Djurgårdsbrunn

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm — Visa karta

Djurgårdsbrunn ligger i en av Stockholms mest pittoreska oaser, nämligen Kungliga Djurgården där folk från alla delar av världen samsas. Menyn på Djurgårdsbrunn, som går att avnjuta så väl vinter som sommar, består av svensk husman med inspiration från medelhavet, tolkade av Djurgårdsbrunns fantasirika och flitiga kockar. Utöver en middag i goda vänners lag erbjuder vi även festarrangemang för så väl mindre cocktailpartyn som stora bröllopsfester samt konferenser. Vår serviceinriktade personal finns alltid till ert förfogande.

Om ni önskar hitta på något kul i samband med ert besök så har vi i samarbete med More Activities populära upplevelser och aktiviteter till exempel lerskytte med laser, isskulptering, båttur eller lådbilsrace.

Äntligen har våren kommit till Djurgårdsbrunn!
Varmt välkommen att fira in våren med brunch, eller varför inte en middag med vår välkomponerade vårmeny!
Öppet just nu
Mån-Sön: 11:30-23:00

Läs vad 5600 kunder tycker om Djurgårdsbrunn

Greger J skrev om Djurgårdsbrunn
    Julmiddag! Jätte bra sill bord/ fiskbord! Men revbensspjäll? Vad var det? Små sönderstekta cm kuber! Nähä! Och ni! Om man har en julbuffe,som ligger i den högre prisklassen,så bjuder man på kaffe! Borde ingå!! Annars trevlig miljö! Hällsn Greger/ lena Läs mer

Birgitta O skrev om Djurgårdsbrunn
    Julbord mysigt med allt julpynt inte trångt bra underhållning Läs mer

Christina S skrev om Djurgårdsbrunn
    Julbord
    Bra bemötande av personal
    Bra julmat, god och med mycket att välja på
    Lokalen är väl det som håller nere ett riktigt bra omdöme Läs mer

Marianne L skrev om Djurgårdsbrunn
    Det var det godaste julbord vi någonsin ätit, mycket att välja på, allt va fräscht och mycket gott! Mysiga lokaler och väldigt trevlig personal! Läs mer

JANNA N skrev om Djurgårdsbrunn
    Det absolut värsta julbordet jag någonsin varit på. Smaklös mat, stressad och otrevlig personal och något slags "underhållning" (?!) som förstör alla möjligheter till julmys och samtal. Det är som att Bamseklubben ordnat julbord på en Finlandsfärja. Undvik om ni vill ha en lugn och mysig julstämning. Det här är ren cash grab. Läs mer

Niclas F skrev om Djurgårdsbrunn
    Maten höll normal nivå, som förväntat. Men lokalen var ett skämt. Om man går till Djurgårdsbrunn så förväntar just Djurgårdsbrunn. Vi hade inte sett eller fått någon information om något annat. Framförallt hade vi inte i vår vildaste fantasi kunnat föreställa oss ett tält med provisoriskt gunggolv och långbord. Komplett med pinsam underhållning. Knappt samma klass som en budgetbiljett på en Finlandsfärja. Kan sammanfattas i - nej, absolut inte. Läs mer
  • Lena W

2019-12-14

Lena W skrev om Djurgårdsbrunn
    Maten var inte alls i samma klass som förra året så det blev en besvikelse 🙁 Den var alltså inte lika god, andra kockar i år hörde jag...
    Dessutom en servitör som ska vara lustig och svarar att närmaste toalett finns på Åhléns city... under all kritik. Den kvinnliga servitrisen vi hade var väldigt trevlig 👍🏻 Ta bort underhållningen, bara störande! För nära matborden. Satsa på bra kockar istället! Läs mer
  • Johan F

2019-12-14

Johan F skrev om Djurgårdsbrunn
    Kanonkväll med massa god mat showers service Läs mer

Göran O skrev om Djurgårdsbrunn
    Känslan att sitta i ett tält ger inte riktig julkänsla, möbler slitna och ranka. Maten är det som väger upp. Läs mer

Tünde B skrev om Djurgårdsbrunn
    Fantastisk miljö, god mat, bra service och härlig underhållning. Hit kommer vi tillbaka. Med vänlig hälsning, Tünde Läs mer

Gunnar S skrev om Djurgårdsbrunn
    Julbord. För hög musikvolym - svårt att prata vid bordet. Tråkigt dessertbord. I övrigt bra. Läs mer

Anna A skrev om Djurgårdsbrunn
    Grandoft och juldekorationer. God och vällagad mat, mycket att välja på och trevlig personal. Dessutom hade de spritt varje sittning på tre insläpp så det var julbord utan köer, det uppskattade jag nästan mest. Läs mer

Ingela G skrev om Djurgårdsbrunn
    en jättefin upplevelse, god mat, fantastisk dukning och trevlig underhållning. Läs mer

Frida E skrev om Djurgårdsbrunn
    Hamnade på djurgårdsbrunns julbord av en slump med jobb 2018, familjen brukar äta på Ulla W - djurgårdsbrunn mycket bättre! Fantastiskt julbord. Läs mer

Cristina T skrev om Djurgårdsbrunn
    Jag har varit på Djugårdsbrunn. Vid flera tillfällen genom åren därför blev jag glad över erbjudandet med julbord
    Men INGET av det jag såg framför mig av Djugårdsbeunn Värdshus fanns den här dagen
    Allt var tacky lokalen underhållningen ingen stämning maten Allt var en besvikelse
    Jag såg framför mig en mysig lung god jullunch oxh istället var det en högljudd ganska prover lunch i en hemsk miljö Läs mer

Katarina W skrev om Djurgårdsbrunn
    Ledsen att säga men vedervärdig mat. Sämsta julbord vi någonsin ätit.Fruktansvärt dålig servitris som skulle läxa upp oss gäster. Hon kunde inte stava till service. Varm snaps. Vidrig musik som dominerade hela tiden. Finns bara en sak , gör om och gör bättre. Lycka till Läs mer

Josefine W skrev om Djurgårdsbrunn
    Brukade alltid gå hit förr i tiden då det var sån hög klass på maten. Sen bytte de ägare och blev dåligt och efter det slutade vi besöka Djurgårdsbrunn.
    Men nu gjorde vi det ändå för julbord, och det ångrar vi inte!
    Maten var otroligt bra, personalen supertrevlig och uppmärksam och sådär överdrivet med julpynt precis som man vill ha det! Rekommenderar verkligen detta ställe. Läs mer

Susanne S skrev om Djurgårdsbrunn
    Julbord, mycket trevligt och gott. Det enda som störde var den höga ljudnivån på musiken. Att sitta och prata medan man äter är en del av måltiden och resultatet av för hög ljudnivå är att alla pratar högre och ljudnivån i lokalen stiger till en otrevlig nivå. Läs mer

Ted H skrev om Djurgårdsbrunn
    Julbordet var rikligt, gott, vällagat. Trevlig personal. Bra organiserat. Läs mer

Johan H skrev om Djurgårdsbrunn
    För hög julsång. Man kan inte samtala.
    Maten bra. Trevlig personal Läs mer

Maria K skrev om Djurgårdsbrunn
    Julbord på värdshuset. Trevligt att de gått all in med julpynt o sånt.
    Maten var ok, kul med många veganalternativ.
    Saknade dock någon form av sallad, mestadels protein. Fint upplagt, men hade känslan av att maten stått förberedd läääänge.
    Godisrummet var fantastiskt. Läs mer

Hellström O skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat, omgivning och miljö. Musikuppträdandet var tyvärr helt fel. De sjöng bra men hade gjort det glatt och spexigt på barnnivå. Hade varit bättre med skön bakgrundsmusik. Det drog ned hela totalupplevelsen. Läs mer

Tim B skrev om Djurgårdsbrunn
    Väldigt god mat och trevlig atmosfär!
    Dock så upplevde vi att servispersonalen inte var så omhändertagande som man skulle önska. När vi satte oss så fick vi beställa dryck, men fick ingen hänvisning kring hur vi skulle gå tillväga framåt (om vi kunde börja ta mat eller om vi skulle sitta kvar).
    Underhållningen var till och från bra men väldigt högljudd. Läs mer

Håkan H skrev om Djurgårdsbrunn
    Julbord. Trevligt och flexibelt bemötande. Bra service och personal. God mat. Läs mer
  • 2019-12-10

Sofia F skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi var på julbord och det var bra. Lite mycket ”Finlands färja” över det hela. Onödigt med live musik på lunchen och att dom gick omkring runt borden och sjöng var mest pinsamt. Annars helt okej! Läs mer
  • 2019-12-10

Robin N skrev om Djurgårdsbrunn
    Var på Djurgårdsbrunn och åt julbord med familjen. Fantastisk mat med stort utbud av veganska rätter, fint och juligt pyntat, härliga sångframträdanden och otroligt bra service! Rekommenderar verkligen detta julbord - vi kommer definitivt tillbaka med både familj och vänner! Stort tack! Läs mer

Ingmarie B skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi var tre personer som åt julbord och vi är supernöjda. All personal var extra trevliga. Vi fick personlig underhållning i form av gitarrmusik och sång vid vårt bord. Kyparen var väldigt personlig och trevlig, likaså hon som tog emot oss. Maten var väldigt rikligt tilltagen och smakade så gott. Jag kan varmt rekommendera deras julbord. Läs mer

Patric K skrev om Djurgårdsbrunn
    Ett väldigt bra julbord med härlig stämning med livemusik. Läs mer

Ryan W skrev om Djurgårdsbrunn
    God variation på sill och lax, och ett jättemysigt dessertrum! Läs mer

Yvonne H skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra bemötande, jättegod mat, trevlig personal.
    Trevligt också med lite sång o musik.
    Alla i sällskapet väldigt nöjda.
    Ser fram mot att komma tillbaka Läs mer

Pär A skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra mat, lite Finlandsbåt över underhållning Läs mer

Ylwa D skrev om Djurgårdsbrunn
    Välorganiserat, bra service och god mat speciellt lutfisken! Köttbullarna saknade kryddning men Jansson var kanon. Lite besviken på efterrätten då merparten var smågodis.
    Ylwa Läs mer

Annika W skrev om Djurgårdsbrunn
    Åt julbord med familjen (4 vuxna, 2 barn). Hade missat att julbordet inte serveras i Djurgårdsbrunns vanliga mysiga lokaler utan i ett jättetält bredvid... lite gympasalskänsla. Väldigt rangliga bord som enligt personalen riskerade välta. Servicen var bra, nästan för bra då tallrikarna plockades undan varje sekund trots knappt tomma. Underhållningen var helt ok men för hög volym. Julbordets utbud var ok men inget fantastiskt och det utlovade ’kids room’ var stökigt och smutsigt. Kommer inte tillbaka. Läs mer

Signild C skrev om Djurgårdsbrunn
    Rikligt och mycket gott Julbord. Extra plus för det stora veganska utbudet och det enorma gottebordet. Kunde kanhända varit två personer som ”checkade” in gästerna. Summa summariska mycket nöjda, kommer gärna tillbaka! Läs mer
  • Margareta B

2019-12-08

Margareta B skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi åt julbord.
    Mycken mat, vackert uppdukat, Ingen julmat saknades.
    Inlagda strömmingen supergod, sillarna lite för smaklösa för min smak.
    Överdådigt gottisbord, Fantastiskt god julsnaps. För övrigt mat av hög klass.
    Otroligt vackert dekorerat inomhus och välkomnande utomhus. Läs mer

Martin W skrev om Djurgårdsbrunn
    ....................................... Läs mer

Georg M skrev om Djurgårdsbrunn
    Super service och bemötande. Maten var av bästa slag. Läs mer

Maria S skrev om Djurgårdsbrunn
    Julbord
    Fantastisk mat, stor variation och även mycket att välja på för veganer. Trevligt bemötande, professionell och charmerande servitör. Mycket trivsam miljö. Varmaste rekommendationer från oss! Läs mer

Sami H skrev om Djurgårdsbrunn
    Var på deras julbord nu i december (2019).
    Späckat klassiskt julbord, stort utbud på maten.
    Djurgårdsbrunn är väldigt barnvänligt med stora ytor som barnen kan upptäcka och springa, när de inte vill sitta vid bordet. Läs mer

Anna Å skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi åt julbord. Trevlig betjäning och maten var enligt förväntan men inte mer. Ljudvolymen emellanåt alltför hög och lokalen var för stor och saknade mysfaktor. Läs mer

Sigvard L skrev om Djurgårdsbrunn
    Ett fantastiskt julbord med många variationer
    Juldekorationerna var underbara och man upplevde verkligen julstämning. Läs mer

Elin N skrev om Djurgårdsbrunn
    Julbord. Veganska bra alternativ. Hög kvalitet på all mat. Välorganiserat. Läs mer

Susanna V skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi var på jullunchen. Personalen var personlig, trevlig och snabb. Det var gint pyntat. Underhållningen var ett extra plus, gjorde stämningen julig och levande. En del av maten var jättebra, annat lite trist som tex äggen, godiset. Saknade lite mer sallad och annat grönt. Kul dock med det veganska. Och juldrinkarna var supertrevliga. Vi hade en härlig lunch! Läs mer

Eva I skrev om Djurgårdsbrunn
    Lite tysk ölfestival över det hela, dock med mkt julpynt och julmusik. Maten var bra i utbud och smak, hade nog vunnit på mer tillsyn så allt ser lite trevligare ut. Serveringspersonalen hade inte sin bästa dag när vi var där..., dock trevligt mottagande vid ankomst. Läs mer

Leif E skrev om Djurgårdsbrunn
    Redan när vi steg in i lokalen kände vi mys och värme. Det var säkert på grund av hur det var ”klätt” i lokalen med gran och musik. Att kunna slå oss ner i sofforna och få lite glögg medans vi väntade in att alla i vår julbords-grupp var också skönt. Killarna i garderoben var trevliga. En liten extra del var att er värd tog ett fint fotografi på gruppen med julgranen i bakgrunden.
    Vi som aldrig varit på Djurgårdsbrunn visste inte vad som väntade. Men julbordets alla rätter var överväldigande positivt både till upplägg och matens kvalitet. Kocken gjorde till och med iordning en fin lutfisktallrik med ärtor och bacon. Både vuxna och barn hittade sina alldeles speciella rätter att välja. Gott alltihop. Extra positivt var att hunden Texas fick vara med. Vi talar redan nu om att vi få komma och njuta av julbordet hos er julen 2020.
    leif.eiriksson@icloud.com Läs mer

Patrik L skrev om Djurgårdsbrunn
    Juöbord, musiken var trevlig men ljudnivån för hög för stt man skulle kunna prata... Läs mer

Inger S skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat och smakligt upplagd julbuffé
    Bra service Läs mer

Ann-christine J skrev om Djurgårdsbrunn
    god och vällagad mat, dock kunde efterrätterna på julbordet varit fler och bättre. Var mest godis. Trevlig personal och ett plus att garderoben ingick. Förslag att sälja snaps per cl, kan då pröva olika sorter utan att totalen blir för mycket. Vi hade en trevlig kväll Läs mer

Maria M skrev om Djurgårdsbrunn
    Härligt och smakligt julbord!! Bra personal och jättebra musikalisk underhållning. Vi är mycket nöjda med vår kväll! Läs mer

Ingvor U skrev om Djurgårdsbrunn
    Julborderbjudande, mina förväntningar uppfylldes, blev bra bemött,
    Maten som helhet bra.
    Hade önskat mer ljus vid bordet där vi satt, lite svårt att se maten på tallriken tyvärr Läs mer

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm