Alla kategorier Trafikskola Västmanland Västerås Dennis Trafikskola Handledarutbildning

Handledarutbildning
en del av Dennis Trafikskola

Norra Ringvägen 47
722 18 Västerås — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Handledarutbildning

• Cecilia J skrev om Handledarutbildning en del av Dennis Trafikskola
    Beställde via nätet. Fick bra information före kursen. Innehållet var mer givande än vad jag hade förväntat mig. Mycket bra lärare. Läs mer
  • Yvonne C skrev om Handledarutbildning en del av Dennis Trafikskola
    Bra, tydlig, väsentligt innehåll, pedagogisk, trevlig, mm Läs mer
  • Tracy Lynn S skrev om Handledarutbildning en del av Dennis Trafikskola
    Väldigt bra.
    Trevligt och vänligt bemötande.
    Dennis var kunnig och trygg i sin roll. Läs mer
  • Bo J skrev om Handledarutbildning en del av Dennis Trafikskola
    2/3 av tiden gick åt till att tala om för oss hur farligt och dyrt det kan bli att vara handledare. Allt från att hur dyrt det kan vara att bli av med sitt körkort, demonstration av att vi inte kan något, bötesbelopp, hur många som dör under övningskörning, att vi inte kan göra någonting utan dubbelkommando till att kränga prylar. Nej inte var det mycket till utbildning av handledare. Nej den här utbildningen borde inte hållas av körskolor. Läs mer
    2018-04-10 Dennis A svarar Bo J
    Hej Bo J. Tråkigt att du känner så. Vet inte riktigt vilka förväntningar du hade på introduktionsutbildningen men jag hoppas du kan dra nytta av handledarboken iallafall. Hälsningar Dennis
  • Pontus A skrev om Handledarutbildning en del av Dennis Trafikskola
    Jag tyckte de Var väldigt bra när kag var där man förstod allt han sa. Läs mer
  • Rolf Einar Mattias O skrev om Handledarutbildning en del av Dennis Trafikskola
    Bra berättare/instruktör med glimt
    De dryga 3 timmarna gick fort!

Vh mathias Läs mer

Norra Ringvägen 47, 722 18 Västerås