Alla kategorier Trafikskola Västmanland Västerås Dennis Trafikskola

Dennis Trafikskola

Norra Ringvägen 47, 722 18 Västerås — Visa karta

Vi på Dennis Trafikskola är en trevlig trafikskola som håller hög kvalitet på både utbildning och stämning. Vi ger dig alltid en komplett utbildning med det senaste inom både teori och praktiska övningar.

Vårt mål är att du ska få ditt körkort så snabbt och smidigt som möjligt. Därför kan du välja helt själv hur du vill sköta teoridelen (läsa, lyssna eller se på videoklipp) och även om du vill boka enstaka körlektioner eller ta en intensivkurs.

Behöver du hjälp med finansiering? Vi har ett samarbete med Resurs Bank och erbjuder möjlighet till lån.

Varmt välkommen till oss!

Läs vad 22 kunder tycker om Dennis Trafikskola

• Felicia E
    Felicia E skrev om Dennis Trafikskola
    Alltid med lösningsinriktat bemötande, goda människor och fantastiska viljor att lära en det som krävs! Det har varit underbart att få en inblick i Dennis trafikskola och möta personalen, så härliga och fina själar! Läs mer
  • Henni B
    Henni B skrev om Dennis Trafikskola
    Jag köpte 22 körlektioner, riskettan och låne av bilen till uppkörningen. Alla som jobbar där är jätte pedagogiska och toppen på att coacha och ge bra bemötande. Norrund och Dennis får 5 stjärnor från mig!!! Jag är super nöjd! Och tacksam för all deras hjälp att jag fick körkort. Jag körde även med Tanja. Hon är bra lärare. Absolut. Men personligen gillade jag mest Norrund Själland. Hon hase otroligt skicklig pedantisk berättande under olika moment. Läs mer
  • Ban S
    Ban S skrev om Dennis Trafikskola
    Stort tack till Dennis trafikskolan för all hjälp att jag fick mitt körkort. Läs mer
  • Emil E
    Emil E skrev om Dennis Trafikskola
    Dennis trafikskola är bästa trafikskolan! Sanijeta = easy körkort Läs mer
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Handledarutbildning en del av Dennis Trafikskola
    Beställde via nätet. Fick bra information före kursen. Innehållet var mer givande än vad jag hade förväntat mig. Mycket bra lärare. Läs mer
  • Jiangwei H
    Jiangwei H skrev om Dennis Trafikskola
    Instructors are professional, experienced, inspiring and patient. Highly recommended for anyone starting driving at level 0 (as I was), especially for any English speakers (Dennis school has a few English-speaking instructors). After all, many thanks & hugs to you who guided me through! Läs mer
  • Yvonne C
    Yvonne C skrev om Handledarutbildning en del av Dennis Trafikskola
    Bra, tydlig, väsentligt innehåll, pedagogisk, trevlig, mm Läs mer
  • Tracy Lynn S
    Tracy Lynn S skrev om Handledarutbildning en del av Dennis Trafikskola
    Väldigt bra.
    Trevligt och vänligt bemötande.
    Dennis var kunnig och trygg i sin roll. Läs mer
  • Bo J
    Bo J skrev om Handledarutbildning en del av Dennis Trafikskola
    2/3 av tiden gick åt till att tala om för oss hur farligt och dyrt det kan bli att vara handledare. Allt från att hur dyrt det kan vara att bli av med sitt körkort, demonstration av att vi inte kan något, bötesbelopp, hur många som dör under övningskörning, att vi inte kan göra någonting utan dubbelkommando till att kränga prylar. Nej inte var det mycket till utbildning av handledare. Nej den här utbildningen borde inte hållas av körskolor. Läs mer
    2018-04-10 Dennis A svarar Bo J
    Hej Bo J. Tråkigt att du känner så. Vet inte riktigt vilka förväntningar du hade på introduktionsutbildningen men jag hoppas du kan dra nytta av handledarboken iallafall. Hälsningar Dennis
  • Pontus A
    Pontus A skrev om Handledarutbildning en del av Dennis Trafikskola
    Jag tyckte de Var väldigt bra när kag var där man förstod allt han sa. Läs mer
  • Rolf Einar Mattias O
    Rolf Einar Mattias O skrev om Handledarutbildning en del av Dennis Trafikskola
    Bra berättare/instruktör med glimt
    De dryga 3 timmarna gick fort!

Vh mathias Läs mer
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Dennis Trafikskola
    Köpte paket med webbaserad teori och 10 körlektioner samt extra körlektioner. Varje lektion är på 50 min. Dennis är mycket trevlig och förklarade hela upplägget på ett mycket bra sätt. Introduktionskurs samt Risk 1 håller han också i, han gör det på ett peronligt och lättsamt sätt. Han har en bra personalstyrka med olika personligheter som är pedagogiska och trygga i sitt sätt att lära ut. Den stora godisskålen välkomnar en när man kommer in genom dörren och fika finns också. Känner mig mer än nöjd med Dennis Trafikskola. Läs mer
  • Klara R
    Klara R skrev om Dennis Trafikskola
    Jag har fått ett superbra bemötande från introduktionsutbildningen ända fram till uppkörningen. Samtliga lärare har varit både engagerade och positiva och jag har verkligen lärt mig massor under utbildningen.

Av Dennis trafikskola köpte jag allt jag behövde för att ta b-körkort dvs. introduktionsutbildning, teorimaterial (elevcentralen premium), ett flertal körlektioner och riskutbildningarna. Jag bokade även körproven via dem.

Jag tycker att Dennis trafikskolan definitivt levde upp till mina förväntningar genom att bland annat vara tillmötesgående och flexibla, men även genom att vara välutbildade, pedagogiska och erfarna.

Däremot hade jag gärna fått lite mer info om vilka alternativ det finns gällande att utbilda sig till att ta körkort (balansen mellan att köra hemma och på körskolan) och dels vad de olika uppkörningsalternativen innebär. Läs mer
  • Astrid E
    Astrid E skrev om Dennis Trafikskola
    Hade hört mycket bra om Dennis trafikskola från bekanta så bestämde mig för att gå in och prata med dem. Blev jätte positivt bemöt och bestämde mig snabbt för att skriva in mig. Jag valde att ta körkort på Manuel bil. Det gick jätte bra och jag fick körkortet på första försöket. Alla körlärare jag körde med var super kunniga och trevliga. Lärarna var på mig hela tiden om att plugga teori vilket var nödvändigt för att jag skulle ha klarat teoriprovet på första försöket. De lärarledda teorilektionerna var super bra för att man skulle får en bra förklaring. Läs mer
  • Nina B
    Nina B skrev om Dennis Trafikskola
    Köpte tepripaket och tog ett 20-tal lektioner, var värt vartenda öre! Otroligt trevlig och kunnig personal som alltid försöker hjälpa till så mycket som möjligt . Rekommenderas startkt! Läs mer
  • Tipawan K
    Tipawan K skrev om Dennis Trafikskola
    Trevliga lärare och personaler. De lärde ut på det bästa sättet. Jag är mycket nöjd och stolt att jag valde Dennis Trafikskola. Läs mer
  • Alva L
    Alva L skrev om Dennis Trafikskola
    Jag köpte intruduktionskursen, körlektioner, Risk 1:an samt Risk 2:an och bokade uppkörningen hos Dennis Trafikskola. Jag blev hela tiden bemöt på ett bra sätt på Dennis Trafikskola! Alla medarbetare var trevliga och hjälpsamma. Det var smidigt att lägga upp en plan för mig med körlektioner och uppkörning tack vare deras hjälp! Under hela perioden var det enkelt att både boka och avboka lektioner, och om det var något datum som inte passade hjälpte de till på ett bra sätt att hitta nya tillfällen för dessa. Mina förväntningar var att jag skulle erbjudas lärorika lektioner där jag skulle få lära mig hur man kör och regler samt få konstruktiv kritik angående min körning, något som Dennis Trafikskola verkligen levde upp till! Sammanfattningsvis skulle jag säga att mina upplevelser av Dennis Trafikskola varit väldigt positiva, allt från trevlig personal och lärare till lärorika och välplanerade lektioner och teorikurser! Läs mer
  • Patricia E
    Patricia E skrev om Dennis Trafikskola
    Jag rekommenderar verkligen Dennis trafikskolan. De har hjälp mig hela vägen 😁 Läs mer
  • Sally S
    Sally S skrev om Dennis Trafikskola
    Dennis är en underbar och hjälpsam skola
    Alla arbetare där präglas av vänlighet och tålamod
    De har en bra stil att förklara, med många sätt inklusive iPad
    De förklarar teckning och talande på marken
    Uppmuntra studenten och ge honom styrka och uthållighet, höja sina andar och öka hans självförtroende
    De var bättre än väntat Läs mer
  • Joel E
    Joel E skrev om Dennis Trafikskola
    Jag blev bemött riktigt bra. Alla som jobbar där är väldigt schyssta!
    Haft flera st körlektioner och teorilektioner där jag har lärt mig massor!
    Jag är väldigt nöjd över att ha valt den trafikskola som jag gjorde!
    Dennis trafikskola är helt enkelt grym! Läs mer
  • Evelyn A
    Evelyn A skrev om Dennis Trafikskola
    Det var Dennis Trafikskolan som hjälpte mig hela vägen till körkortet.

Ja, jag tyckte att Dennis trafikskolan levde upp till min förväntningar.

Ja, jag kan rekommendera Dennis trafikskolan till andra. Läs mer
  • Dennis H
    Dennis H skrev om Dennis Trafikskola
    Min tid på Dennis trafikskola var en mycket bra tid. De var till stor hjälp under hela vägen. Lärarna var den bästa delen, så vänliga och villiga att hjälpa. En trafikskola jag verkligen rekommenderar Läs mer

Norra Ringvägen 47, 722 18 Västerås