Rekommenderat företag 2016 - Djurgårdsbrunn
Rekommenderat företag 2015 - Djurgårdsbrunn

Djurgårdsbrunn

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm — Visa karta

Djurgårdsbrunn ligger i en av Stockholms mest pittoreska oaser, nämligen Kungliga Djurgården där folk från alla delar av världen samsas. Menyn på Djurgårdsbrunn, som går att avnjuta så väl vinter som sommar, består av svenskt husman med inspiration av medelhavet, tolkade av Djurgårdsbrunns fantasirika och flitiga kockar. Utöver en middag i goda vänners lag erbjuder vi även festarrangemang för så väl mindre cocktailprtyn som stora bröllopsfester samt konferens. Vår serviceinriktade personal finns alltid till ert förfogande.

Om ni önskar hitta på något kul i samband med ert besök så har vi i samarbete med More Activities populära upplevelser och aktiviteter, till exempel lerskytte med laser, isskulptering, båttur eller varför inte lådbilsrace!

Läs vad 2631 kunder tycker om Djurgårdsbrunn

• Ingrid A
    Ingrid A skrev om Djurgårdsbrunn
    Jag har tidigare upplevt julbordet på Djurgårdsbrunn vid två tillfällen tillsammans men kollegor på jobbet och det har varit en kulinarisk upplevelse vid båda tillfällena. Denna gång ville jag dela julbordet med min man och han blev också väldigt imponerad. Rekommenderas!!! Mycket trevlig och servicevänlig personal. Trevlig och "mysig" miljö. Vi kommer gärna tillbaka.
  • Helena D
    Helena D skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt bemötande och vänlig personal. Lokalen var väldigt mysig och julig, vi blev bjudna på glögg när vi kom.
    Maten på julbordet var inte riktigt vad vi förväntade oss utan höll lägre standard, bl.a. köttbullarna som kändes färdigköpta. Det var också mest fläskkött som en annan kollega inte kan äta.
  • Lena N
    Lena N skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra bemötande och kontakt per mail med Djurgårdsbrunns Värdshus.

Bra mat, lagom att välja mellan
  • Ingalill N
    Ingalill N skrev om Djurgårdsbrunn
    Efter en vintrig promenad i strålande sol lördagen den 12 nov 2016 avnjöt vi en härlig brunch på Djurgårdsbrunn. Bra service och mycket god mat, särskilt sillröran och lasagnen gillade jag. Dessertbordet var en fullträff. Allt flöt på som det skulle och vi var mycket nöjda.
  • Jan S
    Jan S skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket bra service och bemötande. OK meny och vinpaket men snarast för mycket kött till huvudrätten.
  • Leif W
    Leif W skrev om Djurgårdsbrunn
    Lyxbrunchpaket avverkades.
    Bra bemötande.
    En aning trögflytande köer vid matpåfyllningen.
    Ljus och trevlig lokal.
  • Inger E
    Inger E skrev om Djurgårdsbrunn
    Helt perfekt bemötande service och mat, kanon👍🏼Enda minus var en mycket ofräsch toa, mängder av papper på golvet, nästan fulla papperskorgar! Vi "hängde på låset" vid öppnandet för middag kl 17.30, besökte toan då och helt ostädad, lika illa vid hemgång!
  • Gun S
    Gun S skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt o trevlig personal. God may
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Djurgårdsbrunn
    Jag använde ett Let´s deal erbjudande, och det har varit ett gott bemötande från första stund. Bokningen fungerade perfekt på Djurgårdsbrunn och personalen var väldigt trevliga. Djurgårdsbrunn levde verkligen upp till mina förväntningar. Miljön, maten och personal var helt underbara. Jag kommer verkligen gå dit igen.
  • Alexandra D
    Alexandra D skrev om Djurgårdsbrunn
    Verkligen besviken. Synd på ett sådant ställe som verkligen har potential att vara bra. Super läge på Djurgården med fantastisk utsikt men maten var under all kritik. Och väldigt rörigt samt super trångt när man ska ta mat.Dålig service, dom var på sprang innan man ens hunnit tala klart. Aldrig mer, tyvärr.
  • Anna S
    Anna S skrev om Djurgårdsbrunn
    Jättetrevlig personal, stämningsfullt, jättegod mat. Hela stället andas generösitet. Vi hade en väldigt trevlig kväll.
  • Mats R
    Mats R skrev om Djurgårdsbrunn
    God stämning. Maten var välkomponerad och välsmakande. Tack
  • Christina J
    Christina J skrev om Djurgårdsbrunn
    Hej, Vi hade ett par riktigt mysiga timmar på Djurgårdsbrunn i lördags. Vi hade bjudit min dotter o hennes pojkvän för att fira hans födelsedag. Han hade sett fram emot våfflorna sååå mycket så besvikelsen blev stor när han inte kunde få några våfflor pga att någon säkring alt propp hade gått och de hade ingen extra (väääldigt konstigt) så efter att ha gått fram o tillbaka mellan vårt bord o våffeljärnen med sin tomma tallrik gav han upp. Jag har bara en grej till att "klaga" på och det var att man tydligen inte fått någon leverans av mozzarella så istället hade man en skål med vad som såg ut som stora smulor ost (enligt personlaen var det herrgårdsost !) som stod bredvid tomaterna. Men ingen skylt som sa något eller sa "Ursäkta..." förstår inte vilken kock som ersätter mozzarella med herrgårdsost ?!? Det hade ju bara varit att åka till närmaste Ica och köpa en massa mozzarella = problem solved ! Det var riktigt dåligt !!
    Men, supermysig miljö !
  • Peter B
    Peter B skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket gott och trevligt, bra service
  • Vicky A
    Vicky A skrev om Djurgårdsbrunn
    Mottagandet på restaurangen var mycket bra. Maten var väldigt god förutom varmrättsfisken som var som en köpt fiskpinne.
    Servitrisen som vi hade var under all kritik!
  • Frank R
    Frank R skrev om Djurgårdsbrunn
    Inte lika bra som vid tidigare besök. Krångel med sent serverat vin. Rött vin i glas som vi tidigare druckit vitt ur. Köttet inte stekt enligt önskemål.
  • Ylva B
    Ylva B skrev om Djurgårdsbrunn
    Ganska bra mat. Lite smaklöst. Inte alltid påfyllt. Service ok.
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig personal och helt OK mat. Ett minus är dock väntetid vid bordsplacering och buffé-kö.
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Djurgårdsbrunn
    Fantastiskt! Bra service och utmärkt god mat!
  • Efva B
    Efva B skrev om Djurgårdsbrunn
    Riktigt god mat, trevligt bemötande och mysig miljö. Förbättringsmöjliheter skulle vara tre saker som handlar om miljön :
    Hallmatta på trädäcket utanför entrén - fräschare toaletter och där inte matoset tränger in samt bättre garderob för ytterkläder.

Med varma hälsningar Efva Bengtsson-A
  • Ingrid M
    Ingrid M skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig personal, supergod mat, prisvärt
  • Josefin T
    Josefin T skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig personal och god mat, vi var där på brunch
  • Heidi A
    Heidi A skrev om Djurgårdsbrunn
    Mysig atmosfär, bra service o god mat!
  • Nisha Ä
    Nisha Ä skrev om Djurgårdsbrunn
    Kall mat fick säga till att de skulle byta ut den, dåligt utbud på brunchen. Varit på bättre ställen!
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig personal, mycket prisvärt, allt var gott!
    Det enda negativa var att det var lite trångt...
    Som helhet en bra upplevelse!😊
  • Jawad A
    Jawad A skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig och bra personal. Kanon käk och miljö.
    Kan inte bli bättre!
  • Åke J
    Åke J skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra bemötande, trevlig personal
  • Carina C
    Carina C skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket trevlig miljö och god mat
  • Carin N
    Carin N skrev om Djurgårdsbrunn
    Utmärkt bemötande
    Utmärkt service
    Utmärkt mat
  • Sara R
    Sara R skrev om Djurgårdsbrunn
    Proffsig underbar personal😙väldigt god mat!Riktigt prisvärd 🌹
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Djurgårdsbrunn
    Mkt gott i trevlig miljö, servicen utmärkt!
  • Annelie N
    Annelie N skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat trevlig miljö trevlig personal ostbrickan var lite tråkig. Och vi missade chokladbiten? Helhetsbetyg gott!
  • Berit S
    Berit S skrev om Djurgårdsbrunn
    Personalen var helt underbara servicen på topp
    Maten var gudomlig
  • Anna H
    Anna H skrev om Djurgårdsbrunn
    Servicen var dålig, tog väääääääldigt lång tid för servitrisen att komma med dryck, för lång väntan mellan rätterna. Dåligt påläst om dryckerna.

Maten var sådär, laxtallriken kändes som den var preppad för långt innan och inte gjord a la minute. Köttet var segt och dåligt kryddat, bean smaklös. Chokladmoussen kändes fryst i konsistensen och mer som en kaka. Créme brulen var inte tillräckligt kryddad med vanilj. Tryfflarna var ok.
  • Olle J
    Olle J skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi hade en mycket trevlig kväll med mycket god mat och vänligt, initiativkraftigt och professionellt bemötande. /Olle Jansson
  • Roland F
    Roland F skrev om Djurgårdsbrunn
    Gott och trevligt bemötande. Mycket trevlig servitör. Avspänd men proffsig stämning. Maten håller inte riktigt nivå. Tråkigt lite torrt kött och oätlig bearnease sås. Ostbricka med helt ointressanta ostar. Bättre att gå ner i antal rätter och hålla lite bättre kvalitet.
  • Tanja H
    Tanja H skrev om Djurgårdsbrunn
    Mysig restaurang och bra service!
  • Paula R
    Paula R skrev om Djurgårdsbrunn
    Riktigt god mat och trevlig service. Rekommenderas!
  • Eva H
    Eva H skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket gott och trevlig personal. Fin lokal dessutom.
  • Sara C
    Sara C skrev om Djurgårdsbrunn
    god mat , trevlig miljö och perfekt service
  • Catharina D
    Catharina D skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt bemötande, trevlig stämning, hygglig mat. Seg biff. Men sammanfattningsvis trevligt.
  • Lena M
    Lena M skrev om Djurgårdsbrunn
    Fick besöket i present. Fint bemötande vid bordsbokningen, som gjorde att man kände sig välkommen. Väl bemött vid ankomsten och en jättefin och trevlig service. Mat och vin utsökt.
    Upplevelsen över förväntan.
  • Hans H
    Hans H skrev om Djurgårdsbrunn
    Hej! Vi är helt nöjda med mottagande, service, den goda maten och det rekommenderade vinet!
  • Mats R
    Mats R skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig miljö.
    Trevlig, kunnig och serviceminded personal.
    Bra mat och dryck.
  • Rikard B
    Rikard B skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra mat och service i en härlig miljö.
  • Nezar Y
    Nezar Y skrev om Djurgårdsbrunn
    Bästa restaurang i bästa ställe i bästa stockholm
  • Emelie N
    Emelie N skrev om Djurgårdsbrunn
    Supergod mat, härlig miljö och trevlig servis!
  • Louise L
    Louise L skrev om Djurgårdsbrunn
    Allt var bra förutom osten som inte alls höll samma klass som resten. Lite mer orginella sorter hade uppskattats.
  • Peter S
    Peter S skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi köpte ett hösterbjudande, 3 rätters för två personer till priset av en. Bemötandet under kvällen var trevligt om än en aning smörigt (det är dock numera kutym på många ställen har jag märkt). Förrätten, sallad mixad med rödbetsskivor var medioker, båda upplevde det mer som djurfoder än en förrätt som ska ingå i en 600-kronors meny. Huvudrätten oxrygg var godkänd och likaså efterrätten en creme brulee. Mellanrätten ost- och kexbuffén var i linje med vad du kan åstadkomma hemmavid. På det hela taget skulle jag ge kvällen en svag 3 givet att du betalar 300 kr för menyn, betalar du 600 kr är det en blåsning.
  • Paulina W
    Paulina W skrev om Djurgårdsbrunn
    God 5-rätters middag och väldigt trevlig personal.

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm