Alla kategorier Webshop dinflytt.se

dinflytt.se

Dinflytt.se är en offertplattform som har som mål att koppla dig samman med flyttfirmor runtom i Sverige. Vi har ett stort nätverk av mer än hundra partnerföretag över hela landet, och vill vara ett hjälpmedel för dig som vill ha den bästa flyttfirman till det bästa priset - var du än befinner dig.

På vår hemsida kan du jämföra massor av företag snabbt och smidigt. Skicka din förfrågan, få tillbaks förslag på fyra flyttfirmor och välj sedan den offert som passar dig och dina önskemål bäst. Varmt välkommen till oss - vi gör din flytt enkel!

Läs vad 49 kunder tycker om dinflytt.se

• William C skrev om dinflytt.se
    Jag är verkligen nöjd med företaget och deras service Läs mer
  • Nikolaj S
    Nikolaj S skrev om dinflytt.se
    Grym tjänst, funkade jättebra och flytt enkelt bokad. Känns modernt att ha ett ställe som samlar flyttfirmor och där man enkelt kan jämföra Läs mer
    2018-05-30 dinflytt.se svarar Nikolaj S
    Hej Nikolaj,

Det är kul att höra att vi uppfyller vårt mål! Tack så jättemycket för din fina rekommendation, och lycka till med din flytt.

• Lillemor S
    Lillemor S skrev om dinflytt.se
    Smidigt och lätt att förstå, skönt att bli uppringd och få erbjudanden! Läs mer
    2018-05-30 dinflytt.se svarar Lillemor S
    Hej Lillemor,

Stort tack för din rekommendation och för de fina orden. Vi är glada att du valde att använda dig av vår tjänst!

Lillemor S gillar detta
  • Veronica A skrev om dinflytt.se
    Hade jag tidigare vetat att det kunde vara så här enkelt att komma i kontakt med bra flyttfirmor så hade jag sparat både tid, energi och pengar! Kommer definitivt att använda mig av denna tjänsten vid min nästa flytt. Läs mer
    2018-02-27 dinflytt.se svarar Veronica A
    Hej Veronica,

Tack för din fina kommentar och vad bra att du är nöjd med vår tjänst. Välkommen åter!

• Lovisa S skrev om dinflytt.se
    Detta var betydligt smidigare än jag hade kunnat tänka mig! Jag fick bara offerter från passande flyttfirmor precis som lovat och kunde därför hitta den absolut optimala för mig. Läs mer
    2018-02-27 dinflytt.se svarar Lovisa S
    Hej Lovisa,

Stort tack för att du lämnat din fina rekommendation och vad roligt att du lyckades hitta en flyttfirma som passade just dig.

• Emilia B skrev om dinflytt.se
    Trots att jag var ute i sista minuten kunde jag ändå boka en flyttfirma som kunde hjälpa mig. Det var en sån lättnad att slippa oroa sig över det. Läs mer
    2018-02-26 dinflytt.se svarar Emilia B
    Hej Emilia,

Väldigt roligt att höra att vi kunde hjälpa dig att lyckas med din flytt. Njut nu i ditt nya boende!

• Göran O skrev om dinflytt.se
    Väldigt tidseffektivt! Istället för att spendera timmar med att leta och jämföra olika flytt och städbolag så fick jag snabbt kontakt med flera stycken genom dinflytt. Och allt jag behövde göra var att fylla i lite info! Väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-02-26 dinflytt.se svarar Göran O
    Hej Göran,

Tack för din fina rekommendation och vad kul att höra att du lyckades spara tid genom att använda dig av vår tjänst.

• Karina K skrev om dinflytt.se
    Praktisk tjänst! + bra service. Behövde hjälp med att hitta en firma som kunde hjälpa mig att flytta och även städa och kunde lätt göra det genom hemsidan. Fick till och med ett paketpris för att jag köpte båda tjänsterna! Läs mer
    2018-02-22 dinflytt.se svarar Karina K
    Hej Karina,

Stort tack för dina fina ord och för att du valt att använda dig av dinflytt.se för att hitta rätt firma för dig. Lycka till med ditt nya boende!

• Bert H skrev om dinflytt.se
    Fick många bra erbjudanden. Många uppringningar dock. Men bara att förlara att jag valt en firma. Läs mer
    2018-02-22 dinflytt.se svarar Bert H
    Hej Bert,

Tack för din rekommendation och för att du valt att använda dig av vår tjänst. Du gör helt rätt i att besvara alla firmor som gör sitt erbjudande till dig, då detta underlättar både för dig och vår partnerföretag.

• Bolle A skrev om dinflytt.se
    Fasen vad smidigt att kunna jämföra lite olika priser! Hittade nog den bästa flyttfirman i Göteborg - alla gick felfritt Läs mer
    2018-02-19 dinflytt.se svarar Bolle A
    Hej Bolle,

Riktigt kul att höra att din flytt gick bra. Stort tack för att du valde att använda vår tjänst, och för din goa rekommendation!

• Joel S skrev om dinflytt.se
    100%! Blev riktigt snabbt kontaktad av flyttfirmor som jag kunde jämföra efter våra behov och kunde få allt bokat och klart - smidigt! Läs mer
    2018-02-19 dinflytt.se svarar Joel S
    Hej Joel,

Vi är glada att du valt att använda dig av vår tjänst och tackar för din fina rekommendation! Stort lycka till med din flytt.

• Felicia W skrev om dinflytt.se
    Tog bara en dag att få en flyttfirma bokad, för en stressad person som jag är det verkligen guld. Stort tack! Läs mer
    2018-02-13 dinflytt.se svarar Felicia W
    Hej Felicia,

Tack för din rekommendation! Vi önskar dig lycka till med flytten och all glädje i det nya boendet.

• Elin P
    Elin P skrev om dinflytt.se
    Supersmidigt +++++ verkligen hjälpt mig komma i kontakt med en grym flyttfirma. Bästa som kunde hända mitt i flyttstressen! Läs mer
    2018-02-12 dinflytt.se svarar Elin P
    Hej Elin,

Stort tack för att du lämnat en kommentar om dina erfarenheter av vår tjänst, väldigt roligt att du känner dig så nöjd.

• Gunnar N
    Gunnar N skrev om dinflytt.se
    Bra bemötande när man ringer, fick förklarat för mig hur allt funkade och kunde välja bland flyttfirmorna som kontaktade mig sen. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2018-02-08 dinflytt.se svarar Gunnar N
    Hej Gunnar,

Stort tack för din rekommendation och för att du valt att använda vår tjänst! Vi är bara glada att vara tillgängliga om man behöver hjälp att använda vår hemsida. Lycka till med din flytt!

• Sara A skrev om dinflytt.se
    Det här var precis vad jag behövde, förväntade mig verkligen inte att hitta-flyttfirma projektet skulle gå så smidigt. Grym tjänst! Läs mer
    2018-02-08 dinflytt.se svarar Sara A
    Hej Sara,

Tack för din rekommendation, den glädjer oss verkligen. Stort lycka till med flytten nu - vi på dinflytt önskar dig all lycka i ditt nya hem.

• Mikael S
    Mikael S skrev om dinflytt.se
    Riktigt smidig tjänst och alla flyttfirmor som kontaktade mig var schyssta. Otroligt bra! Läs mer
    2018-02-07 dinflytt.se svarar Mikael S
    Hej Mikael,

Tack för din rekommendation, och kul att du valt att använda vår tjänst för att komma i kontakt med våra, riktigt schyssta, partners! Lycka till med flytten!

• Ella S
    Ella S skrev om dinflytt.se
    Är så glad över att jag hittade dinflytt! Enkelt att använda, och gick väldigt snabbt att hitta en bra flyttfirma. Tack för hjälpen!! Läs mer
    2018-02-07 dinflytt.se svarar Ella S
    Hej Ella,

Hjärtligt tack för din fina rekommendation och för att du valde att använda dig av vår tjänst för att underlätta flyttstöket.

dinflytt.se gillar detta
  • Johan e skrev om dinflytt.se
    Detta var inte alls som vi tänkt oss.

En del skadat gods och en mycket dålig upplevelse.

Kan ej rekommenderas. Läs mer
    2018-02-06 dinflytt.se svarar Johan e
    Hej Johan,

Kul att du använt dig av vår tjänst! Om du vill framföra din rekommendation om flyttfirman du valt kan jag hänvisa dig till vår hemsida där vi har en omdömesportal. Det du beskriver här är tyvärr inget vi kan påverka, då det inte ingår i de tjänster som vi erbjuder.

• Judith B skrev om dinflytt.se
    Det här var precis vad jag behövde när jag skulle få ihop min flytt. Allt gick superfort och jag behövde inte bekymra mig över att leta efter flyttfirmor över huvud taget. Så skönt! Läs mer
    2018-02-05 dinflytt.se svarar Judith B
    Hej Judith,

Vi är mycket glada över att du valde att använda vår tjänst för att underlätta sökandet efter rätt flyttfirma. Vi önskar dig all god lycka i ditt nya hem!

• Marie S skrev om dinflytt.se
    Bemötande vid beställning av flytten var bra och trevlig. Kvinnan bokade till en början fel tid men vi kom överens och det fanns inte tid på helgen men måndag som jag också ville ha fanns det tid. Jag fick ett telefonsamtal från flyttföretaget på söndag. Kvinnan hade skrivit fel datum. Jag sa att jag bokat på måndag. Flyttkillarna kom på måndag när vi bokat och det gick fint. Någon vecka senare fick jag en räkning för söndagsflytten. Har fortfarande ej betalat eftersom jag inte tycke att det är mitt fel. Det är inte klart ännu. Läs mer
    2018-02-05 dinflytt.se svarar Marie S
    Hej Marie,

Vår plattform erbjuder dig möjligheten att komma i kontakt med flyttfirmor och inget av det som du nämnt i din rekommendation faller tyvärr under detta uppdrag. Beklagar den situation du finner dig i, men eventuella missförstånd eller problem med den flyttfirma som du anlitar är något som får redas ut mellan er.

• Karl Oscar B skrev om dinflytt.se
    Gott bemötande och professionell flyttpersonal. Rekommenderas! Läs mer
    2018-02-05 dinflytt.se svarar Karl Oscar B
    Hej Karl Oscar,

Stort tack för din fina rekommendation. Vad kul att du kunde hitta en passande och proffsig flyttfirma genom användandet av vår tjänst.

• Sandra J skrev om dinflytt.se
    Jag kände mig jagad på telefon och mail Läs mer
    2018-02-01 dinflytt.se svarar Sandra J
    Hej Sandra,

Vi erbjuder en tjänst som gör det möjligt att spara tid och kraft på att hitta rätt flyttfirma. Detta innebär då att flyttfirmor som passar din flytt kommer att kontakta dig för att göra ett erbjudande, vilket vi beklagar du upplevt som störande.

• Rose-Marie H skrev om dinflytt.se
    Allt gick bra, jättenöjda med ert uppdrag. Vi rekommenderar er gärna till andra. Läs mer
    2018-01-31 dinflytt.se svarar Rose-Marie H
    Hej Rose-Marie,

Stort tack för din rekommendation. Dina fina ord glädjer alla på vårt team!

• Annika L skrev om dinflytt.se
    Jätte trevliga och förstående personer.
    Skoj friska och positiva :)
    Enormt duktiga på att utföra sitt uppdrag snabbt och noggrant.
    Svarar snabbt på frågor.
    Är otroligt nöjd med bemötande och uppdraget de gjort. Bara +++++ från mig. Läs mer
    2018-01-29 dinflytt.se svarar Annika L
    Hej Annika,

Tack för din fina rekommendation och för att du valt att använda vår tjänst. Ditt team på dinflytt önskar dig all lycka i ditt nya boende!

• Sandra H
    Sandra H skrev om dinflytt.se
    Ett väldigt enkelt sätt att komma i kontakt med seriösa flyttfirmor, blev glatt överraskad. Läs mer
    2018-01-19 dinflytt.se svarar Sandra H
    Hej Sandra!

Vad kul att höra att du blev nöjd men vår tjänst. Vi strävar hela tiden efter att underlätta det för er kunder.

Ha en fin helg!

• Jonathan M
    Jonathan M skrev om dinflytt.se
    Innan jag använde mig av dinflytt.se och deras tjänster så hade jag inte hört talas om dem tidigare, så hade inga speciella förväntningar. Nu i efterhand kan jag säga att jag är glatt överraskad. Visste inte att man kunde komma i kontakt med passande flyttbolag så här enkelt och smidigt. Ni underlättade det verkligen för mig. Rekommenderar er gärna! Läs mer
    2018-01-19 dinflytt.se svarar Jonathan M
    Hejsan Jonathan!

Tack så mycket för din fina kommentar om din upplevelse. Det glädjer mig verkligen att höra att du lyckades hitta ett flyttbolag som passade dig, genom vår hemsida.

Hoppas du trivs i ditt nya boende!

• Nicklas B
    Nicklas B skrev om dinflytt.se
    Glatt överraskad! Använde tjänsten utan några som helst förväntningar men de flyttfirmor som kontaktade mig mötte mina behov, jag kunde prata med dem om min flytt och sedan jämföra dem efter de gjort sitt ebrjudande.kommer rekommenderas till andra! Läs mer
    2018-01-05 dinflytt.se svarar Nicklas B
    Hej Nicklas,

Stort tack för att du lämnat din rekommendation och delat med dig av dina erfarenheter av dinflytt.se. Vi önskar dig en lyckad flytt.

• Ali M skrev om dinflytt.se
    bra att få kontakt med flyttfirmor. hitta en som passa. Läs mer
    2017-12-18 dinflytt.se svarar Ali M
    Hej Ali!

Vad bra att du kunde hitta en flyttfirma genom att använda dig utav vår tjänst. Stort tack för din värdefulla feedback!

• Harald K skrev om dinflytt.se
    blev helt oväntat tvingad att flytta ut ur min lägenhet och hade panik över att ingenting skulle funka. men det gjorde det! kunde boka flytten nära inpå, grymt! Läs mer
    2017-12-14 dinflytt.se svarar Harald K
    Hej Harald,

Tack för din fina rekommendation. Att vi kan fullfölja vårt mål att förenkla sökandet efter flyttfirmor är alltid kul att höra. Stort lycka till med din flytt!

• Karl E
    Karl E skrev om dinflytt.se
    Dinflytt.se förenklade för mig flyttprocessen avsevärt, slapp leta efter och jämföra flyttfirmor själv. Toppbetyg! Läs mer
    2017-12-14 dinflytt.se svarar Karl E
    Hej Karl,

Det glädjer oss att höra att du valde dinflytt.se för att hitta den rätta flyttfirman för dig. Stort tack för din rekommendation!

Karl E gillar detta
  • Hasse K
    Hasse K skrev om dinflytt.se
    Vi har ett samarbete med Dinflytt.se och kan verkligen rekommendera deras tjänster med bravur.
    Från oss på Kvalitetsflytt Läs mer
    2017-12-13 dinflytt.se svarar Hasse K
    Hej Hasse,

Stort tack för din rekommendation och även för ett fantastiskt partnerskap med er. Ha en fortsatt fin dag,

• Klara E
    Klara E skrev om dinflytt.se
    Hej dinflytt! Tack för er service när jag ringde in och inte hade någon koll. Jag kunde boka min flytt utan svårigheter! Tack <3 Läs mer
    2017-12-13 dinflytt.se svarar Klara E
    Hej Klara,

Vårt team på dinflytt finns alltid tillgängliga för att hjälpa till att använda vår tjänst så smidigt som möjligt. Kul att du ringde in och lät oss bistå dig! Tack för ditt fina omdöme.

• Terese M skrev om dinflytt.se
    Dinflytt var enkel att använda. Jag saknade dock ett kommentarsfält där jag hade kunnat förtydliga lite mer vad precis jag behövde. Men jag kunde förtydliga detta i telefonsamtalen med flyttfirmorna! Läs mer
    2017-12-11 dinflytt.se svarar Terese M
    Hej Terese,

Det glädjer oss att höra att du kunde använda vår tjänst för att komma i kontakt med en flyttfirma och samtala för att utföra just din flytt perfekt. Stort tack för din rekommendation.

• Jonathan P
    Jonathan P skrev om dinflytt.se
    Gött att kunna jämföra olika flyttfirmor! Blev endast kontaktad av tre. Läs mer
    2017-12-11 dinflytt.se svarar Jonathan P
    Hej Jonathan,

Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att du valde att använda vår hemsida för att hitta rätt flyttfirma för dig. Beroende på vilket område du flyttar från kommer vi analysera din förfrågan och skicka till rätt lokala företag för just din flytt, och ibland är det bara tre som passar.

Jonathan P gillar detta
  • Susanna Å skrev om dinflytt.se
    För någon som mig som inte har särskilt stor erfarenhet med att flytta har det varit superskönt att få prisförslag från olika flyttfirmor. Hade jag bara tagit kontakt med en hade jag kanske behövt betala alldeles för mycket. Alla firmor erbjöd ungefär samma pris, så jag visste att jag inte blev lurad. Mvh, Sussie Läs mer
    2017-12-11 dinflytt.se svarar Susanna Å
    Hej Sussie,

Tack för din rekomendation och för att du tagit dig tiden att beskriva din upplevelse av vår tjänst!

• Orvar J
    Orvar J skrev om dinflytt.se
    Bra tjänst som hjälpte mig att hitta en flyttfirma som kunde ta sig an min flytt. Smidig. Läs mer
    2017-12-11 dinflytt.se svarar Orvar J
    Hej Orvar,

Kul att du använt dig av vår tjänst för att hitta en flyttfirma som passade dig. Tack för den fina rekomendationen!

• Lilja E
    Lilja E skrev om dinflytt.se
    Toppen hemsida! Mitt i flyttkaoset och allt som skulle ordnas var det skönt att enkelt kunna jämföra olika flyttfirmor utan att själv behöva spendera tid på att leta reda på dem. Ett stressmoment som var skönt att slippa. Själva flytten var faktiskt sen på plats, men genomfördes av duktiga flyttgubbar och blev bra i slutändan. Rekomenderas varmt för de som vill förenkla sökandet efter flyttfirmor. Läs mer
    2017-12-11 dinflytt.se svarar Lilja E
    Hej Lilja,
    Tack för att du tagit dig tiden att berätta om dina erfarenheter av vår tjänst och för det fina omdömet. Väldigt kul att vi kunde hjälpa dig att förenkla jakten på rätt flyttfirma.

• Klara G
    Klara G skrev om dinflytt.se
    Alldeles lagom att bli kontaktad av 4 flyttfirmor, dock bara en som var intressant. Kom i kontakt med fantastiska flyttgubbar som utförde flytten med omsorg. Läs mer
    2017-12-08 dinflytt.se svarar Klara G
    Hej Klara,

Vad kul att du kunde hitta en passande flyttfirma genom att använda vår tjänst, och stort tack för din feedback!

• Hans B skrev om dinflytt.se
    Mycket smidigt att använda denna service. Läs mer
    2017-12-06 dinflytt.se svarar Hans B
    Hej Hans,

Stort tack för att du tagit dig tiden att beskriva din erfarenhet av vår tjänst. Önskar dig en fortsatt trevlig dag.

• Fredrik H skrev om dinflytt.se
    Behövde bara flytta ett piano. Gick inte att lägga till men fick förklara det för företaget som kontaktade mig så han kunde lösa det som tur var. Läs mer
    2017-12-06 dinflytt.se svarar Fredrik H
    Hej​ ​Fredrik,

Vad​ ​skönt​ ​att​ ​höra​ ​att​ ​det​ ​löste​ ​sig​ ​och​ ​att​ ​du​ ​kunde​ ​få​ ​hjälp​ ​med​ ​ditt​ ​piano!​ ​Väldigt kul​ ​att​ ​du valde att använda ​vår​ ​tjänst​ ​och​ stort tack ​för​ ​din​ ​positiva​ ​feedback.

• Anna A skrev om dinflytt.se
    Snygg hemsida som gjorde vad den lovade. Jag blev kontaktad av seriösa flyttfirmor som gav mig sina offerter. Min flytt från Stockholm till Lund är bokad för nästa vecka. Läs mer
    2017-12-06 dinflytt.se svarar Anna A
    Hej​ ​Anna,

Tack​ ​för​ ​att du tagit dig tiden att lämna din fina feedback.​ ​Det​ ​glädjer​ ​oss​ ​att​ ​höra​ ​att​ ​du​ valt att använda vår tjänst och att du är nöjd. Önskar​ ​dig​ ​en​ lyckad och ​smidig​ ​flytt!

• Hussein I
    Hussein I skrev om dinflytt.se
    De va bra, kom i kontakt med en flyttfirma här i Umeå. Som kunde köra allt ner till Uppsala. Läs mer
    2017-12-06 dinflytt.se svarar Hussein I
    Hej​ ​Hussein,

Tack​ ​för​ ​din​ ​positiva​ ​feedback!​ Kul att du valt att använda dig av vår tjänst och​ ​att​ ​din flytt ​gick​ ​bra. Önskar dig​ ​en​ ​fortsatt​ ​fin​ ​dag.

• Mattias S
    Mattias S skrev om dinflytt.se
    Super nice och snabb tjänst, fick prata med olika snubbar om min flytt och kunde boka den. Läs mer
    2017-12-06 dinflytt.se svarar Mattias S
    Hej​ ​Mattias,

​Det​ ​glädjer​ ​oss​ ​att​ ​höra​ ​att​ ​du​ ​kom​ ​i​ ​kontakt​ ​med​ ​en​ ​flyttfirma​ ​där​ ​du  kunde​ ​boka​ ​din​ ​flytt​ ​genom​ ​vår​ ​tjänst. Tack​ ​för​ ​din​ ​fina​ ​feedback!​

• Louise H skrev om dinflytt.se
    Jag bokade en flytt från Göteborg till Stockholm genom att använda dinflytt. Jag tyckte att det var smidigt att uppge all sin information för att sedan bli kontaktad av flyttföretag. Det var mycket snabbare än att leta igenom hela internet själv. Snabb och smidig tjänst! Läs mer
    2017-12-06 dinflytt.se svarar Louise H
    Hej​ ​Louise,

Väldigt kul att höra att du upplevde vår tjänst som lätt och effektiv att använda.​​ ​Vi​ ​tackar​ ​så  mycket​ ​för​ ​din​ ​fina​ ​feedback och önskar​ ​dig​ ​en​ ​fortsatt​ ​trevlig​ ​dag.

• Carl G skrev om dinflytt.se
    Har alltid använt andra flyttsidor för att jämföra priser, men tänkte att jag kunde prova Dinflytt sist jag skulle flytta i Stockholm. Jag blev uppringd eller mejlad av några företag jättesnabbt, och bokade min flytt samma dag. Flyttgubbarna av trevliga och allt gick bra. Läs mer
    2017-12-06 dinflytt.se svarar Carl G
    Hej​ ​Carl,

Tack​ ​för​ ​din​ ​fina​ ​feedback​ ​och​ ​för​ ​att​ ​du​ ​valde​ ​att​ ​använda​ ​dig​ ​utav​ ​vår​ ​tjänst. Väldigt kul att flytten sedan gick bra! Önskar​ ​dig​ ​en​ ​fortsatt​ ​fin​ ​dag.

• Hanna B
    Hanna B skrev om dinflytt.se
    Jag bokade min flytt genom dinflytt.se, och kom i kontakt med 4 företag trots att min flytt skulle vara redan om en vecka. Jag ringde in och prata med en jätte trevlig tjej som hjälpte mig att fylla i mina uppgifter online. Bra! Läs mer
    2017-12-06 dinflytt.se svarar Hanna B
    Hej​ ​Hanna,

Vad​ ​kul​ ​att​ ​höra​ ​att​ ​vi​ ​kunde​ ​hjälpa​ ​dig​ ​med​ ​ditt​ ​ärende.​ ​Tusen​ ​tack​ ​för​ ​din​ ​positiva​ ​feedback. Ha​ ​en​ ​fortsatt​ ​fin​ ​dag.

• Hanna L skrev om dinflytt.se
    Enkel att använda. Rekommenderas! Läs mer
    2017-12-06 dinflytt.se svarar Hanna L
    Hej​ ​Hanna,

Tack​ ​för​ ​ditt​ ​fina​ ​omdöme​ ​och​ för att du tar dig tiden att lämna ​feedback! Önskar​ ​dig​ ​en​ ​fortsatt​ ​trevlig​ ​dag.

• Lisa S skrev om dinflytt.se
    Jag fick snabbt in offerter för min flytt, men bara från 3 företag istället för 4 som det stod på hemsidan.. Läs mer
    2017-12-06 dinflytt.se svarar Lisa S
    Hej​ ​Lisa,

Tack​ ​för​ ​ditt​ ​fina​ ​omdöme​ ​och​ ​feedback!​ ​Vi​ ​hoppas​ ​att​ ​du​ ​till​ ​slut​ ​kunde​ ​välja​ ​en​ ​offert​ ​som passade​ ​dig.
    Ha​ ​en​ ​fortsatt​ ​fin​ ​dag.

• Jimmi K skrev om dinflytt.se
    alldeles för sena skulle varit där mellan 13-16 kom vid 18:30 en fredag beställde tjänsten 2 november trots de så blev de skit! . Flyttgubbarna däremot va super! väldigt duktiga o trevliga inget att klaga på alls! Läs mer
    2017-12-11 dinflytt.se svarar Jimmi K
    Hej Jimmi,

Tack för att du har använt vår tjänst och för din värdefulla feedback. Det är tråkigt att ett av våra partnerföretag kom för sent till din flytt, men vår tjänst avser endast att skapa kontakten mellan dig och flyttfirmor. Om du upplevde att servicen inte stämde är detta något du får ta med din valda flyttfirma.

Önskar dig allt gott!