Djurgårdsbrunn

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm — Visa karta

Djurgårdsbrunn ligger i en av Stockholms mest pittoreska oaser, nämligen Kungliga Djurgården där folk från alla delar av världen samsas. Menyn på Djurgårdsbrunn, som går att avnjuta så väl vinter som sommar, består av svenskt husman med inspiration av medelhavet, tolkade av Djurgårdsbrunns fantasirika och flitiga kockar. Utöver en middag i goda vänners lag erbjuder vi även festarrangemang för så väl mindre cocktailprtyn som stora bröllopsfester samt konferens. Vår serviceinriktade personal finns alltid till ert förfogande.

Om ni önskar hitta på något kul i samband med ert besök så har vi i samarbete med More Activities populära upplevelser och aktiviteter, till exempel lerskytte med laser, isskulptering, båttur eller varför inte lådbilsrace!

Läs vad 3067 kunder tycker om Djurgårdsbrunn

• Cecilia R
    Cecilia R skrev om Djurgårdsbrunn
    Riktigt trevligt och bra mat! Kan varmt rekommenderas.
  • Anna S
    Anna S skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket trevligt. Bra personal och god mat
  • Axel A
    Axel A skrev om Djurgårdsbrunn
    Jag har inte varit på Djurgårdsbrunns värdshus
  • Marie B
    Marie B skrev om Djurgårdsbrunn
    Ett trevligt mottagande, snabb service och tydlig kommunikation. Fräsch och riklig buffé. En perfekt present och en underbar upplevelse. Tusen tack !
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra mat och service i fin miljö.
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Djurgårdsbrunn
    Besökte Djurgårdsbrunn för brunch en lördagseftermiddag. Logistiken kring mathämtningen fungerade dåligt, dvs trångt och emellanåt långa köer. Många av rätterna tog också slut hela tiden. Det som serverades smakade ok.
  • Lisa W
    Lisa W skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket trevlig matupplevelse-som även inkluderar bemötandet av personalen. Fräsch mat och uppläggningen var fin och allt fylldes på hela tiden. (utom kaffet som tog slut..;)
    De härliga solstolarna var en lycka att sitta i efter den goda och trevliga brunchen!

Detta kommer jag göra om :)
  • Per Åke J
    Per Åke J skrev om Djurgårdsbrunn
    Tyvärr kan jag inte rekommendera Djurgårdsbrunn! Solen sken o vi tog först ett glas champagne ute i trädgården, fantastiskt ! Men på det stora uppläggningsbordet var det slarvigt och dessvärre tomt på flera fat. Maten räckte helt enkelt inte till. Vi upplevde att det var ont om personal. Eftersom vi samlat hela familjen inför brunchen så kändes det väldigt tråkigt att Djurgårdsbrunn inte levde upp till de recensioner jag läst!
  • Benny J
    Benny J skrev om Djurgårdsbrunn
    Skulle uppskattat lite mer BBQ, t.ex. Kycklingvingar och kycklingklubbor
  • Camilla C
    Camilla C skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig och proffsig service. Trevlig atmosfär. Bra intervall mellan de olika måltiderna. Mycket god mat!
  • Denise K
    Denise K skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket gott och en trevlig upplevelse! Väldigt prisvärt med Lets Deal erbjudandet. Kan absolut tänka mig att besöka Djurgårdsbrunn på nytt!
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt bemötande, vacker miljö men maten var rätt trist. Som en ganska ordinär hotellfrukost. HAde förväntat mig mer av Djurgårdsbrunns brunch!
  • Jan J
    Jan J skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch med en upplevelse och mat som var bra rakt igenom.
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Djurgårdsbrunn
    På det stora hela helt OK. Veganska rätterna var få så det var lite synd.
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig miljö och god buffé som vanligt. Våfflorna förgyllde barnens måltid. Rekommenderas för alla åldrar.
  • Martin E
    Martin E skrev om Djurgårdsbrunn
    Rätt trevligt och rätt gott, känns som det var för få personal i förhållande till antalet gäster.
    Var där en fredagskväll.
  • Annette H
    Annette H skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra mat, små portioner och bra service
  • Birgit O
    Birgit O skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi hade en trevlig brunch med många välsmakande rätter. Personalen var trevlig. Vi kan tänka oss att komma tillbaka.
  • Ann M
    Ann M skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt och gott. Synd att inte servitrisen pratade svenska. Hade svårt att ställa dom frågor jag ville till henne. Bad om vatten, hon glömde det. Fick en chokladtryffel som det stod att man skulle få.
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Djurgårdsbrunn
    Väldigt trevlig miljö och personal. Maten var superb både för öga och magen. :-)
  • Lena A
    Lena A skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat trevlig personal men efterrätten kom sent efter kaffet var urdrucket och smutsiga toaletter
  • Madeleine M
    Madeleine M skrev om Djurgårdsbrunn
    Vegetariska maten var inte god. Serveringen förvirrad
  • Lotta G
    Lotta G skrev om Djurgårdsbrunn
    Tyvärr för lite personal de som fanns gjorde sitt bästa men de hann inte fylla på i den takt maten tog slut. Det fanns heller inte tid att torka rent och frächa upp.
  • Rikard R
    Rikard R skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat, mysig atmosfär. Värt ett besök!
  • Ulvi M
    Ulvi M skrev om Djurgårdsbrunn
    Väldigt trevlig omgivning med stor potential. Tyvärr tyckte vi att det var lite för mycket folk, ljudnivån var hög. Det var för lite personal som fick slita hårt att hinna med alla gäster. De hann inte ställa fram maten som resulterade i att maten tog slut och folk fick vänta med tomma tallrikar. Sortimentet motsvarade inte det som stod på hemsidan samt fanns det för lite av allt.
  • Margareta F
    Margareta F skrev om Djurgårdsbrunn
    Middag med vinprovning för sex personer. Vi blev mycket väl omhändertagna. God mat och en utmärkt somalier som berättade om vinerna som serverades. Eftersom i tänkte dricka kaffet hemma fick vi med oss varsin chokladbit. Sådan gest uppskattades.
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Djurgårdsbrunn
    Tips: Utöka gärna utbudet med fler sorters sill och se till att det alltid finns påfyllt även för de som bokat till sista brunchtillfälllet.
  • Petra T
    Petra T skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt , god mat och trevlig personal
  • Alexander M
    Alexander M skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat och en mycket bra upplevelse.
  • Lena S
    Lena S skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat bra service efterrätt fantastisk
    😀😀😀😀😀😀👍👍👍👍👍👍
  • Helena B
    Helena B skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket trevligt bemötande! Var där på brunch en lördag och det var en fantastisk upplevelse, god mat och trevlig personal.
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Djurgårdsbrunn
    Vackert läge. Trevlig personal. Dålig kvalitet på buffen, både utbud och mängd.
    Kommer inte tillbaka för brunch.
  • Helle
    Helle skrev om Djurgårdsbrunn
    Restaurangen ligger väldigt fint till och har potential men tyvärr var det första och sista gången vi kom hit för brunch.

Överfull, stökig lokal och löjligt lång kö till buffén. När man väl kom fram för att plocka mat, var nästintill allt slut! Det låg några ledsna tomatskivor kvar samt isbergssallad till den "sk" ceasarsalladen.

På den "varma" sidan fanns det enbart köttbullar och lite rotfrukter kvar, resten var slut.
    När det slutligen fylldes på med lite mer mat, skyndade vi oss tillbaka till den långa kön i hopp om att få en bit kyckling eller lax, då tog det slut igen!

Det slutade med att vi, i stort sett fick äta oss mätta på brownies och bröd innan det var dags att lämna vår sittning.
    Tyckte synd om den stackars tjej som ensam jobbade och fick säkerligen ta emot många klagomål under dagen.

Hela upplevelsen blev ju förstås förstörd pga maten som var slut men också den oorganisation som rådde samt underbemannad personal.

Uppriktigt sagt, här var det definitivt kvantitet framför kvalitet. Menar inte maten (som var obefintlig), utan den överfulla lokalen där det upplevdes som att det var viktigare att fylla ut varenda liten plats istället för att kanske skapa en trevligare stämning dit man vill återvända.

Jag är realistisk och vet att man inte kan förvänta sig tända ljus och oklanderlig service under en brunch men det här är något av det värsta vi upplevt
  • Sara S
    Sara S skrev om Djurgårdsbrunn
    Supergod mat och väldigt trevlig service
  • Klas-Göran K
    Klas-Göran K skrev om Djurgårdsbrunn
    Vänligt bemötande och professionell service grundad på kunskap och intresse. Välkomponerad och vällagad mat i sällskap med träffsäkra vinval. Vi har redan rekommenderat släkt och vänner ett besök.
  • Irene K
    Irene K skrev om Djurgårdsbrunn
    Gott trevligt bra personal goda viner.
  • Hans M
    Hans M skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra service. Trevlig personal. God mat.
  • Bertil R
    Bertil R skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi blev som vanligt väl bemötta.
    Maten är helt OK., rikligt tilltagen, vi har varit där vid ett flertal tillfällen och kommer förmodligen att återkomma.

MVH Y & B Rossel
  • Kicki R
    Kicki R skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig upplevelse med väldigt god service. Förrätterna och efterrätterna var förträffliga dock var ryggbiffen maken fick torr även om den beställdes som blodig. Det var kallt i lokalen och vi satt mitt i rummet så jag var tvungen att ha jackan på mi, vilket inte är kul pä restaurang.
  • Susana J
    Susana J skrev om Djurgårdsbrunn
    Kalventrectoten var underbar! Övriga rätter var också goda men höll inte samma klass..
  • Monica R
    Monica R skrev om Djurgårdsbrunn
    Tack för en fantastiskt trevlig kväll! En härlig miljö med bubbel vid sprakande brasa och en god 3 rätters! Pricken över i är er underbara personal. Vänlig härlig och kunnig presentation av vinerna uppskattades av min vinkunniga man. Vi kommer tillbaka!
  • Tanja B
    Tanja B skrev om Djurgårdsbrunn
    Hög klass. Mysigt, snyggt och gott!
  • Peter M
    Peter M skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra service, mycket trevlig personal, god mat.
  • Carin M
    Carin M skrev om Djurgårdsbrunn
    Fantastiskt bemötande och flexibilitet med bokning och ombokning. Middagren var briljant med god mat och goda viner och excellent service.
    Kvällen överträffade verkligen våra förväntningar!
  • Maria L
    Maria L skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig miljö, trevlig personal och god mat
  • Lars-Åke S
    Lars-Åke S skrev om Djurgårdsbrunn
    Fantastisk 3 rätters. Trevlig kypare, Christian.
    Fin miljö.
  • Jessica T
    Jessica T skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi blev mycket bra bemötta och fick en fin service under hela besöket. Vi kommer helt klart att komma tillbaka och även rekommendera er till släkt, vänner och bekanta.
  • Helene A
    Helene A skrev om Djurgårdsbrunn
    Det var en underbar kväll. Så lugnt, mysigt och mycket god service.
    Maten var delikat och presenterades på ett trevligt sätt när den serverades så att vi visste vilka smaker vi skulle få njuta av. Proffsigt!

Det var en middag, vintererbjudandet på Djurgårdsbrunn.

Det var lite krångligt tycker jag med koder och papper mm man skulle ha med sig till restaurangen för att ta del av erbjudandet efter att ha betalat. Det kunde göras på ett smidigare sätt. Hittade inte koden men det ordnade källarmästaren. Trevligt!
    Men jag är mycket nöjd!
  • Liisa A
    Liisa A skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat och mycket trevlig personal.
  • Philip B
    Philip B skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket mat för pengarna vilket är mycket positivt, det var även gott. 3,5timmar sittning pga. låg bemanning. Osköna stolar. Bra atmosfär p.g.a. ljudabsorbenter i tak. Hår på brödet till ostserveringen samt hår i "chokladklicken" till efterrätt. Fin omgivning utanför restaurangen.

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm