Din körskola

Din körskola

dinkorskola.se
  • BadgeEightYears

Välkommen till Din Körskola 🚘 Vi finns på 3 platser i Stockholm i Huddinge (Flemmingsberg), Nacka (Sickla), Botkyrka (Hallunda). Går du och funderar på att ta steget till ett friare liv med körkort. Trött på att be vännerna om skjuts eller behöver du kanske körkort för jobbet eller friheten du vill ha? Vi på Din Körskola...

625 omdömen om Din körskola

Sedan starten hos Reco 2019

Amarilda K
Skrev om Din körskola

Att välja ’ Din körskola’ är något jag är så nöjd och glad över! Jag har under hela tiden känt mig så trygg och säker med att få lära mig att köra med Malin & Johan. Förutom deras bra sätt med att lära ut så har man även extremt roligt med dem! Inte en enda körlektion har varit tråkig. Man märker som elev att de verkligen vill att man lyckas och lägger ner så mycket tid och energi på att hjälpa elever så mycket som möjligt. Är supertacksam över all den hjälp jag har fått!" Om du vill ha en trafiklärare som är både trevlig och noggrann, är DIN KÖRSKOLA det bästa alternativet. // Amarilda K.

Svar från Din körskola

Tack för den fina recensionen 🚘 Bamsekramar från oss alla på Din Körskola önskar dig lycka till och kör försiktigt 🤗

Milena T
Skrev om Din körskola

Rekommenderar!!!! Världens härligaste körskola. Tog manuellt körkort idag med hjälp av Dinkörskola. Lärarna är pedagogiska, tålmodiga och vill verkligen det bästa för dig!

Svar från Din körskola

Grymt jobbat Stort grattis till körkortet Bamsekramar från oss alla på Din Körskola I Flemingberg 🚘

Dariusz W

,...............................

First-Name L
Skrev om Din körskola

Klarade allt på första försöket, väldigt smidig utbildning! Rekommenderar körskolan starkt!

Ammi H
Skrev om Din körskola

Rimliga priser för körlektioner, fantastiska lärare som hjälper en finslipa sina körkunskaper!

Svar från Din körskola

Tack för att du valde oss på Din Körskola I Flemingberg 😊 Stort Grattis till körkortet 🚘

Anna S
Skrev om Din körskola

Har bara gott att säga - jag körde med flera lärare pga mitt jobbschema och är så nöjd med mina lektioner, främst med Beatrice, Yacoub och Dragitsa. Jag kände verkligen att de ville mitt bästa och att jag skulle bli en bra förare - jag fick hela tiden tydlig feedback vilket nu gör att jag inte bara har körkort utan känner mig trygg bakom ratten. De är dessutom väldigt härliga personer. :)

Svar från Din körskola

Tack för den trevliga o fina recensionen 😊 Vi önskar dig lycka till och ett Stort Grattis till det efterlängtade körkortet 🚘 Bamsekramar från oss alla på Din Körskola 👍

Lukas M
Skrev om Din körskola

Överkomliga priser, bra möjligheter att boka online, trevlig personal och det finns en körlärare till alla. Mycket nöjd nu när allt äntligen är klart!

Svar från Din körskola

Tackar för denna fina recension 😊 Stort Grattis till körkortet önskar vi på Din Körskola 🚘

Dijle C
Skrev om Din körskola

Den här körskolan är fantastiska för de som vill ha verkligen körkortet. Lärarna är fantastiska, hjälpsamma och engagerade. Här känner man sig trygg och hemma. Tack för allt :)

Tack för recensionen 😊 Önskar dig lycka till med körkortet och kör försiktigt 🚘

Adam R
Skrev om Din körskola

Den här körskolan är verkligen fantastisk! Alla anställda är väldigt trevliga, pedagogiska och kompetenta. Kunde inte rekommendera mer!! Vill du ha körkort är det hit du ska vända dig. Jag tog körkortet på en månad!

Jan-Erik T
Skrev om Din körskola

Oerhört bra körskola med duktig personal som är stöttande och pushar en i rätt riktning hela tiden! Rekommenderar körskolan för dig, dina barn och barnbarn! Ps. Sussi är guld!

Veronica A
Skrev om Din körskola

Bästa körskolan verkligen mån om sina kunder ger tid och stöd så mycket man behöver har uppkörningen på måndag den 15 maj och jag klarade mitt körkort tack Sussi du är underbar 🥰 och körskolan är verkligen bäst❤️

Tackar för den fina recensionen 😊 Bamsekramar från oss alla 🚘

Lina O
Skrev om Din körskola

Får man lära sig rätt, blir vägen till körkortet väldigt lätt, och det är något jag fick erfara när jag bokade upp ett intensivpaket på 13 lektioner. Upplevde lektionerna väldigt individanpassad med fokus på det jag behövde lära mig och träna på istället för att känna sig som en i mängden med en otroligt lyhörd trafiklärare som även boostade mitt självförtroende. Fantastiskt upplevelse och alla jag mött har varit trevliga och öppna, men nu är resan på körskolan slut. Tack för allt!

Svar från Din körskola

Tackar för recensionen 😊 Vi är superglada att allt har varit toppen 🚘 Grymt jobbat o Stort Grattis till körkortet 🤗

Linnea Kristina L
Skrev om Din körskola

Fick ett paket med 10 körlektioner, ink. riskettan och risktvåan. Mycket bra lärare, fint bemött, trevliga och fick lätt tid. Tack vare dom klarade jag både min teori och uppkörning på första försöket:)

Tackar för recensionen 😊 Stort Grattis till körkortet grymt jobbat 🚘

ISAK K
Skrev om Din körskola

Mycket bra lärare! Bästa körskolan! :)

Svar från Din körskola

Tackar för recensionen 😊 Vi på Din Körskola önskar dig lycka till och kör försiktigt 🚘

SANNA Ö
Skrev om Din körskola

Bra körskola med underbara lärarer.

Svar från Din körskola

Tackar för recensionen 😊 Vi på Din Körskola I Flemingberg önskar dig lycka till och kör försiktigt 🚘

ZARAH I
Skrev om Din körskola

Bra proffesionell personal. Rekommenderar denna starkt.

Svar från Din körskola

Tackar för denna fina recension 😊 Vi på Din Körskola önskar dig lycka till och kör försiktigt 🚘

ABLA NEVAME EDZENUNYE E

Din Körskola är för dig som vill lära dig rätt att köra bil säkert. Du får hjälp med planeringen från start till slut och de bästa lärarna som stödjer till sistaminuten. Tack för att ni hjälpte mig ta äntligen körkortet

Svar från Din körskola

Stort Grattis till körkortet 😊 Vi på Din Körskola önskar dig all lycka och kör försiktigt 🚘

SIPAN A
Skrev om Din körskola

Professionella och pedagogiska lärare. Klarade båda proverna på första försöket. Rekommenderar starkt!

Svar från Din körskola

Tackar för recensionen 😊 Grymt jobbat med teoriprovet på första och uppkörningen på första försöket Bamsekramar från oss alla på Din Körskola I Flemingberg

MD ABU NOMAN S

Din körskola är bast. Specialt bäst är lärare Erik

Tackar för recensionen 🤗 Stort Grattis 👍

DENIZ K
Skrev om Din körskola

Mkt bra bra service bra upplärning

Tack för omdömet 😊 Grymt jobbat Stort grattis till körkortet 🚘

Mohamed A
Skrev om Din körskola

Den bästa skolan, jag lärde mig för mycket och bli gödkänd efter första prov, stort tack till Erik min lärare.

Svar från Din körskola

Tack för denna fina recension 😊 Bamsekramar från oss alla på Din Körskola I Flemingberg 👍

PENNUENG S
Skrev om Din körskola

Jätte bra körskola och lärare. Klarade min uppkörning på första försök Jag rekommendera Erik, ändå är alla lärare jätte kunniga, snäll och trevliga

Tack för recensionen 😊 Vi önskar dig lycka till och kör försiktigt 🚘

Ahmet T

Rekommenderar starkt!!!!!!!!!!!!

Tackar för recensionen 👍 Grymt jobbat Stort grattis 🚘

Gabriella H
Skrev om Din körskola

Underbar personal som är jätte hjälpsamma man känner sig så välkommen när man kommer hit fick så bra hjälp med min körning klarade min uppkörning på första försöket

Svar från Din körskola

Tack för denna fina recensionen 🤗 Grymt jobbat Stort grattis till körkortet önskar vi på Din Körskola I Flemingberg 👍

BELLA L
Skrev om Din körskola

Fantastisk körskola med professionella trafiklärare✨ Framförallt Erik💫 Han är en underbar lärare. Rekommenderas varmt!

Veronica A och BELLA L gillar detta
Svar från Din körskola

Tackar för denna fina recensionen 🤗 Bamsekramar från oss alla på Din Körskola I Flemingberg 🚘

AGYAD A
Skrev om Din körskola

Jag rekommenderar er på denna skolan, den är jätte bra skolan och jätte bra lärare som kämpar med och lära dig på bästa sätt.

Svar från Din körskola

Stort Grattis till körkortet 🤗 Vi på Din Körskola I Flemingberg önskar dig lycka till och kör försiktigt 🚘

BEHIYE Y
Skrev om Din körskola

Rekommendera Dinkörskola i flemingsberg och läraren Johan starkt!! Gav ut lärorika, pedagogiska lektioner! Bästa körskolan helt enkelt! Johan hjälpte mig och stöttade mig hela vägen till ett körkort i handen. En skola som vill vill sina elever gott.

Svar från Din körskola

Tack Behiye 🤗 Skönt att det gick vägen efter all kämpande Grymt jobbat 🚘 Bamsekramar från oss alla på Din Körskola I Flemingberg 🚦

MICHAIL S
Skrev om Din körskola

Väldigt trevliga och förståelse lärare . Tog uppkörningen på första försök . Prioriterar dig till att ta körkortet . Rekommenderar de väldigt starkt !

Svar från Din körskola

Tack för den fina recensionen 🤗 Vi önskar på Din Körskola I Flemingberg önskar dig lycka till och kör försiktigt 🚘

JONAS A
Skrev om Din körskola

Grym personal som verkligen gick extra milen! Speciellt för en glömsk snubbe som mig själv

Svar från Din körskola

Tack för den fina recensionen 🤗 Grymt jobbat Jonas Bamsekramar från oss alla I Flemingberg 🚘

L N N
Skrev om Din körskola

I took lessons with Din Körskola in Flemingsberg. Very friendly and professional staff. They have a very good lesson plan and worked with me including getting my feedback continuously. They speak good English as well. Since I don't speak fluent Swedish, this was a huge advantage for me. Provided valid and important feedback throughout the lessons so that I can improve quickly. Also had a really good time when driving during the lessons. I got my license the day before yesterday on my 1st attempt. Special thank goes to Beatrice and Erik. I would totally recommend them.

Svar från Din körskola

Thank you for this evalution! You have shown great potenial. We from Din Körskola in Flemingberg gratulates you on your drivers license and wish you all best of luck in the future!

MATTIAS Ö
Skrev om Din körskola

Jag hade kunnat skriva hur mycket beröm som helst om att detta är en körskola med professionella, snälla, pedagogiska, kunniga och på alla sätt bra lärare, men det jag själv haft mest svårt med och även fått allra störst hjälp med är självförtroendet och tryggheten i att lita på min förmåga. Det krävs en alldeles speciell sorts skicklighet i att möta andra människor för att lyckas med det. Stort, varmt tack till Susanne och hennes kollegor som gjorde det möjligt för mig att klara både teori och uppkörning på första försöket!

Svar från Din körskola

Tack Mattias 🤗 Grymt jobbat o tackar för den fina recensionen. Vi på Din Körskola I Flemingberg önskar dig lycka till och kör försiktigt 🚘

MEHDI R
Skrev om Din körskola

Väldigt bra skola, pedagogiska lärare och lärorika lektioner. Snälla och hjälpsamma. Väldigt bra skola

Svar från Din körskola

Tack för denna fina recessionen 🤗 Vi önskar dig lycka till och kör försiktigt Bamsekramar från oss alla 🚘

LOVE L
Skrev om Din körskola

Väldigt trevlig personal men framförallt kunniga körlärare. Klarade uppkörningen och teoriprovet på första försöket.

Svar från Din körskola

Tack love🤗 Tackar för det goda omdömet trevligt att ha dig som elev på körskolan👍 Grymt jobbat 🚘 Bamsekramar från oss alla på Din Körskola I Flemingberg 🤗

Victoria Elisabeth W

Underbar personal och bra bemötande. Bra bilar och informativa körlektioner :)

Svar från Din körskola

Tack Victoria 🤗 Grymt jobbat både teoriprovet och uppkörningen 🚘 Bamsekramar från oss alla på Din Körskola I Flemingberg

LEANDRA C
Skrev om Din körskola

Är en otroligt bra körskola!!! Tog mitt körkort på första försöket, fick tillräcklig med information inför risk 1:an, risk 2:an, teorin och körprovet. Alla är jätte trevliga där och otroligt duktiga och väldigt bra utbildade lärare!!!

LEANDRA C gillar detta
Svar från Din körskola

Tack Leandra 🤗 Du har kämpat och det gav resultat grymt jobbat 👍 Bamsekramar från oss alla på Din Körskola I Flemingberg

Hanna Marie B
Skrev om Din körskola

Kan verkligen varmt rekommendera denna körskola! Lärarnas mål är att varje elev ska gå därifrån med ett körkort och det känns när man som elev kommer dit. Stort Tack till Kassandra, för all hjälp med planering/bokning och stort Tack till Johan, Erik, Dragica och Bea!

Tack Hanna 🤗 Grymt jobbat 👍 Bamsekramar från oss alla i Flemingberg 🚘

Hussein Omar E
Skrev om Din körskola

Professionella och pedagogiska. Ett suveränt val av trafikskola.

Tack Hussein 🤗 Stort Grattis Bamsekramar från oss alla på Din Körskola 🚘

ULUGBEK S
Skrev om Din körskola

En otrolig körskola med mycket engagemang och fokus från lärarna samt så är de mycket trevliga och strävar att varje elev klarar sig. Så jag vill tacka Din Körskola och speciellt tack till Beatrice för allt hon har lärt mig.

Svar från Din körskola

Tack Ulugbeck🤗 Grymt jobbat på första försöket klarade du teoriprovet & Uppkörningen 🚘 Vi på Din Körskola I Flemingberg önskar dig lycka till och kör försiktigt

JIMMY M

JIMMY M gillar detta
Svar från Din körskola

Tack Jimmy 🤗 Bra kämpat 🚘 Bamsekramar från oss alla på Din Körskola I Flemingberg

EURIDICE NZELO T
Skrev om Din körskola

Jag vill bara säga tack på min körskolan för att jag fick den hjälp som är bra tills att nu har jag min körkort , och jag rekommadera till er alla att komma också på dinkörskolan i flemingsberg tack till alla mina lärare .

Svar från Din körskola

Tack 🤗 Bamsekramar från oss alla på Din Körskola I Flemingberg önskar dig lycka till

BINEL NABEEL P
Skrev om Din körskola

Bästa trafikskola med dem bästa lärarna. Lärde mig manuell från grunden med trafikskolan. Lärarna är väldigt pedagogiska, rättvisa och har en extrem tillit i eleverna. 10/10

Svar från Din körskola

Tack Binel🤗 Vi önskar dig lycka till med plugget och körningen. Bamsekramar från oss alla på Din Körskola I Flemingberg 🎉

FHMI A
Skrev om Din körskola

Jätte bra skola , bästa lärare Tackar Kassandra för all hjälp och alla trafiklärare

Tack Fhmi 🤗 Vi önskar dig lycka till och kör försiktigt 🚘

SION V
Skrev om Din körskola

Så nöjd över denna körskola. Alla har varit stöttande och hjälpt mig enda från början tills jag fick mitt körkort. Recommend recommend verkligen!

Svar från Din körskola

Tack Sion🤗 Skönt att det gick bra grymt jobbat 🚘 Vi på Din Körskola I Flemingberg önskar dig lycka till och kör försiktigt🚦

André K
Skrev om Din körskola

Bästa trafikskolan, hjälpte mig med allting och fick den bästa vägledningen till körkortet. Körlärarna i denna trafikskola hjälper dig med vad du exakt behöver, jättesnälla och jätte omtänksamma. Skulle 110% rekommendera denna trafikskola till alla som behöver hjälp med körning och körkort.

Svar från Din körskola

Tack för recensionen 😊 Vi på Din Körskola önskar dig Stort Grattis till körkortet och kör försiktigt 🚘

SHAHNAZ G
Skrev om Din körskola

Bästa trafikskola och tackar min lärare Sussi som hjälpte mig väldigt mycket och kassandra med all planering. Alla personalen är trevliga och hjälpsamma.hade inte klarat körkortet utan er .

SHAHNAZ G gillar detta
Svar från Din körskola

Tack Shanaz🤗 Grymt jobbat du har kämpat och vi på Din Körskola I Flemingberg önskar dig lycka till och kör försiktigt🚘

ISA F
Skrev om Din körskola

Dinkörskola är ett riktigt bra val enligt mig. Klarade teorin och uppkörningen på första försöket. Riktigt trevliga och omhändertagande handläggare. Rekommenderar starkt denna trafikskola, riktigt bra!!

Svar från Din körskola

Tack Isa 🤗 Vi är superglada för ditt körkort 🚘 Bamsekramar från oss alla på Din Körskola I Flemingberg 🤗

Silje Lisette Birgitte Carina M

Tog mitt körkort fort hos denna körskola! Lärarna var fantastisk bra och tålmodiga. De gör allt för att man skall kunna klara körkortet med planering och assistans. De använder bra app för att underlätta teoriprov och bokning/avbokning av körlektioner. Rekommenderar körskolan starkt!

LENA J
Skrev om Din körskola

En otroligt bra körskola med fantastisk personal som alltid vill elevens bästa. Extra stort TACK till Erik som hjälpt mig hela vägen fram till körkortet!

Svar från Din körskola

Tack Lena 🤗 Du har kämpat och det gav resultat 🚘 Bamsekramar från oss alla på Din Körskola I Flemingberg 🤗

Edin L
Skrev om Din körskola

Jättebra körskola samt lärare kan starkt rekommendera dem

Svar från Din körskola

Tack Edin🤗 Teoriprovet & Uppkörningen på första försöket grymt jobbat 🚘 Bamsekramar från oss alla på Din Körskola I Flemingberg🚦

TATEV B
Skrev om Din körskola

Har varit jättenöjd med trafikskolan , jätte trevliga lärare, tackar Johan och Kassandra för all hjälp , rekomenderar till alla som vill ta körkortet och letar efter en bra trafikskola !

Svar från Din körskola

Tack Tatev 🤗 Du har kämpat och det gav resultat grymt jobbat 👍 Bamsekramar från oss alla på Din Körskola I Flemingberg 🚘