Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Huddinge Din Körskola i Flemingsberg

Din Körskola i Flemingsberg

Ebba Bååts Torg 23, 141 51 Huddinge — Visa karta

Din Körskola i Flemingsberg!

Går du och funderar på att ta steget till ett friare liv med körkort. Trött på att be vännerna om skjuts eller behöver du kanske körkort för det där jobbet du vill ha? Vi på Din Körskola i Flemingsberg har hjälpt hundratals människor med sitt körkort genom åren. Vi erbjuder intensivkurs, riskutbildningar, teorikurs, handledarkurs, ECO-driving och kurser för dig med dyslexi. Behöver du hjälp att finansiera ditt körkort så kan du göra detta med hjälp av CSN eller resurs bank - detta kan vara vägen till ditt nya jobb. Boka enkelt dina kurser online hos oss, där ser du vilka tider som är tillgängliga. Välkommen till oss på Din Körskola i Flemingsberg!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 13 kunder tycker om Din Körskola i Flemingsberg

• 2019-02-14

Doglas Dahling skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Jätte bra lärare Johan, jag köpte ändast 10 lektioner och klarade teorin och körningen på första försöket. Min syster och bror gick också här och dom klarade det som mig på bara 10 lektioner på första försöket. Jätte bra skola som peppar och hjäper än jätte mycket med allt som man kan behöva, expert hjälp inom körning och teori. Läs mer
    2019-02-18 Johan C svarar Doglas Dahling
    Tack för tiden du varit hos oss på körskolan vi kommer sakna dig.
    Du har varit duktig elev och lyhörd.
    Vi önskar dig lycka till och kör försiktigt 🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘
    Doglas Dahling gillar detta
  • Linne A

2019-01-30

Linne A skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Jag köpte bl.a körlektioner och blev otroligt bra bemött. De hjälpte mig med allt möjligt; planering, betalning, träning och stöttade mig genom allt så att jag efter ca 5 månader hade mitt körkort i hand. Läs mer

Mikael D skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Jättenöjd! Rekommenderas till alla som vill ta körkort!! Läs mer

Simon J skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Köpte körpaket inkl riskutbildningar, böcker och tillgång till elevportal. Alla lärare har varit väldigt schysta, pedagogiska och framförallt duktiga på att lära ut ansvarsfull bilkörning. Körskolan kan varmt rekommenderas. Läs mer

Hanna T skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Jag köpte 7 lektioner med Din förskola samt risk 1 risk 2 och bokpaket samt onlineteori. Jag är väldigt nöjd med det jag fick. Lärarna är pedagogiska, personliga och ärliga. Man får en bra uppföljning på allt man gör, ärlig feedback och saker att utbeckla under och efter lektion. Jag kan se tydlig utveckling hos mig själv tack vare de råd, regler och tips jag lärt mig. Tack vare dom finslipar jag min körning och fick ett körkort. Läs mer
  • 2019-01-26

Katarina M skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Här har ni en körskola som har grymma trafiklärare. Alla är så stöttande och trodde mer på mig än vad jag själv gjorde. Hade det inte varit för Din Körskola flemingsberg hade jag nog inte haft körkort idag. Kommer för evigt vara tacksam. Läs mer
  • 2019-01-25

Sergej S skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Billigt och mycket bra körskola. Alla trafiklärare är mycket kunniga och lär jätte bra. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-01-24

Slobodan T skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Jätte bra trafik skola! Tummen upp! Läs mer

Melissa Ö skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Väl utbildade lärare,Hjälpsam,Rekommenderar starkt, bästa skolan din körskola,köpte paket där de va 20 st körlektion böcker ingår och riskutbildningarna var med. Läs mer

Ramina Y skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    - Jag köpte teoripaketet samt ett fåtal lektioner.
    - Jag blev bemött med en positiv attityd av receptionisten samt min körlärare. Jag hade kuggat min körtest och jag visste ej till vem jag skulle vända mig till. Då kom jag på att jag hade köpt mitt teoripaket hos Din Körskola i Flemingsberg vilket då fick mig att ringa och köpa körlektioner. Receptionisten som svarade fick mig verkligen att känna mig lugn och hjälpte mig att boka in lektioner innan min teori hann gå ut.
    - Mina förväntningar var ju att klara teorin vilket jag gjorde! Sedan efter att jag hade köpt körlektioner efter att jag kuggat mitt körtest så var ju min förväntning att hinna med ett andra körtest innan min teori gick ut, vilket skedde. Allt tack vare receptionisten (Maria/Merna?) och min körlärare (Sezgin) som snällt tog sin tid och verkligen planerade in mina körlektioner innan teoritestet gick ut.
    - Tror jag nästan har sammanfattat det hela, men jag kan helt klart säga att jag kommer att rekommendera Din Körskola till varje människa som frågar mig till vilken körskola de bör vända sig till. Det var helt klart tack vare dem jag tog körkortet utan att behöva förlora min teori. Läs mer

Leon S skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Bra, muy bien, exellente, very nice, ching chang chong Läs mer

Nova H skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Jag tyckte verkligen om att vara elev hos din körskola flemingsberg då dem stöttar dig för utbildningen och stärker dig som människa. Jag uppskattade verkligen all hjälp jag fick och det var inte en enda gäng jag kan tänka mig där jag inte blev bemött med respekt och värdighet. Läs mer

William H skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Ambitiösa och väldigt pedagogiska körlärare som verkligen lär ut på högsta nivå. Jag är väldigt nöjd och klarade både teori och uppkörning på första försök! Läs mer

Ebba Bååts Torg 23, 141 51 Huddinge