Alla kategorier Tryckeri Skåne Malmö Displayprojekt
Rekommenderat företag 2016 - Displayprojekt

Displayprojekt

Kilian Zollsgatan 7D, 217 56 Malmö — Visa karta

Oavsett om det är första gången du ska beställa reklamblad eller om du har ansvarat för flertalet mässor och event tidigare får varje kund samma fina service och schyssta priser hos oss på Displayprojekt. Vi gör allt från trycksaker som flyers och foldrar, via banderoller och beachflaggor till hela paket för utställning på mässa.

Vi har korta leveranstider och kan om det riktigt brinner i knutarna ha ett helt mässpaket redo för användning på bara en veckas tid.

Lägg enkelt en beställning i vår webbutik eller kontakta oss för att diskutera hur vi kan hjälpa just dig!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 42 kunder tycker om Displayprojekt

• Ali M
    Ali M skrev om Displayprojekt
    Riktig bra service och snabb leverans.
  • Eva W
    Eva W skrev om Displayprojekt
    Vi köpte beachflaggor, fick snabb hjälp och leverans! Mycket nöjd.
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Displayprojekt
    Vi har beställt olika expoprodukter av Displayprojekt. Bemötandet har varit toppen, bra och snabba svar när vi har haft frågor samt leveranserna har hållit tid. Grejerna har sett bra ut också :-)
    Helt enkelt bra service!
  • Amanda B
    Amanda B skrev om Displayprojekt
    Snabb leverans och bra service!
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Displayprojekt
    Vi har fått tryckt upp tygvepor till mässor flera gånger, och vi har alltid varit nöjda.
  • Maria Z
    Maria Z skrev om Displayprojekt
    Displayprojekt är alltid hjälpsamma, trevliga och snabba! Finns inte produkten i webbshoppen är det oftast inget problem, det mesta går att lösa. Snabb leverans, bra kvalité till ett bra pris! Vi vänder oss alltid till Displayprojekt när vi letar efter div. marknadsföringsmaterial, mässprylar eller butiksinredning.
  • Per B
    Per B skrev om Displayprojekt
    Jag har bara köpt en flagga en gång men allt fungerade helt enlilgt förväntan, enkelt att beställa, leveranstiden höll och kvaliten var god. Inget att anmärka på.
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Displayprojekt
    Kände inte till Displayprojekt innan men letade efter en speciell produkt (en pressvägg) till ett event och fann dem på nätet. Kontaktade dem och fick snabbt svar. Efter det har all kommunikation gått fint och leverans mm gick smidigt. Produkten höll dessutom mycket bra kvalitet.
  • William F
    William F skrev om Displayprojekt
    Riktigt bra, personlig och snabb service med bra leverans! Och dessutom en riktigt schysst produkt! Vi kommer tillbaka när vi behöver.
  • Jan O
    Jan O skrev om Displayprojekt
    Vi har köpt två stycken Beachflaggor till vår KFUM förening. Första kontakten var via mejl och därefter via telefon. Jag har hela tiden blivit vänligt bemött och fått god service. Jag är väldigt nöjd med allt från första kontakt till leverans av varorna samt kvalitén på flaggorna.
  • Magus F
    Magus F skrev om Displayprojekt
    Displayprojekt hjälpte oss att trycka det material vi behövde. Vi letade efter en firma som kunde trycka på Neopren i stora storlekar och medan andra företag inte klarade av det så fixade Johan på Displayprojekt det galant med lysande kvalitet.
  • Kewin E
    Kewin E skrev om Displayprojekt
    Studentlund beställde foldrar av Displayprojekt.

Jag upplevde en väldigt bra service av företaget. Snabba på att svara på mejl. Möjligen lite, lite sämre på att svara i telefon, men när man väl fick kontakt var min kontaktperson hos Displayprojekt otroligt behjälplig. Jag har inga stora kunskaper inom tryck, men kände inte att det var ett problem eftersom jag fick all hjälp jag kunde tänka mig för att spara alla filer i rätt format.

Kanske inte relevant, men de väldigt bra priserna var ett klart plus i kanten också.

Jag kommer rekommendera dem till vänner och medarbetare i framtiden!
  • Shah A
    Shah A skrev om Displayprojekt
    Jag är väldigt nöjd med DisplayProjekt samt deras service och produkt.
  • Roger S
    Roger S skrev om Displayprojekt
    God förståelse för projektet och både bemötande, service och leverans var kanon! - en leverantör som jag mer än gärna rekommenderar åt andra!
  • Gory Konsult
    Gory Konsult skrev om Displayprojekt
    Inför en släktträff beställde jag en stor duk, 270*120 cm, med ett släktträd bestående av 73 namn + bilder och släktförhållanden. Displayprojekt hjälpte till att föreslå lämplig storlek på duken samt tipsa om programvara för att lägga in bilderna i bättre upplösning än vad släktforskningsprogrammet genererade. Resultatet blev utmärkt och det var lätt att läsa all text och bilderna hade också god detaljupplösning. Alla deltagarna på släktträffen tyckte resultatet blev fantastiskt bra.
  • Eva A
    Eva A skrev om Displayprojekt
    Har ett bra samarbete med Displayprojekt! Vi har valt denna leverantör flertalet gånger för att ta fram skyltmaterial. Leveranserna har varit snabba och resultatet enligt förväntningarna. Jag rekommenderar Displayprojekt.
  • Barbro N
    Barbro N skrev om Displayprojekt
    Mycket trevligt bemötande,
    jag köpte mindre flagga med markfäste, passade mej utmärkt.
    mycket nöjd....
  • Robert P
    Robert P skrev om Displayprojekt
    Alltid snabb och professionell service.
  • Helen H
    Helen H skrev om Displayprojekt
    Jag är positiv till bemötandet. Man har varit hjälpsam från början och ställt upp när det varit bråttom eller om jag behövt annan assistans. Jag har köpt ett mässbord.
  • Martin J
    Martin J skrev om Displayprojekt
    Behövde snabb hjälp med trycksaker. Snabb service och proffsigt bemötande, levererade på utsatt tid.
  • Susanne D
    Susanne D skrev om Displayprojekt
    Jag köpte menyställ och talade om att det var bråttom med leveransen. De snabbade då på leveransen och såg till att menyställen kom i tid.
  • Jon L
    Jon L skrev om Displayprojekt
    Snabb och personlig service. Bra företag.
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Displayprojekt
    Jag beställde en beachflagga för en förenings räkning. Det gick snabbt och det blev bra. Och det var prisvärt och kvaliteten på flaggorna var riktigt bra! Jag är helt enkelt helnöjd. Vi fick av misstag två flaggor vid leveransen men också det löste sig genom att vi fick köpa flagga nr 2 för en billig peng. Jag skulle lätt handla av Displayprojekt igen - ett företag som vet vad god service innebär.
    /Henrik
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Displayprojekt
    Snabba svar och bra kvalitet på det vi beställde (ramar och logotryck på plexi med distanser). Leveransen kom i tid och vi är nöjda från A-Ö..
  • Maurice G
    Maurice G skrev om Displayprojekt
    Vi har använt Displayprojekt som leverantör i många av våra projekt. Det har alltid fungerat på ett utmärkt sätt.
    Sammanfattar denna leverantör på följande sätt:
    - Mycket snabba på svara
    - Kanonpriser
    - Utmärkt service
    - Uppföljning för att säkerställa att vi fått det vi beställt
    - Kanonprodukter

Hälsningar,
    Maurice Gorgis
    Wyse Relations AB
  • Michaela I
    Michaela I skrev om Displayprojekt
    Bra bemötande, snabb service, bra produkter.
  • Bo G
    Bo G skrev om Displayprojekt
    Bra och proffsig kundservice, toppkvalitet och snabba leveranser.
  • Josefine G
    Josefine G skrev om Displayprojekt
    Snabb respons och leveranser alltid enligt avtalat.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Displayprojekt
    Johan ger oss alltid en bra och snabb service. Han har verkligen en förmåga att lösa de saker som vi ibland är lite sent ute med.
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Displayprojekt
    Rappt o effektivt. Bra service. Prisvärt tryck
  • Peter E
    Peter E skrev om Displayprojekt
    God kvalité, bra priser och en fantastiskt fin service med personligt engagemang gjorde att vi valde Displayprojekt till leverantör för byAxel.se

Peter Erlandsson,VD
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Displayprojekt
    Eftersom jag var helt oerfaren med denna typ av affär så behövde jag vägledning vilket jag också fick. Jag beställde flaggor och dessa blev jag mycket nöjd med. De har även uppmärksammats av utomstående. Efter två år tog jag förnyad kontakt och fick även då mycket vänligt bemötande och utomordentlig service. Så då beställde jag nya flaggor. Den service och det bemötande jag fick gör att jag kan rekommendera Displayprojekt.
  • Mouris E
    Mouris E skrev om Displayprojekt
    Enkelt att beställa och riktig bra kvalitet på produkterna.
  • Elin M
    Elin M skrev om Displayprojekt
    Fantastisk service - alltid snabba svar och de gör allt för att leverera i tid trots kort deadline ibland. Dessutom prisvärt, rekommenderar!
  • Eslövs Betonghåltagning Ab
    Eslövs Betonghåltagning Ab skrev om Displayprojekt
    Mycket nöjd från början till slut. Johan svarade snabbt på mailen och flaggan blev tryckt inom rimlig tid. Absolut prisvärt.
  • Anneli L
    Anneli L skrev om Displayprojekt
    Bra priser, suverän service och snabba leveranser
  • Therese E
    Therese E skrev om Displayprojekt
    Vi har köpt ett antal roll-ups. De första höll inte den standard vi hoppats på, och då fick vi snabb och bra hjälp att få dem utbytta. Bemötandet från Johan på Displayprojekt har genom alla processer varit fantastiskt och klanderfritt.
  • Lina B
    Lina B skrev om Displayprojekt
    Vi har fått hjälp med en vepa som vi haft många problem med att få till. Tack vare Display Projekt:s service och kunnande har vi äntligen fått en bra vepa som vi kan använda på mässan! Hög servicegrad och snabb leverans - rekommenderas!
  • Johan N
    Johan N skrev om Displayprojekt
    Inför lanseringen av sneakersbutiken ”plimsole.se” på Kungsportsavenyn 43 i Göteborg och e-handelssidan www.plimsole.se tog vi hjälp av Display Projekt. Beställningen inkluderade en matta med vår logo, beachflaggor och vepor. Johan på dp var mycket hjälpsam och visade stort tålamod under hela processen. Produkterna levererades i god tid och matchade våra förväntningar.
  • Emrahus A
    Emrahus A skrev om Displayprojekt
    Väldigt nöjd! Vi har beställt både vepor till mässa och flaggor. Alla grejer har varit i fin kvalitet. Bra kundservice.
  • Weena L
    Weena L skrev om Displayprojekt
    I ordered 750 pieces of Flyers, the quality of paper & colors were super good! It looks exactly the same as in my Macbook.
    They respond to my mail really fast and quick, whenever I had question or problem.
    Good service, I really feel comfortable with them, and would like to be their customer again!
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Displayprojekt
    Vi är jättenöjda! Beställde två Rollups och en stor backdrop vepa. Blev superbra! Riktigt bra och trevlig support! Kan starkt rekommenderas!

Kilian Zollsgatan 7D, 217 56 Malmö