Alla kategorier Webshop dinflytt.se

dinflytt.se

Dinflytt.se är en offertplattform som har som mål att koppla dig samman med flyttfirmor runtom i Sverige. Vi har ett stort nätverk av mer än hundra partnerföretag över hela landet, och vill vara ett hjälpmedel för dig som vill ha den bästa flyttfirman till det bästa priset - var du än befinner dig.

På vår hemsida kan du jämföra massor av företag snabbt och smidigt. Skicka din förfrågan, få tillbaks förslag på fyra flyttfirmor och välj sedan den offert som passar dig och dina önskemål bäst. Varmt välkommen till oss - vi gör din flytt enkel!

Läs vad 20 kunder tycker om dinflytt.se

• Karl E
    Karl E skrev om dinflytt.se
    Dinflytt.se förenklade för mig flyttprocessen avsevärt, slapp leta efter och jämföra flyttfirmor själv. Toppbetyg! Läs mer
    2017-12-14 dinflytt.se svarar Karl E
    Hej Karl,

Det glädjer oss att höra att du valde dinflytt.se för att hitta den rätta flyttfirman för dig. Stort tack för din rekommendation!

• Hasse K
    Hasse K skrev om dinflytt.se
    Vi har ett samarbete med Dinflytt.se och kan verkligen rekommendera deras tjänster med bravur.
    Från oss på Kvalitetsflytt Läs mer
    2017-12-13 dinflytt.se svarar Hasse K
    Hej Hasse,

Stort tack för din rekommendation och även för ett fantastiskt partnerskap med er. Ha en fortsatt fin dag,

• Klara E
    Klara E skrev om dinflytt.se
    Hej dinflytt! Tack för er service när jag ringde in och inte hade någon koll. Jag kunde boka min flytt utan svårigheter! Tack <3 Läs mer
    2017-12-13 dinflytt.se svarar Klara E
    Hej Klara,

Vårt team på dinflytt finns alltid tillgängliga för att hjälpa till att använda vår tjänst så smidigt som möjligt. Kul att du ringde in och lät oss bistå dig! Tack för ditt fina omdöme.

• Terese M
    Terese M skrev om dinflytt.se
    Dinflytt var enkel att använda. Jag saknade dock ett kommentarsfält där jag hade kunnat förtydliga lite mer vad precis jag behövde. Men jag kunde förtydliga detta i telefonsamtalen med flyttfirmorna! Läs mer
    2017-12-11 dinflytt.se svarar Terese M
    Hej Terese,

Det glädjer oss att höra att du kunde använda vår tjänst för att komma i kontakt med en flyttfirma och samtala för att utföra just din flytt perfekt. Stort tack för din rekommendation.

• Jonathan P
    Jonathan P skrev om dinflytt.se
    Gött att kunna jämföra olika flyttfirmor! Blev endast kontaktad av tre. Läs mer
    2017-12-11 dinflytt.se svarar Jonathan P
    Hej Jonathan,

Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att du valde att använda vår hemsida för att hitta rätt flyttfirma för dig. Beroende på vilket område du flyttar från kommer vi analysera din förfrågan och skicka till rätt lokala företag för just din flytt, och ibland är det bara tre som passar.

• Susanna Å
    Susanna Å skrev om dinflytt.se
    För någon som mig som inte har särskilt stor erfarenhet med att flytta har det varit superskönt att få prisförslag från olika flyttfirmor. Hade jag bara tagit kontakt med en hade jag kanske behövt betala alldeles för mycket. Alla firmor erbjöd ungefär samma pris, så jag visste att jag inte blev lurad. Mvh, Sussie Läs mer
    2017-12-11 dinflytt.se svarar Susanna Å
    Hej Sussie,

Tack för din rekomendation och för att du tagit dig tiden att beskriva din upplevelse av vår tjänst!

• Orvar J
    Orvar J skrev om dinflytt.se
    Bra tjänst som hjälpte mig att hitta en flyttfirma som kunde ta sig an min flytt. Smidig. Läs mer
    2017-12-11 dinflytt.se svarar Orvar J
    Hej Orvar,

Kul att du använt dig av vår tjänst för att hitta en flyttfirma som passade dig. Tack för den fina rekomendationen!

• Lilja E
    Lilja E skrev om dinflytt.se
    Toppen hemsida! Mitt i flyttkaoset och allt som skulle ordnas var det skönt att enkelt kunna jämföra olika flyttfirmor utan att själv behöva spendera tid på att leta reda på dem. Ett stressmoment som var skönt att slippa. Själva flytten var faktiskt sen på plats, men genomfördes av duktiga flyttgubbar och blev bra i slutändan. Rekomenderas varmt för de som vill förenkla sökandet efter flyttfirmor. Läs mer
    2017-12-11 dinflytt.se svarar Lilja E
    Hej Lilja,
    Tack för att du tagit dig tiden att berätta om dina erfarenheter av vår tjänst och för det fina omdömet. Väldigt kul att vi kunde hjälpa dig att förenkla jakten på rätt flyttfirma.

• Klara G
    Klara G skrev om dinflytt.se
    Alldeles lagom att bli kontaktad av 4 flyttfirmor, dock bara en som var intressant. Kom i kontakt med fantastiska flyttgubbar som utförde flytten med omsorg. Läs mer
    2017-12-08 dinflytt.se svarar Klara G
    Hej Klara,

Vad kul att du kunde hitta en passande flyttfirma genom att använda vår tjänst, och stort tack för din feedback!

• Hans B
    Hans B skrev om dinflytt.se
    Mycket smidigt att använda denna service. Läs mer
    2017-12-06 dinflytt.se svarar Hans B
    Hej Hans,

Stort tack för att du tagit dig tiden att beskriva din erfarenhet av vår tjänst. Önskar dig en fortsatt trevlig dag.

• Fredrik H
    Fredrik H skrev om dinflytt.se
    Behövde bara flytta ett piano. Gick inte att lägga till men fick förklara det för företaget som kontaktade mig så han kunde lösa det som tur var. Läs mer
    2017-12-06 dinflytt.se svarar Fredrik H
    Hej​ ​Fredrik,

Vad​ ​skönt​ ​att​ ​höra​ ​att​ ​det​ ​löste​ ​sig​ ​och​ ​att​ ​du​ ​kunde​ ​få​ ​hjälp​ ​med​ ​ditt​ ​piano!​ ​Väldigt kul​ ​att​ ​du valde att använda ​vår​ ​tjänst​ ​och​ stort tack ​för​ ​din​ ​positiva​ ​feedback.

• Anna A
    Anna A skrev om dinflytt.se
    Snygg hemsida som gjorde vad den lovade. Jag blev kontaktad av seriösa flyttfirmor som gav mig sina offerter. Min flytt från Stockholm till Lund är bokad för nästa vecka. Läs mer
    2017-12-06 dinflytt.se svarar Anna A
    Hej​ ​Anna,

Tack​ ​för​ ​att du tagit dig tiden att lämna din fina feedback.​ ​Det​ ​glädjer​ ​oss​ ​att​ ​höra​ ​att​ ​du​ valt att använda vår tjänst och att du är nöjd. Önskar​ ​dig​ ​en​ lyckad och ​smidig​ ​flytt!

• Hussein I
    Hussein I skrev om dinflytt.se
    De va bra, kom i kontakt med en flyttfirma här i Umeå. Som kunde köra allt ner till Uppsala. Läs mer
    2017-12-06 dinflytt.se svarar Hussein I
    Hej​ ​Hussein,

Tack​ ​för​ ​din​ ​positiva​ ​feedback!​ Kul att du valt att använda dig av vår tjänst och​ ​att​ ​din flytt ​gick​ ​bra. Önskar dig​ ​en​ ​fortsatt​ ​fin​ ​dag.

• Mattias S
    Mattias S skrev om dinflytt.se
    Super nice och snabb tjänst, fick prata med olika snubbar om min flytt och kunde boka den. Läs mer
    2017-12-06 dinflytt.se svarar Mattias S
    Hej​ ​Mattias,

​Det​ ​glädjer​ ​oss​ ​att​ ​höra​ ​att​ ​du​ ​kom​ ​i​ ​kontakt​ ​med​ ​en​ ​flyttfirma​ ​där​ ​du  kunde​ ​boka​ ​din​ ​flytt​ ​genom​ ​vår​ ​tjänst. Tack​ ​för​ ​din​ ​fina​ ​feedback!​

• Louise H
    Louise H skrev om dinflytt.se
    Jag bokade en flytt från Göteborg till Stockholm genom att använda dinflytt. Jag tyckte att det var smidigt att uppge all sin information för att sedan bli kontaktad av flyttföretag. Det var mycket snabbare än att leta igenom hela internet själv. Snabb och smidig tjänst! Läs mer
    2017-12-06 dinflytt.se svarar Louise H
    Hej​ ​Louise,

Väldigt kul att höra att du upplevde vår tjänst som lätt och effektiv att använda.​​ ​Vi​ ​tackar​ ​så  mycket​ ​för​ ​din​ ​fina​ ​feedback och önskar​ ​dig​ ​en​ ​fortsatt​ ​trevlig​ ​dag.

• Carl G
    Carl G skrev om dinflytt.se
    Har alltid använt andra flyttsidor för att jämföra priser, men tänkte att jag kunde prova Dinflytt sist jag skulle flytta i Stockholm. Jag blev uppringd eller mejlad av några företag jättesnabbt, och bokade min flytt samma dag. Flyttgubbarna av trevliga och allt gick bra. Läs mer
    2017-12-06 dinflytt.se svarar Carl G
    Hej​ ​Carl,

Tack​ ​för​ ​din​ ​fina​ ​feedback​ ​och​ ​för​ ​att​ ​du​ ​valde​ ​att​ ​använda​ ​dig​ ​utav​ ​vår​ ​tjänst. Väldigt kul att flytten sedan gick bra! Önskar​ ​dig​ ​en​ ​fortsatt​ ​fin​ ​dag.

• Hanna B
    Hanna B skrev om dinflytt.se
    Jag bokade min flytt genom dinflytt.se, och kom i kontakt med 4 företag trots att min flytt skulle vara redan om en vecka. Jag ringde in och prata med en jätte trevlig tjej som hjälpte mig att fylla i mina uppgifter online. Bra! Läs mer
    2017-12-06 dinflytt.se svarar Hanna B
    Hej​ ​Hanna,

Vad​ ​kul​ ​att​ ​höra​ ​att​ ​vi​ ​kunde​ ​hjälpa​ ​dig​ ​med​ ​ditt​ ​ärende.​ ​Tusen​ ​tack​ ​för​ ​din​ ​positiva​ ​feedback. Ha​ ​en​ ​fortsatt​ ​fin​ ​dag.

• Hanna L
    Hanna L skrev om dinflytt.se
    Enkel att använda. Rekommenderas! Läs mer
    2017-12-06 dinflytt.se svarar Hanna L
    Hej​ ​Hanna,

Tack​ ​för​ ​ditt​ ​fina​ ​omdöme​ ​och​ för att du tar dig tiden att lämna ​feedback! Önskar​ ​dig​ ​en​ ​fortsatt​ ​trevlig​ ​dag.

• Lisa S
    Lisa S skrev om dinflytt.se
    Jag fick snabbt in offerter för min flytt, men bara från 3 företag istället för 4 som det stod på hemsidan.. Läs mer
    2017-12-06 dinflytt.se svarar Lisa S
    Hej​ ​Lisa,

Tack​ ​för​ ​ditt​ ​fina​ ​omdöme​ ​och​ ​feedback!​ ​Vi​ ​hoppas​ ​att​ ​du​ ​till​ ​slut​ ​kunde​ ​välja​ ​en​ ​offert​ ​som passade​ ​dig.
    Ha​ ​en​ ​fortsatt​ ​fin​ ​dag.

• Jimmi K
    Jimmi K skrev om dinflytt.se
    alldeles för sena skulle varit där mellan 13-16 kom vid 18:30 en fredag beställde tjänsten 2 november trots de så blev de skit! . Flyttgubbarna däremot va super! väldigt duktiga o trevliga inget att klaga på alls! Läs mer
    2017-12-11 dinflytt.se svarar Jimmi K
    Hej Jimmi,

Tack för att du har använt vår tjänst och för din värdefulla feedback. Det är tråkigt att ett av våra partnerföretag kom för sent till din flytt, men vår tjänst avser endast att skapa kontakten mellan dig och flyttfirmor. Om du upplevde att servicen inte stämde är detta något du får ta med din valda flyttfirma.

Önskar dig allt gott!