Djurgårdsbrunn

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm — Visa karta

Djurgårdsbrunn ligger i en av Stockholms mest pittoreska oaser, nämligen Kungliga Djurgården där folk från alla delar av världen samsas. Menyn på Djurgårdsbrunn, som går att avnjuta så väl vinter som sommar, består av svenskt husman med inspiration av medelhavet, tolkade av Djurgårdsbrunns fantasirika och flitiga kockar. Utöver en middag i goda vänners lag erbjuder vi även festarrangemang för så väl mindre cocktailprtyn som stora bröllopsfester samt konferens. Vår serviceinriktade personal finns alltid till ert förfogande.

Om ni önskar hitta på något kul i samband med ert besök så har vi i samarbete med More Activities populära upplevelser och aktiviteter, till exempel lerskytte med laser, isskulptering, båttur eller varför inte lådbilsrace!

Läs vad 3238 kunder tycker om Djurgårdsbrunn

• Margus A
    Margus A skrev om Djurgårdsbrunn
    Vänligt och trevligt bemötande på restaurangen.
  • Måna R
    Måna R skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi hade beställt via Let's deal.Vi missade att sista bokn.datum var nära, vilket innebar at tvi inte skulle hinna boka, men vi fick skjuta fram sista bokningsdag så att vi hann nyttja dealen. Mycket glada för det!! Trevligt bemötande och snabb service direkt vi kom till restaurangen. Bra o trevlig servitör som beskrev vad vi åt och drack. När vi inte orkade pralinerna som ingick, erbjöd servitören att vi fick med dem hem. Gentilt! Mycket trevlig personal! Maten var god, dock var min kalvfilé senig och för torr (beställde enl ordinerat; "medium rare").
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Djurgårdsbrunn
    Bemötandet var bra, dock är lokalerna slitna och lite tråkiga inomhus. Maten var ok, bättre på Bockholmens andra restauranger.
  • Christina D
    Christina D skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt bemötande i telefonen vid boknin. Mycket trevkigt sätt hos alla tre i msydalen spec. Den manliga serbitören. Maten var väldigt god, alla tre rätterna. Men ni måste göra något åt den yttre delen av restaurangen, en matsedel som hänger på sned bakom en smutsig glasruta och en entré som lämnar mycket övrigt att önska. Tråkigt när allt annat var så bra. Hälsningar, Kickie Fogelklou
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra service i fin miljö och god mat.
  • Mia J
    Mia J skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat, rejäla portioner, trevlig service och miljö!
  • Hans B
    Hans B skrev om Djurgårdsbrunn
    Besvärligt med Let´s dealbokning, men blev en mycket lyckad och minnesvärd måltid med mysig stämning och trevligt bemötande
  • Gudrun W
    Gudrun W skrev om Djurgårdsbrunn
    Väldigt mkt folk och trevlig stämning. Långbordet var klart kl 14, trots att det satt andra gäster där 5 min tidigare. Skickligt! Mycket god och riklig brunch. Tyvärr lång kö och trångt. Men alla vi 12 var glada och nöjda . Och återkommande gärna.
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Djurgårdsbrunn
    Hade köpt en deal från Let´s deal, en 3-rätters middag för 2 personer.
    Middagen var supergod, en eloge till kockarna.
    Servisen var riktigt trevliga och måna om att allt var bra, dock hamnade några småsaker mellan stolarna.. Tog lite tid emellanåt att få in mer vatten t ex.
    Helheten är väldigt positiv och det var lätt att åka kommunalt till restaurangen. Ett ställe jag gärna rekommenderar :-)
  • Anders P
    Anders P skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket trevligt ställe. Har fått rekommendationer från andra besökare. God mat med bra bra blandning av rätter. Perfekt service på alla sätt.
    Vi åt en brunch, vilken uppfyllde våra förväntningar.
    Kommer att återkomma till Djurgårdsbrunn när tillfälle ges.
  • Emelie O
    Emelie O skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevliga lokaler, men maten var medelmåttig. Inga smaksensationer, helt okej men inte mer.
  • Per A
    Per A skrev om Djurgårdsbrunn
    det mesta ok , men fisken var inte bra . fisken i sig var bra men "skolpotatis" och vattnig "sås" utan salt till var inte ok .
    trevlig personal
  • Josefin L
    Josefin L skrev om Djurgårdsbrunn
    Väldigt trevlig miljö och god mat. Bra personal
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket över våra förväntningar. Fantastiskt gottt och trevligt.
  • Åsa G
    Åsa G skrev om Djurgårdsbrunn
    Personalen hade för mycket att göra och hann inte med sina gäster. Det kan bli så med fasta tider då alla kommer samtidigt. Vår servitris hade inte tid att berätta vad vi åt, vilket vin vi fick serverat i vinpaketet eller vilka ostar som sattes fram.
    Annars god mat och bra val på menyn. Rätt dålig akustik när det var fullt.
  • Stig M
    Stig M skrev om Djurgårdsbrunn
    utmärkt service och trevlig personal.
    Man kände sig välkommen
  • Anna B
    Anna B skrev om Djurgårdsbrunn
    Fantastisk personal. Tillmötesgående och såg bara möjligheter. Även under middagen såg man till att fixa allt till det bästa utan att vi märkte så mycket av omkringarbetet. 12 gäster och vi firade f-dag 50 år. Fick sitta längre än som var bokat och välkomstdrink framför brasan och små men viktiga önskningar flöt på.
    Utsökt mat !
  • Zebine B
    Zebine B skrev om Djurgårdsbrunn
    Väl bemött, enkelt att boka bord, och riktigt gott!
  • Lisa C
    Lisa C skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig personal hör service nivå. MEn brunchen var ingen höjdare.
  • Carina W
    Carina W skrev om Djurgårdsbrunn
    Miljön på Djurgårdsbrunn är är alldeles fantastisk och gör halva upplevelsen. Maten är också utmärkt och välsmakande! Så om man inte har varit här - ta er hit! Det är inte första och säkert inte sista gången som vi var här! Ta en promenad ut på vackra Djurgården och njut av atomsfär och en brunch!
  • Ingrid W
    Ingrid W skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi är mycket nöjda med hela vistelsen!
  • jasmine w
    jasmine w skrev om Djurgårdsbrunn
    Hej, mitt sällskap hade en trevlig brunch men kände oss inte speciellt omhändertagna av personalen. Så mitt betyg blir bara en 3:a.
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Djurgårdsbrunn
    Promenaden från stan till Djurgårdsbrunn och sedan den fantastiska maten, servicen i avslappnande miljö ger en förstklassig upplevelse.
    Fräscht , gott och passar alla.
  • Annika a
    Annika a skrev om Djurgårdsbrunn
    Fantastisk brunch i härlig atmosfär. Bra service och jättetrevlig personal.
  • Marina S
    Marina S skrev om Djurgårdsbrunn
    Allting bra! Rekommender varmt!!!!
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Djurgårdsbrunn
    En mycket trevlig kväll med en god 4 rättersmeny och ett vinpaket där vi fick smaka 5 viner (halva glas). Ett erbjudande som rekommenderas starkt.
  • Emma S
    Emma S skrev om Djurgårdsbrunn
    Personalen var fantastisk!
    Maten var okey.
  • Anders S
    Anders S skrev om Djurgårdsbrunn
    Väldigt trevligt bemötande, underbar atmosfär och mycket god mat
  • Victoria W
    Victoria W skrev om Djurgårdsbrunn
    Jättegod mat, men extremt dålig service.
  • Sven Å
    Sven Å skrev om Djurgårdsbrunn
    Hej
    Mycket trevlig presentation i samband med bokningen och bra att man kunde återkoppla med detaljer om bl.a. ankomst.

Men allra bäst var det fantastiskt trevliga bemötande vi fick av hovmästare och kypare.
  • Karin G
    Karin G skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi fick en suveränt god 3 rätters som vi alla åtta i sällskapen var
    Mkt nöjda med. Dessutom härlig atmosfär.
    Serveringen var bra med de fick slita hårt för att hinna med alla gäster
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Djurgårdsbrunn
    Har varit där förut och då bra, nu superdålig service. Maten bra, ostserveringen ett skämt.
  • Lena L
    Lena L skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig serveringspersonal, god mat och vackert upplagt.
  • Per C
    Per C skrev om Djurgårdsbrunn
    Underbar mat och otroligt bra service.
  • Malin M
    Malin M skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi var där igår kväll. Jättetrevlig miljö, servitör och mycket god mat! Vi var alla nöjda!
  • Jennie C
    Jennie C skrev om Djurgårdsbrunn
    Fick en trerättersmiddag via Let's deal. Jag är per automatik alltid lite skeptisk till kvaliteten på den här typen av "dealar" då det fuskas en del med dessa. I detta fall var nivån på maten överraskade positiv, såväl förrätt, varmrätt som efterrätt var mycket välsmakande och väl avvägda. Portionerna kunde emellertid varit större. I synnerhet gäller detta förrätten (Ryggbiff) som bestod av tre lövbifftunna bitar om c:a 2 x 3 cm, två små svampar och lite löksmulor, riven parmesan och några små klickar kräm. Ordinariepriset på denna förrätt var enligt menyn 165 kronor och det hade den definitivt inte varit värd för det lilla, även om den smakade bra. Torskryggen var perfekt tillagad och såsen mycket god, men även här portionen lite snålt tilltagen. Drickat till blev ganska dyrt, 175 kronor för en öl, en cola, en cappucchino och en latte var i högsta laget. Summa summarum - en bra deal som får 4/5 på grund av den höga nivån på maten, trots att jag inte anser den hade varit värd sitt ordinariepris på grund av sbålt tilltagna portioner.
  • Caroline C
    Caroline C skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra service och mycket fin atmosfär!
    Maten var god men skulle kunna vara mer inspirerande och varierande. Lite mer fantasi. Våfflorna var super goda!
  • Amanda D
    Amanda D skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig upplevelse m god mat.
  • Anita E
    Anita E skrev om Djurgårdsbrunn
    Fantastiskt vällagad och generöst. Väldigt trevlig personal som förklarade rätterna sammansättning. Kan verkligen rekommendera ett besök 🤗
  • Tommy G
    Tommy G skrev om Djurgårdsbrunn
    tråkig upplevelse första huvudrätten kall och insänd tillbaks till köket den nya var var genomstekt fast medium beställd samt kompakt
    tråkigt när man förstör bra råvara eller så var råvaran dålig
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig restaurang där vi varit en gång tidigare och gärna återvänt. Vällagad mat i fin miljö och bra serveringspersonal. Det enda som kunde höjt sig ett snäpp denna gång var pannacottan som var lite för hård. I övrigt hade vi ett jättetrevlig kväll!
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Djurgårdsbrunn
    Hej! Vi hade en mycket trevlig middag i en gammaldags ,historisk miljö. Mycket god service och hjälp med att förklara och välja mat och vin, Maten var god och riklig och med lite modern,spännande touch i tillbehör och smaksåttning. Kort sagt en lyckad kväll och också lätt att ta sig till restaurangen, vilket förstås underlättar.
    Återkommer gärna och rekommenderar vänner. MVH Ingela och Lasse.
  • Mona O
    Mona O skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket god mat och fin service. Rekommenderas!
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Djurgårdsbrunn
    Allt var bra,fick vänta lite på efterrätten bara
  • Annika Å
    Annika Å skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket bra bemötande av trevlig personal. informationsrik och intressant info angående vinerna. Kanongod mat och fint upplagd.
    Vi är Väldigt nöjda med kvällen.
  • Bertil F
    Bertil F skrev om Djurgårdsbrunn
    Bokat bord för 4 via ett Bockholmengruppen-erbjudande. Lite oklart bemötande/entrébemanning när vi kom, men det gjorde inget. Supertrevlig dam som serverade oss, vi dricksade henne 200 sek innan vi gick! Hon berättade inlevelsefullt om de viner/vinpaket vi serverades. Alla 3 rätterna var mycket goda. Kanske lite väl långt mellan servering av nästa rätt...men denna gång gjorde det mindre, vi hade så mycket att prata om med våra 2 vänner.
    Som helhet en minnesvärd kväll och det hela kändes mycket prisvärt!
  • Kjell Ö
    Kjell Ö skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra bemötande och service. God mat och absolut tillräckligt.
  • Tony K
    Tony K skrev om Djurgårdsbrunn
    Det var fantastisk att vara där, väldigt god mat, trevlig bemötande! Vi firade min 60-årsdag där och bättre kunde inte bli!
    Alla var väldigt hjälpsamma från bokning till slutet av kvällen!
  • Ninnie B
    Ninnie B skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra service och väldigt god mat.
  • Cecilia Wallenholm K
    Cecilia Wallenholm K skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat & dryck, bästa servicen! Glad & trevlig personal!

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm