Alla kategorier Plåtslagare Dalarna Avesta Dibner AB

Masmästaregatan 8, 774 33 Avesta — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Dibner AB

• Hans I
    Hans I skrev om Dibner AB
    Driver förutom plåt/takjobben uthyrning av förråd i Fors, Avesta kommun.
    Vanligen och vid första kontakt trevliga men inte helt pålitliga. Det trevliga byts till vansinnigt gallskrikande på bebis-nivå då man meddelar om fel i hanteringen.
    En VD som inte är fullt läskunnig, eller ignorerar hela eller delar av meddelanden.

I korthet; Hyrde ett litet förråd, därefter ett till. Det tog en vecka innan man gjorde en enkel montering för hänglås på första förrådet, trots att jag erbjöd mig göra detta själv. Trots grindar så har i vart fall en MC-klubb fullt tillträde. Detta visste jag inte från början.
    Efter att jag meddelat att jag kommer köra transporter till förrådet var och varannan dag tills det är klart.
    Då jag är där med fullastad kombibil är det helt stängt en torsdag och då man får kontakt så ska personal komma efter helgen. Med normal vett skulle man meddelat denna stängning några dagar innan. Man tycks ta noll hänsyn i vissa lägen.
    Ett kontrakt var felräknat och ej undertecknat. Trots e-post om detta så begrep man inget alls. Vid upprepning per telefon dagen efter, så uppstod det ovan nämnda "bebis-skrikandet" i närmare en halv minut. då jag pga detta sade upp förrådet fick man för sig att jag sade upp en annan persons förråd och sakerna där skulle denna firma ta hand om. Jag föreföll inte ens ha tillträde längre.
    Inget gick att reda ut, enkla förslag begreps inte eller ignorerades.
    Först efter varsel ARN-anmälan, ev polis samt info till media, så kom det bekräftelse på att jag hade rätt.
    Snudd på dårskap.

Detta omdöme kan ändras nedåt eller uppåt ett steg beroende på hur de problem de orsakat mig och den sjuka person jag är förvaltare åt, utvecklas.
    Men efter det jag upplevt kan jag aldrig rekommendera detta företag. Läs mer