Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Nacka DI-MA´s Lokalvård

DI-MA´s Lokalvård

Snickarvägen 3, 132 38 Saltsjö-boo — Visa karta

DI-MA's Lokalvård ansvarar för olika typer av lokalvård både i offentlig och privat miljö, bland annat kontorsstädning, trappstädning, golvvård, bygg- och storstädning men även städning i skolor och förskolor. Sedan -06 har vi utökat våra tjänster genom att erbjuda även teknisk förvaltning åt fastighetsägare / bostadsrättsföreningar.
Vår affärsidé och filosofi är att alltid erbjuda prisvärd lokalvård och teknisk förvaltning med väldigt hög kvalitet och samtidigt bibehålla en personlig kontakt med våra kunder.

Läs vad 9 kunder tycker om DI-MA´s Lokalvård

• Lena A
    Lena A skrev om DI-MA´s Lokalvård
    Alltid trevliga
    Inte alltid så bra städat, storstädningen rent dålig
    Lätta att få kontakt med, åtgärdar när man påpekar fel
    För dyr storstädning eftersom inte allt gjordes, i övrigt upplever jag att inte alla timmar används, städningen kan bli mycket bättre, inte bra när det är vikarie
    Lätta att samarbeta med men önskar de hade större önskan att göra ett gott jobb Läs mer
  • Pia D
    Pia D skrev om DI-MA´s Lokalvård
    Har mycket bra erfarenhet av Di-Ma´s Lokalvård. Om vi har synpunkter på något åtgärdas det omedelbart och följs upp av ledningen. Bra utförande, trevligt bemötande och bra pris. Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om DI-MA´s Lokalvård
    Vi trivs utmärkt med Di-mas lokalvård Alltid positivt bemötande, snabb uppföljning.
    Vi är supernöjda Läs mer
  • Rose marie E
    Rose marie E skrev om DI-MA´s Lokalvård
    Bemötandet har alltid varit mycket trevligt och den kontakt jag har på företaget försöker alltid leva upp till våra förväntningar och varit mycket lyhörd till våra synpunkter. Sedan har kvaliteten på städningen inte alltid varit på den nivå vi önskat och förväntat oss. Läs mer
  • anders b
    anders b skrev om DI-MA´s Lokalvård
    Kan också rekommendera detta företag. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om DI-MA´s Lokalvård
    Helt okey, mycket trevlig ledning och städpersonal. Läs mer
  • Rose-Marie E
    Rose-Marie E skrev om DI-MA´s Lokalvård
    Det har slarvats lite med städningen, man inte torkat överallt man ska och soppåsar har glömts att tömmas osv. Men våra synpunkter har alltid åtgärdats snabbt och man har varit mån om att vi skall vara så nöjda som möjligt Läs mer
  • Pia R
    Pia R skrev om DI-MA´s Lokalvård
  • Vanja V
    Vanja V skrev om DI-MA´s Lokalvård
    Fantastiskt företag - genomför ett utmärkt jobb och lyssnar alltid till tips eller kritik. Väl rekommenderat! Läs mer

Bästa lokalvårdarna i Nacka:

Patrik S Patrik S tycker: