Alla kategorier Webshop dinflytt.se

dinflytt.se

dinflytt.se är en offertplattform som har som mål att koppla dig samman med flyttfirmor runtom i Sverige. Vi har ett stort nätverk av mer än hundra partnerföretag över hela landet, och vill vara ett hjälpmedel för dig som vill ha den bästa flyttfirman till det bästa priset - var du än befinner dig.

På vår hemsida kan du jämföra massor av företag snabbt och smidigt. Skicka din förfrågan, få prisförslag från upp till sex flyttfirmor och välj sedan den offert som passar dig och dina önskemål bäst. Varmt välkommen till oss - vi gör din flytt enkel!

Läs vad 20 kunder tycker om dinflytt.se

• Nikolaj S

2018-05-30

Nikolaj S skrev om dinflytt.se
    Grym tjänst, funkade jättebra och flytt enkelt bokad. Känns modernt att ha ett ställe som samlar flyttfirmor och där man enkelt kan jämföra Läs mer
    2018-05-30 dinflytt.se svarar Nikolaj S
    Hej Nikolaj,

Det är kul att höra att vi uppfyller vårt mål! Tack så jättemycket för din fina rekommendation, och lycka till med din flytt.

• 2018-02-22

Karina K skrev om dinflytt.se
    Praktisk tjänst! + bra service. Behövde hjälp med att hitta en firma som kunde hjälpa mig att flytta och även städa och kunde lätt göra det genom hemsidan. Fick till och med ett paketpris för att jag köpte båda tjänsterna! Läs mer
    2018-02-22 dinflytt.se svarar Karina K
    Hej Karina,

Stort tack för dina fina ord och för att du valt att använda dig av dinflytt.se för att hitta rätt firma för dig. Lycka till med ditt nya boende!

• 2018-02-21

Bert H skrev om dinflytt.se
    Fick många bra erbjudanden. Många uppringningar dock. Men bara att förlara att jag valt en firma. Läs mer
    2018-02-22 dinflytt.se svarar Bert H
    Hej Bert,

Tack för din rekommendation och för att du valt att använda dig av vår tjänst. Du gör helt rätt i att besvara alla firmor som gör sitt erbjudande till dig, då detta underlättar både för dig och vår partnerföretag.

• 2018-02-19

Bolle A skrev om dinflytt.se
    Fasen vad smidigt att kunna jämföra lite olika priser! Hittade nog den bästa flyttfirman i Göteborg - alla gick felfritt Läs mer
    2018-02-19 dinflytt.se svarar Bolle A
    Hej Bolle,

Riktigt kul att höra att din flytt gick bra. Stort tack för att du valde att använda vår tjänst, och för din goa rekommendation!

• 2018-02-19

Joel S skrev om dinflytt.se
    100%! Blev riktigt snabbt kontaktad av flyttfirmor som jag kunde jämföra efter våra behov och kunde få allt bokat och klart - smidigt! Läs mer
    2018-02-19 dinflytt.se svarar Joel S
    Hej Joel,

Vi är glada att du valt att använda dig av vår tjänst och tackar för din fina rekommendation! Stort lycka till med din flytt.

• Gunnar N

2018-02-08

Gunnar N skrev om dinflytt.se
    Bra bemötande när man ringer, fick förklarat för mig hur allt funkade och kunde välja bland flyttfirmorna som kontaktade mig sen. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2018-02-08 dinflytt.se svarar Gunnar N
    Hej Gunnar,

Stort tack för din rekommendation och för att du valt att använda vår tjänst! Vi är bara glada att vara tillgängliga om man behöver hjälp att använda vår hemsida. Lycka till med din flytt!

• 2018-02-08

Sara A skrev om dinflytt.se
    Det här var precis vad jag behövde, förväntade mig verkligen inte att hitta-flyttfirma projektet skulle gå så smidigt. Grym tjänst! Läs mer
    2018-02-08 dinflytt.se svarar Sara A
    Hej Sara,

Tack för din rekommendation, den glädjer oss verkligen. Stort lycka till med flytten nu - vi på dinflytt önskar dig all lycka i ditt nya hem.

• Mikael S

2018-02-07

Mikael S skrev om dinflytt.se
    Riktigt smidig tjänst och alla flyttfirmor som kontaktade mig var schyssta. Otroligt bra! Läs mer
    2018-02-07 dinflytt.se svarar Mikael S
    Hej Mikael,

Tack för din rekommendation, och kul att du valt att använda vår tjänst för att komma i kontakt med våra, riktigt schyssta, partners! Lycka till med flytten!

• Ella S

2018-02-06

Ella S skrev om dinflytt.se
    Är så glad över att jag hittade dinflytt! Enkelt att använda, och gick väldigt snabbt att hitta en bra flyttfirma. Tack för hjälpen!! Läs mer
    2018-02-07 dinflytt.se svarar Ella S
    Hej Ella,

Hjärtligt tack för din fina rekommendation och för att du valde att använda dig av vår tjänst för att underlätta flyttstöket.

• Ola L

2018-02-05

Ola L skrev om dinflytt.se
    Detta var inte alls som vi tänkt oss.

En del skadat gods och en mycket dålig upplevelse.

Kan ej rekommenderas. Läs mer
    2018-02-06 dinflytt.se svarar Ola L
    Hej Johan,

Kul att du använt dig av vår tjänst! Om du vill framföra din rekommendation om flyttfirman du valt kan jag hänvisa dig till vår hemsida där vi har en omdömesportal. Det du beskriver här är tyvärr inget vi kan påverka, då det inte ingår i de tjänster som vi erbjuder.

• 2018-02-05

Judith B skrev om dinflytt.se
    Det här var precis vad jag behövde när jag skulle få ihop min flytt. Allt gick superfort och jag behövde inte bekymra mig över att leta efter flyttfirmor över huvud taget. Så skönt! Läs mer
    2018-02-05 dinflytt.se svarar Judith B
    Hej Judith,

Vi är mycket glada över att du valde att använda vår tjänst för att underlätta sökandet efter rätt flyttfirma. Vi önskar dig all god lycka i ditt nya hem!

• 2018-02-04

Marie S skrev om dinflytt.se
    Bemötande vid beställning av flytten var bra och trevlig. Kvinnan bokade till en början fel tid men vi kom överens och det fanns inte tid på helgen men måndag som jag också ville ha fanns det tid. Jag fick ett telefonsamtal från flyttföretaget på söndag. Kvinnan hade skrivit fel datum. Jag sa att jag bokat på måndag. Flyttkillarna kom på måndag när vi bokat och det gick fint. Någon vecka senare fick jag en räkning för söndagsflytten. Har fortfarande ej betalat eftersom jag inte tycke att det är mitt fel. Det är inte klart ännu. Läs mer
    2018-02-05 dinflytt.se svarar Marie S
    Hej Marie,

Vår plattform erbjuder dig möjligheten att komma i kontakt med flyttfirmor och inget av det som du nämnt i din rekommendation faller tyvärr under detta uppdrag. Beklagar den situation du finner dig i, men eventuella missförstånd eller problem med den flyttfirma som du anlitar är något som får redas ut mellan er.

• 2018-02-02

Karl Oscar B skrev om dinflytt.se
    Gott bemötande och professionell flyttpersonal. Rekommenderas! Läs mer
    2018-02-05 dinflytt.se svarar Karl Oscar B
    Hej Karl Oscar,

Stort tack för din fina rekommendation. Vad kul att du kunde hitta en passande och proffsig flyttfirma genom användandet av vår tjänst.

• 2018-01-31

Sandra J skrev om dinflytt.se
    Jag kände mig jagad på telefon och mail Läs mer
    2018-02-01 dinflytt.se svarar Sandra J
    Hej Sandra,

Vi erbjuder en tjänst som gör det möjligt att spara tid och kraft på att hitta rätt flyttfirma. Detta innebär då att flyttfirmor som passar din flytt kommer att kontakta dig för att göra ett erbjudande, vilket vi beklagar du upplevt som störande.

• 2018-01-30

Rose-Marie H skrev om dinflytt.se
    Allt gick bra, jättenöjda med ert uppdrag. Vi rekommenderar er gärna till andra. Läs mer
    2018-01-31 dinflytt.se svarar Rose-Marie H
    Hej Rose-Marie,

Stort tack för din rekommendation. Dina fina ord glädjer alla på vårt team!

• 2018-01-27

Annika L skrev om dinflytt.se
    Jätte trevliga och förstående personer.
    Skoj friska och positiva :)
    Enormt duktiga på att utföra sitt uppdrag snabbt och noggrant.
    Svarar snabbt på frågor.
    Är otroligt nöjd med bemötande och uppdraget de gjort. Bara +++++ från mig. Läs mer
    2018-01-29 dinflytt.se svarar Annika L
    Hej Annika,

Tack för din fina rekommendation och för att du valt att använda vår tjänst. Ditt team på dinflytt önskar dig all lycka i ditt nya boende!

• Nicklas B

2018-01-04

Nicklas B skrev om dinflytt.se
    Glatt överraskad! Använde tjänsten utan några som helst förväntningar men de flyttfirmor som kontaktade mig mötte mina behov, jag kunde prata med dem om min flytt och sedan jämföra dem efter de gjort sitt ebrjudande.kommer rekommenderas till andra! Läs mer
    2018-01-05 dinflytt.se svarar Nicklas B
    Hej Nicklas,

Stort tack för att du lämnat din rekommendation och delat med dig av dina erfarenheter av dinflytt.se. Vi önskar dig en lyckad flytt.

• Hasse K

2017-12-13

Hasse K skrev om dinflytt.se
    Vi har ett samarbete med Dinflytt.se och kan verkligen rekommendera deras tjänster med bravur.
    Från oss på Kvalitetsflytt Läs mer
    2017-12-13 dinflytt.se svarar Hasse K
    Hej Hasse,

Stort tack för din rekommendation och även för ett fantastiskt partnerskap med er. Ha en fortsatt fin dag,

• 2017-12-04

Anna A skrev om dinflytt.se
    Snygg hemsida som gjorde vad den lovade. Jag blev kontaktad av seriösa flyttfirmor som gav mig sina offerter. Min flytt från Stockholm till Lund är bokad för nästa vecka. Läs mer
    2017-12-06 dinflytt.se svarar Anna A
    Hej​ ​Anna,

Tack​ ​för​ ​att du tagit dig tiden att lämna din fina feedback.​ ​Det​ ​glädjer​ ​oss​ ​att​ ​höra​ ​att​ ​du​ valt att använda vår tjänst och att du är nöjd. Önskar​ ​dig​ ​en​ lyckad och ​smidig​ ​flytt!

• 2017-12-04

Jimmi K skrev om dinflytt.se
    alldeles för sena skulle varit där mellan 13-16 kom vid 18:30 en fredag beställde tjänsten 2 november trots de så blev de skit! . Flyttgubbarna däremot va super! väldigt duktiga o trevliga inget att klaga på alls! Läs mer
    2017-12-11 dinflytt.se svarar Jimmi K
    Hej Jimmi,

Tack för att du har använt vår tjänst och för din värdefulla feedback. Det är tråkigt att ett av våra partnerföretag kom för sent till din flytt, men vår tjänst avser endast att skapa kontakten mellan dig och flyttfirmor. Om du upplevde att servicen inte stämde är detta något du får ta med din valda flyttfirma.

Önskar dig allt gott!