My Driving Academy Västerås

Ring 0102-07 07 75 mydrivingacademy.com

55 omdömen om My Driving Academy Västerås

Johan roland J
Skrev om My Driving Academy Västerås

Vår son tog minipaketet hos My drivning i Västerås med Sanijeta som instruktör. Och vi är så glada och tacksamma för det engagemang hon la ner på att lära ut sina kunskaper. Verkligen en pedagogisk lärare som vi kommer rekommendera alla vi känner att anmäla sig till. Så stort tack till Sanijeta och stort grattis till er som väljer henne som lärare.

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Alaa A
Skrev om My Driving Academy Västerås

Most of the traffic teachers in Sweden know almost everything about the driving rules, but very few of them do support , show care , help and teach in a kind and professional way like what Sanijeta did to me. Today and because of HER my 4 years trip to driving license has come to end with successful and happiness for I have chosen the right ppl and right school. Thank you Sanijeta and thanks for Denis and all other colleagues in your job

Meryam M
Skrev om My Driving Academy Västerås

Fantastiskt trevliga och kunniga lärare. Jag trodde att aldrig att jag kommer ta körkortet någon dag. Att köra bil var min absolut största rädsla, är jag rädd idag att köra? Jag kan med stolthet säga NEJ det jag inte tack vare den bästa läraren Sanijeta. Jag har körkort idag hade aldrig klarat det utan Sanijeta. Rekommenderar starkt denna körskola.

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

Nils-Johan I Joel B
Skrev om My Driving Academy Västerås

Jag har nu klarat körkortet och det var helt tack vare My drivning academy och Sanijeta! Det var allltid en bra stämning i bilen och man var inte rädd för att köra eftersom man kom så nära till läraren. Jag hade inte kunnat fått en bättre utbildning och detta skriver jag efter jag är klar och kan därför skriva vad jag vill och detta är genuint den bästa av dem alla!

CHANG X
Skrev om My Driving Academy Västerås

Rekommenderar verkligen denna trafikskola! Speciellt stort tack Sanijeta. Lyckas ta körkortet på första försöket med hennes hjälp. Vill även berömma appen som funkar riktigt smidigt och har varit ett viktigt verktyg under resans gång. Att kunna se läraren anteckningar om vad som behövs förbättras för varje lektion är riktigt guld värt!

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

Catrine Marianne Elisabeth M
Skrev om My Driving Academy Västerås

Jag kan inte mer än nog rekommendera My Driving Academy i Västerås! Bra upplägg, drivna lärare och ett klarat körprov på första försöket! :) Speciellt tack till Sanijeta, med hennes pedagogik och entusiasm så lärde jag mig inte bara köra bil utan även att tro på mig själv. Guld värd!

CHANG X gillar detta
Linn C
Skrev om My Driving Academy Västerås

I helhet var det en bra upplevelse. För man fick den hjälpen som man behövde samt upplevde man alla körlärarna som väldigt vänliga. Det var någon enstaka gång då man upplevde att det blev för mycket fokus på pengar men bortsett från det så var jag nöjd med upplevelsen.

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Amanda J
Skrev om My Driving Academy Västerås

Jag är väldigt nöjd över att valde Dennis trafikskola. Jag köpte 10 körlektioner åt gången + appen elevcentralen. Bemötandet på trafikskolan var väldigt bra och alla på trafikskolan var väldigt trevliga. Jag hade hört från andra att dem var bra och det håller jag också med om. De är så trevliga och det var alltid lika kul att prata med dem för alla hade så fint bemötande. Jag kände mig lite som en i familjen haha.

Erika A
Skrev om My Driving Academy Västerås

Mycket bra bemötande, alltid ett glatt -hej! när man kom in genom dörren :) Duktiga lärare med tålamod, bra på att förklara om det är något man inte förstår eller tycker är svårt. Och när det känns tufft och tar emot så får dem en att inte ge upp :)

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

David P
Skrev om My Driving Academy Västerås

Väldigt bra körskola. Det finns inprincip ingenting negativt att säga om Dennis Trafikskola. Jag fick hjälp med allting från start till slut utan problem. Rekommenderas starkt!

Emma E
Skrev om My Driving Academy Västerås

Allt var jättebra! Bättre än jag någonsin trott att det skulle vara att ta körlektioner någonstans!

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 116 omdömen 4.9 av 116 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Michael R
Skrev om My Driving Academy Västerås

På gamla dar bestämde jag mig att ta körkort. Var nervös hur det skulle gå. När Dennis sa att det här klarar du på tre månader trodde jag honom inte. Men tack vare alla de underbara lärarna och då framförallt Sanijeta som coachade mig och byggde upp mina kunskaper och framförallt mitt självförtroende utifrån mina förutsättningar så lyckades jag. För det är jag Dennis trafikskola evigt tacksam. Bestämt dig för att ta körkort? Välj Dennis trafikskola. Mvh Mikael Redrin

Olivia R
Skrev om My Driving Academy Västerås

Samtliga lärare var mycket engagerade och noggranna, bra bemötande och trevlig trafik skola.

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Gustav C
Skrev om My Driving Academy Västerås

Jag är inte missnöjd med någon del av utbildningen.

Adriano A
Skrev om My Driving Academy Västerås

Mycket bra skola! Jag rekommenderar dom starkt! 5 av 5 möjliga!!

Ellen W
Skrev om My Driving Academy Västerås

Jag gick båda risk-kurserna, tog körlektioner och gick på teori-lektionerna Tycker jag blev mycket bra bemött av alla på körskolan, riktigt trevlig personal som är mån om sina kunder, både deras mål och utbildning. Jag hade inga speciella förväntningar då jag gått på en körskola sen innan som inte va speciellt bra men blev positivt överraskad av skolans bemötande när jag kom dit och dem hjälpte mig mycket till att faktiskt bli motiverad att ta körkortet. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med min upplevelse då jag...

Ebba S
Skrev om My Driving Academy Västerås

Dennis Trafikskola är bäst! Personalen är kompetent, engagerad, bra på att bemöta folk och väldigt rutinerad. Fick mitt körkort efter 12 års halvdana försök, tack vare att jag kom till Dennis och fick den hjälp jag behövde. Varje lektion är så givande. Inte nog med att jag äntligen har körkort - jag känner mig som en trygg bilförare.

Elis N
Skrev om My Driving Academy Västerås

Tyckte majoriteten av lärararna jag hade var väldigt trevliga och lugna när jag övningskörde med dem. Klarade teoriprovet och uppkörningen på första försöket. Så de förberedde mig väldigt bra. Känner mig väldigt säker när jag nu är ute och kör.

Theodore S
Skrev om My Driving Academy Västerås

Very helpful and professional.

Louise C
Skrev om My Driving Academy Västerås

Hjälpen och utlärningen är värd varenda krona. Jag blev lysande bemött och kände för varje lektion att jag utvecklades.

Azim B
Skrev om My Driving Academy Västerås

Dennis trafikskolan är bäst med duktiga lärare. Tack för allt.

Mimmi W
Skrev om My Driving Academy Västerås

Lektioner teoripaket Bra bemötande De såg till att jag inte släppte körkortsplanen och slutförde

Sabina T
Skrev om My Driving Academy Västerås

Bra och pedagogiska lärare, mycket hjälpsama och förstående. Jättenöjd!

Susanne R
Skrev om My Driving Academy Västerås

Trevlig personal på körskolan som gjorde allt för att jag skulle nå mitt mål utifrån mina förutsättningar. Jag hade inte klarat det utan deras hjälp.

Veronica G
Skrev om My Driving Academy Västerås

Mina upplevelser hos Dennis har bara varit positiva. Jag köpte bland annat två paket à tio körlektioner och frågor till körkortsappen. De lärde mig grunderna väl och släppte inte iväg mig till nästa steg förrän allting satt, vilket har lett till att jag idag känner mig som en säker och god förare.

Johanna K
Skrev om My Driving Academy Västerås

Min körlärare var jättebra! Alla lärare var de förutom Mattias. Han förstörde ens självförtroende & man grät när man gick därifrån. Annars jättebra!

Kristoffer Ö
Skrev om My Driving Academy Västerås

Gjorde hela körkortutbildningen genom Dennis Trafikskola. Super nöjd med allt, bra bemötande, riktigt bra trafiklärare osv. Har ingenting negativt att säga om dom, allt va över förväntan!

Angelica B
Skrev om My Driving Academy Västerås

Bästa trafikskolan i Västerås! Så himla pedagogiska och visar att dem verkligen tror på en. Dem är väldigt måna om att man ska våga tro på sig själv i trafiken också. Jag kan aldrig tacka Dennis trafikskola nog för all stöd och pepp dem gav mig. Rekommenderar verkligen Dennis trafikskola. Ni kommer inte ångra er!

Catrin W
Skrev om My Driving Academy Västerås

Tog mitt körkort här.Mycket trevlig körskola som gav mig ett gott självförtroende.

Maida D
Skrev om My Driving Academy Västerås

Alla personalen i företaget var väl bemötande och professionella i sitt arbete. Jag varmt rekommenderar företaget till alla som vill lära sig köra. Jag hade fått alla mina förväntningar från företaget som jag hade förväntat mig.

Sandra B
Skrev om My Driving Academy Västerås

Köpte paketpris som Dennis trafikskola rekommenderade, vilket var awsome då det inte kostade multum. Jag vart bemött respektfullt, samt fick ett lugnande intryck av alla körskollärare. Hade inga förväntningar alls då jag ej valde körskola själv utan fick de som present utav sambo, familj och vänner. Min upplevelse på dennis trafikskola var helt fantastiskt. Dom gick efter mina behov samt pushade och peppade mig både i körningen och teorin. Samt hade en lekfullhet i sitt lärande. Dom utmanade mig i körningen då...

CAMILLA A
Skrev om My Driving Academy Västerås

Superbra bemötande, otroligt duktiga lärare, de gör allt för att man ska klara att ta sitt körkort! :) Finns inget negativt alls att säga om denna trafikskola!

Tobias S
Skrev om My Driving Academy Västerås

Dennis trafikskola är the one and only ❤️Zanjeta räddade mig! Heja heja

Felicia E
Skrev om My Driving Academy Västerås

Alltid med lösningsinriktat bemötande, goda människor och fantastiska viljor att lära en det som krävs! Det har varit underbart att få en inblick i Dennis trafikskola och möta personalen, så härliga och fina själar!

Henni B
Skrev om My Driving Academy Västerås

Jag köpte 22 körlektioner, riskettan och låne av bilen till uppkörningen. Alla som jobbar där är jätte pedagogiska och toppen på att coacha och ge bra bemötande. Norrund och Dennis får 5 stjärnor från mig!!! Jag är super nöjd! Och tacksam för all deras hjälp att jag fick körkort. Jag körde även med Tanja. Hon är bra lärare. Absolut. Men personligen gillade jag mest Norrund Själland. Hon hase otroligt skicklig pedantisk berättande under olika moment.

Ban S
Skrev om My Driving Academy Västerås

Stort tack till Dennis trafikskolan för all hjälp att jag fick mitt körkort.

Emil E

Dennis trafikskola är bästa trafikskolan! Sanijeta = easy körkort

Cecilia J

Beställde via nätet. Fick bra information före kursen. Innehållet var mer givande än vad jag hade förväntat mig. Mycket bra lärare.

Jiangwei H
Skrev om My Driving Academy Västerås

Instructors are professional, experienced, inspiring and patient. Highly recommended for anyone starting driving at level 0 (as I was), especially for any English speakers (Dennis school has a few English-speaking instructors). After all, many thanks & hugs to you who guided me through!

Yvonne C

Bra, tydlig, väsentligt innehåll, pedagogisk, trevlig, mm

Tracy Lynn S

Väldigt bra. Trevligt och vänligt bemötande. Dennis var kunnig och trygg i sin roll.

Bo J

2/3 av tiden gick åt till att tala om för oss hur farligt och dyrt det kan bli att vara handledare. Allt från att hur dyrt det kan vara att bli av med sitt körkort, demonstration av att vi inte kan något, bötesbelopp, hur många som dör under övningskörning, att vi inte kan göra någonting utan dubbelkommando till att kränga prylar. Nej inte var det mycket till utbildning av handledare. Nej den här utbildningen borde inte hållas av körskolor.

Svar från Handledarutbildning

Hej Bo J. Tråkigt att du känner så. Vet inte riktigt vilka förväntningar du hade på introduktionsutbildningen men jag hoppas du kan dra nytta av handledarboken iallafall. Hälsningar Dennis

Pontus A

Jag tyckte de Var väldigt bra när kag var där man förstod allt han sa.

Rolf Einar Mattias O

Bra berättare/instruktör med glimt De dryga 3 timmarna gick fort! Vh mathias

Sandra A
Skrev om My Driving Academy Västerås

Köpte paket med webbaserad teori och 10 körlektioner samt extra körlektioner. Varje lektion är på 50 min. Dennis är mycket trevlig och förklarade hela upplägget på ett mycket bra sätt. Introduktionskurs samt Risk 1 håller han också i, han gör det på ett peronligt och lättsamt sätt. Han har en bra personalstyrka med olika personligheter som är pedagogiska och trygga i sitt sätt att lära ut. Den stora godisskålen välkomnar en när man kommer in genom dörren och fika finns också. Känner mig mer än nöjd med Dennis Trafikskola.

Klara R
Skrev om My Driving Academy Västerås

Jag har fått ett superbra bemötande från introduktionsutbildningen ända fram till uppkörningen. Samtliga lärare har varit både engagerade och positiva och jag har verkligen lärt mig massor under utbildningen. Av Dennis trafikskola köpte jag allt jag behövde för att ta b-körkort dvs. introduktionsutbildning, teorimaterial (elevcentralen premium), ett flertal körlektioner och riskutbildningarna. Jag bokade även körproven via dem. Jag tycker att Dennis trafikskolan definitivt levde upp till mina förväntningar genom...

Astrid E
Skrev om My Driving Academy Västerås

Hade hört mycket bra om Dennis trafikskola från bekanta så bestämde mig för att gå in och prata med dem. Blev jätte positivt bemöt och bestämde mig snabbt för att skriva in mig. Jag valde att ta körkort på Manuel bil. Det gick jätte bra och jag fick körkortet på första försöket. Alla körlärare jag körde med var super kunniga och trevliga. Lärarna var på mig hela tiden om att plugga teori vilket var nödvändigt för att jag skulle ha klarat teoriprovet på första försöket. De lärarledda teorilektionerna var super bra för att man skulle får en bra förklaring.

Nina B
Skrev om My Driving Academy Västerås

Köpte tepripaket och tog ett 20-tal lektioner, var värt vartenda öre! Otroligt trevlig och kunnig personal som alltid försöker hjälpa till så mycket som möjligt . Rekommenderas startkt!

Tipawan K
Skrev om My Driving Academy Västerås

Trevliga lärare och personaler. De lärde ut på det bästa sättet. Jag är mycket nöjd och stolt att jag valde Dennis Trafikskola.

Alva L
Skrev om My Driving Academy Västerås

Jag köpte intruduktionskursen, körlektioner, Risk 1:an samt Risk 2:an och bokade uppkörningen hos Dennis Trafikskola. Jag blev hela tiden bemöt på ett bra sätt på Dennis Trafikskola! Alla medarbetare var trevliga och hjälpsamma. Det var smidigt att lägga upp en plan för mig med körlektioner och uppkörning tack vare deras hjälp! Under hela perioden var det enkelt att både boka och avboka lektioner, och om det var något datum som inte passade hjälpte de till på ett bra sätt att hitta nya tillfällen för dessa. Mina förväntningar...