Alla kategorier Tryckeri Skåne Malmö Displayprojekt

Displayprojekt

Kilian Zollsgatan 7D, 217 56 Malmö — Visa karta

Oavsett om det är första gången du ska beställa reklamblad eller om du har ansvarat för flertalet mässor och event tidigare får varje kund samma fina service och schyssta priser hos oss på Displayprojekt. Vi gör allt från trycksaker som flyers och foldrar, via banderoller och beachflaggor till hela paket för utställning på mässa.

Vi har korta leveranstider och kan om det riktigt brinner i knutarna ha ett helt mässpaket redo för användning på bara en veckas tid.

Lägg enkelt en beställning i vår webbutik eller kontakta oss för att diskutera hur vi kan hjälpa just dig!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 63 kunder tycker om Displayprojekt

• Pernilla H
    Pernilla H skrev om Displayprojekt
    Bra samarbete som har fungerat både via telefon och mail.
  • Janne N
    Janne N skrev om Displayprojekt
    Köpte för andra gången rollups till en mässa från företaget och allt fungerade återigen väldigt bra. Snabbt, smidigt och bra bemötande hela vägen. Tryggt.
  • Catherine B
    Catherine B skrev om Displayprojekt
    Superbra och snabb leverans av rollups!
  • Stellan K
    Stellan K skrev om Displayprojekt
    Displayprojekt är med hela vägen i tryckprocessen. Mycket hjälpsamma med att få till orginal rätt och snabb leverans.
  • Hans B
    Hans B skrev om Displayprojekt
    Bra produkt, kom på utsatt tid och med bra information innan. Prisvärt
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Displayprojekt
    Snabb leverans och bra kvalité!
  • Representant för Friluftsvaror I
    Representant för Friluftsvaror I skrev om Displayprojekt
    De sköter sina åtaganden och ger bra råd.
  • Elisabet S
    Elisabet S skrev om Displayprojekt
    Mycket trevligt bemötande o snabb leverans som vi blev helnöjda med.
    Reklamflaggor hajmodell med kryss o vattenbälgar.
    Använder gärna Displayprojekt som leverantör igen.
  • Olivera S
    Olivera S skrev om Displayprojekt
    Trevliga, gott bemötande, hjälpsamma.Och det viktigaste av allt: följer upp sina kunder. TACK!
  • Anette N
    Anette N skrev om Displayprojekt
    Jag fick hjälp med en vepa, snabb och enkelt, resultatet precis som jag ville ha det.
  • Elin V
    Elin V skrev om Displayprojekt
    Väldigt fint bemötande och bra service.
  • Anders A
    Anders A skrev om Displayprojekt
    Snabba svar, leverans enligt överenskommelse och i tid trots kort varsel. Sammantaget överträffades våra förväntningar.
  • Mariana S
    Mariana S skrev om Displayprojekt
    Mycket bra och snabb hjälp. Trevlig personal.
  • Leif K
    Leif K skrev om Displayprojekt
    Inga problem. Snabb tillverkning och leverans.
  • Carl-Göran L
    Carl-Göran L skrev om Displayprojekt
    Mycket bra. Vi beställde beach-flaggor. Allt levererades som det var utlovat. Även vid senare strul med fakturan ordnade allt sig på ett bra sätt.
  • Micaela L
    Micaela L skrev om Displayprojekt
    Snabb och flexibel service. Trevligt bemötande och bra bollplank.
  • Philip T
    Philip T skrev om Displayprojekt
    Hjälpsam och flexibel service som resutlerat i korrekta resultat för vår del!
  • Alex A
    Alex A skrev om Displayprojekt
    Trevligt bemötande, snabb service och bra produkt!
  • Klaus P
    Klaus P skrev om Displayprojekt
    Det var fra første stund en hjælpsom og profesional behandling.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Displayprojekt
    Supernöjd. Bra och personlig kontakt och alltid hjälpsam. Härligt att ha ett bra bollplank som man får förtroende för. Prisvärda och snabba leveranser.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Displayprojekt
    Är väldigt nöjd! Mycket hjälpsam, sympatisk och snabb. Rekommenderas varmt!
  • Ali M
    Ali M skrev om Displayprojekt
    Riktig bra service och snabb leverans.
  • Eva W
    Eva W skrev om Displayprojekt
    Vi köpte beachflaggor, fick snabb hjälp och leverans! Mycket nöjd.
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Displayprojekt
    Vi har beställt olika expoprodukter av Displayprojekt. Bemötandet har varit toppen, bra och snabba svar när vi har haft frågor samt leveranserna har hållit tid. Grejerna har sett bra ut också :-)
    Helt enkelt bra service!
  • Amanda B
    Amanda B skrev om Displayprojekt
    Snabb leverans och bra service!
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Displayprojekt
    Vi har fått tryckt upp tygvepor till mässor flera gånger, och vi har alltid varit nöjda.
  • Maria Z
    Maria Z skrev om Displayprojekt
    Displayprojekt är alltid hjälpsamma, trevliga och snabba! Finns inte produkten i webbshoppen är det oftast inget problem, det mesta går att lösa. Snabb leverans, bra kvalité till ett bra pris! Vi vänder oss alltid till Displayprojekt när vi letar efter div. marknadsföringsmaterial, mässprylar eller butiksinredning.
  • Per B
    Per B skrev om Displayprojekt
    Jag har bara köpt en flagga en gång men allt fungerade helt enlilgt förväntan, enkelt att beställa, leveranstiden höll och kvaliten var god. Inget att anmärka på.
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Displayprojekt
    Kände inte till Displayprojekt innan men letade efter en speciell produkt (en pressvägg) till ett event och fann dem på nätet. Kontaktade dem och fick snabbt svar. Efter det har all kommunikation gått fint och leverans mm gick smidigt. Produkten höll dessutom mycket bra kvalitet.
  • William F
    William F skrev om Displayprojekt
    Riktigt bra, personlig och snabb service med bra leverans! Och dessutom en riktigt schysst produkt! Vi kommer tillbaka när vi behöver.
  • Jan O
    Jan O skrev om Displayprojekt
    Vi har köpt två stycken Beachflaggor till vår KFUM förening. Första kontakten var via mejl och därefter via telefon. Jag har hela tiden blivit vänligt bemött och fått god service. Jag är väldigt nöjd med allt från första kontakt till leverans av varorna samt kvalitén på flaggorna.
  • Magus F
    Magus F skrev om Displayprojekt
    Displayprojekt hjälpte oss att trycka det material vi behövde. Vi letade efter en firma som kunde trycka på Neopren i stora storlekar och medan andra företag inte klarade av det så fixade Johan på Displayprojekt det galant med lysande kvalitet.
  • Kewin E
    Kewin E skrev om Displayprojekt
    Studentlund beställde foldrar av Displayprojekt.

Jag upplevde en väldigt bra service av företaget. Snabba på att svara på mejl. Möjligen lite, lite sämre på att svara i telefon, men när man väl fick kontakt var min kontaktperson hos Displayprojekt otroligt behjälplig. Jag har inga stora kunskaper inom tryck, men kände inte att det var ett problem eftersom jag fick all hjälp jag kunde tänka mig för att spara alla filer i rätt format.

Kanske inte relevant, men de väldigt bra priserna var ett klart plus i kanten också.

Jag kommer rekommendera dem till vänner och medarbetare i framtiden!
  • Shah A
    Shah A skrev om Displayprojekt
    Jag är väldigt nöjd med DisplayProjekt samt deras service och produkt.
  • Roger S
    Roger S skrev om Displayprojekt
    God förståelse för projektet och både bemötande, service och leverans var kanon! - en leverantör som jag mer än gärna rekommenderar åt andra!
  • Gory Konsult
    Gory Konsult skrev om Displayprojekt
    Inför en släktträff beställde jag en stor duk, 270*120 cm, med ett släktträd bestående av 73 namn + bilder och släktförhållanden. Displayprojekt hjälpte till att föreslå lämplig storlek på duken samt tipsa om programvara för att lägga in bilderna i bättre upplösning än vad släktforskningsprogrammet genererade. Resultatet blev utmärkt och det var lätt att läsa all text och bilderna hade också god detaljupplösning. Alla deltagarna på släktträffen tyckte resultatet blev fantastiskt bra.
  • Eva A
    Eva A skrev om Displayprojekt
    Har ett bra samarbete med Displayprojekt! Vi har valt denna leverantör flertalet gånger för att ta fram skyltmaterial. Leveranserna har varit snabba och resultatet enligt förväntningarna. Jag rekommenderar Displayprojekt.
  • Barbro N
    Barbro N skrev om Displayprojekt
    Mycket trevligt bemötande,
    jag köpte mindre flagga med markfäste, passade mej utmärkt.
    mycket nöjd....
  • Robert P
    Robert P skrev om Displayprojekt
    Alltid snabb och professionell service.
  • Helen H
    Helen H skrev om Displayprojekt
    Jag är positiv till bemötandet. Man har varit hjälpsam från början och ställt upp när det varit bråttom eller om jag behövt annan assistans. Jag har köpt ett mässbord.
  • Martin J
    Martin J skrev om Displayprojekt
    Behövde snabb hjälp med trycksaker. Snabb service och proffsigt bemötande, levererade på utsatt tid.
  • Susanne D
    Susanne D skrev om Displayprojekt
    Jag köpte menyställ och talade om att det var bråttom med leveransen. De snabbade då på leveransen och såg till att menyställen kom i tid.
  • Jon L
    Jon L skrev om Displayprojekt
    Snabb och personlig service. Bra företag.
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Displayprojekt
    Jag beställde en beachflagga för en förenings räkning. Det gick snabbt och det blev bra. Och det var prisvärt och kvaliteten på flaggorna var riktigt bra! Jag är helt enkelt helnöjd. Vi fick av misstag två flaggor vid leveransen men också det löste sig genom att vi fick köpa flagga nr 2 för en billig peng. Jag skulle lätt handla av Displayprojekt igen - ett företag som vet vad god service innebär.
    /Henrik
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Displayprojekt
    Snabba svar och bra kvalitet på det vi beställde (ramar och logotryck på plexi med distanser). Leveransen kom i tid och vi är nöjda från A-Ö..
  • Maurice G
    Maurice G skrev om Displayprojekt
    Vi har använt Displayprojekt som leverantör i många av våra projekt. Det har alltid fungerat på ett utmärkt sätt.
    Sammanfattar denna leverantör på följande sätt:
    - Mycket snabba på svara
    - Kanonpriser
    - Utmärkt service
    - Uppföljning för att säkerställa att vi fått det vi beställt
    - Kanonprodukter

Hälsningar,
    Maurice Gorgis
    Wyse Relations AB
  • Michaela I
    Michaela I skrev om Displayprojekt
    Bra bemötande, snabb service, bra produkter.
  • Bo G
    Bo G skrev om Displayprojekt
    Bra och proffsig kundservice, toppkvalitet och snabba leveranser.
  • Josefine G
    Josefine G skrev om Displayprojekt
    Snabb respons och leveranser alltid enligt avtalat.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Displayprojekt
    Johan ger oss alltid en bra och snabb service. Han har verkligen en förmåga att lösa de saker som vi ibland är lite sent ute med.

Kilian Zollsgatan 7D, 217 56 Malmö