Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Stockholm Skärholmen Bredäng Din Bil Sverige AB

Din Bil Sverige AB

Hammarby Fabriksväg, 120 30 Stockholm — Visa karta

Liljeholmstorget Galleria, plan 1, 11763, Stockholm
MotorMäklaren
Petra L:
Tillmötesgående och trevlig personal! Bilen såld till önskat pris på endast några dagar. Kan verkligen rekommendera Motormäklaren :)

Försäljare av begagnade bilar nära Din Bil Sverige AB:

Murmästarvägen 37, Skärholmen
Jennie P:
Trevlig personal och bra service!

Murmästarvägen 29, SKÄRHOLMEN
Auktoriserad verkstad och försäljare av Mazda, Fiat, Abarth och Suzuki samt förs... Läs mer ›
Kenneth B:
Mycket trevlig o proffsig personal

Västbergavägen 24, HÄGERSTEN
Gör din nästa bilaffär genom oss på Bilförmedlingen! Välkommen! Läs mer ›
Martin W:
Mycket nöjd med en bra affär.

Vretenborgsvägen 5, Hägersten
Bilenia är din personliga bilmäklare - vi hjälper dig från början till slut! Läs mer ›
Adnan J:
Bilenia sold my car in a very short time with a professionsl attitude. They took care of everything from the very beginning, preparing the c...

Läs vad 4 kunder tycker om Din Bil Sverige AB

• S
    S skrev om Din Bil Sverige AB
    Dålig service hos DIn Bil Sätra, dem blir inte klara med bilen när dem säger att den ska vara klar. Vad som normalt sätt ska ta några timmar att fixa, drar dem ut på några dagar. Jag skulle INTE rekommendera att man går dit. Välj hellre en annan bil verkstad så att ni får er bil fixade i tid. Aldrig mer Din Bil Sätra!
  • Lina O
    Lina O skrev om Din Bil Sverige AB
    Den här sajten är bra. Jag är missnöjd med Din Bil Sverige AB. Din Bil Sverige AB kundservice är skit dålig. Aldrig mera Din Bil Sverige AB.
    S gillar detta
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Din Bil Sverige AB
    Mycket bra service, trevlig personal och faktiskt ganska bra priser nu för tiden.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Din Bil Sverige AB
    Ruskigt uselt företag! En av deras anställda rammade mig nästan när den körde in i en rondell utan hänsyn till företrädesregeln. Fick stå på bromsen och blev nästan påkörd själv bakifrån. Dåligt bemötande från företaget när man kontaktar dem med synpunkt hur de framstår. Bil reg KNN 314

Hammarby Fabriksväg, 120 30 Stockholm