Devita AB

Devita AB

Välkommen till oss på Devita! Här får du vackrare hy direkt med laserbehandlingar, fillers och botox.

Hos oss får du möjlighet att uppnå den skönhet du är värd och vi ger dig hjälp och råd på vägen. Vi är experter på icke-kirurgiska, men effektiva, skönhetsbehandlingar som IPL, fillers och botox. Tack vare många års erfarenhet och en gedigen kunskapsbas guidar vi dig tryggt genom marknadens senaste och säkraste skönhetsbehandlingar.

Inte säker på vilken behandling du behöver? Boka en kostnadsfri konsultation, vi hjälper dig sätta ihop en unik lösning som passar just dig.

Läs vad 51 kunder tycker om Devita AB 2

• 2021-04-12
    Fantastisk personal och väldigt professionella. Är jätte nöjd.
  • 2021-04-12
    Jag blev väl bemött av Dorinna Andersson. Dorinna är en mycket varm och professionell person. Jag kan varmt rekommendera Devita AB.
  • 2021-03-26
    Dr.Bunda är en superduktig och skicklig kirurg, man är i trygga händer hos honom!
    Dorina är alltid omhändertagande och härlig! Kan varmt rekommendera Devita skönhetsakuten! :)
  • 2021-03-25
    Proffsig, kunnig och ärlig. Många gånger har jag blivit rekommenderad att ej utföra en behandling som jag har funderat på. Det kan bero på att Dorina inte anser att jag behöver göra behandlingen eller jag har en felaktig förväntan på resultatet. Känner mig i trygga händer hos Dorina.
  • 2021-03-25
    Tack till ett mycket proffsigt och glädjefyllt möte med Dorina på skönhetsakuten. Kände mig så välkommen och lugn så fort jag steg på. Måste tillägga att mötas med ett glatt leende gör stor skillnad om man är nervös , blev genast lugn på en gång. Tänk att så lite kan göra så mycket , en mycket bra start innan behandlingen . Själva behandlingen gick superbra och kunde inte ha blivit bättre, är supernöjd. Tusen tack. Kan varmt rekommendera.
  • 2021-03-25
    Kunig och professionellt,jätte bra bemötande.jag rekommenderar dem
  • 2021-03-24
    Alltid bra och proffsigt! Tack för att du gör oss pigga och fina🌹
  • 2021-03-24
    Super trevligt mottagande, stark kundfokus och mycket kunnig personal!
  • 2021-03-24
    I'm a regular at Devita. Whenever i have traveled and been to another clinic i always regret. But Dorina always makes me look perfect again. She is not trying to sell more filler or treatments. She likes to do the natural look. I can highly recommend this clinic
  • 2021-03-17
    Jag tog bort hudförändringar på näsan med laser.
    Fantastiskt bemötande och resultat är mycket nöjd.
  • 2020-12-21
    Fint och kunnigt bemötande! Kommer definitivt komma tillbaka!
  • 2020-12-07
    Jag har gjort en ipl laser för att ta bort ytliga blodkärl i ansiktet. Här alltid varje gång blivit väldigt väl bemött. Min hud har blivit mycket finare ,fått bort synliga blodkärlen och fått finare slätare hud för övrigt som en extra bonus. Jag kommer verkligen fortsätta att vara kund här,nu behöver jag inga mer behandlingar än denna. Huden har blivit fast och fått ökad lyster. Salongen känns dessutom väldigt lyxig och fräsch ett extra plus ⭐🌹👌
  • 2020-12-02
    Mycket trevlignoch professionell personal. Jag fick tid på en gång och resultatet var över all förväntan.
    Rekommenderas varmt!!!
  • 2020-11-23
    Efter att jag fått mitt ansikte förstört under operation av Riikka Veltheim på Akademikliniken har min hud blivit helt förstörd av all påfrestning. Har gjort en IPL-behandling hos Dorina och är väldigt nöjd.
    Hon var trygg i hur mycket hon vågade gå på min skadade hud och resultatet har blivit väldigt bra. Upplever henne som mycket professionell, kunnig, engagerad och blev mycket bra bemött. Kommer absolut fortsätta göra mina behandlingar där.
  • Anneli Maria E
    skrev om Devita AB
    2020-10-05
    Verifierad kundrelation
    Katastrof va utlämnad i en nybörjares händer som gjorde fel i behandlingen. Helt blå efteråt. Uselt bemötande dessutom? Stark varning
    Hej Anneli. Det är snart två år sedan du var hos oss, men hur som helst är det inte roligt att höra :( Just den perioden jobbade en undersköterska hos oss under några månader, som vi sedan blev tvungna att säga upp. När man jobbar med nålar så finns det alltid biverkningar, bla blåmärken vid olika behandlingar, inte ens de mest erfarna kan garantera detta. Men vi önskar att du återkommit till oss så hade vi kunnat fixat till det. Vad var det som gick fel under behandlingen, det vill vi gärna veta. Du är varmt välkommen tillbaka till oss.( med mer än 20 års erfarna händer :) ) Devita AB
  • 2020-10-03
    Jag gjorde fettsugning av överarmar och insida lår. Kände mig så väl omhändertagen genom hela proceduren, både Dorina och kirurgen var trevliga, förtroendeingivande och proffsiga. Smärtnivån under ingreppet var inte alls farlig, fick lokalbedövning och lugnande/smärtstillande. Det gjorde lite ont under läkningen (1-2 veckor) och jag fick blåmärken, men det är ändå imponerande hur snabbt och lättsamt återhämtningen gick. Och jag är SÅ NÖJD med resultatet! Särskilt armarna är så himla fina nu, jag trodde aldrig jag skulle känna mig nöjd med mina överarmar. Jag fick några halvmörka små ärr efter ingångshålen (två st per område), men vid återbesöket har Dorina behandlat dessa med laser/IPL helt utan extra kostnad. Jag tycker det blev lite bättre men kanske behövs någon IPL-behandling till bara. Summering: Jättenöjd kund!
  • 2020-04-01
    Jag gjorde en brazilian butt lift hos Devita och blev så nöjd! Proffesionellt bemötande, underbar personal och man kände sig trygg under hela ingreppet. Kände ingen smärta och efter ingreppet kunde jag gå därifrån med en riktigt snygg figur. Resultatet blev superbra och blev så nöjd. Jag tog fett från både kärlekshandtagen och låren, min figur och min rumpa har blivit 10 av 10 👍🏼
    Rekommenderar stark!
  • 2020-03-17
    Jag har gjort en fettsugning av lår hos devita. Det var under lokalbedövning och på en skala mellan 0-10 så var det en 1, det kändes lite mer på baksida lår men det gick väldigt bra.
    De är professionella och noga med hygien, snabba att få kontakt med vilket får en att känna trygg. Jag var på jobbet 5 dagar senare med Alvedon bara.
  • 2020-03-15
    Jag blev rekommenderad Devita genom en vän.
    Sedan dess har jag gått till Dorina i flera år.
    Har provat både fraktitonell laser teknik för att få bort akneärr i ansiktet och har även testat på portömmning med en speciell teknik som används, båda med jättebra resultat.
    Jag känner mig trygg när jag går till Dorina. Hon är lugn och informerande om alla sina behandlingar.

/// Daniel
  • 2020-03-15
    Jag har gått hos Devita i många år och gjort flera olika sorters behandlingar som hårborttagning, hydrafacial, fillers, botox och ipl-laser. Jag är mycket nöjd med både bemötande och resultat. Dorina, som driver Devita, är både lyhörd och lätt på handen - när det gäller fillers och botox gör hon hellre för lite än för mycket. Jag har fått bra information före behandling och vilken reaktion som kan komma efteråt. Rena och fräscha lokaler.
  • 2020-03-14
    Alla drömmer vi om perfektion. Det Dorina skapar är perfektion. Hon är en sann skönhetskonstnär - och som om det inte vore nog så är hon också världens gulligaste person. Här är du i trygga händer.
  • 2020-03-13
    Dorina är bäst i stan helt enkelt. Oslagbart bemötande, och kvalité på allt. Man känner alltid sig välkommen hos Dorina.och i trygga händer. Rekommenderas varmt!
  • 2020-03-13
    Denna klinik är expert inom sitt område!
  • 2020-03-12
    Devita har en väldig välkomnande atmosfär och man blir bra bemött.
  • 2020-03-12
    Jag har varit kund i 10 år och är jätte nöjd!
  • 2020-03-12
    Jag kom till Devita för att få hjälp med att ta bort hud problem med hjälp av laser.
    Att komma till Devita är en fröjd. Trevligt mottagande och proffsig konsultation. Behandlingen var skickligt utförd och resultatet är fantastiskt
  • 2020-03-12
    Vill man ha det bästa resultatet och en behandling gjord av en otroligt kunnig och varm människa. Få går man hit..ingen annanstans.
  • 2020-03-12
    Fantastiskt ställe, kompetent o kunnig. Kände mig så trygg och resultatet är fantastiskt!
  • 2020-02-18
    Dorina är en fantastisk person, mycket professionell och varmhjärtad. Hos henne kan en vara sig själv. Ger mina största rekommendationer.
  • 2020-02-06
    Så professionell och superduktig!!
    Dorina vet precis vad hon gör. Hon är dessutom snabb och familjär.
  • 2019-11-22
    Mycket PROFESSIONELLT bemötande och kände mig väl informerad, omhändertagen och trygg under mina nyss avslutade 5 månader av behandlingar inklusive plastikkirurgi helkropp. Mina åsikter, och frågeställningar togs på allvar och jag kände mig lyssnad på. Samtliga behandlingar jag gjort hos Devita har överträffat min och min omgivnings förväntningar och allra första gången jag genomgick behandling hos Dorina var för över 20 år sedan. Jag går ALDRIG till någon annan skönhetsklinik. Ingen annan får röra mitt ansikte eller kropp då jag vet att Devita står för högsta kvalitet och professionalism. Jag blir 44 år snart men ser ut som 30+ enligt andra. Mitt GRÄNSLÖSA tack till Dorina och Devita // Mimmi Janeld
  • 2019-09-23
    Tatuerade ögonbrynen
    Mycket kunniga och jättetrevligt bemötande.
    Jag har sedan 20 år alltid tatuerat mina ögonbryn hos Devita. Jag är så nöjd då det blir såå proffsigt och naturligt gjort. Det har varit flera på buss och arbetsplats och vänner som frågat var jag gjort dessa fina ögonbryn. Jag kan varmt rekommendera Devita som företag. Jag kommer fortsätta att konsultera dom. Nöjd kund Inger Markus
  • 2019-09-09
    Bästa resultatet i stan!
    Finaste Dorina Andersson gör proffsiga resultat☺️
  • 2019-05-10
    gjorde en Dermapen hos Devita av en anställd där
  • 2019-05-08
    Mycket vänligt mottagande! Duktig o professionell personal! Jag blev över förväntan nöjd o kommer att gå tillbaka till detta fräscha ställe.
  • 2019-05-05
    Bra bemötande, professional staff och kan rejommenderas!!. Min behandling utfördes av Babylonia. Bra klinik med bra personal
  • 2019-05-02
    Fettsugning: överarmar, ytter- och innerlår.
    Professionellt bemötande, fina resultat.
  • 2019-04-27
    Bästa stället i stan för att få perfekt hy
    Behandling
    Utmärkt
    Ett gott resultat. Ja
    Utom ordentligt nöjd
  • 2019-03-07
    Fantastisk personal med servicemind! Fina kunskaper kring hudvård och lyhörda för mina önskemål. Tack!
  • 2019-03-07
    Hade en behandling hos Devita , är sp nöjd med resultatet , kändes som jag var på lyx spa och kan med 150% recomendera Devita om du vill ha en pick me up service! Trevliga service med ett leende!!! Jag kommer defentivt att göra återbesök !!!
  • 2018-03-16
    Personlig service och proffsiga behandlingar genom alla år. Devita hänger med i utvecklingen av det senaste inom hudvård. Har varit kund i ca 20 år nu och alltid lika nöjd.
  • 2018-03-10
    Fantastiskt trevligt och varmt bemötande med starkt kundfokus. Kunnig personal med proffsighet och trygghet i behandlingar. Rekommenderas varmt!
  • 2018-03-08
    Super nöjd med allt!! Bra bemötande och jätte bra resultat. Kommer komma tillbaka!!
  • 2017-08-30
    Har blivit väldigt bra bemött. Från mötet med konsultation & under ingreppet.
    Har fettsugit armarba då jag har lipödem
  • 2017-06-24
    Mycket proffsig bemötande samt toppen bra behandling med laser fillers och hydra facial.jag är stamkund och är mycket nöjd!
  • 2017-06-22
    Fantastiskt bemötande och service. Besökte Devita flera ggr och fick mycket bra intryck av både personal och Dorina själv. Fräscha lokaler och proffsig personal. Blev väldigt nöjd över behandlingarna.
  • 2017-06-22
    Best beautician in Stockholm. Advanced treatments with latest technology.
  • 2017-06-20
    Dorin på Devita är ett proffs, jag är stammis där sedan lång tid tillbaka har även provat andra ställen men det finns inget ställe som är i närheten så bra som Devita.
  • 2017-06-19
    Proffsig och trevlig bemotande. Super hjälpsama och behandlingen blev jättebra!