Djurgårdsbrunn, sid 2

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm — Visa karta

Djurgårdsbrunn ligger i en av Stockholms mest pittoreska oaser, nämligen Kungliga Djurgården där folk från alla delar av världen samsas. Menyn på Djurgårdsbrunn, som går att avnjuta så väl vinter som sommar, består av svensk husman med inspiration från medelhavet, tolkade av Djurgårdsbrunns fantasirika och flitiga kockar. Utöver en middag i goda vänners lag erbjuder vi även festarrangemang för så väl mindre cocktailpartyn som stora bröllopsfester samt konferenser. Vår serviceinriktade personal finns alltid till ert förfogande.

Om ni önskar hitta på något kul i samband med ert besök så har vi i samarbete med More Activities populära upplevelser och aktiviteter till exempel lerskytte med laser, isskulptering, båttur eller lådbilsrace.

Är det dags att planera årets julbord med kollegorna? På Djurgårdsbrunn serveras ett klassiskt julbord mellan 1-22 december. Anländ till julfestligheterna i en RIB-båtstur från Nybrokajen eller ta en taxibåt, och njut sedan av hemkryddad glögg när ni kommer fram. Därefter följer hela nio omgångar av julbordets läckerheter, om ni följer vår guide om hur julmaten bäst avnjuts. Vill ni hellre bli serverade en trerätters meny? Då ska ni reservera det härliga Lusthuset. Boka redan nu via bokningsknappen längst upp till höger!

Läs vad 3963 kunder tycker om Djurgårdsbrunn

• Pernille C
    Pernille C skrev om Djurgårdsbrunn
    Super god mat men services kunde ha varit bättre.
    Beställd öl glömdes bort, det tog lång tid för tallrikar att bli avplockade, vi fick be om vatten flera gånger och det var lite allmän tråkig stämning från servisen. Läs mer
    2017-12-13 Bockholmengruppen svarar Pernille C
    Hej Pernille.
    Tack för er feedback.
    Vi ber om ursäkt ifall ni kände er bortglömda, så ska det inte vara.
    Vi hoppas att ni ger oss en ny chans
  • Annika F
    Annika F skrev om Djurgårdsbrunn
    Julbord på Djurgårdsbrunn kl 13.
    Bra bemötande av personalen hela vägen från bokning till beställning vid bordet.
    Trevligt sätt att tala om vad julbordet innehöll genom att ge tips på hur, i vilken ordning, man äter ett julbord. Alla klassiker var med på bordet. Här fanns mycket men ändå inte för mycket, vilket var bra tycker jag.
    Trevlig lokal som gör halva upplevelsen.
    Inte alls trångt mellan borden, vilket var ett stort plus.
    Lugn och avstressad stämning i lokalen, vilket delvis kan bero på att de har sittningstider med en halvtimmes mellanrum. Med det systemet byts plötsligt inte alla gäster ut utan det sker lite pö om pö, vilket flöt på på ett riktigt bra sätt.
    Personalen plockade av bordet och fyllde på maten på ett föredömligt sätt.
    Trevlig lokal, trevlig personal, god mat och lugn och fin stämning. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-12-13 Bockholmengruppen svarar Annika F
    Men tack Annika.
    Vad roligt och framför allt trevligt att läsa detta. Vad kul att ni uppskattar att vi inte stressar på er. Hoppas ni kommer åter till oss snart
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Djurgårdsbrunn
    Jag hade en genomgående trevlig upplevelse med Djurgårdsbrunn. Jag bokade för mitt företag och fick god service och hjälp under bokningsprocessen. På plats var det god stämning och mycket god mat - i en härlig miljö. Här vill jag äta julbord igen! Läs mer
    2017-12-13 Bockholmengruppen svarar Cecilia E
    Tack snälla Cecilia. Vad glada vi blir av era fina ord
    Vi ser fram emot ert återbesök:)
  • Rosemari S
    Rosemari S skrev om Djurgårdsbrunn
    Maten var den sämsta julmat jag någonsin ätit. Fantasilös sill, skinkan smaklös, inga laktosfria desserter. Vi hade bokat att vi kunde ha hunden med oss men fick en jättesur otrevlig man som gäst på bordet bredvid. Läs mer
    2017-12-13 Bockholmengruppen svarar Rosemari S
    Hej Ros-Mari
    Vad tråkigt att läsa detta. Köket har verkligen lagt ner sin själ i detta. Jag förstår att ni ville ha med er lilla hund och den var välkommen. Önskar gästen sagt något till oss så hade vi bytt bord till dem.
  • Natalie P
    Natalie P skrev om Djurgårdsbrunn
    Det var andra gången vi gick till Djurgårdsbrunns julbord, och vi var ganska nöjd med det här bordet ! det var enkelt att boka och vi kände oss verkligen välkomna! Vi ska återkomma nästa år! Läs mer
    2017-12-13 Bockholmengruppen svarar Natalie P
    Hej Natalie.
    Tack för er fina feedback
    Varmt välkommen åter
  • Martina  T
    Martina T skrev om Djurgårdsbrunn
    Tråkig halvljummen mat. Fisken var mycket god. Annars smutsigt och geggigt runt faten. Personal som tänder upp hela matrummet med full belysning, drar runt stolar och möblerar om mitt under pågående sittning precis inpå oss. Tvättkorg med smutsiga dukar står mitt ute på golvet. Personal som missar att ta dryckesbeställning.För detta pris på julbord hade vi förväntat oss något helt annat. Mycket besvikna! Läs mer
    2017-12-13 Bockholmengruppen svarar Martina T
    Hej Martina
    Vad tråkigt att ni känner så här. Vi ska absolut ta till oss detta och tänka på att inte störa gästerna på ett negativt sätt.
    Hoppas ni ger oss en chans till
  • Helen B
    Helen B skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt bemötande. Traditionellt julbord utan överraskningar. Ganska trist dessertbord. En del smutsiga tallrikar - personalbrist? Läs mer
    2017-12-13 Bockholmengruppen svarar Helen B
    Hej Helen
    Tack för er feedback
    Vad tråkigt att ni inte hittade fler favoriter på vårt dessertbord.
    Vi ber om ursäkt ifall vi hade några smutsiga tallrikar, så ska det inte vara
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Djurgårdsbrunn
    Mysiga omgivningar, bra mat och trevlig personal. Vi åt julbord och alla rätter var kanske inte helt ok, men på det stora hela var vi supernöjda. 😊 Läs mer
    2017-12-13 Bockholmengruppen svarar Tobias L
    Tack Tobias
    Vad härligt att ni lämnade supernöjda:)
    Vi önskar er välkommen åter
  • Mathias F
    Mathias F skrev om Djurgårdsbrunn
    Det var trevligt ställe. Lite tidigt de plockade undan maten julbordsbuffen förvisso. Hann knappt ta av allt. Lång tid att få drickan. Fick vänta med sillen till öl o nubbe kom Läs mer
    2017-12-13 Bockholmengruppen svarar Mathias F
    Hej Mathias
    Vad tokigt det låter att de dukat undan för tidigt, så ska det inte vara.
    Vi ber om ursäkt för det, vår vision är att ni ska lämna oss supermätta och nöjda:)
    Hoppas att ni kommer åter snart
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Djurgårdsbrunn
    Tyvärr var det en stor besvikelse.
    Vi skulle äta julbord och kom på det sena passet (19-22).
    När vi anlände vid 19.30 var julbordet mycket utplockat.
    Kvalitén var låg och det kändes som vi fick rester av en julbord som i bästa fall var ok vid lunchen.
    Servitören var trevlig men maten som sagt mycket dålig. Läs mer
    2017-12-13 Bockholmengruppen svarar Sebastian S
    Hej Sebastian
    Vad tråkigt att ni upplevde tomma fat. Vi fyller på hela tiden farm till kl.21 så det låter märkligt. Men vi ber verkligen om ursäkt ifall vi misslyckats.
    Hoppas ni ger oss en chans till att rätta till detta
  • Peter W
    Peter W skrev om Djurgårdsbrunn
    Jag nappade på ett erbjudande för två eller tre år sedan om att äta julbord på Djurgårdsbrunns Wärdshus till ett nedsatt pris, om jag bokade tidigt i december, på en vardag och mitt på dagen. Detta passade mig och min hustru samt cirka 10 vänner utmärkt, så vi bokade till ett förmånligt pris. Vi blev väl mottagna med glögg och tilltugg, och hade sedan turen att vara de enda gästerna i restaurangen under flera timmar, och kunde således ensamma förfoga över ett rikligt julbord! Vi var så nöjda att vi beslutade att upprepa detta under de kommande åren. Detta år, 2017, var restaurangen visserligen i stort sett fullbokad även under vårt besök cirka kl 13:00 - 16:00, men julbordet var ännu lite bättre än förra året, så vi var återigen mycket nöjda! Läs mer
    2017-12-13 Bockholmengruppen svarar Peter W
    Men vad roligt att ni hittade hit igen Peter.
    Tack så hemskt mycket för er fina feedback
    Hoppas ni kommer åter innan nästa jul
  • Royne J
    Royne J skrev om Djurgårdsbrunn
    Julbord för 10 personer fredag 9/12-17. Bra mat, trevlig miljö och proffesionell och tillgänglig personal. Lätt få parkering för flera bilar. alla var nöjda... Läs mer
    2017-12-09 Bockholmengruppen svarar Royne J
    Tack Royne. Vad glada vi blir för er fina feedback. Hoppas vi får se ert sällskap hos oss igen snart🌺
  • Rolf G
    Rolf G skrev om Djurgårdsbrunn
    Åt julbord tillsammans med min fru mitt på dagen. Bemötandet av personalen var trevligt även om det kändes som dom var stressade och inte hade möjlighet att vara uppmärksamma. Julbordet var rikligt men kanske hade vunnit på något färre rätter. Själv saknade jag dock ett bröd förutom kavring för att kunna göra en ordentlig skinksmörgås. Julsklnkan var ganska smaklös och borde haft mer sälta. Djurgårdkorven tycker jag inte var någon höjdare.De flesta rätterna var väl uppmärkta men jag saknade beskrivning av de olika senapssorterna. Efterrätterna såg lite amatörmässiga ut. Kanel och apelsin-panacottan var en klar besvikelse. Läs mer
    2017-12-13 Bockholmengruppen svarar Rolf G
    Hej Rolf.
    Vad tråkigt att ni inte fick den bästa upplevelsen.
    Vi ska absolut se till att alla rätter är märkta.
  • Anders L
    Anders L skrev om Djurgårdsbrunn
    Jag tycker att det är ett väldigt proffsigt bemötande från start till mål.

Stor flexibilitet och förståelse för oss som gäster med särskilda önskemål, gällande såväl maten som antalet gäster i vårt sällskap. Tack!

Jag tror att vi ätit Julbord hos er sju år i rad vilket visar att vi är mycket nöjda. God Jul / Anders Läs mer
    2017-12-09 Bockholmengruppen svarar Anders L
    Men tack Anders. Vad kul att läsa att ni valt att äta julbord hos oss i 7 hela år, vi ser fram emot ert 8:e besök. Vad glada vi blir att ni fick en trevlig kväll hos oss🌺
  • Agneta F
    Agneta F skrev om Djurgårdsbrunn
    Bra service från början till slut. God mat och mysfaktorn var hög med tända ljus och brasa i öppna spisen. Läs mer
    2017-12-09 Bockholmengruppen svarar Agneta F
    Tack för er fina feedback Agneta.
    Varmt välkomna åter till oss🌺
  • Jennie S
    Jennie S skrev om Djurgårdsbrunn
    Atmosfären är supermysig!
    Men julbordet helt smaklöst och dåligt utbud. Servicen bra! Läs mer
    2017-12-09 Bockholmengruppen svarar Jennie S
    Hej Jennie. Tack för er fina feedback till oss personal. Vad synd att ni inte gillade vårt julbord. Hoppas ni ger oss en chans till och kommer tillbaka och provar någon annan meny. Trevlig helg🌹
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket god stämning med levande ljus, marschaller och härlig julkänsla. Maten var vackert presenterad och god. Servitören var trevlig men hade en hel del att göra verkade det som. Det enda som drar ner betyget är att lokalen känns sliten, mycket udda grejer som mer ger en billig känsla än gemytlig. Lite gamla vinfläckar på duken och en dammsugare som stod kvar hela kvällen bakom vårt bord.
    Men om man bortser från inredningen; så en väldigt varmt och mysig värdshusrestaurang (var där på julbord). Läs mer
    2017-12-09 Bockholmengruppen svarar Jessica L
    Hej Jessica. Tack för er feedback. Vad tråkigt att ni inte fick en 100% upplevelse. Det var en asksamlare som stod vid öppna spisen, vi behöver den hela tiden nära men vi ska absolut tänka på att gömma undan den. Vinfläckarna var nog helt enkelt någon annan som ställt av sin glöggkopp på ert bord innan ni kom. Men vi skulle ha noterat detta och bytt duk. Vi ber om ursäkt för det. Hoppas ni kommer åter snart🌺
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Djurgårdsbrunn
    Otroligt fina och mysiga lokaler. Väldigt trevlig personal. Tyvärr var inte maten på julbordet någon wow-upplevelse. Läs mer
    2017-12-09 Bockholmengruppen svarar Magnus R
    Tack för er feedback Magnus. Vad tråkigt att ni inte fick en 100% upplevelse. Vi hoppas ni kommer åter och testar något annat på menyn nästa gång. Trevlig helg🌺
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Djurgårdsbrunn
    Beställde julbord för 4 personer. Först problem med att ingen svarade på telefon, sedan bara positivt. Bra mat, med både det som ska finnas på ett julbord och några överraskningar, skyltar vad det var för mat, bra bemötande, inga problem att sitta kvar över tiden, ingen garderobsavgift, helt enkelt mycket nöjd. Läs mer
    2017-12-09 Bockholmengruppen svarar Lennart L
    Tack för er fina feeeback. Varmt välkommen åter Lennart🌹
  • Lars T
    Lars T skrev om Djurgårdsbrunn
    Bokning av julbordet var lätt att ordna.
    Inga problem att vid senare tillfälle ändra antalet bokade gäster.
    Trevligt bemötande både vi bokning och i restaurangen.
    Fint upplagd mat på julbordet med bra kvalité och urval. Läs mer
    2017-12-07 Bockholmengruppen svarar Lars T
    Tack Lars. Det var så trevligt att ni besökte oss. Vi tackar och bockar för era otroligt fina ord. Varmt välkommen åter🌷
  • Dominika A
    Dominika A skrev om Djurgårdsbrunn
    Jag bokade julbord via boka bord och den upplevelsen var inte särskilt speciell.
    Däremot var julbord kanon! Allt från entrén som var granbeklädd, eldkorgarna där elden sprakade, till uteplatsen som gjorde att man genast hamnade i julstämmning. Maten var väldigt bra och servisen kanon! Vi tyckte också att det var skönt att sällskapen var utspridda i tid, därmed blev det inga köer när man hämtade maten. Helt enkelt en otroligt bra julbord! Läs mer
    2017-12-07 Bockholmengruppen svarar Dominika A
    Hej Dominika. Vad glada vi blir att ni fick en så härlig upplevelse. Det är fantastiskt fint här ute så det var kul att ni kände vår juliga känsla. Vi tackar ödmjukast för era fina ord🌺
  • Pia B
    Pia B skrev om Djurgårdsbrunn
    Lunch med familjen på julbord.
    Bra bemötande vid ankomst men därefter bristande uppmärksamhet.
    Julbordet innehöll lite för mycket åt det vilda hållet & för lite grönsaker och tillbehör. Läs mer
    2017-12-09 Bockholmengruppen svarar Pia B
    Hej Pia. Vad tråkigt att ni upplevde det på detta sätt. Vi har endast 2-3 fat av vilt uppdukat. Dessvärre är ju ett klassiskt julbord mycket sill, kallskuret kött och fisk. Önskar ni sagt till på plats ang mer grönt så hade vi mer än gärna kompletterat upp det för er. Hoppas ni kommer åter snart🌺
  • Sofie K
    Sofie K skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi var där på Julbord. Maten var super, jättefint framdukat och många goda alternativ.
    Är däremot missnöjd med servicen. Bemötadet var inte särskilt trevligt. Det var svårt att få kontakt med personalen. Och personalen glömde också bort vår dryckesbeställning i mitten av sittningen. Kanske ont om personal men hade ändå önskat att att vi fått ett lite trevliga bemötande när priset är så pass högt för julbordsmenyn. Läs mer
    2017-12-07 Bockholmengruppen svarar Sofie K
    Hej Sofie. Tack för er feedback. Vad synd att ni kände att ni inte blev bra omhändertagna, så ska det inte vara. Vi ber om ursäkt för detta och hoppas att ni ger oss en ny chans🌷
  • Ulf C
    Ulf C skrev om Djurgårdsbrunn
    7 personer på julbord.
    Servicen var lite sisådär (lång tid för undanplockning av tallrikar).
    Potatisen var översaltad. Sillarna var ganska slätstrukna och likartade. Maträtterna var ganska smakmässigt slätstrukna.
    Efterrätterna var inte heller speciellt märkvärdiga. Läs mer
    2017-12-06 Bockholmengruppen svarar Ulf C
    Hej Ulf. Vad tråkigt att ni inte fick en 100% upplevelse. Vi tar till oss er feedback och vi ska se över dessa saker. Vi passar samtidigt på att önska er varmt välkommen tillbaka🌹
  • Jan-Eric S
    Jan-Eric S skrev om Djurgårdsbrunn
    Vi möttes redan vid grinden, av den trevliga hovmästarinnan.
    Bra info om julbordet och beställningen av drycker.
    Uppmärksam och snabb att dyka bort tomma tallrikar.
    Dit lär vi gå igen. Läs mer
    2017-12-06 Bockholmengruppen svarar Jan-Eric S
    Hej Jan- Eric. Tack för era fina ord. Vad roligt att ni kände er välkomna🌹 Det är så roligt att höra detta. Hoppas vi får se er innan årets slut igen🌹
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Djurgårdsbrunn
    Flexibla och tillmötesgående i bokningen av julbord. Trevlig personal i restaurangen, fin miljö och god, variationsrik mat med många smakupplevelser och mycket att välja på för dem som äter fisk men inte kött.

Förbättringsförslag: Att man får komma in och mingla med glögg i foajén eller utomhus i trädgården även om sittningen inte börjat ännu. Det var flera som frös av att stå utanför grindarna och vänta på att få bli insläppta. Läs mer
    2017-12-06 Bockholmengruppen svarar Hanna S
    Hej Hanna. Vad glada vi blir att ni trivdes hos oss. Det var så trevligt att tråffa er. Vi ska absolut tänka på att öppna upp lite tidigare. Vi hade svårt just denna dag hoppas att ni inte tog illa upp. Varmt välkomna åter🌹
  • Per-olof S
    Per-olof S skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket bra service, så väl mottagande som bords som betalservice.

Julbord är julbord, det var dock en mycket bra blandning av rätter och de var smakfullt upplagda, ingenting låg framme för länge och man märkte aldrig att något tog slut. Läs mer
    2017-12-06 Bockholmengruppen svarar Per-olof S
    Tack Per-Olof. Vilken härlig feedback. Hoppas att vi får se er hos oss igen snart🌹
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Djurgårdsbrunn
    Fantastiskt bemötande och service från bokning till det att vi lämnade. Trevlig atmosfär och väldigt god mat. Vi kommer absolut tillbaka! Läs mer
    2017-12-06 Bockholmengruppen svarar Elisabeth S
    Men tack Elisabeth. Vad glada vi blir av era fina ord. Varmt välkommen åter🌺
  • Fredric C
    Fredric C skrev om Djurgårdsbrunn
    Riktigt mysigt julbord och god mat. Fantastiskt mysigt! Läs mer
    2017-12-07 Bockholmengruppen svarar Fredric C
    Tack Fredric. Vad trevligt att ni kom förbi och besökte oss. Vi tackar för er fina feedback🌷
  • Elisabeth W
    Elisabeth W skrev om Djurgårdsbrunn
    Ttevlig personal, mysig och ombonad lokal men saknade det lilla extra på julbotdet. Läs mer
    2017-12-07 Bockholmengruppen svarar Elisabeth W
    Hej Elisabeth. Tack för ert besök. Vad synd att ni inte kände att ni fick en 100% upplevelse. Hoppas ni ger oss en chans till och gör ett återbesök snart. Välkommen åter🌺
  • Åke L
    Åke L skrev om Djurgårdsbrunn
    Mediåker bra service fina lokaler men itbidet var dåligt och utan toppar. Kort o gott ej prisvärt. Läs mer
    2017-12-07 Bockholmengruppen svarar Åke L
    Tack Åke för er feedback. Vad synd att ni inte fick en 100% upplevelse. Varmt välkommen åter🌺
  • Anna F
    Anna F skrev om Djurgårdsbrunn
    Lätt att boka på internet.
    Lite märkligt att man vill veta vad man vill dricka till maten 2 dagar innan ankomst?

Bra bemötande vid ankomst.

Julbordet var OK. Positivt med många olika sorters kallskuret. God lax.
    Betyg 7/10.
    /Anna Läs mer
    2017-12-07 Bockholmengruppen svarar Anna F
    Tack Anna. Vad trevligt att ni valde att besöka vårt fina julbord. Vi sänder ut dryckesförfrågan per automatik till alla för att förbereda inför service. Inget krav att förbeställa. Främst riktar detta sig såklart till större sällskap. Hoppas ni inte tog illa vid er. Varnt välkomna åter🌺
  • Viktoria S
    Viktoria S skrev om Djurgårdsbrunn
    Mycket bra mat och service. Mysigt ställe Läs mer
    2017-12-07 Bockholmengruppen svarar Viktoria S
    Tack snälla Viktoria. Välkommen åter 🌺
  • Niko K
    Niko K skrev om Djurgårdsbrunn
    Very good starters. Nice wine. Not so good main cousres. Overvalued!

Almost excellent service! Läs mer
    2017-12-07 Bockholmengruppen svarar Niko K
    Hi Niko. Thanks for your feedback. Hope to see you soon again🌺
  • Lena E
    Lena E skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt bemötande, bra personal Läs mer
    2017-12-07 Bockholmengruppen svarar Lena E
    Tack snälla Lena. Varnt välkommen åter🌺
  • Vendela W
    Vendela W skrev om Djurgårdsbrunn
    God mat men missnöjd med följande;

- Vissna snittblommor på alla borden + många vissna blommor i fönstren. Snittblommorna hade inte vissnat över natten utan var riktigt gamla.

- Ouppmärksam service, tog tid att få beställa/betala o glömde vad vi beställt.

- Ringde + mailade 2 timmar innan vi skulle komma med en akut fråga. Nu 4 dagar senare har jag fortfarande inte fått något svar ifrån dem.

- Sliten lokal.

- Saknade kokt potatis till sillen.

- Vi hade fått ett presentkort på brunch för 2 som skulle gälla i ett år. På kvittot kostade brunchen 15 kr mer per person, något vi fick betala, dåligt!

+ Plus för godisbuffé som avslutade Trevöig brunch. Läs mer
    2017-11-29 Bockholmengruppen svarar Vendela W
    Hej Vendela. Tråkigt att ni upplevde allt detta. Ert mail måste ha hamnat i skräpkorgen. Hoppas ni fick hjälp på plats med era frågor. Synd att ni fick betala extra, det var fel av oss vi skulle slagit in det på en annan knapp där det blir 595:-. Vi kan returnera mellanskillnaden till er. Alt bjuda över er på en god fika någon helg🌹
  • Nathalie L
    Nathalie L skrev om Djurgårdsbrunn
    Vacker miljö att äta brunch i, däremot höll inte brunchen måttet i matväg eller service. Läs mer
    2017-11-29 Bockholmengruppen svarar Nathalie L
    Hej Nathalie. Tack för er feedback. Välkommen åter🌹
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Djurgårdsbrunn
    Det var trevligt, som vanligt. Läs mer
    2017-11-29 Bockholmengruppen svarar Joakim R
    Tack snälla Joakim. Varmt välkommen åter🌹
  • Malin A
    Malin A skrev om Djurgårdsbrunn
    Under vår brunch på Djurgårdsbrunn fick vi väldigt bra service. hade med en sovande bebis i vagn, som vi fick ta med in. Blev en avslappnad och trevlig upplevelse. Läs mer
    2017-11-29 Bockholmengruppen svarar Malin A
    Tack Malin. Vad roligt att ni trivdes hos oss. Klart bäbisen ska få fortsätta sova, vi har ju inte alltid plats för vagnar men vi försöker verkligen göra så gott vi kan Ni är varmt välkomna åter🌹
  • Lars E
    Lars E skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig service och mycket god mat. Läs mer
    2017-11-29 Bockholmengruppen svarar Lars E
    Tack för er fina feedback Lars. Varnt välkommen åter🌹
  • Jan V
    Jan V skrev om Djurgårdsbrunn
    "Black Friday"-middag på lördag kväll. Bordet inte färdigdukat när vi kom, trots att det bara var fyra andra bord upptagna i stora salen, och vi hade bokat vår middag flera dagar innan. Servitören gav intrycket av att vara påverkad av något, hans första mening var: Hej, hur var det här då? Vi hade förväntat oss något helt annat. Därefter var förrätterna goda och serverades inom normaltid, men sen väntade vi nästan 40 minuter på huvudrätten, efter att förrättstallrikarna tagits ut. 40 minuter! Kalven var i princip rå, och torskryggen var helt kall. Servitören hade inte frågat hur vi ville ha köttet. Den tjänstgörande chefen bytte ut torsken och gjorde sitt bästa för att kompensera tidigare tillkortakommanden med sitt mycket trevligare sätt, men svårt utgångsläge efter dessa besvikelser. Min fru kunde inte äta upp köttet pga råheten, och min torsk kändes bara som om den stått i kylskåp några dagar och sedan värmts i Micro.
    Sammanfattningsvis en så stor besvikelse att vi aldrig kommer att gå dit igen och avråder såväl släkt som vänner från att gå dit. Det är bättre relation pris/service/upplevelse på Max. Läs mer
    2017-11-28 Bockholmengruppen svarar Jan V
    Hej Jan. Tack för er feedback Maila mig på linda@djurgardsbrunn.com, vill komma i kontakt med er. Tack och än en gång så ber vi om ursäkt för att ni inte kände en 100% upplevelse. 🌹
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Djurgårdsbrunn
    Brunch på Djurgårdsbrunn var en försenad 50-årspresent till en väninna. När vi anlände kl 14 blev vi ombedda att ta promenad eftersom borden ej var klara. När vi satt oss till bords tog det 20-30 min innan vi fick en vattenkaraff och då det blev dags för varmrätt var tyvärr flera av grytorna så gott som tomma... och vi upplevde att serveringspersonalen gärna ville duka om direkt kl 16, trots att vi inte var helt klara (eftersom vi släpptes in sent).
    Men - miljön är trivsam och maten god. Så trots allt ok! Läs mer
    2017-11-28 Bockholmengruppen svarar Barbro L
    Hej Barbro. Ni var 15 min för tidig så vi var inte klara med omduk ännu. Vi menade inget illa utan tänkte mer för er skull att det skulle vara tråkigt att stå i kö sålänge. Kom in i baren nästa gång och ta en kaffe ist. Välkommen åter🌹
  • Joakim J
    Joakim J skrev om Djurgårdsbrunn
    Lång väntetid på service o en del dåligt o oerfaren personal.
    Inte dåligt men inte heller bra. Ganska slätstruken upplevelse. Läs mer
    2017-11-29 Bockholmengruppen svarar Joakim J
    Hej Joakim. Tråkigt att ni upplevde detta. Vi har många unga som börjar arbetslivet hos oss. Vi tycker att de förtjänar en chans och vi tycker de gör ett strålande jobb. Hoppas ni kommer åter snart🌹
  • Charlotte Ö
    Charlotte Ö skrev om Djurgårdsbrunn
    Menyn var liten, men maten mycket vällagad och god. Då vi var där tidigt var det tämligen svalt i lokalen. Mysigt även om man förstår att det har sin stora potential på sommarhalvåret. Servicen var OK. Läs mer
    2017-11-28 Bockholmengruppen svarar Charlotte Ö
    Tack Charlotte för er feedback. Varmt välkommen åter🌹
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Djurgårdsbrunn
    Jag blev uppriktigt förvånad.
    Hade förväntat mig god kvalitet och standard,
    men så var icke fallet. Grytorna stod mest tomma
    och det som fylldes på var bränt och tort.
    När det påpekades för hovmästarinnan kom en sur kommentar om att det åts för mycket.
    Gubbröran var god, kycklingen var god, i övrigt var maten ganska dåligt.
    Trevlig lokal!
    Kan tyvärr inte rekommender ett besök på Djurgårdsbrunn. Läs mer
    2017-11-27 Bockholmengruppen svarar Mikael E
    Hej Mikael. Vad tråkigt att ni inte fick en 100% upplevelse. Tror nog inte att någon var grinig utan att det helt enkelt var ett missförstånd. Vi försöker fylla på så gott vi hinner men ibland tar det varma längre tid. Välkommen åter
  • Emelie K
    Emelie K skrev om Djurgårdsbrunn
    Besökte Djurgårdsbrunn för en söndagsbrunch. Min förväntan var en harmonisk miljö med hög kvalité på mat och personal. Tyvärr blev upplevelsen helt tvärtom. Stressad personal som ständigt fick uppmaning av gäster om att fylla på mat, vilket för mig inte ska behövas. Blev som gäst även bortglömd i att kunna beställa dricka under mitt besök. Maten isig var det enda som jag upplevde var av hög kvalité. Kommer dröja innan jag besöker dem igen, och kommer inte rekommendera dem tyvärr. Läs mer
    2017-11-27 Bockholmengruppen svarar Emelie K
    Hej Emelie. Vad synd att ni kände er bortglömd i beställning. Vi hade högt tryck på bufféerna i helgen och vi hann inte riktigt med i kök och matsal. Men kul att ni gillade maten iaf. Välkommen åter
  • Anna H
    Anna H skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevlig personal! Maten var inte bra. Dåligt utbud och mycket som tog slut Läs mer
    2017-11-27 Bockholmengruppen svarar Anna H
    Tack Anna. Vad tråkigt att ni inte fick en 100% upplevelse hos oss. Vi hade högt tryck k helgen på bufféerna och vi hann inte riktigt med att leverera mat i det tempo vi hade önskat. Hoppas ni kommer åter och testar ny meny🌹
  • Mats P
    Mats P skrev om Djurgårdsbrunn
    Oengagerad personal vid bruchen Läs mer
    2017-11-27 Bockholmengruppen svarar Mats P
    Hej Mats. Vad tråkigt att ni upplevde personalen oengagerad, så ska det inte vars. Det är vi verkligen inte vill jag lova. Vi ber om ursäkt om ni kommit i kläm. Hoppas vi går se er snart igen🌹
  • Emille G
    Emille G skrev om Djurgårdsbrunn
    Tyvärr, inte alls vad vi hade förväntat oss för den prislappen. Inte särskilt mycket att välja på, de började plocka bort maten innan vi hunnit äta klart, de fyllde inte på efterrätterna och det enda lilla som fanns kvar var stenhårt för att det hade stått ute I kylan. De verkade ha bråttom med att få iväg oss. //Emilie Läs mer
    2017-11-29 Bockholmengruppen svarar Emille G
    Hej Emelie. Vad tråkigt att ni kände er ivägkörda. Vi har fasta sittningstider som vi måste följa speciellt då det var fullbokat. Kl 13.30 måste 1:a sittningen lämna, kl 16 stänger den 2:a och även restaurangen. Desserten står inomhus så jag hoppas ni inte upplevde dem stenhårda. Önskar ni sagt till på plats så hade vi mer än gärna hjälpt er. Välkommen åter🌹
  • Marie G
    Marie G skrev om Djurgårdsbrunn
    Trevligt bemötande och trevlig personal.
    Ett stort minus var att det var kallt vid bordet trots plusgrader utomhus. Det var ännu kallare på den veranda där maten var uppdukad. Resultatet blev att den mat som skulle vara varm inte var det. Det drog ner omdömet rejält.
    Tyvärr skulle jag inte rekommendera Djurgårdsbrunns värdshus till brunch och julbord under vinterhalvåret. Läs mer
    2017-11-27 Bockholmengruppen svarar Marie G
    Hej Marie. Vad tråkigt att ni frös hos oss. Vi tittar ständigt på nya lösningar och vi tar till oss er feedback. Till julbordet har vi garanterat hittat ny lösning. Hoppas ni kommer till oss ändå🌹

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 115 25 Stockholm