Djurgårdsbrunn

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm — Visa karta

Djurgårdsbrunn ligger i en av Stockholms mest pittoreska oaser, nämligen Kungliga Djurgården där folk från alla delar av världen samsas. Menyn på Djurgårdsbrunn, som går att avnjuta så väl vinter som sommar, består av svensk husman med inspiration från medelhavet, tolkade av Djurgårdsbrunns fantasirika och flitiga kockar. Utöver en middag i goda vänners lag erbjuder vi även festarrangemang för så väl mindre cocktailpartyn som stora bröllopsfester samt konferenser. Vår serviceinriktade personal finns alltid till ert förfogande.

Om ni önskar hitta på något kul i samband med ert besök så har vi i samarbete med More Activities populära upplevelser och aktiviteter till exempel lerskytte med laser, isskulptering, båttur eller lådbilsrace.

Äntligen har våren kommit till Djurgårdsbrunn!
Varmt välkommen att fira in våren med brunch, eller varför inte en middag med vår välkomponerade vårmeny!

Läs vad 4766 kunder tycker om Djurgårdsbrunn

• 2019-01-21

Ebba T skrev om Djurgårdsbrunn
    Jag var på brunchen med min tjejkompis. Fantastiskt trevlig personal, fräsch mat och jättemysiga lokaler. Är verkligen jöttenöjd. Kommer definitivt komma tillbaks! Läs mer
  • 2019-01-21

Carin R skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket god brunch! Spännnade rätter! Trevlig miljö och personal. Vad mer kan man önska? Läs mer
  • 2019-01-20

Camilla H skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat och bra service från glad och trevlig personal. Otroligt vackert och stämningsfullt, mysigt med öppen brasa. Läs mer
  • 2019-01-19

Berit E skrev om Djurgårdsbrunn
    Vintererbjudandet för 6 personer.
    Vi blev positivt och trevligt bemötta.
    Förväntningarna var den trevliga, enkla miljön och gog mat,allt infriades

Positivt upplevde vi alla. Läs mer
  • 2019-01-19

Elin J skrev om Djurgårdsbrunn
    Supermat, mycket trevlig och smidig service, och fantastiskt fin miljö. En mycket varm recomendation! Läs mer

Tomas R skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi tyckte först att det var lite kallt, men sen började vi äta och då blev vi varma. Läs mer

Tara F skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunchen var jättetrevlig! Gott och mysig miljö! Läs mer

Birgitta F skrev om Djurgårdsbrunn
    Vintermeny. Servicen var bra men lite långsam fick mat innan vinet fick efterfråga en vinlista bland annat. Maten bra med tanke på det man betalar. En bra upplevelse i mysig miljö sammanfattningsvis. Läs mer

Josefin F skrev om Djurgårdsbrunn
    Supermysiga lokaler och grym mat Läs mer

NIMA A skrev om Djurgårdsbrunn
    Jättegod mat, dock tog det ganska lång tid att få service. jag reagerade även på att té och Kaffe inte ingick i priset. Läs mer

Ulrika A skrev om Djurgårdsbrunn
    Vintererbjudande som levde upp till förväntningarna. Läs mer

Marie O skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket trevlig upplevelse! Vi är nöjda med maten, personalen och läget. Läs mer

Birgitta E skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat, trevlig personal och mysig miljö. Läs mer

Maria H skrev om Djurgårdsbrunn
    Vintermeny, lång väntetid till förrätt, dryck till kanapéerna hälldes upp utan att upplysa om att det kostade eller frågade om alternativ önskades. Läs mer

Siw B skrev om Djurgårdsbrunn
    Eloge för behållen b u f f é brunch, dessutom vällagad, och trevlig personal. Ett tips ang buffén - tag bort serveringstängerna och ersätt med bättre anpassade bestick. Oavsett ålder så var det svårt att förse sig av maten som var trevligt upplagd Läs mer

Bengt W skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig personal
    God soppa och dessär
    Gott vin
    Vinter meny Läs mer

Thomas E skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig restaurang med god mat och trevlig personal Läs mer

Anna S skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket trevlig personal och bemötande. Inte toppklass på maten. Läs mer

Birgitta D skrev om Djurgårdsbrunn
    Vintermeny

Alltid mycket vänlig och professionell personal

Mycket god mat Läs mer

Suzana B skrev om Djurgårdsbrunn
    Prisvärt erbjudande, Vintermenyn. God mat, trevlig miljö och bra service! Rekommenderas varmt! Läs mer

Junko S skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi nappade på vintermenyn som var välkomponerad, vällagad och absolut prisvärd. Servicen var mycket trevlig också. Vi är väldigt nöjda. Läs mer

Kristina B skrev om Djurgårdsbrunn
    Erbjudande 2 menyer för 595 kronor.
    Jättegod och prisvärd meny.
    Trevlig och uppmärksam service. Läs mer

Veronica S skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunchade där en lördag i januari, och det var en mycket angenäm upplevelse. Vacker omgivning, god mat, barnvänligt... inte sista besöket här. Läs mer
  • 2019-01-12

Silvia M skrev om Djurgårdsbrunn
    Underbar service och mat! Mysigt ställe! Läs mer
  • 2018-12-28

Alexandra S skrev om Djurgårdsbrunn
    Fantastisk service och ett härligt julbord! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-12-27

Tommy N skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi var på Djurgårdsbrunns julbord och det var inte en upplevelse jag förväntat mig.

Först i tältet kändes det som det var dukat för Oktoberfest istället för julbord på Djurgården.

Sen tog det låång tid att bli serverad dricka.

När vi sen kom till julbordet så såg det ut som en riktigt sliten buffé. Ingen i personalen tittade på brödavdelningen de två timmar vi var där (vörtbrödet var exempelvis slut under hela vårt besök)

Back to basis, droppa tält och spelemän så man kan prata med sitt sällskap. Och se till att julbordet är 100% uppdaterat. Höj priset.
    Innan det sker kommer vi inte tillbaka. Läs mer

Diana W skrev om Djurgårdsbrunn
    Mysig lokal men för varmt och lite jobbigt med spot light som lyste rakt på oss.
    För få varmrätter men kanonbra med sill och laxutbudet.
    Besviken över efterrätten dock. Mycket köpt godis och ”mjuka kakor” har stått framme för länge så det har blivit skorpor. För lite egen bakad utbud och risgryngröten var kall... Det vorre trevligt att få äta någon efterrätt som är varm, mjuk och färskbakad än något som har stått framme för länge. Läs mer
  • Maria H

2018-12-24

Maria H skrev om Djurgårdsbrunn
    Fin miljö men maten sådär. Smaklös lax. Inte så kul med stora fat. Trevligare med små bitar av allt. Blir inte så kladdigt då när alla ska gräva runt i maten. Läs mer

Angela S skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket bra!
    Älskade inredningen, väldigt julig!
    Personalen var supertrevlig och maten god.
    Saknade dock något vörtbröd på julbordet, annars inget att klaga på.
    God jul! Läs mer

Bengt E skrev om Djurgårdsbrunn
    Tyvärr besvikelse över ert nya julbordskoncept.
    Återgå till klassiskt småskaligt och genuint!
    Bedrövlig logistik för att hämta mat lång kö initialt och trång mörk slusspassage som inte gjorde saken bättre.
    Sillen i princip slut efter första tallriken och tyvärr var maten inte alls i klass med förra året.
    Gör om och gör rätt Läs mer

Peter A skrev om Djurgårdsbrunn
    Julbord på Djurgårdbrunns Värdshus skulle bli en härlig upplevelse i Värdshusets mysiga miljö som vi oftast upplever sommartid. Men det blev en Finlandsbåtsupplevelse... 😡
    Mottagandet blev kaotiskt trots att vi kom tidigt, av någon anledning var inte Värdshusets mailväxling med oss tillräcklig för att få plats vid ett bord. Och det tog lång tid innan vi till slut ändå fick sitta ner. 😡
    Sedan 20 minuter i kö för att få sill, lax mm 😡
    Varför inte ha ett sill/laxbord där man kan förse sig från båda sidor? Snabbar upp betydligt!
    Därefter blev det helt OK...men inte mer...
    Maten däremot var superb, bättre kan det inte bli faktiskt! 👍🤗
    Slutbetyget: Vi återkommer inte nästa år och vi kommer inte att rekommendera detta till våra vänner, tyvärr!
    Hoppas att vi får feedback på detta som gör att vi kan ändra vår uppfattninf och vårt beslut. Läs mer

Daniela L skrev om Djurgårdsbrunn
    - Köpte jullunch på lets deal
    - Dålig service, personalen visste exempelvis inte vem som ansvarade för att sälja jultröjor och killen i garderoben hänvisade till baren och när jag väl fick tag i en person i baren så hänvisade hon till garderoben, personalen kändes inte så service minded utan mer stressade, det fanns ingen glögg när vi kom (15.00) utan vi var tvungna att vänta på den, fanns inte heller någon som var på plats i baren när vi kom utan vi fick vänta med att beställa till vi kommtilö bordet
    + Det positiva var juldekorationerna och maten Läs mer

Kobra R skrev om Djurgårdsbrunn
    Jätte trevligt personal men kvaliten på maten var inte det man förväntar sig ,helt bortkaastade pengar,specialt borde dom tänka på barnen eftersom dom flesta som besöker stället är barnfamiljer Läs mer

Madeleine S skrev om Djurgårdsbrunn
    Mkt trevligt bemötande, god mat och bra uppträdande. Läs mer

Christina D skrev om Djurgårdsbrunn
    Hej,
    Jag tycker att Julbordet var ok. Dock var kön till maten alldeles för lång då jag stod där i 30 min. Kaffet och det egna bubbelvattnet var inte värt kostnaden. Läs mer

Lena H skrev om Djurgårdsbrunn
    Julbord. För lite personal vid ankomst, och första serveringen borde man ha på två bord så kön inte behöver vara 20 minuter. Maten var jättebra, och personalen är uppmärksam! Läs mer

carolina h skrev om Djurgårdsbrunn
    Hade förväntat mig ett mysigt julbord i vacker miljö istället var det ett stort tält helt utan charm. Oväsen pga värmefläktar. Läs mer

Zeljka B skrev om Djurgårdsbrunn
    Fantastiskt fint och julpyntat! Helt otroligt julbord med massa smarrigheter och julens alla delikatesser. För att inte tala om julgodisrummet med desserterna!!!! Sååå nöjda och glada och proppmätta gick vi därifrån!!!! Och mycket trevlig personal!! Läs mer
  • Tor K

2018-12-22

Tor K skrev om Djurgårdsbrunn
    Att det var allsång i ett tält hade jag inte sett någon info om vid anmälan. Hur tydligt informerade ni om detta tro?

Välkomstkänslan var obefintlig. När vi kom var det ingen i entrén som tog emot oss, utan vi hängde där och frågade en i servisen om vi bara skulle gå och sätta oss. Vi fick strax hjälp med garderob av personal som verkade lite osäkra på vem som skulle göra vad, leenden existerade inte. Vi visades till bordet av hovmästare som var trevlig och erbjöd oss två alternativa bord.

Musiken, ja vad ska man säga.. Var det allsång dom ville dra igång så misslyckades dom totalt. Kändes inte som matgäster hade det på agendan alls. För vår del, som ville äta god julmat i stilla och stämningsfull miljö på mysiga Djurgårdsbrunn, var denna upplevelse inte alls positiv. Prata gick inte.

Serveringen var trevlig men mycket ojämn. Tallrikar rensades slumpmässigt av olika personal, flera ggr tog man inte med sig allt. Aldrig fick vi frågan om vi önskade mer vatten trots att karaffen var tom och några i sällskapet drack just bara vatten till maten.

Maten var mycket bra! Precis som förväntat. I övrigt var det dock inte en bra upplevelse i förhållande till förväntningarna. Tyvärr. Läs mer
  • Malin S

2018-12-22

Malin S skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi åt Julbord på Djurgårdsbrunn vilket var en besvikelse då vi uppskattar stället just för dess intimitet och äldre charm. Nu var det stort, industriellt och köigt. En helt annan upplevelse. Läs mer

Agnes H skrev om Djurgårdsbrunn
    Helt ok mat men stor besvikelse över köttbullarna. Däremot var ambiansen och dekoren inte helt ok. Läs mer
  • Ingar G

2018-12-21

Ingar G skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig stämning, dito personal som dessutom var flyhänta. Mycket gott julbord med alla ingredienser och lite till och förutom julstämning så fick vi gott om plats! Vi gör gärna om det! God Jul och Gott Nytt År till er alla! Tack från Ingar och Daniel Läs mer

Joakim E skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket god mat med fin service i en vacker miljö. Läs mer
  • Barbro A

2018-12-21

Barbro A skrev om Djurgårdsbrunn
    Julbord: maten höll mycket god kvalitet, trevligt bemötande, trivsamt med sångerska som sjöng snyggt till gitarrackompanjemang (gick att konversera ändå!).
    Möjligen kunde dessertbordet uppdateras, mest godis tyckte vi. Läs mer

Anna E skrev om Djurgårdsbrunn
    Stort härligt julbord
    Trevlig personal Läs mer

Mariah K skrev om Djurgårdsbrunn
    Härlig julstämning och fint av personalen att erbjuda vår hundvalp en skål med vatten. Läs mer
  • Vesa L

2018-12-20

Vesa L skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi åt julbord i restaurangen, trevlig och omtänksam personal, god mat, toppstämning. Läs mer
  • 2018-12-20

Kristina B skrev om Djurgårdsbrunn
    Härlig Julstämning med levande julmusik till maten och mycket julpynt. Personalen var uppmärksamma och servisen utmärkt. Läs mer
  • 2018-12-20

Tom F skrev om Djurgårdsbrunn
    Julbord. Trevlig personal. Stämde med förväntan Läs mer
  • Irene L

2018-12-20

Irene L skrev om Djurgårdsbrunn
    Från lets deal mycket trevlig personal vi blev väl bemötta och fantastiskt god mat och bra musik Läs mer

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm