Djurgårdsbrunn

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm — Visa karta

Djurgårdsbrunn ligger i en av Stockholms mest pittoreska oaser, nämligen Kungliga Djurgården där folk från alla delar av världen samsas. Menyn på Djurgårdsbrunn, som går att avnjuta så väl vinter som sommar, består av svensk husman med inspiration från medelhavet, tolkade av Djurgårdsbrunns fantasirika och flitiga kockar. Utöver en middag i goda vänners lag erbjuder vi även festarrangemang för så väl mindre cocktailpartyn som stora bröllopsfester samt konferenser. Vår serviceinriktade personal finns alltid till ert förfogande.

Om ni önskar hitta på något kul i samband med ert besök så har vi i samarbete med More Activities populära upplevelser och aktiviteter till exempel lerskytte med laser, isskulptering, båttur eller lådbilsrace.

Äntligen har våren kommit till Djurgårdsbrunn!
Varmt välkommen att fira in våren med brunch, eller varför inte en middag med vår välkomponerade vårmeny!
Mån-Sön: 11:30-23:00

Läs vad 5271 kunder tycker om Djurgårdsbrunn

• 2019-08-22

Karin H skrev om Djurgårdsbrunn
    Lite tråkig brunch. Känns som kocken inte ansträngt sig. Heller ingen ansträngning vad gäller uppläggningen. Hade hoppats på sillar o lax mm. Läs mer
  • 2019-08-21

Mats H skrev om Djurgårdsbrunn
    Förbeställd lunch för ett sällskap på 7 + 2 barn (8 och 6 år)för att fira min 75-årsdag.
    Korrekt och trevligt.
    Vi hade gärna suttit lite mer avskilt än vad som gick att ordna.
    Ett ganska högljutt sällskap från annat land påverkade negativt vår ljudmiljö.
    God och spännande mat för de vuxna men avsaknaden av en lite enkel barnmeny är en klar brist. Jag kommer inte att kunna rekommendera er om man skall ha med barn! Borde påpekats tydligare under förbeställningsfasen. Läs mer
  • 2019-08-21

Gunilla G skrev om Djurgårdsbrunn
    Mkt Trevligt bemötande vid bokning vid ankomst och under lunch för 20 pers.
    Ngt ofokuserade servering och mat hyfsad, goda smaker, vacker upplagt, dock ngt hårt stekt , majskyckling, prosecca m m åt vi.
    Härlig miljö. Läs mer
  • 2019-08-19

Pia W skrev om Djurgårdsbrunn
    Hade bokat en brunch m Smartbox. Har varit där vid 3 olika tillfällen bl. a en brunch vintertid, vilken nog var den bästa. Mkt grillat och sallader på sommarmenyn vilket var toppen, men tyckte nog att urvalet, att det fanns mer att välja på när det var vinter var större,
    Trevlig personal, trots att vi blev placerade vid fel bord, var tydligen bokat till en möhippa, så vi fick byta. Det gjorde ingenting!
    Gott och trevligt! Läs mer
  • 2019-08-16

Karolina H skrev om Djurgårdsbrunn
    Åt buffén. Fin miljö och trevlig personal. Saknades rätter som stod i buffénmenyn att de skulle finnas. Tyckte buffén kunde haft några ytterligare rätter att välja på. Läs mer
  • 2019-08-16

Maria Paz K skrev om Djurgårdsbrunn
    Beautiful place, great staff and delicious food! Läs mer
  • 2019-08-15

Gunilla K skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi serverades en utmärkt lunch i fin miljö. Trevlig och serviceinriktad personal. Läs mer
  • 2019-08-13

Bo W skrev om Djurgårdsbrunn
    Fantastisk trevlig personal och , fin omgivning och mysiga lokaler men vi fick vänta alldeles för länge på vår lunch och den vegetariska rätten badade i salt ( laxen toppen). Även kakorna till eftermiddagskaffet var för torra.

Så lokal personal omgivning toppen och nedslag på maten. Läs mer
  • 2019-08-12

Camilla E skrev om Djurgårdsbrunn
    Gott och trevligt. Mamma fick lite grönsallad till köttet när hon bad om det, var vänligt gjort. Läs mer

Anna P skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch-
    Mycket trevligt bemötande..
    Gott, men skulle kunna vara lite mer olika maträtter..
    mysigt läge och hus. Synd att de inte tar det tillvara henom att ex. Ha fina nya blommor i stället för förra årets döda blommor i ex. korgar på väggarna, ordning på utemöblerna.. .. det trevliga bemötandet vägde upp det dock. Läs mer

Lise K skrev om Djurgårdsbrunn
    Lyxbrunch via smartbox trevligt bemötande och god mat. Läs mer

Veronika S skrev om Djurgårdsbrunn
    Åt en väldigt mysig och god brunch. Fint läge och bra mat. Läs mer
  • 2019-08-09

Sandra P skrev om Djurgårdsbrunn
    Åt dagens lunch vilket var väldigt gott. Min syster tog den vegetariska som tyvärr var lite tråkig och omatig. Mysig uteservering. Läs mer
  • 2019-08-06

Inger E skrev om Djurgårdsbrunn
    En utmärkt brunch med världens vackraste utsikt
    En uppmärksam personal och ett trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-08-05

Annika G skrev om Djurgårdsbrunn
    Mysigt ställe. Mycket god brunch. Läs mer
  • 2019-08-05

Inger V skrev om Djurgårdsbrunn
    Fint att sitta utomhus men enligt hemsidan gällde bordsreserveringen inomhus och där kändes inredningen väldigt torftig. Svårt för rullatorburen person.
    Maten: för få rätter, byt ut tonfisken mot tex lax. Läs mer
    2019-08-08 Bockholmengruppen svarar Inger V
    Hej Inger
    Tack för din feedback.
    Tråkigt att inredningen inne inte levde upp till förväntningarna.
    vi skall se vad vi kan göra för för att förbättra innemiljön.
    //Hovmästarna på Djurgårdsbrunn

Britta S skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi åt fisk .Så god .Mycket trevlig personal .Vi kommer gärna tillbaka 😊👍 Läs mer

August M skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig personal och vällagad mat! Läs mer
    2019-08-08 Bockholmengruppen svarar August M
    Hej August.
    Trevligt att du tyckte personal och mat!
    ser att det råkat bli en 1,a i recensionen, va det meningen så och något vi kan förbättra oss på. Eller blev det lite fel kanske ;-)
    //Hovmästarna på djurgårdsbrunn

Anne B skrev om Djurgårdsbrunn
    Maten var inget att hänga i julgranen, men miljön, det fina vädret och den trevliga personalen gjorde vår dag till något speciellt. Läs mer

Bernt P skrev om Djurgårdsbrunn
    vi åt brunch på Djurgårdsbrunn.
    Jättegott, bra service och härlig miljö. Läs mer
  • 2019-07-30

Sofie L skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig men okunnig personal. God mat. Läs mer
  • 2019-07-30

Ragnhild A skrev om Djurgårdsbrunn
    Köttet vag bränd , avokadon på salladen övermogen och brun (inte ätbar), och munkarna inte färdigstekta inuti. Vi fick vänta länge på maten, och kaffet var druckit upp sedan länge när efterrätten tillslut kom. Vi frågade efter sucker till kaffet, men fick ingen sked och det var svårt att få deras uppmärksamhet för att få en sked (vi gav upp). Det blev uppmärksammad att maten skickades tillbaka till köket från andra bord (dock gjorde vi inte det). En stor besvikelse på mors 75års dag:( Läs mer

Mia G skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat (brunch) och väldigt trevlig serveringspersonal! Läs mer

zanna f skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket god mat i vacker miljö. Samt trevlig personal! Läs mer

Gunilla L skrev om Djurgårdsbrunn
    Bokade brunch för fyra personer och blev vänligt bemötta när vi kom. Bra mat och service Läs mer

serguei r skrev om Djurgårdsbrunn
    Bemötande av just våran servitör var otrevligt Läs mer

Adam B skrev om Djurgårdsbrunn
    Helgbuffe - ok. Förväntade mig mycket mer för det priset. Litet utbud av mat och sallad.. Läs mer

Carro S skrev om Djurgårdsbrunn
    Hade brunch med en väninna. För priset var det lite för få valmöjligheter på varm- och kallrätterna.
    Vi blev väl bemötta och miljön är fantastisk både på plats och runt omkring, vilket påverkar upplevelsen.
    Vi fick tyvärr "tjata" för att få betala vilket tillsammans med rätterna ovan drar ner betyget till en 4a. Läs mer

Göran R skrev om Djurgårdsbrunn
    Den fungerade bra med boulebokningen.

Vad gäller middagen så var det alldeles för långa väntetider. Halva sällskapet fick sin dryck 30 min före de andra. Beställningarna rördes till. När varmrätterna kom så hade en varmrätt missats så det blev fördröjning även där. Vi hade inga bestick till varmrätten så vi sa till men inget hände så då vi fick gå runt och leta efter orörda kuvert vid borden.

Maten var god! Läs mer
  • 2019-07-27

Roland I skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket god mat, fin miljö.
    Fint väder, trevlig personal. Läs mer
  • 2019-07-26

Lasse S skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig och uppmärksam personal. Underbar miljö.
    Tyvärr höll inte maten måttet. Majskycklingen bestod av Friterade kycklingbitar med friterad potatis och Ceasardressing? Saknade spets och finess. Läs mer
  • Håkan T

2019-07-24

Håkan T skrev om Djurgårdsbrunn
    Vårt sällskap på på fem personer hade en sittande i rullstol och fick ett bord mycket lämpat för denne. Vid val av lunch á la carte önskade vi få en extra timme för vår bokning. Inga problem. Och maten för förstklassig, det gällde både förrätt och varmrätt. Synnerligen positiv personal hjälpte till att ge högsta betyg. Läs mer
  • 2019-07-23

Agneta N skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi hade bokat ett bord för 6 personer för rätt länge sen,, och fick ett bord för 4 med duk, med ett tillägg av ett litet glasbord med två klappstolar. Det såg verkligen inte trevligt ut. Jag fick argumentera ett tag för att över huvud taget få hovmästaren att förstå att det inte kändes välkomnande eller snyggt, innan vi till slut iaf fick en duk och riktiga stolar. Till saken hör att det inte ens var halvfullt med folk. Servicen var helt ok, men inte så bra som förväntat av en restaurang av en typen. Läs mer

Britta W skrev om Djurgårdsbrunn
    En bra och välordnad restaurang omgiven av en fantastisk och
    naturskön miljö. Välsmakande och vällagade maträtter som är prisvärda, samt observant, duktig, kunnig och artig servicepersonal. Bra och genomtänkt dryckesmeny .Värt flera besök. Läs mer

Felicity E skrev om Djurgårdsbrunn
    En härligt stund med mycket god mat å mycket trevligt personal . Läs mer

Lidija och Stefan B skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch på vår 30 åriga bröllopsdag den 21 juli 2019.
    Mycket professionellt och trevligt bemötande av personalen.
    God mat, rent och underbar utsikt.
    Upplevelsen var en mycket fin stund för oss, minnesvärd. Tack. Läs mer

Magnus B skrev om Djurgårdsbrunn
    Önskade på en brunch att det skulle finnas mera. Ex ostar och lite mer frukost, dessert som lite mer pannkakor Läs mer

Mikael J skrev om Djurgårdsbrunn
    Väldigt fint läge och vällagade rätter på fina råvaror. Läs mer
  • Elin L

2019-07-17

Elin L skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch en solig lördag i juli. God mat och okej bemötande från personalen. Vacker miljö! Läs mer
  • 2019-07-16

Maria E skrev om Djurgårdsbrunn
    Grillbuffé en lördag. Vi kom sent för hade kopierat länken till Google masstillverkning mina vänner på besök från USA. De hamnade på Djurgården men inte på Djurgårdsbrunn!
    Maten alldeles utmärkt god, servicen lite förvirrad och ngt långsam. Läs mer
  • Magnus G

2019-07-16

Magnus G skrev om Djurgårdsbrunn
    Större sällskap som åt brunch
    Serveringspersonal gav ett osäkert intryck och men tyvärr även i vissa fall oprofessionellt. Ingen kom och frågade hur maten smakade
    Alla i sällskapet var överens om att kvalité på köttet var mindre bra. Nattbakad som var segt svårt att misslyuckas
    Haft denna "happening" med Djurgårdsbrunn som återkommande plats, tyvärr inte fler gånger då många i sällskapet inte upplevde de förväntningar som fanns innan Läs mer

Margareta L skrev om Djurgårdsbrunn
    Använde Smartbox-present till en brunch på Djurgårdsbrunn. Vi blev väl mottagna och erbjöds plats ute i det härliga vädret. Trevlig personal, bra service, god mat. Lite fler rätter att välja på önskar vi och det mjuka brödet lättare att dela. Förbättra kylhållningen på desserttårtan, för grädde. Skar sig.
    Sammanfattningsvis kan vi tänka oss att komma tillbaka. Läs mer
  • Sofia U

2019-07-15

Sofia U skrev om Djurgårdsbrunn
    Jag var där på helgen och åt brunchen. Maten var av superbra kvalitet. Tonfisken var bäst. Det enda som drar ner mitt betyg lite är att jag hade förväntat mig en större variation att välja bland. Kommer man dit på brunch en söndag kl 11:30 förväntar man sig en blandning av både frukostmat och lunchmat. Någon ost, äggröra? Ett grovt bröd? Det var mycket kött nu. Så det var lite synd. MEN, utöver det var det toppenbra. Älskar personalen, riktigt trevliga. Och såklart jättefint läge! Läs mer

Stefan Z skrev om Djurgårdsbrunn
    Fördrink 1/5; nästan enbart is respektive citron...
    Personal 3+/5
    Buffe 3+/5: bra smaker
    Dessert 3/5, kladdkaka hård
    Toalett: 2/5, minsta toaletten på många år....
    Uteservering lokal 3+/5, rostiga högtalare, fågellort här och där
    Inneservering lokal - mörk och liten...
    Sa: 3/5; fin miljö vid bra väder, bra smak buffe, bara is i fördrink.... så små toaletter
    Njaaaa... Läs mer

Jenny M skrev om Djurgårdsbrunn
    Smartbox brunchen. Trevlig personal och atmosfär, vällagad och god mat. Läs mer

Barbro J skrev om Djurgårdsbrunn
    trevlig personal mina förväntningar uppfyllde de Läs mer

Kenneth B skrev om Djurgårdsbrunn
    Hej, ett tips är att vässa maten på brunchen. Den var i viss mån
    såväl seg rostbiff som ganska smal i sitt utbud. Läs mer

Mikael R skrev om Djurgårdsbrunn
    Fantastisk atmosfär och utmärkt mat. Pga vädret var uteserveringen stängd och vi satt inne. Lite väl kallt i lokalen annars utomordentligt bra! Läs mer
  • 2019-07-09

Margaretha O skrev om Djurgårdsbrunn
    Sommarbrunch med hela familjen,lite dålig servis. Läs mer
  • 2019-07-09

Daniel E skrev om Djurgårdsbrunn
    Jag och min sambo åt helgbrunchen (buffé) en solig lördag. Vi fick ett mycket trevligt bemötande av hovmästaren när vi kom. Miljön på uteserveringen var helt magisk med utsikt över kanalen. Maten som serverades var överlag mycket god. Läs mer

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm