Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm — Visa karta

Djurgårdsbrunn ligger i en av Stockholms mest pittoreska oaser, nämligen Kungliga Djurgården där folk från alla delar av världen samsas. Menyn på Djurgårdsbrunn, som går att avnjuta så väl vinter som sommar, består av svensk husman med inspiration från medelhavet, tolkade av Djurgårdsbrunns fantasirika och flitiga kockar. Utöver en middag i goda vänners lag erbjuder vi även festarrangemang för så väl mindre cocktailpartyn som stora bröllopsfester samt konferenser. Vår serviceinriktade personal finns alltid till ert förfogande.

Om ni önskar hitta på något kul i samband med ert besök så har vi i samarbete med More Activities populära upplevelser och aktiviteter till exempel lerskytte med laser, isskulptering, båttur eller lådbilsrace.

Äntligen har våren kommit till Djurgårdsbrunn!
Varmt välkommen att fira in våren med brunch, eller varför inte en middag med vår välkomponerade vårmeny!
Öppet just nu
Mån-Sön: 11:30-23:00

Läs vad 5767 kunder tycker om Djurgårdsbrunn

• 2020-02-19

Caroline A skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt bemötande. Toppen att hunden får följa med. Varmt och skönt. Otroligt sunkiga toaletter. Maten ok, men tonfisken t ex var brun och såg oaptitlig ut, Lasagnen också, våfflorna smakade väldigt mkt ägg, godiset kändes som låg kvalitet, tråkigt bröd och tråkiga ostar, inte jättefräscht tyvärr. Djurgårdsbrunn har möjlighet att vara ett väldigt härligt utflyktsmål, men behöver mkt mer kärlek. Läs mer
  • 2020-02-19

Christopher H skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig miljö, god mat, bra service Läs mer

Greger J skrev om Djurgårdsbrunn
    Huvudrätten var alldeles för salt, bearnaisesåsen smakade väldigt mycket vinäger och var blaskig Läs mer
    2020-02-19 Bockholmengruppen svarar Greger J
    Hej Greger,

Tack för din feedback. Vi strävar för att bli bättre på alla sätt.

Petra Susanne D skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat och trevlig personal , vi blev väl omhändertagna när vi kom och personalen var flexibel eftersom vi blev 3 istället för 2 trots att det var fullt Läs mer

Micheline B skrev om Djurgårdsbrunn
    hej jag tycker att de borde renovera restaurangen det ser inte så fråscht ut särskild toaletterna
    det var trevligt personal i alla fall men när man ska komma in och äta vill man att det ska vara fräscht Läs mer

Camilla B skrev om Djurgårdsbrunn
    Bokade Vintermenyn. Väldigt gott och prisvärt! Mycket trevlig personal och mysig miljö. Kommer gärna tillbaka! Läs mer

Thomas F skrev om Djurgårdsbrunn
    Hade bjudit mamma o pappa på detta men dom sa att det va jättebra. Läs mer
  • Anneli E

2020-02-17

Anneli E skrev om Djurgårdsbrunn
    Hej,
    Jag köpte en Lets Deal med tre rätters och mousserande inför alla hjärtans dag.

Vi blev verkligen glatt överraskade redan innan vi klev in på Värdshuset. Massor av marschaller, så romantiskt i trädgården. Vi blev mycket väl bemötta med ett glas mousserande framför brasan. Maten var också över förväntan då den var vackert upplagd och smakade supergott. Hela atmosfären gjorde att vi varvade ner och njöt av både miljön och maten. Vi har redan rekommenderat er till vår familj och vänner. Stort tack för i fredags! Hälsningar Anneli Läs mer

Annika L skrev om Djurgårdsbrunn
    Tack för en jätte trevig kväll och en väldigt god middag,vi köpte en flaska rött vin och en kaffe till desserten.
    Otroligt bra mat. Läs mer

Jessika J skrev om Djurgårdsbrunn
    Väldigt mysigt och trevligt ställe för familjemiddag. Köpte en trerätters vintermeny och allt var vällagat, gott och generöst. Läs mer
  • Cissi Sanyogita M

2020-02-17

Cissi Sanyogita M skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt bemötande vid ankomst. Helt ok mat. Läs mer

Niels H skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunchen var god och prisvärd samt servicen var på topp. Läs mer

Vincent H skrev om Djurgårdsbrunn
    Jag och min sambo tog del av deras vintererbjudande. Till kl 21.15 hade vi bokat vårt bord, men det dröjde ca 1h innan vi fick vår förätt, därefter ytterligare ca 30m senare kom servitören förbi och frågade om vi ville ha kaffe till desserten varpå vi var tvungna att påminna om att vi inte fått huvudrätt än, runt 22.45 fick vi huvudrätten. Stängning av restaurangen var vid 23 så när vi väl fått huvudrätten och därefter efterrätten vid ca 23.15 så höll dem på att duka av bord vilket gjorde stämningen väldigt stressad och otrevlig. Läs mer
    2020-02-19 Bockholmengruppen svarar Vincent H
    Hej Vincent,

Vi uppskattar all feedback. Vi jobbar på att förbättra oss dagligen. Så tack för att du tagit tid att skicka in din.Vi tar dina punkter och ser till att detta inte sker igen.

Oscar H skrev om Djurgårdsbrunn
    Maten och servicen var fantastisk, personalen var tillmötesgående och gjorde allt för att få en att känna sig riktigt bortskämd.

Det enda klagomål vi hade var gällande stolarna som var både obehagliga och man satt väldigt dåligt på dessa.
    Så fick tyvärr en del ont i ryggen i efterhand.

Har man redan ryggproblem kan detta vara ett stort minus tyvärr

Utöver detta var det perfekt. Läs mer
    2020-02-19 Bockholmengruppen svarar Oscar H
    Hej Oscar.

Tack för din feedback.

Åsa R skrev om Djurgårdsbrunn
    Vintererbjudande!
    Köp och bokning fungerade bra.
    Inte så höga förväntningar med de infriades inte riktigt, maten var ok inte mer än så.
    Vänlig, men något okunniga personal.
    Ok upplevelse, men kommer inte köpa någon mer. Läs mer
    2020-02-19 Bockholmengruppen svarar Åsa R
    Hej Åsa,

Tack för din feedback. Vi uppskattar all kritik och vi jobbar dagligen för att förbättra oss.

Jarl F skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt och vänligt mottagande. Förrätt (soppa) och huvudrätt (oxkind) mycket goda. Desserten (sockerkaka) nådde inte alls upp till samma nivå.Kaffet var lankigt och chokladbollen tråkig.
    Servicen var mycket bra. Utmärkt ide att bjuda på de mest uppskattade rätterna. Betyg 3,5
    Mvh// Jarl Forssberg Läs mer
    2020-02-19 Bockholmengruppen svarar Jarl F
    Hej Jarl

Tack för din feedback. Vi jobbar heltiden på att förbättra oss.

Kent L skrev om Djurgårdsbrunn
    Köpte trerätters genom lets deal
    Bra mat och snabb service Läs mer

Ann Katrin Margareta O skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch, vi blev väl bemötta men maten var ordinär. T.ex. står det på hemsidan att det ska finnas prosciutto, det stod det även på skylten på buffébordet men det var vanlig kokt skinka. Saknade gravlaxsås.
    Trevlig miljö dock. Läs mer
    2020-02-19 Bockholmengruppen svarar Ann Katrin Margareta O
    Hej Anna Karin,

Tack för din feedback. Vi uppskattar all feedback vi får. Skinkan vi köper är en kokt italiensk prosciutto.
    Vi kanske måste titta på hur vi skriver up vårat erbjudande för framtiden.

Jenny D skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat och trevlig personal. Mysigt ställe. Läs mer

Sören C skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi testade vintermenyn och blev mycket nöjda. Trevlig personal och mysig atmosfär. Läs mer

Emil S skrev om Djurgårdsbrunn
    God oxfilé, bearnaisesås och creme brule. Läs mer

Karin S skrev om Djurgårdsbrunn
    Lets deal vintermeny 695:-, trerätters middag med bubbel

När vi kom stod en skylt ”häng in kläderna i garderoben”. Garderoben var fullständigt överbelamrad. Jag lyckades hänga upp min jacka genom att trä luvan högst upp på en stapel med barnstolar!

Fick vänta som två idioter stående i 10 minuter innan hovmästaren dök upp.

När han kom visade han oss till baren för att dricka vår cava. Vi hade precis satt oss sa han: ni kan sätta er i soffan därborta.

Blev visade till bordet efter en liten stund, bra!

Fick vänta en evighet på förrätten.

Fick vänta en evighet på varmrätten, när tallrikarna äntligen kom bad servitrisen om ursäkt att det dröjt och satte ner varsin creme brule på bordet. Vi upplyste om att vi ännu inte fått varmrätt och efterrätten togs ut och vi fick sedan vänta ytterligare 40 min innan varmrätten kom in.

Av menyn framgick ” Något sött” som avslutning. Övriga gäster fick varsin chokladboll. Vi fick inte det.

Förväntningarna på maten levde företaget upp till, den var jättegod till det priset! Läs mer

Cecilia F skrev om Djurgårdsbrunn
    Maten var jättegod men servicen sådär... servitören hade inte koll på vad vi beställde och kom flera gånger tillbaka och dubbelkollade (samma sak för övriga bord). Tog också extremt lång tid för att få in de olika rätterna. Läs mer

Shahla R skrev om Djurgårdsbrunn
    Hade köpt trerättersmiddag via lets deal. Rätterna var jättegoda men varmrätten (oxfilé) var lite kall när den serverades.
    Serviceminded och trevlig personal, mysigt ställe. Läs mer

Jan M skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi köpte en trerätters middag via Let´s Deal. Vi blev väl mottagna vid ankomsten, servicen var förträfflig och maten god och vällagad. Företaget levde helt upp till våra förväntningar. Läs mer

Aviva K skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt bemötande bra service.
    Lusthuset var fi t men kunde underhållas bättre. Trasiga glasrutor och mycket smutsiga fönster tar bort en del av det fina intrycket.
    Middagen var oxfilen seg men annars var maten god.
    Fin service. Läs mer

Eva G skrev om Djurgårdsbrunn
    Lite stressigt, kändes som att det hade behövts en person till. Maten var väldigt bra, med undantag för två rätter. Rödspättan, en väldigt fin fisk, var väldigt tråkig. Smakade inget. Créme brûlée var torr. Utöver detta var alla super gott!!
    Är ett ställe vi gillar att komma till! Läs mer
  • 2020-02-14

Maria C skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket trevligt, bra service och fantastisk mat! Läs mer
  • 2020-02-14

Jan B skrev om Djurgårdsbrunn
    Fantastisk mat och upplägget att sitta i en soffgrupp med ett glas cava innan huvudrätterna funkade väldigt bra. Väldigt bra service och mycket prisvärt Läs mer
  • Anders B

2020-02-13

Anders B skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket trevlig brunch. sisådär mottagande av personalen som inte hjälpte till när det var något strul med presentkortet. Det var ju bokat med koden så att krångla i dörren var onödigt. Läs mer

Kerstin H skrev om Djurgårdsbrunn
    Fördrink vid öppnaspi. sen mkt bra. Maten lets deal mkt bra lite vimsig servering av drycker o efterrätter men mkt bra överlag Läs mer

Johanna L skrev om Djurgårdsbrunn

Mat och utbud OK men inte outstanding Läs mer

Hans S skrev om Djurgårdsbrunn
    Smartbox

Mycket bra bemötande.

Levde upp till våra förväntningar.

Bra! Läs mer

Ella-britt S skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket trevligt och god mat och trevligt bemötande men stolarna var ingen höjdare. Mvh Ella-Britt Svahn Läs mer
  • Monica S

2020-02-11

Monica S skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi var 14 personer! Alla upplevde att de fick god mat, många rätter att välja mellan!! Tre vegetarianer var mycket nöjda med urvalet! Servicen mycket god!
    Men..... det var mycket varmt i lokalen!
    Vi kommer tillbaka! Läs mer

Mari H skrev om Djurgårdsbrunn
    En helt fantastisk brunch med så mycket goda rätter. Den godaste omeletten vi ätit. Läs mer

Soile F skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch med familjen. God mat och dryck Läs mer

Mikael M skrev om Djurgårdsbrunn
    Hej
    Middagen igår nästintill perfekt. Mycket trevlig personal, mysig miljö och god mat,
    Men, musik i bakgrunden är totalt onödig, i alla fall kvällstid. Det höjer bara den allmänna volymen på samtal i matsalen. Dessutom är lättare åldersrelaterad hörselnedsättning vanlig bland klientelet igår (inklusive undertecknad). Ett konstant bakgrundsljud, ex musik gör det ännu svårare att uppfatta ord i ett samtal.

Med vänlig hälsning,

Mikael Machado Läs mer

Lars U skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi var mycket nöjda med kvällen. God mat och bra och trevlig betjäning Läs mer

Vigdis M skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat och trevlig personal. Ombonad och härlig miljö. Läs mer

Ida B skrev om Djurgårdsbrunn
    Jättegod mat, trevlig personal och härlig atmosfär Läs mer

Ulrica L skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket bra, god och fräsch brunchbuffet!
    Initial nonchalans av serveringspersonalen då vi som sista bord att få beställa var tvungna att hojta på personalen för att få uppmärksamhet. Dock, efter det inget att anmärka på’ Läs mer

Ludwig L skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig personal och bra mat! Kanonbrunch. Läs mer

Stefan F skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch
    Saknade typiska frukost detaljer, sill och Potatis, yoghurs
    Bra service
    Det varma var ljummet
    Bra dessertbord Läs mer

Anna W skrev om Djurgårdsbrunn
    Fantastiskt läge, god mat men något disträ personal. Vi fick genomgående drycken (beställde vinpaket) när rätten redan var uppäten och allt tog lång tid, bordet bredvid som varit där längre än oss satt och viftade och ställde sig upp när de ville beställa vilket vi tyckte var annorlunda men efter två timmar så förstod vi dem helt.
    Fortfarande värt ett besök både pga maten samt läget. Läs mer

Krister J skrev om Djurgårdsbrunn
    Familjebrunch bra bemötande och snabb service vi bordet och en utmärkt buffé kommer säkert att komma tillbaka för att prova middagsmeny
    🌷😊 Läs mer

Yvonne P skrev om Djurgårdsbrunn
    Vintermeny. Hade normala förväntningar men överraskades positivt . Mycket god mat o trevlig betjäning. Blaśe Hovmästare tyvärr enda undantaget! Mätta o nöjda o glada vid hemgång. Läs mer

Elisabeth B skrev om Djurgårdsbrunn
    Middag för två för 695 kr.
    Bra bemötande.
    Service ok men inte topp.
    Maten ok, hade större förväntningar.
    Hade hoppats mer på maten. Läs mer

Agneta R skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt bemötande. Knepigt ta sig till värdshuset då de dragit in bussförbindelser.
    Få gäster. God mat. Läs mer

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm