Attacha Film AB

Attacha Film AB

4.5

Charmig italiensk restaurang med det där lilla extra. God service kombinerad med utsökt mat kan aldrig sitta fel!

10 omdömen om Attacha Film AB

Fredrik F
Skrev om Attacha Film AB

Kliv in, sätt dig, beställ och njut. Vad du än äter är allt gott, genuint och italienskt. Pizzan är att rekomendera, stans bästa. Personalen är väldigt välkomnande.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

Johan W
Skrev om Attacha Film AB

Finns det någon varmare/mysigare restaurang i Stockholm? Delláttore har den godaste pizzan i Stockholm men det som gör att de sticker ut från alla andra restauranger är att personalen är helt underbar! Den värme och genuina omtanke som de visar trodde jag inte man kunde hitta på Östermalm. Att det sedan är prisvärt rent utsagt lite för billigt, är aldrig fel! Stort tack för att ni tog hand om mig och min familj i fredags! Ni alla förkänner en stor kram!

Fredrik F
Skrev om Attacha Film AB

Nu var det ett tag sen jag var och åt på Dell-attore men jag minns att deras pizza var väldigt fräsch och god, att personalen var trevlig och att det var mysigt inne i restaurangen!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Bo F
Skrev om Attacha Film AB

Mysig atmosfär och oslagbara pizzor! Priserna rimliga. Kan vara svårt att få ett bord.

Tina W
Skrev om Attacha Film AB

Goda, goda pizzor (Kanske stans bästa?) och alltid bra bemötande. Skön inredning. Rekommenderar definitivt ett besök.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
kicke s
Skrev om Attacha Film AB

Sthlms BÄSTA pizzeria e så korad, alla kategorier! Rättigheter är dessutom plus i kanten! /BenchmarkarN

Wille
Skrev om Attacha Film AB

De måste ha en femma i pizza, helt övergrym och trevlig personal, en genuin familj som älskar maten och gästerna! GÅ DIT!!!! Billigt dessutom.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4135 omdömen 4.0 av 4135 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Johanna B
Skrev om Attacha Film AB

Stans bästa pizza! Att föredra framför alla dessa Ciao Ciao. Spana in thepizzamaker himself, ett orginal! Enjoy.

David L
Skrev om Attacha Film AB

Har länge legat högt på östermalmsbornas topplista för sin kombination av stämning och exklusivare pizzor. Har hört från säker källa att även folk från Gärdet promenerar hit som omväxling, och någon åkte bil ända från Lidingö för en hämtpizza av speciell sort. Då gör de ju något rätt..

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Jenny R
Skrev om Attacha Film AB

Denna restaurang är min pojkväns stammishak, så jag var ju tvungen och kolla varför han gick hit så ofta. Stället är väldigt litet och intimt men jättemysigt. Dell'attore betyder ju skådespelaren på italienska vilket återspeglar sig i inredningen. Alla väggar är täckta med foton. Maten är väl värd den lilla trippen! Dom har något som heter pizzarullar som jag har hört tog dom till en andra plats i PIZZA-SM! Ett extra plus är hur dom tillagar sin lasagne så att alla alla biprodukter försvinner ur köttet! Om du inte...