Devita AB

Birger Jarlsgatan 112, 114 20 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Devita! Här får du vackrare hy direkt med laserbehandlingar, fillers och botox.

Hos oss får du möjlighet att uppnå den skönhet du är värd och vi ger dig hjälp och råd på vägen. Vi är experter på icke-kirurgiska, men effektiva, skönhetsbehandlingar som IPL, fillers och botox. Tack vare många års erfarenhet och en gedigen kunskapsbas guidar vi dig tryggt genom marknadens senaste och säkraste skönhetsbehandlingar.

Inte säker på vilken behandling du behöver? Boka en kostnadsfri konsultation, vi hjälper dig sätta ihop en unik lösning som passar just dig.
Mån: 10:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 6 kunder tycker om Devita AB

• Silvia N
    Silvia N skrev om Devita AB
    Mycket proffsig bemötande samt toppen bra behandling med laser fillers och hydra facial.jag är stamkund och är mycket nöjd!
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Devita AB
    Fantastiskt bemötande och service. Besökte Devita flera ggr och fick mycket bra intryck av både personal och Dorina själv. Fräscha lokaler och proffsig personal. Blev väldigt nöjd över behandlingarna.
  • Johan S
    Johan S skrev om Devita AB
    Best beautician in Stockholm. Advanced treatments with latest technology.
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Devita AB
    Dorin på Devita är ett proffs, jag är stammis där sedan lång tid tillbaka har även provat andra ställen men det finns inget ställe som är i närheten så bra som Devita.
  • Gabriella S
    Gabriella S skrev om Devita AB
    Proffsig och trevlig bemotande. Super hjälpsama och behandlingen blev jättebra!
  • Annette S
    Annette S skrev om Devita AB
    Har tatuerat ögonbryn och gjorde nu senast en s k Hydrofacial = dammsugning av ansiktets porer 😊 Kan verkligen rekommendera den behandlingen, superskönt och superrent! Ögonbrynen är supersnygga ❤

Annette

Birger Jarlsgatan 112, 114 20 Stockholm