Djurgårdsbrunn

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm — Visa karta

Djurgårdsbrunn ligger i en av Stockholms mest pittoreska oaser, nämligen Kungliga Djurgården där folk från alla delar av världen samsas. Menyn på Djurgårdsbrunn, som går att avnjuta så väl vinter som sommar, består av svensk husman med inspiration från medelhavet, tolkade av Djurgårdsbrunns fantasirika och flitiga kockar. Utöver en middag i goda vänners lag erbjuder vi även festarrangemang för så väl mindre cocktailpartyn som stora bröllopsfester samt konferenser. Vår serviceinriktade personal finns alltid till ert förfogande.

Om ni önskar hitta på något kul i samband med ert besök så har vi i samarbete med More Activities populära upplevelser och aktiviteter till exempel lerskytte med laser, isskulptering, båttur eller lådbilsrace.

Äntligen har våren kommit till Djurgårdsbrunn!
Varmt välkommen att fira in våren med brunch, eller varför inte en middag med vår välkomponerade vårmeny!
Mån-Sön: 11:30-23:00

Läs vad 5409 kunder tycker om Djurgårdsbrunn

• 2019-10-15

Annika E skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch.
    Brunchen är bra och miljön är mysig. Personalen är trevligt. Allt går smidigt. Läs mer

Monika L skrev om Djurgårdsbrunn
    Fantastisk mat! Upofyllde alla förväntningar och mer därtill. Förträfflig service! Läs mer

John B skrev om Djurgårdsbrunn
    Mysigt ställe med trevlig personal. Däremot var maten tråkig.
    Det saknas lite finess. Tyvärr inte värt resan. Läs mer

Kim V skrev om Djurgårdsbrunn
    Ganska trångt och dåligt organiserat med buffén. Tallrikarna på fel ställe m.m. Maten av varierad kvalite, men nådde inte upp till priset. Läs mer

Kristina S skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch. Jättegod mat. Mysig miljö. Servicen kunde varit trevligare och mer servicemindad. Läs mer

Urban S skrev om Djurgårdsbrunn
    Hösten 300:-, förväntningar infriades, god mat o trevlig personal Läs mer

Helen C skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi hade en underbar kväll med en fantastisk meny och mycket bra service. Läs mer

Rebecca W skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi åkte till Djurgårdsbrunn för en lördagsbrunch. Helt fantastisk!

Bra bemött, professionell personal och en härlig atmosfär. Öppen spis som sprakade härligt medans man tog för sig av allt härligt från buffébordet.
    Kallskuret, varm, eftersättsbord och även lösgodis som man fick plocka av ( det färskaste jag någonsin testat!!)

Prisvärt, bra utbud och trevligt bemötande. Kam varmt rekommendera! Läs mer

Ida S skrev om Djurgårdsbrunn
    Åt brunchbuffen. Väldigt god. Trevlig personal. Snabb service. Läs mer

Agneta S skrev om Djurgårdsbrunn
    Åt Brunch som var mycket välkomponerad och prisvärd. God service, naturskön miljö. Läs mer

Karolina F skrev om Djurgårdsbrunn
    Fantastisk mat och supertrevlig personal, varje gång vi varit där! Läs mer

Leila P skrev om Djurgårdsbrunn
    Köpte deal Djurgårdsbrunns värdshus. Blev bra bemött och fick bra service. Lite snabbt tempo först men vi sade till att ta det lite lugnare vilket personalen gjorde. Maten fick godkänt. Priser på drycker kunde vara bättre. Sammanfattningsvis en skön kväll i trevligt sällskap i mysig miljö på Djurgården. Läs mer

Robert N skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra service, utmärk mat, mysiga lokaler. Bra med parkeringar i närheten. Läs mer

Madeleine V skrev om Djurgårdsbrunn
    5 rätters meny. Blev helt överraskad. Härligt komponerad o mycket gott o prisvärt. Vi blev vänligt bemötta ÄVEN vår lilla hund, som är en van kroghund. Hit kommer vi gärna tillbaka. Läs mer
  • 2019-10-11

Carl Magnus G skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi slog till på
    Djurgårdsbrunns hösterbjudande. Mycket prisvärt. Trevligt och en meny i höstens smaker, mycket gott. Läs mer
  • 2019-10-11

Carina B skrev om Djurgårdsbrunn
    Riktigt god trerätters höstmeny. Trevligt och mysigt. Enda minus; beställde ett glas vin till maten och det hälldes upp alldeles för lite i glaset för att kännas okej till det priset. Läs mer
  • Annika N

2019-10-09

Annika N skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch med vänner en härlig höstdag. Det var mycket gott och lagom många olika rätter. Fräscht och snyggt. Lokalen väldigt mysig och trevlig personal. Läs mer
  • 2019-10-09

Fredrik C skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunchen på helg
    +++++ omgivning
    ++ mat
    + service Läs mer

Camilla L skrev om Djurgårdsbrunn
    Otroligt mysig restaurang, god mat och trevlig samt serviceminded personal. Läs mer

Sofie J skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig personal o överlag god mat!
    Mysig miljö men ett minus efter att ha hamnat vid ett dragigt fönster, vi frös rejält när vi lämnade värdshuset! Läs mer

Erik A skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket god mat och trevlig service. Läs mer

Ulla E skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch. Bra bemötande vi fick bord fastän vi kom tidigare än bokat. God mat. Trevlig miljö vi går gärna dit igen. Läs mer
  • Anna S

2019-10-07

Anna S skrev om Djurgårdsbrunn
    Köpte en Lets deal-höstmiddag 600 kr för 2 pers tvårätters som var prisvärd på det hela taget. Mottagandet var lite nonchalant inledningsvis, det var rusning precis när vi kom och vi fick vänta rätt länge på både amuse bouche o förrätt. Dock vänlig personal. God mat, men stort minus att den utlovade friterade grönkålen som enligt personalen annars var jättegod inte fanns med pga "problem med leverantören". Det är ju inte ok att en sådan komponent tas bort utan att ersättas. Mysiga lokaler men brasan rökte in o bör kollas. Läs mer

Emma V skrev om Djurgårdsbrunn
    Var på Djurgårsabrunn för Brunch. Har hört mycket bra av vänner så ville testa. Otroligt vacker miljö och en behaglig promenad ut på djurgården. Maten var dock kall, och priset för högt för vad man fick. Bordet och glasen var smutsiga.

Hade högre förväntningar på ett sånt populärt ställe men blev tyvärr besviken. Läs mer

Anna S skrev om Djurgårdsbrunn
    Blev hotad eftersom de gav mig fel information! Han körde iväg mig, elak o det värsta jag varit med om! Läs mer

Bo F skrev om Djurgårdsbrunn
    Det är ett sånt trevligt värdshus. Läs mer

Kent B skrev om Djurgårdsbrunn
    Maten var väldigt god och spännande,tyvärr verkade personalen lite väl stressade,man fick känslan av att "man var i vägen"! Läs mer

Tuuli A skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket goda smaker i maten!
    Kallt/dragigt vid fönstret Läs mer

Ylva B skrev om Djurgårdsbrunn
    Höst menyn, servicen och omgivningarna var perfekta! Mina föräldrar var mycket glada över kvällen de fick :) Läs mer

PIA L skrev om Djurgårdsbrunn
    Köpte trerättersmiddag för 9 personer
    Bemötandet var ok
    Min förväntan var en trevlig familjemiddag i en fin miljö. Det var många som passat på att nyttja erbjudandet, så väntetiden på maten blev lång.och utrymmet mellan borden väldigt trångt
    Sammanfattning: God mat i en fin miljö. Läs mer

Marina R skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi åt brunch. Det var mycket god mat. Vi blev trevligt bemötta. Inredningen var mysig.
    Vi var super nöjda. Läs mer

Pierre L skrev om Djurgårdsbrunn
    Gott, vällagat, bra service,, mysig atmosfär Läs mer

Zarah W skrev om Djurgårdsbrunn
    Saknar traditonella tillbehör som bröd med ost ägg pannkaka mm men superfina andra rätter. Känns mer mat/middag Läs mer
  • 2019-10-05

Jörgen L skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt personal och
    mycket god mat. Läs mer
  • 2019-10-03

Therese O skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi hade förköpt höstmenyn som startade på topp men tyvärr blev sämre. Servicen var helt ok förutom att de kändes stressade och dukade av innan alla i sällskapet på 4 personer ätit upp. Läs mer
  • 2019-10-02

Karoline S skrev om Djurgårdsbrunn
    God brunch i mysig miljö. Varmt rekommenderas! Läs mer

Ylva J skrev om Djurgårdsbrunn
    Jag tyckte inte maten var god. Det var en spretig meny och inte välsmakande.. Läs mer

Jörgen S skrev om Djurgårdsbrunn
    Gott, prisvärt och trevlig personal. Läs mer

Jenny U skrev om Djurgårdsbrunn
    Bokade brunch men hela familjen som vi såg fram emot att njuta av tillsammans. Tyvärr var maten inte alls bra... oklara konstellationer, inga smaker och kalla rätter som borde varit varma. Fanns ingenting för barnen direkt förutom stekt potatis. För många år sen gick vi alltid hit för smaken och upplevelsen. Men den här gången var det ett mindre och avsevärt mycket sämre utbud. Vi blev tyvärr väldigt besvikna för priset vi betalade och går inte tillbaka. Läs mer
  • Said C

2019-10-01

Said C skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi köpte 5 st. trerätters middag genom Let's deal.
    Vi blev väl bemötta när vi kom in, trots att vi var tidiga.
    Maten var god men vi fick vänta ganska länge för att få varmrätten. För vår del var det inte stort problem med detta eftersom sällskapet kunde umgås längre med varandra.
    Vi hade beställt två glas rött vin och ett glas alkoholfri rosé vin men hovmästaren bjöd oss på dem för att vi fick vänta länge för varmrätten.
    Vi var nöjda med helheten och vi skulle säkert återkomma dit och rekommendera restaurangen till andra. Läs mer
  • Stina Å

2019-10-01

Stina Å skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch, maten var helt OK även om det många gånger var slut när man skulle ta mat. Dessutom var det så snävt dukat att man var tvungen att be sällskapet med bordet "efter" att flytta på sig varje gång man skulle ta mat. Läs mer

Malin H skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi var 5 pers som åt höstmenyn (5 smårätter). Djurgårdsbrunn var väldigt trevligt och mysigt ställe. Maten var väldigt god och det var lagom mycket men vi hade beställt bordet till 18.15 och det drog ut väldigt på tiden pga maten inte blev klar och att det tydligen var stressigt i köket. Vi blev klara vid 22 och då fick vi beställa in så att vi fick chokladbollen samtidigt som efterrätten. Det ska inte behöva ta så lång tid då bordet egentligen var bokat 18.15-20.45. Dessutom stämde inte notan men den fick vi hjälp att korrigera så att den stämde. Läs mer

Maja E skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi åt brunch här. Mycket mysig lokal i vacker omgivning. Okej bemötande från personalen. Brunchen var okej, en del riktigt goda rätter (bröd, ansjovischeesecake, bacon), andra mindre bra (framför allt kötträtterna). Mycket att välja mellan. Inte speciellt barnvänligt. Man kan inte ta med sig barnvagn in och det fanns inget skötbord på toaletterna. Läs mer

Kjell A skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch .Bra bemött. Förhoppningsvis bra bemött . Läs mer

Anne-Christine E skrev om Djurgårdsbrunn
    Välkomnande och stämningsfullt belyst utemiljö. Mycket vänligt bemötande och väldigt god mat (Höstmeny), vackert arrangerad. Lång väntetid mellan rätterna den fredagkväll vi var där. Läs mer

Helena J skrev om Djurgårdsbrunn
    Hösterbjudandet. Vi blev vänligt o proffsigt bemötta på alla sätt. Maten god. Vi fick vänta väldigt länge på våra förbeställda rätter men blev kompenserade för detta.
    Sammanfattningsvis var det bra. Läs mer

Stefan S skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi var där på bröllopsmiddag, tyvärr levde ingenting upp till acceptabel standard. Maten var i klass med skolmat, okryddad och rätterna var inte lagade med någon känsla alls. Servicen bristfällig med en personal som var stressad och grinig. Ingen finess eller glädje. Miljön är det enda som är godkänt, att vi bokade här till en bröllopsmiddag var synd för upplevelsen var under all kritik. Trodde Bockholmen-gruppen hade högre ambitioner med sina restauranger. Läs mer
    Hugo S gillar detta

Michael S skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket god mat med många smaker!
    Personalen var oerhört service inriktad!
    Stämningen och mysfaktor som fanns vid öppna spisen och efterrätts bordet var mycket trevlig! Helhets intrycket hade gått upp om man kunde få samma känsla i rummet där vi satt! Vi satt så man kunde inte titta ut med tanke på miljön utanför så hade det stärkt helhetskänslan! Läs mer

Susanne A skrev om Djurgårdsbrunn
    Helgbrunch, fått presentkort och valde att utnyttja det på Djurgårdsbrunn.
    Välkomnande atmosfär och trevlig personal.
    God mat med flera val även för en allergiker. Bra uppmärkning av rätter med innehåll.
    Trevlig storlek på lokal gav även "lagom" ljudnivå. Läs mer
  • 2019-09-29

Sharon D skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi köpte middagspaket.
    Vi blev bra bemötta, hög kvalité, god smak, bra service.
    Ytterst prisvärt.

Går gärna dit igen. Läs mer

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm