Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Sundbyberg Dekå Byggrenoveringar
Rekommenderat företag 2016 - Dekå Byggrenoveringar
Rekommenderat företag 2015 - Dekå Byggrenoveringar

Dekå Byggrenoveringar

Sturegatan 23, 172 31 Sundbyberg — Visa karta

Proffs på renovering, badrum och villautbyggnader!
Hos oss får du ett proffsigt och kompetent team som levererar riktigt hög kvalitet och välutförda projekt sedan starten 2005.

Vi är idag 40 medarbetare med rätt kompetenser och behörigheter i bolaget.

Vårt mål är att ha 100% nöjda kunder.

Vi utför projekt inom renovering, badrum och villautbyggnader.

– Dariusz Krawczyk, VD

Läs vad 75 kunder tycker om Dekå Byggrenoveringar

• Gunilla W
    Gunilla W skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Jag är helnöjd med renoveringen av mitt badrum, det blev precis som jag hade tänkt mig. Trevliga hantverkare som gjorde ett proffsigt jobb.
    2016-12-06 Dekå Byggrenoveringar svarar Gunilla W
    Hej Gunilla,

Tack så mycket för din rekommendation, kul att du är nöjd med badrummet!

• Torbjörn R
    Torbjörn R skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Professionellt från första kontakt till slutbesikting.
    Alltid möjliga att nå och återkommer alltid med svar på frågor.
    Jättefint slutresultat.
    2016-12-02 Dekå Byggrenoveringar svarar Torbjörn R
    Hej Torbjörn, tack så mycket för din rekommendation och dina fina ord! :)

Kul att du är nöjd med slutresultatet!

• Carl Fredrik C
    Carl Fredrik C skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Har använt en hel del olika entreprenadfirmor tidigare, och Darek med hans team överträffade all förväntan och tog stor ära i sitt arbete och lyssnade på alla önskemål och behov.

En god dialog mellan byggherre och entreprenadfirma är otroligt viktigt, och Bozze, som agerade som ansvarig från Dekå under min renovering, var en av de trevligaste och lugnaste killarna jag träffat i branschen. Han frågade om hur varenda detalj skulle göras och förstod snabbt att finish var viktigt för mig och slutresultatet. Ideér och önskemål diskuterades under dagliga möten och vi kom tillsammans fram till de bästa lösningarna för varenda utmaning.

De kan också hantera dyra material, armaturer osv. och badrumsrenoveringen blev exceptionellt bra, plattsättning osv.

All in all, min go-to firma för framtida renoveringar, punkt.
    2016-11-29 Dekå Byggrenoveringar svarar Carl Fredrik C
    Hej Fredrik, tack så jättemycket för dina fina ord och din rekommendation, det gör oss väldigt glada!

Vi ser fram emot att höra av dig framöver när nästa renovering står för dörren!

Alla på DEKÅ bygg
  • Khaled A
    Khaled A skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Jag anlitade Dekå för renovering av mitt badrum, de var en av tre företag som jag fick offerter av, mitt fokus var inte priset i första hand eller var avgörande i valet, när jag kollade alla tre så fall valet på Dekå i alla parametrar, seriöst , professionell, konkurrenskraftig pris som varken var billigt eller mycket dyrt, kollade även deras fina utveckling på nätet och även deras redovisning på Proff sidan, och att de har varit nominerade i Di:s Gasell, och blev mer övertygad på att detta var bästa alternativ för mig.
    Själva renoveringen gick helt smärtfritt, även om jag inte var tillräcklig påläst, så fick jag hjälp av Darek, som svarade alltid på mina samtal eller återkom när han inte kunde svara direkt, även när jag ändrade vissa val, var han tillmötesgående, mycket tålamod han visade under hela processen.
    Hantverkaren som gjorde själva arbetet, var helt fantastik, vilken disciplin, struktur och tålamod han hade hela väggen från förarbete till den sista han gjorde, därför rekommenderar jag Dekå bygg renoveringar, samtidigt vill jag rekommendera dig som anlitar dem att var väl förberedd med allt allt innan de börjar hos dig, då menar jag val av material leverans tiden o.s.v var påläst helt enkelt.
    Nu till den konstruktiva kritiken, egentligen var jag i princip helt nöjd, men jag kände att finish arbetet gick lit för fort, självklart inte på bekostnad av kvalitén, men ändå jag skulle uppskatta det om man tog det lite lugn, jag kan förstå att de har mycket att göra eller har många kunder, men jag tycker ändå att finish arbetet är lika viktig för helhets upplevelsen, även om det är små detaljer, jag rekommenderar och önskar Dekå lycka till, fortsätt i samma anda Darek.
    2016-11-29 Dekå Byggrenoveringar svarar Khaled A
    Hej Khaled, tack så mycket för din konstruktiva feedback och din rekommendation. Vi tar alltid till oss av den feedback vi får från kunder och jobbar aktivt med att förbättra oss i alla steg.

Kul att du är nöjd med renoveringen och anser att det gått smärtfritt, det är det bästa betyget vi kan få!

Tack igen och på återseende!

Alla på DEKÅ bygg
  • Paulina H
    Paulina H skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Vi anlitade Dekå för att renovera och bygga om kök och badrum mm i samband med att vi köpte nytt hus (60-tals radhus) och inför inflytt. Bortsett från lite missförstånd/otydlighet kring tidplan så är vi jättenöjda med hantverkarna och arbetet. Målare, snickare, plattsättare gjorde ett fantastiskt arbete och var jättebra att ha att göra med. El och rör funkade också OK och även om de var knepigare med tidplan så gjorde de ett gott arbete.
    Sammantaget bra, snabbt och trevlig personal. Trots vissa språkförbistringar mycket god dialog!
    Mvh Paulina
    2016-11-10 Dekå Byggrenoveringar svarar Paulina H
    Hej Paulina,

Tack så mycket för din rekommendation och kul att ni är nöjda med arbetet.

• Carmelo A
    Carmelo A skrev om Dekå Byggrenoveringar
    We hired Dekå to completely renovate our new apartment. Jonas from the sales team was very professional and helped us with all the paperwork the brf needed and the work was completed on time (20 days). The work presented some imperfections but overall I was satisfied with it and I have recommended Dekå to my friends!
    2016-11-09 Dekå Byggrenoveringar svarar Carmelo A
    Hi Carmelo,

Thanks for your recommendation and that you have spread the word to your friends!

Best regards
    DEKÅ bygg
  • Caroline J
    Caroline J skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Allt fungerade bra och bkev klart i tid
    2016-11-08 Dekå Byggrenoveringar svarar Caroline J
    Hej Caroline, tack så mycket för ditt omdöme. Kul att du är nöjd!

• Louise M
    Louise M skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Snabbt, proffsigt och slutpris enligt offert. Ibland kunde kommunikationen varit bättre men det var alltid trevligt bemötande och överlag är vi väldigt nöjda.
    2016-11-08 Dekå Byggrenoveringar svarar Louise M
    Hej Louise, tack för din rekommendation och konstruktiva feedback, detta är något vi tar till oss och fortsätter arbeta aktivt med gällande kommunikation mellan arbetsledare och kund. Roligt att ni är nöjda med det utförda arbetet.

• Christian B
    Christian B skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Vi fick Dekå Bygg rekommenderade och är verkligen nöjda. Bra och tydlig offert och de höll tidsplanen. Vi renoverade både badrum och tvättstuga samtidigt. De var noggranna och lätta att kommunicera med, och åtgärdade saker snabbt med fint resultat.
    2016-11-08 Dekå Byggrenoveringar svarar Christian B
    Hej Christian, vad kul att även du blivit nöjd med oss via din rekommendation.

Tack så mycket för omdömet!

• Mats D
    Mats D skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Personerna som genom förde arbetet har gjort det på ett korrekt fackmanamässigt sätt. Då vi ville göra småförändring mot beställd - idetta fall- målning, tvekade man inte utan bytte utan knussel - snyggt.
    Man höll tiderna - 07;00 - 18:00 varje dag. !!

Vi kan varmt rekommendera DEKÅ Byggrenoveringar
    2016-11-08 Dekå Byggrenoveringar svarar Mats D
    Hej Mats, vad roligt att höra att du är nöjd med vårt utförda arbete och även uppskattar vår service.

Tack så mycket för rekommendationen!

• Johannes B
    Johannes B skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Vi ville flytta köket i vår lägenhet från ett rum till ett annat, och hade noggrant tänkt på hur det nya köket skulle se ut. Att det innebär en totalrenovering av tre rum av fyra hade vi inte riktigt planerat för alls.
    Dekå var fenomenala på att styra upp projektet, kom med bra detaljförslag där vi inte hade tänkt till, och genomförde inom planerad arbetstid trots flera "vi hade inte tänkt på det" tilläggsbeställningar. God kvalitet på arbetet.
    Snabb respons när något behövde ändras/göras, även om det krävdes specialiserade hantverkare som rörmokare, plattläggare och elektriker.
    Jag vet vem jag frågar nästa gång!
    2016-10-06 Dekå Byggrenoveringar svarar Johannes B
    Hej Johannes,

Vad roligt att du är nöjd med vårt arbete. Framförallt kul att du nämner delar som man kanske inte alltid tänker på som privatperson och hur viktigt det är med en bra dialog och lösningsfokus i de fallen.

Det var väldigt kul att få hjälpa er med er renovering och tack igen för de fina orden!

• Jens L
    Jens L skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Utbyggnad av villa samt renovering invändigt av stora delar av huset, inklusive kök och badrum. Mycket god erfarenhet överlag. Tydlig offert till fast pris. Började på avtalad tid och avslutade inom ramen för avtalad period. Kom alltid i tid till möten. Inga konstigheter med fakturor utan enbart överenskomna kostnader som fakturerade plus att en del extra arbete gjordes utan kostnad. Kan klart rekommendera.
    2016-09-16 Dekå Byggrenoveringar svarar Jens L
    Hej Jens,

Vad kul att du är nöjd med utbyggnaden och även med det invändiga arbete vi utfört. Kommunikation är A och O under ett större projekt som ditt, och roligt att få höra att du är nöjd med hur vi har skött det hela.

• Lars E
    Lars E skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Dekå ordnade VA-arbete samt tätskikt och plattsättning i vårt kombinerade sovrum/badrum. Duktiga killar som utfört ett väl genomfört arbete med noggrannhet i detaljer som var i nivå med våra höga förväntningar. Mycket flexibla då det gäller planering och synkronisering med andra arbeten.
    2016-09-16 Dekå Byggrenoveringar svarar Lars E
    Hej Lars,

Tack för din rekommendation och fina ord om våra killar, alltid roligt när vi lyckas leverera till de höga förväntningar som ställs från våra kunder.

• Fredrik T
    Fredrik T skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Dekå fungerade riktigt bra vid vår renovering av vårt badrum. Snabba och effektiva med önskat slutresultat och övernskommen slutkostnad. Vi äe mycket nöjda!
    2016-09-16 Dekå Byggrenoveringar svarar Fredrik T
    Hej Fredrik, vad kul att du är nöjd med vårt utförda arbete hos er. Alltid roligt att få höra att kunder upplever våra killar som snabba och effektiva men fortfarande med ett högt slutresultat och finish.

Tack för rekommendationen!

• Daniel S
    Daniel S skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Bra service och kommunikation. snabba och professionella hantverkare. Jag Kommer att rekommendera Dekå Bygg till alla mina Kontakter
    2016-09-13 Dekå Byggrenoveringar svarar Daniel S
    Hej Daniel,

Tack så mycket för din rekommendation och att du upplevt vår kommunikation och våra hantverkare som proffsiga.

• Peter S
    Peter S skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Proffsigt och snyggt! Höll ordning och reda under hela arbetet! Rekommenderas starkt. Fantastiskt jobb till bra pris!
    2016-09-13 Dekå Byggrenoveringar svarar Peter S
    Hej Peter, tack så mycket för dina fina ord och din rekommendation.

• Patrik E
    Patrik E skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Mycket bra bemötande och kommunikation i planeringsstadiet. Tydliga offerter som uppdaterades väldigt smidigt efter ändrade önskemål på arbete. Snabb återkoppling.

Utförandet av arbetet var snabbt och smidigt genomfört. God kommunikation med de olika medarbetare som utförde arbetet och framför allt en väldigt hög servicenivå.

Slutpriset motsvarade förväntningar och offert, trots att mindre oplanerade justeringar behövde göras under arbetets gång.
    2016-09-13 Dekå Byggrenoveringar svarar Patrik E
    Hej Patrik,

Tack så mycket för din rekommendation!

Kul att du upplevt oss som professionella från ax till limpa. Som du nämner är det viktigt med tydliga offerter och att uppdateringar sker så att avtalet är tydligt inför byggstart och även under projektets gång.

• Christine  A
    Christine A skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Hej!

Dekå total renoverade vårt kök och la vattenburen golv värme, samt bytte el central. Processen från offert till slutfaktura upplevdes mycket bra. Ingen överraskningar. Vid frågor hadde vi alltid en bra och effektiv dialog med Darek. Arbetarna som jobbade hos oss var alltid i tid och ohört arbetssamma. Vi var super nöjda och rekommenderar värmt Dekå till andra som önskar renovera!
    2016-09-08 Dekå Byggrenoveringar svarar Christine A
    Hej Christine!

Vad roligt att du är nöjd med ditt nya kök och vårt arbetssätt från offert till slutfaktura. För oss på DEKÅ är det viktigt att kunden är trygg genom hela processen då en renovering inte är helt lätt att ta sig igenom.

Tack för att du valde oss och gav oss förtroende att genomföra ditt projekt.

Darek
  • Johan E
    Johan E skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Proffsigt och prisvärt. Fick ett nytt kök inkl nedtag av vägg och uppfräschning av hela lägenheten. Dekå klarade alla delar med råge. Grannarna även nöjda med uppförandet av hantverkarna. Jag kommer anlita Dekå igen vid tillfälle.
    2016-09-08 Dekå Byggrenoveringar svarar Johan E
    Hej Johan,

Tack för rekommendationen, kul att du upplevt oss som proffsiga och prisvärda :)

Vi ses när nästa renovering står för dörren!

Darek
  • Jane S
    Jane S skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Dekå Bygg har satt in nytt IKEA kök, bytt golv i kök, v-rum samt hall och rivit - samt byggt upp en vägg och målat kök och v-rum. Allt från offert till fakturering har varit enligt det vi har avtalat. Dekå Bygg är ett seriöst företag med mycket duktiga och trevliga hantverkare. De hade under hela renoveringen fokus på vårt projekt, de höll tiden och vi är mycket nöjde med Dekå Bygg och resultatet. Vill vi anlita dem igen? Utan tvekan.!
    2016-06-02 Dekå Byggrenoveringar svarar Jane S
    Hej Jane, tack så mycket för din rekommendation!

Kul att du upplevt vår arbetsprocess som seriös från upphandling till färdigt projekt, vi jobbar för att efterfölja denna i alla våra projekt.

Det är bara att höra av er när nästa projekt står för dörren, på återseende!

/Dekå Bygg
  • Marianne M
    Marianne M skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Vi anlitade Dekå för vår badrumsrenovering och hade mest kontakt med Darius. Han var vänlig, professionell och service-minded på alla sätt och vis. Han svarade alltid snabbt på mejl, sms och i telefon när vi hade frågor. Jobbet gick helt enligt plan och vi kunde inte vara nöjdare med resultatet.
    2016-06-02 Dekå Byggrenoveringar svarar Marianne M
    Hej Marianne, kul att du uppskattar kontakten med Darius (Darek). Roligt att höra att ni är nöjda med slutresultatet av ert badrum.

Tack igen för rekommendationen!

• Harem M
    Harem M skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Vi anlitade DEKÅ för en helrenovering av vår lägenhet (inkl flytt av kök och två nya badrum). DEKÅ har varit mycket professionella från första kontakten till den sista. Redan på offertstadiet skickade de en mycket genomarbetad och tydlig offert, som sedan följdes på ett utmärkt sätt. Hantverkarna är mycket professionella, noggranna och lyhörda och hjälper till med allt man ber dem om. Projektledaren (VD:n Darek) går alltid att få tag på och svarar snabbt på förfrågningar. De höll sig inom angiven tid och även under det pris de ursprungligen offererade. Vi är mycket nöjda med DEKÅ och kan varmt rekommendera dem.
    2016-06-02 Dekå Byggrenoveringar svarar Harem M
    Hej Harem, kul att du upplevt oss som professionella genom hela processen, det uppskattas varmt.

Som du nämner så lägger vi stor vikt vid noggrannhet i både upphandling (första möte, kalkylering, offert och dylikt) och i genomförande av projektet.

Tack för rekommendationen!

• Mattias T
    Mattias T skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Mycket duktiga och professionella både innan samt under arbetet. Vi är väldigt nöjda med Dekå och den service de säkerställer mot oss som kund.
    2016-06-02 Dekå Byggrenoveringar svarar Mattias T
    Hej Mattias,

Tack för rekommendationen, kul att du upplevt oss som professionella både innan och under arbetets gång.

Kul att ni upplevt god kundservice och gillar vårt arbete.

• Alina V
    Alina V skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Arbetet flöt på problemfritt. De var punktliga, arbetssamma och tillmötesgående. Fakturan var på förväntat belopp utan överraskningar. Det enda jag eventuellt skulle kunna anmärka på är att elektrikern slutgjorde arbetet efter att vi förväntat att allt skulle vara klart. Vi kunde dock flytta in och använda utrymmet ändå. I den stora hela ett mycket bra jobb med mycket få anmärkningar.
    2016-06-02 Dekå Byggrenoveringar svarar Alina V
    Hej Alina, tack för rekommendationen!

Ber självklart om ursäkt för att vår elektriker slutförde arbetet några dagar försent, tyvärr blir det så ibland. Men tur att ni kunde använda utrymmet endå och kul att ni är nöjda med helheten.

• Ola M
    Ola M skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Otroligt snyggt blev badrummet. Vi flyttade en vägg, drog om alla rör o avlopp och det kaklade badrummet blev grymt snyggt med kolmårdsmarmor på golvet o vitt kakel på väggerna.
    Jag kan varmt rekommendea Dekå!
    2016-06-02 Dekå Byggrenoveringar svarar Ola M
    Hej Ola, kul att ni gillar ert nya badrum! Häftigt med kolmårdsmarmor, alltid kul med kunder som väljer lite unika materialval.

Tack för rekommendationen och på återseende!

• Eva & Olle S
    Eva & Olle S skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Vi är mycket nöjda med Dekå Byggrenoveringar
    2016-06-02 Dekå Byggrenoveringar svarar Eva & Olle S
    Hej tack för ert betyg och kul att ni är nöjda med vårt utförda jobb!

• Henrik S
    Henrik S skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Dekå teamet har byggt ett komplett badrum åt oss vilket inkluderat bl.a flytspackling/väggspackling, montering tätskikt, unidrain avlopp, elinstallationer, kakelsättning, vvs installationer, montering av badrumsinredning (vc/kommod/spegel/duschvägg I glas m.m), samt måleri/fogningsarbete. Vi är väldigt nöjda med professionellt bemötande, snabb service och kvalitet i utförande. Resultatet är fantastiskt! Vi njuter verkligen varje gång vi går in I badrummet. Nämnas bör att kakelsättningen med 60*60 rakskurna plattor på vägg är som man sager "världsklass".
    2016-06-02 Dekå Byggrenoveringar svarar Henrik S
    Hej Henrik,

Tack för dina fina ord och väldigt kul att du upplever vårt slutresultat som "världsklass", alltid lika roligt att höra!

• Johan E
    Johan E skrev om Dekå Byggrenoveringar
    DEKÅ har varit proffsiga beslut. Inga dolda kostnader har uppkommit utan allt har varit inkluderat från början.
    Darek, Bogdan, Marcin mfl har alla varit super trevliga, skött jobbet, jobbat när de skulle och har levererat som dom har utlovat.
    Komma alltid att rekommendera DEKÅ i framtiden.
    2016-09-14 Dekå Byggrenoveringar svarar Johan E
    Hej Johan,

Kul att du gillar våra killar och är nöjd med deras utförda jobb!

Tack så jättemycket för rekommendationen!

• Minna
    Minna skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Badrum:
    De är mycket bra på badrum.

Måla och tapetsera:
    Ok på att måla väggar och tapetsera, lite småskavanker som de egentligen borde kunnat undvika såsom att spackel syns igenom på ett fåtal ställen, färgfläck av färg som runnit på väggen osv. De slarvade när det kom till att måla snickerier- då de inte skrapade bort gammal färg innan ny målades på.

Lägga golv:
    Skickliga på att lägga fiskbensparkett.

Slipa och olja golv:
    Golvet har ,efter slipningen, repor på tvärsen på stora ytor. Golvet blev även flammigt efter det oljats in. Efter några turer fram och tillbaka så blev resultatet ok men inte mer- flammigheten är borta men reporna ser man ff i dagsljuset.
    2016-06-02 Dariusz K svarar Minna
    Hej Minna,

Tack för din konstruktiva feedback på vårt arbete. Några saker jag vill tydliggöra:

- Färgen skrapas inte bort vid snickerimålning eftersom vi inte tar betalt för det och det ingår inte enligt våra offerter om inget annat specifikt önskas.
    - Väggen slipas (mattas) för att ny lager färg fäster på målade ytor samt spacklas där behövs.

Golvet utförs av vår leverantör som vi samarbetat med sedan 2010 och som vi tidigare aldrig upplevt några problem med.

Vi tar till oss av din feedback och jobbar ständigt för att utveckla oss för att ha 100% nöjda kunder.

• Torbjörn H
    Torbjörn H skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Arbetet utfördes mycket professionellt då utförande och kostnad beskrevs väl i förväg och leveransen motsvarade förväntningarna. De utmaningar som uppstod under byggets gång löstes smidigt i bra samarbete med kunden. Arbetsgången upplevdes som mycket effektiv.
    2016-06-02 Dekå Byggrenoveringar svarar Torbjörn H
    Hej Torbjörn, tack för ditt omdöme och att du upplevt oss som professionella. Precis som du nämner så kan det alltid uppstå utmaningar under projektets gång och vår ambition är självklart att dessa skall lösas smidigt tillsammans med dig som kund.

Återigen tack för rekommendationen!

• Mathias J
    Mathias J skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Fantastiskt bemötande och bra service. Rekommenderas varmt!
    2016-06-02 Dekå Byggrenoveringar svarar Mathias J
    Hej Mathias, tack för din reco och kul att du upplevt vår service och bemötande som bra!

• Natalie W
    Natalie W skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Dekå Byggrenoveringar renoverade ett litet badrum i vår lägenhet. Resultatet blev utmärkt! Vi är mycket nöjda med samarbetet och resultatet. Mycket noggranna och lyhörda hantverkare. De var även noga med att hålla rent i både trapphuset och i resten av lägenheten.
    Dekå Byggrenoveringar var dessutom den enda firman som specade ner till minsta skruv i offerten. Mycket god transparens och kommunikation. Arbetet avslutades i tid och inom budget.
  • Sara K
    Sara K skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Företaget har fullt ut levt upp till våra förväntningar såväl vad gäller bemötande, professionalism, kompetens som förmåga att hålla tidplan och budget. Vi har använt Dekås tjänster vid en totalrenovering av vår villa och kommer med all sannolikhet att använda dem igen vid eventuella kommande byggprojekt.
  • Niclas W
    Niclas W skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Vi har varit väldigt nöjda med det arbete som Dekå utfört.
  • Lina G
    Lina G skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Vi är väldigt nöjda, blev precis som vi ville ha det. Blev klart i tid samt offerten höll.
  • Ola A
    Ola A skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Vi renoverade en hel lägenhet på 85 m2 och vi är mycket nöjda. Bolaget är seriösa och trevliga! Vi har inget att anmärka på.
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Dekå genomförde en totalrenovering av vårt hus med ett väldigt bra resultat. Samtliga ytskick, golv, badrum, kök och vissa fönster renoverades. De höll budget, arbetade effektivt och gav alltid ett professionellt bemötande. När utmaningar uppstod eller nya önskemål uppkom från oss, löste de dem utan problem. Jag kan varmt rekommendera dem.
  • Josef V
    Josef V skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Badrumsrenovering: fick ett professionellt bemötande från början till slut. Bra och professionelt arbete från offert till färdigt badrum. En chef som verkar ha koll på företaget och de anställda. företaget har Duktiga och flitiga medarbetare som går att lita på. Jag kan bara rekommendera företaget och har gjort så för flera vänner och bekannta.
  • Jimmy M
    Jimmy M skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Snabba, enormt skickliga, prisvärda.
  • Ludmila B
    Ludmila B skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Duktiga, pålitliga och snabba vid stor renovering/ombyggnad av vår lägenhet.
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Jag är väldigt nöjd med Depå, alla deras hantverkare har varit serviceinriktade och trevliga. Arbetet har utförts på ett professionellt sätt med stor noggrannhet. Dekå har vid det små misstag som skett tagit ansvar för detta och åtgärdat dessa snabbt och väl. Dekå har även hållit sin tidsplan.
    Detta gäller alla jobb Dekå utfört, dvs två badrum och montering av kök samt klinkers i hall.
  • Jan F
    Jan F skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Bra offert, kom och genomförde jobbet i tid, bra utfört. Lyhörda och duktiga.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Jag har använt Dekå Byggrenoveringar ett flertal gånger och jag har alltid varit väldigt nöjd. Senaste gången var ett omfattande renoveringsprojekt av ett K-märkt 1700-talshus. Arbetet gick väldigt bra och det var hela tiden tydligt med progress och budget. Om något inte riktigt blev som vi tänkt oss, var de väldigt snabba med att åtgärda detta. Jag är hur nöjd som helst och kan med glädje rekommendera Dekå. En stor del av min bekantskapskrets har också tagit hjälp av Dekå med samma nöjda resultat.
  • Åsa V
    Åsa V skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Vi har använt Dekå för att lägga parkettgolv, höja ett innertak, sätta lister/foder och måla väggar, tack och snickerier samt dra om all el i vår lägenhet.

Darek är väldigt tillmötesgående och enkel att kommunicera med. Han ger rimliga estimat och höll tidplanen.

Vi var mycket nöjda med arbetet som gjordes. De få sakerna som var fel åtgärdades omgående.
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Jag har anlitat Dekå Byggrenovering för en renovering av ett duschrum på Runmarö i Stockholms skärgård. Jag är mycket nöjd med deras arbete. Vi gick igenom uppdraget noga och hade ett tydligt avtal. De påbörjade och avslutade arbetet exakt de dagar vi kommit överens om. Några mindre justeringar åtgärdades utan problem. Det var mycket lätt att ha att göra med Darek som håller i alla trådar. Han har full koll. Jag är mycket imponerad. Jag vill gärna anlita företaget igen om jag har något nytt byggprojekt på gång. Jag kan varmt rekommendera Darek och Dekå Byggrenoveringar./Anders
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Proffsiga och noggranna hantverkare som bygger enligt önskemål. Håller sig inom ramarna för offerten samt levererar inom utsatt tid. Kan varmt rekommenderas.
  • Christina J
    Christina J skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Vi har anlitat Dekå Byggrenoveringar för fler projekt bland annat två badrumsrenoveringar. Vid den första badrumsrenoveringen blev badrummet färdigt väl inom utsatt tid samt billigare än offerten (inklusive vissa extraarbeten och material). Offerten som lämnades låg i mittspannet av de offerter vi hämtade in. Hantverkarna dyker alltid upp på utsatt tid och städar efter sig. Jag kan varmt rekommendera Dekå Byggrenoveringar för badrumsrenoveringar.
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Vi är alltigenom väldigt nöjda med vår badrumsrenovering, det var en smidig process. Darek är väldigt tillmötesgående, om än stressad. Jobbet blev gjort i tid och med gott resultat, spec plattsättaren ska ha extra guldstjärna. Har rekommenderat Dekå till flera vänner och bekanta som även de blivit mkt nöjda med jobbet. Välj Dekå om du vill ha pålitlig o duktig hantverkare med bra prisbild.
  • Anna M
    Anna M skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Jag har använt Dekå byggrenoveringar några gånger för ombyggnad och renovering av min lägenhet. Dekå är alltid mycket noggranna, skötsamma och lyhörda. Måna om att jag blir nöjd! Jag kan starkt rekommendera dem.
  • Ari
    Ari skrev om Dekå Byggrenoveringar
    Dekå Byggrenoveringar har ett vänligt och samarbetsinriktat bemötande. Vi är nöjda med Dekås arbetsinsats
    och uppskattar deras asnvarstagande inställning.

Sturegatan 23, 172 31 Sundbyberg