Devita AB

Birger Jarlsgatan 112, 114 20 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Devita! Här får du vackrare hy direkt med laserbehandlingar, fillers och botox.

Hos oss får du möjlighet att uppnå den skönhet du är värd och vi ger dig hjälp och råd på vägen. Vi är experter på icke-kirurgiska, men effektiva, skönhetsbehandlingar som IPL, fillers och botox. Tack vare många års erfarenhet och en gedigen kunskapsbas guidar vi dig tryggt genom marknadens senaste och säkraste skönhetsbehandlingar.

Inte säker på vilken behandling du behöver? Boka en kostnadsfri konsultation, vi hjälper dig sätta ihop en unik lösning som passar just dig.
Öppet just nu
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 21 kunder tycker om Devita AB

• Mimmi Marie Ulla Margaretha J

2019-11-22

Mimmi Marie Ulla Margaretha J skrev om Devita AB
    Mycket PROFESSIONELLT bemötande och kände mig väl informerad, omhändertagen och trygg under mina nyss avslutade 5 månader av behandlingar inklusive plastikkirurgi helkropp. Mina åsikter, och frågeställningar togs på allvar och jag kände mig lyssnad på. Samtliga behandlingar jag gjort hos Devita har överträffat min och min omgivnings förväntningar och allra första gången jag genomgick behandling hos Dorina var för över 20 år sedan. Jag går ALDRIG till någon annan skönhetsklinik. Ingen annan får röra mitt ansikte eller kropp då jag vet att Devita står för högsta kvalitet och professionalism. Jag blir 44 år snart men ser ut som 30+ enligt andra. Mitt GRÄNSLÖSA tack till Dorina och Devita // Mimmi Janeld Läs mer
  • 2019-09-23

Inger M skrev om Devita AB
    Tatuerade ögonbrynen
    Mycket kunniga och jättetrevligt bemötande.
    Jag har sedan 20 år alltid tatuerat mina ögonbryn hos Devita. Jag är så nöjd då det blir såå proffsigt och naturligt gjort. Det har varit flera på buss och arbetsplats och vänner som frågat var jag gjort dessa fina ögonbryn. Jag kan varmt rekommendera Devita som företag. Jag kommer fortsätta att konsultera dom. Nöjd kund Inger Markus Läs mer
  • 2019-09-09

gjorde en Dermapen hos Devita av en anställd där Läs mer
  • Lizen U

2019-05-08

Lizen U skrev om Devita AB
    Mycket vänligt mottagande! Duktig o professionell personal! Jag blev över förväntan nöjd o kommer att gå tillbaka till detta fräscha ställe. Läs mer
  • 2019-05-05

Henny L skrev om Devita AB
    Bra bemötande, professional staff och kan rejommenderas!!. Min behandling utfördes av Babylonia. Bra klinik med bra personal Läs mer
  • Anna P

2019-05-02

Anna P skrev om Devita AB
    Fettsugning: överarmar, ytter- och innerlår.
    Professionellt bemötande, fina resultat. Läs mer
  • Ellen P

2019-04-27

Ellen P skrev om Devita AB
    Bästa stället i stan för att få perfekt hy Läs mer

Lars S skrev om Devita AB
    Behandling
    Utmärkt
    Ett gott resultat. Ja
    Utom ordentligt nöjd Läs mer

Niclas S skrev om Devita AB
    Fantastisk personal med servicemind! Fina kunskaper kring hudvård och lyhörda för mina önskemål. Tack! Läs mer

Patrick C skrev om Devita AB
    Hade en behandling hos Devita , är sp nöjd med resultatet , kändes som jag var på lyx spa och kan med 150% recomendera Devita om du vill ha en pick me up service! Trevliga service med ett leende!!! Jag kommer defentivt att göra återbesök !!! Läs mer
  • Barbro H

2018-03-16

Barbro H skrev om Devita AB
    Personlig service och proffsiga behandlingar genom alla år. Devita hänger med i utvecklingen av det senaste inom hudvård. Har varit kund i ca 20 år nu och alltid lika nöjd. Läs mer
  • 2018-03-10

Charlotte L skrev om Devita AB
    Fantastiskt trevligt och varmt bemötande med starkt kundfokus. Kunnig personal med proffsighet och trygghet i behandlingar. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-03-08

Sofia K skrev om Devita AB
    Super nöjd med allt!! Bra bemötande och jätte bra resultat. Kommer komma tillbaka!! Läs mer
  • 2017-08-30

Linda L skrev om Devita AB
    Har blivit väldigt bra bemött. Från mötet med konsultation & under ingreppet.
    Har fettsugit armarba då jag har lipödem Läs mer
  • 2017-06-24

Silvia N skrev om Devita AB
    Mycket proffsig bemötande samt toppen bra behandling med laser fillers och hydra facial.jag är stamkund och är mycket nöjd! Läs mer
  • 2017-06-22

Daniel R skrev om Devita AB
    Fantastiskt bemötande och service. Besökte Devita flera ggr och fick mycket bra intryck av både personal och Dorina själv. Fräscha lokaler och proffsig personal. Blev väldigt nöjd över behandlingarna. Läs mer
  • 2017-06-22

Johan S skrev om Devita AB
    Best beautician in Stockholm. Advanced treatments with latest technology. Läs mer
  • 2017-06-20

Lisa N skrev om Devita AB
    Dorin på Devita är ett proffs, jag är stammis där sedan lång tid tillbaka har även provat andra ställen men det finns inget ställe som är i närheten så bra som Devita. Läs mer
  • 2017-06-19

Gabriella S skrev om Devita AB
    Proffsig och trevlig bemotande. Super hjälpsama och behandlingen blev jättebra! Läs mer
  • 2017-06-19

Annette S skrev om Devita AB
    Har tatuerat ögonbryn och gjorde nu senast en s k Hydrofacial = dammsugning av ansiktets porer 😊 Kan verkligen rekommendera den behandlingen, superskönt och superrent! Ögonbrynen är supersnygga ❤

Annette Läs mer

Birger Jarlsgatan 112, 114 20 Stockholm