Displayexperten

Displayexperten

Ring 08-408 329 42 www.displayexperten.se

Att finna rätt exponering är dock inte lika lätt som många tror. Främst för att det finns flera olika varianter att välja på, som till exempel broschyrställ för golvexponering eller katalogställ att ha vid butikens ingång eller på mässan. Med vår hjälp kan dock valet gå från svårt till lätt. Vi på Displayexperten är nämligen,...

142 omdömen om Displayexperten

Henna L
Skrev om Displayexperten

Behövde snabbt själv och hittade Displayexperten via google. Alltid gick smidigt, snabb service och supernöjd med vårt köp!

Svar från Displayexperten

Hej Hanna, Tack för det goda betyget ! Era displayer blev riktigt snygga, lycka till med försäljningen Hälsningar / Anders Displayexperten

Profilkompaniet
4.6/5 i betyg av 220 omdömen 4.6 av 220 omdömen

vänligt bemötande och kvalitetsprodukter som levereras på utsatt tid eller bättre än så. Behövde på väl kort varsel ett tryck till en reklam

Carl Z
Skrev om Displayexperten

Snabbt svar vid fråga. Snabb leverans efter beställning. Det kostar ju, men hittade inte samma produkt på något enkelt sätt på annat ställe, så då är det ju bara att pröjsa och se glad ut ;)

Svar från Displayexperten

Tack Carl för det goda betyget och er produkt blev riktig snygg ! Hälsningar / Displayexperten

Klara R
Skrev om Displayexperten

Beställde en helfigur som levererade snabbt och smidigt

Svar från Displayexperten

Tack för det goda betyget, helfiguren blev riktigt bra Hälsningar /Displayexperten

Printer.se
4.8/5 i betyg av 89 omdömen 4.8 av 89 omdömen

Vi får alltid bra hjälp och goda råd av Printer! Vi har beställt broschyrer, rollups och anteckningskort över 5 års tid. Vi är troligtvis en

Roger M
Skrev om Displayexperten

Anders på Displayexperten tog fram en Promotion penna som blivit mycket uppskattad av våra kunder. Allt gick väldigt snabbt och smidigt, vi är mycket nöjda med allt från prisoffert, beställning, leverans och uppföljning Jag kan verkligen rekommendera Displayexperten när det gäller Displayer, Trade & Promotion material Med vänlig hälsning Roger Mattebo Butikstrender

Svar från Displayexperten

Tack Roger för det goda betyget, det tackar mycket för och pennan som blev mycket uppskattad Hälsningar / Displayexperten Anders

Nina H
Skrev om Displayexperten

Mycket nöjd med våra skyltar! De ser eleganta och professionella ut. Våra väskor presenteras på ett snyggt och professionellt hos våra återförsäljare. Displayexperten erbjuder bra service och uppföljning! Rekommenderas stort. Nina Hildebrand , VD Hildebrand Bags

Svar från Displayexperten

Hej Nina, Skyltarna blev riktigt snygga bredvid er snygga väskor, 1000 tack för det goda betyget Displayexperten / Anders

PSS Vallentuna
4.5/5 i betyg av 179 omdömen 4.5 av 179 omdömen
Badge2023

Det var enkelt att beställa, enkelt att betala, jag fick artiklarna tillräckligt fort :-)

Hans B
Skrev om Displayexperten

Tack Anders! Vi har gjort våra första affärer och fler kommer det att bli. Jag kom relativt sent med mina önskemål. Anders gav många goda råd och professionell hjälp samt bemötte mig på det allra bästa sättet. Samt var mycket snabb i produktion samt leverans. 3 roll ups A4 skyltar Sammanfattningsvis så är jag mycket nöjd och rekommenderar verkligen Anders och Displayexperten. Hälsningar Hans

Svar från Displayexperten

Hej Hasse ! 1000 Tack för det goda betyget, det värmer. Vi gjorde även 4 st Skyltar Bredd 120 x H 40 cm som ni hade i er mässmonter som blev riktigt snygg & säljande Hälsningar Displayexperten / Anders

Martin Nord N
Skrev om Displayexperten

Vi beställde bordsdisplayer för att kunna exponera våra skyddskort mot skimning vid butikernas kassor. Vi presenterade våra idéer och önskemål och blev glatt överraskade av den kunskap och professionalism som Anders och Displayexperten visade oss. Allt från idéskapande till leverans. Vi rekommenderar gärna Displayexperten och kommer fortsätta anlita dem som leverantör framöver. Martin, Scanblocker.se

Svar från Displayexperten

1000 tack för det goda betyget, era displayer blev riktigt snygga. Lycka till med försäljningen Hälsningar / Displayexperten

TriffiQ
4.5/5 i betyg av 340 omdömen 4.5 av 340 omdömen

Alltid ett professionellt bemötande, lugnt och stilla. Man känner sig som en vip-gäst.

Djurgårdens Färjetrafik Ab D Djurgårdens Färjetrafik Ab D
Mats W
Skrev om Displayexperten

Leveirtansen kom inte när den skulle. Jag fick fel uppgifter om sändning av gods flera gånger. Riktigt dåligt :(

Mats L
Skrev om Displayexperten

Snäppramar bland annat. bra kvalité men framförallt snabb leverans. Mycket snabb till och med.

Svar från Displayexperten

1000 tack för det fina betyget, det senaste jobbet blev riktigt snyggt ! Hälsningar / Displayexperten

PSS Sollentuna
4.9/5 i betyg av 48 omdömen 4.9 av 48 omdömen
Badge2019

Jag har köpt dekaler, väskor, arbetsförkläden, sulor och tryck och lite annat i klädväg och textilier. Allt har nog upplevts efter förväntni

Tilda S
Skrev om Displayexperten

Snabb och bra service! Smidigt med en och samma kontaktperson genom hela processen. Vi känner verkligen att vi har fått det vi ville ha. Kanon!

Svar från Displayexperten

1000 tack för det fina betyget, era Wellpappdisplayer blev riktigt snygga, lycka till med försäljningen! Hälsningar / Displayexperten

Simon H
Skrev om Displayexperten

Bra service och snabb leverans, tummen upp.

Svar från Displayexperten

Tack för det goda betyget, er logo blev riktigt snygg på ert kontor Hälsningar / Displayexperten

Leo S
Skrev om Displayexperten

Bra och ganska snabba svar, bra leverans och snyggt resultat

Svar från Displayexperten

Tack Leo för det goda betyget ! Era produkter blev riktigt snygga. Hälsningar / Displayexperten

Tom E
Skrev om Displayexperten

Vi köpte reklam skyltar av er. ni gjorde ett superbra jobb. -snygg design -bra service -snabb leverans -och bra pris

Svar från Displayexperten

Hej Tom, 1000 tack för det goda betyget! reklamskyltarna till era larmbågar blev riktigt snygga. Lycka till med försäljningen ! Hälsningar Anders / Displayexperten

Beata R
Skrev om Displayexperten

Beställde visitkort, a6-kort och mappar. Vi är jättenöjda med resultatet. Mycket snabb och grym service!

Svar från Displayexperten

Tack Beata för det goda betyget, era produkter blev riktigt snygga. Hälsningar Displayexperten

Joakim E
Skrev om Displayexperten

Jag köpte Info skylt A4 led, 9 st. Jag blev professionellt bemött och fick bäste tänkbara service, inklusive uppföljning. Tack Anders, snyggt jobbat!

Svar från Displayexperten

Tack Joakim för det goda betyget, det känns riktigt bra. Er butik med A4 Led infoskyltar blev riktigt snyggt ! Lycka till med försäljningen Hälsningar Displayexperten

Jessica B
Skrev om Displayexperten

Snabb och proffsig service! Väldigt tillmötesgående.

Svar från Displayexperten

Tack Jessica för det goda betyget. Alltid kul med kunden på hemmaplan som man kan leverera till samma dag, blev riktig snyggt med årets snyggaste solglasögon Hälsningar Displayexperten

Alexander S
Skrev om Displayexperten

DisplayExperten var ett wildcard vi hittade på Google när våran ordinarie leverantör inte kunde uppfylla våra krav på snabb tillverkning och leverans. Tack vare DisplayExperten kunde vi få våra varuspett till våran öppning. Rekommenderas starkt!

Svar från Displayexperten

Hej Alexander, 1000 tack för det mycket goda betyget, att tillverka 300 st metall spjut och leverera på 1 vecka till ert nya Apotek var en utmaning, men vi gjorde det och det blev riktigt snyggt i er butik, lycka till med er försäljning. Hälsningar Anders / Displayexperten

Martin S
Skrev om Displayexperten

Beställde ett plexiglasrör för att visualisera ett projekts antal tjänster vi levererar. Nöjd med kontakten på företaget som svarade snabbt på mina frågor och lyckades leverera utan problem till två olika adresser. Rekommenderas.

Svar från Displayexperten

Tack Martin för det goda betyget, plexirören blev riktigt snygga. Hälsningar Displayexperten

Adam H
Skrev om Displayexperten

Snabb leverans och bra kvalité på trycket vi beställde, rekommenderas!

Svar från Displayexperten

1000 tack Adam för det fina betyget, trycksaken blev riktigt snyggt Hälsningar Displayexperten / Anders

Hannah E
Skrev om Displayexperten

Vi beställde ett plexiglas rör som vi ville ha designat likadant som ett vi haft tidigare som gått sönder. Vi fick tillbaka ett likadant rör med smidigare stägning än det som var innan. Smidigt, snabbt och bra service!

Svar från Displayexperten

Tack Hannah, för det goda betyget det värmer, er plexirör med podie blev riktigt snyggt Hälsningar / Displayexperten / Anders

Helene J
Skrev om Displayexperten

Kan gott rekommenderas då vi blev väl bemöta och lyhörd på våra önskemål. Kort och gott ett proffsigt jobb. Skyltarna till bussen vi beställde på kort varsel blev väldigt snygga och vi kommer nu synas väldigt bra när förbundet åker på turneringar i Sverige med våra distriktslag. Tack för hjälpen och vi återkommer.

Svar från Displayexperten

Tack Helene för det goda betyget, skyltarna blev riktigt snygga & lycka till på era matcher Hälsningar / Displayexperten /Anders

Julia G
Skrev om Displayexperten

Fick superbra hjälp med att bolla kring olika alternativ för att hitta en bra lösning, och sen proffsigt och snabbt utförande. Känns att det finns ett gediget intresse för bra resultat!

Svar från Displayexperten

Tack Julia för det goda betyget! Resultat är det som räknas och era produkter vi gjort blev riktigt snygga och kommer att öka er försäljning! Hälsningar Displayexperten / Anders

Erik O
Skrev om Displayexperten

Runda skyltar beställde jag. Bra service. Trevligt bemötande.

Svar från Displayexperten

Hej Erik, tack för det härliga betyget det värmer. Era skyltar blev riktigt snygga Hälsningar Displayexperten / Anders

Bertil H
Skrev om Displayexperten

Bokställ som blev precis som jag önskat. Bemötandet av Anders Berlin var perfekt och han gav exakta informationer för en bra produkt i slutändan. Resultatet blev jättesnyggt och kan hjälpa till att sälja vår nya produkt. Mvh Bertil Hagberg Sesamphoto

Svar från Displayexperten

Tack Bertil för det goda betyget ! Bokstället blev riktigt snyggt, och lycka till med boklanseringen Displayexperten / Anders

Pelle J
Skrev om Displayexperten

Har fått leverans och montage av flertalet skyltar för både inomhus- och utomhusbruk. Vi är riktigt nöjda med all kontakt från beställning, leverans och montage och vill varmt rekommendera Displayexperten. Pelle, Sportbrillor.se

Svar från Displayexperten

Tack Pelle för det goda betyget, skyltarna blev riktigt snygga & brillorna fungerade perfekt Hälsningar Displayexperten / Anders

Patrik N
Skrev om Displayexperten

Jag köpte reklamprodukter, Tycker att jag fått den hjälp jag va ute efter, bra och snabb service. Mkt bra jobbat,

Svar från Displayexperten

Hej Patrik, tack för det goda betyget. Era standee helkropps displayer blev riktigt snygga och lycka till med försäljningen Väl mött! Displayexperten

Richard L
Skrev om Displayexperten

Köpte lite demo och mässmatrial och allt gick hur smidigt som helst, jätte nöjd.

Svar från Displayexperten

Hej Richard! Tack för det goda betyget. Mässmaterialet blev riktgt snyggt ?? Däckskiftet gjordes av proffs på bästa sätt! Hälsning / Anders

Lovisa K
Skrev om Displayexperten

Jag beställde fyra stycken pleximontrar för display av historiska material och är supernöjd både med kvaliten, snabbheten och bemötandet. Kan varmt rekommenderas!

Svar från Displayexperten

Hej Lovisa, 1000 tack för det goda betyget och er goda dryck lycka till med försäljning ! Varma hälsningar Displayexperten

Curt G
Skrev om Displayexperten

Det är sällan man får så bra bemötande när man ringer.. Deras uppföljning mot kund får högsta betyg.

Svar från Displayexperten

Hej Curt, Det glädjer oss verkligen att höra att du är så nöjd! Vi ser fram emot att kunna hjälpa till vid fler tillfällen. :) Displayexperten.se

Bertil C
Skrev om Displayexperten

Vi kan varmt rekommendera Anders och Displayexperten som med god hand hjälper oss att hjälpa våra kunder på bästa sätt.

Svar från Displayexperten

Hej Bertil, 1000 tack för det goda betyget! Kampanjen blev riktigt bra med säljande butiksmaterial Hälsningar /Anders

Niklas D
Skrev om Displayexperten

Fantastisk service och bemötande från Anders & teamet! Snabb leverans, bra produkter och ett kundbemötande som var oslagbart! Vi kan varmt rekommendera Displayexperten som leverantör.

Svar från Displayexperten

Tack Niklas, för dom goda orden. Vi försöker alltid ha en bra service till våra kunden. Lycka till med försäljningen Hälsningar / Displayexperten/ Anders

Jessica H
Skrev om Displayexperten

jag har ingen stor erfarenhet av leverantören. Är nöjd med den beställnngen jag gjort.

Tack Jessica, för det goda betyget. Hälsningar Anders

Karlskrona Bilvårdscenter

Tydligt hemsida, snabb leverans och produkter som var precis vad jag förväntade mig.

Svar från Displayexperten

Tack Jimmy för det goda betyget , det värmer ni är alltid välkomna Hälsningar Anders

Mats H
Skrev om Displayexperten

Bra bemötande, snabbt och informativt. Varorna kom i tid och verkade stämma med inköpsorder.

Svar från Displayexperten

Tack Mats för det goda betyget! Vi har alltid varor i lager för snabba leveranser till era kunder! Hälsningar Anders

Sune B
Skrev om Displayexperten

Köpte 3 st plexihuvar med svart botten som vi använder till event, mycket trevligt bemötande från första kontakt till mycket snabb leverans. Hälsningar Sune

Svar från Displayexperten

Hej Sune, Vi kan bara tacka så mycket för din underbara recension! Och vi ser verkligen fram emot att kunna fortsätta leverera på samma sätt. :) / Displayexperten

Fredrik G
Skrev om Displayexperten

Snabbt och smidigt, enkelt att beställa på hemsidan.

Svar från Displayexperten

Tackar Fredrik för topp 5 betyget ! Hyllvippor blev riktigt snygga i hyllan! Hälsningar Anders

Thomas B
Skrev om Displayexperten

Ett proffsigt och trevligt bemötande tillsammans med ett konstruktivt samtal utmynnande i en superfin produkt, d v s displaylåda!

Svar från Displayexperten

Tack Thomas för det fina betyget! Dina snygga bilar syns bra i Plexihuvarna Hälsningar Anders

Mathilda D
Skrev om Displayexperten

Alltid snabba svar och trevligt bemötande. Hög kvalitet på produkterna i kombination med bra priser.

Svar från Displayexperten

1000 tack Mathilda för det goda betyget, det värmer Lycka till med försäljningen Hälsning Anders

Caroline H
Skrev om Displayexperten

Snabbt, enkelt och snyggt! Trevligt bemötande och bra service från början till slut. Väldigt nöjda med slutprodukten som överträffade våra förväntningar. Kan varmt rekommendera!

Svar från Displayexperten

1000 tack Caroline, för det goda betyget. Era Displayer blev riktigt snygga ! Lycka till med försäljningen. Hälsningar / Displayexperten / Anders

Olof A
Skrev om Displayexperten

Fick kontakt med Anders på Displayexperten då jag under en längre tid letat efter vinställ i akrylplast. Bemötandet var otroligt proffsigt och fick tydliga besked om leveranstid, vad jag behövde tänka på gällande flaskornas storlek mm. Våra vinställ som vi använder på mässor är specialanpassade till de flaskor som vi vill presentera. Anders kom sedan förbi under mässan ute i Älvsjö för att se att allt fungerade tillfredställande, det om något kallar jag omtanke om sina kunder. Blir med andra ord flera beställningar!

Svar från Displayexperten

Hej Olof, 1000 tack för det goda betyget, det värmer i hjärtat att ha nöjda kunder. Era Vinställ blev otroligt snygga på mässan, er nya beställning kommer på torsdag. Ha en underbar vecka Varma hälsningar Anders / Displayexperten

John H
Skrev om Displayexperten

Bra snabb service! bra resultat & ordentligt emballerade paket!

Stefan K
Skrev om Displayexperten

Tack Anders för ett proffsigt kreativt bemötande och bra samarbete. Ni hittar alltid nån lösning på produkter vi är i behov av. //Stefan Källström, Marknadskoordinator Normark Scandinavia

Svar från Displayexperten

Hej Stefan, Tack själv för det goda betyget det värmer! Vi försöker alltid göra vårt bästa för alla våra kunder. Hälsningar Anders

Johan K
Skrev om Displayexperten

Snabb leverans och trevligt bemötande av Anders Berlin! Rekommenderas absolut!

Svar från Displayexperten

1000 tack Johan, era Skyltställ med visitkort ficka blev riktigt snygga. Lycka till med försäljningen Hälsningar / Anders

Felicia L
Skrev om Displayexperten

Fantastisk och snabb hjälp från första kontakt! Fick hjälp att designa mina helt egna displayer för våra chokladkakor efter mina önskade mått, proffsig hjälp och så snabb tillverkning! Är så nöjd! Ett riktigt toppen företag! Stort tack!

Svar från Displayexperten

1000 tack Felicia för det goda betyget, era chokladprodukter passade perfekt i plexi displayerna vi specialgjorda för era produkter, lycka till med försäljningen! Varma Hälsningar Anders

Håkan A
Skrev om Displayexperten

Jättebra kundservice, de hjälpte oss med allt över telefon så det skulle bli så bra som möjligt. Rekommenderar starkt

Svar från Displayexperten

Hej Håkan, tack för det goda betyget, vi försöker alltid hjälpa våra kunden så dom blir riktigt nöjda. Möbelfickorna mm blev riktigt snygga. Hälsningar Anders

Sara S
Skrev om Displayexperten

Allt fungerade smidigt och enkelt. Leverans som utlovat. Rekommenderas!

Svar från Displayexperten

Hej Sara, tack för mycket goda betyget! Era displayer blev riktigt snygga i butik, lycka till med försäljningen / Anders

Anna M
Skrev om Displayexperten

Tack så mycket för trevligt bemötande och bra service. Pallsvepen kom i förra veckan och är jättesnygga!

Svar från Displayexperten

Hej Anna, Tack för det fina betyget, era pallsvep blev riktigt snygga Hälsningar / Anders

Maja G
Skrev om Displayexperten

Jag skickade in foton på några personer som skulle återskapas som pappfigurer i naturlig storlek. Fick lite korthuggen men bra och konkret återkoppling. Beställningen levererades i tid och med god kvalitet

Svar från Displayexperten

Hej Maja, tack för det goda betyget Pappfigurer i wellpapp blev riktigt snyggt! / Hälsningar Anders

Michael B
Skrev om Displayexperten

Snabb leverans och hög kvalitet på varorna. Inga problem alls.

Svar från Displayexperten

Hej Michael, tack för det höga betyget, era produkter blev riktigt snygga & säljande Hälsningar / Anders

Anders L
Skrev om Displayexperten

Beställde ett mässbord "pop-up". Bra personlig hjälp med att få designen på plats och att beställa var enkelt. Snabb leverans inom utlovad tid och ett jättefint resultat. Jättenöjd!

Svar från Displayexperten

Hej Anders, tack för det goda betyget det värmer, mässbordet blev riktigt snyggt. Lycka till på mässan. Hälsningar Anders