Lisa Kalin

Lisa Kalin

Lisa Kalin är mäklare på Diplomat Fastighetsmäkleri

Lisa Kalin har varit aktiv på Reco.se sedan 2011-01 och har fått 101 omdömen med ett betyg på 4.7. Lisa Kalin har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Kvalitet är viktigt för mig och jag jobbar alltid väldigt hårt för att få nöjda kunder. Min strategi är att alltid agera snabbt, lyssna till situationen och på bästa sätt få bra avslut. Jag älskar mitt jobb och är delägare i Diplomat sedan 2013. Detta har lett till många rekordförsäljningar och bra kontaktnät/återkommande kunder. Det är ingen slump att jag idag är rankad till top-5-mäklare av Booli.se/hittamaklare.se och jag kan även med stolthet säga att jag idag är en av Stockholms mest rekommenderade mäklare.

101 omdömen om Lisa Kalin

Sedan starten hos Reco 2011
Besma O

Andra gången vi säljer med Lisa och vad hon fått kämpa med vår senaste bostadsaffär! Vi rekommenderar henne varmt till andra som likt oss har höga krav på sin mäklare. Tack för denna gång Lisa!

Svar från Lisa Kalin

Tack snälla och tack för grymt samarbete igen! :)

Lioudmila K

Lisa Kalin är bästa mäklare vi har anlitat hittils. Alltid tillgänglig, närvarande och mycket erfaren. Lisa hjälpte oss med försäljning av lägenhet i Bromma. Marknaden var nte det bästa, men tack vare Lisas snabba och profesionella återkopling i affären gick allting mycket bra. Desutom var Köparna också nöjda. Kan det bli bättre. Vi kan varmt rekommendera Lisa. Hon får garanterat din lägenhet såld.

Svar från Lisa Kalin

Tack så väldigt mycket Lioudmila för så fin rekommendation! Det glädjer verkligen mig att vi fick ett sånt bra avslut.

Emelie J

Lisa Kalin har hjälpt oss vid flera tillfällen och ger alltid ett otroligt trevligt och proffesionellt intryck. Hon är snabb i sin återkoppling och även i affären. Vi kan varmt rekommendera Lisa!

Svar från Lisa Kalin

Tusen tusen tack Emelie för så fina ord!!! Betyder mycket för mig och jag vill tacka er tillbaka för grymt samarbete.

Bijun H

Snabbt, enkelt och smidigt. Jag är nöjd med Lisas insats trots svajigt på bostadsmarknaden.

Svar från Lisa Kalin

Tusen tack! Tack själv för fint samarbete!

Ying W

Kunnig, snabb, påtaglig. Du kan lita på henne!

Svar från Lisa Kalin

TUSEN tack Ying för fina ord!! Tack för fint samarbete.

Anders L

Utmärkt under hela processen. Målinriktad och tydlig med hur vi skulle jobba tillsammans. Kan verkligen rekommendera Lisa som mäklare!

Svar från Lisa Kalin

Tack själv Anders!! Riktigt bra samarbete!!!! Stor tumme upp :)

Carlos B

Jag blev rekommenderad Lisa av en vän och är mer än NÖJD! Lisa är snabb, engagerad och målmedveten. Bra återkoppling och ett positivt och trevligt bemötande under hela processen. Hon har alla egenskaper som en duktig mäklare ska ha! Stort tack för en riktigt bra insats Lisa.

Dino Z

Lisa är profesionell, väldigt trevlig och hon får garanterat din lägenhet såld.

Shamiram O

Toppen Trevlig Hjälpsam Tillgänglig Snabb

Svar från Lisa Kalin

Tack Shamiram för fint betyg! Kul att ni är nöjda med köpet av er lägenhet och jag hoppas ni kommer trivas!

Filip Z

Väldigt bra mäklare. Kommunicerade väldigt bra, nådde önskat pris och sålde inom rimlig tid!

Svar från Lisa Kalin

Tack själv Filip för gott samarbete!!