Alla kategorier Tryckeri Skåne Malmö Displayprojekt

Displayprojekt

Kilian Zollsgatan 7D, 217 56 Malmö — Visa karta

Oavsett om det är första gången du ska beställa reklamblad eller om du har ansvarat för flertalet mässor och event tidigare får varje kund samma fina service och schyssta priser hos oss på Displayprojekt. Vi gör allt från trycksaker som flyers och foldrar, via banderoller och beachflaggor till hela paket för utställning på mässa.

Vi har korta leveranstider och kan om det riktigt brinner i knutarna ha ett helt mässpaket redo för användning på bara en veckas tid.

Lägg enkelt en beställning i vår webbutik eller kontakta oss för att diskutera hur vi kan hjälpa just dig!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 81 kunder tycker om Displayprojekt

• Eric B
    Eric B skrev om Displayprojekt
    Jag köpte en beachflagga med tryck vilken jag har varit väldigt nöjd med. Kontaktede supporten för att kolla hur det gick med leveransen och jag fick snabbt svar.
  • Naruemol S
    Naruemol S skrev om Displayprojekt
    Toppen service och bra kvalitet på min roll up. Mycket nöjd. Kommer att beställa hos dem igen till nästa gång.
  • Gudrun A
    Gudrun A skrev om Displayprojekt
    Mycket bra snabba svar och besked, företaget tog även kontakt för att kontrollera att jag fått varan i tid som var viktigt inför en mässa.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Displayprojekt
    Bra personlig service och bemötande! Fixade mina roll-ups över helgen med kort varsel. Kan verkligen rekommendera!
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Displayprojekt
    Köpte en displayvägg och blev väldigt väl bemött. Personalen är hjälpsam och ger bra service.
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Displayprojekt
    proffsiga och bra, svar direkt
  • P-G V
    P-G V skrev om Displayprojekt
    Var i behov av ett broschyställ med kort varsel. Hittade företaget på nätet vid besök i Malmö. De löste mitt problem snabbt och på ett föredömligt sätt.
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Displayprojekt
    Från första kontakten med Displayprojekt så fick jag fint bemötande och den hjälp jag behövde för att skapa ett antal vepor till min utställning.
    Jag kände mig väl omhändetagen och kommer rekommendera detta företag för mina vänner.
    Snabba på att svara.
  • Elisabeth M
    Elisabeth M skrev om Displayprojekt
    Mycket bra, väldigt snabb leverans.
  • Michael M
    Michael M skrev om Displayprojekt
    Trevligt bemötande från början till slut
    beställde två stycken Beachflaggor till min konstutställning, med eget tryck,
    snabb leverans och bra kvalitet , kan verkligen rekommendera Displayprojekt

Michael Mårtensson ART
  • Janne N
    Janne N skrev om Displayprojekt
    Fick en ide att jag behövde några flaggor till vår mc-klubb och skrev min fråga en lördag kväll och förväntade mej svar i veckan efter. Men till min stora förvåning fick jag svar dagen efter.
  • Ab Lio Consulting
    Ab Lio Consulting skrev om Displayprojekt
    Fått hjälp med att inköpa matta även hjälp med IT-frågor även om detta inte tillhört något som de sålt.
  • Stephan W
    Stephan W skrev om Displayprojekt
    Johan är väldigt trevlig och hjälpsam! Alltid fått tryckprodukterna leverade i tid precis som önskat. Mycket pålitlig och prisvärt.
  • Kristoffer F
    Kristoffer F skrev om Displayprojekt
    Det gick hur bra som helst att beställa! Supertrevlig och extremt snabb leverans! Bra service, och var hur lätt som helst att beställa! Rekommenderas verkligen starkt! Vi kommer beställa igen!
  • Roland N
    Roland N skrev om Displayprojekt
    Har köpt beachflaggor samt kompletterat med markspjut och väskor. Företaget har levt upp till mina förväntningar.
  • Rickard G
    Rickard G skrev om Displayprojekt
    jag fick ett bra bemötande med snabb återkoppling och hög service när jag beställde både rollups och mässvägg.
  • Peter L
    Peter L skrev om Displayprojekt
    Bra service, snabb feedback och leverans enligt ök!
  • Melvin A
    Melvin A skrev om Displayprojekt
    Bra kvalitet och jätte billigt. Jag är helt nöjd med köpet och varm rekommenderar.
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Displayprojekt
    Bra samarbete som har fungerat både via telefon och mail.
  • Janne N
    Janne N skrev om Displayprojekt
    Köpte för andra gången rollups till en mässa från företaget och allt fungerade återigen väldigt bra. Snabbt, smidigt och bra bemötande hela vägen. Tryggt.
  • Catherine B
    Catherine B skrev om Displayprojekt
    Superbra och snabb leverans av rollups!
  • Stellan K
    Stellan K skrev om Displayprojekt
    Displayprojekt är med hela vägen i tryckprocessen. Mycket hjälpsamma med att få till orginal rätt och snabb leverans.
  • Hans B
    Hans B skrev om Displayprojekt
    Bra produkt, kom på utsatt tid och med bra information innan. Prisvärt
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Displayprojekt
    Snabb leverans och bra kvalité!
  • Representant för Friluftsvaror I
    Representant för Friluftsvaror I skrev om Displayprojekt
    De sköter sina åtaganden och ger bra råd.
  • Elisabet S
    Elisabet S skrev om Displayprojekt
    Mycket trevligt bemötande o snabb leverans som vi blev helnöjda med.
    Reklamflaggor hajmodell med kryss o vattenbälgar.
    Använder gärna Displayprojekt som leverantör igen.
  • Olivera S
    Olivera S skrev om Displayprojekt
    Trevliga, gott bemötande, hjälpsamma.Och det viktigaste av allt: följer upp sina kunder. TACK!
  • Anette N
    Anette N skrev om Displayprojekt
    Jag fick hjälp med en vepa, snabb och enkelt, resultatet precis som jag ville ha det.
  • Elin V
    Elin V skrev om Displayprojekt
    Väldigt fint bemötande och bra service.
  • Anders A
    Anders A skrev om Displayprojekt
    Snabba svar, leverans enligt överenskommelse och i tid trots kort varsel. Sammantaget överträffades våra förväntningar.
  • Mariana S
    Mariana S skrev om Displayprojekt
    Mycket bra och snabb hjälp. Trevlig personal.
  • Leif K
    Leif K skrev om Displayprojekt
    Inga problem. Snabb tillverkning och leverans.
  • Carl-Göran L
    Carl-Göran L skrev om Displayprojekt
    Mycket bra. Vi beställde beach-flaggor. Allt levererades som det var utlovat. Även vid senare strul med fakturan ordnade allt sig på ett bra sätt.
  • Micaela L
    Micaela L skrev om Displayprojekt
    Snabb och flexibel service. Trevligt bemötande och bra bollplank.
  • Philip T
    Philip T skrev om Displayprojekt
    Hjälpsam och flexibel service som resutlerat i korrekta resultat för vår del!
  • Alex A
    Alex A skrev om Displayprojekt
    Trevligt bemötande, snabb service och bra produkt!
  • Klaus P
    Klaus P skrev om Displayprojekt
    Det var fra første stund en hjælpsom og profesional behandling.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Displayprojekt
    Supernöjd. Bra och personlig kontakt och alltid hjälpsam. Härligt att ha ett bra bollplank som man får förtroende för. Prisvärda och snabba leveranser.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Displayprojekt
    Är väldigt nöjd! Mycket hjälpsam, sympatisk och snabb. Rekommenderas varmt!
  • Ali M
    Ali M skrev om Displayprojekt
    Riktig bra service och snabb leverans.
  • Eva W
    Eva W skrev om Displayprojekt
    Vi köpte beachflaggor, fick snabb hjälp och leverans! Mycket nöjd.
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Displayprojekt
    Vi har beställt olika expoprodukter av Displayprojekt. Bemötandet har varit toppen, bra och snabba svar när vi har haft frågor samt leveranserna har hållit tid. Grejerna har sett bra ut också :-)
    Helt enkelt bra service!
  • Amanda B
    Amanda B skrev om Displayprojekt
    Snabb leverans och bra service!
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Displayprojekt
    Vi har fått tryckt upp tygvepor till mässor flera gånger, och vi har alltid varit nöjda.
  • Maria Z
    Maria Z skrev om Displayprojekt
    Displayprojekt är alltid hjälpsamma, trevliga och snabba! Finns inte produkten i webbshoppen är det oftast inget problem, det mesta går att lösa. Snabb leverans, bra kvalité till ett bra pris! Vi vänder oss alltid till Displayprojekt när vi letar efter div. marknadsföringsmaterial, mässprylar eller butiksinredning.
  • Per B
    Per B skrev om Displayprojekt
    Jag har bara köpt en flagga en gång men allt fungerade helt enlilgt förväntan, enkelt att beställa, leveranstiden höll och kvaliten var god. Inget att anmärka på.
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Displayprojekt
    Kände inte till Displayprojekt innan men letade efter en speciell produkt (en pressvägg) till ett event och fann dem på nätet. Kontaktade dem och fick snabbt svar. Efter det har all kommunikation gått fint och leverans mm gick smidigt. Produkten höll dessutom mycket bra kvalitet.
  • William F
    William F skrev om Displayprojekt
    Riktigt bra, personlig och snabb service med bra leverans! Och dessutom en riktigt schysst produkt! Vi kommer tillbaka när vi behöver.
  • Jan O
    Jan O skrev om Displayprojekt
    Vi har köpt två stycken Beachflaggor till vår KFUM förening. Första kontakten var via mejl och därefter via telefon. Jag har hela tiden blivit vänligt bemött och fått god service. Jag är väldigt nöjd med allt från första kontakt till leverans av varorna samt kvalitén på flaggorna.
  • Magus F
    Magus F skrev om Displayprojekt
    Displayprojekt hjälpte oss att trycka det material vi behövde. Vi letade efter en firma som kunde trycka på Neopren i stora storlekar och medan andra företag inte klarade av det så fixade Johan på Displayprojekt det galant med lysande kvalitet.

Kilian Zollsgatan 7D, 217 56 Malmö