Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Solna Din Tandläkare i Solna

Din Tandläkare i Solna, sid 2

Hotellgatan 3, 5tr, 171 45 Solna — Visa karta

Välkommen till Din Tandläkare i Solna!

JUST NU ERBJUDER VI ALLA NYA PATIENTER UNDERSÖKNING FÖR 500 KR!

Hos oss får du högkvalitativ tandvård både för barn och vuxna. Vi finns i Solna Centrum, i en lugn och modern klinik med den senaste utrustningen. Här har du nära till bra kommunikationer med både buss och tunnelbana.

Bland de behandlingar vi erbjuder hittar du det mesta inom både medicinsk tandvård, allmäntandvård och estetisk tandvård. Vi ger dig ett professionellt bemötande, tandvård av högsta kvalitet och strävar alltid efter att ge dig den bästa möjliga upplevelsen på ditt tandläkarbesök. Kontakta oss så bokar vi en tid!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 166 kunder tycker om Din Tandläkare i Solna

• 2018-08-22

Mangalik E skrev om Din Tandläkare i Solna
    Fick kalles till kontroll, kunde inte den tiden och ringde för att omboka. Fick svar snabbt och inga problem med ny tid.
    Fick en grundlig kontroll med bilder, borttagning av tandsten samt posering av tänderna samt användbara tips. Fick även en bonus produkt och behövde inte betala något då allt täcktes av tandvårdsbidraget :) Läs mer
  • 2018-08-22

Masi E skrev om Din Tandläkare i Solna
    Otroligt förstående då jag har extrem tandläkarskräck. Trevlig pch tillmötesgående. Fräsch lokal. Läs mer
  • Mattias K

2018-08-22

Mattias K skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jättetrevligt bemötande och proffsig lagning av min avslagna tand. Min treåriga dotter var även med för hennes första undersökning och tyckte det var väldigt spännande och roligt. På kvällen frågade hon när vi skulle gå tillbaka till tandläkaren för nästa undersökning :) Läs mer
  • 2018-08-12

Tamara H skrev om Din Tandläkare i Solna
    Kommer alltid hit en gång om året och kollar mina tänder. Känns tryggt och proffessionellt. Läs mer
  • 2018-08-11

Christel K skrev om Din Tandläkare i Solna
    God service trevligt bemötande. Utan att ha tidsbokat, lyckade tandläkaren ta sig tid att åtgärda tandstenen som var orsaken till besöket. Utmärkt. Läs mer
  • 2018-08-11

Apostolos M skrev om Din Tandläkare i Solna
    Trevligt omhändertagen & professionellt behandlat, rekommenderas, jag kommer att fortsätta hos de. Läs mer
  • Kristin T

2018-08-11

Kristin T skrev om Din Tandläkare i Solna
    Väldigt trevligt, proffsigt och pedagogiskt bemötande. Beställde tid genom en kampanj på nätet, fick en eltandborste på köpet. Kommer definitivt fortsätta gå hit! Läs mer

Siv B skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jag som är rädd kände mig orädd Läs mer
  • Marjukka H

2018-08-09

Marjukka H skrev om Din Tandläkare i Solna
    Lagade en sprucken tand, förutom en vanlig undersökning med röntgen, borttag av tandsten mm. Mycket trevligt och förtroendeingivande bemötande. Fick bra information om vad som händer och svar på mina frågor. Och proffsigt och superbra jobb förstås! Rekommenderar varmt! Läs mer

Alf J skrev om Din Tandläkare i Solna
    Proffsigt från start till slut ! Tandvärken birta och semestern räddad ! Tack ! Rekommenderas ! Läs mer

Shadi C skrev om Din Tandläkare i Solna
    Mycket fint bemötande först och fremst
    Riktigt duktig personal med hög kompetens och väldigt stor omtanke till pasient❤ Läs mer
  • 2018-07-12

Tuba K skrev om Din Tandläkare i Solna
    Trevlig och professionellt bemötande rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2018-07-09

Tomislav M skrev om Din Tandläkare i Solna
    I had a broken tooth and the service was excellent. The doctor was extremly helpful and he was explaining all the steps of the process. Läs mer
  • 2018-07-06

Tuma A skrev om Din Tandläkare i Solna
    Fyllde i gammal fyllning på en tand, blev väldigt bra bemött och är nöjd med servicen och även nöjd med hur tanden blev. Läs mer

Yusuf T skrev om Din Tandläkare i Solna
    10/10! Tandundersökning. Fick med borttag av tandsten? polering samt en eltandborste på köpet för 500kr. Oerhört prisvärt! Dessutom en genomgång om tänderna skick och funktion. Om man ska jämföra med folktandvården så får folktandvården 3/10. Det var den sista gången jag besökte folktandvården, den saken är säker! 🙂 Läs mer

Torsten S skrev om Din Tandläkare i Solna
    Årlig kontroll. Ordentligt och mycket bra utfört. Läs mer

Angelika B skrev om Din Tandläkare i Solna
    Trevligt bemötande och utförligt och informativt beskrivet om min munhälsa/hygien, kommer fortsätta gå hit! Läs mer

Hanazi W skrev om Din Tandläkare i Solna
    Mycket professionell och tillmötesgående,kanon verkligen! Läs mer

Martin R skrev om Din Tandläkare i Solna
    The professionalism was very apparent resulting in a relaxing experience. Thank you Läs mer
  • 2018-06-15

Shilan H skrev om Din Tandläkare i Solna
    bra bemötande , bra erbjudande Läs mer
    Ozan Ö gillar detta
  • 2018-06-13

Athina A skrev om Din Tandläkare i Solna
    Trevligt bemötande, utförlig förklaring av mina problemområden och information om hur jag kan förbättra min munhälsa. Väldigt nöjd med utförandet av kontroll av mina tänder och tandstensborttagning. Läs mer
  • Steven B

2018-06-13

Steven B skrev om Din Tandläkare i Solna
    Efter svår olycka var jag tvungen att söka akut tandvård. Jag hade läst recensioner av kliniken bl.a. på detta site och fick ett bra intryck.

Väl på plats blev jag möt av en otrolig empatisk tandläkare som med sitt lugn fick hela besöket att kännas avslappat trots omständigheterna.

Kortfattat, Jag är ohört tacksam för det professionella omhändertaget och undersökningen som blev utförd.

Fortsättningsvis kommer jag att uppsöka denna klinik för al framtid tandvård.

Tack Ozan Läs mer
  • 2018-06-01

Ying C skrev om Din Tandläkare i Solna
    Det var en Fredh lokal trevligt med personal. Läs mer
  • Eden N

2018-06-01

Eden N skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jag gjorde en grundlig undersökning där efter som jag har väldigt blödande tandkött och det viss sig att jag hade en tandköttssjukdom som inte jag fått reda på när jag gått hos andra Läs mer
  • 2018-05-31

Elin B skrev om Din Tandläkare i Solna
    Supertrevliga proffsiga tandläkare med en väldigt avkopplande miljö. Är väldigt nöjd! Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-05-17

Meari Milka S skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jag kom till "din tandläkare" i Solna med tandbesvär och oro, fick snabbt hjälp samma dag och blev bemött av 2 väldigt kunniga och proffisionella tandläkare. Har fortsatt komma hit och kunde inte varit mer nöjd. Rekommenderar starkt!! Läs mer
  • 2018-05-16

Benjamin F skrev om Din Tandläkare i Solna
    Bokade en rutinkontroll och blev väl bemött av två trevliga och kompetenta tandläkare. Läs mer
  • 2018-05-16

Malin H skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jag har hört väldigt gott om denna tandläkarklinik och valde därför att gå dit.
    Jag kan nu efter mitt första besök säga att det är hit jag kommer gå i fortsättningen. Läs mer
  • 2018-05-11

Tara V skrev om Din Tandläkare i Solna
    En fantastisk, varm och omsorgsfull bemötande med högsta grad av kunskap och kompetens som jag inte har upplevt hos någon annan Tandläkarklinik. Båda tandläkarna som jag har träffat är extrem duktiga, noggranna som gör sitt jobb med hög kvalitet och med hjärtat. Jag har gjort flera mer komplexa behandlingar såsom rotfyllning, suttit nya krona och gjort blekning bl.a. och är super nöjd och kommer definitivt fortsättningsvis gå ditt och rekommendera det varmt till andra. /En glad och tacksam kund! Läs mer

Carl S skrev om Din Tandläkare i Solna
    Suveränt bemött, visste inte vad jag skulle vänta mig vid detta nya besök hos en ny tandläkare. Upplevde vården jättebra! Jag har högsta förväntningar på kommande vård. Läs mer

Robin B skrev om Din Tandläkare i Solna
    Topp topp topp i lopp lopp lopp Läs mer

Reza E skrev om Din Tandläkare i Solna
    De bästa tack för ett bra be mötatande 😜🙏🏻 Läs mer
  • Anmol W

2018-05-04

Anmol W skrev om Din Tandläkare i Solna
    Staff is very friendly and professional. They gave me tips for healthy teeth and told me how can i take care of my mouth hygiene.
    I would recommend this to everybody who need a good dentist they should visit Din Tandläkare i solna . Läs mer
  • 2018-05-04

Eva K skrev om Din Tandläkare i Solna
    Var min första möte därför hade inga speciella förväntningar. Jag blev mycket trevlig bemött och fått utmärkt behandling. Kan rekomendara 100%. Läs mer
  • Catarina C

2018-05-04

Catarina C skrev om Din Tandläkare i Solna
    Trevligt och professionellt bemötande. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-05-04

Dilek C skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jag var hos tandläkaren för en undersökning. Jag blev utmärtkt bemött och kände mig varmt välkommen och det var mina förväntningar som de uppfyllde till fullo. Läs mer
  • 2018-04-27

Eira G skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jättetrevliga och professionella!!! Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-04-23

Carina B skrev om Din Tandläkare i Solna
    Fantastiskt bemötande, förklarar tydligt och är kunniga. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2018-04-18

Charihan K skrev om Din Tandläkare i Solna
    Bästa tandläkaren jag har gått till! Räddade min tand från rotfyllning! Bästa bemötande! ❤️❤️❤️ Läs mer
  • 2018-04-15

Spyridon S skrev om Din Tandläkare i Solna
    Excellent experience in a pleasant environment. I had to do teeth cleaning and fillings. Both dentists describe in detail what they have to do and why. The treatment process runs smoothly. Läs mer
  • 2018-04-14

Amin J skrev om Din Tandläkare i Solna
    Så himla trevliga personal. Jag har hittat den bästa tandläkaren😊 både till mig och min familj.
    Tack för att ni finns❤️
    Mvh Läs mer
  • 2018-04-12

Amanda I skrev om Din Tandläkare i Solna
    Utmärkt och proffsigt bemötande . Har utan tvekan hittat min nya tandläkare! Läs mer
  • 2018-04-08

Chro Y skrev om Din Tandläkare i Solna
    Väldigt bra bemötande, bästa service Läs mer
  • Peter M

2018-04-05

Peter M skrev om Din Tandläkare i Solna
    Vänligt, korrekt och positivt bemötande. Undersökning, röntgen som jag fick se och en förklaring som var toppen. Allt var av bästa kvalité från personalen, TOPPEN. Rekommenderar gärna Din Tandläkare i Solna. Läs mer
  • Alberto V

2018-04-05

Alberto V skrev om Din Tandläkare i Solna
    Personligt. Extra bekvämt att besöka tandläkaren lokalt. Min guddotters favorier alla kategorier. Det säger allt.
    Kommer att forstötta att gå till dem framöver. Extra viktigt att gå till en tandis man trivs med. Alberto V.D. för T.H.I.S. Läs mer
  • 2018-04-04

Kajsa H skrev om Din Tandläkare i Solna
    Jättetrevligt bemötande! Helt nöjd m behandling, kommer absolut att gå dit igen!👍😁 Läs mer
  • Neda T

2018-04-03

Neda T skrev om Din Tandläkare i Solna
    Helt fantastiskt! Bäst bemötande, bästa läge, bästa service. Rekommenderar starkt 😊 Läs mer
  • 2018-04-03

Afshin R skrev om Din Tandläkare i Solna
    Vänliga och skickliga personal som verkligen bryr sig om patienten. Läs mer
  • Arash N

2018-03-29

Arash N skrev om Din Tandläkare i Solna
    Hade en fraktur som Ozan och Shiva lagade åt mig snabbt och smidigt. Alltid trevligt bemötande och genuina. Rekomenderar dem starkt, professionella tandläkare som vet vad de gör och har väldigt bra kundvård. Bästa tandläkar kliniken i Solna 😊 Läs mer
  • 2018-03-29

Susanne T skrev om Din Tandläkare i Solna
    Trevligt och mycket proffesionellt bemötande! Läs mer

Hotellgatan 3, 5tr, 171 45 Solna