Djurgårdsbrunn

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm — Visa karta

Djurgårdsbrunn ligger i en av Stockholms mest pittoreska oaser, nämligen Kungliga Djurgården där folk från alla delar av världen samsas. Menyn på Djurgårdsbrunn, som går att avnjuta så väl vinter som sommar, består av svensk husman med inspiration från medelhavet, tolkade av Djurgårdsbrunns fantasirika och flitiga kockar. Utöver en middag i goda vänners lag erbjuder vi även festarrangemang för så väl mindre cocktailpartyn som stora bröllopsfester samt konferenser. Vår serviceinriktade personal finns alltid till ert förfogande.

Om ni önskar hitta på något kul i samband med ert besök så har vi i samarbete med More Activities populära upplevelser och aktiviteter till exempel lerskytte med laser, isskulptering, båttur eller lådbilsrace.

Äntligen har våren kommit till Djurgårdsbrunn!
Varmt välkommen att fira in våren med brunch, eller varför inte en middag med vår välkomponerade vårmeny!

Läs vad 4537 kunder tycker om Djurgårdsbrunn

• Silvia G skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch - på Fars dag. Inte så trevligt bemötande vid incheckning . För mkt folk som kommer på samma gång. Kaos. trevlig service och bättre matutbud än förra året. Läs mer
  • Rebecca K skrev om Djurgårdsbrunn
    Extremt god mat och mysig atmosfär. Läs mer
  • Patrik F skrev om Djurgårdsbrunn
    Utmärkt brunch som alltid, ingenting att klaga på. Läs mer
  • Maria S skrev om Djurgårdsbrunn
    Härlig brunch i mysig miljö! En miss vid bokningen rättades till och vi möttes av mycket god service.
    Vi kommer gärna tillbaka😄
    / Maria m familj Läs mer
  • Mia B skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat, väldigt trevlig personal Läs mer
  • Christina S skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat
    Mysig miljö
    Trevlig bemötande Läs mer
  • Erika A
    Erika A skrev om Djurgårdsbrunn
    Köpte en upplevelse på Let's Deal.
    Tyvärr var det TYDLIGT avgränsat för vanliga kunder/gäster och vi som handlat av Let's Deal.
    Sunkigt på toaletterna, och den öppna spisen rök in.
    Lite för svalt i lokalerna för att mys-känslan skulle infinna sig.
    Supersmarrig kantarellsoppa till förrätt, kalven var så mör så den smälte i munnen. Tyvärr var tillbehören inte riktigt lika välsmakande men fortfarande gott.
    Ost o kex till efterrätt samt en chokladtryffel.
    Sommaren på denna restaurang lär vara magisk...men tyvärr föll det lite platt nu. Läs mer
  • Fredrik S skrev om Djurgårdsbrunn
    En mkt trevlig höstmeny köpt på letsdeal. Personalen är oerhört trevlig och servicen är toppen! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Ulla Å skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi hade köpt LetsDeal.
    Mycket god mat (svampsoppa och kalv), ostbordet lite magert och vi fick inget bröd.
    Personalen trevlig! Läs mer
  • Gisela L
    Gisela L skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi köpte höstmenyn via Let's deal. Det visade sig vara samma pris som man kunde förköpta direkt av Djurgårdsbrunn. Det var mycket prisvärt och gott! Konceptet med endast en meny att välja på gjorde att betjäningen var snabb och trevlig.
    Tillbragte många lediga vårstunder under min gymnasietid på uteserveringen och bjöds även på släktkalas i gamla restaurangen som brann. Jag var nyfiken på hur man nu lyckats nyskapa atmosfären. Det var trevligt att man lyckats förena mysighet med stil! Läs mer
  • Tommy B skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket bra resturang i mysig miljö. Maten är underbar och servicen är utmärkt. Läs mer
  • Evelina H skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra mat, mysig miljö och bra service! Läs mer
  • Göran H
    Göran H skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra mat , lite underbemannad service, Läs mer
  • Jenny A skrev om Djurgårdsbrunn
    Servicen var dålig då personalen var osäkra och nervösa men maten var supergod Läs mer
  • Carolin S skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat i mysig miljö och inramning! Läs mer
  • Bengt D skrev om Djurgårdsbrunn
    Utmärkt meny, underbar kantarellsoppa, trevlig personal, men brasan har rykt in lite, så det sved lite i ögonen, men annars utmärkt. Läs mer
  • Thelma S
    Thelma S skrev om Djurgårdsbrunn
    Åt letsdeals 3-rätters hösterbjudande. Mycket trevligt och välkomnande bemötande som var på en personlig nivå. Nog det bästa bemötandet på restaurang jag fått. Kände inte heller någon stress, vi fick vår mat (supergod) när vi ville och fick sitta kvar så länge vi ville. Jättemysigt ställe som jag gärna kommer tillbaka till! Läs mer
  • Emma V skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat, bra pris och trevlig personal!
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Mikael E skrev om Djurgårdsbrunn
    + Bra service och personal
    + Fantastisk mat
    + Fin och mysig lokal
    - Tog lite tid med beställning

// Mycket nöjd kund Läs mer
  • Viktor N skrev om Djurgårdsbrunn
    Servitris med dålig koll. Bad om alkoholfri fördrink, den kom aldrig in. När väl förrätten kom så beställdes en öl istället, påpekade då om min andra dryck utan vidare respons. Skedarna till förrätten (soppa) existerade inte och vi var tvungna att fråga efter dessa. Vid efterrätten så glömdes vi bort igen och var återigen tvungna att fråga med svar "oj, har ni inte fått den än".

Maten var annars helt ok, kantarellsoppan var väldigt god :) Läs mer
    2018-11-08 Bockholmengruppen svarar Viktor N
    Hej Viktor!
    Tråkigt att ni fick en så dålig upplevelse från oss och vi ber om ursäkt för detta.
    Skulle du vilja ta kontakt med oss för att ge oss mer feedback så skulle vi uppskatta det enormt för att kunna se över vår personal och förbättra oss. Tveka inte att maila oss på DJURGARDSBRUNN@BOCKHOLMENGRUPPEN.COM
    Vi hoppas att få en ny chans i framtiden .
  • Clara M skrev om Djurgårdsbrunn
    Väldigt mysigt ich trevlig personal! Stort plus att det fanns mycket för mig som glutenintolerant och var väldigt smidigt i och med att alla allergen var utmärkta tydligt vid varje rätt! Läs mer
  • Andreas H skrev om Djurgårdsbrunn
    Åt trerätters höstmeny. Utmärkt service och mycket god mat Läs mer
  • Ulf O skrev om Djurgårdsbrunn
    Härlig miljö, trevlig personal och god mat. Läs mer
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Djurgårdsbrunn
    Väldigt god kantarell soppa o kalven var jätte god .Choklad efterrätten var ingen höjdare .Personalen var jätte trevliga duktiga Läs mer
  • Maria J skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch.
    Alla i mitt sällskap var inte helt nöjda med maten.
    Saknade tex lax och sill.
    Fin miljö. Läs mer
  • Louise F skrev om Djurgårdsbrunn
    Mysig atmosfär, mycket på brunchbordet. Lite överkokta ägg, annars väldigt bra mat. Läs mer
  • Magnus M skrev om Djurgårdsbrunn
    Upplevelsen var väl ok för en brunch fast en del saker saknades på menyn. Och seriöst, enl servitören fanns det ingen tabasco att tillgå, men han gjorde heller inget trovärdigt intryck. Är det ens möjligt att det inte finns tabasco..?
    Hur gör ni om en gäst önskar sig en Bloody Mary? Läs mer
    2018-11-08 Bockholmengruppen svarar Magnus M
    Hej Magnus!
    Vi skulle gärna uppskatta att du är mer konkret om vad som saknades på menyn? Menar du kanske att en del saker tog slut när du skulle hämta maten eller att ta de inte fanns på brunch bordet överhuvudtaget under tiden du var hos oss? Vi har tyvärr ingen Bloody Mary på menyn som du kanske la märkte till. Alltså är tabasco inte ett utav våra basingredienser i baren just nu då vi håller på med förberedelserna inför julmenyn samt ändring av nya drinklistan.
    Du är välkommen att höra av dig till oss på:
    DJURGARDSBRUNN@BOCKHOLMENGRUPPEN.COM
  • Victiora B
    Victiora B skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig personal och jätte god mat. Mysigt att hundar fick följa med. Ligger så fint vid kanalen och trevligt med alla bord och stolar ute. Kan verkligen rekomendera🤗 Läs mer
  • Anita A skrev om Djurgårdsbrunn
    Rörigt, orutinerad men rar personal. Tog 30 min innan vi fick beställa.
    Maten är helt suverän, kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Inger G skrev om Djurgårdsbrunn
    Jag bokade Höstmys för två, där man betalar i förskott . Gå två, betala för en.
    Det var jättemysigt ställe och vi blev väl omhändertagna av personal. Rätterna smakade alldeles utmärkt.
    Rekommenderar gärna Värdshuset till andra. Läs mer
  • Jacqueline A skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt!
    Dock lite tråkigt med sen sittning, då personalen gärna ville gå hem, och tackade inte alls hej då, upptagna med att stänga. Läs mer
  • Guillermo F
    Guillermo F skrev om Djurgårdsbrunn
    utmärkt kök + utmärk service + trevlig ställe Läs mer
  • Ulrika L skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch. Lite stökigt o rörigt,
    Serveringen funkade så där. .. Läs mer
  • Andreas G skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi har besökt värdshuset många gånger och kommit tillbaka för att det har varit till stor glädje. Denna gång var det en besvikelse. Litet utbud, lite vin i glaset, mat i otakt som gjorde att barnens mat inte åts alls mm. En gång till? Tveksamt.... Läs mer
    2018-11-09 Bockholmengruppen svarar Andreas G
    Hej Andreas!
    Vi skulle uppskatta enormt om du kunde ta kontakt med oss och berätta mer i detalj om din upplevelse hos oss. Det är super tråkigt att höra att du är tveksamt på att komma tillbaka.
    Jag hoppas vi får en ny chans i framtiden så att vi kan göra bättre ifrån oss! Vi jobbar ständigt med att ge personalen mer kompetens och förutsättningar för att de ska kunna ta hand om våra gäster på bästa möjliga sätt.
    Tveka inte att höra av dig till oss.
  • Chris K skrev om Djurgårdsbrunn
    Mysigt ställe med god mat men tyvärr levde serveringspersonalen inte upp till förväntningarna.

Vår servitör var alltför oerfaren så det begicks för många små misstag som sänkte betyget. Läs mer
  • Maja M
    Maja M skrev om Djurgårdsbrunn
    Hösterbjudande.
    Litte nonchalant bemötande vid ankomst.
    Trevlig servitör dock.
    God mat, Lite oproffsigt att ostbuffén bara bestod av ost, jag fick fråga om det inte fanns kex typ, först då kom det fram kex och marmelad.

Trevligt ställe, god mat.
    Något taffligt mottagande annars helt ok. Läs mer
  • Jelena V
    Jelena V skrev om Djurgårdsbrunn
    Kanon, bra mat, trevlig personal och mysigt ställe. Läs mer
  • Hedvig L
    Hedvig L skrev om Djurgårdsbrunn
    Fantastisk trerätters med riktigt bra personal! Allt var 10/10 stjärnor. Läs mer
  • Agneta L skrev om Djurgårdsbrunn
    Hösterbjudande! Mycket nöjd med maten. Personalen trevliga och vänliga men de var okunniga om servering mm som hör till. Läs mer
  • Emelie N skrev om Djurgårdsbrunn
    Mysigt lokal och omgivning och super härligt med den öppna spisen. God och vällagad mat. Enda minuset för mig var att jag hade köpt en set menu och där det serverades ost istället för efterrätt (dock fick man en liten choklad tryffel efter) men för mig personligen hade jag föredragit att åtminstone kunna välja att ta en efterrätt. Men Allt var toppen. Läs mer
  • Josefine F skrev om Djurgårdsbrunn
    Mysig lantmiljö och hemma känsla.
    I allmänhet god mat.
    Menyn kunde växlas något oftare.
    Personalen har bytts lite väl ofta under året.
    I stort sett bemöts jag av vänlug och kompetent personal men det kan finnas undantag då jag känt att vissa av personalen inte ger 100%. Läs mer
  • Gun B skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi köpte 3-rätters höstmeny och den var superb! Kantarellsoppan till förrätt var otroligt god med den lilla syrligheten av sherryvinägern! Allt smakade bra och personalen var mycket trevlig och uppmärksam! Lokalen var dessutom trivsam och varm. Vi kommer gärna tillbaka! Läs mer
  • Stefan A skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi köpte "Hösterbjudande" med 3-rätters middag inkl 1 glas Cava.
    Blev positivt bemött av trevlig personal. Jag har dock besökt Djurgårdsbrunn tidigare och hade då en synnerligen lyckad kväll. Denna gång satt vi på sämre ställe i lokalen och ljudvolymen var hög. Vidare satt vi trångt. Maten var helt okay, utan att vara fantastisk och det är ju ändå i slutändan för maten man väljer ställe. Sammanfattningsvis, så var det en trevlig och prisvärd kväll, men vi skulle inte komma tillbaka och betala fullt ordinariepris för upplevelsen. Läs mer
  • Pontus S skrev om Djurgårdsbrunn
    hösterbjudandet.
    Superbra bemötande I bokningen. Gick på liknande event förra hösten och tyckte att menyn då var betydligt bättre. Supermysig local och bra stämning. Läs mer
  • Martin L
    Martin L skrev om Djurgårdsbrunn
    Jättegod mat! Lite långsam service till en början men det kan jag leva med när maten var så god! Läs mer
  • Bengt H skrev om Djurgårdsbrunn
    Höstpaket.
    Soppan perfekt, kalven bra, osten en besvikelse..
    Lokalen är konstigt inredd. Läs mer
  • Annika E skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt ställe att umgås på och äta god mar! Läs mer
  • Anne A skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi var på brunch.
    Besöket får inte det högsta men nästan. Trevlig personal, god mat( förutom spanska omeletten), tycker dessutom inte man ska behöva betala för bubbelvatten som personalen inte informerade om. Med tanke på att priset är ganska högt ( och att 12-åringar betalar fullpris) är det snålt att inte bjuda på vattnet. Läs mer
  • Paul M skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra service - brunch var riklig och god Läs mer
  • Agneta S skrev om Djurgårdsbrunn
    Åt brunch på Djurgårdsbrunn. Trevlig miljö och god service. Maten var dock ingen höjdare, men trevligt efterrättsbord. Läs mer

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm