Devita AB

Birger Jarlsgatan 112, 114 20 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Devita! Här får du vackrare hy direkt med laserbehandlingar, fillers och botox.

Hos oss får du möjlighet att uppnå den skönhet du är värd och vi ger dig hjälp och råd på vägen. Vi är experter på icke-kirurgiska, men effektiva, skönhetsbehandlingar som IPL, fillers och botox. Tack vare många års erfarenhet och en gedigen kunskapsbas guidar vi dig tryggt genom marknadens senaste och säkraste skönhetsbehandlingar.

Inte säker på vilken behandling du behöver? Boka en kostnadsfri konsultation, vi hjälper dig sätta ihop en unik lösning som passar just dig.
Öppet just nu

• Anneli Maria E

2020-10-05

Verifierad kundrelation
    Anneli Maria E skrev om Devita AB
    Katastrof va utlämnad i en nybörjares händer som gjorde fel i behandlingen. Helt blå efteråt. Uselt bemötande dessutom? Stark varning Läs mer
    2020-10-12 Representant för Devita AB svarar Anneli Maria E
    Hej Anneli. Det är snart två år sedan du var hos oss, men hur som helst är det inte roligt att höra :( Just den perioden jobbade en undersköterska hos oss under några månader, som vi sedan blev tvungna att säga upp. När man jobbar med nålar så finns det alltid biverkningar, bla blåmärken vid olika behandlingar, inte ens de mest erfarna kan garantera detta. Men vi önskar att du återkommit till oss så hade vi kunnat fixat till det.
    Vad var det som gick fel under behandlingen, det vill vi gärna veta. Du är varmt välkommen tillbaka till oss.( med mer än 20 års erfarna händer :) )
  • 2020-10-03

Maria M skrev om Devita AB
    Jag gjorde fettsugning av överarmar och insida lår. Kände mig så väl omhändertagen genom hela proceduren, både Dorina och kirurgen var trevliga, förtroendeingivande och proffsiga. Smärtnivån under ingreppet var inte alls farlig, fick lokalbedövning och lugnande/smärtstillande. Det gjorde lite ont under läkningen (1-2 veckor) och jag fick blåmärken, men det är ändå imponerande hur snabbt och lättsamt återhämtningen gick. Och jag är SÅ NÖJD med resultatet! Särskilt armarna är så himla fina nu, jag trodde aldrig jag skulle känna mig nöjd med mina överarmar. Jag fick några halvmörka små ärr efter ingångshålen (två st per område), men vid återbesöket har Dorina behandlat dessa med laser/IPL helt utan extra kostnad. Jag tycker det blev lite bättre men kanske behövs någon IPL-behandling till bara. Summering: Jättenöjd kund! Läs mer
  • 2020-04-01

Elin E skrev om Devita AB
    Jag gjorde en brazilian butt lift hos Devita och blev så nöjd! Proffesionellt bemötande, underbar personal och man kände sig trygg under hela ingreppet. Kände ingen smärta och efter ingreppet kunde jag gå därifrån med en riktigt snygg figur. Resultatet blev superbra och blev så nöjd. Jag tog fett från både kärlekshandtagen och låren, min figur och min rumpa har blivit 10 av 10 👍🏼
    Rekommenderar stark! Läs mer
  • Sandra U

2020-03-17

Sandra U skrev om Devita AB
    Jag har gjort en fettsugning av lår hos devita. Det var under lokalbedövning och på en skala mellan 0-10 så var det en 1, det kändes lite mer på baksida lår men det gick väldigt bra.
    De är professionella och noga med hygien, snabba att få kontakt med vilket får en att känna trygg. Jag var på jobbet 5 dagar senare med Alvedon bara. Läs mer
  • Daniel N

2020-03-15

Daniel N skrev om Devita AB
    Jag blev rekommenderad Devita genom en vän.
    Sedan dess har jag gått till Dorina i flera år.
    Har provat både fraktitonell laser teknik för att få bort akneärr i ansiktet och har även testat på portömmning med en speciell teknik som används, båda med jättebra resultat.
    Jag känner mig trygg när jag går till Dorina. Hon är lugn och informerande om alla sina behandlingar.

/// Daniel Läs mer
  • 2020-03-15

Marianne D skrev om Devita AB
    Jag har gått hos Devita i många år och gjort flera olika sorters behandlingar som hårborttagning, hydrafacial, fillers, botox och ipl-laser. Jag är mycket nöjd med både bemötande och resultat. Dorina, som driver Devita, är både lyhörd och lätt på handen - när det gäller fillers och botox gör hon hellre för lite än för mycket. Jag har fått bra information före behandling och vilken reaktion som kan komma efteråt. Rena och fräscha lokaler. Läs mer
  • 2020-03-14

Richard L skrev om Devita AB
    Alla drömmer vi om perfektion. Det Dorina skapar är perfektion. Hon är en sann skönhetskonstnär - och som om det inte vore nog så är hon också världens gulligaste person. Här är du i trygga händer. Läs mer
  • 2020-03-13

Fredrik J skrev om Devita AB
    Dorina är bäst i stan helt enkelt. Oslagbart bemötande, och kvalité på allt. Man känner alltid sig välkommen hos Dorina.och i trygga händer. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-03-13

Cecilia L skrev om Devita AB
    Denna klinik är expert inom sitt område! Läs mer

Arezo-zohre M skrev om Devita AB
    Devita har en väldig välkomnande atmosfär och man blir bra bemött. Läs mer
  • Masenz I

2020-03-12

Masenz I skrev om Devita AB
    Jag har varit kund i 10 år och är jätte nöjd! Läs mer

Nils Albert E skrev om Devita AB
    Jag kom till Devita för att få hjälp med att ta bort hud problem med hjälp av laser.
    Att komma till Devita är en fröjd. Trevligt mottagande och proffsig konsultation. Behandlingen var skickligt utförd och resultatet är fantastiskt Läs mer

Sofie L skrev om Devita AB
    Vill man ha det bästa resultatet och en behandling gjord av en otroligt kunnig och varm människa. Få går man hit..ingen annanstans. Läs mer

Hanna M skrev om Devita AB
    Fantastiskt ställe, kompetent o kunnig. Kände mig så trygg och resultatet är fantastiskt! Läs mer
  • IDA CHARLOTTA H

2020-02-18

IDA CHARLOTTA H skrev om Devita AB
    Dorina är en fantastisk person, mycket professionell och varmhjärtad. Hos henne kan en vara sig själv. Ger mina största rekommendationer. Läs mer
  • Sofie Malena L

2020-02-06

Sofie Malena L skrev om Devita AB
    Så professionell och superduktig!!
    Dorina vet precis vad hon gör. Hon är dessutom snabb och familjär. Läs mer
  • Mimmi Marie Ulla Margaretha J

2019-11-22

Mimmi Marie Ulla Margaretha J skrev om Devita AB
    Mycket PROFESSIONELLT bemötande och kände mig väl informerad, omhändertagen och trygg under mina nyss avslutade 5 månader av behandlingar inklusive plastikkirurgi helkropp. Mina åsikter, och frågeställningar togs på allvar och jag kände mig lyssnad på. Samtliga behandlingar jag gjort hos Devita har överträffat min och min omgivnings förväntningar och allra första gången jag genomgick behandling hos Dorina var för över 20 år sedan. Jag går ALDRIG till någon annan skönhetsklinik. Ingen annan får röra mitt ansikte eller kropp då jag vet att Devita står för högsta kvalitet och professionalism. Jag blir 44 år snart men ser ut som 30+ enligt andra. Mitt GRÄNSLÖSA tack till Dorina och Devita // Mimmi Janeld Läs mer
  • 2019-09-23

Inger M skrev om Devita AB
    Tatuerade ögonbrynen
    Mycket kunniga och jättetrevligt bemötande.
    Jag har sedan 20 år alltid tatuerat mina ögonbryn hos Devita. Jag är så nöjd då det blir såå proffsigt och naturligt gjort. Det har varit flera på buss och arbetsplats och vänner som frågat var jag gjort dessa fina ögonbryn. Jag kan varmt rekommendera Devita som företag. Jag kommer fortsätta att konsultera dom. Nöjd kund Inger Markus Läs mer
  • 2019-09-09

gjorde en Dermapen hos Devita av en anställd där Läs mer
  • Lizen U

2019-05-08

Lizen U skrev om Devita AB
    Mycket vänligt mottagande! Duktig o professionell personal! Jag blev över förväntan nöjd o kommer att gå tillbaka till detta fräscha ställe. Läs mer
  • 2019-05-05

Henny L skrev om Devita AB
    Bra bemötande, professional staff och kan rejommenderas!!. Min behandling utfördes av Babylonia. Bra klinik med bra personal Läs mer
  • Anna P

2019-05-02

Anna P skrev om Devita AB
    Fettsugning: överarmar, ytter- och innerlår.
    Professionellt bemötande, fina resultat. Läs mer
  • Ellen P

2019-04-27

Ellen P skrev om Devita AB
    Bästa stället i stan för att få perfekt hy Läs mer

Lars S skrev om Devita AB
    Behandling
    Utmärkt
    Ett gott resultat. Ja
    Utom ordentligt nöjd Läs mer

Niclas S skrev om Devita AB
    Fantastisk personal med servicemind! Fina kunskaper kring hudvård och lyhörda för mina önskemål. Tack! Läs mer

Patrick C skrev om Devita AB
    Hade en behandling hos Devita , är sp nöjd med resultatet , kändes som jag var på lyx spa och kan med 150% recomendera Devita om du vill ha en pick me up service! Trevliga service med ett leende!!! Jag kommer defentivt att göra återbesök !!! Läs mer
  • Barbro H

2018-03-16

Barbro H skrev om Devita AB
    Personlig service och proffsiga behandlingar genom alla år. Devita hänger med i utvecklingen av det senaste inom hudvård. Har varit kund i ca 20 år nu och alltid lika nöjd. Läs mer
  • 2018-03-10

Charlotte L skrev om Devita AB
    Fantastiskt trevligt och varmt bemötande med starkt kundfokus. Kunnig personal med proffsighet och trygghet i behandlingar. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-03-08

Sofia K skrev om Devita AB
    Super nöjd med allt!! Bra bemötande och jätte bra resultat. Kommer komma tillbaka!! Läs mer
  • 2017-08-30

Linda L skrev om Devita AB
    Har blivit väldigt bra bemött. Från mötet med konsultation & under ingreppet.
    Har fettsugit armarba då jag har lipödem Läs mer
  • 2017-06-24

Silvia N skrev om Devita AB
    Mycket proffsig bemötande samt toppen bra behandling med laser fillers och hydra facial.jag är stamkund och är mycket nöjd! Läs mer
  • 2017-06-22

Daniel R skrev om Devita AB
    Fantastiskt bemötande och service. Besökte Devita flera ggr och fick mycket bra intryck av både personal och Dorina själv. Fräscha lokaler och proffsig personal. Blev väldigt nöjd över behandlingarna. Läs mer
  • 2017-06-22

Johan S skrev om Devita AB
    Best beautician in Stockholm. Advanced treatments with latest technology. Läs mer
  • 2017-06-20

Lisa N skrev om Devita AB
    Dorin på Devita är ett proffs, jag är stammis där sedan lång tid tillbaka har även provat andra ställen men det finns inget ställe som är i närheten så bra som Devita. Läs mer
  • 2017-06-19

Gabriella S skrev om Devita AB
    Proffsig och trevlig bemotande. Super hjälpsama och behandlingen blev jättebra! Läs mer
  • 2017-06-19

Annette S skrev om Devita AB
    Har tatuerat ögonbryn och gjorde nu senast en s k Hydrofacial = dammsugning av ansiktets porer 😊 Kan verkligen rekommendera den behandlingen, superskönt och superrent! Ögonbrynen är supersnygga ❤

Annette Läs mer

Birger Jarlsgatan 112, 114 20 Stockholm