Sätra ,sä,

1.6

5 omdömen om Sätra ,sä,

Peppe S
Skrev om Sätra ,sä,

Ett av sämsta ställen jag varit på. Knappt någon kompetens och kunskap inom området. Alla har varit pizzabagare. Erbjuder att man betala svart för att slippa skatt och garanti. Åk aldrig dit. Snälla åk ej dit med din bil. Om du inte är bilkunnig ta bilen någon annanstans. Om du är bilkunnig kommer du bli chockad!

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1302 omdömen 4.6 av 1302 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

S
Skrev om Sätra ,sä,

Dålig service hos DIn Bil Sätra, dem blir inte klara med bilen när dem säger att den ska vara klar. Vad som normalt sätt ska ta några timmar att fixa, drar dem ut på några dagar. Jag skulle INTE rekommendera att man går dit. Välj hellre en annan bil verkstad så att ni får er bil fixade i tid. Aldrig mer Din Bil Sätra!

Lina O
Skrev om Sätra ,sä,

Den här sajten är bra. Jag är missnöjd med Din Bil Sverige AB. Din Bil Sverige AB kundservice är skit dålig. Aldrig mera Din Bil Sverige AB.

S gillar detta
STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Jakob L
Skrev om Sätra ,sä,

Mycket bra service, trevlig personal och faktiskt ganska bra priser nu för tiden.

Daniel H
Skrev om Sätra ,sä,

Ruskigt uselt företag! En av deras anställda rammade mig nästan när den körde in i en rondell utan hänsyn till företrädesregeln. Fick stå på bromsen och blev nästan påkörd själv bakifrån. Dåligt bemötande från företaget när man kontaktar dem med synpunkt hur de framstår. Bil reg KNN 314

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen