Devita AB

Birger Jarlsgatan 112, 114 20 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Devita! Här får du vackrare hy direkt med laserbehandlingar, fillers och botox.

Hos oss får du möjlighet att uppnå den skönhet du är värd och vi ger dig hjälp och råd på vägen. Vi är experter på icke-kirurgiska, men effektiva, skönhetsbehandlingar som IPL, fillers och botox. Tack vare många års erfarenhet och en gedigen kunskapsbas guidar vi dig tryggt genom marknadens senaste och säkraste skönhetsbehandlingar.

Inte säker på vilken behandling du behöver? Boka en kostnadsfri konsultation, vi hjälper dig sätta ihop en unik lösning som passar just dig.
Mån: 10:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 20 kunder tycker om Devita AB

• 2019-06-19

Loris Y skrev om Devita AB
    Det värsta jag har varit med om!!! Jag blev jätte dålig bemött av Dorina som vägrade lyssna på mina önskemål. Hydrafacial behandlingen gav inga resultat, Hennes efterbehandling med vitamincocktail var ett skämt, hon påstår att det är 50 olika vitaminer men det kändes som en blandning av olja och vatten på huden. Jag är så missnöjd med hela upplevelsen, jag rekommenderar att ingen av er går dit! Usch, aldrig mer!!! Läs mer
  • 2019-06-19

Babylonia M skrev om Devita AB
    BOKA INTE IN EN BEHANDLING HOS DEVITA!!!!!!!!!!!! Ägaren, Dorina Andersson, lurar hennes kunder och hennes personal. Jag jobbade som specialundersköterska hos Devita, jag blev anställd för att assistera plastikkirurgen under operationer, jobba administrativt och utföra behandlingar på kunder. Jag slutade jobba för Devita när jag insåg att hennes produkter är FALSKA! Hennes ”dermapen” är inte en dermapen, hennes fillers och botox är beställt från en privatperson utomlands, hennes vitamincocktail är beställt utomlands från privatperson. Hon har ingen diplom som visar att hon är legitimerad för att ens kunna utföra behandlar. Hon hittar på priser beroende på vem du som kund är, dvs att hon utnyttjar dig (detta har hänt flera gånger framför mig) och hon blev arg på mig när jag sa emot henne för hennes falsk och fel marknadsföring. Hon ljuger för kunderna för att kunna sälja på fler behandlingar som kunden egentligen inte behöver. Hon betalar inte ut löner till hennes personal. Under de 2 månaderna som jag arbetade hos henne har minst 10 kunder kommit tillbaka och klagat med tårar i ögonen för dåliga behandlingar. Hon är så oprofessionell, jag har bokstavligen aldrig varit med om något sånt. Jag råder starkt att ni INTE bokar en behandling hos henne och att ni INTE söker jobb hos henne. Hon fick mig att må så himla dåligt. Hon är oärlig och oprofessionell! Läs mer
  • 2019-05-10

MICHAELA O skrev om Devita AB
    gjorde en Dermapen hos Devita av en anställd där Läs mer
  • Lizen U

2019-05-08

Lizen U skrev om Devita AB
    Mycket vänligt mottagande! Duktig o professionell personal! Jag blev över förväntan nöjd o kommer att gå tillbaka till detta fräscha ställe. Läs mer
  • 2019-05-05

Henny L skrev om Devita AB
    Bra bemötande, professional staff och kan rejommenderas!!. Min behandling utfördes av Babylonia. Bra klinik med bra personal Läs mer
  • Anna P

2019-05-02

Anna P skrev om Devita AB
    Fettsugning: överarmar, ytter- och innerlår.
    Professionellt bemötande, fina resultat. Läs mer
  • Ellen P

2019-04-27

Ellen P skrev om Devita AB
    Bästa stället i stan för att få perfekt hy Läs mer

Lars S skrev om Devita AB
    Behandling
    Utmärkt
    Ett gott resultat. Ja
    Utom ordentligt nöjd Läs mer

Niclas S skrev om Devita AB
    Fantastisk personal med servicemind! Fina kunskaper kring hudvård och lyhörda för mina önskemål. Tack! Läs mer

Patrick C skrev om Devita AB
    Hade en behandling hos Devita , är sp nöjd med resultatet , kändes som jag var på lyx spa och kan med 150% recomendera Devita om du vill ha en pick me up service! Trevliga service med ett leende!!! Jag kommer defentivt att göra återbesök !!! Läs mer
  • Barbro H

2018-03-16

Barbro H skrev om Devita AB
    Personlig service och proffsiga behandlingar genom alla år. Devita hänger med i utvecklingen av det senaste inom hudvård. Har varit kund i ca 20 år nu och alltid lika nöjd. Läs mer
  • 2018-03-10

Charlotte L skrev om Devita AB
    Fantastiskt trevligt och varmt bemötande med starkt kundfokus. Kunnig personal med proffsighet och trygghet i behandlingar. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-03-08

Sofia K skrev om Devita AB
    Super nöjd med allt!! Bra bemötande och jätte bra resultat. Kommer komma tillbaka!! Läs mer
  • 2017-08-30

Linda L skrev om Devita AB
    Har blivit väldigt bra bemött. Från mötet med konsultation & under ingreppet.
    Har fettsugit armarba då jag har lipödem Läs mer
  • 2017-06-24

Silvia N skrev om Devita AB
    Mycket proffsig bemötande samt toppen bra behandling med laser fillers och hydra facial.jag är stamkund och är mycket nöjd! Läs mer
  • 2017-06-22

Daniel R skrev om Devita AB
    Fantastiskt bemötande och service. Besökte Devita flera ggr och fick mycket bra intryck av både personal och Dorina själv. Fräscha lokaler och proffsig personal. Blev väldigt nöjd över behandlingarna. Läs mer
  • 2017-06-22

Johan S skrev om Devita AB
    Best beautician in Stockholm. Advanced treatments with latest technology. Läs mer
  • 2017-06-20

Lisa N skrev om Devita AB
    Dorin på Devita är ett proffs, jag är stammis där sedan lång tid tillbaka har även provat andra ställen men det finns inget ställe som är i närheten så bra som Devita. Läs mer
  • 2017-06-19

Gabriella S skrev om Devita AB
    Proffsig och trevlig bemotande. Super hjälpsama och behandlingen blev jättebra! Läs mer
  • 2017-06-19

Annette S skrev om Devita AB
    Har tatuerat ögonbryn och gjorde nu senast en s k Hydrofacial = dammsugning av ansiktets porer 😊 Kan verkligen rekommendera den behandlingen, superskönt och superrent! Ögonbrynen är supersnygga ❤

Annette Läs mer

Birger Jarlsgatan 112, 114 20 Stockholm