Djurgårdsbrunn

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm — Visa karta

Djurgårdsbrunn ligger i en av Stockholms mest pittoreska oaser, nämligen Kungliga Djurgården där folk från alla delar av världen samsas. Menyn på Djurgårdsbrunn, som går att avnjuta så väl vinter som sommar, består av svensk husman med inspiration från medelhavet, tolkade av Djurgårdsbrunns fantasirika och flitiga kockar. Utöver en middag i goda vänners lag erbjuder vi även festarrangemang för så väl mindre cocktailpartyn som stora bröllopsfester samt konferenser. Vår serviceinriktade personal finns alltid till ert förfogande.

Om ni önskar hitta på något kul i samband med ert besök så har vi i samarbete med More Activities populära upplevelser och aktiviteter till exempel lerskytte med laser, isskulptering, båttur eller lådbilsrace.

Äntligen har våren kommit till Djurgårdsbrunn!
Varmt välkommen att fira in våren med brunch, eller varför inte en middag med vår välkomponerade vårmeny!

Läs vad 4393 kunder tycker om Djurgårdsbrunn

• Anna B
    Anna B skrev om Djurgårdsbrunn
    Hösterbjudandet var både gott och prisvärt! Läs mer
  • Lena N
    Lena N skrev om Djurgårdsbrunn
    Det började bra, vi var där tidigt. Men fram emot efterrätten började det komma fler gäster, då glömdes vi bort, även andra som varit där tidigt glömdes bort. Fler som beställt höstmeny såg vi fick inga skedar till soppan. Vi fick två chokladbitar på en tallrik som var pudrade med kakao. Ingenting att äta dem med. Alltför oerfaren personal, tror bara det var en kille som hade lite koll. Läs mer
  • barbro j
    barbro j skrev om Djurgårdsbrunn
    Via smartbox

God mat men trångt

Hyggligt bemötande Läs mer
  • Hanna V
    Hanna V skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch, det var gott men det var något dyrt för vad man fick. Läs mer
  • Hans N
    Hans N skrev om Djurgårdsbrunn
    Servicen var obefintlig. Man glömde helt enkelt bort vårt bord. Man glömde att ta bort oanvända kuvert, glömde att ta upp dryckesbeställning, glömde att servera förrätt, dricka och huvudrätt, glömde att återkomma med meny för efterrätt trots påminnelser om vart och ett av dessa delar.

Kort sagt ett uselt bemötande. Läs mer
  • Ann P
    Ann P skrev om Djurgårdsbrunn
    Jag köpte en Lets Deal, 3 rätters middag.
    Maten var ok, men servicen var jätte dålig. Första rätten var soppa men det var inga skedar framdukade. Vi bad vi 2 tillfällen att få beställa vin till huvudrätten. Detta funkade inte utan varmrätten kom in innan vi fick beställa vårt vin.Vatten fylldes inte på utan vi fick hämta själva. Sista rätten som var en chokladtryffel fick vi hämta i baren då personalen inte kom eller uppmärksammade oss. Har tidigare varit på Djurgårdsbrunn och varit jättenöjd, så detta blev en stor besvikelse. Läs mer
  • Hans V
    Hans V skrev om Djurgårdsbrunn
    Lyxbrunge - Smart Box.
    Förnämligt bemött.
    Alla förväntningar uppfylldes.
    Kan inte bli bättre. Läs mer
  • Maja C
    Maja C skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch
    Bra mat med stort utbud.
    Trevligt bemötande.

Lite svårt med språket - servitrisen pratade enbart engelska samt ytterligare 2 personer som talade svenska men var svåra att förstå. Läs mer
  • Torbjörn L
    Torbjörn L skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat och mycket bra service, tack för trevlig kväll!
    Torbjörn Läs mer
  • Gunilla W
    Gunilla W skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra bemötande , fint,välsmakande brunchbord. Musiken och ljudnivån i lokalen var störande, ja hemsk. Man kunde inte föra samtal i vanlig samtalston vilket drar ner betyget. Trist att stå utanför grinden i blåsten o vänta på att hänglåset öppnades, prick 111.30. Då man reser med bussen går det inte att undvika att komma i god tid till den bokade tiden. Vore trevligare att vänta i trädgården för att slippa värsta blåsten o duggregn. Läs mer
  • Egga G
    Egga G skrev om Djurgårdsbrunn
    Beställde höst erbjudandet. Var inte direkt som jag trodde samt väldigt lite kontakt med servitörerna. Läs mer
  • David M
    David M skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra mat, men personalen var alldeles för få så vi fick uppsöka dem flera gånger under kvällen för att beställa, gå in mat osv Läs mer
  • Ronny G
    Ronny G skrev om Djurgårdsbrunn
    Lika mat varje gång man har lets deal
    Bör ha 2 olika varmrätter Läs mer
  • Eva F
    Eva F skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi fick jättegod fyrarättersmat, trevligt bemötande och mysig atmosfär!! Läs mer
  • Anna J
    Anna J skrev om Djurgårdsbrunn
    Köpte hösterbjudandet, ”ät två för 545kr”. Maten var mycket god! Men servicen fanns mycket mer att önska av. Blev placerade längst ner i mittranden där det var ganska stökigt med barnfamilj med barnvagn. Hela raden var tom hela kvällen förutom det bord längst ner där vi blev placerade. När man har en färdig meny, som de allra flesta, kanske samtliga gäster åt av,, borde msn väl duka med en sked. Nu fick vi vänta tills vi kunde få en sked att äta med. Andra gäster gick och hämtade skedar själva. Efter att ha väntat upp emot 1 tim. sa vi till att vi gärna ville ha varmrätten. Restaurangen hade tagit emot alldeles för många gäster för att hinna med att ha en bra service. Tror inte att vi återvänder dit. Men maten var mycket god!! Läs mer
  • Olivia T
    Olivia T skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi köpte hösterbjudandet som vi hade förbetalat.

Maten saknade kärlek. potatisen var torr, kalven smakade ingenting och osten var usel, efterrätten var bara en liten bit choklad när vi hade fått för oss att det skulle komma en skål med chokladmousse eller liknande! soppan och brödet var OK.

Servitörerna visade sin klass och stil genom att servera min fästman först.

Vi kommer aldrig mer gå tillbaka. Läs mer
  • Malin R
    Malin R skrev om Djurgårdsbrunn
    Överlag mediokert och tyvärr blaskiga, billiga viner. Läs mer
  • Frida J
    Frida J skrev om Djurgårdsbrunn
    Åt söndagsbrunch, det var trevligt och bra! Läs mer
  • Lena G
    Lena G skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra mat och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi hade väldigt höga förväntningar efter julbordet förra året, men vi blev tyvärr lite besvikna på middagen. Personalen var kunnig och vänlig, men vi fick vänta länge på förrätten och bestick serverades först efter att rätterna hade serverats. Det märktes att det låg höga ambitioner på maten men dessa nådde inte riktigt till förväntningarna. Det smakade bra, men inte mycket mer än så. Överlag var vi nöjda med middagen men det finns utrymme för förbättring. Läs mer
  • Richard W
    Richard W skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch, trevlig lokal,personal och maten var Nam Nam👍 mycket nöjda! Läs mer
  • Heini S
    Heini S skrev om Djurgårdsbrunn
    Ouppmärksamt/ignorat service. Utbudet och kvaliten på brunchen sjunkit på senaste åren. Läs mer
  • Gloria M
    Gloria M skrev om Djurgårdsbrunn
    We had the "Fall manu". Cantarelli soup, veal, cheese and chocolate. A glass of cava as aperitif and then a french rosé and a chianti for the dinner. Everything was really good! Typical swedish restaurant, very nice and nice design as well. The waiters are really professional and nice. I really recommend this restaurant! Läs mer
  • Diana E
    Diana E skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra service, trevlig personal, god mat.
    Väldigt mysigt Läs mer
  • Ann-Charlotte E
    Ann-Charlotte E skrev om Djurgårdsbrunn
    Jag köpte ett hösterbjudande. 3-rätters inkl ett glas bubbel. Det var prisvärt. Maten var god. Dock kunde tallrikarna varit varma för maten svalnade ganska snabbt.
    Det tog lite tid att få sitt bord men servicen i övrigt var bra. Förutom att servitören som serverade vin till maten, glömde att fylla på ett glas trots att han lovade återkomma. Det drog mer helhetsbetyget. Läs mer
  • Jakob S
    Jakob S skrev om Djurgårdsbrunn
    Provsmakning inför en 60-årsfest.
    Bra bemötande
    Bra beskrivning av mat & vin

Mycket lovande provsmakning - smakade mycket bra!

Förväntningar infriade! Läs mer
  • Kjell Å
    Kjell Å skrev om Djurgårdsbrunn
    Jag fick en lyxbrunch i 70 årspresent. Det vi fick hos er var den sämsta buffet som vi har upplevt. Bara billig och smaklös mat. Temteraturen i buffetdelen var en katastrof ingen is under grönsakerna. Krävs mycket bättring för att vi ska rekommendera er. Det här var ingen rolig upplevelse. Kjell och Elisabeth Åström Kom gärna med återkoppling på 070 7890359 Läs mer
  • yngve s
    yngve s skrev om Djurgårdsbrunn
    tycker att matutbudet var under all kritik endast enn sillsort som dessutom var utam tillbehör,för övrigt fanns det inte något som läckrade godden.fick live upp i present.när vi komm så hälsadesvi välkomna av en trevlig man .övrig servering var ok men ej såbra som vi hade förvntatsos.vi kommer inte mera att besöka er på en brunch som vi får varje år till jul.tråkigt men samt. Läs mer
  • Amanda D
    Amanda D skrev om Djurgårdsbrunn
    Trivs verkligen på den restauranger. Läs mer
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch. Så dåligt, tråkiga förrätter, halstrade tonfisken var godast, varmrätterna var ljumna och torra och tråkiga och efterrätterna där rann chokladmoussen och den ljusa vad det nu var för smak. Usel brunch som inte var värt 325 kronor. ALDRIG MER! Läs mer
  • Tony W
    Tony W skrev om Djurgårdsbrunn
    Inte riktigt samma standard som övriga i Bockholmengruppen. Läs mer
  • Margaretha B
    Margaretha B skrev om Djurgårdsbrunn
    Åt grillbuffe för två år sedan o tyckte inte att dagens var lika bra. Kändes slafsig o inte lika genomarbetad som då. Personalen var inte heller lika trevlig utan man kände sig inte som gäst/kund utan tvärtom som ett nödvändigt ont
    Har också varit nyligen på
    Bockholmen som ingår i er grupp. Tycker att det också har blivit sämre. Tyvärr! Läs mer
  • Mimmi M
    Mimmi M skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi tog deras Hösterbjudande och det så gott!! Läs mer
  • Sverker E
    Sverker E skrev om Djurgårdsbrunn
    atmosfär och personal som är toppen.
    maten är över förväntan.
    man får ta med sig hunden
    kommer att bli ett stamställe i vinter. Läs mer
  • Linda L
    Linda L skrev om Djurgårdsbrunn
    Inte helt ok att inför alla tala om att vi skulle ha förbokat mat! Då jag hade mailat in och frågat just det då jag själv varit i branschen. Vi var 12 personer och jag fick till svar på mail att vi tar beställningen på plats. Tråkigt att bli bemött på det viset. När vi först kom och skulle spela boule tog det verkligen lång tid innan rätt person skulle ta hand om oss, vi förlorade lite tid. Maten var dock super bra och själva servicen under middagen. När vi skulle betala visste de inte att de skulle faktureras fast jag ordnat detta i förväg. Det tog alltså tid innan vi fick gå till väntande taxi bilar. Läs mer
  • Elenor B
    Elenor B skrev om Djurgårdsbrunn
    Lite varierande kvalitet på maten. Digestivekexen smakade gammalt och på ostbrickan saknades Brieost. Kantarellsoppan var okej men inte utsökt. Kalven var jättegod. Mycket Trevligoch barnvänlig miljö. Personalen var okej. Kalven och miljön gör att jag rekommenderar restaurangen. Läs mer
  • Michael L
    Michael L skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi hade köpt höstmenyn. Den var fantastisk god. Kan varmt rekommendera den. Personalen är jätte trevlig och ger bra service. Men...... det är väldigt slitet, och det är inte så välkomnande att stiga in först vid toaletterna och sedan bakom en gardin är hovmästarpulpeten. Läs mer
  • sodabe v
    sodabe v skrev om Djurgårdsbrunn
    Maten var helt fantastisk. Dock ej servicen. De hade ett par större sällskap som definitivt prioriterades före. Missade ge oss brödkorg i början och efterrätter var sådär.
    Kommer ej gå tillbaka el rekommendera stället för med tänkte på priset är det ej värt det. Gå någon annan stans! Läs mer
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Djurgårdsbrunn
    Uppvärmd mat och byggarbetsplats 2 meter från bordet. Läs mer
  • Maria I
    Maria I skrev om Djurgårdsbrunn
    BRa service och bästa bordet. Tyvärr var grillbuffen sådär, men det gjorde inget. Läs mer
  • Helena G
    Helena G skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi åt brunch.
    Personalen var uppmärksam såg vad som behövdes.
    Det vi saknade var innehållsförteckning när man tog maten. Vi fick meny men sen när man tog maten hade man gärna vetat vad maten innehöll.
    Mycket bra att jag någon dag innan fick ett mail där det stod att just den dagen kunde det vara besvärligt att ta sig dit pga avspärrningar för fordonstrafik. Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra service. Maten okej. Men inte mer än så. djurgårdsbrunn lever inte upp till namnet och traditionen, utan är en väldigt ordinär restaurang. Testade tre olika viner till torsken, inget smakade särskilt bra. Läs mer
  • Roger U
    Roger U skrev om Djurgårdsbrunn
    Expasnsive and less food, food was ok! Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Djurgårdsbrunn
    Lunch på Djurgårdsbrunns värdshus. Fiskqueneller ok men inget extra. Morötterna var för lite kokta. Kaffet kallt. Men trevlig miljö o ok mat. Läs mer
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig personal och god mat, men en del rätter som stod på menyn fanns ej samt personalen var lite virrig (på ett roligt sätt). Läs mer
  • Carola E
    Carola E skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch med smartbox + komplement med 4 personer
    Trevligt bemött och mycket hjälpsamma.
    Förväntan: lyxbrunch enl smartbox. Djurgårdsbrunn levde väl upp till det.
    Vädret och läget vid kanalen var fantastiskt!
    Lite torra var efterrätternas små fyrkantiga bitar och oklart vad vaniljsåsen skulle vara till men annars var all mat både snygg, god och väl tilltagen. :-)
    Vi kommer gärna tillbaka! Läs mer
  • Rajan G
    Rajan G skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch. Bra bemött. Höga förväntningar, men utbudet var inte så stort gällande maten och smaken var ok. Läs mer
  • Margareta B
    Margareta B skrev om Djurgårdsbrunn
    Köpte grillbuffé o bokade bord för 7 pers. Bordet var väl ok men det fanns ingen duk som på de andra borden(hade kunnat säga till men gjorde inte det!)Servicen var väl så där, fick vänta länge på att få något att dricka men f ö ok.Maten uppskattades av alla o kocken var särskilt trevlig. Han förhörde sig om 10-åringen, som var med, tyckte att kycklingen var för stark, skulle fixa något speciellt till honom annars.Han tyckte dock att det gick bra så det behövdes inte men omtanken uppskattades.
    Har aldrig varit på Djurgårdsbrunn förut o hade inte några direkta förväntningar men återvänder gärna nästa sommar. Läs mer
  • Annika L
    Annika L skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi hade en middag för 15 personer och blev väldigt väl bemötta av personalen. Hade höga förväntningar på mat samt servering som blev väl uppfyllda. Rekommenderar starkt stället. Läs mer
  • Britt H
    Britt H skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat, trevligt och kunnigt bemötande. Läs mer

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm