabba att svara, flexibla, och hade egna bra idéer på lösningar. Jag blev jättenöjd med resultatet. Det enda skulle vara att det tog lite tid att efter avslutat arbete få våtrumsintyget, men fick det till slut i ordning, så det bara en liten anmärkning i sammanhanget. Blir högsta betyg. Läs mer
    2017-02-07 Dekå Byggrenoveringar svarar Jenny
    Hej Jenny, tack så mycket för din rekommendation och dina fina ord!

Alltid roligt att få ett jobb när kunder jämför offerter och rekommendationer med andra företag :)

Kul att du är nöjd med resultatet!

• maria r
    maria r skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Jag totalrenoverade en lägenhet på ca 50 kvm. Bytte plats på köket och gjorde om badrummet från grunden.

Jag tyckte det var toppen med ett fast pris på hela arbetet, de är supersnabba i kommunikationen och kommer alltid jättesnabbt och kollar om det är ngt.

Är supernöjd med resultatet även om det tog längre tid än planerat att bli klar :) Läs mer
    2017-02-06 Dekå Byggrenoveringar svarar maria r
    Hej Maria, Tack så mycket för din rekommendation!

• Erika B
    Erika B skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Dekå Bygg har gjort en tillbyggnad på vår villa åt oss och vi är supernöjda med dem som leverantör. De jobbar så det ryker i ur och skur, tänker rätt, kommer med bra förslag och har hållit både tidsplan och budget. Riktigt bra alltså. Läs mer
    2017-02-02 Dekå Byggrenoveringar svarar Erika B
    Hej Erika, tack så mycket för ditt omdöme och rekommendation!

Alltid kul att få höra positiva ord om våra grabbar! Tack!

• Mattias F
    Mattias F skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Kan inte annat bli än högsta betyg! Fast pris utan överraskningar. Inställning att "inget är omöjligt". Håller vad de lovar och kommer alltid på överenskommen tid. Skicklig och hårt arbetande medarbetare som löpande höll rent efter sig. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-01-23 Dekå Byggrenoveringar svarar Mattias F
    Hej Mattias!

Tack så mycket för din rekommendaition. Kul att höra att du är nöjd med både ditt projekt samt vårt arbete, det gör oss stolta.

Ha det bra!

• Casper W
    Casper W skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Mycket proffsigt bemötande efter intresseanmälan på hemsidan - snabb återkoppling, bra inspektion av projekt (lägenhetsrenovering) på plats och snabb och tydlig offert.

Under projektets gång var gick allt enligt tidsschema och ansvarig/VD var alltid tillgänglig eller återkopplade snabbt om han ej kunde prata genast.

Duktiga hantverkare även om finishen på vissa arbeten som slutfördes i slutet var under förväntan. Detta fixades dock till efter att det påtalats.

Sammanfattningsvis mycket nöjd med kvaliteten och bemötandet under projektets gång. Läs mer
    2017-01-17 Dekå Byggrenoveringar svarar Casper W
    Hej Casper,

Tack så mycket för din rekommendation och fina ord!

Kul att du blev nöjd med din renovering.

• Gunilla W
    Gunilla W skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Jag är helnöjd med renoveringen av mitt badrum, det blev precis som jag hade tänkt mig. Trevliga hantverkare som gjorde ett proffsigt jobb. Läs mer
    2016-12-06 Dekå Byggrenoveringar svarar Gunilla W
    Hej Gunilla,

Tack så mycket för din rekommendation, kul att du är nöjd med badrummet!

• Torbjörn R
    Torbjörn R skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Professionellt från första kontakt till slutbesikting.
    Alltid möjliga att nå och återkommer alltid med svar på frågor.
    Jättefint slutresultat. Läs mer
    2016-12-02 Dekå Byggrenoveringar svarar Torbjörn R
    Hej Torbjörn, tack så mycket för din rekommendation och dina fina ord! :)

Kul att du är nöjd med slutresultatet!

• Carl Fredrik C
    Carl Fredrik C skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Har använt en hel del olika entreprenadfirmor tidigare, och Darek med hans team överträffade all förväntan och tog stor ära i sitt arbete och lyssnade på alla önskemål och behov.

En god dialog mellan byggherre och entreprenadfirma är otroligt viktigt, och Bozze, som agerade som ansvarig från Dekå under min renovering, var en av de trevligaste och lugnaste killarna jag träffat i branschen. Han frågade om hur varenda detalj skulle göras och förstod snabbt att finish var viktigt för mig och slutresultatet. Ideér och önskemål diskuterades under dagliga möten och vi kom tillsammans fram till de bästa lösningarna för varenda utmaning.

De kan också hantera dyra material, armaturer osv. och badrumsrenoveringen blev exceptionellt bra, plattsättning osv.

All in all, min go-to firma för framtida renoveringar, punkt. Läs mer
    2016-11-29 Dekå Byggrenoveringar svarar Carl Fredrik C
    Hej Fredrik, tack så jättemycket för dina fina ord och din rekommendation, det gör oss väldigt glada!

Vi ser fram emot att höra av dig framöver när nästa renovering står för dörren!

• Khaled A
    Khaled A skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Jag anlitade Dekå för renovering av mitt badrum, de var en av tre företag som jag fick offerter av, mitt fokus var inte priset i första hand eller var avgörande i valet, när jag kollade alla tre så fall valet på Dekå i alla parametrar, seriöst , professionell, konkurrenskraftig pris som varken var billigt eller mycket dyrt, kollade även deras fina utveckling på nätet och även deras redovisning på Proff sidan, och att de har varit nominerade i Di:s Gasell, och blev mer övertygad på att detta var bästa alternativ för mig.
    Själva renoveringen gick helt smärtfritt, även om jag inte var tillräcklig påläst, så fick jag hjälp av Darek, som svarade alltid på mina samtal eller återkom när han inte kunde svara direkt, även när jag ändrade vissa val, var han tillmötesgående, mycket tålamod han visade under hela processen.
    Hantverkaren som gjorde själva arbetet, var helt fantastik, vilken disciplin, struktur och tålamod han hade hela väggen från förarbete till den sista han gjorde, därför rekommenderar jag Dekå bygg renoveringar, samtidigt vill jag rekommendera dig som anlitar dem att var väl förberedd med allt allt innan de börjar hos dig, då menar jag val av material leverans tiden o.s.v var påläst helt enkelt.
    Nu till den konstruktiva kritiken, egentligen var jag i princip helt nöjd, men jag kände att finish arbetet gick lit för fort, självklart inte på bekostnad av kvalitén, men ändå jag skulle uppskatta det om man tog det lite lugn, jag kan förstå att de har mycket att göra eller har många kunder, men jag tycker ändå att finish arbetet är lika viktig för helhets upplevelsen, även om det är små detaljer, jag rekommenderar och önskar Dekå lycka till, fortsätt i samma anda Darek. Läs mer
    2016-11-29 Dekå Byggrenoveringar svarar Khaled A
    Hej Khaled, tack så mycket för din konstruktiva feedback och din rekommendation. Vi tar alltid till oss av den feedback vi får från kunder och jobbar aktivt med att förbättra oss i alla steg.

Kul att du är nöjd med renoveringen och anser att det gått smärtfritt, det är det bästa betyget vi kan få!

Tack igen och på återseende!

• Paulina H
    Paulina H skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Vi anlitade Dekå för att renovera och bygga om kök och badrum mm i samband med att vi köpte nytt hus (60-tals radhus) och inför inflytt. Bortsett från lite missförstånd/otydlighet kring tidplan så är vi jättenöjda med hantverkarna och arbetet. Målare, snickare, plattsättare gjorde ett fantastiskt arbete och var jättebra att ha att göra med. El och rör funkade också OK och även om de var knepigare med tidplan så gjorde de ett gott arbete.
    Sammantaget bra, snabbt och trevlig personal. Trots vissa språkförbistringar mycket god dialog!
    Mvh Paulina Läs mer
    2016-11-10 Dekå Byggrenoveringar svarar Paulina H
    Hej Paulina,

Tack så mycket för din rekommendation och kul att ni är nöjda med arbetet.

• Carmelo A
    Carmelo A skrev om Dekå Byggrenoveringar
    We hired Dekå to completely renovate our new apartment. Jonas from the sales team was very professional and helped us with all the paperwork the brf needed and the work was completed on time (20 days). The work presented some imperfections but overall I was satisfied with it and I have recommended Dekå to my friends! Läs mer
    2016-11-09 Dekå Byggrenoveringar svarar Carmelo A
    Hi Carmelo,

Thanks for your recommendation and that you have spread the word to your friends!

Best regards
    DEKÅ bygg
  • Caroline J
    Caroline J skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Allt fungerade bra och bkev klart i tid Läs mer
    2016-11-08 Dekå Byggrenoveringar svarar Caroline J
    Hej Caroline, tack så mycket för ditt omdöme. Kul att du är nöjd!

• Louise M
    Louise M skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Snabbt, proffsigt och slutpris enligt offert. Ibland kunde kommunikationen varit bättre men det var alltid trevligt bemötande och överlag är vi väldigt nöjda. Läs mer
    2016-11-08 Dekå Byggrenoveringar svarar Louise M
    Hej Louise, tack för din rekommendation och konstruktiva feedback, detta är något vi tar till oss och fortsätter arbeta aktivt med gällande kommunikation mellan arbetsledare och kund. Roligt att ni är nöjda med det utförda arbetet.

• Christian B
    Christian B skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Vi fick Dekå Bygg rekommenderade och är verkligen nöjda. Bra och tydlig offert och de höll tidsplanen. Vi renoverade både badrum och tvättstuga samtidigt. De var noggranna och lätta att kommunicera med, och åtgärdade saker snabbt med fint resultat. Läs mer
    2016-11-08 Dekå Byggrenoveringar svarar Christian B
    Hej Christian, vad kul att även du blivit nöjd med oss via din rekommendation.

Tack så mycket för omdömet!

• Mats D
    Mats D skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Personerna som genom förde arbetet har gjort det på ett korrekt fackmanamässigt sätt. Då vi ville göra småförändring mot beställd - idetta fall- målning, tvekade man inte utan bytte utan knussel - snyggt.
    Man höll tiderna - 07;00 - 18:00 varje dag. !!

Vi kan varmt rekommendera DEKÅ Byggrenoveringar Läs mer
    2016-11-08 Dekå Byggrenoveringar svarar Mats D
    Hej Mats, vad roligt att höra att du är nöjd med vårt utförda arbete och även uppskattar vår service.

Tack så mycket för rekommendationen!

• Johannes B
    Johannes B skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Vi ville flytta köket i vår lägenhet från ett rum till ett annat, och hade noggrant tänkt på hur det nya köket skulle se ut. Att det innebär en totalrenovering av tre rum av fyra hade vi inte riktigt planerat för alls.
    Dekå var fenomenala på att styra upp projektet, kom med bra detaljförslag där vi inte hade tänkt till, och genomförde inom planerad arbetstid trots flera "vi hade inte tänkt på det" tilläggsbeställningar. God kvalitet på arbetet.
    Snabb respons när något behövde ändras/göras, även om det krävdes specialiserade hantverkare som rörmokare, plattläggare och elektriker.
    Jag vet vem jag frågar nästa gång! Läs mer
    2016-10-06 Dekå Byggrenoveringar svarar Johannes B
    Hej Johannes,

Vad roligt att du är nöjd med vårt arbete. Framförallt kul att du nämner delar som man kanske inte alltid tänker på som privatperson och hur viktigt det är med en bra dialog och lösningsfokus i de fallen.

Det var väldigt kul att få hjälpa er med er renovering och tack igen för de fina orden!

• Jens L
    Jens L skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Utbyggnad av villa samt renovering invändigt av stora delar av huset, inklusive kök och badrum. Mycket god erfarenhet överlag. Tydlig offert till fast pris. Började på avtalad tid och avslutade inom ramen för avtalad period. Kom alltid i tid till möten. Inga konstigheter med fakturor utan enbart överenskomna kostnader som fakturerade plus att en del extra arbete gjordes utan kostnad. Kan klart rekommendera. Läs mer
    2016-09-16 Dekå Byggrenoveringar svarar Jens L
    Hej Jens,

Vad kul att du är nöjd med utbyggnaden och även med det invändiga arbete vi utfört. Kommunikation är A och O under ett större projekt som ditt, och roligt att få höra att du är nöjd med hur vi har skött det hela.

• Lars E
    Lars E skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Dekå ordnade VA-arbete samt tätskikt och plattsättning i vårt kombinerade sovrum/badrum. Duktiga killar som utfört ett väl genomfört arbete med noggrannhet i detaljer som var i nivå med våra höga förväntningar. Mycket flexibla då det gäller planering och synkronisering med andra arbeten. Läs mer
    2016-09-16 Dekå Byggrenoveringar svarar Lars E
    Hej Lars,

Tack för din rekommendation och fina ord om våra killar, alltid roligt när vi lyckas leverera till de höga förväntningar som ställs från våra kunder.

• Fredrik T
    Fredrik T skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Dekå fungerade riktigt bra vid vår renovering av vårt badrum. Snabba och effektiva med önskat slutresultat och övernskommen slutkostnad. Vi äe mycket nöjda! Läs mer
    2016-09-16 Dekå Byggrenoveringar svarar Fredrik T
    Hej Fredrik, vad kul att du är nöjd med vårt utförda arbete hos er. Alltid roligt att få höra att kunder upplever våra killar som snabba och effektiva men fortfarande med ett högt slutresultat och finish.

Tack för rekommendationen!

• Daniel S
    Daniel S skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Bra service och kommunikation. snabba och professionella hantverkare. Jag Kommer att rekommendera Dekå Bygg till alla mina Kontakter Läs mer
    2016-09-13 Dekå Byggrenoveringar svarar Daniel S
    Hej Daniel,

Tack så mycket för din rekommendation och att du upplevt vår kommunikation och våra hantverkare som proffsiga.

Dekå Bygg
  • Peter S
    Peter S skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Proffsigt och snyggt! Höll ordning och reda under hela arbetet! Rekommenderas starkt. Fantastiskt jobb till bra pris! Läs mer
    2016-09-13 Dekå Byggrenoveringar svarar Peter S
    Hej Peter, tack så mycket för dina fina ord och din rekommendation.

Dekå Bygg
  • Patrik E
    Patrik E skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Mycket bra bemötande och kommunikation i planeringsstadiet. Tydliga offerter som uppdaterades väldigt smidigt efter ändrade önskemål på arbete. Snabb återkoppling.

Utförandet av arbetet var snabbt och smidigt genomfört. God kommunikation med de olika medarbetare som utförde arbetet och framför allt en väldigt hög servicenivå.

Slutpriset motsvarade förväntningar och offert, trots att mindre oplanerade justeringar behövde göras under arbetets gång. Läs mer
    2016-09-13 Dekå Byggrenoveringar svarar Patrik E
    Hej Patrik,

Tack så mycket för din rekommendation!

Kul att du upplevt oss som professionella från ax till limpa. Som du nämner är det viktigt med tydliga offerter och att uppdateringar sker så att avtalet är tydligt inför byggstart och även under projektets gång.

• Christine  A
    Christine A skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Hej!

Dekå total renoverade vårt kök och la vattenburen golv värme, samt bytte el central. Processen från offert till slutfaktura upplevdes mycket bra. Ingen överraskningar. Vid frågor hadde vi alltid en bra och effektiv dialog med Darek. Arbetarna som jobbade hos oss var alltid i tid och ohört arbetssamma. Vi var super nöjda och rekommenderar värmt Dekå till andra som önskar renovera! Läs mer
    2016-09-08 Dekå Byggrenoveringar svarar Christine A
    Hej Christine!

Vad roligt att du är nöjd med ditt nya kök och vårt arbetssätt från offert till slutfaktura. För oss på DEKÅ är det viktigt att kunden är trygg genom hela processen då en renovering inte är helt lätt att ta sig igenom.

Tack för att du valde oss och gav oss förtroende att genomföra ditt projekt.

Darek
  • Johan E
    Johan E skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Proffsigt och prisvärt. Fick ett nytt kök inkl nedtag av vägg och uppfräschning av hela lägenheten. Dekå klarade alla delar med råge. Grannarna även nöjda med uppförandet av hantverkarna. Jag kommer anlita Dekå igen vid tillfälle. Läs mer
    2016-09-08 Dekå Byggrenoveringar svarar Johan E
    Hej Johan,

Tack för rekommendationen, kul att du upplevt oss som proffsiga och prisvärda :)

Vi ses när nästa renovering står för dörren!

Darek

Box 110 30, 161 11 Bromma