Din Körskola i Flemingsberg

Ebba Bååts Torg 23, 141 51 Huddinge — Visa karta

Din Körskola i Flemingsberg!

Går du och funderar på att ta steget till ett friare liv med körkort. Trött på att be vännerna om skjuts eller behöver du kanske körkort för det där jobbet du vill ha? Vi på Din Körskola i Flemingsberg har hjälpt hundratals människor med sitt körkort genom åren. Vi erbjuder intensivkurs, riskutbildningar, teorikurs, handledarkurs, ECO-driving och kurser för dig med dyslexi. Behöver du hjälp att finansiera ditt körkort så kan du göra detta med hjälp av CSN eller resurs bank - detta kan vara vägen till ditt nya jobb. Boka enkelt dina kurser online hos oss, där ser du vilka tider som är tillgängliga. Välkommen till oss på Din Körskola i Flemingsberg!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 31 kunder tycker om Din Körskola i Flemingsberg

• 2020-05-26

Moa Lenore T skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Jättebra lärare och skola! Mjölkar en inte på pengar och bryr sig om hur det går för dig! 5/5👌🏼 Läs mer
    2020-05-26 Johan C svarar Moa Lenore T
    Tack Moa🤗
    Vi önskar dig lycka till och kör försiktigt👍
  • NIKOLA ALDONA K

2020-05-15

NIKOLA ALDONA K skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Super bra körskola. Trevilg personal! Klarade teorin och uppkörningen på första! Tackar Johan!! Läs mer
    2020-05-26 Johan C svarar NIKOLA ALDONA K
    Tack Nicola🤗
    Kör försiktigt och njut av sommaren.
  • HANAN E

2020-03-24

HANAN E skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Underbar skola, rekommenderar starkt! Superduktiga, pedagogiska, tålmodiga och extreeeeeeemt snälla&trevliga :D Läs mer
    2020-05-26 Johan C svarar HANAN E
    Tack Hanan🤗
    Du har varit toppen elev vi önskar dig lycka till och kör försiktigt🚘
  • 2020-03-24

LINNEA G skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Är mycket nöjd med körskolan! Lärarna är väldigt kunniga och bra på att förklara och lära ut. Själva skolan är väldigt avslappnad, och är inte lika stel och strikt som andra körskolan kan vara. Lärarna känns väldigt ärliga med dig och ger en bra tips och råd. Det känns verkligen som att körskolan bygger på att eleven ska vara i centrum. Jag frågade om jag kunde få en kvinnlig körskolelärare, och dem sa att det var absolut inga problem, och de fixade det direkt. Är väldigt, väldigt nöjd och skulle starkt rekommendera denna körskola till andra :) Läs mer
    2020-05-26 Johan C svarar LINNEA G
    Tack Linnea🤗
    Vi önskar dig lycka till och kör försiktigt 🚘
  • ARIEMA R

2020-03-10

ARIEMA R skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Riktigt bra bemötande och kunniga lärare! Läs mer
    2020-05-26 Johan C svarar ARIEMA R
    Tack Ariema🤗
    Vi önskar dig lycka till med körkortet🚘
  • LORIN K

2020-03-06

LORIN K skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Rekommenderar starkt denna körskola, jätte trevlig personal samt pedagogisk läraren som strävar efter att man ska lyckas.
    Tack för hjälpen! det har varit en lärorik resa! Läs mer
  • SEYMA SATI G

2020-03-03

SEYMA SATI G skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Pedagogiska lärare samt hjälpsam personal. Strävar efter att alla elever klarar sig! Utan er hade jag inte lyckats med att ta körkortet på en månad. Läs mer
    2020-05-26 Johan C svarar SEYMA SATI G
    Tack Seyma🤗
    Det gick snabbt med teorin och uppkörningen🤗
    Vi önskar dig lycka till och kör försiktigt 👍
  • 2020-02-20

OLIVER D skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Rekommenderar starkt denna körskola till den som ska ta körkort, körde med Erik och allt gick grymt. Väldigt tålmodig och trevlig. 10/10! Läs mer
  • 2020-01-31

Joacim Per Nils H skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Johan var en grym instruktör som var som en vän och alltid höll en positiv även vid små missar. Grym körskola överlag! Har absolut inga klagomål utan bara positiva åsikter Läs mer
  • ANTON B

2020-01-24

ANTON B skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Jätte bra körskola, kom hit och gjorde några lektioner sen körde jag upp samma vecka och fick godkänt direkt på körningen. Läs mer
  • 2020-01-08

LAURA MARIA T skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Bästa trafikskolan! Engagerad personal som stöttar sina elever under hela utbildningen både psykisk och fysisk, bryr sig om att man ska klara sig så fort som möjligt och är väldigt trevliga och roliga! Älskade all min tid spenderad med dem. REKOMMENDERAR STARKT! Läs mer
  • JANNIA W

2019-12-23

JANNIA W skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Bästa julklappen och bästa trafikskolan! Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket! Min trafiklärare Erik har stöttat mig genom hela vägen och receptionisten Kassandra har alltid hjälpt till! 10/10 would recommend 😊🌟 Läs mer
  • JASMINE I

2019-12-18

JASMINE I skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Världens bästa trafikskola!! Hjälpt mig genom alla hinder och problem på vägen! Denna körskola har varit som en andra familj för mig! Riktigt ordentliga och tar tag i saker!! Riktigt nöjd!!! Läs mer
  • 2019-12-18

DUNIA B skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Först och främst vill jag tacka Susanne & Johan som hjälpt mig SÅ OTROLIGT MYCKET från start. Idag tog jag körkortet och jag har ingen annan att tacka än denna körskola. Alla är så trevliga, roliga och SÅ bra på att lära ut. Vill ni ta körkortet lika mycket som jag velat? Då är det denna körskola du ska välja! Läs mer
  • 2019-09-30

Helin K skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Jag vet inte riktigt hur jag ska börja. Jag vill först och främst tacka denna skola som hjälp mig så oerhört mycket. Jag är så lycklig, glad och tacksam att jag har fått så mycket hjälp och stöd. Jag vet att det kan låta lite jobbigt att höra andra säga "denna skola är bra, välj denna!" men jag MÅSTE verkligen rekommendera denna skola!! Det går bara inte att missa! Lärarna är sjukt trevliga, glada, positiva, sociala och väldigt bra på att lära ut. Jag hoppas att många där ute väljer denna skola för jag vet att det inte går att bli missnöjd. Tack ännu en gång! Läs mer
  • 2019-09-06

Ebru P skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Jag tycker att kör läraren var jätteduktig Läs mer
  • 2019-08-13

Antonios L skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Tog mitt körkort tack vare denna skola. Trevliga och superduktiga lärare med stort förstående och bra pedagogiska egenskaper! Kan inte rekommendera denna körskola mer. Läs mer
  • 2019-06-14

Lucas K skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Väldigt trevliga och tog uppkörningen första försöket. Läs mer
  • 2019-02-14

Doglas Dahling skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Jätte bra lärare Johan, jag köpte ändast 10 lektioner och klarade teorin och körningen på första försöket. Min syster och bror gick också här och dom klarade det som mig på bara 10 lektioner på första försöket. Jätte bra skola som peppar och hjäper än jätte mycket med allt som man kan behöva, expert hjälp inom körning och teori. Läs mer
    2019-02-18 Johan C svarar Doglas Dahling
    Tack för tiden du varit hos oss på körskolan vi kommer sakna dig.
    Du har varit duktig elev och lyhörd.
    Vi önskar dig lycka till och kör försiktigt ?????????
    Doglas Dahling gillar detta
  • Linne A

2019-01-30

Linne A skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Jag köpte bl.a körlektioner och blev otroligt bra bemött. De hjälpte mig med allt möjligt; planering, betalning, träning och stöttade mig genom allt så att jag efter ca 5 månader hade mitt körkort i hand. Läs mer

Mikael D skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Jättenöjd! Rekommenderas till alla som vill ta körkort!! Läs mer

Simon J skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Köpte körpaket inkl riskutbildningar, böcker och tillgång till elevportal. Alla lärare har varit väldigt schysta, pedagogiska och framförallt duktiga på att lära ut ansvarsfull bilkörning. Körskolan kan varmt rekommenderas. Läs mer

Hanna T skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Jag köpte 7 lektioner med Din förskola samt risk 1 risk 2 och bokpaket samt onlineteori. Jag är väldigt nöjd med det jag fick. Lärarna är pedagogiska, personliga och ärliga. Man får en bra uppföljning på allt man gör, ärlig feedback och saker att utbeckla under och efter lektion. Jag kan se tydlig utveckling hos mig själv tack vare de råd, regler och tips jag lärt mig. Tack vare dom finslipar jag min körning och fick ett körkort. Läs mer
  • 2019-01-26

Katarina M skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Här har ni en körskola som har grymma trafiklärare. Alla är så stöttande och trodde mer på mig än vad jag själv gjorde. Hade det inte varit för Din Körskola flemingsberg hade jag nog inte haft körkort idag. Kommer för evigt vara tacksam. Läs mer
  • 2019-01-25

Sergej S skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Billigt och mycket bra körskola. Alla trafiklärare är mycket kunniga och lär jätte bra. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-01-24

Slobodan T skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Jätte bra trafik skola! Tummen upp! Läs mer

Melissa Ö skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Väl utbildade lärare,Hjälpsam,Rekommenderar starkt, bästa skolan din körskola,köpte paket där de va 20 st körlektion böcker ingår och riskutbildningarna var med. Läs mer

Ramina Y skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    - Jag köpte teoripaketet samt ett fåtal lektioner.
    - Jag blev bemött med en positiv attityd av receptionisten samt min körlärare. Jag hade kuggat min körtest och jag visste ej till vem jag skulle vända mig till. Då kom jag på att jag hade köpt mitt teoripaket hos Din Körskola i Flemingsberg vilket då fick mig att ringa och köpa körlektioner. Receptionisten som svarade fick mig verkligen att känna mig lugn och hjälpte mig att boka in lektioner innan min teori hann gå ut.
    - Mina förväntningar var ju att klara teorin vilket jag gjorde! Sedan efter att jag hade köpt körlektioner efter att jag kuggat mitt körtest så var ju min förväntning att hinna med ett andra körtest innan min teori gick ut, vilket skedde. Allt tack vare receptionisten (Maria/Merna?) och min körlärare (Sezgin) som snällt tog sin tid och verkligen planerade in mina körlektioner innan teoritestet gick ut.
    - Tror jag nästan har sammanfattat det hela, men jag kan helt klart säga att jag kommer att rekommendera Din Körskola till varje människa som frågar mig till vilken körskola de bör vända sig till. Det var helt klart tack vare dem jag tog körkortet utan att behöva förlora min teori. Läs mer

Leon S skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Bra, muy bien, exellente, very nice, ching chang chong Läs mer

Nova H skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Jag tyckte verkligen om att vara elev hos din körskola flemingsberg då dem stöttar dig för utbildningen och stärker dig som människa. Jag uppskattade verkligen all hjälp jag fick och det var inte en enda gäng jag kan tänka mig där jag inte blev bemött med respekt och värdighet. Läs mer

William H skrev om Din Körskola i Flemingsberg
    Ambitiösa och väldigt pedagogiska körlärare som verkligen lär ut på högsta nivå. Jag är väldigt nöjd och klarade både teori och uppkörning på första försök! Läs mer

Ebba Bååts Torg 23, 141 51 Huddinge