Djurgårdsbrunn, sid 2

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm — Visa karta

Djurgårdsbrunn ligger i en av Stockholms mest pittoreska oaser, nämligen Kungliga Djurgården där folk från alla delar av världen samsas. Menyn på Djurgårdsbrunn, som går att avnjuta så väl vinter som sommar, består av svensk husman med inspiration från medelhavet, tolkade av Djurgårdsbrunns fantasirika och flitiga kockar. Utöver en middag i goda vänners lag erbjuder vi även festarrangemang för så väl mindre cocktailpartyn som stora bröllopsfester samt konferenser. Vår serviceinriktade personal finns alltid till ert förfogande.

Om ni önskar hitta på något kul i samband med ert besök så har vi i samarbete med More Activities populära upplevelser och aktiviteter till exempel lerskytte med laser, isskulptering, båttur eller lådbilsrace.

Äntligen har våren kommit till Djurgårdsbrunn!
Varmt välkommen att fira in våren med brunch, eller varför inte en middag med vår välkomponerade vårmeny!

Läs vad 4293 kunder tycker om Djurgårdsbrunn

• Maria G
    Maria G skrev om Djurgårdsbrunn
    Mysig miljö och maten var god men saknade det lilla extra.

Kallt att sitta utomhus i skuggan. Läs mer
    2018-06-13 Bockholmengruppen svarar Maria G
    Välkommen åter Maria
    Hoppas ni ger oss en chans till
    Kom förbi nu när värmen är magisk
    Bockholmengruppen gillar detta
  • Monica A
    Monica A skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi hade bokat bord till 70-årsdag 12 personer i januari med besök för avstämning i april för att allt skulle fungera lördagen den 5 maj med bruch.
    Vi upplevde inte att man gjort ngn ansträngning att vi skulle få sitta vid ett bord ,vi erbjöds två bord sex pers på varje vi hade blivit lovad en dukning för högtiden ..vårt val blev att sitta ute men då fick vi beställa dryck själva o ingen speciell service. Vi var sex vuxna o sex barn( 13-11-7-7-5-2 i ålder)..vi förväntade oss lite fler rätter som var barnanpassade bland huvudrätterna exvis köttbullar....nu blev det så att dom åt mest dessert o godis...för oss vuxna var maten superb.Vädret var fint så det blev lyckat ändå o miljön är ju fantastisk Läs mer
  • Anneli N
    Anneli N skrev om Djurgårdsbrunn
    Presentkort, lyxbrunch.
    Bokat bord veckor iförväg. Vackert väder, cava slut, champange slut, stressigt, vagt bemötande.
    Smutsiga tallrikar, som visserligen byttes ut, me var vid flera tillfällen. Kladdiga uppläggningsfat, saknad av uppläggningsbestick, folk tog med händerna. Tråkig, smaklös mat. Trist upplägg.
    Jag arbetar på en förskola, där maten är färgrik smaksensation varje dag. Förväntar mig mer av Djurgårdsbrunns värdshus som en gång varit bra. Läs mer
  • Kathrine A
    Kathrine A skrev om Djurgårdsbrunn
    Slow service, rude hostess, not enough options on the wamr buffet only lots of pork dishes. Läs mer
  • Niklas K
    Niklas K skrev om Djurgårdsbrunn
    Vacker miljö, bara OK brunch. Lite nonchig serveringspersonal. Läs mer
  • Ewa F
    Ewa F skrev om Djurgårdsbrunn
    Dålig service, pga för få i personalen .
    Inte spec god mat, torra köttbullar Läs mer
  • Isabel W
    Isabel W skrev om Djurgårdsbrunn
    gott och mysig miljö!!! tips om att gå dit när det är fint väder! Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi åt brunch en lördag. Stort urval i buffén för hela familjen. Snabb och trevlig service. Oslagbar omgivning intill Djurgårdskanalen. Läs mer
  • Nils L
    Nils L skrev om Djurgårdsbrunn
    Väldig enkel mat....inte bra att fyll apå, lite urval av varmrätter Läs mer
  • Kerstin v
    Kerstin v skrev om Djurgårdsbrunn
    Hade beställt bord till brunch. Stod länge i kö innan vi placerades och fick vänta länge tills jag sa till om att få beställa dricka.
    I övrigt god mat och trevligt. Läs mer
  • Elsy S
    Elsy S skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat och trevlig personal.
    Djurgårbrunn ligger väldigt fint till, nära till natur. Läs mer
  • Yvonne L
    Yvonne L skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra bemötande. Mysig lokal. Kunnig personal vad gäller mat och dryck. Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi var 16 personer som bokat bord tillsammans för att äta brunch.
    När vi kom dit var det oklart hur vi skulle få sitta. Vi ville sedan beställa dricka till maten men ingen kom och tog beställningen så jag fick gå och leta efter någon som vi kunde beställa av. Maten var verkligen dålig. Jag har tidigare ätit brunch på djurgårdsbrunn och varit nöjd men nu hade det sparats in på det mesta. Svampomeletten tex var inte med svamp utan kålstuvning. Fruktsalladen fanns inte längre. Jag upplevde att allt var smaklöst och tråkigt. Läs mer
  • Katrine L
    Katrine L skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi hade bokat ett "vårerbjudande" den 27/4. Riktigit sur och snorkig hovmästare. Tack och lov vägde det upp av en trevlig servitör som bytte ett vin som inte alls smakade bra (vilket han höll med om) samt bytte ut espresson som var kall.

Maten var helt ok. Läs mer
  • Åsa K
    Åsa K skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat och dryck och en hyfsat snabb servering. Däremot syntes inte personalen till då det var dags att be om notan. Läs mer
  • Claes v
    Claes v skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi, 2 pers, åt middag. Vänligt bemötande vid ankomsten.
    Vår servitör var mycket bra - imponerande.

Lokalen är inte vidare trevlig, utan lugn och stämning.

Maten var god men kunde varit lite mer kryddad. Om faten hade varit väl uppvärmda hade det varit en ännu bättre upplevelse. Läs mer
  • Else E
    Else E skrev om Djurgårdsbrunn
    Enkelt att boka bord
    Fin och avspänd miljö
    Goda kalla rätter - fisk och grönt
    De varma rätterna för mäktiga för brunch
    Våfflorna blev sega, platta ich oätliga
    Kakor och kaffe helt ok Läs mer
  • Jan S
    Jan S skrev om Djurgårdsbrunn
    Åt middag. både maten och servicen var jättebra! Läs mer
  • Lena W
    Lena W skrev om Djurgårdsbrunn
    Fantastisk skrei med goda tillbehör.
    Det vita vinet inte tillräckligt kallt men löstes snabbt med ishink.
    Snabb service och trevlig miljö. Läs mer
  • Isabella F
    Isabella F skrev om Djurgårdsbrunn
    Trist mat, trist personal och fullständigt charmlöst. Så tråkigt! Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi åt middag fick bra service det var god mat och trevlig personal. Läs mer
  • Mathias W
    Mathias W skrev om Djurgårdsbrunn
    Okej service men klart under medel. Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om Djurgårdsbrunn
    Åt brunch med ett barnbarn (tonåring). Personalen var rätt neutrala, inget extra utan verkade lite smått uttråkade. Fräsch mat men jag tror inte jag kommer igen med tanke på personalen. Vi prövar ett annat ställe nästa gång! Läs mer
  • Nina J
    Nina J skrev om Djurgårdsbrunn
    Perfekt bemötande och bra hjälp, då vi egentligen bara bokat för 2, men vi blev 4. Jättegod mat och mycket bra service. Mysigt ställe, inte för högljutt så man kan sitta och prata utan att skrika till varandra. Vi kommer säkert tillbaka ! Läs mer
  • Johan T
    Johan T skrev om Djurgårdsbrunn
    Maten OK men tonfiskcarpaccion till förrätten bestod av några ganska tjocka skivor tonfisk, inte på något sätt utbankad.

Dock var inte serveringen av dryck och mat koordinerad. Vi fick varmrätten innan vi fått vinet och sedan blev vi erbjudna det vin servitören råkade ha med sig från ett annat bord (skamligt dyrt pris på glas). Således klart minus för nonchalant service. Läs mer
  • Lucy S
    Lucy S skrev om Djurgårdsbrunn
    Middag för 2, 50% rabatt. Maten (förrätt och varmrätt) var god och fint upplagd. Bokningen fungerade mycket bra. Läs mer
  • Håkan R
    Håkan R skrev om Djurgårdsbrunn
    Mysig och fin miljö.
    Trevlig personal men lite halvbra service.
    Maten var god men halvbra utbud.
    Gick knappt att få en snapps till sillen, inget vidare utbud. Läs mer
  • Kim S
    Kim S skrev om Djurgårdsbrunn
    Förrätt och varmrätt. Fisken i huvudrätten fullständigt smaklös. Oengagerad personal och lång väntan. Över 30 min efter beställning till vi fick förrätt. Läs mer
  • Tommy G
    Tommy G skrev om Djurgårdsbrunn
    Jag har ätit brunch på Djurgårdsbrunn återkommande de senaste åren och har alltid tyckt om stället. Atmosfären är trevlig och stället ligger fint till, men buffén var en besvikelse under mitt senaste besök, nu i slutet av april. Det kändes nämligen som det mesta var överblivet från påskbordet eftersom att den mestadels bestod av gravad lax samt sill-, ägg- och potatisrätter. Även dessertbuffén var en besvikelse, det serverades exempelvis tiramisukex överdrösta med nutella samt en sockerkaka med söta bär. Tidigare hade man exempelvis ostbricka för den som inte vill ha sockerslisk. Jag hade helt enkelt önskat en större variation av rätter och dessert. Läs mer
  • Lena J
    Lena J skrev om Djurgårdsbrunn
    God Brunch i trevlig miljö med trevlig personal ! Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi hade en aw med hög klass, njöt av kvällsmeny och hög service i en fantastisk miljö. Läs mer
  • Royne B
    Royne B skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt och gott! Inte druvriktigt glas men vinet gick förstås ner ändå :-)
    Kaffet kom långt innan desserten tyvärr och när min semifreddi kom var den fortf frusen. Detaljer..., det samlade intrycket positivt! (Och halva priset på vintermenyn!) Läs mer
  • Leif N
    Leif N skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi åt en fyra rätters meny,som var utmärkt. Bemötandet kunde inte varit bättre. Vi förväntade oss god mat och trevlig personal, och det uppfylldes med råge
    Vi rekommenderar varmt denna restaurang. Läs mer
  • Tashkin A
    Tashkin A skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat, trevlig peesonal och härlig utsikt. Läs mer
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig personal.
    Dock lite besviken på brunch buffén, vissa rätter verkade vara fått värmeugnssyndrom, med andra ord torrt.

I övrigt bra. Läs mer
  • Julie E
    Julie E skrev om Djurgårdsbrunn
    Det var för lite mat som saknas grönsaker annars trevligt stället. Läs mer
  • Tina J
    Tina J skrev om Djurgårdsbrunn
    Köpte en 4-rättersmiddag på lets deal för 2 pers.
    Vi blev väldigt bra bemötta av personalen och maten var utsökt! Rekommenderar verkligen ett besök på Djurgårdsbrunn! Läs mer
  • Annette G
    Annette G skrev om Djurgårdsbrunn
    Tycker det var för lite kött på menyn (var bara fläsk o korv).
    Hade förväntat mig högre kvalitet.

Annette Läs mer
  • Ingrid P
    Ingrid P skrev om Djurgårdsbrunn
    Hade köpt en Let´s deal för 2 personer och är mycket nöjd med mat o dryck. Läs mer
  • Toby E
    * Förväntningarna uppfylldes
    * Avslappnad och skön miljö, kändes bra Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om Djurgårdsbrunn
    Årets sista vinterbjudande. Toppengod mat och trevlig personal och bemötande Läs mer
  • Alf P
    Alf P skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi hade fått som present en lyxbrunch och då valde vi Djurgårdsbrunn dels för att vi aldrig varit där och för att vi bor i Stockholm. Både miljön och bemötandet kändes bra. Då vi kom lite tidigt kunde vi sitta ner på soldäck och njuta av det fina vårvädret.Sedan tog vi för oss av brunchbuffen som gillades av oss båda.
    Vi kommer gärna tillbaka när det passar oss
    Hälsningar Alf och Karin Läs mer
  • Marie T
    Marie T skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi hade bokat "Förbetalt vintererbjudande 595:-"
    Vi var lite tidiga men eftersom det var varmt och solig ute så tog vi en drink på altanen, Trevligt bemötande.

Maten var supergod, väl samansatt meny, otroligt goda smaker, Torsk med rostade hasselnötter var en smaksensation.
    En supertrevlig kväll! Läs mer
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch
    Lite snäsigt bemötande av servitrisen, onödigt eftersom hon gjorde ett bra jobb.
    Medveten om att vi hade en slut-tid kändes det ändå lite rumphugget. Jag fick en något stressig känsla från personalen, som om de ville få ut oss snabbast möjligt. Vi var ett stort sällskap. Läs mer
  • Suzanne S
    Suzanne S skrev om Djurgårdsbrunn
    Mysig miljö både inne och ute, vällagad brunch och trevlig och snabb service. Läs mer
  • Joakim E
    Joakim E skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra mat, men stolarna gav ingen vidare komfort samt att det var en speciell attityd från personalen. Ibland var det ett väldigt trevligt bemötande men ibland var de direkt dryga när man bad om något eller så de var så snabba iväg så de hörde inte ens vad man faktiskt bad om. Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunchen snålt tilltagen och värmrätterna kändes torra - utom fläsksidan som var riktigt god. Vår förväntan var nog att brunchen skulle varit större och med mer finess. Läs mer
  • Elin E
    Elin E skrev om Djurgårdsbrunn
    Tråkig attityd från personalen, förväntade mig mer service. Läs mer
  • Åke F
    Åke F skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat. Stressigt i servispersonalen men en härlig bartender som levererade fantastiska drinkar. Läs mer

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm