Djurgårdsbrunn

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm — Visa karta

Djurgårdsbrunn ligger i en av Stockholms mest pittoreska oaser, nämligen Kungliga Djurgården där folk från alla delar av världen samsas. Menyn på Djurgårdsbrunn, som går att avnjuta så väl vinter som sommar, består av svenskt husman med inspiration av medelhavet, tolkade av Djurgårdsbrunns fantasirika och flitiga kockar. Utöver en middag i goda vänners lag erbjuder vi även festarrangemang för så väl mindre cocktailprtyn som stora bröllopsfester samt konferens. Vår serviceinriktade personal finns alltid till ert förfogande.

Om ni önskar hitta på något kul i samband med ert besök så har vi i samarbete med More Activities populära upplevelser och aktiviteter, till exempel lerskytte med laser, isskulptering, båttur eller varför inte lådbilsrace!

Läs vad 3417 kunder tycker om Djurgårdsbrunn

• Rolf L
    Rolf L skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra mat och miljö men något tafflig servering. Kyparen var lite ouppmärksam.
  • Inga C
    Inga C skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket trevligt bemötande av alla, det tog lite för lång tid att få vinet till fördrink. Vi var 9 pers i vårt sällskap som åt för- och varmrätt eller varm- och efterrätt och alla var mycket nöjda med maten och vinet.
  • Sandra P
    Sandra P skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra respons på mail vid bokning och även på plats. Jättefint bemött av personalen och hjälp med allt som behövdes och god mat! Kommer absolut rekommendera vidare.
  • Ragnhild L
    Ragnhild L skrev om Djurgårdsbrunn
    Tyvärr blev en i sällskapet magsjuk. Vi skickade förhinder
  • Klaus B
    Klaus B skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig miljö, maten ljummen, lite för mycket pengar
  • Linn F
    Linn F skrev om Djurgårdsbrunn
    Väldigt tillmötesgående via mail innan besök & vid bokningen.
    Bra mat, trevlig personal. Var kanske lite lite att bara vara 1person hela tiden på 23p, tog lite tid med kaffe /avec och så, men maten och resten flöt på super!
    Alla är nöjda iaf!
  • Gunnar K
    Gunnar K skrev om Djurgårdsbrunn
    Supertrevligt bemötande och service. Underbar atmosfär. Mycket god mat.
  • Sussie B
    Sussie B skrev om Djurgårdsbrunn
    Jättetrevligt bemötande från det vi kom tills vi gick. Grillbrunchen var mycket god och det alkoholfria bubblet var ovanligt gott.
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Djurgårdsbrunn
    Jag hade i present fått en lyxbrunch för 2 pers genom smartbox.
    Besöket, betjäningen och maten var till full belåtenhet.
  • Nils-eric S
    Nils-eric S skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi var 9 personer i olika åldrar som åt av brunch-buffen. Alla mkt nöjda. Maten perfekt och en mkt trevlig personal
  • Kerstin O
    Kerstin O skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra bemötande!!
    Vi åt en alldeles utmärkt middag. Någon tyckte kanske att det kunde vara lite mer på tallriken. Det kompenserades med en smarrig efterrätt
    Kommer gärna åter.
  • Ann-Lis J
    Ann-Lis J skrev om Djurgårdsbrunn
    Hej!
    Vi var på brunch hos er igår söndag 18 april.
    Vi var mycket nöjda med bemötandet vid bokningen, bekräftelsen och infon om grillbuffén osv.

Vi tyckte dock att personalen som tog emot och visade oss till bordet och en person i baren inte var särskilt vänliga. Kort i tonen och inte ens ett leende.

Som helhet är vi jättenöjda, maten var toppen också!
  • Torbjörn B
    Torbjörn B skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket hjälpsamma och flexibla på kundens önskemål!
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Djurgårdsbrunn
    En otroligt trevlig upplevelse med perfekt tillagad mat!
  • Frida R
    Frida R skrev om Djurgårdsbrunn
    Företagsevent med boule. Bra ordnat med dryckesbord och snacks när vi kom dit. De tillät oss även spela boule och kasta frisbee på deras gräsmattor. Mycket trevlig personal.
    God grillbuffé - vilken tonfisk!!!
  • Gabriela B
    Gabriela B skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket trevlig Grillbrunch med suverän service. Maten var enkel och god men jag ser det inte så bra att kylvaror såsom potatissallad och majonässåser står ute utan kyla i den värmen som var. Det var det enda negativa under besöket, annars rekommenderas brunchen varmt.
  • Titti S
    Titti S skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi på StigFram hade en super kväll med god mat, boulespel och vi fick fantastisk service. Kanon service från bokning tills vi lämnade, vi är jätte nöjda med hela kvällen:)

Trevlig sommar
  • Nils C
    Nils C skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra mat o service i trevlig miljö
  • elin d
    elin d skrev om Djurgårdsbrunn
    Har inte besökt Djurgårdsbrunn.
  • Annika R
    Annika R skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig brunchbuffé men för över 300 kr/person så kunde det funnits lite mer att välja på. Halvdålig koll på allergener (gluten) även om de kunder erbjuda tex glutenfritt bröd. Vi hade en smartbox för två personer och betalade fullt pris för två annars hade det inte varit värt att gå dit.
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt bemötande då vi fick bordsplacering. God mat och fin miljö. Servitrisen hade humor.
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Djurgårdsbrunn
    Hjälpsamma att fixa ett bord i skuggan som vi önskade.
  • Susann M
    Susann M skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi upplevde deras krav på bekräftelser och avbokningsavgifter som så pass ogästvänligt att vi valde annan restaurang.
  • Lena O
    Lena O skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt bemötande och bra service.

Vi var en Lördag i strålande sol och åt Brunchen.

Bra mat, önskar lite mer grönsaker - annars allt topp!..

Vänlig och tillmötesgående personal rakt igenom
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt bemötande, god mat. Personalen var trevlig. Restaurangen låg vackert trevligt att man kunde äta ute.
  • Eva D
    Eva D skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra service, vi 7 damer fick ett bra bord utomhus och åt en god måltid som dessutom var vacker för ögat.
  • Christina H
    Christina H skrev om Djurgårdsbrunn
    Jättegod mat i härlig miljö. Personal med hjärtat på rätta stället! Tack!
  • Arlette S
    Arlette S skrev om Djurgårdsbrunn
    Otroligt nöjda var vi! Lunchen som serverades var alldeles utmärkt, jätte gott.
    Och vi fick en riktig bra service från personalen. Kommer definitivt tillbaka.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Djurgårdsbrunn
    Fantastiskt fin service och otroligt god mat i mysigt lusthus!
  • Mikael U
    Mikael U skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra bemötande, små portioner. Nöjd med besöket
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket bra mat - men det borde det vara för det priset. Härlig miljö och trevlig personal. Tog lång tid att få det som behövdes menyer / beställning / mat / nota.
  • Ingemar N
    Ingemar N skrev om Djurgårdsbrunn
    Utmärkt service och bra väder!-:)
  • Annika B
    Annika B skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi bokade vår sommarfest på Djurgårdsbrunn, med grillbuffé och dryckespaket. Fantastisk mat, god dryck, fina lokaler och väldigt trevlig personal. Rekommenderas varmt!
  • Catta M
    Catta M skrev om Djurgårdsbrunn
    Personalen är så gullig och tillmötesgående! Lokalen hemtrevlig och maten är god. Alltid nöjd!
  • Lena H
    Lena H skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig service, jättefin miljö och framför allt otroligt god mat. Flera i vårt sällskap berömde Toast Skagen och tonfisken.
  • Amanda N
    Amanda N skrev om Djurgårdsbrunn
    Lite långsam service/ouppmärksam trots få gäster.
  • Ivano C
    Ivano C skrev om Djurgårdsbrunn
    Excellent food and service, we'll back for sure!
  • Michelle E
    Michelle E skrev om Djurgårdsbrunn
    Det var trevligt och maten var god. Få gäster så vi fick vår mat relativt fort. Gullig servitris men hon var nog rätt ny så det tog lite tid när vi alla 14, var och en, skulle betala, men det var inga problem. Ett gäng pensionärer, så vi hade tid.
  • Christina R
    Christina R skrev om Djurgårdsbrunn
    EXTREMT oerfaren personal. Kunde inte öppna en vinflaska. Visste inte hur man serverade vin. PÅ tok för osäker och blyg.
  • Ann N
    Ann N skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket bra mat och trevlig personal. Lite fuktig och svettig lokal men också århundradets oväder
  • Jessica M
    Jessica M skrev om Djurgårdsbrunn
    Det perfekta stället att samla släkten för stora kalas. Barnen kunde leka i trädgården medan vi minglade på terrassen. Trevlig och tillmötesgående personal och en bra grillbuffé (hade kunnat vara lite mer grönsaker). Kvällen levde absolut upp till våra förväntningar!
  • Anna R
    Anna R skrev om Djurgårdsbrunn
    Jättetrevlig tjej när jag ringde och bokade, verkligen service inriktad. Lite sämre service på plats. Tog lång tid att få beställa, sen kom maten fort vilket var bra men sen fick vi vänta på att bordet skulle dukas av. Vi fick till och med be servitrisen duka av vårt bord tillslut. Men maten var god och personalen väldigt tillmötesgående.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Djurgårdsbrunn
    Allt toppen! Mat, personal o läge'
  • Natalie H
    Natalie H skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra service, trevligt bemötande, fin omgivning. God mat dock lite för lite mat på tallriken för priset. Efterrätterna var bra, kan önskas lite mer avancerade efterrätter med tanke på priset.
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket trevlig personal och ganska god mat, men maten saknar en del kreativitet. När huvudrätter serverades var den inte varm. Ganska höga priser i förhållande till den totala upplevelsen av måltiden. Lokalen var inte så fräsch, luktade unket. Toaletterna behöver städas. Med tanken på restaurangens inramning med bl a det utmärkta läget, borde de förvalta den bättre så att totalupplevelsen blir betydligt bättre.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig lokal, bra akustik. God prisvärd mat med utmärkt service.
  • Carina B
    Carina B skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig personal och god mat. Trevlig miljö. Jag åt räksmörgås. Jättegod. De andra som åt annat var också nöjda speciellt tyckte de om sillen och fjällrödingen hörde jag.
  • Anna S
    Anna S skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi har varit på Djurgårdsbrunn ett par gånger och den här gången var vi väldigt besvikna över maten.
    De hade börjat med grillbuffén utomhus och det kändes väldigt rörigt med upplägget och det var även betydligt sämre utbud än vanligt när det serveras inomhus.
    Trist för stället ligger så fint vid kanalen och de brukar ha betydligt högre klass på maten.
  • leif S
    leif S skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket trevlig sommarlördag hos Er: vänlig personal, vällagad grillmat och tillbehör, glad men sansad publik och rimliga priser!
    Kul att kunna tillbringa en timme med familjen vid boule-banan också!
    Bokningen fungerade bra, fast trycket var starkt, framför allt för att få sitta utomhus. Vi kommer säkert igen!
  • Bill L
    Bill L skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi bjöd barn o barnbarn på brunch som vi gjort flera gånger.
    Alla var mycket nöjda. Gott grillat o många läckra tillbehör.

Vi hade ett bord ute och det var mycket folk. Då saknade vi den uppmärksamhet och fina service vi fått vid tidigare tillfällen, inomhus.

Men vi kommer gärna tillbaka.

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm