Denisol

Denisol

denisol.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Denisol! Miljövänlig isolering för alla typer av hus. Vi använder oss av något som kallas cellulosaisolering. Cellulosaisolering är en suverän isolering som håller värme och isolerar från oljud utifrån. Tjänster: Vindisolering, väggisolering, fyllnadsisolering, takisolering och mycket mer. Spara energi genom...

74 omdömen om Denisol

Sedan starten hos Reco 2020

Mark A
Skrev om Denisol

Trevlig och ett professionellt bemötande och arbete. Huset fick en riktig ”mössa”” på sig. Nu är allt varmt o skönt, fantastiskt.

Svar från Denisol

Hej Mark! Det är ju på vintern mössan "saknas" det kommer även bli svalare inomhus i sommar :) Tack för förtroendet vi kommer gärna tillbaka och Isolerar nya projekt. Glada Hälsningar Denisol AB / Dennis

Monika L
Skrev om Denisol

Trevligt personligt bemötande av Dennis och Pasi. Mycket snabb hantering från kontakt till utförande av isolering av vår vind samt för-och efterarbete.

Svar från Denisol

Tack så mycket Monika! Nu hoppas vi på en kall vinter så ni kan sitta inne i värmen och ah det skönt. Glada Hälsningar Dennis o Pasi

Leif I
Skrev om Denisol

Bra, inga problem, allt fungerade.

Svar från Denisol

Så bra Leif att du är nöjd med Isoleringsskivorna du hämtade, behöver du hjälp att installera dem så vet du var vi finns. Glada Hälsningar Dennis

Bengt S
Skrev om Denisol

Tilläggsisolerat vindsutrymme. Trevligt bemötande snabb utfört.

Svar från Denisol

Tack Bengt! Det värmer så här års att ni kunder uppskattar det vi gör. Glada Hälsningar Dennis Åkerblom med personal

Bengt A
Skrev om Denisol

Trevligt bemötande med hjärta för isolering. Jag blev trevligt bemött och fick svar på mina frågor och tips på förbättringar. Genomförandet var professionellt och enkelt. Stor hänsyn togs till mina grannar och att det inte skulle damma för mycket. Toppbetyg av mig.

Svar från Denisol

Tack så mycket Bengt! Jätteroligt att du uppskattar det vi brinner för. Glada hälsningar Dennis med personal

herbert f
Skrev om Denisol

tusan vad det dammar, skärma av det som inte berörs

Svar från Denisol

Tack för omdömet Herbert! Visst kan det damma under själva processen, det är därför vi använder skyddsutrustning. Vid sådana speciella isoleringar som i den fastigheten är det oundvikligt och av den anledningen är tillträde ej tillåtet under arbetets gång. Vänliga hälsningar Denisol AB

360 A
Skrev om Denisol

Snabb offert och leverans! Bra jobb.

Svar från Denisol

Tack så mycket, det passade ju bra att vi var där när snickaren var sjuk då var det ju klart när han kom tillbaka. Glada hälsningar Dennis med personal

ELIN G
Skrev om Denisol

Vi är mycket nöjda med Denisol från första kontakt till slutfört arbete!

Svar från Denisol

Vad skoj att höra Elin! Hoppas resten av bygget löper på som det ska så blir det jättefint. Glada Hälsningar Dennis Åkerblom

Niclas L
Skrev om Denisol

Utmärkt service och trevligt bemötande

Svar från Denisol

Tack Niklas! Det är lätt när det är så fint förberett som hos dig . Glada Hälsningar Dennis

Otto C
Skrev om Denisol

Bra upplevelse! Bra service och Dennis räds inte att hjälpa till med tips och göra det lilla extra för sin kund. Rekommenderar!

Tack Otto! // Dennis Åkerblom

Tegelvretens G

Proffesionellt och seriöst rekommenderas starkt.

Svar från Denisol

Tack så mycket! En ära att vara delaktiga i den vackra fastigheten. // Dennis Åkerblom

Zinken A
Skrev om Denisol

Proffs på det dom gör och sköter sig själva utan att man behöver assistera, mm. mycket trvligt och prisvärt.

Svar från Denisol

Tack så mycket, vi försöker göra vårt bästa och det är roligt när ni kunder uppskattar det. // Dennis Åkerblom

Annika M
Skrev om Denisol

Mycket bra utfört arbete och trevligt bemötande. Rekommenderas.

Det var roligt att höra Annika, Tack så mycket

Ljs I
Skrev om Denisol

Som vanligt bra snabb service. Rekommenderas starkt

Svar från Denisol

Det gäller att vara snabb när det ska levereras till en dubbel EM mästare :) Tack för förtroendet

Hallbergs A

Dennis är grym på sitt jobb Glada trevliga lättsamma

Svar från Denisol

Tackar för de fina orden, det var roligt att vara med i ert imponerande projekt. Glada hälsningar Dennis med personal

Lars M
Skrev om Denisol

Trevligt bemötande och professionellt utfört arbete. Rekommenderas!

Svar från Denisol

Tack Lars! Det blir ett fint litet hus ni har. Glada Hälsningar Dennis med personal

Ängquist K

Allt har gått enligt planerna. Behövde inte vänta för att få arbetet utfört. Allt gick snabbt och smidigt

Svar från Denisol

Det är lättjobbat med så fina förutsättningar ni hade ordnat. Glada hälsningar Dennis Åkerblom

Stefan B
Skrev om Denisol

Tydlig offert, snabbt och proffsigt arbete. Mycket nöjd.

Vad roligt att du blev nöjd Stefan. Glada hälsningar Dennis Åkerblom

Torbjörn A

Snabb och bra service med mycket gott resultat. Rekomenderas starkt.

Tack för de fina orden Torbjörn. Glada hälsningar Dennis Åkerblom med personal

Karl S
Skrev om Denisol

Toppenservice och ett fantastiskt kunnande. Otroligt hjälpsamma. Kan inte annat än rekommendera detta bolag, till såväl små som stora projekt.

Tack Karl! Vi blir så glada när kunderna är nöjda Glada hälsningar Denisol AB

Tale O
Skrev om Denisol

Mycket pålitlig, proffessionell, punktlig, lätt att komma överens med. Denisol isolerade vår villavind och resultatet blev superbra!!

Svar från Denisol

Tack för de fina orden Tale! Det var ett rejält projekt men nu mår ditt fina gamla hus bra i många år till. // Denisol AB Dennis med medarbetare

Christina E B

Vi är så glada över att ha anlitat detta företag. Har bara gott att säga om dem och det arbete som utfördes. Rak kommunikation och gott bemötande:) Denisol isolerade våra sopnedkast då vi stängde de sista våra fastigheter.

Svar från Denisol

Tack Christina! Det var ett roligt uppdrag, det går så lätt med sådant bra samarbete vi hade med alla inblandade

Sillrén A
Skrev om Denisol

Proffsiga, trevliga och utförde ett exemplariskt arbete! Kan starkt rekommendera!

Svar från Denisol

Tack så mycket, vi är lika glada som er när det blir bra. // Denisol AB

Stefan M
Skrev om Denisol

Klar och tydlig kommunikation. Personligt besök innan offert Trevligt bemötande.

Svar från Denisol

Tack Stefan! Nu är det bara att vänta in kylan och veta att vinden är ordentligt isolerad. // Denisol AB

Eskilstuna P

Seriösa och trevliga personal

Svar från Denisol

Tack så mycket! Det underlättar med så bra förarbete som ni gjort. // Denisol AB

Älvsnabbens B

Trevligt och proffsigt bemötande. Dennis är lyhörd och hjälper till att ta fram den bästa lösningen i varje projekt. Företaget har levererat enl mina förväntningar. Jag är mycket nöjd med Företaget vi köpte både varor och tjänster.

Svar från Denisol

Tack så mycket. Det är alltid roligt att hjälpa er på de ofta kluriga projekt ni har. // Denisol AB

Johanna E
Skrev om Denisol

Snabba , trevliga med ett toppen resultat !

Svar från Denisol

Tack Johanna! Vad roligt att ni är nöjda, det blev riktigt bra tycker vi med :) // Dennis

Fredrik G
Skrev om Denisol

Mycket bra utfört från start till slut. Bra bemötande och genomförande. Mycket nöjd med Dennis och levererad produkt.

Svar från Denisol

Tack Fredrik! Du får bjuda in grannarna i vinter när det blir kallt i de andra husen på gatan :) // Dennis

Maria N
Skrev om Denisol

Vi tilläggsisolerade våran vind med hjälp av Denisol. Förutom att Dennis var väldigt snabb och trevlig genom hela arbetet (från första kontakt till faktura) så fick vi också många bra tips hur man ska tänka generellt kring isolering vilket var väldigt uppskattat av oss som nyligen blivit husägare.

Svar från Denisol

Tack Maria! Vi hoppas vintern i ert fina lilla hus blir både varmare och billigare att värma upp. // Dennis

Maria S
Skrev om Denisol

Hjälpte oss att isolera taket i vårt gamla hus. Trevlig, smidigt och prisvärt! Rekommenderar andra att anlita Denisol som önskar isolering.

Svar från Denisol

Tack Maria! Vi hoppas det blir lite lättare att hålla värmen på rätt sida i vinter :) // Denisol AB

Ulf L
Skrev om Denisol

Funka skitbra. Jättetrevlig och bra personal

Svar från Denisol

Tack Ulf! Det är så enkelt att arbeta med kunder som dig, det bara flyter på med ett leende hos alla inblandade.

Joakim
Skrev om Denisol

Väldigt nöjd! Bra bemötande, lösningsorientrad och kunnig.

Svar från Denisol

Tack så mycket Joakim! Det är jätteroligt att ni är nöjda, då har vi uppnått vårt mål. PS! Era grannar har redan hört av sig efter att vi varit på er vind.

Ulrica G
Skrev om Denisol

Kan varmt rekommendera Dennis och Denisol! Proffesionellt, grundligt och ett väldigt trevligt bemötande! Håller det han lovat samt går den extra milen för mig som kund! Stort tack Dennis!!! Tilläggsisolering av vind på 1920-tals hus

Svar från Denisol

Tack så mycket Ulrica! Vi blir så glada när ni blir nöjda :)

Sigrid Z
Skrev om Denisol

Trevligt bemötande och snabba svar. Väldigt smidig ch okomplicerad kommunnikation. Lösullisolering i nybyggd övervåning. företaget utförde arbetet på önskad dag och med kort varsel (en vecka). Professionellt utfört arbete, smidigt och snabbt. Mycket nöjd.

Svar från Denisol

Tack Sigrid! Det gick ju bra trots att det var lite trångt att komma fram, det viktigaste är att det blir som tänkt och att du som kund är nöjd och det lyckades :)

Morgan G
Skrev om Denisol

Trevligt och informativt bemötande Arbetet utfördes efter förväntan Kändes bra att samma person utför arbetet som var och tittade och offererade

Svar från Denisol

Tack Morgan! Det är en ära att få medverka i ett så vackert projekt som den fastigheten är.

Noomi H
Skrev om Denisol

Jag köpte isolering av vinden i mitt gamla torp. Denisol agerade vänligt och proffsigt. Kom på utsatt tid både för att lämna offert och för att göra jobbet. Tog sig tid att förklara och komma med bra lösningar. Var kommunikativ och gjorde jobbet enligt överenskommelse och utan några tillägg. Är nöjd!

Svar från Denisol

Tack Noomi! Jättekul att du är nöjd, det blir fint ditt smultronställe :) // Dennis Denisol AB

Freij B
Skrev om Denisol

Funkade kanon, kom när det var dags och gjorde det skulle göras, fick ett mycket gott bemötande av företaget och kan varmt rekommendera Denisol

Svar från Denisol

Tack för det fina omdömet Byggmästare Freij, alltid skoj när ni kunder blir nöjda och glada. // Denisol

Michael K
Skrev om Denisol

Fantastisk service och flexibilitet. Efter att ha väntat i över en timma kom till slut pråmen som fraktade ut en 400 kilos maskin, ett elverk och pallar med fiber till vår ö. Dagen därpå stod Dennis medarbetare i strilande regn på vår brygga och fyllde maskinen medan Dennis blåste fiber i tak, väggar och golv. Perfekt jobb. Vi tackar och bugar.

Svar från Denisol

Tack Michael att vi fick förtroendet att hjälpa er på ön, vi är nöjda och eftersom även du är det har vi lyckats :)

Jennifer J
Skrev om Denisol

Vi kontaktade Dennis efter att vi fått sanera våran vind för mögel och ett av åtgärdsförslagen som skulle råda bot på det var att tilläggsisolera. Dennis var trevlig och hjälpsam från stund ett. Trots att han hade fullt upp med jobb tog han sig tiden att dubbelkolla med andra hantverkare som var mer vana att jobba med sanering för att verkligen hjälpa oss hitta bästa lösningen för vår vind. Väl på plats så sköttes jobbet exemplariskt och snyggt. Det kändes verkligen att inget lämnades halvdant. Är helt säker på att...

Svar från Denisol

Vad kul att ni är nöjda, då är vi också det. Ni kommer att märka en väsentlig skillnad på energiförbrukningen framöver, dessutom blir det svalare inomhus sommartid om vi får så varma perioder som vi haft de senaste somrarna.

Alexander E

Proffsigt Väldigt bra kunskap inom området Inom övernskommen leveranstid m.m.

Svar från Denisol

Tack så mycket Alexander! Det blir väldigt fint i er nya del av huset och kul att vi fick vara en del av det hela.

Ljs I
Skrev om Denisol

Snabbt & bra bemötande. alt gick som plannerat . nöjd kund

Svar från Denisol

Tack så mycket, det gläder oss.

Bengt Ove K

kommer i tid och är snabba!Gjorde som vi kommit överens om och tog hand om sina sopor

Svar från Denisol

Tack Bengt Ove! De enda spår vill vill lämna är en lägre Elräkning över tid.

Christer A
Skrev om Denisol

Bästa servicen ever, alltid snabb och effektiv och dessutom väldigt trevlig

Svar från Denisol

Tack Christer! Jättekul att du är nöjd :)

TIM G
Skrev om Denisol

Mkt bra bemötande. Kom ut snabbt för att titta på dragiga golv mot krypgrund i gammalt hus. Konstaterade att mest priseffektivt att jag åtgärdar själv till våren, samt gav tips på hur förbättra på kort sikt tills dess. Konsultationen kostnadsfri - fläckfritt!

Svar från Denisol

Tack Tim! Hoppas det går enligt plan i vår.

Manus Gerard O

Tilläggsisolering av vind. Mycket trevligt bemötande. Dennis på Denisol har agerat mycket proffsigt, alltifrån bemötande och utförande av arbetet. Jag rekommenderar starkt att man anlitar detta företag när det kommer till isoleringsarbeten.

Svar från Denisol

Tack så mycket Manus, lagom till vintern fick även ert fina hus en varmare " mössa" Glada Hälsningar Dennis Åkerblom

Leif R
Skrev om Denisol

Denisol är trovärdiga och genomför sitt uppdrag (spruta ekolösull på vind som isolering) på ett mkt smidigt o utmärkt sätt! Kan verkligen rekommenderas! Blev bemött på allra bästa sätt Oktober -21.

Svar från Denisol

Tack Leif! Det blir bra när det är så fint förberett som det var när vi kom. Glada Hälsningar Dennis Åkerblom

Bm P
Skrev om Denisol

Trevligt bemötande. Dom levererade det dom lovade. Dom sprutade våra attefallshus 8st på Värmdö och höll tidsplanen som vi hade dom städade efter sig så vi bara kunde fortsätta med vårat jobb.

Svar från Denisol

Tack så mycket! Det är enkelt att leverera till proffs :) Glada hälsningar Dennis Åkerblom

Stefan K
Skrev om Denisol

Snabbt offertsvar Bra pris Höll tiden och var noggrann Sammanfattning: En mycket bra leverantör Jobbet bestod i att isolera vindsbjälklag med miljövänlig cellulosafiber

Svar från Denisol

Tack för de fina orden Stefan :)

Jan F
Skrev om Denisol

Denisol är kund hos oss. Kontakten är nära, problemlös och mycket bra på alla vis. Vi på RS EcoSaver AB kan definitivt rekommendera företaget.

Svar från Denisol

Tack Jan F! Vilken ära att bli rekommenderade av RS EcoSaver AB / Icell Det underlättar oss att göra bra jobb med era produkter och smidiga hantering i alla led. // Dennis Åkerblom

Simon E
Skrev om Denisol

Utförde sprutisolering på våran övervåning. Toppenjobb!

Svar från Denisol

Tack Simon! Hoppas ni kommer trivas i er nyinredda övervåning.