Rekommenderat företag 2016 - Djurgårdsbrunn
Rekommenderat företag 2015 - Djurgårdsbrunn

Djurgårdsbrunn

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm — Visa karta

Djurgårdsbrunn ligger i en av Stockholms mest pittoreska oaser, nämligen Kungliga Djurgården där folk från alla delar av världen samsas. Menyn på Djurgårdsbrunn, som går att avnjuta så väl vinter som sommar, består av svenskt husman med inspiration av medelhavet, tolkade av Djurgårdsbrunns fantasirika och flitiga kockar. Utöver en middag i goda vänners lag erbjuder vi även festarrangemang för så väl mindre cocktailprtyn som stora bröllopsfester samt konferens. Vår serviceinriktade personal finns alltid till ert förfogande.

Om ni önskar hitta på något kul i samband med ert besök så har vi i samarbete med More Activities populära upplevelser och aktiviteter, till exempel lerskytte med laser, isskulptering, båttur eller varför inte lådbilsrace!

Läs vad 2925 kunder tycker om Djurgårdsbrunn

• Mirjana M
    Mirjana M skrev om Djurgårdsbrunn
    Jätte-fint, mysigt/romantiskt, god mat
  • Leila N
    Leila N skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat, med bra priser och trevlig personal. Mysigt ställe!
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Djurgårdsbrunn
    Jättemysigt och maten riktigt bra! Härlig upplevelse.
  • Johnny A
    Johnny A skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig miljö mycket proffsig persona hela vägen från hovmästare till servitör, vällagad klassisk meny med en modern tvist.
  • Mia N
    Mia N skrev om Djurgårdsbrunn
    Gott och trevlig personal........
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Djurgårdsbrunn
    En mycket bra Restaurant med otroligt god mat, jättebra service o vacker miljö o omgivning.
    Alla som kan gå till Djurgårdsbrunns Värdshus 😊
  • Margar3ta H
    Margar3ta H skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt bemötande och mycket bättre mat än förvantat.
    Trivsam miljö med ringa bakgrundsbrus, vilket möjliggjorde lågmälda samtal.
    rekommenderar er gärna och kommer själv tillbaka framgent.
  • Irja Jonina F
    Irja Jonina F skrev om Djurgårdsbrunn
    Så mysig miljö, trevlig personal och god mat:)
  • Monica S
    Monica S skrev om Djurgårdsbrunn
    Otroligt god mat och bra service!
  • Gun E
    Gun E skrev om Djurgårdsbrunn
    Vårt besök i onsdags var mycket lyckat. Vi blev varmt välkomnade och servicen var på topp hela kvällen. Det märktes att personalen verkligen gillade sitt jobb.
    Maten var fantastiskt god, från förrätten till slutklämmen, chokladtryffeln.
    Vi kommer snart tillbaka.
  • Ulrica O
    Ulrica O skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket bra bemötande och mat av högsta klass.
  • Prisilla K
    Prisilla K skrev om Djurgårdsbrunn
    Jätte mysigt, god mat , jätte gott getost förrätten
  • Jakob H
    Jakob H skrev om Djurgårdsbrunn
    Restaurangen är jättemysig och personalen var trevlig. Vi hade nöjet att äta trerätters middag där vilket var fantastiskt gott.
  • Anna Ö
    Anna Ö skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt upplägg med vinpaket med två viner till en rätt. Dock hade vinerna kunnat ha högre klass. Ostbrickan hade också kunnat hålla högre klass.
  • Klo S
    Klo S skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat, bra service. Jättegott bröd
  • Anna M
    Anna M skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket bra ! God mat och trevlig personal!
  • Viveka B
    Viveka B skrev om Djurgårdsbrunn
    En mycket trevlig kväll med utmärkt mat och excellent bemötande. Jag kommer att gå dit igen och jag kommer att rekommendera stället!
  • Fia V
    Fia V skrev om Djurgårdsbrunn
    Fantastiskt bemötande och väldigt god mat
  • Hans S
    Hans S skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt bemötande. Trevlig personal. Lagom trångt mellan borden. Maten mycket god. Vi är jättenöjda
  • Pranee Ö
    Pranee Ö skrev om Djurgårdsbrunn
    Maten var god och servicen var helt underbar. Småsaker som blev lite minus var att jag fick köttkniv till fisken, fisken låg i såsbad som var för rinnig för en gaffel och så var det felstämplat i kvittot när vi skulle betala. Men trots dessa så skulle jag ändå starkt rekommendera stället.
  • Maj S
    Maj S skrev om Djurgårdsbrunn
    Väldigt prisvärt erbjudande! God mat, bra viner och strålande service.
  • Eva N
    Eva N skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig miljö, god mat, hade bokat 3-rätters erbjudandet blev positivt överraskad att även ostbricka och tryffel/chokladboll ingick
  • Emilia K
    Emilia K skrev om Djurgårdsbrunn
    God brunch och trevlig,tillmötesgående personal.Fantastiskt mysiga omgivningar och själva restaurangen likaså!
  • Viola H
    Viola H skrev om Djurgårdsbrunn
    Jättemysigt och jättegott! :) kommer tillbaka!
  • Ingela O
    Ingela O skrev om Djurgårdsbrunn
    Hej!
    Överlag var vi nöjda med vår brunch. Maten var vällagad, uppskattade att uppläggsfaten
    var relativt små och fylldes på ofta (utom osten, där var det tomt länge). Kunde varit någon
    mer sill tyckte vi. Goda såser. Ribsen lite smaklösa, mer sting där!
    Desserterna lagom många och våfflorna var uppskattade. Små goda mandelmusslor och chokladbollar.
    Trevliga lokaler. Men väldigt hög ljudnivå. Först satt vi bredvid ett stort sällskap och då var det omöjligt att föra samtal. Går det att vid beställning önska var man ska sitta? Nu var det första gången vi var där.

Hälsningar Ingela Olsson + väninna.
  • Matilda G
    Matilda G skrev om Djurgårdsbrunn
    Jättebra service och god mat. Lite besviken på varmrätten som var rätt smaklös men i övrigt en riktigt bra upplevelse.
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Djurgårdsbrunn
    Jättebra brunch med god mat, fräsch uppläggning och trevlig service
  • Emilia M
    Emilia M skrev om Djurgårdsbrunn
    Väldigt god brunch, vacker miljö och bra service.
  • Tina L
    Tina L skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi åt god mat o var väldigt nöjda med personalen men ett minus var att vi fick vänta länge innan vårt bord var klart.
  • Trygve M
    Trygve M skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi hade bokat brunch till andra sittningen, kl 14, men när vi kom dit vid den tiden fick vi köa 10 -15 minuter innan vi fick vårt bord. Alltsammans kändes rörigt och kaotiskt med serveringspersonal som sprang hit och dit utan att informera oss om hur länge vi skulle köa - eller var vi kunde hänga av oss ytterkläderna! Det hade varit trevligt om någon personal hälsat välkommen och bett om ursäkt för förseningen. Några gäster från den föregående sittningen satt fortfarande kvar vid sina bord, vilket förstås bidrog till förseningen. Hade det inte varit lämpligt att påminna dessa gäster om tiden och att nya gäster väntade?
  • Gustaf E
    Gustaf E skrev om Djurgårdsbrunn
    Fungerade perfekt med bordsbokning,tid, ankomst, bordet klart, tog med bubbel från baren - fick sen börja att ta för oss. Gick 2 ggr, en fisk och en varmrätt plus lite kaffe på slutet . Fungerade utmärkt att betala med smartbox presenten jag fått.
    Perfekt
  • Christer E
    Christer E skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt bemötande i stort sett hela tiden (12 pers). Brunchen var mycket bra men rätterna påfylldes långsamt. Under lång tid saknades en så enkel sak som smör! Servicen vid borden var dålig, använda tallrikar blev kvar på borden, för lite personal!
  • Ivan D
    Ivan D skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig personal och god, prisvärd mat. Rekommenderar restaurangen varmt!
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket bra, god mat och trevlig personal
  • Annika N
    Annika N skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunsch, som var mycket gott och trevlig omgivning.
    Något sämre med servicen, fick påkalla personal för att få något att dricka mm.
    Annars var upplevelsen mycket god.
  • Josefina H
    Josefina H skrev om Djurgårdsbrunn
    - Köer, lite överbokad känsla. Flera saker tog slut. + + + +Trevligt bemötande. God lax. Goda mjuka kakor.
  • Eva H
    Eva H skrev om Djurgårdsbrunn
    Åt brunch där och blev vänligt bemött. Lite trångt och lång kö och kanske lite dyrt mot vilken mat man fick välja mellan men väldigt gott och trevligt. Ligger fantastiskt fint också.
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket trevligt bemötande och ypperlig brunchmat!
  • Frida L
    Frida L skrev om Djurgårdsbrunn
    Väldigt nöjda med maten men väntade en halvtimme på att få fördrinken, en timme för att få förrätten och sen fick vi be om att få bordet avdukat och få varmrätten serverad. Tror ingen ansvarade för vårt bord och vi glömdes bort på ett väldigt tydligt sätt. Jag förstår att det kan hända men det det gör att betyget sänks betydligt, trots att maten var fantastiskt god
  • Lena S
    Lena S skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra bemötande
    god mat och mysig miljö
  • Monica R
    Monica R skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket trevligt bemötande och service. Ganska god mat och ganska stort utbud. DOCK, vad är det som egentligen skiljer denna brunch från ett vanligt svenskt smörgåsbord? Jag kanske hade önskat lite mer av mer frukostbetonade rätter i en brunch. Våfflorna bra, även om kön var lång, men mera av fräscha smoothies, amerikanska pannkakor, matiga surdegsmackor, egg benectine med spenat, nya stilbildande produkter - och bort med sill och lax och köttbullar och prinskorv. (julbord?) Jg tycker mycket om grönsaker, men dessa rätter var väldigt utplockade och smakade inget särskilt.
  • Peter H
    Peter H skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra service, vacker miljö, god mat och bra vin. Vi kommer gärna tillbaka
  • Julia K
    Julia K skrev om Djurgårdsbrunn
    Riktigt gott, och snabb och härlig service.
  • Sara P
    Sara P skrev om Djurgårdsbrunn
    Helt underbart !!!!!!!------------''''
  • Malin H
    Malin H skrev om Djurgårdsbrunn
    Det var genomgående ett trevligt besök med god mat och bra service
  • Catrine E
    Catrine E skrev om Djurgårdsbrunn
    mycket trevlig personal, väldigt god mat. Och trevlig omgivning
  • Martin G
    Martin G skrev om Djurgårdsbrunn
    Vällagat, gott och fräscht. Buffén väl påfylld av uppmärksam personal. Sammanfattningsvis en mysig helgbrunch.
  • Johan L
    Johan L skrev om Djurgårdsbrunn
    Härligt bemötande från personal och härlig miljö i hörnan vid den öppna brasan. Trevlig buffé, i synnerhet laxarna med tillhörande såser.
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket bra, fin mat med trevligt bemötande av personal
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Djurgårdsbrunn
    Tyvärr tappat jätte mycket sedan sist vi var där. Både i smak och upplägg.

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm