Rekommenderat företag 2016 - Djurgårdsbrunn
Rekommenderat företag 2015 - Djurgårdsbrunn

Djurgårdsbrunn

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm — Visa karta

Djurgårdsbrunn ligger i en av Stockholms mest pittoreska oaser, nämligen Kungliga Djurgården där folk från alla delar av världen samsas. Menyn på Djurgårdsbrunn, som går att avnjuta så väl vinter som sommar, består av svenskt husman med inspiration av medelhavet, tolkade av Djurgårdsbrunns fantasirika och flitiga kockar. Utöver en middag i goda vänners lag erbjuder vi även festarrangemang för så väl mindre cocktailprtyn som stora bröllopsfester samt konferens. Vår serviceinriktade personal finns alltid till ert förfogande.

Om ni önskar hitta på något kul i samband med ert besök så har vi i samarbete med More Activities populära upplevelser och aktiviteter, till exempel lerskytte med laser, isskulptering, båttur eller varför inte lådbilsrace!

Läs vad 2734 kunder tycker om Djurgårdsbrunn

• Robin L
    Robin L skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi hade en supertrevlig middag.
  • Emma C
    Emma C skrev om Djurgårdsbrunn
    Det var en mycket trevlig vistelse på Djurgårdsbrunn. Maten och servicen var riktigt god och bra. Det var lite kallt i lokalen dock..
  • Mohsen M
    Mohsen M skrev om Djurgårdsbrunn
    Mkt trevlig stämning, vänlig personal, god brunch och tillgång till en härlig promenad efteråt, tack;)
  • Eva S
    Eva S skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig personal och god mat. Bra alt för mig som inte tål vete, korn, råg och laktos men önskar såklart mer alternativ.
  • Frida N
    Frida N skrev om Djurgårdsbrunn
    Asbra mat och glad och trevlig personal :)
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Djurgårdsbrunn
    Jag och min sambo brunchade på på JB i söndags. Mycket trevlig personal och bra bemötande. Tyvärr så var själva brunchen inte så mycket att yvas över. Kalla rätterna var ok och även vissa av efterrätterna men det varma var verkligen mediokert. Skulle jag bara betygsätta personalen så blir det 5 av 5 men maten 2 av 5.
  • Josefine L
    Josefine L skrev om Djurgårdsbrunn
    Supertrevlig personal och jättegod mat!
  • Annabell C
    Annabell C skrev om Djurgårdsbrunn
    Mest miljön som drar upp betyget. Personalen trevlig men inte så uppmärksam. Fick be om vatten, och gå fram till baren för att beställa mer dricka. Ganska tråkigt utbud på brunchen. Men det som fanns var gott
  • Maj K
    Maj K skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra bemötande samt god mat och dryck. Trevlig lokal. Nära till bussar.
  • Peter J
    Peter J skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket bra men mer lunch än brunch. Utbudet av goda bröd var begränsat.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat, men endast tre val per rätt på menyn.
    Väldigt tajt mellan borden. Gick inte att komma ut utan att övriga på samma sida fick resa sig och kyparen kom bara fram på ena sidan av bordet. Kändes maxat. Alldeles för varmt i lokalen.
  • Richard B
    Richard B skrev om Djurgårdsbrunn
    Bemötandet var bra från början till slut. Tråkigt att all mat som vi ville ha inte fanns inne. Folk fick välja torsk istället för kalventrecote och vissa fick andra grejer som man egentligen inte ville ha.
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt, men för lite personal i förhållande till gäster. Blev lite för långdraget mellan rätterna. Tycker oxå att det vore trevligt om man kunde komma in i lokalerna ca 30 min innan botdsbokning
  • Bengt F
    Bengt F skrev om Djurgårdsbrunn
    Fantastiskt god fyrarättersmiddag på erbjudandet 2för1. Personalen på topp! Brunchen var också god och fräsch.
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Djurgårdsbrunn
    Rekommenderar absolut! Mysig restaurang med behaglig ljudnivå och super trevlig personal! Maten var god och vi är mer än nöjda över vårt besök på Djurgårdsbrunn.
  • Nina B
    Nina B skrev om Djurgårdsbrunn
    Riktigt bra mat och trevlig personal. Maten tog rätt lång tid att få, vet inte om det var ovanligt mycket folk eller för lite personal men annars har jag bara gott att säga! Väl värt ett besök.
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Djurgårdsbrunn
    Inga speciella smaker på brunchen
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Djurgårdsbrunn
    Maten smakade utmärkt, bra vinpaket och en utmärkt service
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Djurgårdsbrunn
    Fantastisk miljö att äta brunch i. De kalla rätterna och desserten inget att anmärka. De varma rätterna skulle kunna vara ngt mer genomarbetade. Bra att det endast kostar 95kr för barn upp till 12 år. Tidvis kändes det som ett hundpensionat då många hundmänniskor lät, med personalens goda minne, sina hundar springa fritt i lokalen och tigga mat. Om hundar skall tillåtas bör de vara i en spec del av lokalen och kopplade kort.
  • Karin S
    Karin S skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt bemötande - allt var bra
  • Nathalie G
    Nathalie G skrev om Djurgårdsbrunn
    Kallt, trångt, högljudd och lite av en besvikelse med en liten buffé
  • Valeria R
    Valeria R skrev om Djurgårdsbrunn
    medium låg kvalitè, lite val till barn.
  • Linnea W
    Linnea W skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra service och mysig lokal. Buffen hade en bra mix mellan vegetariskt och kött. Efterättsbordet var stort men inget slog våfflorna man fick grädda på egen hand.
  • Hans-Alfred E
    Hans-Alfred E skrev om Djurgårdsbrunn
    Bemötandet och maten var mycket bra. Trevlig personal.
  • marie a
    marie a skrev om Djurgårdsbrunn
    trevlig personal lätt att boka bord och fantastisk god brunch!!!
  • Cajsa B
    Cajsa B skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig miljö och god mat! Plus för våfflor
  • Damon F
    Damon F skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra mat & fin atmosfär. Brunchen har den där hemlagade
    känslan! Det laktosfria utbudet kan bli bättre. Plus i kanten för servitrisen som ordnade laktosfri caesarsås.
  • Karolina S
    Karolina S skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig personal och god mat!!! Lite trångt men mysiga lokaler!!! Mer lunchmat än frukostmat men väldigt gott!
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Djurgårdsbrunn
    Mysigt ställe med god mat och trevlig personal.
  • Rickard L
    Rickard L skrev om Djurgårdsbrunn
    Fantastiskt julbord, utomordentlig kvalitet och service. Bland de bästa julborden i Stockholm.
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Djurgårdsbrunn
    Ett toppenbemötande från början till slut, proffesionellt och avslappnat.
    Kommer rekommendera Djurgårdsbrunn starkt i alla sammanhang, alla 29 i vårat glada julfirande gäng är mycket nöjda och glada för Erat engagemang under kvällen. Tack och gott nytt år!
  • Anna L
    Anna L skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi var där den 22.a och det kändes att det var lite sent på julbords-säsongen. Men ganska fräscht. Mycket tevlig servitris som jobbade ensam. Kunde tyvärr inte svara på alla frågor då hon var engelsktalande och verkade mycket ovan vid det svenska julbordet. En miss för mig var att man inte talade om att det serverades bacon i lutfisken! Äter inte gris! Positivt att lilla hunden fick följa med! Btw hur många har ramlat från det höööga trappsteget ner till julbordet? Betyget höjs för att stället är hundvänligt!
  • Frida Ä
    Frida Ä skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat men sliten lokal och långsam och oengagerad serveringspersonal. Synd på ett så fint läge!
  • Marijke E
    Marijke E skrev om Djurgårdsbrunn
    Julbord var jättefint!!!!!!"..."...............
  • Jane H
    Jane H skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt bemötande med glögg! Men några gäster kom lite senare & vi fick påminna om glögg till dem. Maten var inte så bra som förväntat, vissa saker var inte ens varma som förväntas - smakerna var trista, när faten byttes ut bytte man inte serveringsbesticken utan tillbaka "gamla" som då var trista, solkiga o kletiga. Inga spännande smaker eller upplevelser. Beställde jullättöl...men den var SLUT! hur kan det komma sig? Snaps som beställdes till maten kom inte in i tid. För lite serveringspersonal då de inte hann med att plocka bort tallrikar o hålla snyggt. Inte heller kunde personalen ens uttala namnen på de viner som fanns o hade inte koll på vad som fanns. Servering tog för lång tid. Inget ställe vi kommer gå tillbaka till eller rekommendera. Alldeles för dyrt för den mat o den servering som var. Även kapprummet var för litet tilltaget för de gäster man förväntades komma - jackor o kappor hängde som "packade som sillar". Tyvärr hade alla i vårt sällskap samma åsikt - besvikelse i stora mått! Även utländsk gäst var besviken - det är trist!
  • Gabriella A
    Gabriella A skrev om Djurgårdsbrunn
    Maten var god. Fiskalternativen var toppen! Servicen var mycket bra!
  • Catriena S
    Catriena S skrev om Djurgårdsbrunn
    Julbord Surf % Turf
    Fantastiskt gott! Mysig miljö. Bra service
  • Helena I
    Helena I skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra kommunikation och god mat.
  • Pia N
    Pia N skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi blev trevligt bemötta till en början men glömdes bort då ett större sällskap kom bakom oss.
    Tallrikarna togs ej bort fr borden, vi fick ta undan dem själva. För två år sedan var julbordet en magisk upplevelse som vi hoppades på att få återuppleva men vi blev väldigt besvikna.
  • Peter C
    Peter C skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat, bra struktur och flöde i upplägg och dukning/avdukning, okej akustik, tillmötesgående personal.
  • Sten-olof M
    Sten-olof M skrev om Djurgårdsbrunn
    Helt Ok !
    Vi har varit där tidigare, så vi känner till stället.
  • Anna E
    Anna E skrev om Djurgårdsbrunn
    Mkt bra, trevlig personal och mkt gott julbord!
  • Peter S
    Peter S skrev om Djurgårdsbrunn
    Vänligt och proffsigt bemötande.
    Effektivt och snabb service vid bordet.
    Trevligt och rikligt utbud av julbordet.
    Över förväntan och till allas belåtenhet.
    Vi kommer tillbaka!
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Djurgårdsbrunn
    Väldigt bra service, alltifrån bokning till middag var till stor belåtenhet
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Djurgårdsbrunn
    Tyvärr blev vi lite besvikna. Personalen var ouppmärksam o glömde beställningar. Vi fick säga till flera ggr. Faten fylldes ej på med mat utan gapade tomma. Extra tråkigt eftersom det var vårt första besök o vi hade bjudit med vänner. Vi återkommer inte o kan tyvärr inte rekommendera er.
  • Gaia S
    Gaia S skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi är jätte nöjda med hela upplevelsen samt hjälp med bokningen
  • Lars W
    Lars W skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi fick en trevlig och julig upplevelse på Djurgårdsbrunn.

Om det är något som jag skulle vilja ändra på så är det att det fanns lite för få vegetariska alternativ. tex. ett fat med rostade rotfrukter.
  • Cattie T
    Cattie T skrev om Djurgårdsbrunn
    Fint välkomnande. Diskret service . Stämningsfullt. Maten: stort urval, fräscht . Kommer gärna åter.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Djurgårdsbrunn
    Något av det sämsta jag upplevt i julbordsväg!!!
  • Carolina E
    Carolina E skrev om Djurgårdsbrunn
    Jättebra julbord i mysig miljö! Rekommenderar verkligen Djurgårdsbrunn.

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm