Alla kategorier Tryckeri Skåne Malmö Displayprojekt

Displayprojekt

Kilian Zollsgatan 7D, 217 56 Malmö — Visa karta

Oavsett om det är första gången du ska beställa reklamblad eller om du har ansvarat för flertalet mässor och event tidigare får varje kund samma fina service och schyssta priser hos oss på Displayprojekt. Vi gör allt från trycksaker som flyers och foldrar, via banderoller och beachflaggor till hela paket för utställning på mässa.

Vi har korta leveranstider och kan om det riktigt brinner i knutarna ha ett helt mässpaket redo för användning på bara en veckas tid.

Lägg enkelt en beställning i vår webbutik eller kontakta oss för att diskutera hur vi kan hjälpa just dig!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 116 kunder tycker om Displayprojekt

• Terje S
    Terje S skrev om Displayprojekt
    Rask respons. God service. Rask levering
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Displayprojekt
    Mycket bra bemötande. Varorna som levererades först var inte som vi tänkt men nya levererades utan extra kostnad.
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Displayprojekt
    Jag har haft en bra kontakt med Displayprojekt. De har varit mycket hjälpsamma och vi är mycket nöjda med varorna vi beställt.
  • Moa R
    Moa R skrev om Displayprojekt
    Bra service! ngt fel vid tryck men som det gavs feedback på smabbt.
  • André U
    André U skrev om Displayprojekt
    Från beställning till leverans bar smidigt.
    Rollup var bättre än förväntat.
    Återkommer gärna i framtiden.
  • Anna J
    Anna J skrev om Displayprojekt
    Väldigt snabb service och kommunikation. Köpte 3 st dukar med tryck, 245x178 cm. Bra bemötande och hjälpsamt. Varorna levde absolut upp till våra förväntningar.
  • Anna O
    Anna O skrev om Displayprojekt
    Snabb service och bra leverans. Bara +!
  • Erja T
    Erja T skrev om Displayprojekt
    Bra service, snabba leveranser och bra resultat.
    Mycket nöjd!
  • Marco K
    Marco K skrev om Displayprojekt
    Jättesmidigt att beställ och snabb leverans..
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Displayprojekt
    Vi har köpt 2 st rollups.

Det har varit lätt att få pris (offert) på detta. Leveransen har skett i tid. Fick även en ort instruktion hur man sätter upp dessa roll ups.

Vi är mycket nöjda.
  • Per E
    Per E skrev om Displayprojekt
    Mycket bra kommunikation och bemötande. Hög kvalitet på trycket. Min beställning var en liten serie av miljövänliga vepor i fyrfärgstryck.

Blev feltryck första gången, men tack vare bra kommunikation och bemötande så kunde det snabbt åtgärdas och det är en flexibilitet som jag värdesätter högt.
  • Johan N
    Johan N skrev om Displayprojekt
    Som helhet ett bra och hjälpsamt bemötande från allt med original till leverans. Inget att anmärka på.

Skulle väl isf vara att ni kan gärna stödja Barndiabetesfonden. De är i större behov av pengar och än så länge har ingen botats från diabetes.
    2017-10-10 Displayprojekt svarar Johan N
    Hej Johan!

Tack för det fina omdömet!

Vi har haft som tradition att i Juletider skänka pengar till olika hjälporganisationer och sjukdomsfonder som ligger oss varmt om hjärtat. Men självklart så lyssnar vi på ditt önskemål och har nu gjort ett bidrag för att stödja till Barndiabetesfonen.

Med vänlig hälsning
    mycket proffsigt bemötande
    vid köp av mässduk
  • Malin F
    Malin F skrev om Displayprojekt
    Beachflagga 85x300. Fick bra hjälp och snabb leverans.
  • Eddie E
    Eddie E skrev om Displayprojekt
    Bra hjälp och snabba svar gjorde att vi bestämde oss för att lägga en order!
  • Björn B
    Björn B skrev om Displayprojekt
    Bra bemötande och leverans i tid och med bra resultat. Toppen!
  • Jimmy J
    Jimmy J skrev om Displayprojekt
    Allt fungerade jättebra! Det jobbigaste är att jag måste fylla i 30 tecken i denna ruta för att kunna gå vidare.
  • Mats E
    Mats E skrev om Displayprojekt
    Bra kontakt och god service. Vi återvänder gärna.
  • Christer L
    Christer L skrev om Displayprojekt
    Att ha med Johan och Display Projekt att göra är som att ”glida på en räkmacka”... allt ordnar sig alltid till det bästa!
  • Mats W
    Mats W skrev om Displayprojekt
    Säker leverans och bra produkt. Bra dialog.
  • Nineb O
    Nineb O skrev om Displayprojekt
    Snabb leverans och bra produkt!
  • Michaela H
    Michaela H skrev om Displayprojekt
    Enkelt att beställa, snabbt och bra
  • Markus P
    Markus P skrev om Displayprojekt
    Ett mycket professionellt bemötande från order till leverans. Kan varmt rekommendera Displayprojekt och vi kommer själva försätta använda oss av dom!

Markus
    MK Equicenter
    Dinglegymnasiet AB
  • Lena N
    Lena N skrev om Displayprojekt
    Är mycket nöjd med snabbheten på leveransen och kvaliteten på de skyltar och rollups vi beställt under 2017. Beställningsförfarande på webben fungerade dåligt vid ett par tillfällen men jag fick hjälp direkt via mail.
  • Per-arne M
    Per-arne M skrev om Displayprojekt
    Bemötandet har varit bra hela vägen, från första kontakt till leverans. Köpte företagsflaggor och fick bra hjälp med att välja lämplig produkt för vårt ändamål. Mycket bra bemötande och snabba svar på mina frågor. En mycket positiv upplevelse, jag rekommenderar gärna Displayprojekt till andra! Per-Arne Messing
  • Catharina E
    Catharina E skrev om Displayprojekt
    Bra service och tillmötesgående, samt snabb leverans.
  • Helena C
    Helena C skrev om Displayprojekt
    Bra service och utmärkt kvalitet! Vi är nöjda kunder som gärna återvänder.
  • Ita J
    Ita J skrev om Displayprojekt
    Mycket bra. Snabb service och bra bemötande.
  • Micke N
    Micke N skrev om Displayprojekt
    Trevlig och engagerad kille (johan) som
    skötte min beställning
  • Petter G
    Petter G skrev om Displayprojekt
    Bra service och fina produkter. Inga invändningar alls.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Displayprojekt
    Behövde beachflagga akut och endast displayprojekt kunde fixa detta. Kanonservice - utöver det vanliga :-)
  • Natalia L
    Natalia L skrev om Displayprojekt
    Very professional company. Excellent fast reliable service. Good quality goods.
  • Harri W
    Harri W skrev om Displayprojekt
    Snabb leverans och kunnig personal
  • Emily B
    Emily B skrev om Displayprojekt
    Glasmonter & ett av dom bästa och snyggaste skåpen jag köpt. Alla kommenterar alltid den bemötande leveranstid allt högsta betyg Med vänlig hälsning, Emily
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Displayprojekt
    Beställde beachflagga. Supersnabb leverans och mycket proffsig kundhantering - från början till slut!
    Kan varmt rekommenderas!
  • Eric B
    Eric B skrev om Displayprojekt
    Jag köpte en beachflagga med tryck vilken jag har varit väldigt nöjd med. Kontaktede supporten för att kolla hur det gick med leveransen och jag fick snabbt svar.
  • Naruemol S
    Naruemol S skrev om Displayprojekt
    Toppen service och bra kvalitet på min roll up. Mycket nöjd. Kommer att beställa hos dem igen till nästa gång.
  • Gudrun A
    Gudrun A skrev om Displayprojekt
    Mycket bra snabba svar och besked, företaget tog även kontakt för att kontrollera att jag fått varan i tid som var viktigt inför en mässa.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Displayprojekt
    Bra personlig service och bemötande! Fixade mina roll-ups över helgen med kort varsel. Kan verkligen rekommendera!
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Displayprojekt
    Köpte en displayvägg och blev väldigt väl bemött. Personalen är hjälpsam och ger bra service.
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Displayprojekt
    proffsiga och bra, svar direkt
  • P-G V
    P-G V skrev om Displayprojekt
    Var i behov av ett broschyställ med kort varsel. Hittade företaget på nätet vid besök i Malmö. De löste mitt problem snabbt och på ett föredömligt sätt.
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Displayprojekt
    Från första kontakten med Displayprojekt så fick jag fint bemötande och den hjälp jag behövde för att skapa ett antal vepor till min utställning.
    Jag kände mig väl omhändetagen och kommer rekommendera detta företag för mina vänner.
    Snabba på att svara.
  • Elisabeth M
    Elisabeth M skrev om Displayprojekt
    Mycket bra, väldigt snabb leverans.
  • Michael M
    Michael M skrev om Displayprojekt
    Trevligt bemötande från början till slut
    beställde två stycken Beachflaggor till min konstutställning, med eget tryck,
    snabb leverans och bra kvalitet , kan verkligen rekommendera Displayprojekt

Michael Mårtensson ART
  • Janne N
    Janne N skrev om Displayprojekt
    Fick en ide att jag behövde några flaggor till vår mc-klubb och skrev min fråga en lördag kväll och förväntade mej svar i veckan efter. Men till min stora förvåning fick jag svar dagen efter.
  • Ab Lio Consulting
    Ab Lio Consulting skrev om Displayprojekt
    Fått hjälp med att inköpa matta även hjälp med IT-frågor även om detta inte tillhört något som de sålt.
  • Stephan W
    Stephan W skrev om Displayprojekt
    Johan är väldigt trevlig och hjälpsam! Alltid fått tryckprodukterna leverade i tid precis som önskat. Mycket pålitlig och prisvärt.
  • Kristoffer F
    Kristoffer F skrev om Displayprojekt
    Det gick hur bra som helst att beställa! Supertrevlig och extremt snabb leverans! Bra service, och var hur lätt som helst att beställa! Rekommenderas verkligen starkt! Vi kommer beställa igen!
  • Roland N
    Roland N skrev om Displayprojekt
    Har köpt beachflaggor samt kompletterat med markspjut och väskor. Företaget har levt upp till mina förväntningar.

Kilian Zollsgatan 7D, 217 56 Malmö