Din Elektriker i Stockholm

Din Elektriker i Stockholm

www.dinelektriker.se
  • BadgeFourYears

Vi på Din Elektriker i Stockholm strävar efter att förknippas med orden kvalitet och omtanke. Vår specialitet är badrumsrenoveringar och felsökning av golvvärmeanläggningar, därför har vi också nära samarbeten med alla hantverkare och yrkesgrupper som behövs för den typen av uppdrag så vi kan sköta hela projektet åt dig. Förutom...

258 omdömen om Din Elektriker i Stockholm

Sedan starten hos Reco 2014

Kerstin F
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Vi hade akuta problem, både vad gäller belysning och en helt annan fråga, En elektriker hörde snabbt av sig och kom så fort en ledig tid fanns. När han kom var han kunnig, ,hjälpsam och helt inriktad på våra problem.. Vi fick direkt besked med vad vad vi kunde göra med belysningen och sedan förklarade han hur vårt andra problem kunde lösas också. I vår erfarenhet en enastående kundorientering. Vi hörde snart av oss och talade om att belysningen fungerade perfekt -varpå han hörde av sig igen med en positiv hälsning....

Anders E
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Jag hade problem med havererad golvvärme i badrummet (el-slingan var trasig). Såg framför mig ett uppbrutet klinkergolv och omfattande renovering. Tack vare en tidningsartikel (https://www.elinstallatoren.se/2020/10/sa-hittar-proffset-fel-i-golvvarmen-utan-att-riva-upp-hela-golvet/) och ett samtal med Anders Eriksson på Din elektriker löstes det hela på ett par timmar och bara två halvplattor uppbrutna klinkerplattor. Otroligt nöjd :-) /Anders

Ann R
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Mycket positivt. snabb återkopling ,flexibel och snabbt åtgärdat efter handläggning av problemet avseende utbyte av induktionsspis som skadats.

Micke A
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Första gången vi gör ett projekt tillsammans och det har funkat bra.

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Det var ett nöje att jobba med er med Micke.

B15 A
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Snabb service, fixat och klart, kunde inte vara bättre!

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack för de fina orden, det värmer. vi försöker ju alltid få till det så det blir bra.

Jan L
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Jag anlitade Din Elektriker för ett mindre jobb. Snabb respons med ett hembesök och några dagar senare utförde Anders och Leif arbetet. Professionellt, snabbt och korrekt. Man kan bara önska att alla hantverkare arbetar efter samma värdegrund. Och dessutom mycket trevliga. /Jan.

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack Jan det var fina ord, kul att ni blev så nöjda.

Sten I
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Bästa grabbarna. Levererar alltid på topp och är dessutom alltid trevliga.

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Stene det är en ära att få vara med och förgylla era lokaler.

Björn J
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Lätt att få kontakt, lätt att avtala tid och rätt utfört arbete. Bra rådgivning

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack Björn kul att du blev nöjd!

Brf Vakteln 7 B
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Snabb och trevlig service. Rekommenderas!

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack för fina ord, service är viktigt för oss.

Måla A
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Snabba svar, smidigt att boka tid och nya belysningen blev ett riktigt lyft i vår lokal. Stort tack!

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack själva kul att kunna höja nivån på belysningen i er lokal.

Eric B
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Anders Eriksson är en riktig hjälte! Golvvärmen i vårt badrum fungerade inte och flera andra elektriker talade om för oss att vi var tvungna att totalrenovera badrummet för att laga golvvärmen. Anders var extremt trevlig och lätt att ha att göra med. Dessutom lyckades han med det som alla andra elektriker sa va omöjligt - nämligen att laga vår golvvärme utan att totalrenovera badrummet. Vi är väldigt nöjda med Anders insats och rekommenderar Din elektriker i Stockholm starkt.

Tack för de fina orden Eric. Bara glad att kunna hjälpa till. /Anders

Pernilla R
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Jag anlitar alltid Din Elektriker om jag har eljobb. Det som utmärker dem är ett mycket trevligt bemötande och ett jättefint slutresultat. Allt de gör är genomtänkt

Tack Pernilla för de fina orden. Du är alltid välkommen tillbaka. /Anders

Thomas H
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Snabba trevliga och gjorde ett mycket bra jobb.kämpade med myndighet och gav inte upp jag är mycket nöjd.

Glad att höra det Thomas!! /Anders

Hans O
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Rutinerad, kunnig och snabb, rekommenderas varmt.

Tack Hans, glad att du blev nöjd. /Anders

Niclas F
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Helt perfekt trevlig och kunnig.

Tack Niclas, bra att du blev nöjd. /Anders

?
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Grym kompetens och alltid lätta att ha och göra med Snyggt blir det också

Roligt att du blev nöjd. Det värmer! /Anders

David S
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. De kom på utsatt tid och utförde jobbet effektivt och snyggt.

Kul att du var nöjd David. /Anders

Lisa H
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

TACK! Anders för att du räddade upp min mentala hälsa! Jag letade upp dig i ett hysteriskt tillstånd online, gick efter reco-bedömningar och hoppades på det bästa när jag tog kontakt med dig. Jag tänker att det är så svårt att hitta pålitliga hantverkare idag, alltid lika oroligt, är de seriösa? Det blev en pangträff direkt! Så fantastiskt bra! Du tog mig på allvar och t o m lugnade mig med lite skratt.. Du kom snabbt för en bedömning för du förstod min grava ångest, magiskt! Två fantastiska kollegor till dig kom sen...

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack Lisa nu rodnar vi lite här, det är ju alltid kul att kunna hjälpa till, och ja jag hörde allt din desperation! kul att du blev så nöjd och tack för de fina orden:

Daniel S
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Fantastiskt bra bemötande, snabba svar, tydlig kommunikation och med trevlig ton rakt igenom. Då jag blivit rekommenderad företaget var förväntningarna höga och de levde absolut upp till dem. Arbetet gällde omtrådning/ominstallation av el i radhus inkl byte av elcentral. Jag fick bra rekommendationer och förslag angående vad som behövde/inte behövde göras. Arbetet förflöt bra och under utlovad tid. De lämnade efter sig en snygg installation och dessutom väldigt välstädat och snyggt efter sig. Jag kan verkligen rekommendera...

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack Daniel det var fina ord som värmer, kul att vi levde upp till förväntningarna.

Cesare P
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Easy fast gentle : highly recommended!

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Thank you very much! glad to be of service.

Konsultbingo A
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Trevliga proffsiga elektriker. Alltid snabb service till rimliga priser.

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack så mycket , kul att vi kan hjälpa till när det behövs

Johanna R
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Snabbt och proffsigt bemötande.

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tusen tack för de fina orden! Välkommen tillbaka!

First-Name L
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Bra och reko hantverkare. Drog el i lägenhet. Inga konstigheter. Kan rekommenderas.

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack, det uppskattar vi att höra! Välkommen åter!

Mats Å
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Det var precis lika bra som de två tidigare gångerna vi haft kontakt med Anders.

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack Mats! Roligt att höra. Det är bara att återkomma.

Richard F
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Trevlig, snabb återkoppling. Fick hjälp med felsökning samt lagning av markvärmekabel.

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Kul att höra Richard. Vi försöker!!

Aleksander L
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Kom på utsatt tid och gjorde jobbet. Lätt att kommunicera med.

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack Aleksander, hoppas du var nöjd!

Emma K
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Alltid proffsiga och kunniga. Jag är jättenöjd, kunde få hjälp fort och bra.

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack Emma! Vi hoppas du var nöjd.

Anna E
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Bra och snabb service. Trevligt folk!

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Kul att höra Anna! Och kul att du var nöjd.

Andreas Mikael S
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Har använt Din Elektriker till elrenovering/skifta ut gamla ledningar till nya i villa samt haft de inne för mindre kompletteringar. Snabba, otroligt trevliga, kommer med egna förslag på bra lösningar och kostnadsbesparingar. Kommer definitivt använda de till våra framtida eljobb och kan garanterat rekommendera de.

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tusen tack Andreas! Det värmer att höra. Det är bara att återkomma.

Gunilla A
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Hjälpsam och löste våra problem med kontaktbyte och att flytta kontakter.

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Kul att vi kunde hjälpa till Gunilla!

Zaid A
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Bra, snabbt, det var trasigt golvvärme som kunna fixa så enkel 🙏

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack för de fina orden Zaid! Kul att du var nöjd.

Jonas Mikael L
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Som alltid en snabb och proffsig service!

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack Jonas! Du är välkommen åter när som.

Ronny N

Många stora apparater. Proffsigt, snabbt - och dyrt

Svar från Din Elektriker i Stockholm

De stora apparaterna är tyvärr inte gratis. Kul att du var nöjd Ronny!

Martin L
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Seriös & kunnig. Kunde rycka ut med kort varsel.

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Kul, tack! Vi gör så gott vi kan.

Björn O
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Bra och vänligt bemötande, att den uppkomna skadan kunde lokaliseras under kakelgolvet. Elektrikern kom snabbt och skadan kunde hittas och repareras och endast en kakelplatta behövdes plockas bort som sedan kunde återanvändas. En trevlig och professionell hantverkare som lämnade badrummet nystädat och med fungerande golvvärme. En duktig hantverkare som vi gladeligen kan rekommendera .🤗

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack Björn! Roligt att höra att du var nöjd.

Sven-gunnar K
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Utfört ett utmärkt jobb. Håller tider och överenskommelser.

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack för de fina orden Sven-Gunnar.

Annelie E
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Jättenöjd! Fick hjälp med köksinstallation. Bra och snabb respons. Trevlig, proffsig och snabb. Kommer absolut kontakta dem igen.

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack Annelie, du är så välkommen åter!

Moa C
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Väldigt kunniga och professionella och dessutom mycket trevliga. Har anlitat dem två gånger för olika jobb och rekommenderar dem starkt.

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack för de fina orden Moa! Det är bara att ringa så kommer vi.

Josefine K
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Mycket proffsiga, snabba och alltid trevligt bemötande! Bästa elektrikerna i stan! Känns alltid tryggt och rekommenderas varmt.

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack Josefine för de fina orden!

Andrea B
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

När vi väl hittade en elektriker som vi känner att vi kan lita på så har vi fortsatt att anlita Din elektriker i stockholm till både små och stora el arbeten i vårt hur från 70-talet. Senast trådade vi om all el i huset. Snabb respons med offert. Offerten var tydlig. Jobbet utfördes av två mycket kompetenta och trevliga killar som jobbade proffsigt och metodiskt. Jobbet utfördes snabbare än offerten sa så det blev billigare. De är punktliga och om jobbet tar kortare tid så blir priset därefter. Kommer alltid med bra tips...

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack Andrea, vad roligt att höra att du är så nöjd. Du är alltid välkommen tillbaka.

Justin St Clair M
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Anders och hans team är extremt proffsigt. Dem håller tider och plan enl ök. Har jobbat med dem i över 20 år båda i privata hemmet och arbetsmiljön. Rekommenderas !

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack Justin! Väldigt roliga att höra att du är så nöjd.

Lisa B
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Väldigt trevliga & mycket kunniga. Jag fick ett verkligt proffesionellt bemötande. Här smackades prylarna inte bara på plats hur som helst. Utan det var hela tiden en informativ dialog om var, hur & varför. Snabba, skickliga & roliga så högsta betyg till detta företag. Jag rekommenderar dom varmt.

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack Lisa!! Känns fint att få högsta betyg.

Dag T
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Trevligt bemötande, snabb och kunnig åtgärd av problemet!

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack Dag! Välkommen åter vid behov.

Roger A
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

En kunnig elektriker som håller det han lovar. Rekommenderas!

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack Roger - det är lite av vårt motto.

Leena H
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Jag är jättenöjd med elektriker Anders, ger bra råd, proffsig och jättetrevlig.

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack Leena, det var fina ord!!

Anna-Carin C
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Snabb kontakt, enkel kommunikation. Proffsigt och estetiskt utförande. Flexibilitet, kom tillbaka en annan dag för att slutföra när annan yrkesgrupp behövde slutföra sitt jobb först.

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack Anna-Carin, roligt att du blev nöjd.

Jens H
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Lysande! I alla dess bemärkelser.

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Bra där! Tack Jens och kul att du blev nöjd.

Jan O
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Mycket tillmötesgående, trevliga Proffsigt utföer arbete. Har haft dem för allehanda eljobb tidigare. Alltid varit mycket nöjd och hade därför höga förväntningar som också infriades. Mycket bra och proffsigt geomförd installation av belysning och vägguttag i köket.

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Roligt att du blev nöjd denna gång också Jan!

Anders H
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Mycket bra utfört arbete som vanligt!

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack Anders, det är det vi strävar efter!

Zarina V
Skrev om Din Elektriker i Stockholm

Bästa servicen, genomförandet, tillmötesgåendet, rådgivningen, designtipsen och till sist priset! Vad mer kan man begära av någon hantverkare? Jag har använt Din Elektrikers tjänster både för mitt företag och privat och skulle rekommendera firman när som helst och till vem som helst. De är bäst!

Svar från Din Elektriker i Stockholm

Tack för de fina orden Zarina. Roligt att du är nöjd.