Djurgårdsbrunn

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm — Visa karta

Djurgårdsbrunn ligger i en av Stockholms mest pittoreska oaser, nämligen Kungliga Djurgården där folk från alla delar av världen samsas. Menyn på Djurgårdsbrunn, som går att avnjuta så väl vinter som sommar, består av svensk husman med inspiration från medelhavet, tolkade av Djurgårdsbrunns fantasirika och flitiga kockar. Utöver en middag i goda vänners lag erbjuder vi även festarrangemang för så väl mindre cocktailpartyn som stora bröllopsfester samt konferenser. Vår serviceinriktade personal finns alltid till ert förfogande.

Om ni önskar hitta på något kul i samband med ert besök så har vi i samarbete med More Activities populära upplevelser och aktiviteter till exempel lerskytte med laser, isskulptering, båttur eller lådbilsrace.

Äntligen har våren kommit till Djurgårdsbrunn!
Varmt välkommen att fira in våren med brunch, eller varför inte en middag med vår välkomponerade vårmeny!

Läs vad 5062 kunder tycker om Djurgårdsbrunn

Lena L skrev om Djurgårdsbrunn
    4-rätters vinterrenhållning. God mat i fin miljö. Bra service Läs mer

Yasmin O skrev om Djurgårdsbrunn
    Vinter meny. God mat. Fantastiska människor. Jätte bra service. Läs mer

Jenny M skrev om Djurgårdsbrunn
    Ljummen soppa som hälldes upp. Fick be om bröd själva då vi såg styvandes fick.
    Dålig kommunikation mellan personal så förvirring uppstod vad som beställts ang dryck. Läs mer

Eva L skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig personal, god mat men skippa gärna det blaskiga kaffet. Läs mer
  • Lisa M

2019-04-19

Lisa M skrev om Djurgårdsbrunn
    Gott, trevligt, mysig miljö. Dessutom sken solen. En härlig 50-årsmiddag. Läs mer

Sören A skrev om Djurgårdsbrunn
    Maten var god men servicen usel Läs mer

Sarah B skrev om Djurgårdsbrunn
    Vintermeny , mycket väl bemött, en mycket bra kväll Läs mer
  • Madelene L

2019-04-19

Madelene L skrev om Djurgårdsbrunn
    Vintermeny via Lets Deal. God mat som var prisvärd. Mycket bra service och trevlig personal. Läs mer

Susanne R skrev om Djurgårdsbrunn
    Supertrevlig personal. God mat. Fantastiska omgivningar. Tack för en fin kväll! Läs mer
  • 2019-04-18

Pontus G skrev om Djurgårdsbrunn
    Prisvärd vintermeny och bra vinrek. Läs mer
  • 2019-04-18

Monica E skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi hade en trevlig konferensdag och valde att delvis vara utomhus då vädret var soligt och fint. Däremot upplevde vi att lusthuset var i minsta laget för 10 personer. Blev väldigt varmt snabbt, svårt att se via projektorn då det var soligt och det inte gick att täcka för alla fönster och det gigantiska bordet gjorde att det upplevdes trångt. Jättehärligt att vara ute, fin omgivning och god mat drar upp betyget ändå! Läs mer

Sybille Y skrev om Djurgårdsbrunn
    Köpte genom Plus Deal en Vintermeny, som även såldes av andra företag. För många gäster samtidigt . Det kändes jäktigt. Ingen hovmästare tog emot oss. Så småningom kom han.
    Det blev bra (kanapéerna hade kakbottnar), rådjur o grönsaker perfekta. Man var supermätt när efterrätterna skulle intas.

Förmodligen är det superfint att vara där när det är varmare o grönt.z Läs mer

Mikael B skrev om Djurgårdsbrunn
    Köpte en deal på letsdeal.
    Mysigt ställe med trevlig personal. God mat och dryck. Levde upp till mina förväntningar. Läs mer

El-admrani A skrev om Djurgårdsbrunn
    Varan köpte jag på let´s deal
    Jag blev väl bemöt
    Jag hade inga förväntningar ty jag visste var jag får för att jag har varit där förut.
    God mat som vanligt och bra service. Läs mer

Jessica K skrev om Djurgårdsbrunn
    Åt 4-rätters. Maten var okej, men inte lika bra som tidigare år.

Det kändes som att servitörer/servitriser var nya på jobbet. Porslin tappades flera gånger i golvet under vårt besök. Läs mer

Louise L skrev om Djurgårdsbrunn
    God brunch, varierat utbud och vällagat. Hårda stolar och pappersduk drog ner betyget. Läs mer

Izabelle R skrev om Djurgårdsbrunn
    Det var mycket trevligt och en trevlig utsikt. Maten var god, och trevlig personal. Läs mer
  • Pia L

2019-04-16

Pia L skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi var på min födelsedags brunch kl två sittningen. Mycket nöjd med allt. Bemötande, placering vid fönster, utbud av mat.
    Saknade endast vaniljsås, det var vaniljvisp till smulpajen (synd). ;)
    Även gott vin! Läs mer

Leif S skrev om Djurgårdsbrunn
    Som alltid vänligt mottagande, trevlig serveringspersonal och
    inte minst utsökt mat Läs mer

Fanny A skrev om Djurgårdsbrunn
    Vintererbjudantet var mycket prisvärt och gott. Trevlig och tillmötesgående personal, extra plus för att vi fick bästa bordet. Läs mer

Lena A skrev om Djurgårdsbrunn
    Vintermeny för 11 personer. Utmärkt bemötande när vi kom trots att det var problem med vouchern. Trevlig serveringspersonal. Menyn anpassades till allergier utan problem. Maten var god. Lokalen trevlig. Våra förväntningar infriades med råge! Läs mer

Brunilda S skrev om Djurgårdsbrunn
    Köpte Vintermenyn 2 pers. 595 kr. Det var verkligen väldigt bra speciellt för det priset. Atmosfären på restaurangen var bra, mysigt, och service var väldigt bra. Läs mer

Susanne H skrev om Djurgårdsbrunn
    4-rätters med ett glas bubbel för två personer

Restaurangmiljön är bra, mysigt dock lite kyligt

Bra bemötande, glömde dock ta fram bröd. Kändes överlag som ett löpande band och inte så personligt

Maten var OK men smakerna saknades

Det ligger lite för off och behöver kunna erbjuda en bättre matupplevelse för att man ska komma tillbaka. Priser och erbjudande till trots Läs mer

Inger U skrev om Djurgårdsbrunn
    Fin miljö och trevlig personal . Mycket service minded för oss med hundar.
    Maten ) särskilt den varma) får lägre betyg. Undantag dessertbordet dom var bra. Läs mer

Therese P skrev om Djurgårdsbrunn
    Mysig miljö, god mat o bra service Läs mer

Lena N skrev om Djurgårdsbrunn
    Maten var en besvikelse. Trevlig personal. Läs mer

Susanna J skrev om Djurgårdsbrunn
    Oförskämd hovmästare som mästrade med oss för att vi inte hade koll på hur man fick fram QR koden. Kall och smaklös mat. Kommer aldrig återvända. Läs mer

Mia S skrev om Djurgårdsbrunn
    Krogen i sig OK; även om lite stökigt och högt ljud. Toaletterna däremot var inte alls bra. Brist på toapapper och städning. Synd Läs mer

Pia J skrev om Djurgårdsbrunn
    Meny från Lets deal. trevlig personal , mycket god service och god mat. Stort minus för utemiljön med bl.a vissna blommor o skräp , som inte var välkomnande. Även inomhus finns en del att göra för att o göra det inbjudande o trevligt - miljön gav ett slitet och tråkigt intryck. toaletten var dock ren o helt ok. Läs mer

Åse L skrev om Djurgårdsbrunn
    Köpte en Letd deal för två personer
    Gott och trevligt.
    Trevlig personal och bra service Läs mer

Nathalie L skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig personal och god mat. Härlig miljö och mysigt med sprakande eld i öppna spisen. Läs mer

Agneta W skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig personal,god mat
    och mysigt ställe Läs mer

Per E skrev om Djurgårdsbrunn
    Lugn och trevlig miljö. Mycket trevligt bemötande och genomgående väldigt serviceminded personal. God mat och bra utbud till humana priser. Supertrevlig brunch. Läs mer

Gustav Ö skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunchen smakande suveränt och var snyggt serverad, servicen på topp och Astrid fick både filt, vattenskål och provsmakning. Med andra ord - högsta betyg! Läs mer

Jenny S skrev om Djurgårdsbrunn
    Otroligt god mat, härlig miljö och trevlig personal 😊👍 Läs mer

Anna-lena G skrev om Djurgårdsbrunn
    Köpt en deal med fyra rättersmiddag. Läs mer

Elena G skrev om Djurgårdsbrunn
    Mysig och välkomnande miljö. Supertrevlig personal som tydligt förklarade Vintermenyn, 4-rätters middag. Maten var god och vällagad. En bra kväll! Läs mer

Sheena Anne P skrev om Djurgårdsbrunn
    We had the Let’s Deal voucher. The soup was amazing. Best soup I have had in a while. Läs mer

Gunilla H skrev om Djurgårdsbrunn
    4-rätters middag.
    Väldigt trevligt bemötande av alla i personalen.
    Kommer att gå dit fler ggr.
    Ser fram emot att kunna sitta ute och äta i deras fina uteplats/trädgård. Läs mer
  • Pär N

2019-04-14

Pär N skrev om Djurgårdsbrunn
    Väldigt varm och bullrig lokal. Maten OK. Personalen trevlig och serviceminded Läs mer
  • Petra I

2019-04-14

Petra I skrev om Djurgårdsbrunn
    Jag hade köpt en vintermeny på Let's deal för fyra personer, det var väldigt trevligt, charmig lokal, god mat och mycket trevlig serveringspersonal!

Det var något trångt då en person vid bordet bredvid fick resa sig upp varje gång någon på min sida av vårt bordet skulle stiga upp, men jag hoppas att det ej besvärade henne allt för mycket.

Vi hade lite specialönskemål gällande måltiderna, och det skötte personalen alldeles utmärkt! Serveringen gick lagom snabbt, varken långsamt eller stressande fort, och överlag hade vi en hemskt trevlig upplevelse från ankomst till att det var dags att åka hem!

En liten varning dock, håll koll på busstidtabellen när ni ska hem, då de, i vart fall under kvällstid, går med ca 40 min mellanrum.

Tack Djurgårdsbrunns värdshus för en toppenkväll! Rekommenderas varmt! Läs mer

Sara S skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra service, trevlig personal och supergod mat! Läs mer

Peter B skrev om Djurgårdsbrunn
    Härlig meny som har gott och trevlig personal och omgivning. Läs mer

Anne-Charlotte R skrev om Djurgårdsbrunn
    Jag hade köpt Vinter menyn på letdeal
    Maten var undebar och servicen var toppen. Jag o min dottet var supernöjda när vi gick därifrån . Priset 599 för 2 med välkomst bubbel var ett jätte bra pris.
    Jag återvänder gärna. ❤❤❤ Läs mer

Claes W skrev om Djurgårdsbrunn
    De som jobbar som servitörer borde gå en kurs i etik och moral med fokus på kundbemötande. Läs mer

Hans E skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket trevlig lokal och personal. Trots att de hade en hel del och göra fann personalen tid att småprata med gästerna. Vi fick tillfälle att även träffa kocken så vi kunde tacka för den goda maten. Kort sagt, väl värt ett besök. Läs mer

Monica B skrev om Djurgårdsbrunn
    Köpte en deal från ´Let´s Deal. 4rätters med bubbel för 295 kr / st.
    Personalen jättetrevlig och omhändertagande och ordnade
    saker för vårt ändamål på allra bästa sätt.
    Mysig och välkomnande lokal.
    Vi satt på "verandan" där akustiken var hemsk. vi hade svårigheter att konversera med varandra . ( vi var 7 st )
    Nu hör till saken att bakom oss satt ett väldigt glatt gäng på 10 damer som skrattade ovanligt högt och ljudligt hela kvällen. Men man kan ju inte tillåta folk att inte vara glada och ha roligt. Nu låter jag som häxan surtant...men liiite hänsyn kan man nog ta. Men de hade nog ingen uppfattning att ljudnivån var ett mätbart decibel värde.
    Trots det avnjöt vi en välsmakande middag. Plus för dessert bordet där man kunde välja själv vad man ville inmundiga.
    Jag kommer nog att återvända till sommaren och uteserveringen. Personalen skall ha en STOR kram för sin trevlighet. Det gör så oerhört mycket , då kan till och med maten vara medioker..men det var den INTE i det här fallet.
    M V H Monica B Läs mer

Ulrica B skrev om Djurgårdsbrunn
    Meny för 10 personer, vi var mycket nöjda Läs mer

Norea N skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat och trevlig stämning! Hit går jag tillbaka Läs mer
  • Bitte J

2019-04-12

Bitte J skrev om Djurgårdsbrunn
    Fick i present er vintermeny. Positiv upplevelse med mycket god mat även min man var nöjd med sitt veg alternativ. Mycket trevlig personal
    Kommer gärna tillbaka. Läs mer

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm