Diplomat Fastighetsmäkleri

Diplomat Fastighetsmäkleri

Ring 08-20 32 05 www.diplomatmakleri.se

Efter flera 100-tals försäljningar, över hela Stockholm, vet vi vad som krävs. Rätt koncept, rätt verktyg men framför allt rätt mäklare är helt avgörande. Diplomat Fastighetsmäkleri drivs idag av Erika Mutschler och Lisa Tannfors med ambitionen om att driva en personlig, nytänkande och serviceinriktad mäklarbyrå. Erika förvärvade...

254 omdömen om Diplomat Fastighetsmäkleri

RONNY N
Skrev om Diplomat Fastighetsmäkleri

Proffesionellt, snabba ryck och bra stöd från Lisa :)

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Besma O

Andra gången vi säljer med Lisa och vad hon fått kämpa med vår senaste bostadsaffär! Vi rekommenderar henne varmt till andra som likt oss har höga krav på sin mäklare. Tack för denna gång Lisa!

Svar från Lisa Kalin

Tack snälla och tack för grymt samarbete igen! :)

Lioudmila K

Lisa Kalin är bästa mäklare vi har anlitat hittils. Alltid tillgänglig, närvarande och mycket erfaren. Lisa hjälpte oss med försäljning av lägenhet i Bromma. Marknaden var nte det bästa, men tack vare Lisas snabba och profesionella återkopling i affären gick allting mycket bra. Desutom var Köparna också nöjda. Kan det bli bättre. Vi kan varmt rekommendera Lisa. Hon får garanterat din lägenhet såld.

Svar från Lisa Kalin

Tack så väldigt mycket Lioudmila för så fin rekommendation! Det glädjer verkligen mig att vi fick ett sånt bra avslut.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Emelie J

Lisa Kalin har hjälpt oss vid flera tillfällen och ger alltid ett otroligt trevligt och proffesionellt intryck. Hon är snabb i sin återkoppling och även i affären. Vi kan varmt rekommendera Lisa!

Svar från Lisa Kalin

Tusen tusen tack Emelie för så fina ord!!! Betyder mycket för mig och jag vill tacka er tillbaka för grymt samarbete.

Bijun H

Snabbt, enkelt och smidigt. Jag är nöjd med Lisas insats trots svajigt på bostadsmarknaden.

Svar från Lisa Kalin

Tusen tack! Tack själv för fint samarbete!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1650 omdömen 4.8 av 1650 omdömen

Susann J
Skrev om Diplomat Fastighetsmäkleri

Otrevlig mäklare. Sa en sak och gjorde en annan. Kände mig lurad under hela affären.

Ying W

Kunnig, snabb, påtaglig. Du kan lita på henne!

Svar från Lisa Kalin

TUSEN tack Ying för fina ord!! Tack för fint samarbete.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Anders L

Utmärkt under hela processen. Målinriktad och tydlig med hur vi skulle jobba tillsammans. Kan verkligen rekommendera Lisa som mäklare!

Svar från Lisa Kalin

Tack själv Anders!! Riktigt bra samarbete!!!! Stor tumme upp :)

Richard F
Skrev om Diplomat Fastighetsmäkleri

Dålig information, får ej originaldokument, strul med nyckelöverlämnande, etc. Bara dåliga erfarenheter av denna mäklare. Efter att lågt omdöme lämnats på Facebook kontaktas jag och ombeds ta bort omdömet, inte konstigt att de "bara har nöjda kunder" om de dåliga censureras...

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Carlos B

Jag blev rekommenderad Lisa av en vän och är mer än NÖJD! Lisa är snabb, engagerad och målmedveten. Bra återkoppling och ett positivt och trevligt bemötande under hela processen. Hon har alla egenskaper som en duktig mäklare ska ha! Stort tack för en riktigt bra insats Lisa.

Dino Z

Lisa är profesionell, väldigt trevlig och hon får garanterat din lägenhet såld.

Vesna A

Erika är väldigt driven! Bra kontakt och trevlig! Är nöjd med säljprocessen men önskar att jag hade valt rörligt arvode för att motivera till att få ett bättre pris.

Per R

Klart godkänd, gav ett energiskt intryck.

Shamiram O

Toppen Trevlig Hjälpsam Tillgänglig Snabb

Svar från Lisa Kalin

Tack Shamiram för fint betyg! Kul att ni är nöjda med köpet av er lägenhet och jag hoppas ni kommer trivas!

Filip Z

Väldigt bra mäklare. Kommunicerade väldigt bra, nådde önskat pris och sålde inom rimlig tid!

Svar från Lisa Kalin

Tack själv Filip för gott samarbete!!

Jesse O

Erika är en fantastisk mäklare som har ständig kontakt med säljare och visar otrolig engagemang. Seriös, effektiv och otroligt hjälpsam. Är jätte nöjd och kommer definitivt välja Erika för framtida samarbeten. Rekommenderar henne starkt !

Jennie O

Erika är en mycket jordnära och proffsig.

Gregor

Jättebra mäklare, seriös, bra redovisning och lyhörd till kunders önskemål. Mycket engagerad.

Serkan C

Grym försäljare som uppnår målen.

Branka I

Bemötandet var bro. Vi har sålt en lägenhet och det gick bra vid påskruvning av papperna. Vi ska fortsätta ha kontakt med Erika. Vi är nöjda med henne.

Pernilla R

Erika är bäst och gör alltid det extra som krävs! Hon säljer alltid till högsta pris, ger inte upp och kan alltid låsa en affär. Hon återkopplar alltid när hon sagt och man får alltid snabbt svar. Det finns ingen bättre! Alltid nöjd! Rekommenderar henne verkligen!

Besim A

Hej. Jag fick den allra bästa hjälp jag kunde få. Erika var oerhört tydligt med hur det gick i processen och meddelade mig genast om något hade hänt. Jag har haft o göra med många mäklare i mina dagar, men Erika var den absolut bästa. En väldigt trevlig människa, dessutom. Jag personligen rekommenderar henne till alla andra som funderar på vilken mäklare de ska anlita.

Firat Ali Z

Erika sålde min lgh för betydligt högre pris än jag räknat med. Jag är väldigt nöjd med henne och kan starkt rekommendera henne för andra som skall sälja. Hon var alltid tillgänglig både via telefon och mail.

Elin J

Väldigt bra och proffsigt bemötande.

Svar från Lisa Kalin

Tack Elin för din rekommendation!! Så kul at ni nådde rekordpris och att tillträde blev som ni önskade :)

Ronny G

Rekommenderar Erika mutschler starkt tack för ett samarbete

Kristina Lovisa P

Jag är jättenöjd med Erikas mäklarinsats vid min bostadsaffär. Hon är kunnig och samtidigt ödmjuk. Hon är anträffbar alltid i stort sett - även när hon var i Tyskland

Mikael F

Rekommenderas i allra högsta grad. Drivande, trevlig, kunnig, glad, positiv, lättsam att ha att göra med, informativ, kommunicerar, informativ. Har helt enkelt dom alla rätta och bästa egenskaper som en mäklare kan och ska ha. Topp betyg i allt.

Svar från Lisa Kalin

Tack så hemskt mycket Mikael!! Tack för fint samarbete!

Elin K

Lisa är engagerad, målmedveten och såg till att vi sålde väldigt snabbt till ett bra pris. Under hela processen har Lisa varit genuint intresserad och påläst och återkommit snabbt till oss med återkoppling, svar på frågor osv.

Svar från Lisa Kalin

Tack snälla! Och tack för fint samarbete!!

Nakisa D

Med Lisa är det ett nöje att göra bostadsaffärer! Hon känns som en samarbetspartner från första stund och är otrolig engagerad. Hennes driv och energi inspirerar och utgör en enorm dragkraft. Hon är väldigt snabb, flexibel, alltid tillgänglig och effektiv samtidigt som hon är kunnig och proffsig! Jag rekommenderar därför henne starkt. Tack Lisa.

Svar från Lisa Kalin

Tack så JÄTTE mycket Nakisa för dina fina ord! Och tack själv för ett riktigt bra samarbete!!

Roxana M

Seriös, handlar snabbt, mycket hjälpsam.E Har stort förtroende för henne.

Marianne L

Erika är snabb, effektiv och mkt väl insatt i allt som erfordras vid förmedling av en bostadsrätts lgh. Vi kan med sann uppriktighet rekommendera Erika och Diplomat för förmedling av bostäder av alla slag inom Stor-Stockholm.

Felipe F

Lisa är en seriös och väldigt ambitiös mäklare som under processen alltid var tillgänglig. Vi rekommenderar henne starkt.

Svar från Lisa Kalin

Tack Felipe för fin rekommendation! Tack själv för gott samarbete!

David L

Flitig, trevlig och mjuk i kontakten

Svar från Lisa Kalin

Tack David! Och tack själv för bra samarbete och engagemang.

Sonu S

Väldigt trevligt bemötande hittils, har fått hjälp med alla våra frågor på ett snabbt och smidigt sätt.

Marianne N

Jag har anlitat Erika Mutschler för att sälja min bostadsrättslägenhet. Allt har fungerat utmärkt med fotografering, annons på Hemnet och budgivningen som sköttes mycket bra och smidigt. Erika är en erfaren mäklare och mycket professionell och ändå personlig. Det är nervöst med den här typen av affär men Erika har med sitt lugna och positiva sätt stöttat mig. Jag kan inte tänka mig en bättre mäklare.

Niklas A

Abitiös, snabb och prisvärd! Lisa lyckades sälja för drygt 107.000/m2 på under 2 veckor. Detta trots ett stort utbud lägenheter de veckorna och halsfluss. Höll på att tappa affären på grund av skatteskäl vilket hon lyckades lösa genom ayy föreslå ett optionsavtal. Tack Lisa!

Svar från Lisa Kalin

Tack själv Niklas för gott samarbete! ;)

Andreas N

En ovanlig forsaljning och svart att satta betyg pa. Hon skotte sig bra.

Svar från Lisa Kalin

En snabb affär! Kul att jag hade en köpare till er direkt och att vi under hand kunde sälja till ett riktigt bra pris!

Olivia W

Jag är jättenöje med Lisa, jag fick möjlighet att komma och kolla på lägenheten två gånger innan visning. Hon har varit väldigt tillmötesgående och jag skulle absolut rekommendera henne.

Svar från Lisa Kalin

Tack snälla Olivia för din fina rekommendation! Jättekul att få hjälpa dig och grattis igen till denna underbara lägenhet. Du får skåla extra imorgon :) Gott nytt år!

Robert O

Lisa är väldigt målinriktad, effektiv och tillgänglig. Proffsigt bemötande och service-minded.

Svar från Lisa Kalin

Tack Robert!!! Tack för riktigt bra samarbete :) gott nytt år!

Mukdawan K
Skrev om Diplomat Fastighetsmäkleri

Pamela A. Trevlig, effektiv process, hon brinner för sitt jobb rekommenderar henne verkligen.

Erik Y

Mycket professionell och kunnig. Väl bemötande och omtänksam om kunden.

Svar från Lisa Kalin

Tack så jättemycket Erik!! Tack själv för ett riktigt bra samarbete!

Ying w

Lisa är duktig, snabb och ansvarsfull. Rekommendera henne starkt!

Svar från Lisa Kalin

Tack Ying för din fina rekommendation!! och tack för riktigt bra samarbete!

Kim O

Detta var andra lägenheten som Lisa sålde åt mig. Jag valde henne en andra gång för att det första samarbetet fungerade mycket bra. Den positiva känslan stärktes återigen.

Svar från Lisa Kalin

Tack så JÄTTE mycket Kim för fina ord!! Och tack själv igen för grymt samarbete!

Lindah M

Lisa Tannfors är fantastiskt duktig och proffsig. Vi är oerhört nöjda med hennes insats.

Svar från Lisa Kalin

TACK för fina ord!!! och tack själv Lindah! Kul att jag fick hjälpa er med även en försäljning :)

Malin O

Lisa var vänligt bemötande och agerade professionellt under hela köpet.

Svar från Lisa Kalin

Tack snälla Malin för fin rekommendation! Jag håller tummarna för din försäljning nu och vi hörs inför tillträdet.

Morvarid Z

En riktig duktig och snabb mäklare!

Svar från Lisa Kalin

Tack själv Morvarid för gott samarbete!! Kul att ni är nöjda!

Max A

Lisa är en väldigt skicklig och trevlig mäklare som alltid är tillgänglig. Hon sitter på en stor kundbas där vi hittade köpare till min lägenhet, kan verkligen rekommendera henne och kommer själv anlita henne igen om jag ska sälja i framtiden. //Max

Svar från Lisa Kalin

Tack så jättemycket Max för din fina rekommendation!! Superkul att det gick så smidigt och att jag kunde förmedla till en lycklig VIPis :)

Sakarias H

Ett bra bemötande vid försäljning av lägenhet. Gick mycket smidigt.

Svar från Lisa Kalin

Tack själv Sakarias för grymt samarbete!!

Sara E

Mycket bra och proffsigt bemötande. Jag har köpt en bostadsrätt genom Lisa.

Svar från Lisa Kalin

Tack snälla Sara!! Jättekul att du är nöjd och att du har fått sån fin lägenhet :)

Musa Y

Rekommenderar varmt. -Professionell -Trevlig -Fick mig att känna mig trygg

Svar från Diplomat Fastighetsmäkleri

Tack snälla Musa för din rekommendation både här och till andra som ska sälja! Det var ett nöje att få sälja din lägenhet och hjälper dig givetvis nästa gång du ska flytta. Vänligen, Pamela