Din Expressflytt i Göteborg

Din Expressflytt i Göteborg

Ring 073-536 51 44 dinexpressflytt.se

Välkommen till Din Expressflytt & Magasinering! Vi är din pålitliga flyttfirma i Göteborg. Med över 75 000 flyttar i bagaget ser vi till att dina ägodelar byter plats på ett tryggt och säkert vis. Vi utför våra flyttjänster för dig oavsett privatperson eller företag. Ska du flytta till ditt nya drömboende? Eller är det dags...

36 omdömen om Din Expressflytt i Göteborg

Andrew Robin F
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Fick bekräftelse på mail att de skulle flytta åt oss torsdagen den 2 juli kl.09.00 men de dök inte upp. De har inte heller svarat på varken mail, sms, telefon eller facebook. Satte mig i skiten rejält men som tur var fick jag tag på en annan flyttfirma som kunde hjälpa mig. Riktigt uselt beteende,

Guldhedens Flyttexpress AB
4.8/5 i betyg av 706 omdömen 4.8 av 706 omdömen

Vi fick så sjukt bra service från killarna som va hos oss och flyttade vårt hem. Super duktiga , erfarna killar så trevliga och trygga. In

Elfriede P Elfriede P
Stefan J

Uppdraget utfördes enligt överenskommelse. Tack

Oscar C
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Trevliga och proffsiga! Jätte nöjd med flyttstädningen!

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej Oscar! kul att du blev nöjd!

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Brian K

Trevliga, snabba, billiga. Rekommenderas

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej Brian! Kul att du blev nöjd, hoppas verkligen det gick bra med allt nytt! Vi hoppas få träffa dig vid nästa flytt. ha en fin dag!

SARA G
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Punktliga, bra pris och trevligt bemötande. Fick snabb hjälp med att flytta ett större bortforslings uppdrag. Även fin hjälp att flytta skrivbord mellan olika rum. Rekommenderas!

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej Sara! Tackar så mycket för att du tog dig tiden att rekommendera oss! Ha en bra dag

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 119 omdömen 4.8 av 119 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

EVELINA H
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Snabb och trevlig service. De kom enligt utsatt tid och löste min flytt snabbt och lätt.

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej Evelina! Vi på Din Expressflytt uppskattar verkligen den tid du tagit dig för att recensera oss. Mvh

JONATHAN A
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Allting gick perfekt. Väldigt prisvärt och flyttaren var professionell och trevlig. Väldigt bra bemötande även på telefon och det gick väldigt smidigt att boka tid trots att jag ringde med kort varsel. Rekommenderas starkt.

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej Jonathan! Tack för att du tog dig tiden att recensera oss. Vi på Din Expressflytt i Göteborg jobbar ständigt med förbättring och utveckling, därför är din åsikt viktig för oss Mvh

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

SARA P
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Snabbt och smidigt, vänligt bemötande.

Hej Sara! Vi på Din Expressflytt tackar dig för ett gott samarbete! Mvh

Per Fredrik K
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

En snabb och smidig flytt till ett konkurrenskraftigt pris. Imponerad av flyttarnas höga tempo. Mycket nöjd!

Hej Per Toppen kul att du blev nöjd! mvh

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Nina F
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Bra firma. Fint bemötande både på telefon och av killarna som var här. Snabbt och effektivt.

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej Nina Tack att du tog dig tiden för att rekommendera oss. mvh

Daniel Darko R
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Mycket smidig, professionell, snabb och prisvärd service. Rekommenderas varmt.

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej Daniel! tack för att du tog dig tid att recensera oss på reco, och tack för ett gott samarbete. mvh Din expressflytt

ANNA L
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Jag är jätte nöjd, det var ett 2 mannajobb o pga av sjukdom så blev det bara en kille. Han jobbade på i kylan o stuvade undan allt! Trodde inte att det skulle räcka med en bil men det gjorde det.

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej Anna! Tack för ditt förstående, och va bra att du blev så nöjd Mvh Din expressflytt

MOHAMAD OMAR E
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Grym personal! snabba, trevliga. Kommer anlita dem igen

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej mohamad! Tack för att du rekommenderar våra flytt tjänster, vi gör vårat yttersta för att våra kunder skall bli nöjda mvh Din expressflytt

VICTOR H
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Snabb,effektiv och väldig trevlig och professionell personal. Utan tvekan värda varenda krona.

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej Victor! Vad glada vi blir att du tycker så om oss! Du är välkommen att beställa fler tjänster när behovet finns mvh Din expressflytt

MARIE H
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Bästa firma ever... Trevliga och noggrannhet killar trevliga tänker anlita dessa i alltcsom behövs

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej Marie! Tack för att du underlättade Röjningen för oss, och tog dig tiden att recensera oss. mvh Din expressflytt

Malin H
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Bra pris trevliga killar vi var nöjda

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej Malin! Tackar för att ni tog er tiden för att rekommendera oss. mvh Din expressflytt

Marcus D
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Ett toppenföretag när det gäller flyttjänster ! Varsam hantering. Kom på avtalad tid. Aktsam om möbler med inplastningen. Kan varmt rekommenderas. Just prissättning. De kan verkligen sin sak.

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Tjena Marcus! Vi jobbar ständigt med att förbättra och utveckla vår personal inom service. för att våra kunder alltid ska vara nöjda. Tackar för ett gått samarbete! mvh Din expressflytt

Anneli H
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Mycket trevliga, noggranna och snabba. Kommer anlita dom igen.

Hej Anneli! Toppen! Du är välkommen att höra av dig! mvh Din expressflytt

Homan
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Seriösa och snabba flyttgubbar ! Rekommenderas starkt .

Hej Homan! Vi tackar dig för att du rekommenderar oss mvh Din expressflytt

Candel W
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Då min första flyttfirma avbokade samma dag som flytten. Ringde då i panik runt och Expressflytt tog sin an uppdraget bara fyra timmar senare. De bar sedan trevliga och snabba. Enda minus är att en del av mina växter blev rejält tilltufsade. Ska däremot tilläggas att dom var dels många och några riktigt stora.

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej Candel! Vi gör alltid vårt bästa för att stå upp till kundens förväntningar. synd att det blev så med växterna, vi gör vårt yttersta för att alltid vara varsamma om möbler, växter, elektroniker och allt som behöver förflyttas. Självklart kan det inte alltid vara perfekt, men alltid finns det något att förbättra tack för att du tog dig tid att rekommendera oss mvh Din expressflytt

Zanel H
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Trevligt bemötande, jättefint jobb. Utmärkt företag som jag alltid kommer att rekommendera om flyttfirmor förs på tal! Bra priser också, billigt.

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej Zanel! Roligt att höra, du är välkommen att höra av dig. mvh Din expressflytt

Samntha A
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Alan är bäst , vänlig och snabb ger bästa service med flytt även han har monterat min möbler. Jag värmt rekomerndera er som behöver hjälp med att flytta.

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej Samntha! Ett stort tack till att du tog dig tiden till att recensera oss, det glädjer oss! mvh Din expressflytt

Enskido B
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Vi var nöjda med båda flytt och städ .

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej Enskido! Vad bra att ni blev nöjda med både städ och flytt! tack att du tog dig tiden för att rekommendera oss mvh Din expressflytt

Maria B
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Punktliga och snabba. Bra och tydlig kommunikation innan.

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej Maria! Tack att du tog dig tiden att recensera oss, det glädjer oss! mvh Din expressflytt

Meral C
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Mina vänner och kollegor som har rekommenderat mig , jag var jätte och kan rekommendera till alla för jag fick exakt som jag har förväntat mig till och mer tusen tack igen Ni är bäst 👏👏👏👏

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej Meral! Skönt att höra att du är nöjd, vi tackar dig för ett bra samarbete. Varmt välkommen att höra av dig! mvh Din expressflytt

Andreas H
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Min dotter & jag är mycket nöjda med denna flyttfirma. Super duktiga & flitiga killar! Kan verkligen rekommenderas.

Hej Andreas! Vi tackar er! mvh Din expressflytt

Ali J
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Tack för en trevlig flytt! Allt gick väldigt smärtfritt trotts att det regnade så höll pojkarna humöret uppe. Tvekar inte på att använda er igen för min nästa flytt! REKOMMENDERAS!

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej Ali! Ett stort tack till dig! du är varmt välkommen att höra av dig. mvh Din expressflytt

Jenny K
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Är mycket nöjd. Rekommenderar företaget vidare till vänner och bekanta

Hej jenny! Vi tackar för det! mvh Din expressflytt

Michel F
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Tack för all hjälp och ert fina stöd när vi behövde akut hjälp med flytten

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej Michel! Vi finns när vi behövs! vårt mål är att kunna erbjuda service med kvalitet till ett bra rimligt pris. tack för att du tog dig tiden att rekommendera oss mvh Din expressflytt

Annika Helen C
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Lita inte på rekommendationerna!!! Mig har han blåst och orsakat massor problem då de inte dök upp när de skulle inte hade bra redskap och inte kunde utföra det som de lovat!!!

Marie L
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Dom va mycket bra och trevliga

Hej Marie! Tack för att du tycker så om oss! mvh Din expressflytt

Nina A
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Trevliga killar. Tydlig offert som höll pris som lämnats. Vi rekommenderar gärna dessa flyttfirma

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej Nina! Tack för att du rekommenderar oss. Vi håller det vi lovat, inga dolda avgifter mvh Din expressflytt

Jean Paul N
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

I highly recommend the service of this company as the best I ever received. People are very professional and handle stuff with care. Thumb up!!!

Hii Jean! Thank you! mvh Din expressflytt

Tor P
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Flyttfirma som jag kan verkligen rekommendera. Bästa skulle det var mer stjärnor skulle ge mer . Tack för en sån service

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej Tor! Tack Tack! det glädjer oss att du blev nöjd med flytten. mvh Din expressflytt

Emil l
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Vi flyttade ut, magasinerade och flyttade in med Din Expressflytt och är helnöjda. De kom i tid, ringde när de var på väg och alla våra tillhörigheter var hela och fina. Vi fick också bra tips på hur vi bäst packar, samt gott om emballage för våra tillhörigheter, stort som smått. Vi var på kontoret flera gånger och hämtade lådor och vi fick god hjälp genom hela processen, både på plats och i telefon. Även efter flytten har de varit mycket lyhörda och hjälpsamma.

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej Emil! Kul att höra att ni blev så nöjda. Vi försöker alltid vara tillgängliga för våra kunder då vi vet att en flytt kan vara svår att hantera ensam. vi önskar dig all lycka! mvh Din expressflytt

Martina R
Skrev om Din Expressflytt i Göteborg

Grymt nöjd. Två trevliga och otroligt snabba men varsamma killar. Tack Fredrik och Marko för hjälpen! Rekommenderas mycket varmt av en mycket nöjd kund! ☺️

Svar från Din Expressflytt i Göteborg

Hej Martin! Tack för att vi fick vara en del av er flytt och vi tackar för att ni rekommenderar oss. mvh Din expressflytt