Devita Medical Beauty Care AB

Devita Medical Beauty Care AB

devita.se
  • Badge2022
Boka tid Ring 08-509 214 36 Dela

Välkommen till oss på Devita! Här får du vackrare hy direkt med laserbehandlingar, fillers och botox. Hos oss får du möjlighet att uppnå den skönhet du är värd och vi ger dig hjälp och råd på vägen. Vi är experter på icke-kirurgiska, men effektiva, skönhetsbehandlingar som IPL, fillers och botox. Tack vare många års erfarenhet...

76 omdömen om Devita Medical Beauty Care AB

Sedan starten hos Reco 2017

Aki juhani R
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Mycket bra mottagande och behandling. Rekommenderas👍

Sofie L
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Gjorde liposuction hamsterpåsar, dubbelhaka. Resultatet kan ni se på Instagram. Helt fantastiskt, är supernöjd!!! Rekommenderar verkligen, ingen smärta under lokalbedövning och kort återhämtning!

Svar från Devita Medical Beauty Care AB

Tack Sofie för dina ord. Alltid välkommen!

Christina T
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Bra bemötande och kundnöjdhet i fokus!

Svar från Devita Medical Beauty Care AB

Tack för fina ord Christina, du är alltid välkommen!

Roger L
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Har haft stora problem med blödning inne i näsan men tack vare laserbehandling med Fontonalaser hos Devita är alla problem borta! Så tacksam!

Svar från Devita Medical Beauty Care AB

Tack Roger, så skönt det blev bra!

William A
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Proffsigt, gott resultat och vänlig service

Svar från Devita Medical Beauty Care AB

Tusen tack för dina fina ord William!

Elena H
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Amazing, they can do many magic things which you would never believe can be done. I would recommend Devita to everyone who I know and don't know.

Svar från Devita Medical Beauty Care AB

Thank you so much for beautifull words Elena!

Chatarina B
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Dorina är helt fantastisk 🤩 Hon är personligt engagerad och lyhörd och min upplevelse är att hon bryr sig på riktigt och gör alltid det lilla extra. Jätteduktig och kunnig i det hon gör och jag är 100% trygg i Dorinas vård.

Svar från Devita Medical Beauty Care AB

Tack Chatarina, trevligt att ha dig hos oss!Alltid välkommen!

Elena Ilana K
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Jag kom till Devita med ojämna huddelar på kroppen efter fettsugning. Läget var extremt dåligt, då jag kunde inte bära kläder med öppna armar. Dorina valde två olika laser som skulle passa mig och redan efter första behandlingen kunde jag bära kläder utan ärmar. Jag är så tacksam för den behandling, samt andra som botox och fillers som Dorina utfört på mig. Hon är mycket duktig, lyhörd och professionell. Starkt rekommenderar! Elena, Stockholm

Svar från Devita Medical Beauty Care AB

Tack Elena, uppskattar att du litar på mig och att du blir nöjd hos oss!

Annika B
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Härligt och proffsigt omhändertagen! Fint och önskat resultat!

Svar från Devita Medical Beauty Care AB

Tack så mycket Annika,alltid välkommen!

Oliver R
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Devita, vart ska jag börja.. Dorina är av världsklass. Hon vill dig väl, inget trams. Hon vet oftast vad man är ute efter och hon vill aldrig göra förmycket, det ska va naturligt! Jag är ett stort fan av hennes laser behandlingar vilket hon håller på med mycket, det blir väldigt fina resultat å man märker att hon är påläst. Den här gången gjorde jag lite botox å en filler, supernöjd! Om man inte varit hos Dorina, så gå dit! Det finns ingen bättre ❤️

Tusen tack Oliver! Så glad att du är nöjd <3

Fredrik J
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Absolut bäst i stan! Dorina är bäst!

Svar från Devita Medical Beauty Care AB

Tack för fina ord fina Fredrik!

Alexandra B
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Professionell bemötning, nöjd med resultatet!

Svar från Devita Medical Beauty Care AB

Tusen tack Alexandra, så glad du är nöjd!

Silvia N
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Fotona laser! Bästa behandlingen man kan göra!

Svar från Devita Medical Beauty Care AB

Tack för trogen tjänst Silvia <3 Alltid trevligt att se dig efter alla år.

Britta L

Fantastiskt bemötande och mycket profsig behandling Tack Dorina 🌹🌹🌹

Svar från Devita Medical Beauty Care AB

Tack för dina fina ord Britta, vi är så glada att du är nöjd med behandlingen. Välkommen åter :)

Caroline S
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Alltid så trevligt och professionellt utförande av behandling

Tack finaste Caroline, vi ses snart igen <3

Dana D
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

5 Stjärnig bemötande, ursnygg klinik med superbra laser apparater och väldigt bra kunskap

Tusen tack Dana! Alltid roligt <3

Sofie L
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Gjorde fettsugning av hamsterpåsar och dubbelhaka. Helt smärtfritt och fantastiska resultat!! Dorina och Mihael är så duktiga och jag kan rekommendera av hela mitt hjärta.

Svar från Devita Medical Beauty Care AB

Tack Sofie! Vi är så glada att du blev nöjd, och vi håller med att resultatet blev fantastiskt!

Magda H
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Professionell bemötande, behandlingar individuell anpassade efter noggrann bedömning, baserade på kunskap och erfarenhet med hjälp av det senaste teknik.

Svar från Devita Medical Beauty Care AB

Tack Magda för dina ord! Du är varmt välkommen tillbaka :)

Jenny Å
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Alltid lika proffsigt o trevligt bemötande. Så nöjd med resultatet av min behandling med!

Svar från Devita Medical Beauty Care AB

Tusen tack Jenny, vi är så glada att du blev nöjd :)

Malin S
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Tryggt och proffsigt bemötande!

Tack för dina fina ord Malin <3

Monica B
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Jag har under flera år gjort många behandlingar och även operationer hos Dorina. Är mer än nöjd. Ett helt fantastiskt bemötande jag har känt mig så trygg och både Dorina och hennes läkare är så otroligt professionella. Rekommenderar alla att gå till Devita. Högsta betyg från mig

Svar från Devita Medical Beauty Care AB

Tusen tack Monica, det värmer. Vi är så glada att du känner dig nöjd. Varmt välkommen tillbaka <3

Birgitta Ö
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Ett varmt och proffessionellt mottagande av Dorina A och av läkare. Har behandlats med laser 4 D. Huden stramades till och blev mjuk och slät. Op hals o ansikte. Får högsta tänkbara betyg. Inga ärr, jag är jätte nöjd med att se 20 år yngre ut än tidigare. B. Lund

Svar från Devita Medical Beauty Care AB

Tack så mycket Birgitta, vi kan bara hålla med om att Fotona är fantastisk. Så glad att du är nöjd <3

Anna Louise Elin Maria T
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

superbra service innan, under och efter operation. Alltid trevligt bemötande, snabbt svar på frågor och funderingar. Jag har tidigare genomgått fettsugningar i narkos och nu testat att göra detsamma hos Devita fast utan narkos. SÅ ledsen att jag inte gjorde detta från början då det är så mkt smidigare och känns säkrare. Efter operation kunde jag promenera därifrån och nästa dag var jag uppe som vanligt. Tog inte ledigt från jobbet en enda dag. Jag fettsög hela magen och doktorn var otroligt noggrann och allt kändes väldigt proffsigt. Mer än nöjd med resultatet :)

Tack fina du! Vi blir varma i hjärtat av dina ord, så glad att du är nöjd <3

Amina Lorisa B
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Har varit på Devita Kliniken och utfört plastikoperationen Bichectomi. Jag är så himla nöjd med bemötandet, konultationen och slutligen operationen. Jag rekommenderar starkt Devita Kliniken och personalen som arbetar där!

Ann-Sofie Madeleine E
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Jag har gjort BBL med fettsugning av magen och ryggen hos Devita. Både Dorina och Mihael har varit helt fantastiska innan - under och efter operationen. Har hela tiden känt mig trygg och ompysslad och resultatet är superfint! Kan varmt rekommendera och kommer garanterat komma tillbaka för andra behandlingar i framtiden!

Farrel T
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Fantastisk personal och väldigt professionella. Är jätte nöjd.

Helena R
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Jag blev väl bemött av Dorinna Andersson. Dorinna är en mycket varm och professionell person. Jag kan varmt rekommendera Devita AB.

Leila K
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Dr.Bunda är en superduktig och skicklig kirurg, man är i trygga händer hos honom! Dorina är alltid omhändertagande och härlig! Kan varmt rekommendera Devita skönhetsakuten! :)

Katarina S
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Proffsig, kunnig och ärlig. Många gånger har jag blivit rekommenderad att ej utföra en behandling som jag har funderat på. Det kan bero på att Dorina inte anser att jag behöver göra behandlingen eller jag har en felaktig förväntan på resultatet. Känner mig i trygga händer hos Dorina.

ALEXANDER C
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Tack till ett mycket proffsigt och glädjefyllt möte med Dorina på skönhetsakuten. Kände mig så välkommen och lugn så fort jag steg på. Måste tillägga att mötas med ett glatt leende gör stor skillnad om man är nervös , blev genast lugn på en gång. Tänk att så lite kan göra så mycket , en mycket bra start innan behandlingen . Själva behandlingen gick superbra och kunde inte ha blivit bättre, är supernöjd. Tusen tack. Kan varmt rekommendera.

Mohsen T
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Kunig och professionellt,jätte bra bemötande.jag rekommenderar dem

Michelle C
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Alltid bra och proffsigt! Tack för att du gör oss pigga och fina🌹

Maria B
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Super trevligt mottagande, stark kundfokus och mycket kunnig personal!

Aj T
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

I'm a regular at Devita. Whenever i have traveled and been to another clinic i always regret. But Dorina always makes me look perfect again. She is not trying to sell more filler or treatments. She likes to do the natural look. I can highly recommend this clinic

Susanne H
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Jag tog bort hudförändringar på näsan med laser. Fantastiskt bemötande och resultat är mycket nöjd.

Tina J
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Fint och kunnigt bemötande! Kommer definitivt komma tillbaka!

Maria R
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Jag har gjort en ipl laser för att ta bort ytliga blodkärl i ansiktet. Här alltid varje gång blivit väldigt väl bemött. Min hud har blivit mycket finare ,fått bort synliga blodkärlen och fått finare slätare hud för övrigt som en extra bonus. Jag kommer verkligen fortsätta att vara kund här,nu behöver jag inga mer behandlingar än denna. Huden har blivit fast och fått ökad lyster. Salongen känns dessutom väldigt lyxig och fräsch ett extra plus ⭐🌹👌

PIA L
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Mycket trevlignoch professionell personal. Jag fick tid på en gång och resultatet var över all förväntan. Rekommenderas varmt!!!

Eva Marie B
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Efter att jag fått mitt ansikte förstört under operation av Riikka Veltheim på Akademikliniken har min hud blivit helt förstörd av all påfrestning. Har gjort en IPL-behandling hos Dorina och är väldigt nöjd. Hon var trygg i hur mycket hon vågade gå på min skadade hud och resultatet har blivit väldigt bra. Upplever henne som mycket professionell, kunnig, engagerad och blev mycket bra bemött. Kommer absolut fortsätta göra mina behandlingar där.

Anneli Maria E
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Katastrof va utlämnad i en nybörjares händer som gjorde fel i behandlingen. Helt blå efteråt. Uselt bemötande dessutom? Stark varning

Svar från Devita Medical Beauty Care AB

Hej Anneli. Det är snart två år sedan du var hos oss, men hur som helst är det inte roligt att höra :( Just den perioden jobbade en undersköterska hos oss under några månader, som vi sedan blev tvungna att säga upp. När man jobbar med nålar så finns det alltid biverkningar, bla blåmärken vid olika behandlingar, inte ens de mest erfarna kan garantera detta. Men vi önskar att du återkommit till oss så hade vi kunnat fixat till det. Vad var det som gick fel under behandlingen, det vill vi gärna veta. Du är varmt välkommen tillbaka till oss.( med mer än 20 års erfarna händer :) )

Maria M
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Jag gjorde fettsugning av överarmar och insida lår. Kände mig så väl omhändertagen genom hela proceduren, både Dorina och kirurgen var trevliga, förtroendeingivande och proffsiga. Smärtnivån under ingreppet var inte alls farlig, fick lokalbedövning och lugnande/smärtstillande. Det gjorde lite ont under läkningen (1-2 veckor) och jag fick blåmärken, men det är ändå imponerande hur snabbt och lättsamt återhämtningen gick. Och jag är SÅ NÖJD med resultatet! Särskilt armarna är så himla fina nu, jag trodde aldrig jag skulle...

Elin E
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Jag gjorde en brazilian butt lift hos Devita och blev så nöjd! Proffesionellt bemötande, underbar personal och man kände sig trygg under hela ingreppet. Kände ingen smärta och efter ingreppet kunde jag gå därifrån med en riktigt snygg figur. Resultatet blev superbra och blev så nöjd. Jag tog fett från både kärlekshandtagen och låren, min figur och min rumpa har blivit 10 av 10 👍🏼 Rekommenderar stark!

Sandra U
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Jag har gjort en fettsugning av lår hos devita. Det var under lokalbedövning och på en skala mellan 0-10 så var det en 1, det kändes lite mer på baksida lår men det gick väldigt bra. De är professionella och noga med hygien, snabba att få kontakt med vilket får en att känna trygg. Jag var på jobbet 5 dagar senare med Alvedon bara.

Daniel N
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Jag blev rekommenderad Devita genom en vän. Sedan dess har jag gått till Dorina i flera år. Har provat både fraktitonell laser teknik för att få bort akneärr i ansiktet och har även testat på portömmning med en speciell teknik som används, båda med jättebra resultat. Jag känner mig trygg när jag går till Dorina. Hon är lugn och informerande om alla sina behandlingar. /// Daniel

Marianne D
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Jag har gått hos Devita i många år och gjort flera olika sorters behandlingar som hårborttagning, hydrafacial, fillers, botox och ipl-laser. Jag är mycket nöjd med både bemötande och resultat. Dorina, som driver Devita, är både lyhörd och lätt på handen - när det gäller fillers och botox gör hon hellre för lite än för mycket. Jag har fått bra information före behandling och vilken reaktion som kan komma efteråt. Rena och fräscha lokaler.

Richard L
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Alla drömmer vi om perfektion. Det Dorina skapar är perfektion. Hon är en sann skönhetskonstnär - och som om det inte vore nog så är hon också världens gulligaste person. Här är du i trygga händer.

Fredrik J
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Dorina är bäst i stan helt enkelt. Oslagbart bemötande, och kvalité på allt. Man känner alltid sig välkommen hos Dorina.och i trygga händer. Rekommenderas varmt!

Cecilia L
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Denna klinik är expert inom sitt område!

Arezo-zohre M
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Devita har en väldig välkomnande atmosfär och man blir bra bemött.

Masenz I
Skrev om Devita Medical Beauty Care AB

Jag har varit kund i 10 år och är jätte nöjd!